Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:05:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693401 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2006.01.23 hétfő, 22:40:00 »

Bazze!
Ez gyönyörű!
Petya, kell neked ilyen!!!!(legalább azon láthatom néha)
Hát, ha megleptek vele születésnapomra akkor esetleg elfogadom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2006.01.23 hétfő, 22:48:00 »

Hát, ha megleptek vele születésnapomra akkor esetleg elfogadom.
Speciel mi egy ST TDCi-re gondoltunk, de ha neked ez jobban kell, hát legyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2006.01.23 hétfő, 22:51:00 »

Ne má....Így is olyan sötét az az autóígy tényleg halottaskocsi lenne
Ha ezt hamarabb olvasom, akkor nem küldöm el a cuccot Neked.
 
Rajta van a DVD-n az okosság: .dll kicserél, és a .doc file-ban leírtak szerint jár el, ja meg a dátum vissza állít 2005. januárra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2006.01.23 hétfő, 22:53:00 »

Speciel mi egy ST TDCi-re gondoltunk, de ha neked ez jobban kell, hát legyen.
Hú, ezt el b@sztam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2006.01.24 kedd, 01:51:00 »

és ez a villanyturbó tényleg jó, vagy csak egy fasza poén?
a motor élettartamát nem befolyásolja? fogyasztás?
vagy ezekről semmi info, vegyem meg azt majd kiderül?
Tényleg van, de egy tökéletes baromság, hogy mire adj ki fööslegesen pénzt. Emlékeim szerint a Novitec találta ki először 1.4 Brava-ra.  
 
Ott van vele a bibi, hog csak leszabályozásnál kapcsol be, azaz padlón, így nagy teljesítményt ugyan nem ad, de olyan mint egy jobb hajszárító és ezzel a kevés tltéssel le is tudod lökni a hengerfejet, ami klassz dolog ha erre akarsz költeni.
 
Nálunk erre azt mondják hogy: Ködharapás, Fingfűrészelés, Parasztvakítá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2006.01.24 kedd, 01:53:00 »

Sziasztok!
 
Szerintetek mit lehet egy '97-es 1.6-tal csinálni, hogy fickósabb legyen kicsit. EGR-t lekötöttem, szívótorok, folytószelep, MAF kipucolva, mindig tiszta légszűrő. Vmi kis okosság, ami javíthat rajta.
Semmit ne okoskodj, annyival jobb, hogy érezz is valamit csak akkora befektetéssel megy amiből már kapsz egy III-as 2.5-öt.  
Az 1.6 egy véletlen ebben a kaszniban nagyon klasz de nem valü bele.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2006.01.24 kedd, 07:32:00 »

Tényleg van, de egy tökéletes baromság, hogy mire adj ki fööslegesen pénzt. Emlékeim szerint a Novitec találta ki először 1.4 Brava-ra.  
 
Ott van vele a bibi, hog csak leszabályozásnál kapcsol be, azaz padlón, így nagy teljesítményt ugyan nem ad, de olyan mint egy jobb hajszárító és ezzel a kevés tltéssel le is tudod lökni a hengerfejet, ami klassz dolog ha erre akarsz költeni.
 
Nálunk erre azt mondják hogy: Ködharapás, Fingfűrészelés, Parasztvakítá
villanyturbó project felfüggesztve...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2006.01.24 kedd, 17:27:00 »

Pedi most találtam róle egy kis cikket azért ide teszem hátha érdekel még valakit
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2006.01.25 szerda, 08:33:00 »

Pedi most találtam róle egy kis cikket azért ide teszem hátha érdekel még valakit
Szia!
Ezt a Homasitában is árulják pontosan 1499 Forintért.
De ez semmi mást nem csinál csak egy kis sziszegő hangot ad, mint a turbós autók.
Ezt a kütyüt a kipufogóba kell dugni és a csavarral rogzíteni.
A kipufogógáz áramlása gerjeszti a hangot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2006.01.25 szerda, 14:03:00 »

Szia!
Ezt a Homasitában is árulják pontosan 1499 Forintért.
De ez semmi mást nem csinál csak egy kis sziszegő hangot ad, mint a turbós autók.
Ezt a kütyüt a kipufogóba kell dugni és a csavarral rogzíteni.
A kipufogógáz áramlása gerjeszti a hangot.
Vicces, akkor mosmá a csövet is figyelni kell
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2006.01.25 szerda, 14:49:00 »

