Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:36:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693665 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5850 Dátum:
2008.05.17 szombat, 08:35:13 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.17 szombat, 08:03:01
Biztos hülye kérdés, de mi az, hogy levakolva? Meg tudom én is csinálni otthon, ha kiveszek 3 hét szabadságot? Vagy ez azért nem akkora munka? Van valami leírás erre? Kell hozzá spec. kütyü? Hol van egyáltalán az egri szelep?
azt nemtudom hol van de nekem hülye helyen van . és nem kell spec kütyü egy fémlapot raktak elé és csókolom hogy seki sebe . de biztos megtudod otthon csinálni ha van szerszám és kapsz leírást akkor menni fog.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Nolfi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5851 Dátum:
2008.05.17 szombat, 09:19:21 »
Míg a jónép a madarasi talira edz, én és haverom tegnap két vizsgám közt kikaptuk a futóművet. Röpke 3 óra múlva már a vadi új Lowtec sportszetten nyugodott a vas. Nagyon szép lett, és kicsit alacsonyabb. Az őszi talin már részt veszünk.
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5852 Dátum:
2008.05.19 hétfő, 19:06:00 »
Ha van valaki, akinek csiptuning óta turbót, porlasztócsúcsot, vagy gumibelsőt kellett cserélnie, és feltehetően a a csiptuning miatt következett be mindez, az lécci ossza meg velem a tapasztalatait!
[/quote]
Szia Rob21!
Nekem írott volt, megbízható helyröl. A csúcsok 36e birtak. No comment!! Most semmi nincs benne, vagy is új csúcsok
Fogyasztás, nem vettem észre hogy csökkent volna. Az igaz, retettentő stilus függő dolog. A teljesítményhez nafta kell, ez ellen nem lehet semmítsem tenni
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.19 hétfő, 19:10:05 írta silver
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5853 Dátum:
2008.05.19 hétfő, 20:19:23 »
Idézetet írta: silver - 2008.05.19 hétfő, 19:06:00
Ha van valaki, akinek csiptuning óta turbót, porlasztócsúcsot, vagy gumibelsőt kellett cserélnie, és feltehetően a a csiptuning miatt következett be mindez, az lécci ossza meg velem a tapasztalatait!
Szia Rob21!
Nekem írott volt, megbízható helyröl. A csúcsok 36e birtak. No comment!! Most semmi nincs benne, vagy is új csúcsok
Fogyasztás, nem vettem észre hogy csökkent volna. Az igaz, retettentő stilus függő dolog. A teljesítményhez nafta kell, ez ellen nem lehet semmítsem tenni
Azt hittem jössz a talira
Odaadtam volna valamit, hogy nézd meg
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5854 Dátum:
2008.05.19 hétfő, 20:30:01 »
Idézetet írta: silver - 2008.05.19 hétfő, 19:06:00
Nekem írott volt, megbízható helyröl. A csúcsok 36e birtak. No comment!! Most semmi nincs benne, vagy is új csúcsok
Fogyasztás, nem vettem észre hogy csökkent volna. Az igaz, retettentő stilus függő dolog. A teljesítményhez nafta kell, ez ellen nem lehet semmítsem tenni
Vagyis csiptuning után 36e km, és csúcsok konyec? Vagy összesen 36e km-t bírtak az új csúcsok?
Hogy vetted észre, hogy tönkrementek a csúcsok? Mik a jelek / előjelek?
A kevesebb fogyasztásnál arra gondoltam, hogy mondjuk lakatlan területen beállítom 6-osben a tempomatot 120-ra, akkor fogyaszt mondjuk 6 lötyit, majd ugyanez csiptuning után 5.6, vagy ilyesmi. Semmi gyorsulás, csak konstans vágta. Mert ha ezt nem tudja, akkor részemről nem látom sok értelmét.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5855 Dátum:
2008.05.19 hétfő, 20:46:38 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.19 hétfő, 20:30:01
Vagyis csiptuning után 36e km, és csúcsok konyec? Vagy összesen 36e km-t bírtak az új csúcsok?
