Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:25:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
152
153
154
155
156
157
158
[
159
]
160
161
162
163
164
165
166
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698983 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7900 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:50:25 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.07.20 szerda, 17:46:20
http://www.youtube.com/watch?v=u_inRdoMdqg
Miva'? Hol volt az 1 mérföld? A videón végig a motor vezet és a célkamerába is ő ér be előbb. Akkor hogyan is győzött a Nissan 1 mérföldön?
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7901 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:53:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.07.20 szerda, 17:50:25
Miva'? Hol volt az 1 mérföld? A videón végig a motor vezet és a célkamerába is ő ér be előbb. Akkor hogyan is győzött a Nissan 1 mérföldön?
a nissan-ban emberünk a kis laptopján azzal volt elfoglalva, hogy a rendszert hackelje, hogy ő jöjjön ki győztesnek
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7902 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:56:27 »
amúgy ha már gyorsulás
http://www.youtube.com/watch?v=eqettwJC4ME
lehet hogy csak show, de szerintem odabaszna
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7903 Dátum:
2011.07.20 szerda, 21:43:53 »
Sok őrült van, pl. aki ilyen videokat csinál az autójáról
http://www.youtube.com/watch?v=AWvL3OPFOCM&feature=related
Jó a muzsika alatta :p
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7904 Dátum:
2011.07.20 szerda, 21:46:21 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.07.20 szerda, 21:43:53
Sok őrült van, pl. aki ilyen videokat csinál az autójáról
http://www.youtube.com/watch?v=AWvL3OPFOCM&feature=related
Jó a muzsika alatta :p
nem rossz, bár ez inkább egy fotó slideshow, amennyit bírtam belőle
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7905 Dátum:
2011.07.20 szerda, 21:48:41 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.07.20 szerda, 21:46:21
nem rossz, bár ez inkább egy fotó slideshow, amennyit bírtam belőle
Ez viszont büntető lett :
http://www.youtube.com/watch?v=9ASGVb8iEa4&feature=related
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7906 Dátum:
2011.07.23 szombat, 16:40:56 »
egy kis lazaság
http://www.youtube.com/watch?v=7dlLEEX1eAo&feature=related
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7907 Dátum:
2011.07.23 szombat, 22:46:54 »
Idézetet írta: coboy - 2011.07.23 szombat, 16:40:56
egy kis lazaság
http://www.youtube.com/watch?v=7dlLEEX1eAo&feature=related
Ezt egy alap pageres riasztó már tudja. Pl magicar
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
oritomi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7908 Dátum:
2011.07.29 péntek, 22:40:50 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.07.20 szerda, 17:56:27
amúgy ha már gyorsulás
http://www.youtube.com/watch?v=eqettwJC4ME
lehet hogy csak show, de szerintem oda***na
A 7-es buszt kellene így meghekkelni.Állat lenne ahogy megindulna a blaháról vas utcát kihagyva következő megálló a ferenciek tere
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.29 péntek, 22:42:52 írta oritomi
»
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7909 Dátum:
2011.07.29 péntek, 23:15:30 »
Idézetet írta: oritomi - 2011.07.29 péntek, 22:40:50
A 7-es buszt kellene így meghekkelni.Állat lenne ahogy megindulna a blaháról vas utcát kihagyva következő megálló a ferenciek tere
mondjuk kiváncsi lennék mit lehetne művelni egy csuklós busszal :DDDD
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7910 Dátum:
2011.08.02 kedd, 03:12:39 »
Itt egy "dobozos" FORD
: (nagyon jó a hangja)
http://www.vezess.hu/vezetunk/egy_ford_transit_is_lehet/32070/
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7911 Dátum:
2011.08.05 péntek, 15:21:07 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.02 kedd, 03:12:39
Itt egy "dobozos" FORD
: (nagyon jó a hangja)
http://www.vezess.hu/vezetunk/egy_ford_transit_is_lehet/32070/
ez ojan jó,hogy a videot le is nyulták ötlet tanulmánynak
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7912 Dátum:
2011.08.05 péntek, 16:40:18 »
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1468931851&bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity__vatera&bk_campaign=gravity&bk_term=turbo_whistler_lefujo_hang_uj_tuning_barmihez&bk_content=item_page&bk_referral=http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1468526687&bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity__vatera&bk_campaign=gravity&bk_term=4_db_rial_viper_alufelni_kupak_60mm&bk_content=listings&bk_referral=http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/gumi_felni_disztarcsa/index_c743.html
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7913 Dátum:
2011.08.05 péntek, 17:59:11 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.05 péntek, 16:40:18
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1468931851&bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity__vatera&bk_campaign=gravity&bk_term=turbo_whistler_lefujo_hang_uj_tuning_barmihez&bk_content=item_page&bk_referral=http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1468526687&bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity__vatera&bk_campaign=gravity&bk_term=4_db_rial_viper_alufelni_kupak_60mm&bk_content=listings&bk_referral=http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/gumi_felni_disztarcsa/index_c743.html
aszongya új őrület.... kb 2 vagy 3 éve mutatott ilyet a Top Gear-ben Clarkson.... :DDDDDDDD
De ők is csak a vicc miatt....
