Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:14:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
160
161
162
163
164
165
166
[
167
]
168
169
170
171
172
173
174
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695770 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8300 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 21:56:18 »
Na...csináltam pár képet meg videót mert többeket érdekelt.
Ma is mentem a kocsival és igy beállitatlanul is nagyon jó.....iszonyat bánom hogy nem előbb léptem már meg.
Kilett cserélve vastagabb és saválló csőre a turbó és a cooler közti rész, a cooler és szivócsonk közt meg pár gumi komolyabbra..
De ma kicsit átnéztem a dolgokat és az EMAP vezérlést árfogom rendezni ezt eldönötttem és egy koromcsapdát is befogok rakni.
Turbóst nem érem el szal nem tudom mikor lessz folyt köv...addig igy megyek..na itt vannak a képek videók..
videók:
http://www.youtube.com/watch?v=jNuo-ela1YQ&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=oFRn9Fzym2E&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=2&feature=plcp
Képek:
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8301 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 22:04:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.22 csütörtök, 21:56:18
Na...csináltam pár képet meg videót mert többeket érdekelt.
Ma is mentem a kocsival és igy beállitatlanul is nagyon jó.....iszonyat bánom hogy nem előbb léptem már meg.
Kilett cserélve vastagabb és saválló csőre a turbó és a cooler közti rész, a cooler és szivócsonk közt meg pár gumi komolyabbra..
De ma kicsit átnéztem a dolgokat és az EMAP vezérlést árfogom rendezni ezt eldönötttem és egy koromcsapdát is befogok rakni.
Turbóst nem érem el szal nem tudom mikor lessz folyt köv...addig igy megyek..na itt vannak a képek videók..
videók:
http://www.youtube.com/watch?v=jNuo-ela1YQ&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=oFRn9Fzym2E&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=2&feature=plcp
Képek:
Rohadt jól néz ki
El se merem képzelni,ezzel a turbóval hogyan mehet...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.22 csütörtök, 22:59:41 írta AndyA
»
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8302 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 22:31:34 »
Bunyek gratula
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8303 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 23:08:44 »
Idézetet írta: Ragasits - 2011.12.22 csütörtök, 22:31:34
Bunyek gratula
Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8304 Dátum:
2011.12.22 csütörtök, 23:26:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.22 csütörtök, 23:08:44
Köszi
Bunyek! Na ez a tuning kategória. Gratula, szép munka.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8305 Dátum:
2011.12.23 péntek, 07:31:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.12.22 csütörtök, 23:26:39
Bunyek! Na ez a tuning kategória. Gratula, szép munka.
köszi...
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8306 Dátum:
2011.12.23 péntek, 10:09:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.12.22 csütörtök, 23:26:39
Bunyek! Na ez a tuning kategória. Gratula, szép munka.
Bakker, ez nem semmi.
Le a kalappal
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8307 Dátum:
2011.12.23 péntek, 10:11:29 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.12.23 péntek, 10:09:54
Bakker, ez nem semmi.
Le a kalappal
A kimagasló benne az, hogy nem egy olajos szétberhelt motorteret látsz, hanem egy igényes mindennek megvan a helye motorteret.
Most egy olyan videót kérünk, ami menet közbeni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.23 péntek, 11:14:26 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8308 Dátum:
2011.12.23 péntek, 11:01:29 »
Azt majd ha belessz lőve a turbó és a chip is rajta lessz...
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8309 Dátum:
2011.12.23 péntek, 13:07:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.23 péntek, 07:31:41
köszi...
Valahol elvesztettem a fonalat...
Ezen turbó csere volt? Vagy nagyobb került rá?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8310 Dátum:
2011.12.23 péntek, 21:26:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.23 péntek, 11:01:29
Azt majd ha belessz lőve a turbó és a chip is rajta lessz...
már várom!
Gratula,ez ott van a szeren!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8311 Dátum:
2011.12.24 szombat, 10:06:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.21 szerda, 20:19:41
Na ma mentem vele városba..ilyen karácsony előtt ide-oda rohangálás....
