Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:10:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698876 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5000 Dátum:
2007.07.10 kedd, 16:17:00 »
TZs!
Ezt most azért írtad,hogy értsem a poént.?
Figyu,én mivel ti egyáltalán nemismertek ,igy sokszor hosszabban/zárójelesen írok,hogy később ne kelljen magyarázkodnom/.Pont az ilyen, számomra figurázásnak tűnt,ha te ennek ellenére
poénnak szántad,sajna én nem értettem.
És picit,hogy kicsit magadba nézz,most sem azt irtad hogy félreértés volt meg ecetera,hanem tőlem idéztél ugymond gúnnyal.na mindegy,biztos
bennem van a hiba.
Ja még majd elfelejtem,talán ez a Zacci-Angel topiknyitás,ez is jó poén,de te biztos jóba vagy velük,és tőled biztos jónéven vették.üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5001 Dátum:
2007.07.10 kedd, 16:20:00 »
Idézetet írta: wofer_old - 2007.07.10 kedd, 16:17:00
TZs!
Ezt most azért írtad,hogy értsem a poént.?
Figyu,én mivel ti egyáltalán nemismertek ,igy sokszor hosszabban/zárójelesen írok,hogy később ne kelljen magyarázkodnom/.Pont az ilyen, számomra figurázásnak tűnt,ha te ennek ellenére
poénnak szántad,sajna én nem értettem.
És picit,hogy kicsit magadba nézz,most sem azt irtad hogy félreértés volt meg ecetera,hanem tőlem idéztél ugymond gúnnyal.na mindegy,biztos
bennem van a hiba.
Ja még majd elfelejtem,talán ez a Zacci-Angel topiknyitás,ez is jó poén,de te biztos jóba vagy velük,és tőled biztos jónéven vették.üdv.
Te, ez inkább nekem szólt, nem neked, és tudja, hogy én nem sértődöm meg az ugratásért.
A vég nélküli vitákról volt szó.
Inkább kössünk békét, és ennyi. Písz, csáveszek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5002 Dátum:
2007.07.10 kedd, 16:23:00 »
Én is kiszáltam,most már rá sem érek.De majd valahogy, mondjuk egy gyorsulással eldöntjük kinek
legyen igaza!Bűnhődjenek a gumik!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5003 Dátum:
2007.07.10 kedd, 16:59:00 »
Idézetet írta: wofer_old - 2007.07.10 kedd, 16:17:00
TZs!
Ezt most azért írtad,hogy értsem a poént.?
Figyu,én mivel ti egyáltalán nemismertek ,igy sokszor hosszabban/zárójelesen írok,hogy később ne kelljen magyarázkodnom/.Pont az ilyen, számomra figurázásnak tűnt,ha te ennek ellenére
poénnak szántad,sajna én nem értettem.
És picit,hogy kicsit magadba nézz,most sem azt irtad hogy félreértés volt meg ecetera,hanem tőlem idéztél ugymond gúnnyal.na mindegy,biztos
bennem van a hiba.
Ja még majd elfelejtem,talán ez a Zacci-Angel topiknyitás,ez is jó poén,de te biztos jóba vagy velük,és tőled biztos jónéven vették.üdv.
Hát nem tudom, hol fórumoztál eddig, de itt nem szokás ez a stílus. Itt senki nem sérti meg a másikat, direkt se, meg véletlenül se! Én is mondtam, hogy bocs, ha valami sértőt írtam volna, de azzal nem tudok mit kezdeni, mindentől vérszemet kapsz. Én is beszólhatnék, hogy tzs (a nevem, a logom) az végig nagybetű meg ilyenek. Az egymás ugratása meg természetesen poén. Igen, azért írtam, hogy értsd a poént. Mert ez itt a béke szigete. Tudod van egy mondás: aki viccel az humoros, aki megsértődik az nevetséges.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5004 Dátum:
2007.07.10 kedd, 17:03:00 »
Idézetet írta: wofer_old - 2007.07.10 kedd, 16:23:00
Én is kiszáltam,most már rá sem érek.De majd valahogy, mondjuk egy gyorsulással eldöntjük kinek
legyen igaza!Bűnhődjenek a gumik!
