Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:50:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2694725 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2006.12.02 szombat, 23:14:00 »

Az intercooler mennyi lenne Mr?
Dupla intercooler? Színrefújva?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 08:19:00 »

nem kell mindig lelőni a poént!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 08:23:00 »

nem kell mindig lelőni a poént!!!
Bocsánat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 09:24:00 »

Má mind1,nem gond
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 10:02:00 »

Boda vettem 1 komplett 93 Td escortot lábán jövök vele haza rádobom enyém rendszámát hazáig mert osztrák ittvan veszprém megyében komplett kocsi átdobom motort váltóval bölcsővel féltengelyekkel enyémet meg eltemetem motort meg minden hóbelebancot és vége tuningnak ha versenyezni akarok veszek 1 RS 2000-es escortot vagy 1 Coswort-ot ezek széria autók nem erre vannak ezek gyári állapotban elmennek dieselek hakicsit odafigyelnek olajcserére szíjakra 5-600 ezeret kész hű kis autók ezek gyári keretek között
vettél közben levegőt amíg írtad?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Vendég
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 10:19:00 »

kit érdekelnek az írásjelek itt nemaz a lényeg  
és szerintem akinek szólt mindenki megértete amit írni akartam kész a többi vélemény nemérdekel :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 10:23:00 »

kit érdekelnek az írásjelek itt nemaz a lényeg  
és szerintem akinek szólt mindenki megértete amit írni akartam kész a többi vélemény nemérdekel :DDD
Elég fúrcsa hozzáállás.... Azért itt mi azt szoktuk meg, hogy MINDEN topictárs véleménye érdekel.
Még szerencse, hogy nem vagyunk egyformák.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 11:51:00 »

én nem azt mondtam hogy nemérdekel hanem hogy írásjelek nélkül is megérteni az ember mit akar
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 17:00:00 »

én nem azt mondtam hogy nemérdekel hanem hogy írásjelek nélkül is megérteni az ember mit akar
Ja, csak nem mindig van meg a kellő türelem a néhány száz karakteres mondatokat végig értelmezni.  
Más: az "autok megalázója" aláírást a lelked mélyén nem érzed egy picikét erős kijelentésnek?  
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 17:06:00 »

van, aki nem érti a sutkát
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 17:06:00 »

kit érdekelnek az írásjelek itt nemaz a lényeg  
és szerintem akinek szólt mindenki megértete amit írni akartam kész a többi vélemény nemérdekel :DDD
úgy látom, ha nincs a hozzászólás mögött a megfelelő smile, akkor nem érted meg a hangsúlyt, de mindegy, pótolom:
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Vendég
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 18:32:00 »

Ja, csak nem mindig van meg a kellő türelem a néhány száz karakteres mondatokat végig értelmezni.  
Más: az "autok megalázója" aláírást a lelked mélyén nem érzed egy picikét erős kijelentésnek?  

Hááát, ez az aláírás már nem hiszem, hogy igaz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 20:30:00 »

van, aki nem érti a sutkát
De van aki igen, csak mérlegel:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 07:25:00 »

Escort!!
 
Nos kéne a coolered meg a hutőd(ha jó a mondimba)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 10:16:00 »

Ja, csak nem mindig van meg a kellő türelem a néhány száz karakteres mondatokat végig értelmezni.  
Más: az "autok megalázója" aláírást a lelked mélyén nem érzed egy picikét erős kijelentésnek?  

Gondolom, az autók megalázója szöveg EscortosPetire utal, aki saját autóját alázta meg... :-))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:08:00 »

Boda vettem 1 komplett 93 Td escortot lábán jövök vele haza rádobom enyém rendszámát hazáig mert osztrák ittvan veszprém megyében komplett kocsi átdobom motort váltóval bölcsővel féltengelyekkel enyémet meg eltemetem motort meg minden hóbelebancot és vége tuningnak ha versenyezni akarok veszek 1 RS 2000-es escortot vagy 1 Coswort-ot ezek széria autók nem erre vannak ezek gyári állapotban elmennek dieselek hakicsit odafigyelnek olajcserére szíjakra 5-600 ezeret kész hű kis autók ezek gyári keretek között
látom, lesz még abból Mondeo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:09:00 »

