Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:23:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2696168 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5850 Dátum: 2008.05.17 szombat, 08:35:13 »

Biztos hülye kérdés, de mi az, hogy levakolva? Meg tudom én is csinálni otthon, ha kiveszek 3 hét szabadságot? Vagy ez azért nem akkora munka? Van valami leírás erre? Kell hozzá spec. kütyü? Hol van egyáltalán az egri szelep?

azt nemtudom hol van de nekem hülye helyen van . és nem kell spec kütyü egy fémlapot raktak elé és csókolom hogy seki sebe . de biztos megtudod otthon csinálni ha van szerszám és kapsz leírást akkor menni fog.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Nolfi
Vendég
« Új hozzászólás #5851 Dátum: 2008.05.17 szombat, 09:19:21 »

Míg a jónép a madarasi talira edz, én és haverom tegnap két vizsgám közt kikaptuk a futóművet. Röpke 3 óra múlva már a vadi új Lowtec sportszetten nyugodott a vas. Nagyon szép lett, és kicsit alacsonyabb. Az őszi talin már részt veszünk.
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5852 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 19:06:00 »

Ha van valaki, akinek csiptuning óta turbót, porlasztócsúcsot, vagy gumibelsőt kellett cserélnie, és feltehetően a a csiptuning miatt következett be mindez, az lécci ossza meg velem a tapasztalatait!
[/quote]


Szia Rob21!
Nekem írott volt, megbízható helyröl. A csúcsok 36e birtak. No comment!! Most semmi nincs benne, vagy is új csúcsok laugh Fogyasztás, nem vettem észre hogy csökkent volna. Az igaz, retettentő stilus függő dolog. A teljesítményhez nafta kell, ez ellen nem lehet semmítsem tenni
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.19 hétfő, 19:10:05 írta silver » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5853 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 20:19:23 »

Ha van valaki, akinek csiptuning óta turbót, porlasztócsúcsot, vagy gumibelsőt kellett cserélnie, és feltehetően a a csiptuning miatt következett be mindez, az lécci ossza meg velem a tapasztalatait!



Szia Rob21!
Nekem írott volt, megbízható helyröl. A csúcsok 36e birtak. No comment!! Most semmi nincs benne, vagy is új csúcsok laugh Fogyasztás, nem vettem észre hogy csökkent volna. Az igaz, retettentő stilus függő dolog. A teljesítményhez nafta kell, ez ellen nem lehet semmítsem tenni
Azt hittem jössz a talira  Undecided Odaadtam volna valamit, hogy nézd meg wave
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #5854 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 20:30:01 »

Nekem írott volt, megbízható helyröl. A csúcsok 36e birtak. No comment!! Most semmi nincs benne, vagy is új csúcsok laugh Fogyasztás, nem vettem észre hogy csökkent volna. Az igaz, retettentő stilus függő dolog. A teljesítményhez nafta kell, ez ellen nem lehet semmítsem tenni
Vagyis csiptuning után 36e km, és csúcsok konyec? Vagy összesen 36e km-t bírtak az új csúcsok?
Hogy vetted észre, hogy tönkrementek a csúcsok? Mik a jelek / előjelek?
A kevesebb fogyasztásnál arra gondoltam, hogy mondjuk lakatlan területen beállítom 6-osben a tempomatot 120-ra, akkor fogyaszt mondjuk 6 lötyit, majd ugyanez csiptuning után 5.6, vagy ilyesmi. Semmi gyorsulás, csak konstans vágta. Mert ha ezt nem tudja, akkor részemről nem látom sok értelmét.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5855 Dátum: 2008.05.19 hétfő, 20:46:38 »

Vagyis csiptuning után 36e km, és csúcsok konyec? Vagy összesen 36e km-t bírtak az új csúcsok?
Hogy vetted észre, hogy tönkrementek a csúcsok? Mik a jelek / előjelek?
A kevesebb fogyasztásnál arra gondoltam, hogy mondjuk lakatlan területen beállítom 6-osben a tempomatot 120-ra, akkor fogyaszt mondjuk 6 lötyit, majd ugyanez csiptuning után 5.6, vagy ilyesmi. Semmi gyorsulás, csak konstans vágta. Mert ha ezt nem tudja, akkor részemről nem látom sok értelmét.