Ha egyszer Pécsen jársz, szívesen látlak, megihattunk a sört vagy valamit, de az gyorsulási verseny győztese fizeti!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5005 Dátum:
2007.07.10 kedd, 17:43:00 »
Idézetet írta: TZS_old - 2007.07.10 kedd, 16:59:00
Hát nem tudom, hol fórumoztál eddig, de itt nem szokás ez a stílus. Itt senki nem sérti meg a másikat, direkt se, meg véletlenül se! Én is mondtam, hogy bocs, ha valami sértőt írtam volna, de azzal nem tudok mit kezdeni, mindentől vérszemet kapsz. Én is beszólhatnék, hogy tzs (a nevem, a logom) az végig nagybetű meg ilyenek. Az egymás ugratása meg természetesen poén. Igen, azért írtam, hogy értsd a poént. Mert ez itt a béke szigete. Tudod van egy mondás: aki viccel az humoros, aki megsértődik az nevetséges.
Szia!Azzal kezdem belátom félreértettem a dolgot.De ez elsőre nekem nem igy jött le.Próbáld végigolvasni egymásután a dolgokat az én szemszögemből,talán akkor valmelyest másként értékeled.Mindegy múlté......
Stilussal kapcsolatban,rosszul esett az amit írtál./mivel nem vagyok bunkó,és kifejezetten
érzékeny vagyok,és nem hagyok szó nélkül semmit
ami engem érint./
Más ANGELTŐL anno komoly nyelvleckét kaptam!/amiből azért tanultam is/de a T Zs-én kicsivel irtam az s-t .... kérdezd Angelt,hogy nyelvtanilag rossz-e igy.,?De ezt nézd el mivel sokszor másnak sem írjuk végig a nevét nagybetűvel.Közben észrevettem a nyomtatott s betűt,majd legközelebb ugy írom.Szvsz a béke szigetnek én
meghagynám a családi fészket!De ez nem változtat
hogy itt is csak pozitív dolgok legyenek,nem pedig ellenségeskedések,széthúzások.Remélem
összeségében és egészében sikerült pozitiv hozzászólást kreálnom mivel az volt a célom.
Ui.néha járok arrafelé,mikor az öregem pincélyét
fosztogatlyuk Szászváron!De ugy legyen ahogy irtad szivesen lássuk egymást!!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5006 Dátum:
2007.07.10 kedd, 17:58:00 »
Angel,
"Én befejeztem az Zaccival a vitákat. Beleuntam.
De ezen ti semmiképpen se vesszetek össze, wofer meg tzs."
Teh, varja ma'n, hat ha ezek most azert fognak osszeveszni, mert mi nem vitazunk, az nem jau. Ha' ocsem, kosse ma'n belem, mert ezek addig nem hagyjak abba...
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5007 Dátum:
2007.07.10 kedd, 18:10:00 »
Rendessen szét van offolv
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5008 Dátum:
2007.07.10 kedd, 18:11:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.07 szombat, 20:58:00
Dehogynem.. Csak most pont egymast tuningoljak:-)) Apropo mi a 144,6dB? Ez olyan mint pl 435Nm?:-))
Hangnyomás
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5009 Dátum:
2007.07.11 szerda, 08:41:00 »
Idézetet írta: wofer_old - 2007.07.10 kedd, 17:43:00
Szia!Azzal kezdem belátom félreértettem a dolgot.De ez elsőre nekem nem igy jött le.Próbáld végigolvasni egymásután a dolgokat az én szemszögemből,talán akkor valmelyest másként értékeled.Mindegy múlté......
Stilussal kapcsolatban,rosszul esett az amit írtál./mivel nem vagyok bunkó,és kifejezetten
érzékeny vagyok,és nem hagyok szó nélkül semmit
ami engem érint./
Más ANGELTŐL anno komoly nyelvleckét kaptam!/amiből azért tanultam is/de a T Zs-én kicsivel irtam az s-t .... kérdezd Angelt,hogy nyelvtanilag rossz-e igy.,?De ezt nézd el mivel sokszor másnak sem írjuk végig a nevét nagybetűvel.Közben észrevettem a nyomtatott s betűt,majd legközelebb ugy írom.Szvsz a béke szigetnek én
meghagynám a családi fészket!De ez nem változtat
hogy itt is csak pozitív dolgok legyenek,nem pedig ellenségeskedések,széthúzások.Remélem
összeségében és egészében sikerült pozitiv hozzászólást kreálnom mivel az volt a célom.
Ui.néha járok arrafelé,mikor az öregem pincélyét
fosztogatlyuk Szászváron!De ugy legyen ahogy irtad szivesen lássuk egymást!!!