Hogy vetted észre, hogy tönkrementek a csúcsok? Mik a jelek / előjelek?
A kevesebb fogyasztásnál arra gondoltam, hogy mondjuk lakatlan területen beállítom 6-osben a tempomatot 120-ra, akkor fogyaszt mondjuk 6 lötyit, majd ugyanez csiptuning után 5.6, vagy ilyesmi. Semmi gyorsulás, csak konstans vágta. Mert ha ezt nem tudja, akkor részemről nem látom sok értelmét.
Ez így nem igaz. Az sem, hogy a csúcsok 36e után a chip miatt mentek tönkre. Lehet, hogy gyorsította a tönkremenetelt, de ennyire drasztikusan nem kéne lecsökkennie. Már többen lementek ennél több kilométert chippel.
A szgép a chippel kevesebbet fog mutatni, ugyanis becsapja a szgépet. Hogy valóban kevesebbet fogyasztana? Nehéz lenne bizonyítani. A sima boxnál nem valószínű, az írottnál talán.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5856 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:17:43 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.19 hétfő, 20:19:23
Azt hittem jössz a talira
Odaadtam volna valamit, hogy nézd meg
Igen úgy volt, de sajnos közbejöttek a dolgok. Sajnálom szivesen mentem volna. Tökölre azért remélem tudok menni.
Jó lett volna kipróbálni azt a valimit
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5857 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:20:24 »
Idézetet írta: silver - 2008.05.20 kedd, 20:17:43
Igen úgy volt, de sajnos közbejöttek a dolgok. Sajnálom szivesen mentem volna. Tökölre azért remélem tudok menni.
Jó lett volna kipróbálni azt a valimit
Tökölön viszont én nem leszek
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5858 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:40:37 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.19 hétfő, 20:30:01
Vagyis csiptuning után 36e km, és csúcsok konyec? Vagy összesen 36e km-t bírtak az új csúcsok?
Hogy vetted észre, hogy tönkrementek a csúcsok? Mik a jelek / előjelek?
A kevesebb fogyasztásnál arra gondoltam, hogy mondjuk lakatlan területen beállítom 6-osben a tempomatot 120-ra, akkor fogyaszt mondjuk 6 lötyit, majd ugyanez csiptuning után 5.6, vagy ilyesmi. Semmi gyorsulás, csak konstans vágta. Mert ha ezt nem tudja, akkor részemről nem látom sok értelmét.
Jó kicsikét túloztam! Nem meghaltak csak az egyik haldoklott, ment az autó rendesen csak reggel már picit hangosabb volt, de még füstölni sem füstölt.
Kivetettem és kimérettem padon a csúcsokat. Az egyik határérték alatt volt alapjáratnál, a többi mérg határétéken belül volt de már nem volt az igazi. A vik azt mondta hogy járjak vele addig amig nem jelez a kontrol lámpa. Lehet hogy még elment volna 50-60e km is. Viszont engem zavart a reggeli kopogás, ezért dobtam mind a négyet, belementek az új gyári csúcsok. Igy lement a fogyim több mint 1.2-t (mondom én aki nem nagyon nézi a fogyit) csendes lett és nem idegesit reggel a kipi-kopi.!!!!!! Többen látták a kimérési eredményemet chippelés után (149,5 ló), és még az Angel is azt mondta hogy nem sok, pedig ő elég kritikus szemmel nézi ezeket a dolgokat. Én a kevesebb fogyiban nem hiszek, nem is tapasztaltam, meg egyébbként is a teljesítményért csináltam. Ettől fügetlenül én is chip és tuning párti vagyok. Most már én is azt mondom hogy nagyon nem szabad a védelmet kiiktatni vagy nagyon oda kell figyelni. Mondjuk én nem irok két sort a neven mellé vagy alá hogy mi más az autón de azért van bőven változtatás.