Ez így nem igaz. Az sem, hogy a csúcsok 36e után a chip miatt mentek tönkre. Lehet, hogy gyorsította a tönkremenetelt, de ennyire drasztikusan nem kéne lecsökkennie. Már többen lementek ennél több kilométert chippel.

A szgép a chippel kevesebbet fog mutatni, ugyanis becsapja a szgépet. Hogy valóban kevesebbet fogyasztana? Nehéz lenne bizonyítani. A sima boxnál nem valószínű, az írottnál talán.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5856 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:17:43 »

Azt hittem jössz a talira  Undecided Odaadtam volna valamit, hogy nézd meg wave

Igen úgy volt, de sajnos közbejöttek a dolgok. Sajnálom szivesen mentem volna. Tökölre azért remélem tudok menni.
Jó lett volna kipróbálni azt a valimit finom
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5857 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:20:24 »

Igen úgy volt, de sajnos közbejöttek a dolgok. Sajnálom szivesen mentem volna. Tökölre azért remélem tudok menni.
Jó lett volna kipróbálni azt a valimit finom
Tökölön viszont én nem leszek szomoru1
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5858 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:40:37 »

Vagyis csiptuning után 36e km, és csúcsok konyec? Vagy összesen 36e km-t bírtak az új csúcsok?
Hogy vetted észre, hogy tönkrementek a csúcsok? Mik a jelek / előjelek?
A kevesebb fogyasztásnál arra gondoltam, hogy mondjuk lakatlan területen beállítom 6-osben a tempomatot 120-ra, akkor fogyaszt mondjuk 6 lötyit, majd ugyanez csiptuning után 5.6, vagy ilyesmi. Semmi gyorsulás, csak konstans vágta. Mert ha ezt nem tudja, akkor részemről nem látom sok értelmét.

Jó kicsikét túloztam! Nem meghaltak csak az egyik haldoklott, ment az autó rendesen csak reggel már picit hangosabb volt, de még füstölni sem füstölt.
Kivetettem és kimérettem padon a csúcsokat. Az egyik határérték alatt volt alapjáratnál, a többi mérg határétéken belül volt de már nem volt az igazi. A vik azt mondta hogy járjak vele addig amig nem jelez a kontrol lámpa. Lehet hogy még elment volna 50-60e km is. Viszont engem zavart a reggeli kopogás, ezért dobtam mind a négyet, belementek az új gyári csúcsok. Igy lement a fogyim több mint 1.2-t (mondom én aki nem nagyon nézi a fogyit) csendes lett és nem idegesit reggel a kipi-kopi.!!!!!! Többen látták a kimérési eredményemet chippelés után (149,5 ló), és még az Angel is azt mondta hogy nem sok, pedig ő elég kritikus szemmel nézi ezeket a dolgokat. Én a kevesebb fogyiban nem hiszek, nem is tapasztaltam, meg egyébbként is a teljesítményért csináltam. Ettől fügetlenül én is chip és tuning párti vagyok. Most már én is azt mondom hogy nagyon nem szabad a védelmet kiiktatni vagy nagyon oda kell figyelni. Mondjuk én nem irok két sort a neven mellé vagy alá hogy mi más az autón de azért van bőven változtatás.
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5859 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:43:29 »

Tökölön viszont én nem leszek szomoru1

Pedig nagyon kiváncsi vagyok hogy milyen vele wow1
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5860 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:46:11 »

Ez így nem igaz. Az sem, hogy a csúcsok 36e után a chip miatt mentek tönkre. Lehet, hogy gyorsította a tönkremenetelt, de ennyire drasztikusan nem kéne lecsökkennie. Már többen lementek ennél több kilométert chippel.

A szgép a chippel kevesebbet fog mutatni, ugyanis becsapja a szgépet. Hogy valóban kevesebbet fogyasztana? Nehéz lenne bizonyítani. A sima boxnál nem valószínű, az írottnál talán.