Bocs az off-ért, most már leállok! De így van ez. Egy vitában szörnyű dolgokat tudunk egymás fejéhez vágni, de azért szeretjük egymást! Asszem, ennek az egésznek az lett az értelme, hogy szereztem egy barátot! A Szászvár is jó, mert a barátnőm szülei ott laknak, így aztán gyakran járunk arra. Majd figyeld a fekete kombikat, hátul TZS felirattal!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5010 Dátum:
2007.07.11 szerda, 08:50:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.07.10 kedd, 18:10:00
Rendessen szét van offolv
Jogos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5011 Dátum:
2007.07.11 szerda, 08:51:00 »
Zacci, te benzinbetyár...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5012 Dátum:
2007.07.11 szerda, 15:42:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.07.11 szerda, 08:51:00
Zacci, te benzinbetyár...
Nehogy megint egymásnak essetek, mert azt már nem bírná ki ez a topik
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5013 Dátum:
2007.07.11 szerda, 19:34:00 »
Milyen Fordtuner cégek vannak? Nekem SVT jut eszembe most hirtelen.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5014 Dátum:
2007.07.11 szerda, 19:52:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.07.11 szerda, 19:34:00
Milyen Fordtuner cégek vannak? Nekem SVT jut eszembe most hirtelen.
Az SVT a Ford saját részlege
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5015 Dátum:
2007.07.11 szerda, 19:57:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.07.11 szerda, 19:34:00
Milyen Fordtuner cégek vannak? Nekem SVT jut eszembe most hirtelen.
Wolf
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5016 Dátum:
2007.07.11 szerda, 20:00:00 »
Idézetet írta: Zombi_old - 2007.07.11 szerda, 19:57:00
Wolf
WOLF Tuning
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5017 Dátum:
2007.07.11 szerda, 20:05:00 »
Stoffler
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5018 Dátum:
2007.07.11 szerda, 20:08:00 »
Magic Tuning
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5019 Dátum:
2007.07.11 szerda, 20:09:00 »
Keressek még ?
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5020 Dátum:
2007.07.13 péntek, 00:50:00 »
Idézetet írta: wofer_old - 2007.07.09 hétfő, 14:52:00
Angel!
Szerinted miért nem használja senki a gyosrulás topikot?/ritkán/Mert Stealt még ezt is a szememre vetette.
Ja és mégvalami,irj' már egy valós listát a gyorsulási eredményekről:konkrétan st,2.2-es,2.0tdci,2.5v6,2.0benzin-es jó?mert pl a kézikönyvben 2.2-ről abszulút semmi nincs.
Kedves Wofer!
stealt nem hiszem hogy el lenne szállva csak azt nem szereti ha egy topic nem arról szól amiről kellene. Azt viszont most látom hogy rendesen szét offoltátok a topicot, hogy az valami hihetetlen. Ebben csak egy mentség van hogy látom hogy közben azért jó ismeretségek születtek is. Én a magam részéről tudomásól veszem hogy időközben patám nőt, simogathatom a denevérszárnyamat mert közben a megtestesült ördög szerepében tetszeleghetek aki reggelenete min. 2 benzinest is megeszik piritóssal.....Az se baj ha esetleg nem így van csak végre arról szóljon a topic ami.
Tehát, hogy lehet több lovat több nyomatékot kihozni egy adott motorból, úgy hogy azért az ésszerűség határát ne lépjük túl. Ehhez adatok számok mérések kellenek. Akinek van az ha tud segítsen akinek nincs kérdezzen.
ui: Zaccitól elnézést kérek tényleg Zozival kevertem össze az esetét, de mentéségemre legyen mondva hogy Zacci egy picit gyakran cserélget okkal ? dolgokat.
de Zacci se haragudjon meg ha dizli témában nem elsősorban az ő véleményére alapozunk.
Szerencsére az a partalan vita ami volt befejeződőtt. Nem szeretném ha újra erőre kapna. Én elsősorban lóerőkről nyomatékokról , programozásról hardvefres megoldásról szeretnák olvasni esetleg írni itt.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5021 Dátum:
2007.07.13 péntek, 01:00:00 »
Idézetet írta: Murmucka - 2007.07.09 hétfő, 08:57:00
Huhh, ebbe én nem folynék bele, csak a vezetési élménybe, mert az nem az, amit irtál, az nem azt jelenti, hogy keveset váltasz.
Az az élmény, mikor brutálisan jól gyorsulsz, felpörög a motor 5-6000-ig és HALLOD is (esetleg a tuningos kipufogó rendszeren -- rendszeren, és nem ráhegesztett végen--), akár visszaváltásokkal is, mikor nem arra kell figyelni, hogy 30-al vedd be a kanyart, hanem lehet 100-al is, mert jó alattad a gumi/futómű, mikor hallod a direktszűrő hogy szívja magát, mikor kövér gázt nyomsz. Ez élmény, nem a kevés kapcsolgatás. És ezekhez LÓERŐ kell. Ezekhez benzines autó kell, mert dizlit te nem pörgetsz 6000-ig. (remélhetőleg) És a hangját se hallod ugy, az is biztos.