Akkor teszek ide vagy 2db-ot
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2006.01.25 szerda, 14:58:00 »

Szia!
Ezt a Homasitában is árulják pontosan 1499 Forintért.
De ez semmi mást nem csinál csak egy kis sziszegő hangot ad, mint a turbós autók.
Ezt a kütyüt a kipufogóba kell dugni és a csavarral rogzíteni.
A kipufogógáz áramlása gerjeszti a hangot.
ilyen kelllllll!!!!!!!
te betudod szerelni nekem zombi???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2006.01.25 szerda, 15:10:00 »

ilyen kelllllll!!!!!!!
te betudod szerelni nekem zombi???
Neked hova köll vazze, ide mer a Zombinak van egy jó 2.5-ös kalapácsa, szerintem megoldja, de halasszuk KMadarasra, én is meghallgatnám a hangját
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2006.01.25 szerda, 15:15:00 »

Neked hova köll vazze, ide mer a Zombinak van egy jó 2.5-ös kalapácsa, szerintem megoldja, de halasszuk KMadarasra, én is meghallgatnám a hangját
kipuba kell csak bebxni nem?1.6i-nek nem árt ha van egy kis vicceshangja!:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2006.01.25 szerda, 15:26:00 »

ez nem olyan, mint a koppány-dob? árpituning?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2006.01.25 szerda, 15:27:00 »

kipuba kell csak bebxni nem?1.6i-nek nem árt ha van egy kis vicceshangja!:-)
hehe..nézegettem oszt rájöttem:-)vicces kis masina ez:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2006.01.25 szerda, 15:29:00 »

ez nem olyan, mint a koppány-dob? árpituning?
sufnituning keményen:-))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2006.01.25 szerda, 19:54:00 »

ilyen kelllllll!!!!!!!
te betudod szerelni nekem zombi???
Megen hülye vagy bátyám!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 16:31:00 »

Megen hülye vagy bátyám!
megnéztem,de nem vettem meg,mert tankoltam helyette a kocsibabe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2006.01.26 csütörtök, 22:49:00 »

megnéztem,de nem vettem meg,mert tankoltam helyette a kocsibabe
Sztem yool tetted!
Fütyüréssz a hangosbemondóba!
Egyébként is, 1.6t táblácskát nem took szerezni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2006.01.31 kedd, 01:16:00 »

hi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2006.02.01 szerda, 15:18:00 »

Van valakinek chiptuningolt 130 lovas tdci-je? Nem tudom el merjem-e szánni rá magam, nem szeretném hazavágni a verdát idő előtt. Van tapasztalata valakinek?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:03:00 »

Van valakinek chiptuningolt 130 lovas tdci-je? Nem tudom el merjem-e szánni rá magam, nem szeretném hazavágni a verdát idő előtt. Van tapasztalata valakinek?
Talán Gabónak? De neki alapból 2.2-ese van amúgy.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2006.02.01 szerda, 17:48:00 »

Van valakinek chiptuningolt 130 lovas tdci-je? Nem tudom el merjem-e szánni rá magam, nem szeretném hazavágni a verdát idő előtt. Van tapasztalata valakinek?
Mi érdekel?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2006.02.02 csütörtök, 10:08:00 »

Van valakinek chiptuningolt 130 lovas tdci-je? Nem tudom el merjem-e szánni rá magam, nem szeretném hazavágni a verdát idő előtt. Van tapasztalata valakinek?
tagi!
 
2 chip-elt tdci-ről tudunk.Mind a kettő 2.2-es,de ez a te szempontodból érdektelen.
Gabo,és Milos a 2 szerencsés,hogy annyi pacival rendelkeznek,és akkor még a nyomatékról nem is beszéltünk.
Más-más chippet használnak,de nem veszem el az ő kenyerüket.
Csak annyit,hogy mind a ketten elégedettek vele.
Ha te is rászánod magad,akkor a tapasztalatokat várjuk tőled is.OKé?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2006.02.07 kedd, 00:17:00 »

Mi érdekel?
Foga(da)tlan prókátorként csak az hogy milyen???
 
