Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:01:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698814 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 13:32:09 »

És mit vársz a szűrőtől, egy turbómotornál? Szabályozza a beszívott levegő mennyiségét...
Az egyik turbófelújító oldalán volt egy kép, mit csinál a sok porszem, ami átmegy a direktszűrőn.
Szépen elfogyott a turbó.
Szívómotornál még azt mondom, ott talán van valamicske haszna, megéri kockáztatni. De turbónál...?


Ha megnézed, ez nem direkt szürő hanem betétszürő......direkt szürőt énsem akartam...
És mi alapján szabályozza a beszivott levegő mennyiségét?
Szóval te maximálisan biztos vagy benne hogy a gyári az megszüri ugy ahogy kell.....motocraftnak is beszállitanak...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:04:29 »

Ha megnézed, ez nem direkt szürő hanem betétszürő......direkt szürőt énsem akartam...
És mi alapján szabályozza a beszivott levegő mennyiségét?
Szóval te maximálisan biztos vagy benne hogy a gyári az megszüri ugy ahogy kell.....motocraftnak is beszállitanak...

A MAF szenzor alapján. Meg méri a nyomást is.
Biztosabb vagyok a gyáriban, mint a másik szűrőben. Gondolom, kisebb az ellenállása, könnyebben átmegy rajta a levegő.
Azmeg nyilván úgy nem lehet, hogy sokkal nagyobb felülete van. De a lényeg, hogy ettől sokat nem várhatsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:15:56 »

A MAF szenzor alapján. Meg méri a nyomást is.
Biztosabb vagyok a gyáriban, mint a másik szűrőben. Gondolom, kisebb az ellenállása, könnyebben átmegy rajta a levegő.
Azmeg nyilván úgy nem lehet, hogy sokkal nagyobb felülete van. De a lényeg, hogy ettől sokat nem várhatsz.

És mit irtam feljebb nemis régen,hogy nekem nincs MAF-om!!!!! ahol van ott szerintem sincs értelme,és eztismondtam....

itt egy videó:

http://www.knfilters.com/video/KN_Airflow_Dem.htm
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:20:37 »

És mit irtam feljebb nemis régen,hogy nekem nincs MAF-om!!!!! ahol van ott szerintem sincs értelme,és eztismondtam....

itt egy videó:

http://www.knfilters.com/video/KN_Airflow_Dem.htm

Viszont van map-od.
Jó a videó. Kicsit a tévéshopos videókat juttatja az eszembe.
Kérdeznék valamit: érzed, hogy jobban megy a gép, könnyebben felpörög, esetleg nyomatékosabb lett itt-ott?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:23:10 »

Viszont van map-od.
Jó a videó. Kicsit a tévéshopos videókat juttatja az eszembe.
Kérdeznék valamit: érzed, hogy jobban megy a gép, könnyebben felpörög, esetleg nyomatékosabb lett itt-ott?

még ittvan az asztalon nem tettem be....
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:28:35 »

Viszont van map-od.
Jó a videó. Kicsit a tévéshopos videókat juttatja az eszembe.
Kérdeznék valamit: érzed, hogy jobban megy a gép, könnyebben felpörög, esetleg nyomatékosabb lett itt-ott?
Ezt egyszerűen le lehet ellenőrizni minden szubjektív dolog nélkül. (beugrás se számít mert az csak reakcióidőt befolyásolja, a tényleges gyorsulást ugyis a kerék megmozdulástól kezdi számolni) Ugyanazon az útszakaszon mérni géppel gyorsulást pl.ELM327-ScanXl Ha valamivel is jobb a gyorsulás akkor érdemes vele foglalkozni ha nem akkor csak urban legend.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:38:50 »

Ezt egyszerűen le lehet ellenőrizni minden szubjektív dolog nélkül. (beugrás se számít mert az csak reakcióidőt befolyásolja, a tényleges gyorsulást ugyis a kerék megmozdulástól kezdi számolni) Ugyanazon az útszakaszon mérni géppel gyorsulást pl.ELM327-ScanXl Ha valamivel is jobb a gyorsulás akkor érdemes vele foglalkozni ha nem akkor csak urban legend.