És hiába lehet jobb egy dizel az emelkedőn visszaváltás nélkül, hál istennek az utak 99%-a még nem emelkedő
A gazdaságossági oldal engem spec nem érdekel, arról nincs tapasztalatom.
Ez volt én véleményem élményről
Pont én nem akarom szét offolni a topicot de most egy darabig volt alkalmam benyás "brutálisan" jól gyorsulsát kipróbálni, szélsőséges esetben akár 1-be is visszakapcsolva mert nem volt nyomatéka az autonak, csak marketing lóereje.... Ne haragudj ez nem élmény ez csak szimplán szenvedés volt.
Természetesen igazad van kell egy autóba lóerő is, de nyomaték is. Tegyük fel, hogy meg van.....
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5022 Dátum:
2007.07.13 péntek, 15:51:00 »
Ez legalább nemannyira off
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5023 Dátum:
2007.07.13 péntek, 17:24:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.07.13 péntek, 15:51:00
Ez legalább nemannyira off
Nehéz szívvel mondom ezt... de a Mondi borzasztó
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5024 Dátum:
2007.07.13 péntek, 17:31:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.07.13 péntek, 15:51:00
Ez legalább nemannyira off
Ja,OKÉ,tied a gép...ez aztán az ültetőkészlet!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5025 Dátum:
2007.07.13 péntek, 19:45:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.07.13 péntek, 17:24:00
Nehéz szívvel mondom ezt... de a Mondi borzasztó
Én észre sem vettem a mondeot!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5026 Dátum:
2007.07.14 szombat, 09:45:00 »
Idézetet írta: wofer_old - 2007.07.13 péntek, 17:31:00
Ja,OKÉ,tied a gép...ez aztán az ültetőkészlet!
Ez nem ültető, hanem keményítő!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5027 Dátum:
2007.07.14 szombat, 21:57:00 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek van-e értelme a direktszűrőnek ? Mert én úgy gondolom hogy csak akkor fog valamit érni ha a benzinnyomáson is emelünk egy kicsit hiszen különben szegényebb lesz a keverék ? Nem lehet hogy rosszabbúl fog tőle menni a kocsi ? Várom a véleményeteket.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning részletekben
«
Új hozzászólás #5028 Dátum:
2007.07.16 hétfő, 10:28:00 »
Idézetet írta: sakos_old - 2007.06.16 szombat, 17:06:00
Ma Zacci volt olyan szíves és beműtötte a kapcsolókat a kormányba, amit ezúton is újra köszönök. Ha az ember nem vizslatja, nem is látszik, hogy utólagos beszerelés.
Mindjárt tettünk is egy próbakört, csak sajnos a tempomat nem működött. Gyors fejrecsapás: biztosíték! De hiába, mert az is benne volt.
Otthon nekiálltam ellenőrizni, és mivel lusta voltam a PCM-et kiszerelni, méréssel állapítottam meg, hogy a kábelezés rendben van.
Ekkor jöttem rá, hogy a fékpedál kapcsoló szívat. A kapcsoló pöcke eredetileg nagyon hosszú és be sem lehet annyira nyomni, hogy be lehessen pattintani a helyére. De ez egy trükkös kapcsoló, nagyobb erő hatására a pöcök beljebb ugrik. Ekkor már simán bement a helyére. Viszont kiderült, hogy annyira beugrott ez a pöcök, hogy szinte el sem éri a fékpedált, így állandóan blokkolta a tempomatot.
A helyes beszerelés úgy történik, hogy az ember teljesen lenyomott fékpedálnál teszi be a teljesen kihúzott pöckű kapcsolót (+1 ember), majd a fékpedál finom felengedésével a pöcök a megfelelő mértékben fog visszaugrani. (A felengedéskor egy racsni hangja hallható)
Gyakorlatilag önbeálló a kapcsoló, és ezután a legkisebb fékpedál lenyomást is érzékeli, és azonnal oldja a tempomatot.
(Ezt érdemes lenne a tempomat beszerelésről szóló cikkbe beilleszteni!)
A pöcök teljes benyomásával a tempomat fixen tiltva van, amit a TIS is említ.