Most kapaszkodjunk nem kell 1km és középen áll a vizhőfokmutató....
Egyszer kicsit lámpánál megnyomtam, kötsög toyotás miatt....legyaktam eléggé...de ránéztem a turbómérőre és 2bar volt gyors visszavettem...
Mint irtam inditásnál füst nulla és alapjárat is atomstabil....ez nem értem viszont miért...
nagyon nagyon halk lett a kocsi.
Képeket nem csináltam mert nem volt időm...majd.
Ha most ennyire gyorsan melegszik nyáron nem lesz gond?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8312 Dátum:
2011.12.24 szombat, 10:15:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.22 csütörtök, 21:56:18
Na...csináltam pár képet meg videót mert többeket érdekelt.
Ma is mentem a kocsival és igy beállitatlanul is nagyon jó.....iszonyat bánom hogy nem előbb léptem már meg.
Kilett cserélve vastagabb és saválló csőre a turbó és a cooler közti rész, a cooler és szivócsonk közt meg pár gumi komolyabbra..
De ma kicsit átnéztem a dolgokat és az EMAP vezérlést árfogom rendezni ezt eldönötttem és egy koromcsapdát is befogok rakni.
Turbóst nem érem el szal nem tudom mikor lessz folyt köv...addig igy megyek..na itt vannak a képek videók..
Nagyon komoly a dolog!
Kíváncsi lennék hogy megy. Nekem a precizitás hiányzik belőle.. pl a hegesztések nagyon csúnyák, meg az a tekert cső ott. De nem azért írtam,h leszóljam stb!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.24 szombat, 10:46:38 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8313 Dátum:
2011.12.24 szombat, 10:42:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.23 péntek, 11:01:29
Azt majd ha belessz lőve a turbó és a chip is rajta lessz...
faxa lett
menetközben kíváncsi lennék rá 100-tól és 150-től hogy lép
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8314 Dátum:
2011.12.24 szombat, 10:43:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.24 szombat, 10:06:56
Ha most ennyire gyorsan melegszik nyáron nem lesz gond?
ha jó a vízpumpája akkor nem.
szhar vízpumpával a gt17-essel is fel lehet főzni a vizet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8315 Dátum:
2011.12.24 szombat, 12:19:01 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.24 szombat, 10:15:58
Nagyon komoly a dolog!
Kíváncsi lennék hogy megy. Nekem a precizitás hiányzik belőle.. pl a hegesztések nagyon csúnyák, meg az a tekert cső ott. De nem azért írtam,h leszóljam stb!
szerintem a tekert cső a kifpuffgáz hűtése miatt van ott-talán ideiglenesen.Mert mintha azt írta volna,hogy még beépít egy füst csapdát,gondolom oda....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8316 Dátum:
2011.12.24 szombat, 13:32:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.24 szombat, 12:19:01
szerintem a tekert cső a kifpuffgáz hűtése miatt van ott-talán ideiglenesen.Mert mintha azt írta volna,hogy még beépít egy füst csapdát,gondolom oda....
a tekert cső a kipufgázt hűti, mivel az állítja a geót és a gumimembránt hamar átfújná nélküle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8317 Dátum:
2011.12.24 szombat, 13:43:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.24 szombat, 13:32:12
a tekert cső a kipufgázt hűti, mivel az állítja a geót és a gumimembránt hamar átfújná nélküle
A geometriát nem a kipufogógáz állítja, hanem a töltőnyomás tolja el a rugó ellenében a kart...nem intercooler után vette le a nyomást, hanem közvetlen a turbó töltő oldaláról, ahol a levegő még meleg....hát ezért hűti...bár áramlás nincs!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8318 Dátum:
2011.12.24 szombat, 13:44:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.24 szombat, 13:43:50
A geometriát nem a kipufogógáz állítja, hanem a töltőnyomás tolja el a rugó ellenében a kart...nem intercooler után vette le a nyomást, hanem közvetlen a turbó töltő oldaláról, ahol a levegő még meleg....hát ezért hűti...bár áramlás nincs!