De az nem eszik többet mint egy tuningolt kevesebb köbcis moci? Meg a fenntartási költségei is nagyobbak ha jól tudom (meg ha jól hallottam köbcentire kell majd adózni?). ráadásula tuninggal csökken a fogsztás is ha az ember nem nyomja neki. ha meg nyomja akkor az igenjó. Hangzásra is. pláne ha lefújószelepek is dolgoznak a turbó meg egy sportkipufógórenszer stb mellett
Ne feledd a golf súlyelőnyét sem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:10:00 »

nem kell mindig lelőni a poént!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:11:00 »

Sziasztok Most én a hengerfej bövitésen és vezérműtengely cserén gondolkodom,csinált már mondeon valaki ilyen átalakítást.
Fotosopot próbáltad??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:12:00 »

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
csak hogy hagyjátok már szegény Petit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:41:00 »

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
csak hogy hagyjátok már szegény Petit
Külgy neki párat privátba is
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 11:43:00 »

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
csak hogy hagyjátok már szegény Petit
A legjobb lenne, ha megvesszőznéd... de ne hímvesszővel :-))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 12:44:00 »

nem tudom, mit vagytok úgy oda, szóközöket is tett
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2006.12.04 hétfő, 16:28:00 »

nem tudom, mit vagytok úgy oda, szóközöket is tett
Meg ilyetis :DDD Ezzel pótolta a veszzőket...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:35:00 »

Nemtudom itt 1-esek mit képzelnek magukról !
Azthittem ez 1 összetartó társaság, de bekell látnom inkább lefikázása a másiknak, tisztelet a kivételnek ! De nembaj én nem vagyok dúskazdag sem 1-ébb nekem ezvan a kis escortom nekem nincs pénzem több millás tdci-kre stb.-stb. Fellehet vágni igen a kis gazdag csávóknak bemegy a boltba és megveszi a 130-150 lovas mondit focust stb. de szerintem meg az a vérbeli kemyény aki alatta fekszik órákat sőtt van aki napokat és a kis motorból hoz ki valami nagyot a saját 2 kezével ! Na én ezeket az embereket tisztelem Boda,Tádé,Cit, és ha még vannak ilyen emberek azokat is !! Tuggyátok én ugygondolom a Chiptuninghoz nemkell ész, azt a hülyegyerek is oda tuggya vinni és megcsinálják neki aztán nyomhatja! De az igazi tudás a mechanika abból kihozni valamit azok az emberek és haverjaim már tudunk valamit ! És aztsem tudom pl. ide a tuning rovatba hogyanmer valaki beírni akinek mondjuk 1 héten 1x sem lett olajos a keze az nemis vérbeli tuningoló hanem valami titkár vagy ügyvéd vagy mitbánom én :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:37:00 »

Nemtudom itt 1-esek mit képzelnek magukról !
Azthittem ez 1 összetartó társaság, de bekell látnom inkább lefikázása a másiknak, tisztelet a kivételnek ! De nembaj én nem vagyok dúskazdag sem 1-ébb nekem ezvan a kis escortom nekem nincs pénzem több millás tdci-kre stb.-stb. Fellehet vágni igen a kis gazdag csávóknak bemegy a boltba és megveszi a 130-150 lovas mondit focust stb. de szerintem meg az a vérbeli kemyény aki alatta fekszik órákat sőtt van aki napokat és a kis motorból hoz ki valami nagyot a saját 2 kezével ! Na én ezeket az embereket tisztelem Boda,Tádé,Cit, és ha még vannak ilyen emberek azokat is !! Tuggyátok én ugygondolom a Chiptuninghoz nemkell ész, azt a hülyegyerek is oda tuggya vinni és megcsinálják neki aztán nyomhatja! De az igazi tudás a mechanika abból kihozni valamit azok az emberek és haverjaim már tudunk valamit ! És aztsem tudom pl. ide a tuning rovatba hogyanmer valaki beírni akinek mondjuk 1 héten 1x sem lett olajos a keze az nemis vérbeli tuningoló hanem valami titkár vagy ügyvéd vagy mitbánom én :DDD
Olyat itt hol olvastál, hogy bárki leszólt volna
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:39:00 »

Eshát sokak ellentmondására nem a tuning miatt ment szét a motor, hanem azért mert, gyári 55Le-ből lett csinálva 140-150Le! Na ha itt tud valaki számolni mert merem feltételezni, akkor kiszámolhatja hogy hányszoros terhelést kaptak azok a vékony szívódízel hajtókarok amik nem erre a nyomatékra lettek szánva ! Persze hogy elfáradt a szerencsétlen ! Ennyit erről de most csak turbós motor lessz berakva !!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:41:00 »