Ezek után még mindig nem működött a tempomat, valószínűleg a tárolt hibakód miatt. Már az akku levételén gondolkodtam a hibakód törlése érdekében, de a következő indítás után már beindult, és szépen működik a tempomat, visszajelzéssel együtt.
Mondjuk egy beállított sebesség visszajelzés jól mutatna.
Bocs, ha hosszú, de hátha valakinek még a hasznára válik.
Zacci! A pill. fogyimérőt elfelejtetted megnézni.
Üdv a tempomatosok táborában.
Nekem is ez volt a jelenség hogy levett akkusaru után működött.
A Tempomat visszajelzést Vik aktiválja az AutoFort-nál.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5029 Dátum:
2007.07.16 hétfő, 17:52:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.07.09 hétfő, 08:57:00
Stealt,
"1.)Mert kiindultál egy téves feltételezésből hogy a dizelekkel több gond van mint a benzinesekkel, így többe kerül a fentartásuk."
Igen, sajna tobb gond van a mai dizli gepekkel. Ez sajna teny.
De ez nem zarja ki azta tenyt, hogy keveset zabal es jo vezetni. Enis csipem a TDCI boduletes nyomatekat, de amit eddig is mondtam, hogy tisztaban kell lenni azzal, hogy aki hasznalt dizlit vesz, es arra szamit, hogy hu de sokat sporol, az teved. 150e km korul bizony elojon a pcsucs problema, egy kis CMP hibabol adodo varatlan leallas, turbo cso repedes, stb. Amivel nemis lenne gond, ha nem lenne olyan kiba draga az alkatresz. Ezen hibak kozul en megis a CMP-t tartom a legsulyosabbnak, ami miatt ecceruen menet kozben megall a moci. Ez eletveszelyes !
"2.)Vezetési élményen én azt értem, hogy nem kell állandóan visszakapcsolgatnod ha előzni kell vagy jön egy part."
Ezzel 1et ertek. Ebben verhetetlen a dizli.
De a vezetesi elmenyt nem csak ez hatarozza meg, hanem sok minden mas is.
"3.)Igen a hozzászolásokat tekintve a benzines Zacci köztünk a "legnagyobb" dizel szakértő, de bocsáss meg ha nem tőle kérünk tanácsot mi akinek dizeljük van."
Nem vagyok szagerto, csak tisztaban vagyok azzal, hogy a TDCI nem tokeletes, es hogy hasznaltan kisebb fajta rafizetes lehet.
"akkor nálam is mégegyszer 3.) Más is leírta 500ekm alatt fog a disel 5milliót az üzemanyagon ebbe belefér a javítás és még bőven marad is."
Ez szep es jo, es Angel is ezt szajkozza. De akkor a userek miert sirnak, hogy vett egy dizlit es uristen 200+e a javittatasa ?
Ezzel az elmelettel csak aza bajom, hogy nem eletszagu.
"4.) Nyomaték, emmiatt fog elmenni egy parton melleted akár egy 1,6-os TDCi is."
Hadd menjen, ha annyira sietos neki.
"5.) Szerintem inkább elsősorban hozzáértés kellene."
Mire gondolsz ? Hogy a lendkerek termeszetebol fakadoan csattog, es ezt rogton hiabanak tekintjuk es kifakadunk ?
"Azért azt ne feledd hogy annak a véleményét fogadod el aki tudtunkal eddig egyedül ő hagyta el mentközben a motorblokkját (bocs Zacci nem bántani akarlak, a benzineshez mostmár biztos hogy értesz) "
Ezt most nem ertem. Akinek kiesett a blokkja, az zozi volt es neki TDCI gepe van. Mi kozom van nekem ehhez ? Nem en vezettem
)
Mellesleg azert mert valakinek benyas vagy dizli gepe van, meg ne jelenti azt, hogy ert is hozza.
Nekem nincs dizlim, de megis tudom, hogy a lendkerek csattog, mert ez ilyen.
Zacci,
Mégegyszer bocsi ,hogy összekevertelek a motroblokk kiejtő Zozival, Sajna nem összefüggésében tudtam követni az eseményeket az elmúlt időszakban, így azt sem tudtam megtenni hogy visszaolvasok, (csak néha ha volt GPRS). Mégegyszer bocsi.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5030 Dátum:
2007.07.16 hétfő, 18:53:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.09 hétfő, 07:40:00
Sziasztok!
Nem tudja véletlen vki, hogy a magyar rallyba is szokták használni (tilos) az ún. "lötyit".
