Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:11:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
146
147
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
159
160
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695650 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Zsolti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7600 Dátum:
2010.07.31 szombat, 22:31:56 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.31 szombat, 22:21:20
Én Balatonfüreden tudok egy kipróbáltan Profit.
mennyiért csinálja? ha nem tetszik a dolog visszaállít mindent?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7601 Dátum:
2010.07.31 szombat, 22:48:59 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.07.31 szombat, 22:31:56
mennyiért csinálja? ha nem tetszik a dolog visszaállít mindent?
65000FT.Kipróbálod és megmondod,hogy mit szeretnél változtatni rajta és ő a lehetőségekhez képest megcsinálja.
De azt is lehet,hogy próbálgatod egy hétig és utána visszamehetsz még állítgatni ha kell.Ha nem teszik visszateszi az eredetit./De tetszeni fog/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsolti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7602 Dátum:
2010.07.31 szombat, 22:51:53 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.31 szombat, 22:48:59
65000FT.Kipróbálod és megmondod,hogy mit szeretnél változtatni rajta és ő a lehetőségekhez képest megcsinálja.
De azt is lehet,hogy próbálgatod egy hétig és utána visszamehetsz még állítgatni ha kell.Ha nem teszik visszateszi az eredetit./De tetszeni fog/
neked is ő csinálta? ráteszi penre utána a dolgokat? nem olcsó, láttam itt 45-50ért is.szted annyival jobb lehet?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7603 Dátum:
2010.07.31 szombat, 22:58:00 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.07.31 szombat, 22:31:56
mennyiért csinálja? ha nem tetszik a dolog visszaállít mindent?
Nekem ez a második chip a kocsin.Az elsőt Veszprémben csinálták 3éve. Nem volt rossz csak nagyon füstölt ha nyomtam neki.Aztán a tempomat felprogizása miatt most elment a "chippem".De már nem bánom mert ez az új sokkal jobb lett.Erősebb nem füstöl és a fogyasztása is lejjebb ment 7-8dl-rel.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsolti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7604 Dátum:
2010.07.31 szombat, 22:59:33 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.31 szombat, 22:58:00
Nekem ez a második chip a kocsin.Az elsőt Veszprémben csinálták 3éve. Nem volt rossz csak nagyon füstölt ha nyomtam neki.Aztán a tempomat felprogizása miatt most elment a "chippem".De már nem bánom mert ez az új sokkal jobb lett.Erősebb nem füstöl és a fogyasztása is lejjebb ment 7-8dl-rel.
Tényleg, ha valami miatt törlődik, utána ingyen vis***akja?
Megadnád az elérhetőségét?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.31 szombat, 23:02:51 írta Zsolti
»
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7605 Dátum:
2010.07.31 szombat, 23:08:56 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.07.31 szombat, 22:59:33
Tényleg, ha valami miatt törlődik, utána ingyen vis***akja?
Megadnád az elérhetőségét?
5000ft-ért rakja vissza./Ez a szervíz óradíja/Privátba ekűldöm a számát.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsolti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7606 Dátum:
2010.07.31 szombat, 23:10:57 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.31 szombat, 23:08:56
5000ft-ért rakja vissza./Ez a szervíz óradíja/Privátba ekűldöm a számát.
ő maszek vagy szervíz?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7607 Dátum:
2010.07.31 szombat, 23:17:21 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.07.31 szombat, 23:10:57
ő maszek vagy szervíz?
Elment a privát üzenet.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7608 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 15:01:16 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.31 szombat, 23:17:21
Elment a privát üzenet.
Látom bejáratódik a mondeo klubban is a füredi chippes. Amúgy a Bosch szervizben progizzák, ha egyre gondolunk.
Nekem azért kellett újra chippelni, mert az ATC-s chippelésnél (teljesítménymérő pad csili-vili) túl húztak valamit és letiltogatott a chippelés után 1 évvel.