Az szgépben nagyon is igazad van, nekem kb 2 lityivel mutatott kevesebb fogyasztást!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.20 kedd, 20:47:55 írta silver » Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #5861 Dátum: 2008.05.20 kedd, 20:52:56 »

Az szgépben nagyon is igazad van, nekem kb 2 lityivel mutatott kevesebb fogyasztást!!!!!
Ezek szerint a valóság nem változott? Semmivel sem eszik kevesebbet?
Csak most kapcsolok, hogy akkor nekem is lehet, hogy van alami részleges csiptuningom? A szgép ugyanis 0,8-0,9 literrel kevesebbet mutat mindig!  nyes
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5862 Dátum: 2008.05.20 kedd, 21:00:30 »

Ezek szerint a valóság nem változott? Semmivel sem eszik kevesebbet?
Csak most kapcsolok, hogy akkor nekem is lehet, hogy van alami részleges csiptuningom? A szgép ugyanis 0,8-0,9 literrel kevesebbet mutat mindig!  nyes

Nekem most pontos.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5863 Dátum: 2008.05.21 szerda, 12:33:46 »

Mondjuk én nem irok két sort a neven mellé vagy alá hogy mi más az autón de azért van bőven változtatás.

Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5864 Dátum: 2008.05.21 szerda, 14:44:20 »

Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.

Szerintem ne vedd le. Akit zavar, majd jól nem olvassa el.
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #5865 Dátum: 2008.05.21 szerda, 14:54:50 »

Szerintem ne vedd le. Akit zavar, majd jól nem olvassa el.

Szerintem sem zavaro, a "no catalisator" pedig kifejezetten jopofa! nyes nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5866 Dátum: 2008.05.21 szerda, 15:03:31 »

Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.

Azt írsz az aáírásodba, amit akarsz. Kivéve persze ha bántó, vagy sértő. Ez nem az.
Akinek nem tetszik, majd nem olvassa el. Kábé ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #5867 Dátum: 2008.05.21 szerda, 15:09:25 »

Azt írsz az aáírásodba, amit akarsz. Kivéve persze ha bántó, vagy sértő. Ez nem az.
Akinek nem tetszik, majd nem olvassa el. Kábé ennyi.
Mindamellett megjegyzem, hogy pl a keresőknek is jóttesz. Keressetek rá googleben pl a mondeo eibach pro kit kifejezésre magyar oldalak között. Mit dob ki? Hát a fórumot. Miért? Az aláírás miatt. Mindegyik releváns kulcsszó, csak jóttesz az oldalnak. Ha valaki gyári rugót akar az autójába és utána akar nézni rögtön ide eszi a fene. Egy taggal több. Egy haszontalan aláírás miatt. Az aláírás meg jól elkülönül a hozzászólástól, akit zavar nem olvassa el.
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #5868 Dátum: 2008.05.21 szerda, 16:58:34 »

Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem

Nem kell levenni, mert a profilban aki akarja ki is tudja kapcsolni az aláírás megjelenítését.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5869 Dátum: 2008.05.21 szerda, 20:02:32 »

Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.

Én örülnék ha ennyi mindent odairhatnék az autómhoz !!!!!!
Nehogy levedd, olyan jó olvasgatni  nyes
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #5870 Dátum: 2008.05.21 szerda, 20:49:01 »

Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.

Szerintem is jó dolog! Nekem is van egy csomó minden, de én lusta voltam végigírni.  nyes
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5871 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 11:54:03 »

Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.

Ne vedd bántásnak nem annak szántam, semmi cézás nem volt benne. Ráadásul ismerjük egymást miért tenném? Természetesen mindenki azt ír oda amit akar, azért van az a terület.......... Én csak megjegyeztem rob21-nek hogy nekem is van sok változtatás csak én nem írom oda!! Na ennyi............
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #5872 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 21:47:28 »

Ne vedd bántásnak nem annak szántam, semmi cézás nem volt benne. Ráadásul ismerjük egymást miért tenném? Természetesen mindenki azt ír oda amit akar, azért van az a terület.......... Én csak megjegyeztem rob21-nek hogy nekem is van sok változtatás csak én nem írom oda!! Na ennyi............
Tessék, az ember kérdez valamit, és máris belekeverik a politikai vitákba!  integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5873 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 22:37:07 »

Tessék, az ember kérdez valamit, és máris belekeverik a politikai vitákba!  integet2

Így van! Ha kell, simán felfújjuk! Bolhából elefántot! Hetekig rágjuk a gittet!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #5874 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 23:40:26 »

