Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:14:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 323   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Izzó, Xenon, LED  (Megtekintve 5256461 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:02:00 »

xenon+helyzetjelző(5 ledes)+beszerelés+számla+2 év garancia(xenonizzó 1 év)+10% klubbos kedvezmény=58k
Hovono
Esetleg képek
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:19:00 »

kedves klubtársak! a no xenongyári vezetéke valóban jóval vékonyabb, mint a gyári xenoné. Ráadásul a gyári már direktben kapcsol és a biztije is izmosabb... DE: a drót keresztmetszettől még illene gyújtani a xenonnak mert az enyém most ilyen...
Már 2 garnitúra megfordult az autómba, most van benne a 3. az első kettőnél nem gyújtott be csak ha ment a motor.... A mostani - igaz vadiúj lámpa - álló motor mellett is gyújt mindig a xenon. Petya szerint a vadiúj trafó és gyújtómodul miatt.. Tehát a vékony drót nem mindig okoz gyújtási hibát..
Szerintem meg be kell rakni egy relét, annak új drótot, új biztosíték, és annyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:00:00 »

Hali!Csak érdeklődnék hogy kinek milyen tapasztalata van a taiwani xenonszettekkel,mennyi ideig birják?65.000 ft-ért 8oookelvines ,csak akz izzora nincs garancia és ugyebár h7 xenon nem létezik cserére.Ja még egy kérdés miért kötelező a fényszoromoso?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2006.02.07 kedd, 22:27:00 »

Hali!Csak érdeklődnék hogy kinek milyen tapasztalata van a taiwani xenonszettekkel,mennyi ideig birják?65.000 ft-ért 8oookelvines ,csak akz izzora nincs garancia és ugyebár h7 xenon nem létezik cserére.Ja még egy kérdés miért kötelező a fényszoromoso?
mondeo280,
 
a 8000K sok, kicsi lesz a fényereje, max. 6000K az ajánlott!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2006.02.07 kedd, 22:40:00 »

Ez a jó ötlet! Nekem is lehet így kellene!
Petya, megoldható? Smiley
Felesleges bonyolítani a dolgot, mivel a nagy áramfelvétel csak begyújtáskor van, max. 1 s-ig. Utána kb. a fele az áramfelvétel, mint a sima halogénnél. Egyébként is, általában járó motornál kapcsolja fel az ember a lámpát és ebben az esetben nincs gond a begyújtással.  
A fő ok, amiért nem gyújt be a jobb oldali xenon, az az, hogy messzebb van az akkutól és a véknyabb vezetéken leesik a feszültség. De ez pl. r911 kollegánál nincs így: lehet, hogy változtattak a traffón, vagy csak simán jobb állapotban van, mint a használt.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2006.02.07 kedd, 23:05:00 »

Felesleges bonyolítani a dolgot, mivel a nagy áramfelvétel csak begyújtáskor van, max. 1 s-ig. Utána kb. a fele az áramfelvétel, mint a sima halogénnél. Egyébként is, általában járó motornál kapcsolja fel az ember a lámpát és ebben az esetben nincs gond a begyújtással.  
A fő ok, amiért nem gyújt be a jobb oldali xenon, az az, hogy messzebb van az akkutól és a véknyabb vezetéken leesik a feszültség. De ez pl. r911 kollegánál nincs így: lehet, hogy változtattak a traffón, vagy csak simán jobb állapotban van, mint a használt.
Akkor csak réménykedek, hogy nekem is mind2ő rendesen be fog gyújtani. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2006.02.07 kedd, 23:12:00 »

Hali!Csak érdeklődnék hogy kinek milyen tapasztalata van a taiwani xenonszettekkel,mennyi ideig birják?65.000 ft-ért 8oookelvines ,csak akz izzora nincs garancia és ugyebár h7 xenon nem létezik cserére.Ja még egy kérdés miért kötelező a fényszoromoso?
"h7 xenon nem létezik cserére"--ez mit jelent, nem ertem. A 8000k tenyleg sok mar egy picit. en 6000Kst rakattam, ez jo, mert kicsit elut a fehertol, tehat "dizajnos" es latni is nagyon jol lehet vele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:30:00 »

Volt alkalmam összehasonlitani xenon-no xenont már értem Zsoel kezdeti lelkesedését lehet én is be nevezek
Laczik!
 