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5859 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:43:29 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.20 kedd, 20:20:24
Tökölön viszont én nem leszek
Pedig nagyon kiváncsi vagyok hogy milyen vele
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5860 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:46:11 »
Idézetet írta: Angel - 2008.05.19 hétfő, 20:46:38
Ez így nem igaz. Az sem, hogy a csúcsok 36e után a chip miatt mentek tönkre. Lehet, hogy gyorsította a tönkremenetelt, de ennyire drasztikusan nem kéne lecsökkennie. Már többen lementek ennél több kilométert chippel.
A szgép a chippel kevesebbet fog mutatni, ugyanis becsapja a szgépet. Hogy valóban kevesebbet fogyasztana? Nehéz lenne bizonyítani. A sima boxnál nem valószínű, az írottnál talán.
Az szgépben nagyon is igazad van, nekem kb 2 lityivel mutatott kevesebb fogyasztást!!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.20 kedd, 20:47:55 írta silver
»
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5861 Dátum:
2008.05.20 kedd, 20:52:56 »
Idézetet írta: silver - 2008.05.20 kedd, 20:46:11
Az szgépben nagyon is igazad van, nekem kb 2 lityivel mutatott kevesebb fogyasztást!!!!!
Ezek szerint a valóság nem változott? Semmivel sem eszik kevesebbet?
Csak most kapcsolok, hogy akkor nekem is lehet, hogy van alami részleges csiptuningom? A szgép ugyanis 0,8-0,9 literrel kevesebbet mutat mindig!
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5862 Dátum:
2008.05.20 kedd, 21:00:30 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.20 kedd, 20:52:56
Ezek szerint a valóság nem változott? Semmivel sem eszik kevesebbet?
Csak most kapcsolok, hogy akkor nekem is lehet, hogy van alami részleges csiptuningom? A szgép ugyanis 0,8-0,9 literrel kevesebbet mutat mindig!
Nekem most pontos.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5863 Dátum:
2008.05.21 szerda, 12:33:46 »
Idézetet írta: silver - 2008.05.20 kedd, 20:40:37
Mondjuk én nem irok két sort a neven mellé vagy alá hogy mi más az autón de azért van bőven változtatás.
Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5864 Dátum:
2008.05.21 szerda, 14:44:20 »
Idézetet írta: clint - 2008.05.21 szerda, 12:33:46
Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.
Szerintem ne vedd le. Akit zavar, majd jól nem olvassa el.
Naplózva
gorzas
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5865 Dátum:
2008.05.21 szerda, 14:54:50 »
Idézetet írta: SSanya - 2008.05.21 szerda, 14:44:20
Szerintem ne vedd le. Akit zavar, majd jól nem olvassa el.
Szerintem sem zavaro, a "no catalisator" pedig kifejezetten jopofa!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5866 Dátum:
2008.05.21 szerda, 15:03:31 »
Idézetet írta: clint - 2008.05.21 szerda, 12:33:46
Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.
Azt írsz az aáírásodba, amit akarsz. Kivéve persze ha bántó, vagy sértő. Ez nem az.
Akinek nem tetszik, majd nem olvassa el. Kábé ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5867 Dátum:
2008.05.21 szerda, 15:09:25 »
Idézetet írta: Angel - 2008.05.21 szerda, 15:03:31
Azt írsz az aáírásodba, amit akarsz. Kivéve persze ha bántó, vagy sértő. Ez nem az.
Akinek nem tetszik, majd nem olvassa el. Kábé ennyi.
Mindamellett megjegyzem, hogy pl a keresőknek is jóttesz. Keressetek rá googleben pl a
mondeo eibach pro kit
kifejezésre magyar oldalak között. Mit dob ki? Hát a fórumot. Miért? Az aláírás miatt. Mindegyik releváns kulcsszó, csak jóttesz az oldalnak. Ha valaki gyári rugót akar az autójába és utána akar nézni rögtön ide eszi a fene. Egy taggal több. Egy haszontalan aláírás miatt. Az aláírás meg jól elkülönül a hozzászólástól, akit zavar nem olvassa el.