Ott 155 paciról adtak "papírt", a füredi atomstabil és erősebb!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7609 Dátum:
2010.08.12 csütörtök, 17:35:22 »
Idézetet írta: Zsiri - 2010.08.12 csütörtök, 15:01:16
Látom bejáratódik a mondeo klubban is a füredi chippes. Amúgy a Bosch szervizben progizzák, ha egyre gondolunk.
Nekem azért kellett újra chippelni, mert az ATC-s chippelésnél (teljesítménymérő pad csili-vili) túl húztak valamit és letiltogatott a chippelés után 1 évvel.
Ott 155 paciról adtak "papírt", a füredi atomstabil és erősebb!
Igen Gergő csinálta nekem is a Bosch szervízben.De biztos te is tudod,hogy ezeken az "egyszerű" teljesítménymérő padokon nem életszerű, hanem gyakorlatilag kamu eredmények jönnek ki. A TDDI-it 155 lóra elég neccesen lehet felhúzni.
Nekem az első alkalommal 25% ot tett rá és semmi füst,sőt még az is elmúlt ami előtte volt volt.Másodszorra még 5% ot rá tett és így most ha nagyon nyomom akkor ködöl egy kicsit.De alapjában véve tök jó lett.
Neked a fogyasztás mennyit változott?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsolti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7610 Dátum:
2010.08.17 kedd, 18:12:25 »
Kaptam egy pápai számot is. a srác azt mondja, 30 lovat tud hozzárakni. szerintetek lehetséges ez?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7611 Dátum:
2010.08.17 kedd, 18:26:00 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.08.17 kedd, 18:12:25
Kaptam egy pápai számot is. a srác azt mondja, 30 lovat tud hozzárakni. szerintetek lehetséges ez?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lalee82
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7612 Dátum:
2010.08.17 kedd, 19:05:57 »
Polírozás és kárpittisztitás a legolcsóbban. Polírozás 4 lépcsöben garantáltan hologramm mentesen. 06305612502 XVIII.ker.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7613 Dátum:
2010.08.17 kedd, 21:17:53 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.08.17 kedd, 18:12:25
Kaptam egy pápai számot is. a srác azt mondja, 30 lovat tud hozzárakni. szerintetek lehetséges ez?
+25%Le és 30% nyomaték van nekem rátéve.Így remekül használható és a fogyi is lejjebb ment 0.7l rel.
Nem füstöl és még a motor is egyenletesebben jár.Minden szempontból jobb így.
Csak nem mindegy,hogy ki csinálja mert könnyen el is lehet szúrni.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsolti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7614 Dátum:
2010.08.18 szerda, 07:58:49 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.17 kedd, 21:17:53
+25%Le és 30% nyomaték van nekem rátéve.
ezek szerint reális a 30Le. Azt mondják ez a srác is megbízható....
Naplózva
ducse79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
MK2 98 5 ajtós 1.8 Zetec
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7615 Dátum:
2010.09.25 szombat, 16:50:10 »
Sziasztok!
Végigolvastam a topic nagyrészét, hogy kissé tájékozottabb legyek chip tuninggal kapcsolatban.
Azt már látom, hogy nagyon nem mindegy, hogy kire bízod a dolgot.
Kérdésem az, hogy van-e olyan oldala a dolognak, ami veszélyes.
Teljesítmény nő, fogyasztás is mérséklődik, de mik azok a részek, amik a tuning miatt aztán esetleg hamarabb elhasználódnak?
Illetve változik-e az élettartam?
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
ducse
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7616 Dátum:
2010.09.25 szombat, 17:32:05 »
Idézetet írta: ducse79 - 2010.09.25 szombat, 16:50:10
Sziasztok!
Végigolvastam a topic nagyrészét, hogy kissé tájékozottabb legyek chip tuninggal kapcsolatban.
Azt már látom, hogy nagyon nem mindegy, hogy kire bízod a dolgot.
Kérdésem az, hogy van-e olyan oldala a dolognak, ami veszélyes.
Teljesítmény nő, fogyasztás is mérséklődik, de mik azok a részek, amik a tuning miatt aztán esetleg hamarabb elhasználódnak?