Csak ajánlani tudom a xenont.Vágj bele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:39:00 »

Az előző 12 óra hozzászólásaihoz!
 
A 8000 K-s szettnek kékesebb a fénye,de kevesebb a fényerő.Akkor vegyél ilyet,ha a "megjelenés" fontosabb,mint a mit látni szeretnél.
 
Vékony drót/vastag drót!Nekem nem volt problémám.Simán begyújtott alap gyújtáson is,járó motor melett természetes.
 
Biztosítékcsere!Én is aggódva vártam,hogy mi lesz,mert többen is mondták,neten is olvastam,hogy biztosítékot KELL cserélni.
Nálam nem kellett.Valószínű,hogy az egyes szettek ebben is eltérnek egymástól.Nem tudom.Lehet,hogy gyártó,vagy a minőség függvénye.Úgy mint r911-nél a gyári xenon esetében.
 
Ha valakit a beépítés részletei érdekelnek,akkor a főoldalon megtalálja a fényképekkel illusztrált kis cikket.
Jó olvasgatást,és a beszereléshez jó munkát kívánok.
Ui:ha felmerült kérdés,nyugodtan írjatok,ha tudok szivesen segítek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2006.02.08 szerda, 10:33:00 »

Van egy eladó osram xenarc -szettem ha esetleg érdekel valakit. D2R-es csövekkel. Világít mint állat de nem vakít mint a D2S
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2006.02.08 szerda, 10:42:00 »

ja a beszerelésnél ki kellet cserélni néhány biztosítékot ugyanis sorra vágta ki a gyáriakat... az indításnál óriási az áramfelétele a xenonnak mint a hagyományosnak.
Beszéltem a ford -szervízes ismerőseimmel /fót/ hogy miért kell fényszórómosó a xenonhoz szerintük mivel hideg a fénye ezért nem melegíti a lámpatestet így nem olvad le a hó például. Ökörség. ez is melegít csak nem annyira mint a halogén. Ellenben mivel sokkal erősebb a fénye a búrára került szennyeződés miatt jobban vakítja a szembejövőket a szennyeződésen szétszóródó fény. Szerintem.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2006.02.08 szerda, 16:05:00 »

Van egy eladó osram xenarc -szettem ha esetleg érdekel valakit. D2R-es csövekkel. Világít mint állat de nem vakít mint a D2S
taqi,
 
a D2S se vakít, ha projektor mögött van. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2006.02.08 szerda, 18:03:00 »

ja de a hagyományos lámpatestbe hogy teszed be mögé?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2006.02.08 szerda, 19:36:00 »

Vissza a színhőmérséklet kérdéshez: finn világítási szakemberekkel (izzó tervező szakemberek, GE) volt szerencsém tárgyalni és utolsó, lazító kérdésként feltettem nekik az örök xenon kérdést. Íme a válasz:
 
- a "natural daylight" azaz természetes napfény 5800K és 6200K között leledzik, attól függően, hogy hol élsz a Földön. Ergo már az sem mindegy, hogy spanyol vagy norvég vagy . Na szóval, a legnagyobb lumennel rendelkező "színhőmérséklet" a 4300-4400K. Ebből azt gondolhatnánk, hogy ezzel látunk a legmesszebbre... De mégsem: az emberi szem színérzékenysége sötétben eltolódik a kékes árnyalatok irányába , tehát hiába a nagyobb lumen, a szemed a fehérebb-kékesebb (pl. 6000K) színt jobban érzékeli és jobban szereti mint a sárgás-fehéret (pl. 4500K).
 
Szerintük a legjobb színhőmérséklet vhol 6000 és 7000K között van , figyelembe véve, hogy így esőben és ködben is jól lehet még látni, mert ez a fény még nem szóródik annyira mint a magasabb K-val rendelkező cuccok.
 
És hozzátették, hogy ködlámpába ne is álmodjon senki 6000-7000K-s HID izzót, mert a hatékonysága nagyjából a kis kék villogó design ledekkel ér fel.
 
