Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:19:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698952 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 12:35:00 »

Faro!
 
Mi ez az okosság?TD-re?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 12:50:00 »

Faro!
 
Mi ez az okosság?TD-re?
Aláírta a felelősségit a vas, vagy csak műtöd
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 13:35:00 »

Tegnap egy Volkswagen sajtótájékoztatón voltam, ahol is megtudtam, hogy a cég gyári garanciát vállal a PowerBox-os TDI teljesítménynövelésre - ezt eddig nem tudtam.  
 
Ráadásul nem csak az újonnan eladott modellekre, hanem akkor is, ha mondjuk valaki beviszi a 3 éves Passatját és abba kéri a tuningot. Azt mondta az ottani szaki, hogy a VW szerint nagyon megbízható a PBOX-féle tuning.  
 
A Fordnál nincs esetleg hasonló gyári garis tuning?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 14:40:00 »

Faro!
 
Mi ez az okosság?TD-re?
hali!
zombi koma td-re szeretne lefújószelepet venni és 30valamennyibe van tbányán!
én meg ECU okosságot csináltatnék lent!
ez nem csipptuning hanem vmi elektronikaátverés és töb paci lesz.kapcsolható lesz a dolog..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 14:42:00 »

hali!
zombi koma td-re szeretne lefújószelepet venni és 30valamennyibe van tbányán!
én meg ECU okosságot csináltatnék lent!
ez nem csipptuning hanem vmi elektronikaátverés és töb paci lesz.kapcsolható lesz a dolog..
Hye! Ha Tatabányán van dolog, lécci jelezzétek előre, mennék én is. Bár monnyuk Tatabányáról Smiley Mert ottan lakok. Ha esetleg tuok segíteni, szóljatok. Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 15:09:00 »

1.8TD-re elektonikus átverés?Huh?
Zombi mit tud az a lefujó szelep?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 15:18:00 »

Tegnap egy Volkswagen sajtótájékoztatón voltam, ahol is megtudtam, hogy a cég gyári garanciát vállal a PowerBox-os TDI teljesítménynövelésre - ezt eddig nem tudtam.  
 
Ráadásul nem csak az újonnan eladott modellekre, hanem akkor is, ha mondjuk valaki beviszi a 3 éves Passatját és abba kéri a tuningot. Azt mondta az ottani szaki, hogy a VW szerint nagyon megbízható a PBOX-féle tuning.  
 
A Fordnál nincs esetleg hasonló gyári garis tuning?
A fordnál nincs, de nem csak a pbox vállal garanciát a pbox termékre? És mi van, ha mondjuk összetörik a motor? Kapok másikat?
Egyébként azt szokták feltételnek adni, hogy mondjuk 100e km alatti legyen az autó. Ez dízelnél ritka.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 15:24:00 »

1.8TD-re elektonikus átverés?Huh?
Zombi mit tud az a lefujó szelep?
nekem benzineshez lesz..nem megy jól az 1.6(meglep)i alulról...
zombi lefújócsodája meg tüsszögni fog!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 15:25:00 »

Hye! Ha Tatabányán van dolog, lécci jelezzétek előre, mennék én is. Bár monnyuk Tatabányáról Smiley Mert ottan lakok. Ha esetleg tuok segíteni, szóljatok. Üdv!
még nemtom,hogy mikor meek le,de ha megyek akkor szólok oszt elmegyünk biliárdozni vvmi amíg csinálják  a yeeyoot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 15:26:00 »

pboxot garis motoroknál szoktál alkalmazni!bejáratás utána már teszik is befele,mert ha vmi gabasz lenne akkor csak kiveszik és nincs nyoma!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2006.03.09 csütörtök, 16:21:00 »

pboxot garis motoroknál szoktál alkalmazni!bejáratás utána már teszik is befele,mert ha vmi gabasz lenne akkor csak kiveszik és nincs nyoma!
Hát, én nem vagyok nagy híve a tuningnak. Főleg pár éves autónál. Meg kell inkább venni az eggyel nagyobb motort, és annyi.
 
