Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:53:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2694852 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2300 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 21:07:00 »
Igen az a "tuningbox" verzio az egyszerűbb+meg elvileg kapcsolható is ezt viszont én nem ismerem csak hallotam róla
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2301 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 21:15:00 »
és minőségre melyik lehet a jobb?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2302 Dátum:
2006.04.21 péntek, 00:13:00 »
Idézetet írta: R.Zsolti_old - 2006.04.20 csütörtök, 21:15:00
és minőségre melyik lehet a jobb?
Hi!
Mindenkeppen olyan helyre menj, ahol meg is merik a teljesitmenyt a beavatkozas elott-utan. Igy latod, hogy mit kapsz a penzedert, raadasul lehetoseg van a modositasra, ha netan nem lenne eleg a telj. novekedes. Nekem is chipes, kizartnak tartom az alapjarat ingadozast, hiszen azt nem programozzak. (hacsak nem akarjak) Nekem tokeletes lett. Ennyi!
)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2303 Dátum:
2006.04.21 péntek, 06:53:00 »
Idézetet írta: David_old - 2006.04.21 péntek, 00:13:00
Hi!
Mindenkeppen olyan helyre menj, ahol meg is merik a teljesitmenyt a beavatkozas elott-utan. Igy latod, hogy mit kapsz a penzedert, raadasul lehetoseg van a modositasra, ha netan nem lenne eleg a telj. novekedes. Nekem is chipes, kizartnak tartom az alapjarat ingadozast, hiszen azt nem programozzak. (hacsak nem akarjak) Nekem tokeletes lett. Ennyi!
)
Nem akarták csak hát így jött össze(alapjárat ingadozás)de ez a dolog nem tragikus és már olvastam erről máshol is.Attól függetlenül nem törvényszerű
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2304 Dátum:
2006.04.21 péntek, 07:04:00 »
Badjo, és mennyivel lett több a lóerőd? Fogyasztásod, nőtt vagy csökkent?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2305 Dátum:
2006.04.21 péntek, 07:19:00 »
Idézetet írta: R.Zsolti_old - 2006.04.21 péntek, 07:04:00
Badjo, és mennyivel lett több a lóerőd? Fogyasztásod, nőtt vagy csökkent?
Ezt én így konkrétan nem tudom mennyi lett a lóerő(de nem is lehet mérni!)de valójában itt a nyomaték számít az viszont,sokkal nagyobb let és ez a lényeg:)A fogyim kb.-0,5L de beszélnek -0,8-1L többlet fogyi dízelnél nincs!!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2306 Dátum:
2006.04.21 péntek, 08:52:00 »
Tuning előtt és utána:
Teljesítmény: 130 / 150-160 LE
Nyomaték: 320 / 380-400 Nm
Fogyasztás: 7.2 / 5.7 l/100 km
Az autó hidegen szebben indul, az alapjárat egyenletes lett, nem kopog a porlasztócsúcs - ezt nem igazán értem, hogy miért - hidegen nem kopog, szépen jár.
És csak 35.000.- egységbe került!!!
Gyári csatlakozóra megy rá, nincs bontás, forrasztás, kötözgetés...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2307 Dátum:
2006.04.21 péntek, 09:21:00 »
Idézetet írta: zozi_old - 2006.04.21 péntek, 08:52:00
Tuning előtt és utána:
Teljesítmény: 130 / 150-160 LE
Nyomaték: 320 / 380-400 Nm
Fogyasztás: 7.2 / 5.7 l/100 km
Az autó hidegen szebben indul, az alapjárat egyenletes lett, nem kopog a porlasztócsúcs - ezt nem igazán értem, hogy miért - hidegen nem kopog, szépen jár.
És csak 35.000.- egységbe került!!!
Gyári csatlakozóra megy rá, nincs bontás, forrasztás, kötözgetés...
150-160? Ennyire pontosan mérték?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2308 Dátum:
2006.04.21 péntek, 10:48:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.04.21 péntek, 09:21:00
150-160? Ennyire pontosan mérték?
Te kis kötöszködős!
Nem mérték meg, e két érték között van vhol.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2309 Dátum:
2006.04.21 péntek, 10:59:00 »
nuh megvettem a Bosal katit. Egesz jonak tunik, de majd holnap kiderul, hogy szuperal...