Kicsit visszatérve a csiptuninghoz... Egyik ismerősömnek van egy minden útra való Audija, 2,5 literes TDI mocival. Amikor megvette a kocsit (újonnan), egyből megcsiptuningoltatta. Ennek immár 6. éve, és a kocsiban semmi sem ment tönkre azóta. Igaz, hogy az nem common rail dízel, de pl. a turbónak kutya baja. Ő is azt állítja, hogy minden a vezetési stílustól függ. Szét lehet hajtani a motort tuning nélkül is, meg sokáig is el lehet hajtani tuninggal. Neki a 180 lóerőből lett 225 vagy mennyi, és ha kell, akkor odalép neki ő is. De amúgy átlagosan vezet.
Lehet óriási különbség TDI és TDCi között, illetve Ford és Audi között? Audi 6-8 év, Mondeo kevesebb?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5875 Dátum: 2008.05.22 csütörtök, 23:44:52 »

Kicsit visszatérve a csiptuninghoz... Egyik ismerősömnek van egy minden útra való Audija, 2,5 literes TDI mocival. Amikor megvette a kocsit (újonnan), egyből megcsiptuningoltatta. Ennek immár 6. éve, és a kocsiban semmi sem ment tönkre azóta. Igaz, hogy az nem common rail dízel, de pl. a turbónak kutya baja. Ő is azt állítja, hogy minden a vezetési stílustól függ. Szét lehet hajtani a motort tuning nélkül is, meg sokáig is el lehet hajtani tuninggal. Neki a 180 lóerőből lett 225 vagy mennyi, és ha kell, akkor odalép neki ő is. De amúgy átlagosan vezet.
Lehet óriási különbség TDI és TDCi között, illetve Ford és Audi között? Audi 6-8 év, Mondeo kevesebb?

Hát ez egy jó kérdés... először is azt is tudni kellene, gyárilag mennyire van a motor húzva, mennyi tartalék van benne.
A CR egy kicsit kényesebb dolog. De úgy konkrétan, hogy a motro élettartmát csökkentette, arra komoly bizonyíték nincs.
Volt, aki emiatt cserélt csúcsot, vagy turbót. De szerintem ez kb úgy néz ki, hogy 500e-->460e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #5876 Dátum: 2008.05.23 péntek, 13:38:28 »

No ma adtama  féktuningnak egy löketet, bekerült előre 2 új 300 mm-s brembo fúrt-mart tárcsa 4 ATE betéttel. Elég jónak tűnik, bár megtaposni még nem fogom, legalább 500 km-t járatnom kell. De már most jobb érzés nyomni, mint a régit. Ja és szebb is  vigyor3
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5877 Dátum: 2008.05.23 péntek, 13:40:29 »

No ma adtama  féktuningnak egy löketet, bekerült előre 2 új 300 mm-s brembo fúrt-mart tárcsa 4 ATE betéttel. Elég jónak tűnik, bár megtaposni még nem fogom, legalább 500 km-t járatnom kell. De már most jobb érzés nyomni, mint a régit. Ja és szebb is  vigyor3
Képeket kérünk...  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5878 Dátum: 2008.05.23 péntek, 13:44:45 »

No ma adtama  féktuningnak egy löketet, bekerült előre 2 új 300 mm-s brembo fúrt-mart tárcsa 4 ATE betéttel. Elég jónak tűnik, bár megtaposni még nem fogom, legalább 500 km-t járatnom kell. De már most jobb érzés nyomni, mint a régit. Ja és szebb is  vigyor3

akkor sztem olyan mint az enyém ! fasza lesz az tuti !

jah és a kép , nekem ilyen.
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.23 péntek, 13:52:49 írta krisztian » Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #5879 Dátum: 2008.05.23 péntek, 20:22:18 »

No ma adtama  féktuningnak egy löketet, bekerült előre 2 új 300 mm-s brembo fúrt-mart tárcsa 4 ATE betéttel. Elég jónak tűnik, bár megtaposni még nem fogom, legalább 500 km-t járatnom kell. De már most jobb érzés nyomni, mint a régit. Ja és szebb is  vigyor3

Mennyi volt? Ha nem vagyok VINDISGRÉC?
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5880 Dátum: 2008.05.23 péntek, 21:56:36 »

akkor sztem olyan mint az enyém ! fasza lesz az tuti !

jah és a kép , nekem ilyen.