Naplózva
Joao
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 482
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5868 Dátum:
2008.05.21 szerda, 16:58:34 »
Idézetet írta: clint - 2008.05.21 szerda, 12:33:46
Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem
Nem kell levenni, mert a profilban aki akarja ki is tudja kapcsolni az aláírás megjelenítését.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5869 Dátum:
2008.05.21 szerda, 20:02:32 »
Idézetet írta: clint - 2008.05.21 szerda, 12:33:46
Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.
Én örülnék ha ennyi mindent odairhatnék az autómhoz !!!!!!
Nehogy levedd, olyan jó olvasgatni
Naplózva
szaszab75
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5870 Dátum:
2008.05.21 szerda, 20:49:01 »
Idézetet írta: clint - 2008.05.21 szerda, 12:33:46
Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.
Szerintem is jó dolog! Nekem is van egy csomó minden, de én lusta voltam végigírni.
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5871 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 11:54:03 »
Idézetet írta: clint - 2008.05.21 szerda, 12:33:46
Ezt vegyem célzásnak? Ha zavar valakit leveszem, de úgy érzem nem kevés pénzt öltem bele eddig az építésébe.
És ha valakinek kedve támadna bármit megcsinálni hasonóra legalább tudja hol, kitől kérdezheti.
Ne vedd bántásnak nem annak szántam, semmi cézás nem volt benne. Ráadásul ismerjük egymást miért tenném? Természetesen mindenki azt ír oda amit akar, azért van az a terület.......... Én csak megjegyeztem rob21-nek hogy nekem is van sok változtatás csak én nem írom oda!! Na ennyi............
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5872 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 21:47:28 »
Idézetet írta: silver - 2008.05.22 csütörtök, 11:54:03
Ne vedd bántásnak nem annak szántam, semmi cézás nem volt benne. Ráadásul ismerjük egymást miért tenném? Természetesen mindenki azt ír oda amit akar, azért van az a terület.......... Én csak megjegyeztem rob21-nek hogy nekem is van sok változtatás csak én nem írom oda!! Na ennyi............
Tessék, az ember kérdez valamit, és máris belekeverik a politikai vitákba!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5873 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 22:37:07 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.22 csütörtök, 21:47:28
Tessék, az ember kérdez valamit, és máris belekeverik a politikai vitákba!
Így van! Ha kell, simán felfújjuk! Bolhából elefántot! Hetekig rágjuk a gittet!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5874 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 23:40:26 »
Kicsit visszatérve a csiptuninghoz... Egyik ismerősömnek van egy minden útra való Audija, 2,5 literes TDI mocival. Amikor megvette a kocsit (újonnan), egyből megcsiptuningoltatta. Ennek immár 6. éve, és a kocsiban semmi sem ment tönkre azóta. Igaz, hogy az nem common rail dízel, de pl. a turbónak kutya baja. Ő is azt állítja, hogy minden a vezetési stílustól függ. Szét lehet hajtani a motort tuning nélkül is, meg sokáig is el lehet hajtani tuninggal. Neki a 180 lóerőből lett 225 vagy mennyi, és ha kell, akkor odalép neki ő is. De amúgy átlagosan vezet.
Lehet óriási különbség TDI és TDCi között, illetve Ford és Audi között? Audi 6-8 év, Mondeo kevesebb?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5875 Dátum:
2008.05.22 csütörtök, 23:44:52 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.22 csütörtök, 23:40:26
Kicsit visszatérve a csiptuninghoz... Egyik ismerősömnek van egy minden útra való Audija, 2,5 literes TDI mocival. Amikor megvette a kocsit (újonnan), egyből megcsiptuningoltatta. Ennek immár 6. éve, és a kocsiban semmi sem ment tönkre azóta. Igaz, hogy az nem common rail dízel, de pl. a turbónak kutya baja. Ő is azt állítja, hogy minden a vezetési stílustól függ. Szét lehet hajtani a motort tuning nélkül is, meg sokáig is el lehet hajtani tuninggal. Neki a 180 lóerőből lett 225 vagy mennyi, és ha kell, akkor odalép neki ő is. De amúgy átlagosan vezet.
Lehet óriási különbség TDI és TDCi között, illetve Ford és Audi között? Audi 6-8 év, Mondeo kevesebb?