Hallott már erről vki? A benzinbe nyomatják be, hülye szagú lesz a kipufogógázuk, és látványosan jobbab mennek tőle.
Mi a szösz lehet ez? Biztos az enyémmel is csodákat művelne!!!
A Racing fuel-ra gondolsz?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5031 Dátum:
2007.07.17 kedd, 10:07:00 »
stealt,
Semmi gond
A nyomatek legyen veled !
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5032 Dátum:
2007.07.17 kedd, 10:10:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.16 hétfő, 18:53:00
A Racing fuel-ra gondolsz?
Szia.
Nem is a hexán benzinre gondolok, hanem plusszba még vmi löttyöt öntenek bele, és attól lesz fickós a kocsi. Állítólag úgy csinálják, hogy lemennek egy pár gyorsot ezzel a trutyival, és az utolsó körre meg "rendes" benzint raknak bele, lötty nélkül, hogy akkor már ne tudják kimutatni ezt a dolgot.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5033 Dátum:
2007.07.17 kedd, 19:06:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.17 kedd, 10:10:00
Szia.
Nem is a hexán benzinre gondolok, hanem plusszba még vmi löttyöt öntenek bele, és attól lesz fickós a kocsi. Állítólag úgy csinálják, hogy lemennek egy pár gyorsot ezzel a trutyival, és az utolsó körre meg "rendes" benzint raknak bele, lötty nélkül, hogy akkor már ne tudják kimutatni ezt a dolgot.
Pádárzoli
hallottam arról, hogy van olyan, hogy i-Hexan és kereskedelmi forgalomban is van. Szerintem az i-Hexan nem jó motorba. De van kifejezetten Racing fuel is olyan kb 102 oktánnal. Magasabb a végforrpontja és egy hangyapöcörönyit nagyobb a fajsúlya mint a "sima" benzinnek.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5034 Dátum:
2007.07.17 kedd, 19:12:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.07.17 kedd, 10:07:00
stealt,
Semmi gond
A nyomatek legyen veled !
Az velem van. Mind a 435:-))
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5035 Dátum:
2007.07.17 kedd, 19:28:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.17 kedd, 19:12:00
Az velem van. Mind a 435:-))
csak 435?
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5036 Dátum:
2007.07.17 kedd, 19:54:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.07.17 kedd, 19:28:00
csak 435?
Dicsérem az ilyen beszólásokat
De: gonosz mocsok dög vagyok, ha megkérdezem, hogy neked éppen most 1-2 napig még mennyi van
Addig is, hogy értelmesen teljen az időd szerintem át kéne ballagnod a szomszádba inkább., mert terveim vagyon és ahhoz kell az ami maradt a feketéből
Jánosmester azt mondta hogy péntekre lesz anyag:-))
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5037 Dátum:
2007.07.17 kedd, 20:10:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.17 kedd, 19:54:00
Dicsérem az ilyen beszólásokat
De: gonosz mocsok dög vagyok, ha megkérdezem, hogy neked éppen most 1-2 napig még mennyi van
Addig is, hogy értelmesen teljen az időd szerintem át kéne ballagnod a szomszádba inkább., mert terveim vagyon és ahhoz kell az ami maradt a feketéből
Jánosmester azt mondta hogy péntekre lesz anyag:-))
Már 2 napja nála van az ami maradt a feketéből!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5038 Dátum:
2007.07.17 kedd, 20:17:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.07.17 kedd, 20:10:00
Már 2 napja nála van az ami maradt a feketéből!
Na azért
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5039 Dátum:
2007.07.18 szerda, 09:10:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.17 kedd, 19:06:00
Pádárzoli
hallottam arról, hogy van olyan, hogy i-Hexan és kereskedelmi forgalomban is van. Szerintem az i-Hexan nem jó motorba. De van kifejezetten Racing fuel is olyan kb 102 oktánnal. Magasabb a végforrpontja és egy hangyapöcörönyit nagyobb a fajsúlya mint a "sima" benzinnek.
Szia.
Ezt a csodalöttyöt hol lehet szerinted kapni? Lehet, hogy kipróbálnám. De ugye nem bas*tatja a lambda-szondát, és a katalizátort?!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5040 Dátum:
2007.07.18 szerda, 09:11:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.07.17 kedd, 20:10:00
Már 2 napja nála van az ami maradt a feketéből!
Szia. Zsoel.
Vhol vannak már fent képek az új kocsidról?
Szívesen megnézném őket.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5041 Dátum:
2007.07.18 szerda, 11:53:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.09 hétfő, 07:40:00
Sziasztok!