Jól néz ki, de ez zabálja a fékpofát rendesen...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #5881 Dátum: 2008.05.23 péntek, 21:59:00 »

Mennyi volt? Ha nem vagyok VINDISGRÉC?

65 a tárcsa meg a betét
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #5882 Dátum: 2008.05.23 péntek, 22:00:32 »

Jól néz ki, de ez zabálja a fékpofát rendesen...

Ezért vettem a strapabíeóbb ATE-t. Egyébként meg nem annyira vészes. Jobban zavar ha ráég a betétre a por és cserélnem kell mielőtt még ideje lenne, mert idegesít, hogy nyüszög Sad Viszont ha egyszer megállok vele fél méterrel hamarabb, már megérte Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5883 Dátum: 2008.05.23 péntek, 22:03:01 »

Viszont ha egyszer megállok vele fél méterrel hamarabb, már megérte Smiley
Az bizos. És érzed, hogy jobban is fog? Én egy off mazda6 vezettem, ráléptem a fékre, úgy ahogy a mondinál szoktam, és lefejeltem a kormányt...Úgyhogy a féken van mit tuningolni  vigyor3
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #5884 Dátum: 2008.05.23 péntek, 22:06:41 »

Az bizos. És érzed, hogy jobban is fog? Én egy off mazda6 vezettem, ráléptem a fékre, úgy ahogy a mondinál szoktam, és lefejeltem a kormányt...Úgyhogy a féken van mit tuningolni  vigyor3

hazudnék, ha azt mondanám, hogy hú de emnnyivel jobb, mert még nem tapostam bele. 500 lm-t kell kb "járatni", hogy a védőréteg lekopjon róla és idomuljon a betétekkel, különben nem lesz olyan jó. Viszont amennyire eddig fékeztem vele, az anygon meggyőző, alig kell benyomni a pedált és máris fog. Majd 400 km múlva nyilatkozok, hogy éles helyzetben, beletaposva milyen Smiley Remélem addig nem lesz rá szükség (koppkopp)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5885 Dátum: 2008.05.23 péntek, 22:16:41 »

hazudnék, ha azt mondanám, hogy hú de emnnyivel jobb, mert még nem tapostam bele. 500 lm-t kell kb "járatni", hogy a védőréteg lekopjon róla és idomuljon a betétekkel, különben nem lesz olyan jó. Viszont amennyire eddig fékeztem vele, az anygon meggyőző, alig kell benyomni a pedált és máris fog. Majd 400 km múlva nyilatkozok, hogy éles helyzetben, beletaposva milyen Smiley Remélem addig nem lesz rá szükség (koppkopp)
80 ekm után cserélni kellett az első féktárcsáimat  wow1 Ennél a furatos megoldásnál, hogy örülnék, hogy végre 40ekm-ként kellene cserélni őket   Undecided
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5886 Dátum: 2008.05.23 péntek, 22:43:19 »

hogy beleszóljak !
nekem is ugye 500 km bejáratás után vált érezhetővé hogy igen más a kettő. előtte a gyári  igen gyengusz volt ( meg is jegyezték egy páran hogy nem egy nagy szám a fék rajta, és ezen felbuzdulva lett ez  hehe ) !
Én sima utángyártott *** betéteket vettem hogy ne a tárcsát egye hanem a betétet, de lekopogom 10e km után is alig van vmi kopás a betéteken. érdekes. Fékhatás: amikor lement az 500 km ovatosba fkezgetés utána nyomtam egy padlót 60 nál. hát igencsak megindult a fejem a kormány felé. klassz . sokkal sokkal jobb és nagy sebességnél is nagyon megbízható és nem puhul el mint a gyári 4-5 nagyobb fékezés után pl autópályán. majd ha hátul is kicseréltem akkor majd szólok feltétlen mien lett.
JAh és Super Dot4 fékolajat kapott ami ugye 5.1 nek felel meg.
nekem megállt 53 e -ből durván szereléssel együtt.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5887 Dátum: 2008.05.23 péntek, 22:46:41 »

Az bizos. És érzed, hogy jobban is fog? Én egy off mazda6 vezettem, ráléptem a fékre, úgy ahogy a mondinál szoktam, és lefejeltem a kormányt...Úgyhogy a féken van mit tuningolni  vigyor3

Más a rásegítés. A mondi féke is jó, csak jobban kell nyomni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #5888 Dátum: 2008.05.23 péntek, 22:51:45 »

Más a rásegítés. A mondi féke is jó, csak jobban kell nyomni.