Hát ez egy jó kérdés... először is azt is tudni kellene, gyárilag mennyire van a motor húzva, mennyi tartalék van benne.
A CR egy kicsit kényesebb dolog. De úgy konkrétan, hogy a motro élettartmát csökkentette, arra komoly bizonyíték nincs.
Volt, aki emiatt cserélt csúcsot, vagy turbót. De szerintem ez kb úgy néz ki, hogy 500e-->460e.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5876 Dátum:
2008.05.23 péntek, 13:38:28 »
No ma adtama féktuningnak egy löketet, bekerült előre 2 új 300 mm-s brembo fúrt-mart tárcsa 4 ATE betéttel. Elég jónak tűnik, bár megtaposni még nem fogom, legalább 500 km-t járatnom kell. De már most jobb érzés nyomni, mint a régit. Ja és szebb is
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5877 Dátum:
2008.05.23 péntek, 13:40:29 »
Idézetet írta: xabey - 2008.05.23 péntek, 13:38:28
No ma adtama féktuningnak egy löketet, bekerült előre 2 új 300 mm-s brembo fúrt-mart tárcsa 4 ATE betéttel. Elég jónak tűnik, bár megtaposni még nem fogom, legalább 500 km-t járatnom kell. De már most jobb érzés nyomni, mint a régit. Ja és szebb is
Képeket kérünk...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5878 Dátum:
2008.05.23 péntek, 13:44:45 »
Idézetet írta: xabey - 2008.05.23 péntek, 13:38:28
No ma adtama féktuningnak egy löketet, bekerült előre 2 új 300 mm-s brembo fúrt-mart tárcsa 4 ATE betéttel. Elég jónak tűnik, bár megtaposni még nem fogom, legalább 500 km-t járatnom kell. De már most jobb érzés nyomni, mint a régit. Ja és szebb is
akkor sztem olyan mint az enyém ! fasza lesz az tuti !
jah és a kép , nekem ilyen.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.23 péntek, 13:52:49 írta krisztian
»
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5879 Dátum:
2008.05.23 péntek, 20:22:18 »
Idézetet írta: xabey - 2008.05.23 péntek, 13:38:28
No ma adtama féktuningnak egy löketet, bekerült előre 2 új 300 mm-s brembo fúrt-mart tárcsa 4 ATE betéttel. Elég jónak tűnik, bár megtaposni még nem fogom, legalább 500 km-t járatnom kell. De már most jobb érzés nyomni, mint a régit. Ja és szebb is
Mennyi volt? Ha nem vagyok VINDISGRÉC?
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5880 Dátum:
2008.05.23 péntek, 21:56:36 »
Idézetet írta: krisztian - 2008.05.23 péntek, 13:44:45
akkor sztem olyan mint az enyém ! fasza lesz az tuti !
jah és a kép , nekem ilyen.
Jól néz ki, de ez zabálja a fékpofát rendesen...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5881 Dátum:
2008.05.23 péntek, 21:59:00 »
Idézetet írta: MrBrown - 2008.05.23 péntek, 20:22:18
Mennyi volt? Ha nem vagyok VINDISGRÉC?
65 a tárcsa meg a betét
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5882 Dátum:
2008.05.23 péntek, 22:00:32 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.05.23 péntek, 21:56:36
Jól néz ki, de ez zabálja a fékpofát rendesen...
