Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2021.09.18 szombat, 03:23:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 3598047 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47395



« Új hozzászólás #16100 Dátum: 2021.07.08 csütörtök, 21:55:22 »

Minden napra jut valami jó szinte Cheesy
Hazaérve a nagy városba.... Dugozva persze.... Beállok parkoloba klimát kinyomom.... Erre elkezd villogni, halványan pislákolni az olajnyomás jelző kis olajlámpás.
Mi anhiba oka?  Olajgomba, vagy valami kis elektromos marhaság?
Vagy kinakar jönni belőle a dzsin?Huh??
Rossz ómen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4104


E-mail
« Új hozzászólás #16101 Dátum: 2021.07.09 péntek, 22:38:37 »

Minden napra jut valami jó szinte Cheesy
Hazaérve a nagy városba.... Dugozva persze.... Beállok parkoloba klimát kinyomom.... Erre elkezd villogni, halványan pislákolni az olajnyomás jelző kis olajlámpás.
Mi anhiba oka?  Olajgomba, vagy valami kis elektromos marhaság?
Vagy kinakar jönni belőle a dzsin?Huh??

Mechanikus órával meg kell mérni az olajnyomást.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
Tommy80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #16102 Dátum: 2021.08.11 szerda, 16:35:20 »

Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?
Naplózva

2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 925


E-mail
« Új hozzászólás #16103 Dátum: 2021.08.11 szerda, 19:48:17 »

Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?

Az ac pumpa csak forgó motornál megy gyujtáson nem-. Hibakód nincs? Ki kellene olvasni mert nem mindig villogtat sárgát!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2690



« Új hozzászólás #16104 Dátum: 2021.08.11 szerda, 19:57:19 »

Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?

örök vesszőparipám az adagoló főrelé, mert engem az szop@tott meg.
Egy próbát megér.
Akku allatt van egy feketed dobozka, ő az.
 Ha van kiegészítő fűtésed, annak ugyanilyen reléje van, abból próbaképen át tudsz tenni egyet.
A vez oldali torony mögött a tűzfalon van a kieg fűtés reléje, ha van ilyened
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tommy80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #16105 Dátum: 2021.08.11 szerda, 20:10:59 »

örök vesszőparipám az adagoló főrelé, mert engem az szop@tott meg.
Egy próbát megér.
Akku allatt van egy feketed dobozka, ő az.
 Ha van kiegészítő fűtésed, annak ugyanilyen reléje van, abból próbaképen át tudsz tenni egyet.
A vez oldali torony mögött a tűzfalon van a kieg fűtés reléje, ha van ilyened


Köszönöm a segítséged, a leírásod alapján már kipróbáltam, de nem változott semmi.
Az a gyanúm ez sajnos adagoló lesz.
Naplózva

2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
sodro344
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #16106 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 09:17:39 »

üdv mindenkinek  utolért a végzet  mk3 tddi 90l  inditáskor töltéslámpa világit nem lehet gázt adni 15 másodperc után le áll az autó egy ideig működött a höérzékelő becsapása de most már az sem segit csak ha belövök egy pici fék tisztitot. úgy tünik mintha az induló alapjárat egy picivel alacsonyabb lenne -cserélve lett adagoló hőfok jeladó főtengely jeladó .voltam már minden féle szervizben beszéltem 1000 szerelövel de még senki nem találkozott ilyen hibával ,ha valakinek van ötlet meg köszönném .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47395



« Új hozzászólás #16107 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 09:48:25 »

üdv mindenkinek  utolért a végzet  mk3 tddi 90l  inditáskor töltéslámpa világit nem lehet gázt adni 15 másodperc után le áll az autó egy ideig működött a höérzékelő becsapása de most már az sem segit csak ha belövök egy pici fék tisztitot. úgy tünik mintha az induló alapjárat egy picivel alacsonyabb lenne -cserélve lett adagoló hőfok jeladó főtengely jeladó .voltam már minden féle szervizben beszéltem 1000 szerelövel de még senki nem találkozott ilyen hibával ,ha valakinek van ötlet meg köszönném .
a generátort le ellenőrizték  már?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sodro344
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #16108 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 11:29:20 »

egyszer 4éve volt cserélve és nem emlékszem pontosan de lehet hogy utánna jött a hiba ezt nem néztem de töltés tökéletes .vagy mi lehet vele .
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #16109 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 12:40:36 »

egyszer 4éve volt cserélve és nem emlékszem pontosan de lehet hogy utánna jött a hiba ezt nem néztem de töltés tökéletes .vagy mi lehet vele .

Helló!

Én lekötném a generátort teljesen (a fő pozitív kábelt is!) és úgy nézném meg, mit csinál.