Illetve változik-e az élettartam?
Előre is köszi a válaszokat.
a leggyengébb lánszem mindik a kuplung és a kéttömegű lendkerék.Ha használt verdát csippeltetsz,ezek nyiffannak majd ki legelőbb....
A csippel mindennek az élettartama csökkenni fog 1ébként,ha ki is használod az adottságait.Na de valamit valamiért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7617 Dátum:
2010.09.25 szombat, 18:02:49 »
Idézetet írta: ducse79 - 2010.09.25 szombat, 16:50:10
Sziasztok!
Végigolvastam a topic nagyrészét, hogy kissé tájékozottabb legyek chip tuninggal kapcsolatban.
Azt már látom, hogy nagyon nem mindegy, hogy kire bízod a dolgot.
Kérdésem az, hogy van-e olyan oldala a dolognak, ami veszélyes.
Teljesítmény nő, fogyasztás is mérséklődik, de mik azok a részek, amik a tuning miatt aztán esetleg hamarabb elhasználódnak?
Illetve változik-e az élettartam?
Előre is köszi a válaszokat.
Nekem 92.000km óta van chipelve és még nem történt semmi.Persze ez nem arról szól,hogy ezután éjjel-nappel padlógázzal jár az ember.Az ésszel végzett Chip tuning helyett sokkal találóbb a
motor optimalizálás
szó.
Mert itt gyakorlatilag az átlagosan beállított motort egyedi, optimálisabb vezérléssel látják el.Ezért ez inkább használ mint árt.
Egy jól elvégzett beállítás után
ezért lesz erősebb és kisebb fogyasztású.
Az más kérdés,hogy ha mindig MAX-on használod akkor hamarabb tönkre megy.De ha tuning nélkül maxon használod akkor is hamarabb tönkremegy.
Sokszor előfordul,hogy kijön a gyárból egy autó 100Le-vel és fél év múlva egy ráncfelvarrás során ugyan az a motor már 120LE-vel kapható.
Tehát a gyárak is élnek ezzel a technikával.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.25 szombat, 18:21:19 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
ducse79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
MK2 98 5 ajtós 1.8 Zetec
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7618 Dátum:
2010.09.25 szombat, 20:27:22 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.25 szombat, 18:02:49
Nekem 92.000km óta van chipelve és még nem történt semmi.Persze ez nem arról szól,hogy ezután éjjel-nappel padlógázzal jár az ember.Az ésszel végzett Chip tuning helyett sokkal találóbb a
motor optimalizálás
szó.
Mert itt gyakorlatilag az átlagosan beállított motort egyedi, optimálisabb vezérléssel látják el.Ezért ez inkább használ mint árt.
Egy jól elvégzett beállítás után
ezért lesz erősebb és kisebb fogyasztású.
Az más kérdés,hogy ha mindig MAX-on használod akkor hamarabb tönkre megy.De ha tuning nélkül maxon használod akkor is hamarabb tönkremegy.
Sokszor előfordul,hogy kijön a gyárból egy autó 100Le-vel és fél év múlva egy ráncfelvarrás során ugyan az a motor már 120LE-vel kapható.
Tehát a gyárak is élnek ezzel a technikával.
Optimalizálás. Értem. Nos én egyáltalán nem vagyok az az állandóan padlógázzal közlekedő - ha az is lennék, a család rögtön leszabályoz
Köszi mindkét választ!
Naplózva
ducse
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7619 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 09:31:20 »
Idézetet írta: ducse79 - 2010.09.25 szombat, 20:27:22
Optimalizálás. Értem. Nos én egyáltalán nem vagyok az az állandóan padlógázzal közlekedő - ha az is lennék, a család rögtön leszabályoz
Köszi mindkét választ!