Engem meggyőztek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2006.02.08 szerda, 20:56:00 »

Egy olyan kérdésem lenne,nagyon párás időben belülről párásodik a lámpa test,szétszedtük körbe pasztáztuk és még mindig párásodik!Hol???Mit nézessek még meg!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2006.02.08 szerda, 20:58:00 »

Ja ,én tavaly voltam egy osram előadáson és azt mondták hogy a fényszorok jövője is a ledtechnika lesz,a kis áramfelvétel miatt,ráadásul elméletileg "örökélet" bár már láttam merci hátsólámpát:)
Naplózva
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2006.02.08 szerda, 21:26:00 »

Ja ,én tavaly voltam egy osram előadáson és azt mondták hogy a fényszorok jövője is a ledtechnika lesz,a kis áramfelvétel miatt,ráadásul elméletileg "örökélet" bár már láttam merci hátsólámpát:)
SZia  
Nekem is volt ilyen problémám, nekem a hátsó takaró fedél, ami az izzókat takarja volt a ludas. Megoldás: a tömités kihúz a helyéről kicsit elforgatva vissza tesz. Nekem bejött.
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2006.02.08 szerda, 21:49:00 »

Megnézem köszi!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2006.02.08 szerda, 22:31:00 »

ja de a hagyományos lámpatestbe hogy teszed be mögé?
taqi,
 
én abból indultam ki, hogy akinek hagyományos van benne, az valószinűleg nem rég tette bele, és még jó benne a Xenon cső. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2006.02.08 szerda, 22:38:00 »

Vissza a színhőmérséklet kérdéshez: finn világítási szakemberekkel (izzó tervező szakemberek, GE) volt szerencsém tárgyalni és utolsó, lazító kérdésként feltettem nekik az örök xenon kérdést. Íme a válasz:
 
- a "natural daylight" azaz természetes napfény 5800K és 6200K között leledzik, attól függően, hogy hol élsz a Földön. Ergo már az sem mindegy, hogy spanyol vagy norvég vagy . Na szóval, a legnagyobb lumennel rendelkező "színhőmérséklet" a 4300-4400K. Ebből azt gondolhatnánk, hogy ezzel látunk a legmesszebbre... De mégsem: az emberi szem színérzékenysége sötétben eltolódik a kékes árnyalatok irányába , tehát hiába a nagyobb lumen, a szemed a fehérebb-kékesebb (pl. 6000K) színt jobban érzékeli és jobban szereti mint a sárgás-fehéret (pl. 4500K).
 
Szerintük a legjobb színhőmérséklet vhol 6000 és 7000K között van , figyelembe véve, hogy így esőben és ködben is jól lehet még látni, mert ez a fény még nem szóródik annyira mint a magasabb K-val rendelkező cuccok.
 
És hozzátették, hogy ködlámpába ne is álmodjon senki 6000-7000K-s HID izzót, mert a hatékonysága nagyjából a kis kék villogó design ledekkel ér fel.
 
Engem meggyőztek
Köszi, a hasznos infókat! Smiley
Én is napokba olvastam egy cikket ott azt hozták ki, hogy az emberi szem, a zöld/cyan színre a legérzékenyebb. Azt viszont nem taglalták, hogy nappal, vagy éjjeli viszonyok között. Ugye a szembe a pálcikák, és csapok aránya határozza meg az éjjeli és a szín látást, de ez mintha emberenként különböző lenne.
Ködlámpába meg a minél sárgább szín az ajánlott.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2006.02.08 szerda, 22:59:00 »

Köszi, a hasznos infókat! Smiley
Én is napokba olvastam egy cikket ott azt hozták ki, hogy az emberi szem, a zöld/cyan színre a legérzékenyebb. Azt viszont nem taglalták, hogy nappal, vagy éjjeli viszonyok között. Ugye a szembe a pálcikák, és csapok aránya határozza meg az éjjeli és a szín látást, de ez mintha emberenként különböző lenne.
Ködlámpába meg a minél sárgább szín az ajánlott.
Marhaság. Az emberi szem a vörösre a legérzékenyebb. Vörös bugyi van. Cián/kék ritka. Na ugye.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:11:00 »