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2310 Dátum:
2006.04.21 péntek, 11:01:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.04.21 péntek, 10:59:00
nuh megvettem a Bosal katit. Egesz jonak tunik, de majd holnap kiderul, hogy szuperal...
Szia!
Nézzd meg, csörgökígyó ne legyen benne!
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2311 Dátum:
2006.04.21 péntek, 11:04:00 »
esu2 64,
neztem...nem csorog...meg...
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2312 Dátum:
2006.04.21 péntek, 11:05:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.04.21 péntek, 10:59:00
nuh megvettem a Bosal katit. Egesz jonak tunik, de majd holnap kiderul, hogy szuperal...
(Lukit féle forrás? Vagy hol?)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2313 Dátum:
2006.04.21 péntek, 11:20:00 »
napu,
asszem igen
http://www.addel.hu/template/temp1/index.php?storeid=581
15e piiz vot. A gyari arabol kb. 10db ilyet tudnek venni
Szep benne a keramia betet, meg massziv a hazikoja.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2314 Dátum:
2006.04.21 péntek, 11:39:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.04.21 péntek, 11:20:00
napu,
asszem igen
http://www.addel.hu/template/temp1/index.php?storeid=581
15e piiz vot. A gyari arabol kb. 10db ilyet tudnek venni
Szep benne a keramia betet, meg massziv a hazikoja.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2315 Dátum:
2006.04.21 péntek, 13:03:00 »
Sziasztok!
Komplett első fék csere (tárcsák, betétek) előtt állok, és abban szeretném kikérni a véleményeteket, hogy a milyen típusú dolgokat érdemes venni. Esetlegesen valami "márkásabb" (Brembo)fékalkatrészek javítanak a fékhatáson?
Milyen árban, illetve hol lehetne ilyeneket beszerezni?
Köszi a segítséget!
Üdv,
Péter
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2316 Dátum:
2006.04.21 péntek, 13:34:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.21 péntek, 13:03:00
Sziasztok!
Komplett első fék csere (tárcsák, betétek) előtt állok, és abban szeretném kikérni a véleményeteket, hogy a milyen típusú dolgokat érdemes venni. Esetlegesen valami "márkásabb" (Brembo)fékalkatrészek javítanak a fékhatáson?
Milyen árban, illetve hol lehetne ilyeneket beszerezni?
Köszi a segítséget!
Üdv,
Péter
Példának okáért
ezen a helyen
, a Ford beszállítója a Brembo
... már hallom is: vagy Fox
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2317 Dátum:
2006.04.21 péntek, 14:02:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.04.21 péntek, 13:34:00
Példának okáért
ezen a helyen
, a Ford beszállítója a Brembo
... már hallom is: vagy Fox
Tehát ezek szerint a gyári cucc is Brembo
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2318 Dátum:
2006.04.21 péntek, 14:09:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.21 péntek, 14:02:00
Tehát ezek szerint a gyári cucc is Brembo
Viszonylag régi sztori, de itt volt, hogy valaki otthon bontja a Motorcraft eccséget, aztán a tárcsán virít: Brembo
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2319 Dátum:
2006.04.21 péntek, 14:14:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.21 péntek, 13:03:00
Sziasztok!
Komplett első fék csere (tárcsák, betétek) előtt állok, és abban szeretném kikérni a véleményeteket, hogy a milyen típusú dolgokat érdemes venni. Esetlegesen valami "márkásabb" (Brembo)fékalkatrészek javítanak a fékhatáson?
Milyen árban, illetve hol lehetne ilyeneket beszerezni?
Köszi a segítséget!
Üdv,
Péter
ha a 10-30eFt közötti kategóriából kiválasztasz egy 14eFt-ost, akkor már jól jártál
Mo. nem Németország, ahol a porséinkkal állandóan 300 fölött kéne száguldoznunk, mindenféle lyukasztott kerámiaféktárcsákkal
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2320 Dátum:
2006.04.21 péntek, 14:51:00 »
Nem a száguldozás végett gondolkozom a cserében, csak kevésnek ítélem meg a fékek hatásfokát. Ezt mondjuk lehet, a kopás szálájára is írni. Érezhetően javul a fékhatás a sima csere után is?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2321 Dátum:
2006.04.21 péntek, 15:13:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.21 péntek, 14:51:00
Nem a száguldozás végett gondolkozom a cserében, csak kevésnek ítélem meg a fékek hatásfokát. Ezt mondjuk lehet, a kopás szálájára is írni. Érezhetően javul a fékhatás a sima csere után is?