Ezért vettem a strapabíeóbb ATE-t. Egyébként meg nem annyira vészes. Jobban zavar ha ráég a betétre a por és cserélnem kell mielőtt még ideje lenne, mert idegesít, hogy nyüszög
Viszont ha egyszer megállok vele fél méterrel hamarabb, már megérte
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5883 Dátum:
2008.05.23 péntek, 22:03:01 »
Idézetet írta: xabey - 2008.05.23 péntek, 22:00:32
Viszont ha egyszer megállok vele fél méterrel hamarabb, már megérte
Az bizos. És érzed, hogy jobban is fog? Én egy off mazda6 vezettem, ráléptem a fékre, úgy ahogy a mondinál szoktam, és lefejeltem a kormányt...Úgyhogy a féken van mit tuningolni
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5884 Dátum:
2008.05.23 péntek, 22:06:41 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.05.23 péntek, 22:03:01
Az bizos. És érzed, hogy jobban is fog? Én egy off mazda6 vezettem, ráléptem a fékre, úgy ahogy a mondinál szoktam, és lefejeltem a kormányt...Úgyhogy a féken van mit tuningolni
hazudnék, ha azt mondanám, hogy hú de emnnyivel jobb, mert még nem tapostam bele. 500 lm-t kell kb "járatni", hogy a védőréteg lekopjon róla és idomuljon a betétekkel, különben nem lesz olyan jó. Viszont amennyire eddig fékeztem vele, az anygon meggyőző, alig kell benyomni a pedált és máris fog. Majd 400 km múlva nyilatkozok, hogy éles helyzetben, beletaposva milyen
Remélem addig nem lesz rá szükség (koppkopp)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5885 Dátum:
2008.05.23 péntek, 22:16:41 »
Idézetet írta: xabey - 2008.05.23 péntek, 22:06:41
hazudnék, ha azt mondanám, hogy hú de emnnyivel jobb, mert még nem tapostam bele. 500 lm-t kell kb "járatni", hogy a védőréteg lekopjon róla és idomuljon a betétekkel, különben nem lesz olyan jó. Viszont amennyire eddig fékeztem vele, az anygon meggyőző, alig kell benyomni a pedált és máris fog. Majd 400 km múlva nyilatkozok, hogy éles helyzetben, beletaposva milyen
Remélem addig nem lesz rá szükség (koppkopp)
80 ekm után cserélni kellett az első féktárcsáimat
Ennél a furatos megoldásnál, hogy örülnék, hogy végre 40ekm-ként kellene cserélni őket
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5886 Dátum:
2008.05.23 péntek, 22:43:19 »
hogy beleszóljak !
nekem is ugye 500 km bejáratás után vált érezhetővé hogy igen más a kettő. előtte a gyári igen gyengusz volt ( meg is jegyezték egy páran hogy nem egy nagy szám a fék rajta, és ezen felbuzdulva lett ez
) !
Én sima utángyártott *** betéteket vettem hogy ne a tárcsát egye hanem a betétet, de lekopogom 10e km után is alig van vmi kopás a betéteken. érdekes. Fékhatás: amikor lement az 500 km ovatosba fkezgetés utána nyomtam egy padlót 60 nál. hát igencsak megindult a fejem a kormány felé. klassz . sokkal sokkal jobb és nagy sebességnél is nagyon megbízható és nem puhul el mint a gyári 4-5 nagyobb fékezés után pl autópályán. majd ha hátul is kicseréltem akkor majd szólok feltétlen mien lett.
JAh és Super Dot4 fékolajat kapott ami ugye 5.1 nek felel meg.
nekem megállt 53 e -ből durván szereléssel együtt.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5887 Dátum:
2008.05.23 péntek, 22:46:41 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.05.23 péntek, 22:03:01
Az bizos. És érzed, hogy jobban is fog? Én egy off mazda6 vezettem, ráléptem a fékre, úgy ahogy a mondinál szoktam, és lefejeltem a kormányt...Úgyhogy a féken van mit tuningolni
Más a rásegítés. A mondi féke is jó, csak jobban kell nyomni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5888 Dátum:
2008.05.23 péntek, 22:51:45 »
Idézetet írta: Angel - 2008.05.23 péntek, 22:46:41
Más a rásegítés. A mondi féke is jó, csak jobban kell nyomni.
Jaja . PAssaton próbáltam én is a 170 le dízelen. az is olyan volt a rásegytés hogy azt hitted ez a világ legjobb féke mert 2 cm már a teljes fékerővel rendelkeztél de utána hiába nyomtam nem lassult érezhetően jobban az autó.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5889 Dátum:
2008.05.24 szombat, 08:41:58 »
Idézetet írta: krisztian - 2008.05.23 péntek, 22:51:45
Jaja . PAssaton próbáltam én is a 170 le dízelen. az is olyan volt a rásegytés hogy azt hitted ez a világ legjobb féke mert 2 cm már a teljes fékerővel rendelkeztél de utána hiába nyomtam nem lassult érezhetően jobban az autó.