TV shop-os marketing szöveg lehetne:
"nincs pénzed turbo-ra de feltűnési viszgetegségben szenvedsz? Turbo whistler"
"kicsi a rudid de bevágódnál a csajoknál? turbo whistler"
"szereted az olcsó igénytelen megoldásokat az igaziak helyett? turbo whistler"
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7914 Dátum:
2011.08.05 péntek, 21:17:48 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.05 péntek, 17:59:11
aszongya új őrület.... kb 2 vagy 3 éve mutatott ilyet a Top Gear-ben Clarkson.... :DDDDDDDD
De ők is csak a vicc miatt....
TV shop-os marketing szöveg lehetne:
"nincs pénzed turbo-ra de feltűnési viszgetegségben szenvedsz? Turbo whistler"
"kicsi a rudid de bevágódnál a csajoknál? turbo whistler"
"szereted az olcsó igénytelen megoldásokat az igaziak helyett? turbo whistler"
azért egy kis poláknak milyen penge hangja lenne
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7915 Dátum:
2011.08.05 péntek, 21:23:48 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.05 péntek, 21:17:48
azért egy kis poláknak milyen penge hangja lenne
nekem tök mindegy milyen autón lenne kiröhögném.... vagy szerelj be turbo-t vagy ne... de ez....
ez kb olyan mint egy 1.8 diesel-en az ST optika meg szárny....
Az is mókás... (szerintem)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7916 Dátum:
2011.08.05 péntek, 21:38:15 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.05 péntek, 21:23:48
nekem tök mindegy milyen autón lenne kiröhögném.... vagy szerelj be turbo-t vagy ne... de ez....
ez kb olyan mint egy 1.8 diesel-en az ST optika meg szárny....
Az is mókás... (szerintem)
Az igazán mókás az amikor nincsen semmilyen szárny vagy optika rajtad, egy egyszerű tucatnak nézel ki és mégis leléped a próbálkozókat
Naplózva
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7917 Dátum:
2011.08.05 péntek, 22:01:46 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.05 péntek, 21:23:48
nekem tök mindegy milyen autón lenne kiröhögném.... vagy szerelj be turbo-t vagy ne... de ez....
ez kb olyan mint egy 1.8 diesel-en az ST optika meg szárny....
Az is mókás... (szerintem)
Az ST optika vagy a szárny felkerülhet azért is, mert a formája, a kialakítása tetszik valakinek (nekem mondjuk annyira nem, kombiszárnyból is valami egészen szolid.) Viszont az álturbó hang egyértelmű arcoskodás, mint a kiherél kipufogó kis köbcentis motorkerékpáron.
Valahol lehet kapni szivargyújtóba dugható ál V8 hangot produkáló kütyüt is
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7918 Dátum:
2011.08.05 péntek, 23:48:58 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.05 péntek, 21:38:15
Az igazán mókás az amikor nincsen semmilyen szárny vagy optika rajtad, egy egyszerű tucatnak nézel ki és mégis leléped a próbálkozókat
nekem ne mond, ez a hobby-m....
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7919 Dátum:
2011.08.05 péntek, 23:58:51 »
Idézetet írta: Dan - 2011.08.05 péntek, 22:01:46
Az ST optika vagy a szárny felkerülhet azért is, mert a formája, a kialakítása tetszik valakinek (nekem mondjuk annyira nem, kombiszárnyból is valami egészen szolid.) Viszont az álturbó hang egyértelmű arcoskodás, mint a kiherél kipufogó kis köbcentis motorkerékpáron.
Valahol lehet kapni szivargyújtóba dugható ál V8 hangot produkáló kütyüt is
attól, hogy valami jól néz ki, nem mindenkinek áll jól...
pl egy dagi gyereken mókás a superman farsangi jelmez.... érted?
De hogy témánál maradjunk... a kiherélt kipuff kismotoron, turbó utánzó, v8 hang produkátor.... mind mind olyan embereknek van akiknek nincs pénzük valamire amit szeretnének...
Viszont szerintem vannak azok az emberek akik tudják hol a helyük, és ha nincs pénzük valamire nem imitálják, és vannak akik megveszik ezeket a szarokat....
Az ST optika és a diesel nálam ugyan ez..... "hááát tudod ST-t akarnék, de nincs rá pénzem, meg sokat is eszik, inkább teszek ST optikát a dieselre, nem baj hogy halál ciki..."