Persze, ha ST-hez kell, akkor baj van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2006.03.10 péntek, 08:36:00 »

Hát, én nem vagyok nagy híve a tuningnak. Főleg pár éves autónál. Meg kell inkább venni az eggyel nagyobb motort, és annyi.
 
Persze, ha ST-hez kell, akkor baj van...
takarítani kell a MAF-ot, a pillangószelepet, a szívósort, idejében cserélgetni kell a gyertyákat, a gyújtókábeleket
 
igen, ez az IGAZI tuning
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2006.03.10 péntek, 08:36:00 »

zombi:
te mikoe mész tatabányára??
ott van ECUs csávó aki jól dolgozik(akinek már csinált annak 1mp javulása volt rábaringen).
oszt mehetnénk 1üt!
Még nem tudom.
Most elköltöttem a pénzem telefonra, mert a régi megadta magát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2006.03.10 péntek, 08:45:00 »

1.8TD-re elektonikus átverés?Huh?
Zombi mit tud az a lefujó szelep?
Tatabányán lakik egy ember aki a sima TD-kre tud lefújó szelepet.
Ez ilyan elven müxik, hogy van egy tartály amit a tudbó feltölt. A gázpedálhoz beszerel egy mikrokapcsolót, és amikor felengeded a pedált ( váltásnál ) akkor a tartályból egy elektronikus szelep elengedi a nyomást. És ad egy "tüsszögő" hangt.
Azért lehet csak elektronikusan ( mágnesszeleppel ) megoldani, mert a dieseleknél nincs pillangószelep.
A benzines túrbós autóknál van.
Igazából a dieselnél nem csinál semmi változást, csak jó hangja van. A bezines turbósoknál viszont hasznos. Mert amikor felengedi a gázt a pillangószelep bezár és torlónyomás jön létre, ami a túrbót visszafolytja. Ha van benne lefújószelep akkor az elengadi a torlónyomást, a turbónak megmarad a fordulatszáma. És ez azért jó mert a váltás után rögtön ott van a full nyomás ! NINCS TURBÓLYUK.
 
Ja kicsit elkalandoztam.
Szóval a Tatabányai fickó neve: Katona István.  
Tel: 06-20-394-5373
Email: katonaistvan@chello.hu
És ha yól emléxem: 35K.
 
Üdv: Zombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2006.03.10 péntek, 08:48:00 »

Tatabányán lakik egy ember aki a sima TD-kre tud lefújó szelepet.
Ez ilyan elven müxik, hogy van egy tartály amit a tudbó feltölt. A gázpedálhoz beszerel egy mikrokapcsolót, és amikor felengeded a pedált ( váltásnál ) akkor a tartályból egy elektronikus szelep elengedi a nyomást. És ad egy "tüsszögő" hangt.
Azért lehet csak elektronikusan ( mágnesszeleppel ) megoldani, mert a dieseleknél nincs pillangószelep.
A benzines túrbós autóknál van.
Igazából a dieselnél nem csinál semmi változást, csak jó hangja van. A bezines turbósoknál viszont hasznos. Mert amikor felengedi a gázt a pillangószelep bezár és torlónyomás jön létre, ami a túrbót visszafolytja. Ha van benne lefújószelep akkor az elengadi a torlónyomást, a turbónak megmarad a fordulatszáma. És ez azért jó mert a váltás után rögtön ott van a full nyomás ! NINCS TURBÓLYUK.
 
Ja kicsit elkalandoztam.
Szóval a Tatabányai fickó neve: Katona István.  
Tel: 06-20-394-5373
Email: katonaistvan@chello.hu
És ha yól emléxem: 35K.
 