Ha a saját 1,8-as szívó benzines motorod csippelésén gondolkodsz, ott max 5 % javulásra számíthatsz...az a vagy észre veszed-vagy nem kategória, nem biztos, hogy pénzt ölnék bele...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ducse79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
MK2 98 5 ajtós 1.8 Zetec
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7620 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 12:29:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.09.26 vasárnap, 09:31:20
Ha a saját 1,8-as szívó benzines motorod csippelésén gondolkodsz, ott max 5 % javulásra számíthatsz...az a vagy észre veszed-vagy nem kategória, nem biztos, hogy pénzt ölnék bele...
Hát 5%-nyi javulásba én sem ölnék pénzt. Vannak, akik 20-25%-os javulásról írnak - ez csak nagyobb hengerűrtartalomnál ilyen jelentős?
Naplózva
ducse
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7621 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 12:30:01 »
Idézetet írta: ducse79 - 2010.09.26 vasárnap, 12:29:14
Hát 5%-nyi javulásba én sem ölnék pénzt. Vannak, akik 20-25%-os javulásról írnak - ez csak nagyobb hengerűrtartalomnál ilyen jelentős?
turbós motoroknál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ducse79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
MK2 98 5 ajtós 1.8 Zetec
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7622 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 12:40:56 »
Értem. Köszi.
Naplózva
ducse
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7623 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 12:58:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.26 vasárnap, 12:30:01
turbós motoroknál
turbós dízeleknél
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ducse79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
MK2 98 5 ajtós 1.8 Zetec
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7624 Dátum:
2010.09.28 kedd, 23:10:49 »
Az egyik kollegám most vett egy kis hengerűrtartalmú dízelt - nem Mondi. (2 éves Punto - 1.3-as multijet)
Kérdezte tőlem, mi a véleményem a chip tuningról: Megéri-e? Lesz-e érezhető változás?
Mi a véleményetek? (Amit írtok, tolmácsolom neki
)
Naplózva
ducse
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7625 Dátum:
2010.09.29 szerda, 08:15:56 »
Idézetet írta: ducse79 - 2010.09.28 kedd, 23:10:49
Az egyik kollegám most vett egy kis hengerűrtartalmú dízelt - nem Mondi. (2 éves Punto - 1.3-as multijet)
Kérdezte tőlem, mi a véleményem a chip tuningról: Megéri-e? Lesz-e érezhető változás?
Mi a véleményetek? (Amit írtok, tolmácsolom neki
)
minden autón érezhető a jól megirt chip....akinek eddig irattam,(diesel inkább) mindenkinek fogyasztás csökkenés is volt 1 liter kb átlagban(saját magamat is beleértve), akkor meg már szinte megis éri főleg hogy jobban is megy a verda...nem?
Naplózva
ducse79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
MK2 98 5 ajtós 1.8 Zetec
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7626 Dátum:
2010.09.29 szerda, 15:23:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.29 szerda, 08:15:56
minden autón érezhető a jól megirt chip....akinek eddig irattam,(diesel inkább) mindenkinek fogyasztás csökkenés is volt 1 liter kb átlagban(saját magamat is beleértve), akkor meg már szinte megis éri főleg hogy jobban is megy a verda...nem?
Értem. És az ő kocsijánál nagyjából mennyiből jönne ki az egész?
Naplózva
ducse
ducse79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
MK2 98 5 ajtós 1.8 Zetec
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7627 Dátum:
2010.09.29 szerda, 15:31:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.29 szerda, 08:15:56
minden autón érezhető a jól megirt chip....akinek eddig irattam,(diesel inkább) mindenkinek fogyasztás csökkenés is volt 1 liter kb átlagban(saját magamat is beleértve), akkor meg már szinte megis éri főleg hogy jobban is megy a verda...nem?
A másik dolog meg az én verdám: 1.8 benzin.
Ervin szerint egy ilyen motornál nem lenne akkora javulás,
hogy megérje a pénzt. Neked mi a véleményed erről?
Valakinél olvastam, hogy a sok pozitívum közül az egyik az volt, hogy sokkal kulturáltabbá vált a motor szinte minden fordulatszám tartományban.
Nekem van egy apró problémám: 1750-2250-es tartományban elvész az erő és ici-picit bedadog. Lehet ezt orvosolná a Chip tuning?