Amíg be nem kopik nagyon atom, már-már veszélyes
ha bejáratódik semmi különös, vagyis a fékhatás nem biztos gogy a kopással függ össze ... szerintem
mérd meg a betétet-tárcsát ...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2322 Dátum:
2006.04.21 péntek, 15:17:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.21 péntek, 13:03:00
Sziasztok!
Komplett első fék csere (tárcsák, betétek) előtt állok, és abban szeretném kikérni a véleményeteket, hogy a milyen típusú dolgokat érdemes venni. Esetlegesen valami "márkásabb" (Brembo)fékalkatrészek javítanak a fékhatáson?
Milyen árban, illetve hol lehetne ilyeneket beszerezni?
Köszi a segítséget!
Üdv,
Péter
Ha Brembóban gondolkodsz 4 dugattyús munkahengerrel kb 300K kompletten
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2323 Dátum:
2006.04.21 péntek, 15:19:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.21 péntek, 14:51:00
Nem a száguldozás végett gondolkozom a cserében, csak kevésnek ítélem meg a fékek hatásfokát. Ezt mondjuk lehet, a kopás szálájára is írni. Érezhetően javul a fékhatás a sima csere után is?
Van a Sandlernek egy utcai változata ami még sztem elérhető de 35K /db
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2324 Dátum:
2006.04.21 péntek, 16:08:00 »
Petersimon,
Mikor volt utoljara fekolaj cserelve ?Ha nem tudod, vagy reg vot, akkor erdemes olajat cserelni, mert hajlamos felvizezodni, es akkor mar gyengul a hatasfoka, aminek eredmenye lehet a gyengebb fekero.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2325 Dátum:
2006.04.21 péntek, 17:17:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.21 péntek, 14:51:00
Nem a száguldozás végett gondolkozom a cserében, csak kevésnek ítélem meg a fékek hatásfokát. Ezt mondjuk lehet, a kopás szálájára is írni. Érezhetően javul a fékhatás a sima csere után is?
Dragabb fekrendszerrel szerintem nem fogod erezni, hogy jobban fog. Egyszeruen kevesbe vesz el a fekhatas, kesobb melegszik tul, es magasabb temponal is azonnali a fekero.(200 folott)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2326 Dátum:
2006.04.21 péntek, 17:24:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.04.21 péntek, 16:08:00
Petersimon,
Mikor volt utoljara fekolaj cserelve ?Ha nem tudod, vagy reg vot, akkor erdemes olajat cserelni, mert hajlamos felvizezodni, es akkor mar gyengul a hatasfoka, aminek eredmenye lehet a gyengebb fekero.
Úgy van, két évenként ajánlott cserélni a fékolajat.
Üdv.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2327 Dátum:
2006.04.21 péntek, 17:27:00 »
Érdekelne, hogy mennyi a féktárcsák gyári és a minimális vastagsága, illetve, ha gumi fékcsövet fémre (fémhálós) cserélem akkor javít-e a hatásfokon?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2328 Dátum:
2006.04.21 péntek, 18:01:00 »
Szia Zacci!
Hát, gondolom még nem volt cserélve benne a fékolaj mert 2,5 éves az autó (kb 70e Km-el).
A fékolajat mindenképpen cserélni akartam az egésszel együtt.
A féktárcsa vastagságának kérdése engem is érdekelne, mert akkor legalább tudnám, hogy mennyire kopott az enyém!
Péter
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2329 Dátum:
2006.04.21 péntek, 19:28:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.21 péntek, 18:01:00
Szia Zacci!
Hát, gondolom még nem volt cserélve benne a fékolaj mert 2,5 éves az autó (kb 70e Km-el).
A fékolajat mindenképpen cserélni akartam az egésszel együtt.
A féktárcsa vastagságának kérdése engem is érdekelne, mert akkor legalább tudnám, hogy mennyire kopott az enyém!