Bővebben:  
a) Rugalmasságra, vagy csúcsteljesítményre jobb ?
b)Befolyásolta-e a fogyasztást tudod lefelé:))
c)Ki tutdad-e vele küszöbölni a szarul hirtelen éledő turbónyomásugrást
d)Milyen típus és önálló, vagy eproos beégetésű
e) Mennyiért mérték.
 
Köszi Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2006.02.07 kedd, 08:17:00 »

Sziasztok!
Érdemes-e benzines 2.0-t chip-elni?6-8% teljesítménynövekedést igér kb.70000.-be kerül.  
Üdv:ICS.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2006.02.07 kedd, 08:20:00 »

Sziasztok!
Érdemes-e benzines 2.0-t chip-elni?6-8% teljesítménynövekedést igér kb.70000.-be kerül.  
Üdv:ICS.
Szia!
Ha valaki nagyobb teljesítményre vágyik, biztos! De az átlag benzines fogyiból biztos ki fogsz lógni...
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2006.02.07 kedd, 08:38:00 »

Szia!
Ha valaki nagyobb teljesítményre vágyik, biztos! De az átlag benzines fogyiból biztos ki fogsz lógni...
Üdv.
Hali!
Minuszban?/mármint kilógni/
Mert állítólag nő a teljesítmény és a nyomaték és csökken a fogyi.
Legalábbis minden chiptuningos cég ezzel kezdi az ismertetőjét.
Esetleg valakinek személyes tapasztalat?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2006.02.07 kedd, 09:00:00 »

Hali!
Minuszban?/mármint kilógni/
Mert állítólag nő a teljesítmény és a nyomaték és csökken a fogyi.
Legalábbis minden chiptuningos cég ezzel kezdi az ismertetőjét.
Esetleg valakinek személyes tapasztalat?
 
ha jobban megy, nagyobb lesz a fogyi is
ha ugyanúgy nyomod, akkor kisebb lesz a fogyi
a kettő egyszerre nem megy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2006.02.07 kedd, 10:06:00 »

Van valakinek chiptuningolt 130 lovas tdci-je? Nem tudom el merjem-e szánni rá magam, nem szeretném hazavágni a verdát idő előtt. Van tapasztalata valakinek?
Hello, bocsi a megkesett valaszert, de csak most vettem eszre a kerdesedet. Smiley Nekem tuningolt 2.0 tdci-m van. Jok a tapasztalataim. Mit is mondjak? Jobban megy! Smiley
Ha meg van kerdesed, allok rendelkezesedre!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:35:00 »

Hali!
Minuszban?/mármint kilógni/
Mert állítólag nő a teljesítmény és a nyomaték és csökken a fogyi.
Legalábbis minden chiptuningos cég ezzel kezdi az ismertetőjét.
Esetleg valakinek személyes tapasztalat?
 
Azt úgy gondolják, hogy ha volna egy olyan erőforrásod, csip nélkül, na ahhoz képest fogyaszt kevesebbet a csippel
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2006.02.07 kedd, 11:43:00 »

Azt úgy gondolják, hogy ha volna egy olyan erőforrásod, csip nélkül, na ahhoz képest fogyaszt kevesebbet a csippel
Van egy erőforrásod, ugyanolyan vezetési stílussal, uganolyan sebességnél fogyaszt a chippes kevesebbet. Szerintem, aki chippelteti, annak jellemzően többet fog fogyasztani, mert jobban nyomja. Meg az élettartam. Meg a zokszigén... 300.000 liter víz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2006.02.08 szerda, 07:31:00 »

Hello!
Hááát lebeszéltetek!
Esetleg a magnumtuning oldalán olvastam ezt a kapcsolható powerchipet...?
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=637
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2006.02.08 szerda, 09:09:00 »

Hello!
Hááát lebeszéltetek!
Esetleg a magnumtuning oldalán olvastam ezt a kapcsolható powerchipet...?
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=637
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=637
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2006.02.08 szerda, 09:19:00 »

Hello, bocsi a megkesett valaszert, de csak most vettem eszre a kerdesedet. Smiley Nekem tuningolt 2.0 tdci-m van. Jok a tapasztalataim. Mit is mondjak? Jobban megy! Smiley
Ha meg van kerdesed, allok rendelkezesedre!
David!
 