Marhaság. Az emberi szem a vörösre a legérzékenyebb. Vörös bugyi van. Cián/kék ritka. Na ugye.
Akkor azthiszem kérnünk kell a www.szemeszet.hu segítségét a téma megoldáshoz. Smiley))
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:15:00 »

Marhaság. Az emberi szem a vörösre a legérzékenyebb. Vörös bugyi van. Cián/kék ritka. Na ugye.
Szerintem a láthatatlanra a legérzékenyebb. Kék bugy.:, vörös b. :, nincs!!! bugy.:Na igazam van vagy igazam van?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:15:00 »

Akkor azthiszem kérnünk kell a www.szemeszet.hu segítségét a téma megoldáshoz. Smiley))
Egy nagy frászt. Szerezzünk két nőt. Az egyikre húzzunk cián szinű bugyit, a másikra ne. Aztán meglátod, a másik figyelemfelkeltőbb. Én szóltam... csak aztán nehogy leessen a tükör... ugyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:18:00 »

Szerintem a láthatatlanra a legérzékenyebb. Kék bugy.:, vörös b. :, nincs!!! bugy.:Na igazam van vagy igazam van?!
Lehet, hogy rossz a kísérletem? Mondok egy jobbat. Két almát kapsz a két lánytól (semmilyen ruha nincs rajtuk, hogy nehogy elvonja a figyelmet). Az egyik kék almával kínál, a másik pirossal.
 
Na ugye.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:23:00 »

Egy nagy frászt. Szerezzünk két nőt. Az egyikre húzzunk cián szinű bugyit, a másikra ne. Aztán meglátod, a másik figyelemfelkeltőbb. Én szóltam... csak aztán nehogy leessen a tükör... ugyi.
Ez se rossz megoldás! Smiley Majd Kunmadarason a női szekció lesz a tesztalany! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:23:00 »

Lehet, hogy rossz a kísérletem? Mondok egy jobbat. Két almát kapsz a két lánytól (semmilyen ruha nincs rajtuk, hogy nehogy elvonja a figyelmet). Az egyik kék almával kínál, a másik pirossal.
 
Na ugye.
Én megkóstolnám a kéket, mert olyat még nem láttam....a ritka és érdekes alkalmak egyszer adódnak
Viszont én kilpek a témából, mert s-be leszünk rúgva. Ez nem xenon/led/izzó...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:25:00 »

Én megkóstolnám a kéket, mert olyat még nem láttam....a ritka és érdekes alkalmak egyszer adódnak
Viszont én kilpek a témából, mert s-be leszünk rúgva. Ez nem xenon/led/izzó...
agica,
 
én meg ittam már kék kólát, de ez is OFF! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:29:00 »

Ez se rossz megoldás! Smiley Majd Kunmadarason a női szekció lesz a tesztalany! Smiley
Xenonnal világítjuk a tesztalanyokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:29:00 »

agica,
 
én meg ittam már kék kólát, de ez is OFF! Smiley
Én is, azóta kék a nyálam. Ja! bocs, az még oviban volt, mikor szétrágtam egy filctollat.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:31:00 »

Xenonnal világítjuk a tesztalanyokat.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2006.02.08 szerda, 23:31:00 »

Én is, azóta kék a nyálam. Ja! bocs, az még oviban volt, mikor szétrágtam egy filctollat.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 12:29:00 »

Sziasztok!
Ígyjárás2006: A "sárga" helyzetjelzőim kicseréltem -volna- fehér ledesre. jobbot kicseréltem, majd a másikat is. bekapcs... bal nem világít. Lekapcs, kiszed..HÖKK.. hol a led? benn maradt a lámpában. Csipesszel még megpróbáltam kiszedni, de sikerült teljesen betolni a lámpatestbe. Hétvégén majd ha ráérek kihalászom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 14:38:00 »

a főoldalra feltett hirdetés, xenonizzo.hu, szerint semmi újrakábelezés, stb. nem kell a kisüléses xenon-szettjeikhez, még egy kezdő is 20 perc alatt be tudja szerelni stb
 
nos, ha ilyen egyszerű lenne, akkor mk1-esbe is be lehetne szerelni? automata szintszabályozás, fényszórómosó nuku, műszaki vizsgára mindig helyreállítanám az eredeti állapotot
ilyen egyszerű lenne
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 16:30:00 »