Naplózva
ducse
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7628 Dátum:
2010.09.29 szerda, 16:59:44 »
Idézetet írta: ducse79 - 2010.09.29 szerda, 15:31:02
A másik dolog meg az én verdám: 1.8 benzin.
Ervin szerint egy ilyen motornál nem lenne akkora javulás,
hogy megérje a pénzt. Neked mi a véleményed erről?
Valakinél olvastam, hogy a sok pozitívum közül az egyik az volt, hogy sokkal kulturáltabbá vált a motor szinte minden fordulatszám tartományban.
Nekem van egy apró problémám: 1750-2250-es tartományban elvész az erő és ici-picit bedadog. Lehet ezt orvosolná a Chip tuning?
nem tudom más árait,és nemis érdekel, az én emberem 45-ért csinál egy autót akit én viszek oda...hogy másnak mennyiért csinálja azt sem tudom és nemis érdekel....
Benzinesnél 10%-ot mondott nekem ami szerinte tud átlagban...de még egy benzines sem volt mondeo ténylegesen,csak igérgetések voltak....
Az hogy szebben jár a motor az oké, de egy rossz autó problémát nem fog helyrehozni, max kihozza még jobban...
Egy benzines autó több mindentől bedadoghat,előszőr rendbe kell tenni aztán gondolkodni a chippen,tuningon,stb...szerintem.
Naplózva
ducse79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 184
MK2 98 5 ajtós 1.8 Zetec
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7629 Dátum:
2010.09.29 szerda, 22:38:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.29 szerda, 16:59:44
nem tudom más árait,és nemis érdekel, az én emberem 45-ért csinál egy autót akit én viszek oda...hogy másnak mennyiért csinálja azt sem tudom és nemis érdekel....
Benzinesnél 10%-ot mondott nekem ami szerinte tud átlagban...de még egy benzines sem volt mondeo ténylegesen,csak igérgetések voltak....
Az hogy szebben jár a motor az oké, de egy rossz autó problémát nem fog helyrehozni, max kihozza még jobban...
Egy benzines autó több mindentől bedadoghat,előszőr rendbe kell tenni aztán gondolkodni a chippen,tuningon,stb...szerintem.
Értem - köszi szépen.
2200 km múlva érem el a (névlegesen) 165ezret, akkor lesz egy két dolog, majd erre is sort kerítünk.
Naplózva
ducse
Zsozef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7630 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 23:31:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.29 szerda, 08:15:56
minden autón érezhető a jól megirt chip....akinek eddig irattam,(diesel inkább) mindenkinek fogyasztás csökkenés is volt 1 liter kb átlagban(saját magamat is beleértve), akkor meg már szinte megis éri főleg hogy jobban is megy a verda...nem?
Szia! Érdekel ez a "motoroptimalizálás".Észszerű használat mellett valóban nem lehet káros,de amikor kell a nyomaték és az erő,ott van.Visszaolvasva láttam hogy legtöbben Téged ajánlanak.Azt kérném hogy segíts ebben.Ha O.K.,akkor keresünk egy alkalmas időpontot.Előre is kösz. Mennyi idő szükséges a chippeléshez?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7631 Dátum:
2010.10.01 péntek, 15:47:21 »
Idézetet írta: Zsozef - 2010.09.30 csütörtök, 23:31:55
Szia! Érdekel ez a "motoroptimalizálás".Észszerű használat mellett valóban nem lehet káros,de amikor kell a nyomaték és az erő,ott van.Visszaolvasva láttam hogy legtöbben Téged ajánlanak.Azt kérném hogy segíts ebben.Ha O.K.,akkor keresünk egy alkalmas időpontot.Előre is kösz. Mennyi idő szükséges a chippeléshez?
privátban beszéljük meg...
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7632 Dátum:
2010.10.02 szombat, 18:57:59 »
Idézetet írta: ducse79 - 2010.09.29 szerda, 15:31:02
A másik dolog meg az én verdám: 1.8 benzin.