Péter
22.2mm a minimális féktárcsa vastagság
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2330 Dátum:
2006.04.21 péntek, 20:01:00 »
Idézetet írta: somi_old - 2006.04.21 péntek, 19:28:00
22.2mm a minimális féktárcsa vastagság
Köszi!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2331 Dátum:
2006.04.21 péntek, 20:16:00 »
Idézetet írta: somi_old - 2006.04.21 péntek, 19:28:00
22.2mm a minimális féktárcsa vastagság
22.2 mm?
Nem sok az egy kicsit?-:))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2332 Dátum:
2006.04.21 péntek, 20:17:00 »
Nem ugy van,hogy 8-9 milliméter a gyári vastagság,és kb.1-2 milliméter a minimum?
Nekem már nagyon vékony,szerintem ott van az 1-2 mm körül,de még nem jelzett.
De már nemsokára cserélem.-:)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2333 Dátum:
2006.04.21 péntek, 20:19:00 »
Ja,bocs,most látom,hogy féktárcsáról van szó!
Én meg a fékbetétről zagyválok.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2334 Dátum:
2006.04.22 szombat, 01:58:00 »
Sziasztok!
Most böngésztem a Bárdi katalógusát és érdekes dolgot tsláltam benne. A Brembo féktárcsa (10e) olcsóbb mint a QH (12Ft).
A QH párban lehet, a másik pedig darabra megy?
Péter
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2335 Dátum:
2006.04.22 szombat, 14:02:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.04.21 péntek, 20:17:00
Nem ugy van,hogy 8-9 milliméter a gyári vastagság,és kb.1-2 milliméter a minimum?
Nekem már nagyon vékony,szerintem ott van az 1-2 mm körül,de még nem jelzett.
De már nemsokára cserélem.-:)
Nem jelzett? Szerintem nincs is benne kopásjelző, úgyhogy azt várhatod.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2336 Dátum:
2006.04.22 szombat, 14:18:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.04.22 szombat, 14:02:00
Nem jelzett? Szerintem nincs is benne kopásjelző, úgyhogy azt várhatod.
Pedig a műszerfalon, a kontrollámpák között van egy a jobb oldalon amin bizony egy kis tárcsafék szimbólum van,de az gyújtás ráadásakor nem világít..én úgy láttam meg,h teljesen sötét volt kinnt, és ráadtam a gyújtást, de a világítást nem és látszott,h ott van az a kis tárcsafék szimbólum..Vszínű,h az alsó a digitkijelzők világítása szűrődött fel oda, és úgy lehet halványan látni..na erre varrjunk gombot.
Naplózva
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2337 Dátum:
2006.04.22 szombat, 14:18:00 »
Idézetet írta: Petersimon_old - 2006.04.22 szombat, 01:58:00
Sziasztok!
Most böngésztem a Bárdi katalógusát és érdekes dolgot tsláltam benne. A Brembo féktárcsa (10e) olcsóbb mint a QH (12Ft).
A QH párban lehet, a másik pedig darabra megy?
Péter
Párban?? Az akkor nagyon olcsó lenne. Biztos darabról beszélünk szerintem.
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2338 Dátum:
2006.04.22 szombat, 15:06:00 »
Sziasztok! Csinált már valaki féktunningot MKII-en? Pl. Első tárcsák hátra, előre nagyobb fék? Illetve meg van repedve a kipufogóleömlőm, ha kicserélem, csakis valamilyen tunning cuccra szeretném. Létezik valami ODC, vagy mi a csoda, egyszer itt hallottam róla. Szóval ha van valami infótok, akkor szívesen venném, ha megírnátok. Köszi!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2339 Dátum:
2006.04.22 szombat, 16:48:00 »
Idézetet írta: razsa_old - 2006.04.22 szombat, 14:18:00
Pedig a műszerfalon, a kontrollámpák között van egy a jobb oldalon amin bizony egy kis tárcsafék szimbólum van,de az gyújtás ráadásakor nem világít..én úgy láttam meg,h teljesen sötét volt kinnt, és ráadtam a gyújtást, de a világítást nem és látszott,h ott van az a kis tárcsafék szimbólum..Vszínű,h az alsó a digitkijelzők világítása szűrődött fel oda, és úgy lehet halványan látni..na erre varrjunk gombot.