Eshát sokak ellentmondására nem a tuning miatt ment szét a motor, hanem azért mert, gyári 55Le-ből lett csinálva 140-150Le! Na ha itt tud valaki számolni mert merem feltételezni, akkor kiszámolhatja hogy hányszoros terhelést kaptak azok a vékony szívódízel hajtókarok amik nem erre a nyomatékra lettek szánva ! Persze hogy elfáradt a szerencsétlen ! Ennyit erről de most csak turbós motor lessz berakva !!
Gyári 55-ből 140? Az nem tuning, de nem ám! Akkor miafranc
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:43:00 »

Kicsit olvass vissza és meglátod a beszólásokat !  
csak aki nem ült benne, stb nemtom hogy tud véleményt alkotni ! Bodát meglehet kérdezni hogy milyen volt az autó őis majdnem letette a haját !!
Elég brutális volt !!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:45:00 »

DE ebben nincs semmi elektronika a világításon kívől ezt mind a nagy BMW GT turbója és a Bosch tuning erre az autóra készített adagolója szolgáltatta ! Semmi Computer !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:45:00 »

Kicsit olvass vissza és meglátod a beszólásokat !  
csak aki nem ült benne, stb nemtom hogy tud véleményt alkotni ! Bodát meglehet kérdezni hogy milyen volt az autó őis majdnem letette a haját !!
Elég brutális volt !!
Volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:50:00 »

DE ebben nincs semmi elektronika a világításon kívől ezt mind a nagy BMW GT turbója és a Bosch tuning erre az autóra készített adagolója szolgáltatta ! Semmi Computer !!!
Mi itt alapvetően -talán kijelenthetem a többség nevében- a tuning "ellen" volnánk, de nincs olyan köztünk, aki ne szólna elismeréssel Citromhéja, Bodicsek, Zombi, TD eredményeiről és nem is milliárdosok klubját jáccuk, de (má megbocsá') vannak mókásnak vélhető életveszély közeli történetek a témában de bántani senki sem bántja a másikat, téged is szívesen látunk ezután is és szorítunk, hogy egyben maradj
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2006.12.05 kedd, 10:52:00 »

Nemtudom itt 1-esek mit képzelnek magukról !
Azthittem ez 1 összetartó társaság, de bekell látnom inkább lefikázása a másiknak, tisztelet a kivételnek ! De nembaj én nem vagyok dúskazdag sem 1-ébb nekem ezvan a kis escortom nekem nincs pénzem több millás tdci-kre stb.-stb. Fellehet vágni igen a kis gazdag csávóknak bemegy a boltba és megveszi a 130-150 lovas mondit focust stb. de szerintem meg az a vérbeli kemyény aki alatta fekszik órákat sőtt van aki napokat és a kis motorból hoz ki valami nagyot a saját 2 kezével ! Na én ezeket az embereket tisztelem Boda,Tádé,Cit, és ha még vannak ilyen emberek azokat is !! Tuggyátok én ugygondolom a Chiptuninghoz nemkell ész, azt a hülyegyerek is oda tuggya vinni és megcsinálják neki aztán nyomhatja! De az igazi tudás a mechanika abból kihozni valamit azok az emberek és haverjaim már tudunk valamit ! És aztsem tudom pl. ide a tuning rovatba hogyanmer valaki beírni akinek mondjuk 1 héten 1x sem lett olajos a keze az nemis vérbeli tuningoló hanem valami titkár vagy ügyvéd vagy mitbánom én :DDD
Szerintem a társaság nagyja igen is összetartó. Itt bárki beírhat bárhova, ha van véleménye. Ez így van jól.
Minden tiszteletem a Tiéd hogy ennyire foglalkozol a gépeddel. Az, hogy széthullott a motor, az várható volt szerintem és szerintem Te sem gondoltad, hogy örökéletű lesz. A tertós tuninghoz sajna nagyon sok pénz kell, amit csak az ezzel foglalkozó cégek tehetik meg. Ez van.
Próbáld ezt nem "fikázásnak" felfogni.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:02:00 »

köszi ezt én jónéven veszem, én nem istenítést kérek és semmi 1-ebet, de ha elismerést nemis akkor legaláb nem leszólást !! ÉS igen majdnem ottmaradtunk asszonnyal mert előztem szuzukit és nemisigen nyomtam neki, szembe jött kamion, melléértem azt recs kerekek satu aztán kinyomtam kuplungot és féreálltam vége Sad((
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:03:00 »