szerintem emap állítású... legalábbis annak indult
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8319 Dátum:
2011.12.24 szombat, 13:55:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.24 szombat, 13:44:35
szerintem emap állítású... legalábbis annak indult
Ja, ehhez (sem) nem értek...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8320 Dátum:
2011.12.24 szombat, 19:35:35 »
EMAP-os a vezérlés...azaz a kipufogó gáz közvetlen vezérli a labdát...ez a legjobb és lepontosabb és legdirektebb vezérlés...csak macera belőni,meg olyan labda kell ami birja a hőt ugye...
Egy kb 30cm-es 6-os rézcső megy a csontól a labdáig de beraktam még egy kb 10cm teflon csövet ami 200fokot bir....ide lessz majd még a koromcsapda.
az a rézcső is átlessz helyezve majd nem ott lessz...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.24 szombat, 19:44:21 írta Bunyek
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8321 Dátum:
2011.12.24 szombat, 19:41:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.24 szombat, 10:15:58
Nagyon komoly a dolog!
Kíváncsi lennék hogy megy. Nekem a precizitás hiányzik belőle.. pl a hegesztések nagyon csúnyák, meg az a tekert cső ott. De nem azért írtam,h leszóljam stb!
Hát nem divatbemutatóra készülök vele...de nem vékony anyag az ha megnézed és ráadásúl két különböző...nem egyszerű azt hegeszteni azért...nyomásprobáztak mindent és mükszik ,nekem ez a lényeg...majd tervezek oda egy takaró lemezt ha lessz időm amugy tervben van...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8322 Dátum:
2011.12.24 szombat, 19:43:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.24 szombat, 10:06:56
Ha most ennyire gyorsan melegszik nyáron nem lesz gond?
Hát úgynéz ki csak ilyen kezdeti beállások miatt melegedett fel ilyen gyorsan, mert ma pl tök normál volt mint előtte...pasz majd kialakul..
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8323 Dátum:
2011.12.24 szombat, 20:07:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.24 szombat, 19:43:07
Hát úgynéz ki csak ilyen kezdeti beállások miatt melegedett fel ilyen gyorsan, mert ma pl tök normál volt mint előtte...pasz majd kialakul..
Kb. mennyiben fog megállni az átalakítás? Szerintem tök jó,hogy ezt mind te gondoltad ki,jártál utána,és valósítottad meg. Nagy grat érte
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8324 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:01:42 »
Az átalakitás elvileg kész...beállitások vannak vissza, mert igy semmit nem ér...úgy megy mint egy sima mondeo kb..
A komplett átalakitás, munkadijjal,anyagokkal, mindennel együtt 50.000ft volt....A kocsit,turbót,intercoolert vittem én.....az összes anyag,bilincsek,csövek,tömitések, egyébb minden ami kellett az átalakitáshoz az benne volt az árban, és amit kivettek eredeti cuccokat azokat elhoztam nyilván.
Szerintem nem volt drága ráadásul hogy az eredeti turbómat is lekellet vegyék és átcsövezték a turbórendszert savállóval vastagabb csővesre és még a fagyállómat is lecserélték mert ugyis lekellett ereszteniük.....
A turbó és a cooler az már volt, de ugye azis nemkevés pénzbe került.
A turbó beállitás bartelbe megy, a chip meg nekem ingyé van ugye...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8325 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:16:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.24 szombat, 23:01:42
Az átalakitás elvileg kész...beállitások vannak vissza, mert igy semmit nem ér...úgy megy mint egy sima mondeo kb..
A komplett átalakitás, munkadijjal,anyagokkal, mindennel együtt 50.000ft volt....A kocsit,turbót,intercoolert vittem én.....az összes anyag,bilincsek,csövek,tömitések, egyébb minden ami kellett az átalakitáshoz az benne volt az árban, és amit kivettek eredeti cuccokat azokat elhoztam nyilván.