Szia!
Azt írja:
QH
Bosch fékrendszer
A dobozban 2 db van.
FORD Mondeo Stationwagon/Estate 2.0 TDdi Diesel 2000-
Elsõ féktárcsa hûtött
A: 300 mm, B: 47 mm, C: 63.6 mm, D: 24 mm, E: 22 mm, F: 5 db
A Brembo:
High Carbon
Csavarok száma [db]: 5
Kulcs méret: 8,5
Tárcsa átmérõ [mm]: 300
Tárcsa belsõ átmérõ [mm]: 63,5
Tárcsa magasság [mm]: 47
Tárcsa min. vastagság [mm]: 22
Tárcsa vastagság [mm]: 24
Itt nem írja a darabszámot!
Péter
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2340 Dátum:
2006.04.22 szombat, 16:48:00 »
Idézetet írta: razsa_old - 2006.04.22 szombat, 14:18:00
Pedig a műszerfalon, a kontrollámpák között van egy a jobb oldalon amin bizony egy kis tárcsafék szimbólum van,de az gyújtás ráadásakor nem világít..én úgy láttam meg,h teljesen sötét volt kinnt, és ráadtam a gyújtást, de a világítást nem és látszott,h ott van az a kis tárcsafék szimbólum..Vszínű,h az alsó a digitkijelzők világítása szűrődött fel oda, és úgy lehet halványan látni..na erre varrjunk gombot.
Érzékelő viszont nincs a fékpofákon. Szvsz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2341 Dátum:
2006.04.23 vasárnap, 22:33:00 »
csácsumicsá!
http://www.carstyling.hu/frim_action_shower.php?id=223
BRÉmbó fékcumók akcióhősösen!
nemrég találtam oszt eszembejutott,hogy féktune itt a téma....
csumm!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2342 Dátum:
2006.04.23 vasárnap, 22:35:00 »
Idézetet írta: george_old - 2006.04.22 szombat, 15:06:00
Sziasztok! Csinált már valaki féktunningot MKII-en? Pl. Első tárcsák hátra, előre nagyobb fék? Illetve meg van repedve a kipufogóleömlőm, ha kicserélem, csakis valamilyen tunning cuccra szeretném. Létezik valami ODC, vagy mi a csoda, egyszer itt hallottam róla. Szóval ha van valami infótok, akkor szívesen venném, ha megírnátok. Köszi!
kipuleömlőgenyóm(ha jó neked az én motortipusúm 2.0zetec) van eladó!
kérdezz rá,hogy mennyi aa bontókban!
oszt meg1ezünk!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2343 Dátum:
2006.04.23 vasárnap, 23:04:00 »
Idézetet írta: faro_old - 2006.04.23 vasárnap, 22:33:00
csácsumicsá!
http://www.carstyling.hu/frim_action_shower.php?id=223
BRÉmbó fékcumók akcióhősösen!
nemrég találtam oszt eszembejutott,hogy féktune itt a téma....
csumm!
Segíthetek?
http://www.carstyling.hu/frim_action_shower.php?id=223
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2344 Dátum:
2006.04.24 hétfő, 11:49:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.04.23 vasárnap, 23:04:00
Segíthetek?
http://www.carstyling.hu/frim_action_shower.php?id=223
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2345 Dátum:
2006.04.24 hétfő, 19:03:00 »
Köszi!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2346 Dátum:
2006.04.25 kedd, 09:15:00 »
Idézetet írta: george_old - 2006.04.24 hétfő, 19:03:00
Köszi!
nm,de akkor most kell neked a leömlőcsönk vagy nem?:-)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2347 Dátum:
2006.04.25 kedd, 10:08:00 »
1.8TD-hez is jó?Mennyit nyom ez a kocsin teljesítményben?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2348 Dátum:
2006.04.25 kedd, 10:10:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.04.25 kedd, 10:08:00
1.8TD-hez is jó?Mennyit nyom ez a kocsin teljesítményben?
micsoda?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2349 Dátum:
2006.04.25 kedd, 10:32:00 »
a leomlo amit árulsz.vagy valamit elnéztem?
Naplózva
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
48
49
50
51
52
53
54
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