Nem akarok senkit megbántani, de ez a véleményem...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7920 Dátum:
2011.08.06 szombat, 05:47:04 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.05 péntek, 21:23:48
nekem tök mindegy milyen autón lenne kiröhögném.... vagy szerelj be turbo-t vagy ne... de ez....
ez kb olyan mint egy 1.8 diesel-en az ST optika meg szárny....
Az is mókás... (szerintem)
ahogy irod "optika"az azért van,hogy jól néz ki nem megy jobban az st sem töle csak jól néz ki.nézhet ki egy diesel is jól.a szárnyrol meg az a véleményen,hogy egyéb funkciót az sem tölt be mint optikai kiegészitö jól néz ki.amiért kitalálták ezeken az autókon azt a melót nem végzi el sem dieselen sem st nevü modellen.leszoritó erö sebesség függö,az st sem megy sokkal többet mint egy diesel max.hamarabb éri el azt a sebességet ahol még nincs leszoritó erö.ezzel nem tuningoltad az autót csak jól néz ki.mellesleg a két modell egymás mellé állitva lehet ez is az is
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7921 Dátum:
2011.08.06 szombat, 08:10:28 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.06 szombat, 05:47:04
ahogy irod "optika"az azért van,hogy jól néz ki nem megy jobban az st sem töle csak jól néz ki.nézhet ki egy diesel is jól.a szárnyrol meg az a véleményen,hogy egyéb funkciót az sem tölt be mint optikai kiegészitö jól néz ki.amiért kitalálták ezeken az autókon azt a melót nem végzi el sem dieselen sem st nevü modellen.leszoritó erö sebesség függö,az st sem megy sokkal többet mint egy diesel max.hamarabb éri el azt a sebességet ahol még nincs leszoritó erö.ezzel nem tuningoltad az autót csak jól néz ki.mellesleg a két modell egymás mellé állitva lehet ez is az is
Ezzel azért tudnék vitatkozni.... De most rohadtul nincs kedvem....
az ST jelentése Sports Technology... (Nekem az ST az ST200 nem a csak optikás 24) az ST azért k..va sokban külömbözik a dízeltől... pl a sport futómű stb... Ez egy hülye kijelentés, hogy nem megy jobban....
Nem az optikától megy jobban, de a szárny igenis számíthat....
Autópályán 200-210-el mentem jó múltkorában a glx-el... és éreztem, hogy még egy kicsi lett volna benne, de a segge nagyon fent van.... Na ott ha van egy szárny ami kicsit is leszorít......
Nem mondom, hogy 200-al kell közlekedni, csak ne mond, hogy nem számít az optikán kívül mert az egy faszság....
Nem mellesleg, nem mondtam, hogy attól lesz jobb az autó.... felteszem én neked a glx "optikát" az ST-re és akkor is megkajállak... Nekem személy szerint ez a dieselen st optika kicsit olyan mint amikor a csoffadt vékony hülyegyerek vesz fel izompólót.... nem igazán neki való...
De mondom, ez csak az én véleményem...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7922 Dátum:
2011.08.06 szombat, 08:40:01 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 08:10:28
Ezzel azért tudnék vitatkozni.... De most rohadtul nincs kedvem....
az ST jelentése Sports Technology... (Nekem az ST az ST200 nem a csak optikás 24) az ST azért k..va sokban külömbözik a dízeltől... pl a sport futómű stb... Ez egy hülye kijelentés, hogy nem megy jobban....
Nem az optikától megy jobban, de a szárny igenis számíthat....
Autópályán 200-210-el mentem jó múltkorában a glx-el... és éreztem, hogy még egy kicsi lett volna benne, de a ***e nagyon fent van.... Na ott ha van egy szárny ami kicsit is leszorít......
Nem mondom, hogy 200-al kell közlekedni, csak ne mond, hogy nem számít az optikán kívül mert az egy ***ság....
Nem mellesleg, nem mondtam, hogy attól lesz jobb az autó.... felteszem én neked a glx "optikát" az ST-re és akkor is megkajállak... Nekem személy szerint ez a dieselen st optika kicsit olyan mint amikor a csoffadt vékony hülyegyerek vesz fel izompólót.... nem igazán neki való...
De mondom, ez csak az én véleményem...
neked az önmegtürtöztetés nem az erösséged:"megkajállak" egy hsz-n tiszta ideg tudsz lenni. perrsze,hogy egy dieselt esetleg megkajálsz.nem összehasonlitásról volt szó.azt irtam hamarabb eléred a max-ot de nem érsz el sokkal többet.a szárny ha leszorit oda kell ló is.nem indegy az ekét milyen mélyre engeded a földbe.akkora sebességet nem érsz el mert egyszerüen nem megy annyit az autó,hogy az komoly tapadást jelentsen. ugy látom az st optika az izompóló.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7923 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:00:48 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.05 péntek, 23:58:51
attól, hogy valami jól néz ki, nem mindenkinek áll jól...
pl egy dagi gyereken mókás a superman farsangi jelmez.... érted?