Üdv: Zombi
miért? nekem nsincs turbólyuk
igaz turbó sem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2006.03.10 péntek, 08:53:00 »

ILYENa cucc !
Adjatok rá hangot !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2006.03.10 péntek, 08:55:00 »

Rába-kamion az érdi emelkedőn, lyukas turbóval...
 
by autóhangutánzó művész, rednáááá, trabant, stb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2006.03.10 péntek, 08:55:00 »

miért? nekem nsincs turbólyuk
igaz turbó sem...
Ha kell turbó akkor van egy elektronikusmegoldás !
Sima szívó benzines motorokhoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 18:55:00 »

Ha kell turbó akkor van egy elektronikusmegoldás !
Sima szívó benzines motorokhoz.
És ehhez már lehet lefulyó szelepet rakni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 22:06:00 »

És ehhez már lehet lefulyó szelepet rakni?
Nem, ezt a légszűrő után rakod és csak tolja befelé a levegőt a mociba!
Ami azért yoo mert trepnin lerúgja a hengerfejet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 22:22:00 »

A "kertészkedők" figyelmébee ajánlom !!!EZT!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 22:59:00 »

A "kertészkedők" figyelmébee ajánlom !!!EZT!!!
Kíváncsi vagyok, medig kell várni, hogy iylen elmeháborodottak nálunk is megjelenjenek és tűzkövet csináljanak az autójukból. Mert biztos lesz nekünk is ilyenünk. Marha vicces lesz majd, mikor "kigyullad" melletted/előtted egy ilyen tréfamester autó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 23:09:00 »

na ez is a butaság hazájából származik... ezt az ökösrésget. az ízléses tuning híve vagyok, de ez már egyszerűen minden rációt nélkülöz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2006.03.13 hétfő, 23:10:00 »

akarom mondani ökörség. azt hiszem fáradt vok-elm1ek aludni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2006.03.14 kedd, 08:29:00 »

És ehhez már lehet lefulyó szelepet rakni?
Elméletileg igen, bár nem biztos, hogy akkora nyomás jön létre mint egy rendes turbónál.
Szerintem ez csak olyan 0,2-0,4 bar nyomást produkál.
Nagyobb nyomás esetén a motort is át kellene alakítani egy kicsit.
Más dugattyú kellene, le kéne rontani a kompressziót, stb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2006.03.14 kedd, 08:30:00 »

Nem, ezt a légszűrő után rakod és csak tolja befelé a levegőt a mociba!
Ami azért yoo mert trepnin lerúgja a hengerfejet.
Te kis butus !!!
Ez nem nyom akkorát, hogy ledobja a kupakot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2006.03.14 kedd, 09:15:00 »

Te kis butus !!!
Ez nem nyom akkorát, hogy ledobja a kupakot.
ehehhe!!!
az kemény lenne:-)))
én e hónapban meek le tbányára...v kicsit késöbb és akkor ott megcsináltatom  a sráccal  a csippelést is,mert csak jót hallottam róla.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2006.03.14 kedd, 12:47:00 »

Sziasztok!
Bocs az off-ért, de nem tudja valaki ennek a szikrázós autós  számnak a címét? Asszem ez volt a Vas című filmben!
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2006.03.14 kedd, 14:58:00 »

Te kis butus !!!
Ez nem nyom akkorát, hogy ledobja a kupakot.
Deeee!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2006.03.15 szerda, 13:18:00 »

Akkor lécci, lécci! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2006.03.16 csütörtök, 21:09:00 »

sziasztok! 130-as TDCI-m van Durashift váltóval, azt szeretném megtudni, hogy a tuning-box, vagy a csippelés milyen hatással van a váltóra?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2006.03.17 péntek, 00:30:00 »

sziasztok! 130-as TDCI-m van Durashift váltóval, azt szeretném megtudni, hogy a tuning-box, vagy a csippelés milyen hatással van a váltóra?
Szerintem semmilyen. Vegulis nem megduplazni akarod a teljesitmenyt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2006.03.17 péntek, 09:47:00 »

sziasztok! 130-as TDCI-m van Durashift váltóval, azt szeretném megtudni, hogy a tuning-box, vagy a csippelés milyen hatással van a váltóra?
Van 2.2-es tdci Durashift váltóval? Nincs.
 