DE ebben nincs semmi elektronika a világításon kívől ezt mind a nagy BMW GT turbója és a Bosch tuning erre az autóra készített adagolója szolgáltatta ! Semmi Computer !!!
Kedves Peti! Ez egy összetartó társaság. Ezzel nincs gond. De. Néhány dolgot mondjuk el. Pl azt, hogy az 1,6d az 55 lovas, szerintem az 1,8-as 62, de ennek nincs jelentősége. Én az első pillanatban mondtam, hogy nem fogja bírni - ehhez sok ész nem kell - a többszörös terhelést. Ez be is jött. Egyébként szerintem amit te csinálsz, az nem tuning, hanem egy überbrutál gányolás. Mind ahogy írtam, hogy saját autód aláztad meg, azt most is fenntartom. Ennyire szétcseszni egy autót... persze ez a te dolgod. Hogy nincs pénzed drága tdci-re? Így nem is lesz... eltapsoltál párszáz ezer forintot, ami simán szétfolyt az aszfalton... nekem ez valóban nem szimpatikus. Igen, itt több embernek van több milliós autója, és megsúgom neked, hogy a többség saját pénzéből vette - és hidd el, megkeresni a rávalót, az van legalább olyan vagány dolog, mint össze-vissza tákolni mindenféle alkatrészt. Azt is elárulom, sokunk autójában nincs chiptuning. A chiptuninghoz valóban nem kell ész, elég ha elviszed egy "hozzáértőhöz", legfeljebb szétreped a közös nyomócső, vagy 30 ezernél 4 csúcs cserélődik, esetleg eltörik egy dugattyú, vagy csak elkezd valami csörögni a motorban, aminek generél a vége... igen, ebben igazad van.
 
Másrészről meg alkatrészenként felépíteni egy motort nem kis dolog: ez igaz. De. Sounk itt munkaeszközként használjuk az autót, és ha mindenki elkezdi cserélgetni a turbókat, meg 2 bárra nyomja fel a nyomást, hát rövid időn belül drasztikusan megugrik a szervízek forgalma, és esetleg nem tudunk dolgozni vele... szóval én csak arra szeretnék utalni, hogy a példád nem követésre született, inkább elrettentő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:06:00 »

köszi ezt én jónéven veszem, én nem istenítést kérek és semmi 1-ebet, de ha elismerést nemis akkor legaláb nem leszólást !! ÉS igen majdnem ottmaradtunk asszonnyal mert előztem szuzukit és nemisigen nyomtam neki, szembe jött kamion, melléértem azt recs kerekek satu aztán kinyomtam kuplungot és féreálltam vége Sad((
Sztem tedd össze a 2 kezed, hogy megúsztátok. Autó mijatt ne bánkodj, a TD motor jó alap lesz a tuningnak, csak ne vidd túlzásba!
Kritikától ne féljél, ha nem mondja senki a gyereknek, hogy hüle vagy kisfijam, élete végéig túrni fogja az orrát....
Remélem, minél hamarabb kész lesz a 2.0-s paripa..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:09:00 »

Kedves Peti! Ez egy összetartó társaság. Ezzel nincs gond. De. Néhány dolgot mondjuk el. Pl azt, hogy az 1,6d az 55 lovas, szerintem az 1,8-as 62, de ennek nincs jelentősége. Én az első pillanatban mondtam, hogy nem fogja bírni - ehhez sok ész nem kell - a többszörös terhelést. Ez be is jött. Egyébként szerintem amit te csinálsz, az nem tuning, hanem egy überbrutál gányolás. Mind ahogy írtam, hogy saját autód aláztad meg, azt most is fenntartom. Ennyire szétcseszni egy autót... persze ez a te dolgod. Hogy nincs pénzed drága tdci-re? Így nem is lesz... eltapsoltál párszáz ezer forintot, ami simán szétfolyt az aszfalton... nekem ez valóban nem szimpatikus. Igen, itt több embernek van több milliós autója, és megsúgom neked, hogy a többség saját pénzéből vette - és hidd el, megkeresni a rávalót, az van legalább olyan vagány dolog, mint össze-vissza tákolni mindenféle alkatrészt. Azt is elárulom, sokunk autójában nincs chiptuning. A chiptuninghoz valóban nem kell ész, elég ha elviszed egy "hozzáértőhöz", legfeljebb szétreped a közös nyomócső, vagy 30 ezernél 4 csúcs cserélődik, esetleg eltörik egy dugattyú, vagy csak elkezd valami csörögni a motorban, aminek generél a vége... igen, ebben igazad van.
 