De hogy témánál maradjunk... a kiherélt kipuff kismotoron, turbó utánzó, v8 hang produkátor.... mind mind olyan embereknek van akiknek nincs pénzük valamire amit szeretnének...
Viszont szerintem vannak azok az emberek akik tudják hol a helyük, és ha nincs pénzük valamire nem imitálják, és vannak akik megveszik ezeket a ***okat....
Az ST optika és a diesel nálam ugyan ez..... "hááát tudod ST-t akarnék, de nincs rá pénzem, meg sokat is eszik, inkább teszek ST optikát a dieselre, nem baj hogy halál ciki..."
Nem akarok senkit megbántani, de ez a véleményem...
Ha egymás mellé raksz egy felhúzott V6-ot és egy dízelt, amíg be nem indítod. "kinézetre" 99%-ban megegyezik. A dízel hűtőrácsa más meg, ill. nem kétoldali a kipufogógáz kivezetése. Nem hosszab, nem szélesebb, nem magasabb, nincs más formája, mint egy dízelnek. Az ST optikát bármelyikre felrakhatod, nem kell faragni az autót. Tehát a dízel nem kövér kisgyerek, max. szívbeteg, de normális kisgyerek. Coboy szerintem erre gondolt. Belül persze hogy ezer ponton különbözik, ezt mindenki tudja.
Az ST manapság nem pénz kérdése, hanem inkább akaraté. Akinek egy kicsivel is az átlag fölötti jövedelme van, az simán ki tudja gazdálkodni az árát egy önrésznek meg a havi 20-30k-s hitelnek, vagy 1-2 év alatt össze is tudja spórolni. Nem 15 gurigás bömösről van azért szó. Másrészt az Mondeo ST-ket aránylag kevesen ismerik fel, inkább azok, aki képben vannak Fordügyileg vagy minősített autóbuzik. Egy kotvadék pápaszemes mercinek, amit úgy dobnak utánad csak vidd már el ezt az átkozott pénznyelőt nagyobb a peresztise, mint egy jó ST-nek. Sajnos.
Naplózva
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7924 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:03:10 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.06 szombat, 08:40:01
neked az önmegtürtöztetés nem az erösséged:"megkajállak" egy hsz-n tiszta ideg tudsz lenni. perrsze,hogy egy dieselt esetleg megkajálsz.nem összehasonlitásról volt szó.azt irtam hamarabb eléred a max-ot de nem érsz el sokkal többet.a szárny ha leszorit oda kell ló is.nem indegy az ekét milyen mélyre engeded a földbe.akkora sebességet nem érsz el mert egyszerüen nem megy annyit az autó,hogy az komoly tapadást jelentsen. ugy látom az st optika az izompóló.
Mondjuk arról én sem vagyok meggyőződve maradéktalanul, hogy az ST szárnyát mérnökök tervezték szélcsatornában, és nem dizájnerek a rajzaszatlon.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7925 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:09:27 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 08:10:28
Nem az optikától megy jobban, de a szárny igenis számíthat....
Autópályán 200-210-el mentem jó múltkorában a glx-el... és éreztem, hogy még egy kicsi lett volna benne, de a ***e nagyon fent van.... Na ott ha van egy szárny ami kicsit is leszorít......
Nem mondom, hogy 200-al kell közlekedni, csak ne mond, hogy nem számít az optikán kívül mert az egy ***ság....
De mondom, ez csak az én véleményem...
http://www.autosoldalak.hu/modules/hirek/hir_lap.php?id=26
igy kell leszoritó eröt csinálni.azézt itt vannak nagyokosok,techica,tapasztalat.ez nem egy szárnyat felteszek és kész.ez megkajál 3 st is egyszerre.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7926 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:15:39 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.05 péntek, 21:38:15
Az igazán mókás az amikor nincsen semmilyen szárny vagy optika rajtad, egy egyszerű tucatnak nézel ki és mégis leléped a próbálkozókat
Mint az a tuning Honda CRX-es faxi, aki az Alkotas uton rendszeresen becopta egy ismeros 850-es Volvojat? 2.5T nagynyomasu turbos benzines, 300 pacira felhergelve. Sose hitte el, hogy egy sima csaladi limuzin konnyed mozdulatokkal lenyomja, mint a belyeget... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7927 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:18:53 »
Idézetet írta: Dan - 2011.08.06 szombat, 09:03:10
Mondjuk arról én sem vagyok meggyőződve maradéktalanul, hogy az ST szárnyát mérnökök tervezték szélcsatornában, és nem dizájnerek a rajzaszatlon.
nem baj,hogy rajta van mert jól néz ki .de miért nincs az összes musztángon gyárilag szárny,mert csak optika.pedig azoknak egytöl egyig jól áll az izompoló
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7928 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:28:28 »
jó hasonlíts már egy ferrarit egy st-hez.... idióta
amúgy abszolút nem vagyok ideges, szerintem pont te, futottál már bele milyen az ha felhúzol.... az önmegtartóztatás pedig azoknak való, akik nem tudnak kiállni magukért... Mellesleg a szavajárása valakinek nem feltétlen jelenti, hogy ideges....
leszarom nagyjából ezt a kérdést, csak van egy véleményem ami mellett kiállok...