Jaja . PAssaton próbáltam én is a 170 le dízelen. az is olyan volt a rásegytés hogy azt hitted ez a világ legjobb féke mert 2 cm már a teljes fékerővel rendelkeztél de utána hiába nyomtam nem lassult érezhetően jobban az autó.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #5889 Dátum: 2008.05.24 szombat, 08:41:58 »

Jaja . PAssaton próbáltam én is a 170 le dízelen. az is olyan volt a rásegytés hogy azt hitted ez a világ legjobb féke mert 2 cm már a teljes fékerővel rendelkeztél de utána hiába nyomtam nem lassult érezhetően jobban az autó.
Én is vezettem korábban egy Passatot (130 LE), és valóban más a rásegítés. Mondi után átülve a Passatba én is fejeltem kormányt. Alig érek hozzá a pedálhoz, már satu. Visszafelé ugyanez. Ha megszokom a Passatot, akkor meg asziszem, hogy a Mondi fékje töxar, úgy kell nyomni, mint a Trabantnál. De a Mondi is jól fog. Ha egy fékkel lehet blokkolni, akkor az fog, nemigaz? A pedálerő meg rásegítés kérdése.
Szóval szerintem megszokás kérdése az egész...
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.24 szombat, 08:50:33 írta Rob21 » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5890 Dátum: 2008.05.24 szombat, 08:55:24 »

Én is vezettem korábban egy Passatot (130 LE), és valóban más a rásegítés. Mondi után átülve a Passatba én is fejeltem kormányt. Alig érek hozzá a pedálhoz, már satu. Visszafelé ugyanez. Ha megszokom a Passatot, akkor meg asziszem, hogy a Mondi fékje töxar, úgy kell nyomni, mint a Trabantnál. De a Mondi is jól fog. Ha egy fékkel lehet blokkolni, akkor az fog, nemigaz? A pedálerő meg rásegítés kérdése.
Szóval szerintem megszokás kérdése az egész...
Ha egy féket nem tudsz jól adagolni akkor az xar mint az említett paszulyé. Egyébként meg ajánlom figyelmetekbe hogy a mondeok fékjei között is van difi. Sőt már ha más évben gyártották akkor már azt is lehet érezni. Csak egy példa: Gaboval próbáltuk egymás fékjeit és bezony nagyon lehetett érezni hogy az enyém sokkal jobban fog (cserélték is az első tárcsát 80ekm-nál)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5891 Dátum: 2008.05.24 szombat, 12:45:41 »

Egyetértek stealt-al énis, ha egy féket nem lehet szépen adagolni akkor az *** és balesetveszélyes veszélyes is.....
Az én opel combom-on olyan fék van hogy hihetetlen 100-ról megállok 5 méter alatt ( nagyon durva ), háromnegyedig lehet adagolni de onnan totál fog, de ez közben veszélyes is, mert mögöttem nem biztos hogy megtudnak állni és akkor gond van.... rinya
Az én mondimon szervizben beállitattam a fékeket és vettem uj betéteket, hát fogott de azért nyúlott, azt faterral vettünk utángyártottat mi is és fater belőtte a féket, hát mit mondjak isteni lett mint a combo-é.
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #5892 Dátum: 2008.05.24 szombat, 15:27:18 »

Egyetértek stealt-al énis, ha egy féket nem lehet szépen adagolni akkor az *** és balesetveszélyes veszélyes is.....
Az én opel combom-on olyan fék van hogy hihetetlen 100-ról megállok 5 méter alatt ( nagyon durva ), háromnegyedig lehet adagolni de onnan totál fog, de ez közben veszélyes is, mert mögöttem nem biztos hogy megtudnak állni és akkor gond van.... rinya
Az én mondimon szervizben beállitattam a fékeket és vettem uj betéteket, hát fogott de azért nyúlott, azt faterral vettünk utángyártottat mi is és fater belőtte a féket, hát mit mondjak isteni lett mint a combo-é.
Akkor gondolom faterod nem szakács  taps
Mit és hogyan lehet belőni házilag? Pl. bekenem teknokollal, hogy jobban tapadjon?  nyes Na ebből láthatjátok, hogy én szakács vagyok, legalábbis a kocsihoz való szakértelmet tekintve. De komolyan, mit lehet rajta állítani?
Érdemes valami komoly féklöttyöt tenni bele? szerintem nekem még az özönvíz előtt cserélhették...
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.24 szombat, 15:28:57 írta Rob21 » Naplózva
Feanor
Vendég
« Új hozzászólás #5893 Dátum: 2008.05.24 szombat, 16:17:18 »