Sziasztok!
Ígyjárás2006: A "sárga" helyzetjelzőim kicseréltem -volna- fehér ledesre. jobbot kicseréltem, majd a másikat is. bekapcs... bal nem világít. Lekapcs, kiszed..HÖKK.. hol a led? benn maradt a lámpában. Csipesszel még megpróbáltam kiszedni, de sikerült teljesen betolni a lámpatestbe. Hétvégén majd ha ráérek kihalászom
1x én is jártam így, de akkor a LED kukapja esett be, ami szórja a fényt, nem is tettem késöbb vissza rá. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 16:32:00 »

a főoldalra feltett hirdetés, xenonizzo.hu, szerint semmi újrakábelezés, stb. nem kell a kisüléses xenon-szettjeikhez, még egy kezdő is 20 perc alatt be tudja szerelni stb
 
nos, ha ilyen egyszerű lenne, akkor mk1-esbe is be lehetne szerelni? automata szintszabályozás, fényszórómosó nuku, műszaki vizsgára mindig helyreállítanám az eredeti állapotot
ilyen egyszerű lenne
A kisüléseshez kell tarfó, csak a sima Xenon gázos izzóhoz nem. De ezt oda is írtam, zárójelbe, hogy csak Xenon gázosra vonatkozik, ahol nem kell tarfó.
De ettől függetlenül MK1 -be is beszerlhető, mind2 féle dolog.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 21:08:00 »

hali!Szerintem szakival szereltesd be a xenont mert, büdi és elég rémisztő dolgokat tud okozni egy kábel,leégése!Az utolagos xenonrol csak egy kérdésem lenne,a németek tűzzel vassal irtják miért?A magyarokra mindent ellehet sózni?Ha jol láttam még a csehek se forgalmazzák!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 21:14:00 »

hali!Szerintem szakival szereltesd be a xenont mert, büdi és elég rémisztő dolgokat tud okozni egy kábel,leégése!Az utolagos xenonrol csak egy kérdésem lenne,a németek tűzzel vassal irtják miért?A magyarokra mindent ellehet sózni?Ha jol láttam még a csehek se forgalmazzák!
Miből gondolod, hogy tűzzel-vassal irtják? A cseheknél nincs utólagos xenon? Ez biztos?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 22:19:00 »

hali!Szerintem szakival szereltesd be a xenont mert, büdi és elég rémisztő dolgokat tud okozni egy kábel,leégése!Az utolagos xenonrol csak egy kérdésem lenne,a németek tűzzel vassal irtják miért?A magyarokra mindent ellehet sózni?Ha jol láttam még a csehek se forgalmazzák!
Tényleg ellenzik a dojcsok, de azért mert azok még úgy voltak beszerelve, hogy szana széllyel szórták a fényt és elvakították a szembejövőt. Ez 2005 elején volt 1 német autós műsorban téma. Hogy most mi van azt nem tudom.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 23:49:00 »

hali!Szerintem szakival szereltesd be a xenont mert, büdi és elég rémisztő dolgokat tud okozni egy kábel,leégése!Az utolagos xenonrol csak egy kérdésem lenne,a németek tűzzel vassal irtják miért?A magyarokra mindent ellehet sózni?Ha jol láttam még a csehek se forgalmazzák!
Kabel leegest max a noname szettek okozhatnak szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2006.02.09 csütörtök, 23:51:00 »

Miből gondolod, hogy tűzzel-vassal irtják? A cseheknél nincs utólagos xenon? Ez biztos?
Lehet, hogy a csehek most meg a "sargitasnal" tartanak. Tudod, nalunk is igy volt. Regen a sarga volt a slager, aztan egyre feheredett, most kekul.. Hova jutottunk!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2006.02.11 szombat, 09:12:00 »