Másrészről meg alkatrészenként felépíteni egy motort nem kis dolog: ez igaz. De. Sounk itt munkaeszközként használjuk az autót, és ha mindenki elkezdi cserélgetni a turbókat, meg 2 bárra nyomja fel a nyomást, hát rövid időn belül drasztikusan megugrik a szervízek forgalma, és esetleg nem tudunk dolgozni vele... szóval én csak arra szeretnék utalni, hogy a példád nem követésre született, inkább elrettentő.
Na persze nem ilyen kritikára gondoltam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:16:00 »

Kössz Tádé Biztam benned :DDD Jócsávóvagy Köcce :DDD De ez kicsit gyilkos volt ez a bányász zsöveg :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:17:00 »

Csak rápihentem a 800Ft-os tömítésre...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:20:00 »

Angel nevedd sértésnek te életedben minden jólsikerült ?? minden dolgot amit vettél , vagy tettél eddig az elsőre jóvolt ?? te ilyen tökéletes lennél ?? soha nem hibáztál még ?? soha nem bántad meg eddig 1 üzletedet, vagy tettedet sem ?? mert nagyon kioktattál !!! szerintem emberek vagyunk és ha nemis 1x többször is hibázunk életünkben, van olyan nap hogy többször i
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:22:00 »

Angel nevedd sértésnek te életedben minden jólsikerült ?? minden dolgot amit vettél , vagy tettél eddig az elsőre jóvolt ?? te ilyen tökéletes lennél ?? soha nem hibáztál még ?? soha nem bántad meg eddig 1 üzletedet, vagy tettedet sem ?? mert nagyon kioktattál !!! szerintem emberek vagyunk és ha nemis 1x többször is hibázunk életünkben, van olyan nap hogy többször i
Olyan ember nincs, illetve van, de Ő Csák Norisz!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:22:00 »

Nagy szenya vagy Tádé be........ hatod :DDDD
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:36:00 »

Angel nevedd sértésnek te életedben minden jólsikerült ?? minden dolgot amit vettél , vagy tettél eddig az elsőre jóvolt ?? te ilyen tökéletes lennél ?? soha nem hibáztál még ?? soha nem bántad meg eddig 1 üzletedet, vagy tettedet sem ?? mert nagyon kioktattál !!! szerintem emberek vagyunk és ha nemis 1x többször is hibázunk életünkben, van olyan nap hogy többször i
De, nyilván mindenki hibázik, én is. Ez egy dolog. De pl a Himaláját nem akarom megmászni, mert az valszeg nem jönne össze... én nem oktattalak ki, de mint te is mondod, akár veszélyes is lehet... de hát te tudod.
És nehogy azt hidd, hogy kárörvendő vagyok, mert nem. Inkább sajnálom a motorod...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:56:00 »

Olyan ember nincs, illetve van, de Ő Csák Norisz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2006.12.05 kedd, 12:00:00 »

köszi ezt én jónéven veszem, én nem istenítést kérek és semmi 1-ebet, de ha elismerést nemis akkor legaláb nem leszólást !! ÉS igen majdnem ottmaradtunk asszonnyal mert előztem szuzukit és nemisigen nyomtam neki, szembe jött kamion, melléértem azt recs kerekek satu aztán kinyomtam kuplungot és féreálltam vége Sad((
Escort!
 
Ezt a hozzászólást nem is te írtad... Tele van írásjelekkel...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2006.12.05 kedd, 17:54:00 »