Szerintem nem volt drága ráadásul hogy az eredeti turbómat is lekellet vegyék és átcsövezték a turbórendszert savállóval vastagabb csővesre és még a fagyállómat is lecserélték mert ugyis lekellett ereszteniük.....
A turbó és a cooler az már volt, de ugye azis nemkevés pénzbe került.
A turbó beállitás bartelbe megy, a chip meg nekem ingyé van ugye...
Hát,akkor ez így nem is olyan egyetverő össze,ahhoz képest,hogy egy gyári tuning cég mit kérne el egy ilyenért...
Meg akkor ezekkel az is biztos,hogy most az ország legdurvább Mondeoja a tied lesz...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8326 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:21:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.24 szombat, 23:01:42
Az átalakitás elvileg kész...beállitások vannak vissza, mert igy semmit nem ér...úgy megy mint egy sima mondeo kb..
A komplett átalakitás, munkadijjal,anyagokkal, mindennel együtt 50.000ft volt....A kocsit,turbót,intercoolert vittem én.....az összes anyag,bilincsek,csövek,tömitések, egyébb minden ami kellett az átalakitáshoz az benne volt az árban, és amit kivettek eredeti cuccokat azokat elhoztam nyilván.
Szerintem nem volt drága ráadásul hogy az eredeti turbómat is lekellet vegyék és átcsövezték a turbórendszert savállóval vastagabb csővesre és még a fagyállómat is lecserélték mert ugyis lekellett ereszteniük.....
A turbó és a cooler az már volt, de ugye azis nemkevés pénzbe került.
A turbó beállitás bartelbe megy, a chip meg nekem ingyé van ugye...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8327 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:24:00 »
amúgy én is jól jártam a gyári gt17-tel, a gt20-at többért adtam el, mint amennyiért vettem a gt17-et, meg felszerrelés, posta, anyagköltség...
cask ez a turbo már túl van 300ekm-en, ehez már nem nagyon merem hozzáigazíttwtni a chippet, inkább veszek egy gtb1756-ot...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8328 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:25:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.24 szombat, 23:24:00
amúgy én is jól jártam a gyári gt17-tel, a gt20-at többért adtam el, mint amennyiért vettem a gt17-et, meg felszerrelés, posta, anyagköltség...
cask ez a turbo már túl van 300ekm-en, ehez már nem nagyon merem hozzáigazíttwtni a chippet, inkább veszek egy gtb1756-ot...
Mindenki a sok turbócsere...a végén elkérem a levetett turbóitokat,és rakom erre a benzines szörnyre
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8329 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:28:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.24 szombat, 23:24:00
amúgy én is jól jártam a gyári gt17-tel, a gt20-at többért adtam el, mint amennyiért vettem a gt17-et, meg felszerrelés, posta, anyagköltség...
cask ez a turbo már túl van 300ekm-en, ehez már nem nagyon merem hozzáigazíttwtni a chippet, inkább veszek egy gtb1756-ot...
Ezek a számok mit jelentenek? A 300ekm-t azt tudom
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8330 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:33:33 »
http://www.youtube.com/watch?v=dQc_wVAbM0Q&feature=fvwrel
Azért ez durva...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8331 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:42:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2011.12.24 szombat, 23:28:01
Ezek a számok mit jelentenek? A 300ekm-t azt tudom
a gt17-es változógeós, a gt20-as fix geos.