Félre értitek a hasonlatot... nem mondtam, hogy a dízel fhos külömbözne külsőleg bármiben.... pontosan tudom, hogy nem.... De érted... ne mond, hogy nem röhögnél, ha látnál egy szépen megcsinált, ST optikás mondeot, nem röhögnéd halálra magad, mikor beindítja és meghallod azt az undorító traktor krákogást.... mert szerintem engem visszafogni nem tudnál....
Egy autónál nem a megvásárlás a drága... hanem utána fenntartani... (legalábbis régebbieknél) De nézz már körbe kik vesznek dízelt, meg kik vesznek akár v6-ot akár st-t....
Azért az meg a másik dolog, hogy nem véletlen van az az ST elnevézés ott...
De mondom, engem ne akarj győzködni.... eleve gyűlölöm a dieselt, és nevetségesnek tartom, amikor egy költséghatékony céllal vett autón sport optika van.... VAJON MIÉRT NEM DIESEL AKKOR AZ ST?
Érted?
?
Szóval ragozhatjuk ezt holnap reggelig, nem fogunk dűlőre jutni..
De hogy tisztába tegyük a dolgokat....
Engem NEM az optika miatt vonz az ST.... nézd meg mit tud az st200 mondjuk a sima v6-hoz képest, vagy a sima V6 a 2.0hoz képest... a dieselt nem is említem...
Optika topikban beszéltük, mit akarok vele csinálni.... pont azért nem nyúlok az ST optikához, mert azt a részét leszarom... Kicsit egyediesítem, de a gyári lökők küszöm marad, a gyári felnikkel... BTCC szárnyat kap, mert bár optikailag nem a legszebb, nekem tetszik, és az le fogja baszni a seggét a földre 200 fölött is....
De nagyon szívesen kimegyek veletek akár a hungaroringre is, menjünk egy egy kört..... Ti egy st optikázott diesel.ben, én az st200-ban
és akkor talán, de csak talán megérted mit próbálok elmagyarázni.... hogy egy diesel autó nem méltó az st optikához.... Mert nem véletlen az st24 és a 200 kapta csak eredetileg.....
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7929 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:31:38 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.06 szombat, 09:18:53
nem baj,hogy rajta van mert jól néz ki .de miért nincs az összes musztángon gyárilag szárny,mert csak optika.pedig azoknak egytöl egyig jól áll az izompoló
Képzavar az látom van rendesen....
Az ST mondeo egy pálya autóról lett utcára mintázva, az RS fóka egy rally autó utcai tesója... a mustang meg egy muscle car... mellesleg a nem fapados mustangokon van szárny....
De az amit egy fapados mustang produkál az csak nekünk "sok" ott az a normális....
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7930 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:37:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.06 szombat, 09:15:39
Mint az a tuning Honda CRX-es faxi, aki az Alkotas uton rendszeresen becopta egy ismeros 850-es Volvojat? 2.5T nagynyomasu turbos benzines, 300 pacira felhergelve. Sose hitte el, hogy egy sima csaladi limuzin konnyed mozdulatokkal lenyomja, mint a belyeget... :-)
AndyA
engem a múltkor egy ibiza kóstolt be.... az is csak lesett, mikor 2 lámpányival vertem oda neki.... csak mert tudok gyorsulni....
az a baj itt az utakon, hogy a legtöbb ilyen tuningolós f..sz azt hiszi, hogy mert ők láttak már gyorsulást, meg drift-et, tudnak is olyat... Ezért volt a múltkor valami honda feltekeredve a mammut mélygarázsban az oszlopra, és ezért kóstolnak be általuk az ő autójuknál gyengébbnek vélt autókat....
én spec a nálam nagyobbakkal kötözködöm lámpánál.... abban mi a poén, hogy odaverek egy nyugdíjast az 1.3-as swiftben?
de ezek még "kicsik" ehhez.... Ezért áll be mellém, hiszi azt, hogy ő a tanár és majd ő megmutatja apuci lízingelt autójával.... és néz mint hal a szatyorban, mikor a rozsdásodó mk2 úgy b..sza oda, hogy nincs fej fej mellett haladás... elmegyek és csoki....
Csak én nem féltem tiltásig húzni, és kitaposni a szívét ha kell...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7931 Dátum:
2011.08.06 szombat, 09:53:30 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 09:31:38
Képzavar az látom van rendesen....
Az ST mondeo egy pálya autóról lett utcára mintázva, az RS fóka egy rally autó utcai tesója... a mustang meg egy muscle car... mellesleg a nem fapados mustangokon van szárny....