Üdv: Petya!
« Utoljára szerkesztve: 2021.08.22 vasárnap, 12:42:13 írta Petya » Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
sodro344
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #16110 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 12:49:58 »

köszi a tippet kipróbálom de nemtudom ha nem komunikál a pcm-mel akkor mi történik.
Naplózva
sodro344
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #16111 Dátum: 2021.08.23 hétfő, 19:08:23 »

le kötöttem a generátor kábeleit nem történt változás , viszont a högombás becsapás müködik  csak azt nem értem hogy hidegen mit csapok be rajta .
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2690



« Új hozzászólás #16112 Dátum: 2021.08.23 hétfő, 19:20:25 »

le kötöttem a generátor kábeleit nem történt változás , viszont a högombás becsapás müködik  csak azt nem értem hogy hidegen mit csapok be rajta .
hidegen nagyobb előtöltéssel indul az autó, azaz nagyobb mennyiségű go (szivató) megy a hengerekbe.
mivel kopott a mechanika, így a melegen kevés a go az indításhoz, ha már megy, akkor már szálít eleget.
(A fenti információk saját tapasztalatból, netről összeszedett infókból vannak, majd hozzáértő jobban, pontosabban leírja, ha akarja.)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 142


E-mail
« Új hozzászólás #16113 Dátum: 2021.09.11 szombat, 23:03:42 »

Sziasztok!!
Olyan problémám akadt a hőn szeretett kocsimmal,hogy elmentünk az eggyik ismerőshös minden gond nélkül,de haza menni már nem tudtunk mert az autom nem indult be.
Az önindító teker-teker,de a motor nem indul,jött egy szerelő és azt olvasta ki a kocsi agyából,hogy az adagoló halt neg.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan lehet biztosan azt megállapítani hogy valóban az adagoló adta-e meg magát??
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv: István

Ui: az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI

Új fejlemény a jelenséggel kapcsolatban!!
Reggel haza vontattuk a kocsit,és kiváncsiságból megnéztem,hogy beindul-e.
Láss csodát egy picre beindult,leálítottam majd ismét beindítottam,de kb 2 perc után leállt és már megint nem lehet beindítani mert csak teker.
Azt viszont megfigyeltük,hogy amikor indítom a kocsit az üzemabyag szivattyú nem búg.Akkor búg egy kicsit,amikor a kocsit leállítom.
« Utoljára szerkesztve: 2021.09.12 vasárnap, 09:22:59 írta pere » Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 925


E-mail
« Új hozzászólás #16114 Dátum: 2021.09.14 kedd, 09:06:56 »

Sziasztok!!
Olyan problémám akadt a hőn szeretett kocsimmal,hogy elmentünk az eggyik ismerőshös minden gond nélkül,de haza menni már nem tudtunk mert az autom nem indult be.
Az önindító teker-teker,de a motor nem indul,jött egy szerelő és azt olvasta ki a kocsi agyából,hogy az adagoló halt neg.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan lehet biztosan azt megállapítani hogy valóban az adagoló adta-e meg magát??
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv: István

Ui: az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI

Új fejlemény a jelenséggel kapcsolatban!!
Reggel haza vontattuk a kocsit,és kiváncsiságból megnéztem,hogy beindul-e.
Láss csodát egy picre beindult,leálítottam majd ismét beindítottam,de kb 2 perc után leállt és már megint nem lehet beindítani mert csak teker.
Azt viszont megfigyeltük,hogy amikor indítom a kocsit az üzemabyag szivattyú nem búg.Akkor búg egy kicsit,amikor a kocsit leállítom.
Először is ellenőrizni kellen hogy tényleg megy a szivatyú. Csak forgó motornál működik. Lehet hogy nem mindig megy megakad stb. Meg lehet bontani az adagoló előtt a nyomócsövet hogy valóban tolja -e az üzemanyagot! Adagoló vagy meghal vagy vagy nem! De érdemes leellenőrizni az adagoló elektronikából kijövő két pár kábelt ami megy le két szelepre ezek a kábelek szokták ledobni a szigetelést magukról és zárlatos lesz ez tetszi tönkre az adagolóelektronikát a legtöbb esetben!
« Utoljára szerkesztve: 2021.09.14 kedd, 09:15:15 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 142


E-mail
« Új hozzászólás #16115 Dátum: 2021.09.15 szerda, 22:17:07 »

Először is ellenőrizni kellen hogy tényleg megy a szivatyú. Csak forgó motornál működik. Lehet hogy nem mindig megy megakad stb. Meg lehet bontani az adagoló előtt a nyomócsövet hogy valóban tolja -e az üzemanyagot! Adagoló vagy meghal vagy vagy nem! De érdemes leellenőrizni az adagoló elektronikából kijövő két pár kábelt ami megy le két szelepre ezek a kábelek szokták ledobni a szigetelést magukról és zárlatos lesz ez tetszi tönkre az adagolóelektronikát a legtöbb esetben!

Szia!!
Kicseréltem a szivattyút,megbontottam az adagoló elötti nyomócsövet,és jön rajta az üzemanyag.
Nem olyan nagy nyomással,de jön rajta az üzemanyag.
Most nem bírtam beindítani a kocsim.Attól félek,hogy tényleg adagolós lett.Huh??
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.