Ervin szerint egy ilyen motornál nem lenne akkora javulás,
hogy megérje a pénzt. Neked mi a véleményed erről?
Valakinél olvastam, hogy a sok pozitívum közül az egyik az volt, hogy sokkal kulturáltabbá vált a motor szinte minden fordulatszám tartományban.
Nekem van egy apró problémám: 1750-2250-es tartományban elvész az erő és ici-picit bedadog. Lehet ezt orvosolná a Chip tuning?
Szia!
Én két autót írattam meg, a sajátom 2.0 Tddi-t, és egy 1,6 8 szelepes Alteát, a nejemét.
A Tddi-ről nem kell regélnem, ugyanaz, mint másoknál, sokkal, erősebb, szinte sportautós lett.
Az 1,6-nál ekkora teljesítmény növekedés azért nem lett. De, az is erősebb, dinamikusabb lett. Csopak Nosztori emelkedőn eddig épp hogy felment 5.-ben, chippelés után már szépen gyorsult is. Érzékenybbre állították a gázpedál jeladót, jobban ki lehet húzatni, könnyebben pörög fel, könnyebb vele előzni. Ja és annak a fogyija vegyes 10l-ről lement 8,5l-re.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7633 Dátum:
2010.10.02 szombat, 19:06:17 »
A következő amit chippeltetek az igaz Off-os autó. Egy új Hyundai I30. ( 1,6 crdi) 90 pacis, de ugyanaz az autó, másik szofverrel 126 pacis. Ja és arra is 5 év km korlátozás nélküli garancia van.
Ez majd csak januárban lesz, akkor lesz faterom szülinapja.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7634 Dátum:
2010.10.02 szombat, 19:30:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.29 szerda, 16:59:44
nem tudom más árait,és nemis érdekel, az én emberem 45-ért csinál egy autót akit én viszek oda...hogy másnak mennyiért csinálja azt sem tudom és nemis érdekel....
Benzinesnél 10%-ot mondott nekem ami szerinte tud átlagban...de még egy benzines sem volt mondeo ténylegesen,csak igérgetések voltak....
Az hogy szebben jár a motor az oké, de egy rossz autó problémát nem fog helyrehozni, max kihozza még jobban...
Egy benzines autó több mindentől bedadoghat,előszőr rendbe kell tenni aztán gondolkodni a chippen,tuningon,stb...szerintem.
És ő padon megtudja mérni? Ilyen előtte-utána dolgora gondolok. Meg ha 10%-ot igér benyásnál, akkor még engem is érdekelne...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7635 Dátum:
2010.10.02 szombat, 19:41:10 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.02 szombat, 19:30:43
És ő padon megtudja mérni? Ilyen előtte-utána dolgora gondolok. Meg ha 10%-ot igér benyásnál, akkor még engem is érdekelne...
én is olyan helyen akartam először csináltatni, ahol van pad, de elég szemfényvesztés ez az egész padozás, mert be lehet állítani mérésnél, hogy mi legyen a végső érték, és a 0 és a közzé rajzolja a grafikont.
próbálgatós nagy előnye, hogy lehet finomítani rajta(nekem 2,5-3 óra ment rá
, de megérte) és olyanra állítja, hogy tetszen neked is, míg az ilyen pados chippelésnél húznak rajta és mehetsz is
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.02 szombat, 21:44:18 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7636 Dátum:
2010.10.02 szombat, 21:36:18 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.10.02 szombat, 19:30:43
És ő padon megtudja mérni? Ilyen előtte-utána dolgora gondolok. Meg ha 10%-ot igér benyásnál, akkor még engem is érdekelne...
Jaj ezt a padon mérés dolgot hadjuk inkább,mert kiborulok...
Nem kajak mindegy mennyit mér a pad? közúton használod,nem?
Ha nem tetszik nem kell fizetned semmit, ezt én megigérem....
De eddig ilyenre még nem volt példa mióta kétszárú gatyába járok....