De az amit egy fapados mustang produkál az csak nekünk "sok" ott az a normális....
az enzo is
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7932 Dátum:
2011.08.06 szombat, 10:10:31 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 09:28:28
jó hasonlíts már egy ferrarit egy st-hez.... idióta
amúgy abszolút nem vagyok ideges, szerintem pont te, futottál már bele milyen az ha felhúzol.... az önmegtartóztatás pedig azoknak való, akik nem tudnak kiállni magukért... Mellesleg a szavajárása valakinek nem feltétlen jelenti, hogy ideges....
Félre értitek a hasonlatot... nem mondtam, hogy a dízel fhos külömbözne külsőleg bármiben.... pontosan tudom, hogy nem.... De érted... ne mond, hogy nem röhögnél, ha látnál egy szépen megcsinált, ST optikás mondeot, nem röhögnéd halálra magad, mikor beindítja és meghallod azt az undorító traktor krákogást.... mert szerintem engem visszafogni nem tudnál....
az önmegtatóztatás olyannak való mint én.elég ciki lenne pl.meló közben ezek a street fighterek a pirosnál kihivnának és nem tunék ellen álni nekik a góréval a hátam mögött
(mellesleg én még soha nem találkoztam ilyenekkel,vagy nem mernek kihivni.ilyenkor mit csinál?int,hogy gyere.)szerintem van itt a forumon 1-2 fhos dieseles aki szivesen kiállna veled a ringen.nem akarok senki neváben szólni
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7933 Dátum:
2011.08.06 szombat, 10:10:53 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.06 szombat, 09:53:30
az enzo is
jó oké.... a következő minitalira hozd az enzo-dat
És ha TE hozod az enzo-dat, esküszöm hozok mustangot...
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7934 Dátum:
2011.08.06 szombat, 10:14:08 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.06 szombat, 10:10:31
az önmegtatóztatás olyannak való mint én.elég ciki lenne pl.meló közben ezek a street fighterek a pirosnál kihivnának és nem tunék ellen álni nekik a góréval a hátam mögött
(mellesleg én még soha nem találkoztam ilyenekkel,vagy nem mernek kihivni.ilyenkor mit csinál?int,hogy gyere.)szerintem van itt a forumon 1-2 fhos dieseles aki szivesen kiállna veled a ringen.nem akarok senki neváben szólni
mk2 dieselről beszéltünk eddig, és az mk2 ST optikáról
Mk2 diesellel most is kiállok a sor4-el....
mk3-al meg majd az st-vel
én ha valakivel menni akarok lámpától lámpáig, akkor mellé állok, kicsit pörgetem a motort, majd ránézek... és ha reagál, akkor "megbeszéltük"
de az is egy jel, hogy ránézel, biccentesz menetirányba, és ha rábólint "megbeszéltük"
Én ezt a 2 jelet ismerem, ezek maradtak meg a régi időkből, hogy van e új azt nem tudom....
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7935 Dátum:
2011.08.06 szombat, 10:17:23 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 10:10:53
jó oké.... a következő minitalira hozd az enzo-dat
És ha TE hozod az enzo-dat, esküszöm hozok mustangot...
miért is? én megbeszélésekre járok. lesz mivel megyek minire,maxira
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7936 Dátum:
2011.08.06 szombat, 10:23:41 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 09:28:28
. BTCC szárnyat kap, mert bár optikailag nem a legszebb, nekem tetszik, és az le fogja ***ni a ***ét a földre 200 fölött is....
és ezt hol fogog érvényesiteni?lámpától lámpáig kevés az ut.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7937 Dátum:
2011.08.06 szombat, 10:29:45 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 09:28:28
jó hasonlíts már egy ferrarit egy st-hez.... idióta
amúgy abszolút nem vagyok ideges, szerintem pont te, futottál már bele milyen az ha felhúzol.... az önmegtartóztatás pedig azoknak való, akik nem tudnak kiállni magukért... Mellesleg a szavajárása valakinek nem feltétlen jelenti, hogy ideges....
le***om nagyjából ezt a kérdést, csak van egy véleményem ami mellett kiállok...
Félre értitek a hasonlatot... nem mondtam, hogy a dízel fhos külömbözne külsőleg bármiben.... pontosan tudom, hogy nem.... De érted... ne mond, hogy nem röhögnél, ha látnál egy szépen megcsinált, ST optikás mondeot, nem röhögnéd halálra magad, mikor beindítja és meghallod azt az undorító traktor krákogást.... mert szerintem engem visszafogni nem tudnál....
Egy autónál nem a megvásárlás a drága... hanem utána fenntartani... (legalábbis régebbieknél) De nézz már körbe kik vesznek dízelt, meg kik vesznek akár v6-ot akár st-t....
Azért az meg a másik dolog, hogy nem véletlen van az az ST elnevézés ott...