280ekm-rel lett leszedve egy angol 130le tdci-ről(nem darálta a házat, és még annyira sem mozgott a tengelye, mint az én 140ekm-t futott turbomnak
), azóta meg kapja rendesen
azt mondják, hogy ha lerugja a turbocsövet, akkor megnyúlhat az egész geometria és lerobbanhat
nálam 2x rugta le 1,8-as nyomásnál, és volt kb100km amit lerugott turbocsővel ment.... szóval nem igazán hiszem hogy sok lenne neki hátra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8332 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:47:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.24 szombat, 23:33:33
http://www.youtube.com/watch?v=dQc_wVAbM0Q&feature=fvwrel
Azért ez durva...
ez már az autozhatatlan kategoria...
amúgy meg nem kell csodálkozni, azok a kis vackok 900kb kg körül vannak, egy passatban már nem lép ekkorát. nem hiába a legtöbb piszkált 1,9 (pd) tdi is golfok közül kerül ki, azok közül is a 2-3-as szériából.
vannak itthon is szépen megpiszkált darabok
golf4 150le pd arl 300le, 500nm
bora 3.0 vr6 turbo 600le 900nm
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8333 Dátum:
2011.12.24 szombat, 23:49:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.24 szombat, 23:47:24
ez már az autozhatatlan kategoria...
amúgy meg nem kell csodálkozni, azok a kis vackok 900kb kg körül vannak, egy passatban már nem lép ekkorát. nem hiába a legtöbb piszkált 1,9 (pd) tdi is golfok közül kerül ki, azok közül is a 2-3-as szériából.
vannak itthon is szépen megpiszkált darabok
golf4 150le pd arl 300le, 500nm
bora 3.0 vr6 turbo 600le 900nm
Nekem elég lenne a 105 lóerő mellé 200-220 Nm-is,nem vagyok nagyra vágyó...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8334 Dátum:
2011.12.25 vasárnap, 13:36:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.24 szombat, 23:24:00
amúgy én is jól jártam a gyári gt17-tel, a gt20-at többért adtam el, mint amennyiért vettem a gt17-et, meg felszerrelés, posta, anyagköltség...
cask ez a turbo már túl van 300ekm-en, ehez már nem nagyon merem hozzáigazíttwtni a chippet, inkább veszek egy gtb1756-ot...
Nyilván úgy kell csinálni hogy jól járj...
Énis azért vágtam bele most mert megvették a turbót a kocsimról...igy belevágtam....gyakorlatilag nullára jöttem ki...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.25 vasárnap, 13:40:35 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8335 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 05:19:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.25 vasárnap, 13:36:59
Nyilván úgy kell csinálni hogy jól járj...
Énis azért vágtam bele most mert megvették a turbót a kocsimról...igy belevágtam....gyakorlatilag nullára jöttem ki...
nálam nem ez volt az elsődleges szempont, de ha ár volt rá lehetőség
gtb1756-ost nem tudsz jó áron??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8336 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 10:44:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.26 hétfő, 05:19:38
nálam nem ez volt az elsődleges szempont, de ha ár volt rá lehetőség
gtb1756-ost nem tudsz jó áron??
az drágáb mint a 2260-as....olyan 100-as körül megy...mennyire tutira kell? mert akkor körbekérdezek....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8337 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 10:47:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.26 hétfő, 10:44:31
az drágáb mint a 2260-as....olyan 100-as körül megy...mennyire tutira kell? mert akkor körbekérdezek....
egyelőre még csak nézelődök, hogy mit mennyiért lehet kapni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8338 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 14:18:46 »
sziasztok! januárban úgy néz ki lesz egy kis pénzem, amit az autóra költenék. chiptuning a terv. kit javasoltok, és kb mennyibe fog kerülni?
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8339 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 14:21:20 »
Idézetet írta: tulok99 - 2011.12.26 hétfő, 14:18:46
sziasztok! januárban úgy néz ki lesz egy kis pénzem, amit az autóra költenék. chiptuning a terv. kit javasoltok, és kb mennyibe fog kerülni?
hát ha Neked megéri lekocsikázni, akkor Bunyek-et tudom ajánlani
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8340 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 14:27:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.26 hétfő, 14:21:20
hát ha Neked megéri lekocsikázni, akkor Bunyek-et tudom ajánlani
szerintem megéri
én is inkább azért kocsikáztam el addig, mert írt már pár db Mondeo-t
nem velem kezdte el kitapasztalgatni
és árban is jól jött ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8341 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 15:44:14 »
Idézetet írta: tulok99 - 2011.12.26 hétfő, 14:18:46
sziasztok! januárban úgy néz ki lesz egy kis pénzem, amit az autóra költenék. chiptuning a terv. kit javasoltok, és kb mennyibe fog kerülni?