A dojcsok ténynleg tiltják,de kint még egy kipufogo is csak gyári lehet ,pl krom véget csak ugy ohne tüv fel sem szabad hegeszteni,mert ha a polizei észreveszi elveszi a forgalmit és ujra kell vizsgázni!Nyugaton ezt télleg komolyan veszik.Elméletileg csak halkan mondom,nálunk se engedélyezett az utolagos xenon szett!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2006.02.11 szombat, 10:11:00 »

A dojcsok ténynleg tiltják,de kint még egy kipufogo is csak gyári lehet ,pl krom véget csak ugy ohne tüv fel sem szabad hegeszteni,mert ha a polizei észreveszi elveszi a forgalmit és ujra kell vizsgázni!Nyugaton ezt télleg komolyan veszik.Elméletileg csak halkan mondom,nálunk se engedélyezett az utolagos xenon szett!
mondeo280,
 
nincs tiltva! Magasság állítás kell (van aki szerint elég a manuális), és mosó hozzá.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2006.02.11 szombat, 11:45:00 »

Hallot már valaki az "E" jelzésről?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2006.02.11 szombat, 18:57:00 »

Hallot már valaki az "E" jelzésről?
Error?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2006.02.12 vasárnap, 10:02:00 »

Az "e" jelölés egy engedélyszám amivel minden az EU-ban forgalomba hozott terméknek rendelkeznie kell igy Magyarországon is!És hát ezt a terméket engedélyeztetni bevizsgáltattni nem ecceű!Ennyi erővel miért nem lehet univerzális xenont már új korában opcioként rendelni az autóhoz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2006.02.12 vasárnap, 10:20:00 »

Az "e" jelölés egy engedélyszám amivel minden az EU-ban forgalomba hozott terméknek rendelkeznie kell igy Magyarországon is!És hát ezt a terméket engedélyeztetni bevizsgáltattni nem ecceű!Ennyi erővel miért nem lehet univerzális xenont már új korában opcioként rendelni az autóhoz?
Xenont lehet uj koraban rendelni az autokhoz. Az minek legyen univerzalis? Az a lenyeg, hogy benne legyen. Az utolagos xenon direkt azert ilyen, hogy utolagosan lehessen beepiteni. Smiley
Ugy erzem, te ellene vagy a dolognak. Mindenesetre szerencsere egyre bovul azok tabora, akik berakattak. A vizsgan meg semmi baj vele. Mar az elozo automban is benne volt. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2006.02.12 vasárnap, 11:46:00 »

mondeo280,
 
nincs tiltva! Magasság állítás kell (van aki szerint elég a manuális), és mosó hozzá.
és mosó? miért kell a mosó a xenonhoz? és miért kell magasságállítás? ha jól be van állítva akkor elvileg nem vakít. ha meg megpakolom akkor ugyanúgy lejjebb veszem a sima halogént is. vagy a xenon ha feljebb világít, sokkal zavaróbb, mint a halogén?
ez mondjuk logikus. de a mosó nem! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2006.02.12 vasárnap, 12:11:00 »

és mosó? miért kell a mosó a xenonhoz? és miért kell magasságállítás? ha jól be van állítva akkor elvileg nem vakít. ha meg megpakolom akkor ugyanúgy lejjebb veszem a sima halogént is. vagy a xenon ha feljebb világít, sokkal zavaróbb, mint a halogén?
ez mondjuk logikus. de a mosó nem! Smiley
A mosó is, mert ha koszos és szétszórja a fényt akkor sokkal jobban vakít mint a halogén. Bár ha nem mossa a gazdi akkor olyan mint ha ott sem lenne. Tényleg egyébként lehet utólag beépíteni fényszórómosót MKI-be? Csinált már valaki ilyet?
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2006.02.12 vasárnap, 12:15:00 »

A mosó is, mert ha koszos és szétszórja a fényt akkor sokkal jobban vakít mint a halogén. Bár ha nem mossa a gazdi akkor olyan mint ha ott sem lenne. Tényleg egyébként lehet utólag beépíteni fényszórómosót MKI-be? Csinált már valaki ilyet?
 
Üdv
jaja! megfogalmaztad a következő kérdésemet!
fényszórómosó utólagosan MKII-be? Huh?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 323   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.