De mondom, engem ne akarj győzködni.... eleve gyűlölöm a dieselt, és nevetségesnek tartom, amikor egy költséghatékony céllal vett autón sport optika van.... VAJON MIÉRT NEM DIESEL AKKOR AZ ST?
Érted?
?
Szóval ragozhatjuk ezt holnap reggelig, nem fogunk dűlőre jutni..
De hogy tisztába tegyük a dolgokat....
Engem NEM az optika miatt vonz az ST.... nézd meg mit tud az st200 mondjuk a sima v6-hoz képest, vagy a sima V6 a 2.0hoz képest... a dieselt nem is említem...
Optika topikban beszéltük, mit akarok vele csinálni.... pont azért nem nyúlok az ST optikához, mert azt a részét le***om... Kicsit egyediesítem, de a gyári lökők küszöm marad, a gyári felnikkel... BTCC szárnyat kap, mert bár optikailag nem a legszebb, nekem tetszik, és az le fogja ***ni a ***ét a földre 200 fölött is....
De nagyon szívesen kimegyek veletek akár a hungaroringre is, menjünk egy egy kört..... Ti egy st optikázott diesel.ben, én az st200-ban
és akkor talán, de csak talán megérted mit próbálok elmagyarázni.... hogy egy diesel autó nem méltó az st optikához.... Mert nem véletlen az st24 és a 200 kapta csak eredetileg.....
Talán tartózkodj a jelzőktől meg a minősítgetéstől. Másrészt hogy jön ide a gyorsulás meg a Hunagaroring? Ez a "nem méltó" dolog meg a dízelfikázásod gigalol. Én egyformán szeretem az Mk2-es Mondeoból a V6-ot is meg a dízelt is. Meg közte mindent. Sőt az '90-es években gyártott Ford palettát. A Cougart, a Counturt, a Pumát, meg a békalámpás Scorpiot is. Ha valaki időt, pénzt, energiát fektet abba, hogy egy ilyen idősebb autót ízlésesen felújít és rendben tart, gyári és/vagy ízléses extrákkal felspéciz, annak mindenképpen nagy tisztelettel adózom. Értem mit akarsz mondani, csak _szerintem_ nincs igazad. Szerinted meg igen. Úgyhogy részemről befejezve.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7938 Dátum:
2011.08.06 szombat, 11:19:53 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 10:10:53
jó oké.... a következő minitalira hozd az enzo-dat
És ha TE hozod az enzo-dat, esküszöm hozok mustangot...
nem mondtam,hogy van enzo-m.arrol nembeszélve könnyebb 100 mustangot beszerezni mint sajat ferrarid legyen.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7939 Dátum:
2011.08.06 szombat, 11:20:53 »
Idézetet írta: Dan - 2011.08.06 szombat, 10:29:45
Talán tartózkodj a jelzőktől meg a minősítgetéstől. Másrészt hogy jön ide a gyorsulás meg a Hunagaroring? Ez a "nem méltó" dolog meg a dízelfikázásod gigalol. Én egyformán szeretem az Mk2-es Mondeoból a V6-ot is meg a dízelt is. Meg közte mindent. Sőt az '90-es években gyártott Ford palettát. A Cougart, a Counturt, a Pumát, meg a békalámpás Scorpiot is. Ha valaki időt, pénzt, energiát fektet abba, hogy egy ilyen idősebb autót ízlésesen felújít és rendben tart, gyári és/vagy ízléses extrákkal felspéciz, annak mindenképpen nagy tisztelettel adózom. Értem mit akarsz mondani, csak _szerintem_ nincs igazad. Szerinted meg igen. Úgyhogy részemről befejezve.
a dízeltől mint olyan hányok... ennyi... legyen az ford, vagy bármi más... Nekem is tetszik a Ford palettán sok minden, de hogy jön ez ide?
Részemről már tegnap be volt fejezve, Ti jöttetek nekem a hülye meg akarom magyarázni ***ságaitokkal....
ÉN személy szerint ezen a véleményen vagyok... attól hogy NEKED nem ez a véleményed, nem lesz bajom veled... De könyörgöm ne akarj meggyőzni...
ennyi...
Többször hangsúlyoztam, hogy ÉN ezen a véleményen vagyok... az nem jelenti azt, hogy ez a jó, vagy ez a normális... Ez az ÉN álláspontom... ennyi....
Ja igen... én ne használjak jelzőket.... Beletapostam a kis lelkivilágodba?
Hagyjuk már.... STOP BEING A FUCKIN PUSSY....
ha az elején felfogod a lényeget, hogy személyes véleményt mondtam, akkor rég csendben maradsz, és nem folytatod tegnap este óta a témát..
ennyire egyszerű....
szerk: és abban egyet értünk, hogy ha időt, energiát, pénzt fektet valaki abba, hogy egy autó szép/jó legyen, akkor az tiszteletet érdemel... de a legtöbb ember csak a külsőségekre ad, és felbassza az st optikát, mellette műszakilag egy kotvány fhos a kocsi....