Vagy:
http://www.kollarchip.hu/
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8342 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 17:37:17 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.26 hétfő, 14:21:20
hát ha Neked megéri lekocsikázni, akkor Bunyek-et tudom ajánlani
Rendben, naná hogy megéri... amúgy nincs messze tőlem, rámegyek m6-ra dunaújvárosnál, enter, egy óra és ott vagyok... na jó lehet kicsit több...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8343 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 17:39:17 »
Idézetet írta: tulok99 - 2011.12.26 hétfő, 17:37:17
Rendben, naná hogy megéri... amúgy nincs messze tőlem, rámegyek m6-ra dunaújvárosnál, enter, egy óra és ott vagyok... na jó lehet kicsit több...
Egy biztos,visszafelé gyorsabb lesz
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8344 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 18:42:18 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.12.26 hétfő, 15:44:14
Vagy:
http://www.kollarchip.hu/
Bár sokan sztárolják én inkább azt mondom ne......dávid-ot is lehet kérdezni nyugodtan....kollár irta neki nem olcsóért, nem ment bedadogott és kib@szott sokat zabált,láttam amit irt programot,megmutatták..hadjuk..megvoltunk döbbenve.....meglett irva és fogyi 6L, és nagyon megy...mentem is vele...
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=14&feature=plcp
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.26 hétfő, 18:44:13 írta Bunyek
»
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8345 Dátum:
2011.12.26 hétfő, 19:10:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.26 hétfő, 18:42:18
Bár sokan sztárolják én inkább azt mondom ne......dávid-ot is lehet kérdezni nyugodtan....kollár irta neki nem olcsóért, nem ment bedadogott és kib@szott sokat zabált,láttam amit irt programot,megmutatták..hadjuk..megvoltunk döbbenve.....meglett irva és fogyi 6L, és nagyon megy...mentem is vele...
http://www.youtube.com/watch?v=3kGH-ie-Y70&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=14&feature=plcp
Biztos nem kéne ez a kollarfhos
nekem is tökéletesen működik az autó
nyáron csináltam vele 5,8-as fogyit Gödöllőre fel aminek a 90%-a autópálya SŐT még bent Pesten is! Ment a klíma végig a 278km-en!
Ezenfelül, azthiszem nagyon jól megy
Igen sokat megy az autóm és idén év elején írta meg a chipet kb.! Azóta beletekertem ~50e km-t! Motorolajon, szűrőkön ja és fékbetéteken kívül nem kopott el semmi
Ja meg a gumi! De hát az fogyóeszköz, és használatfüggő
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8346 Dátum:
2011.12.29 csütörtök, 23:31:51 »
Bunyek! Gratula a barkácshoz! Nagyon zsír!
Majd élőben is megkuksizom.
Mindenki, valaki, bárki!
Küberl digitális boxtuningomat (nemcsak mondeora jó), lézerblokkolóra cserélném vagy eladnám. Mostanság inkább az asszony hajtja a mondit.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8347 Dátum:
2012.01.01 vasárnap, 11:51:15 »
aki megteheti határ a csillagos ég
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8348 Dátum:
2012.01.04 szerda, 16:45:25 »
Egy kis airide:
http://www.youtube.com/watch?v=yHimR5jIUxY
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8349 Dátum:
2012.01.14 szombat, 10:09:57 »
http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/sharan_galaxy/garett_gt1749v_turbo_hasznalt_elado
http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/ford_mondeo_1993_turb
http://racing-bazar.hu/alkatresz/feltolto/mondeo_turbo
ilyet nem keres senki?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.14 szombat, 10:19:36 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak:
1
...
160
161
162
163
164
165
166
[
167
]
168
169
170
171
172
173
174
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