Akkor gondolom faterod nem szakács  taps
Mit és hogyan lehet belőni házilag? Pl. bekenem teknokollal, hogy jobban tapadjon?  nyes Na ebből láthatjátok, hogy én szakács vagyok, legalábbis a kocsihoz való szakértelmet tekintve. De komolyan, mit lehet rajta állítani?
Érdemes valami komoly féklöttyöt tenni bele? szerintem nekem még az özönvíz előtt cserélhették...
Nekem is jól jönne ez a házilagos fék tuning. worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5894 Dátum: 2008.05.24 szombat, 18:55:04 »

Ha egy féket nem tudsz jól adagolni akkor az xar mint az említett paszulyé. Egyébként meg ajánlom figyelmetekbe hogy a mondeok fékjei között is van difi. Sőt már ha más évben gyártották akkor már azt is lehet érezni. Csak egy példa: Gaboval próbáltuk egymás fékjeit és bezony nagyon lehetett érezni hogy az enyém sokkal jobban fog (cserélték is az első tárcsát 80ekm-nál)

A jobban fog azt jelenti, hogy rövidebb a fékút. De gondolom, azt akarod mondani, hogy nálad nagyobb a rásegítés, könnyebb nyomni a féket.
Szeritnem ennek nem túl nagy jelentősége van. Az sokkal fontosabb, hogy jól adagolható legyen.
Pl a fiestában is könnyebb nyomni a féket, mint a mondeóban. Bár amikor a mondeóban betétet cseréltem, egy darabig az volt a könnyebb.
A 4-esben puhább, ott nagyobb a rásegítés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5895 Dátum: 2008.05.24 szombat, 19:39:56 »

Ha egy féket nem tudsz jól adagolni akkor az xar mint az említett paszulyé.

Ezzel nagyon egyetértek! Az nem jó fék, ami 2 cm benyomás után satufék! Nálam egyszer volt Opel Astra G még az első szériából, az is olyan volt, hogy a lábamat csak elindítottam a fékpedál felé és az autó megállt, én meg lefejeltem a kormányt. És ezt még megcsináltam vele ötször, mire megéreztem, hogyan fékezzek - és azt már nem is mondnám nyomásnak, csak ráhelyeztem a lábamat. Ez vészhelyzetben biztos jó, de normál menetnél nekem nagyon zavaró, hogy nem érzed a talpadon a féket, az autó lassulását, és millimétereken kell a fékpedált nyomogatni. Szóval szerintem a Mondeo fékje pont jó.  taps
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5896 Dátum: 2008.05.24 szombat, 21:30:12 »

Elfogultak vagytok  vigyor3, de ez így van jól hiszen ez a Mondeo Club.  hehe

Szerintem minden megszokás kérdése.
Az hogy melyik fék jobb, arra meg a fékút adja meg a távolságot.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #5897 Dátum: 2008.05.24 szombat, 21:32:35 »

Válasz
nem puhul el mint a gyári 4-5 nagyobb fékezés után pl autópályán

Ezt csak alátámasztani tudom, 200-ról 1x 2x nagyobatt fékezve alig fog már... szomoru1
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #5898 Dátum: 2008.05.24 szombat, 21:42:10 »

Ezt csak alátámasztani tudom, 200-ról 1x 2x nagyobatt fékezve alig fog már... szomoru1
Ez azt jelenti, hogy kiürül a rásegítő, és nem tud olyan gyorsan utándolgozni? Alul lenne méretezve?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #5899 Dátum: 2008.05.24 szombat, 21:43:08 »

Ez azt jelenti, hogy kiürül a rásegítő, és nem tud olyan gyorsan utándolgozni? Alul lenne méretezve?
Inkább felmelegszik és csökken a fékhatás. Szerintem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.