De ez megint csak egy személyes vélemény és tapasztalat a rengeteg tuning találkozó után....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.06 szombat, 11:22:45 írta Gr3g
»
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7940 Dátum:
2011.08.06 szombat, 11:50:31 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 11:20:53
szerk: és abban egyet értünk, hogy ha időt, energiát, pénzt fektet valaki abba, hogy egy autó szép/jó legyen, akkor az tiszteletet érdemel... de a legtöbb ember csak a külsőségekre ad, és felbassza az st optikát, mellette műszakilag egy kotvány fhos a kocsi....
De ez megint csak egy személyes vélemény és tapasztalat a rengeteg tuning találkozó után....
ez komoly?ilyenek?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7941 Dátum:
2011.08.06 szombat, 12:00:11 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.06 szombat, 11:50:31
ez komoly?ilyenek?
hát sokat láttam amit előbb motorikusan kellett volna rendbe tenni, mint optikázni....
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7942 Dátum:
2011.08.06 szombat, 12:53:06 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 10:14:08
mk2 dieselről beszéltünk eddig, és az mk2 ST optikáról
Mk2 diesellel most is kiállok a sor4-el....
mk3-al meg majd az st-vel
én ha valakivel menni akarok lámpától lámpáig, akkor mellé állok, kicsit pörgetem a motort, majd ránézek... és ha reagál, akkor "megbeszéltük"
de az is egy jel, hogy ránézel, biccentesz menetirányba, és ha rábólint "megbeszéltük"
Én ezt a 2 jelet ismerem, ezek maradtak meg a régi időkből, hogy van e új azt nem tudom....
http://totalcar.hu/tesztek/phaeton32/
vegyél egy ilyet ezzel nem kóstolnak a lámpánál.nem kell rá szárny se ez maga a szárny akkora.árban már elérhetö
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7943 Dátum:
2011.08.06 szombat, 12:55:56 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.06 szombat, 12:53:06
http://totalcar.hu/tesztek/phaeton32/
vegyél egy ilyet ezzel nem kóstolnak a lámpánál.nem kell rá szárny se ez maga a szárny akkora.árban már elérhetö
Engem nem zavar ha kóstolgatnak lámpánál.... ha olyan kedvem van állok elébe, ha olyan kedvem van sz..rok bele...
Mellesleg nem tetszik egyik VW sem....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7944 Dátum:
2011.08.06 szombat, 12:58:13 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 09:28:28
De mondom, engem ne akarj győzködni.... eleve gyűlölöm a dieselt, és nevetségesnek tartom, amikor egy költséghatékony céllal vett autón sport optika van.... VAJON MIÉRT NEM DIESEL AKKOR AZ ST?
Érted?
?
Pl. a Fabia RS az 130 pacis dizel. :-)
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.06 szombat, 13:00:37 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7945 Dátum:
2011.08.06 szombat, 13:12:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.06 szombat, 12:58:13
Pl. a Fabia RS az 130 pacis dizel. :-)
AndyA
Ford ST-ről volt szó
Amúgy meg ha valakinek bejön a zetor hang, hát hajrá....
Nekem valahogy a benzin motorok hangja jobban bejön... Lásd: grandcsirke sor6... V8... v6 (bár olyanom még nem volt)
de a zetor krákogás nem az én világom....
Naplózva
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7946 Dátum:
2011.08.06 szombat, 13:14:00 »
ilyen autóm lenne, nem is tennék bele rádiót....
http://www.youtube.com/watch?v=pKPhT9gPz5Y
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7947 Dátum:
2011.08.06 szombat, 13:21:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.06 szombat, 12:58:13
Pl. a Fabia RS az 130 pacis dizel. :-)
AndyA
vagy akar zoom-zoom 6 2.2 dizli 185ló 400nm
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7948 Dátum:
2011.08.06 szombat, 13:25:12 »
Idézetet írta: Gr3g - 2011.08.06 szombat, 13:12:01
Ford ST-ről volt szó
Amúgy meg ha valakinek bejön a zetor hang, hát hajrá....
Nekem valahogy a benzin motorok hangja jobban bejön... Lásd: grandcsirke sor6... V8... v6 (bár olyanom még nem volt)
de a zetor krákogás nem az én világom....
akkor belöled nem lenne jó mezögazdasági
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gr3g
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7949 Dátum:
2011.08.06 szombat, 13:27:40 »
Idézetet írta: coboy - 2011.08.06 szombat, 13:25:12
akkor belöled nem lenne jó mezögazdasági
miért is kéne?
na hagyjuk már ezt a dízel témát mert úgysem vergődünk zöldágra
Naplózva
Oldalak:
1
...
152
153
154
155
156
157
158
[
159
]
160
161
162
163
164
165
166
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