Neked melyik fajta chip van benne?
 
1:számítógépes csatlakozón keresztül feltöltött chippelt program.
2:valami fajta powerbox vagy annak testvére.
 
A chippelés után mi volt a valós érzet?Dinamikusabb,gyorsabb,pörgősebb?És igazából mennyire érezni ezt?
 
Amikor én a tddi-ből átültem a tdci-be tényleg meglepő élmény volt.Azt az 50 Nm-t igencsak megérezni.Van ekkora különbség a chip előtt és után?(meglepődtél vagy csak mérséklettel konstatáltad,hogy valamivel jobb lett.)
 
Fogyasztásod hogyan alakult?Mennyivel nőtt vagy csökkent?
 
Bár a tdci-nél nem nagyon érezni a turbólyukat,de alacsonyabb tartományban is érezhető a chip hatása?1500-1800-as fordulat?
 
Szeritem első körben tagi sem kérdezne többet!-:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2006.02.08 szerda, 09:45:00 »

Van egy erőforrásod, ugyanolyan vezetési stílussal, uganolyan sebességnél fogyaszt a chippes kevesebbet. Szerintem, aki chippelteti, annak jellemzően többet fog fogyasztani, mert jobban nyomja. Meg az élettartam. Meg a zokszigén... 300.000 liter víz.
Asszem értyük egymást, asszem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2006.02.08 szerda, 09:57:00 »

Én utánaérdeklődtem egy chip tuningoló fickótól.
Ez a Powerboxos dolog vagy mi a neve, az ugye NEM chip tuning. Kb. 3-5 ezer Ft-ból össze lehet hozni. Ez csak annyit tesz, hogy átveri a computert, és azt a látszatot kelti, hogy marha hideg van odakinn. Tehát a mért levegő hőmérsékletet (állítható módon) lejebb viszi. E miatt állíthatóak. Ez egy ellenállást növel vagy csökkent.
A másik azaz a CHIP tuning, az meg olyan, hogy főként az üa. nyomást és a turbónyomást emeli meg (esetleg még a bef. időket módosítja), ténylegesen átprogramozott computerrel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2006.02.08 szerda, 10:10:00 »

Én utánaérdeklődtem egy chip tuningoló fickótól.
Ez a Powerboxos dolog vagy mi a neve, az ugye NEM chip tuning. Kb. 3-5 ezer Ft-ból össze lehet hozni. Ez csak annyit tesz, hogy átveri a computert, és azt a látszatot kelti, hogy marha hideg van odakinn. Tehát a mért levegő hőmérsékletet (állítható módon) lejebb viszi. E miatt állíthatóak. Ez egy ellenállást növel vagy csökkent.
A másik azaz a CHIP tuning, az meg olyan, hogy főként az üa. nyomást és a turbónyomást emeli meg (esetleg még a bef. időket módosítja), ténylegesen átprogramozott computerrel.
Hasonlóan lehet turbónyomást is emelni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2006.02.08 szerda, 10:30:00 »

Köszi a válaszokat! MOndjuk sokkal okosabb nem lettem most sem.Van egy csapat nálunk, ők VW és AUDI mesterek - náluk mindennapos pl. a benzines AUDI dízelessé avanzsálása ill. chippelés is. Fordnál viszont külső segítséget vesznek igénybe. 50-80 ezerre mondták a mondeo -tuningot kiadástól függően. Az enyém 2003. 03. havi ez az 50-es a faceliftesben már más a belső komp. az a 80 ezres. Kiolvassa az epromtartalmat kiküldi egy osztrák srácnak /állítólag/ aki átgyúrva visszaküldi.  1-2 óra max. A 130 lovast 150-155-re húzza fel 380-390 NM mellett. Elég csábítóan hangzik, csak nem szeretnék több százezret költeni két év múlva a motorra. Főleg autópályán hajtom a gépet /M 3-as/ így se nagyon tudom betartani a megengedett 130-at /még a 150-et se.../. Szóval még mindig hezitálok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2006.02.08 szerda, 10:36:00 »

Hasonlóan lehet turbónyomást is emelni.
Ezt hogy érted?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2006.02.08 szerda, 10:43:00 »