A váltók a nyomatékbírásuk szerint vannak osztályozva. Nem biztos, hogy bírná a nagyobb nyomatékot. Azt a váltót javítani drága dolog lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2006.03.18 szombat, 10:11:00 »

Van 2.2-es tdci Durashift váltóval? Nincs.
 
A váltók a nyomatékbírásuk szerint vannak osztályozva. Nem biztos, hogy bírná a nagyobb nyomatékot. Azt a váltót javítani drága dolog lenne.
Úgy tudom, hogy újonnan nem is lehet rendelni 2,0 TDCI-t Durashifttel, de a tanulékonysága miatt folyamatos kapcsolatban van a motorvezérlő elektronikával is, ezért nem tudom, hogy milyen hatással lehet a váltóra a motorvzérlésbe való beavatkozás és a megnövekedett nyomaték még belül van-e a váltó felső határértékén?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2006.03.18 szombat, 13:17:00 »

Úgy tudom, hogy újonnan nem is lehet rendelni 2,0 TDCI-t Durashifttel, de a tanulékonysága miatt folyamatos kapcsolatban van a motorvezérlő elektronikával is, ezért nem tudom, hogy milyen hatással lehet a váltóra a motorvzérlésbe való beavatkozás és a megnövekedett nyomaték még belül van-e a váltó felső határértékén?
Egyebkent ezek a tanulos valtok teljesen feleslegesek. Mire megtanitod, hogy a neked megfelelo utemben valtogasson, beersz egy varosi dugoba, es mire ujra normal orszaguton vagy, szepen mindent elfelejt. Persze lehet, hogy a Mondeoe mas, audis tapasztalataim ezek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 17:23:00 »

Sziasztok a haveromnak van egy Mondeo TDDI típusu autója.
Létezik rá ciptuning?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 18:40:00 »

Sziasztok a haveromnak van egy Mondeo TDDI típusu autója.
Létezik rá ciptuning?
Igen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 23:04:00 »

1.8TD-re elektonikus átverés?Huh?
Zombi mit tud az a lefujó szelep?
Bodicsek !
Hogy üzemel most a géped?
Milyen turbód van?
Én is Nagyon gondolkodom a tuningon,de kisérletezni nem nagyon szeretnék.
(krómkilincses,digitklímás,ezüstnyíl)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2006.03.28 kedd, 09:24:00 »

Mpetty!
Nos,most már csak kicsit túltölt az adagoló,amúgy minden fasza.Kis beállítás azt annyi.Sok szopás volt,mert eléggé eltér az mk1-től az jóval 1xübb./nem bántásképpen Citrom!/Passat 130Le-s turbó./2ik:)egyet már elfüstöltem/Mk2 ugye?Most nincs megállás 4000nél,simán tovább forog.(persze nem hajtom mostanában).Ha akarod kibrobálhatod,bármikor.06309226282
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2006.03.28 kedd, 10:34:00 »

Mpetty!
Nos,most már csak kicsit túltölt az adagoló,amúgy minden fasza.Kis beállítás azt annyi.Sok szopás volt,mert eléggé eltér az mk1-től az jóval 1xübb./nem bántásképpen Citrom!/Passat 130Le-s turbó./2ik:)egyet már elfüstöltem/Mk2 ugye?Most nincs megállás 4000nél,simán tovább forog.(persze nem hajtom mostanában).Ha akarod kibrobálhatod,bármikor.06309226282
Mert mennek, mint az állatok! Wink
Azon gondolkodtam, hogy alapjáraton nem lehet elég nagy az olaj keringtetés. Lehet, azé olvadt le a turbód! Inkább azt csináld, hogy megállás előtti 5percben normál módon közlekedj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2006.03.28 kedd, 12:37:00 »