Én is vezettem korábban egy Passatot (130 LE), és valóban más a rásegítés. Mondi után átülve a Passatba én is fejeltem kormányt. Alig érek hozzá a pedálhoz, már satu. Visszafelé ugyanez. Ha megszokom a Passatot, akkor meg asziszem, hogy a Mondi fékje töxar, úgy kell nyomni, mint a Trabantnál. De a Mondi is jól fog. Ha egy fékkel lehet blokkolni, akkor az fog, nemigaz? A pedálerő meg rásegítés kérdése.
Szóval szerintem megszokás kérdése az egész...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.24 szombat, 08:50:33 írta Rob21
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5890 Dátum:
2008.05.24 szombat, 08:55:24 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.24 szombat, 08:41:58
Én is vezettem korábban egy Passatot (130 LE), és valóban más a rásegítés. Mondi után átülve a Passatba én is fejeltem kormányt. Alig érek hozzá a pedálhoz, már satu. Visszafelé ugyanez. Ha megszokom a Passatot, akkor meg asziszem, hogy a Mondi fékje töxar, úgy kell nyomni, mint a Trabantnál. De a Mondi is jól fog. Ha egy fékkel lehet blokkolni, akkor az fog, nemigaz? A pedálerő meg rásegítés kérdése.
Szóval szerintem megszokás kérdése az egész...
Ha egy féket nem tudsz jól adagolni akkor az xar mint az említett paszulyé. Egyébként meg ajánlom figyelmetekbe hogy a mondeok fékjei között is van difi. Sőt már ha más évben gyártották akkor már azt is lehet érezni. Csak egy példa: Gaboval próbáltuk egymás fékjeit és bezony nagyon lehetett érezni hogy az enyém sokkal jobban fog (cserélték is az első tárcsát 80ekm-nál)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5891 Dátum:
2008.05.24 szombat, 12:45:41 »
Egyetértek stealt-al énis, ha egy féket nem lehet szépen adagolni akkor az *** és balesetveszélyes veszélyes is.....
Az én opel combom-on olyan fék van hogy hihetetlen 100-ról megállok 5 méter alatt ( nagyon durva ), háromnegyedig lehet adagolni de onnan totál fog, de ez közben veszélyes is, mert mögöttem nem biztos hogy megtudnak állni és akkor gond van....
Az én mondimon szervizben beállitattam a fékeket és vettem uj betéteket, hát fogott de azért nyúlott, azt faterral vettünk utángyártottat mi is és fater belőtte a féket, hát mit mondjak isteni lett mint a combo-é.
Naplózva
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5892 Dátum:
2008.05.24 szombat, 15:27:18 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.05.24 szombat, 12:45:41
Egyetértek stealt-al énis, ha egy féket nem lehet szépen adagolni akkor az *** és balesetveszélyes veszélyes is.....
Az én opel combom-on olyan fék van hogy hihetetlen 100-ról megállok 5 méter alatt ( nagyon durva ), háromnegyedig lehet adagolni de onnan totál fog, de ez közben veszélyes is, mert mögöttem nem biztos hogy megtudnak állni és akkor gond van....
Az én mondimon szervizben beállitattam a fékeket és vettem uj betéteket, hát fogott de azért nyúlott, azt faterral vettünk utángyártottat mi is és fater belőtte a féket, hát mit mondjak isteni lett mint a combo-é.
Akkor gondolom faterod nem szakács
Mit és hogyan lehet belőni házilag? Pl. bekenem teknokollal, hogy jobban tapadjon?
Na ebből láthatjátok, hogy én szakács vagyok, legalábbis a kocsihoz való szakértelmet tekintve. De komolyan, mit lehet rajta állítani?