Ezt hogy érted?
Úgy, hogy a turbónyomás egy feszültség érték. Kel  csinálni egy elektronikát, amieltolja 1-2V-al, így becsapja a szgépet, és az feljebb emeli a nyomást. A múétkori talin volt egy muki A4-el, benzines turbó, na annak pont így működött, volt egy pókhálószerű dolog a kesztyűtartóban, és az csinálta. Csak később resetelt a szgép, és nem volt hajlandó megemelni a nyomást. Ez van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2006.02.08 szerda, 11:11:00 »

Én utánaérdeklődtem egy chip tuningoló fickótól.
Ez a Powerboxos dolog vagy mi a neve, az ugye NEM chip tuning. Kb. 3-5 ezer Ft-ból össze lehet hozni. Ez csak annyit tesz, hogy átveri a computert, és azt a látszatot kelti, hogy marha hideg van odakinn. Tehát a mért levegő hőmérsékletet (állítható módon) lejebb viszi. E miatt állíthatóak. Ez egy ellenállást növel vagy csökkent.
A másik azaz a CHIP tuning, az meg olyan, hogy főként az üa. nyomást és a turbónyomást emeli meg (esetleg még a bef. időket módosítja), ténylegesen átprogramozott computerrel.
A powerboxra halottam én is ezt az elméletet,hogy csak átveri a számítógépet.Lehet,hogy így van.Milosnak ilyen van,ő nagyon dicséri.Kár,hogy csak ritkán néz be ide,elmondhatná tapasztalatait nektek is.
 
Chiptuningja van Gabo-nak,magnumtuningos,ha jól emlékszem.Ő is dicséri.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2006.02.08 szerda, 11:14:00 »

A powerboxra halottam én is ezt az elméletet,hogy csak átveri a számítógépet.Lehet,hogy így van.Milosnak ilyen van,ő nagyon dicséri.Kár,hogy csak ritkán néz be ide,elmondhatná tapasztalatait nektek is.
 
Chiptuningja van Gabo-nak,magnumtuningos,ha jól emlékszem.Ő is dicséri.
A powerboxra visszatérve!Milos elküldte nekem a próbapadon mért eredményeit powerbox használata előtt és után.A nyomatékgörbe emelkedése egyértelműen látszik.Lóerő szintén.
Nem hinném,hogy mások papírjaival,eredményeivel büszkélkedne.
De akkor az a kis kütyü mitől ilyen jó???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2006.02.08 szerda, 11:14:00 »

A powerboxra halottam én is ezt az elméletet,hogy csak átveri a számítógépet.Lehet,hogy így van.Milosnak ilyen van,ő nagyon dicséri.Kár,hogy csak ritkán néz be ide,elmondhatná tapasztalatait nektek is.
 
Chiptuningja van Gabo-nak,magnumtuningos,ha jól emlékszem.Ő is dicséri.
Dieselchiptuning.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2006.02.08 szerda, 11:25:00 »

http://www.magnumtuning.hu
 
De mégsem ez van Gabo-nak!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2006.02.08 szerda, 11:40:00 »

http://www.magnumtuning.hu
 
De mégsem ez van Gabo-nak!
http://www.powertuning.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2006.02.08 szerda, 11:45:00 »

http://www.tuningbox.atw.hu/
 
Azért árakban van eltérés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2006.02.08 szerda, 11:55:00 »

Szerintem a pbox is emel turbónyomást, a grafikon egyértelműen azt mutatja.
A Gabo és a Milos is csináltattak mérést előtte/utána. Szerintem mindkét megoldás meggyőző, nem egyformát rakattak be, és nem egyforma lett a végeredmény. Ha igaz, egyik sem chiptuning, azaz a szgéphez nem nyúltak, hanem "csak" a becsapós dolog van, de elég meggyőző.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2006.02.08 szerda, 13:04:00 »

Szerintem a pbox is emel turbónyomást, a grafikon egyértelműen azt mutatja.
A Gabo és a Milos is csináltattak mérést előtte/utána. Szerintem mindkét megoldás meggyőző, nem egyformát rakattak be, és nem egyforma lett a végeredmény. Ha igaz, egyik sem chiptuning, azaz a szgéphez nem nyúltak, hanem "csak" a becsapós dolog van, de elég meggyőző.
Ha minden igaz,akkor Gabo velük csináltatta:
http://www.mtuning.hu/
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.