Nem tudja véletlen vki, hogy a magyar rallyba is szokták használni (tilos) az ún. "lötyit".
Hallott már erről vki? A benzinbe nyomatják be, hülye szagú lesz a kipufogógázuk, és látványosan jobbab mennek tőle.
Mi a szösz lehet ez? Biztos az enyémmel is csodákat művelne!!!
Itt a fiatalok a modellboltban kapható Nitro metán-t(folyadék halmazállapotú)teszik a benyához és sokkal jobban megy tőle az autójuk,de tényleg sokkal jobban,hihetetlen.Viszont 1 liter ilyen lött kb 5e huf.Én is használom,de 1/18-as modellautóban,itt a Metil-hez keverem kb 15-20%-ban.Nitrometán nélkül ugyanis nagyon x.rul megy a gép..Az 1/1-es benzinesekhez meg 10%-ot tesznek a srácok.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5042 Dátum:
2007.07.18 szerda, 12:45:00 »
Idézetet írta: norbu_old - 2007.07.18 szerda, 11:53:00
Itt a fiatalok a modellboltban kapható Nitro metán-t(folyadék halmazállapotú)teszik a benyához és sokkal jobban megy tőle az autójuk,de tényleg sokkal jobban,hihetetlen.Viszont 1 liter ilyen lött kb 5e huf.Én is használom,de 1/18-as modellautóban,itt a Metil-hez keverem kb 15-20%-ban.Nitrometán nélkül ugyanis nagyon x.rul megy a gép..Az 1/1-es benzinesekhez meg 10%-ot tesznek a srácok.
Először is köszönöm a válaszod.
A katalizátort, meg a lambdát nem teszi tönkre?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5043 Dátum:
2007.07.18 szerda, 13:51:00 »
PadarZoli,
Ha tunningolod az uzemanyagot, es ezaltal jobban megy a gep, annak biza lehetnek karos kovetkezmenyei. Itt igazabola mertek az ami kerdes. Ugyanis ha jobban megy a verda az okositott naftatol, akkor elofordulhat hogy magasabb homersekleten eg, ami nemcsak a dugattyukra lehet karos hatassal (tulzott hoterheles), hanem a lambdara es a katalizatorra is. Jo, nyilvan a katalizator akkor mukodik, ha kvazi izzik, de azert annak is van egy tureshatara. A lmabda szonda szinten nem szereti a tulzott forrosagot. Ez egyebkent igaz a chip es programozott tunningra is, ahol pl. megemelik a turbo nyomast. Ott pl. szamolni kell valamennyi plussz hoterhelessel is. Az, hogy mekkora mertekben valtozik ezaz ertek, es mekkora az alkatreszeknek a turese, nah az egy igen jo kerdes. Mondhatnank aztis, hogy kizart dolog, mer nemtom. Tipus fuggo. Ezert is van az, hogy van olyan moci, amit jobban lehet tunningolni es van olyan, amit kevesbe, mert ecceruen szethullik. Egyebkent a lambdat inkabb akkor tudod tonkre tenni, ha uzemanyag kerul a kozelebe es az ott eg el, nem az egesterben. Csak ugye, ha okositott az uzemyanag, nem lehet elore megjosolni, hogy fog viselkedni a motorvezerles. Lehet tul gyorsan eg el az anyag egy resze, es a maradek bekerul a kipufogo rendszerbe, ami aztan kinyirhatja a lambdat es a katit. A rossz gyujtas pl. okozhat ilyen problemat. Sajna nalam ecce mar elofordult, hogy valami trutyit tankoltam, elkoszolodott a rendszer, lecsokkent a nyomas, es valceg bekerult a kipufba nemi elegetlen uzemanyag, ami aztan szepen elegett a katiban. Ammeg ennek oromere kette tort. Es akkor meg nem beszeltunk a megnovekedett teljesitmeny okozta egyebb mechanikus plussz terhelesekrol, amit a hajtokarok, csapagyak, fotengely stb. kap.