Igen
Hali!
És van valakinek tapsztalat a TDDI chippeléssel kapcsolatban? Milyen következményekkel jár (előny-hátrány) mibe kerül, megbízhatóság...stb.
köfi
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:26:00 »

Hali!
És van valakinek tapsztalat a TDDI chippeléssel kapcsolatban? Milyen következményekkel jár (előny-hátrány) mibe kerül, megbízhatóság...stb.
köfi
üdv,
TDDI???van ilyen mondi is???
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:28:00 »

Hali!
És van valakinek tapsztalat a TDDI chippeléssel kapcsolatban? Milyen következményekkel jár (előny-hátrány) mibe kerül, megbízhatóság...stb.
köfi
üdv,
Zsoel ment pár kört a témában, sztem várd meg Őt!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:37:00 »

TDDI???van ilyen mondi is???
Aszfalthuligánok, hja
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:44:00 »

Zsoel ment pár kört a témában, sztem várd meg Őt!
Köszi!
Várok.  
Beszéltem egy manussal aki ilyennel foglalkozik és 32eFt körüli áron ki.be kapcsolható német cucca van amit a WDS sem vesz észre.
a 115 lovas TDDI-t állítólag 130 fölé lehet vinni vele és kb 320-330Nm körülre a nyomatékot. Mindezt max fél liter üa töblettel.
Ez szépen hangzik de igazából a klubos kollegák tapasztalataira vagyok kíváncsi, mert nem akarok belevágni az ismeretlenbe. Félreértés ne essék, én így is imádom a gépet de ha lehet különösebb macera nélkül rátenni egy lapáttal akkor megéri körüljárnom a témát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:45:00 »

TDDI???van ilyen mondi is???
Van hát! nem is kevés.
Ha gondolod nézz át a dieseles topic-ba.
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:46:00 »

Köszi!
Várok.  
Beszéltem egy manussal aki ilyennel foglalkozik és 32eFt körüli áron ki.be kapcsolható német cucca van amit a WDS sem vesz észre.
a 115 lovas TDDI-t állítólag 130 fölé lehet vinni vele és kb 320-330Nm körülre a nyomatékot. Mindezt max fél liter üa töblettel.
Ez szépen hangzik de igazából a klubos kollegák tapasztalataira vagyok kíváncsi, mert nem akarok belevágni az ismeretlenbe. Félreértés ne essék, én így is imádom a gépet de ha lehet különösebb macera nélkül rátenni egy lapáttal akkor megéri körüljárnom a témát.
Hogyan szédültél meg mi a cél izé, minek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:47:00 »

Aszfalthuligánok, hja
bazze akkor lemaradta a dízelekből..tdci volt az uccsó amit vágtam:-))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:49:00 »

Köszi!
Várok.  
Beszéltem egy manussal aki ilyennel foglalkozik és 32eFt körüli áron ki.be kapcsolható német cucca van amit a WDS sem vesz észre.
a 115 lovas TDDI-t állítólag 130 fölé lehet vinni vele és kb 320-330Nm körülre a nyomatékot. Mindezt max fél liter üa töblettel.
Ez szépen hangzik de igazából a klubos kollegák tapasztalataira vagyok kíváncsi, mert nem akarok belevágni az ismeretlenbe. Félreértés ne essék, én így is imádom a gépet de ha lehet különösebb macera nélkül rátenni egy lapáttal akkor megéri körüljárnom a témát.
amúgy 40körül csippelnek,de van ahol 80...
bőven elér még többet is mint 130le...
én mévben egy omegát(2.5td) vittem csippelni egy barátomhoz..lényegesen erőssebb lett és normáli használat mellett kevesebbet is fogyaszt!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:49:00 »

bazze akkor lemaradta a dízelekből..tdci volt az uccsó amit vágtam:-))))
Reménytelen vagy ne vetíccs itt vazz
Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.