Kedves Peti! Ez egy összetartó társaság. Ezzel nincs gond. De. Néhány dolgot mondjuk el. Pl azt, hogy az 1,6d az 55 lovas, szerintem az 1,8-as 62, de ennek nincs jelentősége. Én az első pillanatban mondtam, hogy nem fogja bírni - ehhez sok ész nem kell - a többszörös terhelést. Ez be is jött. Egyébként szerintem amit te csinálsz, az nem tuning, hanem egy überbrutál gányolás. Mind ahogy írtam, hogy saját autód aláztad meg, azt most is fenntartom. Ennyire szétcseszni egy autót... persze ez a te dolgod. Hogy nincs pénzed drága tdci-re? Így nem is lesz... eltapsoltál párszáz ezer forintot, ami simán szétfolyt az aszfalton... nekem ez valóban nem szimpatikus. Igen, itt több embernek van több milliós autója, és megsúgom neked, hogy a többség saját pénzéből vette - és hidd el, megkeresni a rávalót, az van legalább olyan vagány dolog, mint össze-vissza tákolni mindenféle alkatrészt. Azt is elárulom, sokunk autójában nincs chiptuning. A chiptuninghoz valóban nem kell ész, elég ha elviszed egy "hozzáértőhöz", legfeljebb szétreped a közös nyomócső, vagy 30 ezernél 4 csúcs cserélődik, esetleg eltörik egy dugattyú, vagy csak elkezd valami csörögni a motorban, aminek generél a vége... igen, ebben igazad van.
 
Másrészről meg alkatrészenként felépíteni egy motort nem kis dolog: ez igaz. De. Sounk itt munkaeszközként használjuk az autót, és ha mindenki elkezdi cserélgetni a turbókat, meg 2 bárra nyomja fel a nyomást, hát rövid időn belül drasztikusan megugrik a szervízek forgalma, és esetleg nem tudunk dolgozni vele... szóval én csak arra szeretnék utalni, hogy a példád nem követésre született, inkább elrettentő.
nem szívesen szólnék bele.. De Angel én nemtok veled egyetérteni... A tuning annyit jelent hogy teljesítménynövelés, az autó sportosítása. Az az überbrutál gányolás jelző peti sok és kitartó lelkes munkájára nagyon nem volt szép. Akinek nincs sok pénze amire szeretne, az megoldja másképp, kevesebből. Mer a semminél jobb, hiszen itt az ember vágyáról van szó. A tuning az egy vágy, az egy őrület, amit nemlehet visszafogni ha az emberben bennevan. Ezért szerintem nem korrekt ha igy beszélünk a másikkal, aki más mint mi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2006.12.05 kedd, 18:00:00 »

Amugy vannak akiknek meg a drága új, tdci-re nincs semmi vágyuk. Nekem is inkább egy régebbi típus kell és arra költenék.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2006.12.05 kedd, 19:32:00 »

Kedves Escortospeti,
Történt a te eseted amit bevallom inkább olvasok mintsem, hogy velem tőrténjen meg. Bevallom a történeted engem nem kacagtatott hanem a hajam szála az égnek állt. Az természetes szinte mindenki erősebb jobban gyorsuló gépet akar. Különösen tiszteletre méltó hogy mindezt a saját ügyességeddel akarod elérni DE itt kitör belőlem az első végzettségem a gépészmérnök: tehát tisztelem a gépeket. Egy motort széthajtani nekem majdnem olyan mint ha egy lovat agyonvernek, mind a kettő brutális! 55 lóbol 140-150lovat csinálni normál alkatrészekből nem lehet! A mérnöki pontosság általába 5% az általános biztonsági tényező amivel túlméretezik az alkatrészeket 2 körül van (sokszor kevesebb). Mint írtad nem direkt e célra legyártott spéci alkatrészekből raktad újra a motort akkor mégis mit vártál?  
Bele gondoltál mit csináltál? Veszélyezteted a saját és feleséged életét, nem beszélve a többi közlekedésben részvevővel egyetemben.  
Az kívánom tanulj az esetből, ez nem feltétlenül azt jelenti hogy ne foglalkozzál ezek után a tuningolással, csak azért ha lehet kérni módjával. Egyébként sok sikert az új blokhoz de most próbáld meg úgy összerakni, hogy bírjon tuningolva is vagy 200 ekm-et
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2006.12.05 kedd, 19:39:00 »

kössz Stealt !!! te legalább normális hangnemben beszélsz ! de tisztázzunk valamit én nem próbáltam kihozni annyi lovat, hanem megis vólt, jó az tény hogy mennyi ideig de CRX-eket gyaláztam barátom !!!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2006.12.05 kedd, 19:46:00 »

Csak megjegyzésként...
 
A tuningból úgy lesz űberbrutál gányolás, hogy ész - optikai esetén ízlés, szépérzék - nélkül csinálják. Optika esetén persze lehet vitatni, de ha szétesik egy motor, akkor azt nehéz megmagyarázni.
 
Angel-ről meg köztudott, hogy tévedhetetlen Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.