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7637 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 13:47:27 »
Egy ilyen tuning/ motor optimalizálás segíthetne a kocsi füstölésén?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7638 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 14:06:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.03 vasárnap, 13:47:27
Egy ilyen tuning/ motor optimalizálás segíthetne a kocsi füstölésén?
tulajdonképpen igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7639 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 15:12:58 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.03 vasárnap, 14:06:46
tulajdonképpen igen.
És ezt érdemes 150-160ezernél is belerakatni? (Mert gondolom 330-340nél már nem igazán...
)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7640 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:06:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.03 vasárnap, 15:12:58
És ezt érdemes 150-160ezernél is belerakatni? (Mert gondolom 330-340nél már nem igazán...
)
egyéni döntés eredménye lesz úgy is.ha valaki nagyon szeretné,akkor rákészül.kicserélteti a kuplung-lendkereket,és majd utána csippelteti.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7641 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:09:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.03 vasárnap, 15:12:58
És ezt érdemes 150-160ezernél is belerakatni? (Mert gondolom 330-340nél már nem igazán...
)
Bár mennyi km-nél érdemes megcsináltatni ha egyébként minden jól működik.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7642 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:15:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.03 vasárnap, 16:06:29
egyéni döntés eredménye lesz úgy is.ha valaki nagyon szeretné,akkor rákészül.kicserélteti a kuplung-lendkereket,és majd utána csippelteti.
Az a 330ezresben már megvolt
Mivel kellene még rákészülni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7643 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:18:49 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.03 vasárnap, 16:15:34
Az a 330ezresben már megvolt
Mivel kellene még rákészülni?
fékek jók legyenek,és a csúcsok élettartama is csökkenthet,ha ki is használod a plusszt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7644 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:21:09 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.03 vasárnap, 16:18:49
fékek jók legyenek,és a csúcsok élettartama is csökkenthet,ha ki is használod a plusszt!
Fékek jók,most lettek új Textar-os betétek nem régen,a tárcsák még 15-20ezret elmennek. A csúcsok még nem voltak cserélve,és semmi bajuk nincsen,de szerintem nem használnám ki a plusz-t,csak a fogyi miatt lenne jó
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7645 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:21:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.03 vasárnap, 15:12:58
És ezt érdemes 150-160ezernél is belerakatni? (Mert gondolom 330-340nél már nem igazán...
)
ismerős transporterét 550ekm környékén chippelték, most 700e fölött jár vele.
a mienkbe is 148000-nél került bele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7646 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:24:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.03 vasárnap, 16:21:51
ismerős transporterét 550ekm környékén chippelték, most 700e fölött jár vele.
a mienkbe is 148000-nél került bele
550-nél? Az szép... Hát apáéba lenne jó főleg,mert az füstöl...Pedig abban van a kevesebb km...Amit én használok,annak semmi baja,se pcs csere,se semmi...Abban már 330 felett járunk,de lehet majd ha lesz kis pénzem(egyetemista lét...) akkor megcsináltatom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7647 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:47:43 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.03 vasárnap, 16:21:09
Fékek jók,most lettek új Textar-os betétek nem régen,a tárcsák még 15-20ezret elmennek. A csúcsok még nem voltak cserélve,és semmi bajuk nincsen,de szerintem nem használnám ki a plusz-t,csak a fogyi miatt lenne jó
akkor hajrá!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7648 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:52:21 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.03 vasárnap, 16:47:43
akkor hajrá!
És kb. mennyiben "fáj" egy ilyen?
Mert akkor elkezdek rá spórolni(egy kis üzletelés,plusz lassan születésnap) és akkor lehet karácsonyra/ újévre meglepem magam vele
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7649 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 16:55:00 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.03 vasárnap, 16:52:21
És kb. mennyiben "fáj" egy ilyen?
Mert akkor elkezdek rá spórolni(egy kis üzletelés,plusz lassan születésnap) és akkor lehet karácsonyra/ újévre meglepem magam vele
60 körül. plus-minus 10.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
146
147
148
149
150
151
152
[
153
]
154
155
156
157
158
159
160
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