Szerintem meg a fékpad.
A gyorsulásnál az a baj, hogy ha az egyik esetben szembe fúj a szél, a máskor meg nem, akkor máris beleszól az eredménybe.
A növekedés szerintem amúgy is hibahatáron belül van. De mind1, nem lebeszélni akarom róla, ki-ki cselekedjen a hite szerint.
Sokszor az is elég, ha az ember úgy érzi, hogy jobb lett. A placebótól is egy csomóan meggyógyultak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:39:02 »

hát elkell keseritselek de MAP sincs...
Szedtem már le a szivósort de szenzor nem volt rajta.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:40:49 »

mint irtam nem a gyorsulás miatt kellett, hanem költséghatékonyság miatt elsősorban...de ha jobban megy tőle a vas,nem fogom kivenni.. eplus2 eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:41:26 »

hát elkell keseritselek de MAP sincs...
Szedtem már le a szivósort de szenzor nem volt rajta.....
TDCi-n sincs a szívósoron szenzor
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 14:42:27 »

Megjött a K&N szürőm a kocsiba, hála Robi-nak..... korrekt srác ,ajánlom mindenkinek....



Ez egy marketing fogás, hogy sport szűrő.
Ez egy egyszerű olajfilmes szűrő, 40-50 évvel ezelött minden autóban ilyen volt, ezt szorította ki a papír szűrő.
annyi változhatott, hogy jobb, erre kifejlesztett olajat használnak a nedvesítésre. worship
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 15:03:09 »

mint irtam nem a gyorsulás miatt kellett, hanem költséghatékonyság miatt elsősorban...de ha jobban megy tőle a vas,nem fogom kivenni.. eplus2 eplus2
Hány km-et mész egy évben?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 15:14:56 »

Hány km-et mész egy évben?

30-40.000km
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 15:23:09 »

30-40.000km

akkor kb 1 év alatt megtérül a befektetésed
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 15:43:13 »

Egy kis nyálcsorgató:

kicsit durva egy családi autó
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 15:56:54 »

A betét gyilkos féktárcsa:
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 19:01:44 »

A betét gyilkos féktárcsa:
Válasz
A tiéd? Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 19:04:22 »

A betét gyilkos féktárcsa:
Válasz
A tiéd? Shocked
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 19:05:01 »

hát elkell keseritselek de MAP sincs...
Szedtem már le a szivósort de szenzor nem volt rajta.....
wow1
MAP -od biztos van! Egyébként nem lehetne turbónyomit mérni diag cuccal! A tdci-ken a motor alatt van az egyik fémcső szakaszba szerelve.A tddi-ken is valahol ott lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 19:08:36 »

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.

Mééééé?
Az csak hűtést szolgál.Olyan mint amikor kivan perforálva 10es jukakkal. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 19:10:43 »

Mééééé?
Az csak hűtést szolgál.Olyan mint amikor kivan perforálva 10es jukakkal. eplus2
a régi kocsimon ilyesmi  volt zabálta a betétet
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 19:27:48 »

a régi kocsimon ilyesmi  volt zabálta a betétet

Még ki is kellett volna lyuggatni... az az igazi sport-tárcsa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2009.01.18 vasárnap, 21:15:34 »

na lementem beraktam a szürőt, kedden viszem a kocsit garis javitásra Nagykanizsára, akkor majd megmondom érzek e valamit.....most tesco-ig nem nagyon eresztettem el a ménest.... eplus2 eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 00:17:27 »

na lementem beraktam a szürőt, kedden viszem a kocsit garis javitásra Nagykanizsára, akkor majd megmondom érzek e valamit.....most tesco-ig nem nagyon eresztettem el a ménest.... eplus2 eplus2
Gratula!  wave
Megoldtad a légszűrő vételt, már csak olajra, meg mosóra kell néha pénzt kiadnod.
Az enyémben krómcsőre szerelt direkt szűrő van felrakva. Amit észreveszek (hallok) az a turbó süvítése, amikor elkezdi szívni a luftot. Ez  nálam már 1300-as fordulaton jelentkezik, 1500-nál már dinamikusan gyorsít, de igazából 1800-tól nyomja meg rendesen, ennél nagyobb fordulaton már inkább torok hangja lett a gépnek.
Bunyek, a kipuff terved hol tart?
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 02:11:13 »