Szal nem szabad tulzasba vinni. Nemi tartalek mindig van a szerkezetben.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5044 Dátum:
2007.07.18 szerda, 13:56:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.07.18 szerda, 13:51:00
PadarZoli,
Ha tunningolod az uzemanyagot, es ezaltal jobban megy a gep, annak biza lehetnek karos kovetkezmenyei. Itt igazabola mertek az ami kerdes. Ugyanis ha jobban megy a verda az okositott naftatol, akkor elofordulhat hogy magasabb homersekleten eg, ami nemcsak a dugattyukra lehet karos hatassal (tulzott hoterheles), hanem a lambdara es a katalizatorra is. Jo, nyilvan a katalizator akkor mukodik, ha kvazi izzik, de azert annak is van egy tureshatara. A lmabda szonda szinten nem szereti a tulzott forrosagot. Ez egyebkent igaz a chip es programozott tunningra is, ahol pl. megemelik a turbo nyomast. Ott pl. szamolni kell valamennyi plussz hoterhelessel is. Az, hogy mekkora mertekben valtozik ezaz ertek, es mekkora az alkatreszeknek a turese, nah az egy igen jo kerdes. Mondhatnank aztis, hogy kizart dolog, mer nemtom. Tipus fuggo. Ezert is van az, hogy van olyan moci, amit jobban lehet tunningolni es van olyan, amit kevesbe, mert ecceruen szethullik. Egyebkent a lambdat inkabb akkor tudod tonkre tenni, ha uzemanyag kerul a kozelebe es az ott eg el, nem az egesterben. Csak ugye, ha okositott az uzemyanag, nem lehet elore megjosolni, hogy fog viselkedni a motorvezerles. Lehet tul gyorsan eg el az anyag egy resze, es a maradek bekerul a kipufogo rendszerbe, ami aztan kinyirhatja a lambdat es a katit. A rossz gyujtas pl. okozhat ilyen problemat. Sajna nalam ecce mar elofordult, hogy valami trutyit tankoltam, elkoszolodott a rendszer, lecsokkent a nyomas, es valceg bekerult a kipufba nemi elegetlen uzemanyag, ami aztan szepen elegett a katiban. Ammeg ennek oromere kette tort. Es akkor meg nem beszeltunk a megnovekedett teljesitmeny okozta egyebb mechanikus plussz terhelesekrol, amit a hajtokarok, csapagyak, fotengely stb. kap.
Szal nem szabad tulzasba vinni. Nemi tartalek mindig van a szerkezetben.
Akkor, ha egy kicsit csurgatnék a tankba belőle, azzal elvileg baja nem lesz?!
De próbált már ki itt vki ilyesmit?
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5045 Dátum:
2007.07.18 szerda, 14:35:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.18 szerda, 12:45:00
Először is köszönöm a válaszod.
A katalizátort, meg a lambdát nem teszi tönkre?
Max ledobja a hengerfejet. De utána biztos sokáig lesz témánk, kellőképpen okoskodva fogjuk kielemezni, és mindannyian tanulunk TE károdon. Tudtommal rallys gyerekek csintalankodnak ilyennel, csak nekik a motor azért meg van erősítve, kovácsolt hajtókar stb. Valami ilyen mechanikus erősítés nálad? Esetleg te is minden futam után szét illetve össze akarod rakni a motort?
Ne tedd használd inkább a sima verseny üzemanyagot meg rakj bele direkt szűrőt meg sport kipuffot, ezeket még kibirja.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5046 Dátum:
2007.07.18 szerda, 14:56:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.18 szerda, 14:35:00
Max ledobja a hengerfejet. De utána biztos sokáig lesz témánk, kellőképpen okoskodva fogjuk kielemezni, és mindannyian tanulunk TE károdon. Tudtommal rallys gyerekek csintalankodnak ilyennel, csak nekik a motor azért meg van erősítve, kovácsolt hajtókar stb. Valami ilyen mechanikus erősítés nálad? Esetleg te is minden futam után szét illetve össze akarod rakni a motort?
Ne tedd használd inkább a sima verseny üzemanyagot meg rakj bele direkt szűrőt meg sport kipuffot, ezeket még kibirja.
Nem akarom én nagyon "reszelni" a kocsimat, csak egy 5let volt. Inkább a hengerfej maradjon a helyén!
Verseny benzint hol lehet kapni?
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5047 Dátum:
2007.07.18 szerda, 15:09:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.18 szerda, 14:56:00
Nem akarom én nagyon "reszelni" a kocsimat, csak egy 5let volt. Inkább a hengerfej maradjon a helyén!
Verseny benzint hol lehet kapni?
Én
ezt
ismerem.
De van külföldi is, gondolom az nem annyira játszik
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5048 Dátum:
2007.07.18 szerda, 15:22:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.18 szerda, 15:09:00
Én
ezt
ismerem.
De van külföldi is, gondolom az nem annyira játszik
Így van, az annyira nem játszik.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5049 Dátum:
2007.07.18 szerda, 15:28:00 »
Köszönöm.
Kicsit utánnajárok a témának.
Naplózva
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