Érdemes valami komoly féklöttyöt tenni bele? szerintem nekem még az özönvíz előtt cserélhették...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.24 szombat, 15:28:57 írta Rob21
»
Naplózva
Feanor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5893 Dátum:
2008.05.24 szombat, 16:17:18 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.24 szombat, 15:27:18
Akkor gondolom faterod nem szakács
Mit és hogyan lehet belőni házilag? Pl. bekenem teknokollal, hogy jobban tapadjon?
Na ebből láthatjátok, hogy én szakács vagyok, legalábbis a kocsihoz való szakértelmet tekintve. De komolyan, mit lehet rajta állítani?
Érdemes valami komoly féklöttyöt tenni bele? szerintem nekem még az özönvíz előtt cserélhették...
Nekem is jól jönne ez a házilagos fék tuning.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5894 Dátum:
2008.05.24 szombat, 18:55:04 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.24 szombat, 08:55:24
Ha egy féket nem tudsz jól adagolni akkor az xar mint az említett paszulyé. Egyébként meg ajánlom figyelmetekbe hogy a mondeok fékjei között is van difi. Sőt már ha más évben gyártották akkor már azt is lehet érezni. Csak egy példa: Gaboval próbáltuk egymás fékjeit és bezony nagyon lehetett érezni hogy az enyém sokkal jobban fog (cserélték is az első tárcsát 80ekm-nál)
A jobban fog azt jelenti, hogy rövidebb a fékút. De gondolom, azt akarod mondani, hogy nálad nagyobb a rásegítés, könnyebb nyomni a féket.
Szeritnem ennek nem túl nagy jelentősége van. Az sokkal fontosabb, hogy jól adagolható legyen.
Pl a fiestában is könnyebb nyomni a féket, mint a mondeóban. Bár amikor a mondeóban betétet cseréltem, egy darabig az volt a könnyebb.
A 4-esben puhább, ott nagyobb a rásegítés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5895 Dátum:
2008.05.24 szombat, 19:39:56 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.24 szombat, 08:55:24
Ha egy féket nem tudsz jól adagolni akkor az xar mint az említett paszulyé.
Ezzel nagyon egyetértek! Az nem jó fék, ami 2 cm benyomás után satufék! Nálam egyszer volt Opel Astra G még az első szériából, az is olyan volt, hogy a lábamat csak elindítottam a fékpedál felé és az autó megállt, én meg lefejeltem a kormányt. És ezt még megcsináltam vele ötször, mire megéreztem, hogyan fékezzek - és azt már nem is mondnám nyomásnak, csak ráhelyeztem a lábamat. Ez vészhelyzetben biztos jó, de normál menetnél nekem nagyon zavaró, hogy nem érzed a talpadon a féket, az autó lassulását, és millimétereken kell a fékpedált nyomogatni. Szóval szerintem a Mondeo fékje pont jó.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5896 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:30:12 »
Elfogultak vagytok
, de ez így van jól hiszen ez a Mondeo Club.
Szerintem minden megszokás kérdése.
Az hogy melyik fék jobb, arra meg a fékút adja meg a távolságot.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5897 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:32:35 »
Válasz
nem puhul el mint a gyári 4-5 nagyobb fékezés után pl autópályán
Ezt csak alátámasztani tudom, 200-ról 1x 2x nagyobatt fékezve alig fog már...
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
Rob21
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5898 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:42:10 »
Idézetet írta: MrBrown - 2008.05.24 szombat, 21:32:35
Ezt csak alátámasztani tudom, 200-ról 1x 2x nagyobatt fékezve alig fog már...
Ez azt jelenti, hogy kiürül a rásegítő, és nem tud olyan gyorsan utándolgozni? Alul lenne méretezve?
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5899 Dátum:
2008.05.24 szombat, 21:43:08 »
Idézetet írta: Rob21 - 2008.05.24 szombat, 21:42:10
Ez azt jelenti, hogy kiürül a rásegítő, és nem tud olyan gyorsan utándolgozni? Alul lenne méretezve?
Inkább felmelegszik és csökken a fékhatás. Szerintem.
Naplózva
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