Sztem ez jobb: http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 02:16:07 »

Ha már fékek...http://www.d2racing.com/content/products/big_brake_kits
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 06:24:22 »

Gratula!  wave
Megoldtad a légszűrő vételt, már csak olajra, meg mosóra kell néha pénzt kiadnod.
Az enyémben krómcsőre szerelt direkt szűrő van felrakva. Amit észreveszek (hallok) az a turbó süvítése, amikor elkezdi szívni a luftot. Ez  nálam már 1300-as fordulaton jelentkezik, 1500-nál már dinamikusan gyorsít, de igazából 1800-tól nyomja meg rendesen, ennél nagyobb fordulaton már inkább torok hangja lett a gépnek.
Bunyek, a kipuff terved hol tart?

kiba hideg van jegeltük a dolgot.....meg elég macerás ,még meglátom akarom e.....
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 10:36:55 »

mint irtam nem a gyorsulás miatt kellett, hanem költséghatékonyság miatt elsősorban...de ha jobban megy tőle a vas,nem fogom kivenni.. eplus2 eplus2
viszont melegben érezhetöen könnyebben pörög fel a moci, télen én sem használom akkor igazán nincs értelme!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 15:20:27 »

viszont melegben érezhetöen könnyebben pörög fel a moci, télen én sem használom akkor igazán nincs értelme!

én meg azért vettem hogy használjam, és tegnap beis raktam...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2009.01.20 kedd, 20:13:16 »

Na ma teszteltem a szürőt, (Pécs-Nagykanizsa-Balaton-Pécs).......
szóval:   -Az autó végsebességre többet ment........
            -rugalmasabb lett szerintem
            -4-5-ben mélyebbről tudom kihuzatni és sokkal intenzivebben.....
            -5-ben falvakból kiérve(kb 50-ről)parkettán, sokkal jobban megindul...

Röviden megvagyok vele elégedve..... eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:23:25 »

Na ma teszteltem a szürőt, (Pécs-Nagykanizsa-Balaton-Pécs).......
szóval:   -Az autó végsebességre többet ment........
            -rugalmasabb lett szerintem
            -4-5-ben mélyebbről tudom kihuzatni és sokkal intenzivebben.....
            -5-ben falvakból kiérve(kb 50-ről)parkettán, sokkal jobban megindul...

Röviden megvagyok vele elégedve..... eplus2

majd írd meg a fogyasztásnövekedést is, köszi Cheesy
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:25:21 »

majd írd meg a fogyasztásnövekedést is, köszi Cheesy

mitől nőne a fogyasztás?   nemtudom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:26:57 »

mitől nőne a fogyasztás?   nemtudom
Több levegő,több üza.Meg az élvezet! eplus2 eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:33:55 »

mitől nőne a fogyasztás?   nemtudom
Végsebesség próba, gyorsítgatás próba....vagy? Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:34:44 »

Jaja....160 fölött kicsit többet eszik sajna......ez ilyen.   hehe
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:42:01 »

Végsebesség próba, gyorsítgatás próba....vagy? Wink

ja értem, erre tettem félre külön pénzt... eplus2 eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:53:34 »

ja értem, erre tettem félre külön pénzt... eplus2 eplus2
Hát ennyit nem ér meg egy légszűrő..... eplus2 worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2009.01.20 kedd, 22:08:37 »

Nekem megérte ez a lényeg.....de senkinek nem ajánlom és tönkreteszi az autót....és a porlasztókat is megeszi a légszürő ugyis..hehe eplus2 eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2009.01.20 kedd, 22:39:37 »

Jaja....160 fölött kicsit többet eszik sajna......ez ilyen.   hehe

Miért sajna? Úgy se mész annyival, mint ahogy korábban már írtad, betartod a sebességhatárokat.  wow1 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2009.01.21 szerda, 01:28:01 »

....és a porlasztókat is megeszi a légszürő ugyis..hehe eplus2 eplus2
Na ja, ha éhesen teszed be a légszűrőt... akkor biztos megeszi a pcsúcsaid!  eplus2 eplus2
Adjál neki olajat, utána már nem eszik semmit!  nyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2009.01.21 szerda, 06:27:57 »

Miért sajna? Úgy se mész annyival, mint ahogy korábban már írtad, betartod a sebességhatárokat.  wow1 wave

az tavaj volt,idén más lessz.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.21 szerda, 06:32:37 írta Bunyek » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2009.01.21 szerda, 08:31:44 »

az tavaj volt,idén más lessz.... eplus2
Miért? Tesztelni akarod, hogy tényleg leszállítják-e az új 650db traffipaxot ?  eplus2 (Mondjuk ez tényleg a tuningot fogja erősíteni: doboz előtte lassít utána gyorsít, hogy mihamarabb beálljon megint az utazó tempo  Undecided )
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2009.01.21 szerda, 08:37:07 »

Nekem megérte ez a lényeg.....de senkinek nem ajánlom és tönkreteszi az autót....és a porlasztókat is megeszi a légszürő ugyis..hehe eplus2 eplus2
A mi autóinkban nem is ehető a porlasztó csúcs!!!!  eplus2 hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2009.01.21 szerda, 08:39:58 »

doboz előtte lassít utána gyorsít, hogy mihamarabb beálljon megint az utazó tempo  Undecided )
Hú ez miatt hány tonna üza. el lesz égetve feleslegesen éves szinten..... Embarrassed
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2009.01.21 szerda, 08:43:05 »

az utazótempó nem annyi, mint amennyi a megengedett legnagyobb sebesség? ....
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2009.01.21 szerda, 08:57:06 »

Hú ez miatt hány tonna üza. el lesz égetve feleslegesen éves szinten..... Embarrassed
Miért az más volt amikor a szmogriadó alatt a rendörök leállították a kocsikat pöfögni kilóméteres sorba hogy figyelmeztessék őket  falbav Ökör látszat intézkedések sora falbav
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2009.01.21 szerda, 20:14:48 »

A mi autóinkban nem is ehető a porlasztó csúcs!!!!  eplus2 hehe

Mé nem ?
ha a TDCI megtudja enni akkor ezis!!! 
majd Ráerőszakoljuk.....
Ez mindenevő bélpoklos amugy is  eplus2 eplus2
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2009.01.23 péntek, 12:29:52 »

Hali

Pesten valakinek autóüveg sötítítéssel kapcsolatban tapasztalata... inkább csak a jó tapasztalatok érdekelnek! Smiley
Szóval ha van valami jó hely amit tudtok, ahol legális, engedéllyel rendelkező fóliákat tesznek fel , szépen , normális áron...akkor irjatok!

Köszi
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2009.01.23 péntek, 12:50:45 »

Hali

Pesten valakinek autóüveg sötítítéssel kapcsolatban tapasztalata... inkább csak a jó tapasztalatok érdekelnek! Smiley
Szóval ha van valami jó hely amit tudtok, ahol legális, engedéllyel rendelkező fóliákat tesznek fel , szépen , normális áron...akkor irjatok!

Köszi
Nézz körbe ITT, az Optikai tuning topikban Jópár kocsi le van sötétítve, engedéllyes, és párszor már ki lett tárgyalva.
Az enyémről is van fent kép. Én most december elején csináltattam meg.

Folytassuk abban a topikban.  wave
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2009.01.27 kedd, 06:05:28 »

Ilyet akarok látni egy mondiban: http://www.youtube.com/watch?v=JwRYgHcRgF4
ez az igazi tuning taps eplus2 eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.