Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2021.03.04 csütörtök, 22:25:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 1476432 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 17:47:10 »

Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)

Nem tudom miről beszélsz. Illetve a főtengely végén lévő nyelestengely csapágyról beszélsz....
Én értetlenkedem? Hát nem hinném. Te olyan dologról beszélsz, ami nincs. Nekem és másoknak honnan a fenéből kellene tudni, hogy mire gondolsz? Írd azt, amire gondolsz és ennyi az egész!  wave
De ahogy mondtam (még régen is), a nyelestengely csapágy a váltóban van. A főtengely végén nincs semmilyen csapágy és MK3-as Mondeo-ban sosem volt.
A főtengely hátsó szimmering egészen más dolog! Nem a megnevezés pontatlansága itt a probléma, hanem egész más volt megemlítve!  Cool
Szóval ami le van írva, az van leírva. Ha nem tudod a pontos nevét, inkább ne írj helyette mást... félrevezető.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.14 vasárnap, 17:52:06 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26007


E-mail
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 22:17:02 »

Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)

Azt biza' érdemes, ha már odáig szétborították az autót. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26007


E-mail
« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2020.06.17 szerda, 12:59:10 »

Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46897



« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2020.06.17 szerda, 13:13:17 »

Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.

AndyA
tegyél hozzávalót.annyit már nem megy az az autó,ami azt kinyírja...mennyi? 15éves?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1233



E-mail
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2020.06.17 szerda, 13:36:39 »

Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.

AndyA
A 2.2-esben neked még gyári?
Csak azért kérdem, hogy mire számíthatok 339.000 km futás után.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26007


E-mail
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2020.06.17 szerda, 13:44:26 »

A 2.2-esben neked még gyári?
Csak azért kérdem, hogy mire számíthatok 339.000 km futás után.  vigyor3

498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2020.06.17 szerda, 13:52:57 »

498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


Tedd hozzá mindig, hogy a te felhasználási körülményed közel optimális volt.  wave
Egyáltalán semmi következtetést nem lehet levonni, hogy másnak....mennyit fog elmenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1233



E-mail
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2020.06.17 szerda, 14:36:43 »

498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Akkor jól bírta, köszi!  nyes
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26007


E-mail
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2020.06.17 szerda, 15:09:44 »

Akkor jól bírta, köszi!  nyes

115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.

115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.

Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1233



E-mail
« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2020.06.17 szerda, 15:29:29 »

115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.

115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.

Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.

AndyA
Ideálisan használtátok akkor.
Csak érdeklődtem, ha szétesik 2 hét múlva, akkor sem lövöm fejbe magam.  vigyor3
 
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2020.06.17 szerda, 16:27:56 »

115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.

115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.

Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.

AndyA


Tárnok, melyik részén van az M3-asnak?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26007


E-mail
« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2020.06.17 szerda, 17:50:02 »


Tárnok, melyik részén van az M3-asnak?  hehe

Mert szerinted Tárnokról Miskolcra merre vezet az űt? Az M7-esen?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24531



« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2020.06.17 szerda, 19:23:30 »

Mert szerinted Tárnokról Miskolcra merre vezet az űt? Az M7-esen?!?!

AndyA

Látom, értetted....  eplus2

"kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason."
Elfelejtetted mit írtál?  vigyor3

Tárnok és Miskolc között  nem kizárólag az M3-as van.  Nem lehetséges kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason haladni.  Cool
Első lépés az M7-es, aztán M0-ás és úgy jön az M3.....  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.17 szerda, 19:25:36 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3285



« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2020.06.27 szombat, 19:27:14 »

A váltó teteje áll az olajban. Igaz, ez kb 10 éve így van. vigyor3 Volt már pasztázva a kulissza teteje, de ugyanúgy folyt belőle utána is. Egészen lefolyik, oldalt a blokk oldalán is. Állítólag a "szuszogónál" dolgozza ki a felesleget, de hát ez már annyit kidolgozott hogy lassan már nincs is benne semmi. nyes Mit lehet ezzel csinálni?

https://kepkuldes.com/image/ZxqqJc https://kepkuldes.com/image/ZxqXRu https://kepkuldes.com/image/ZxqcV7

Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Ferqo
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2634



« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2020.06.27 szombat, 20:25:29 »

A váltó teteje áll az olajban. Igaz, ez kb 10 éve így van. vigyor3 Volt már pasztázva a kulissza teteje, de ugyanúgy folyt belőle utána is. Egészen lefolyik, oldalt a blokk oldalán is. Állítólag a "szuszogónál" dolgozza ki a felesleget, de hát ez már annyit kidolgozott hogy lassan már nincs is benne semmi. nyes Mit lehet ezzel csinálni?

https://kepkuldes.com/image/ZxqqJc https://kepkuldes.com/image/ZxqXRu https://kepkuldes.com/image/ZxqcV7


Így vettem, és így adtam tovább a Di-t, az elején még akartam vele foglalkozni, aztán elengedtem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3285



« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2020.06.27 szombat, 20:36:00 »

Így vettem, és így adtam tovább a Di-t, az elején még akartam vele foglalkozni, aztán elengedtem.

Mivel épp olajfolyásmegszüntetőprojekten vagyok, így gondoltam megcsinálom ezt is. vigyor3 Plusz már mintha egyre jobban folyna.(vagy csak az évek alatt összegyűlt vigyor3 ) Azért nyilván nem ez a normál állapot, ha lehet megoldanám.
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2020.07.11 szombat, 22:42:37 »

sziasztok.
2.0tddi....4. és 5.fokozatban mikor megjön a toltonyomas.... es kicsit jobban tiporva neki eszement módon raz gyorsítás közben.... a tengelykapcsoló benyomasajor a rázás megszunik.... lehet e a diferencialműből lévő kihajtás a probléma?  nyes
azaz lehet a féltengely a ludas? 1.2.3 ba nem csinalja csak 4.5.ben....mit gondoltok? olyan 120nál elhagyja a rázás.... 90től indul kb.
Naplózva

MkIii TDDI KOMBI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26007


E-mail
« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 09:09:07 »

sziasztok.
2.0tddi....4. és 5.fokozatban mikor megjön a toltonyomas.... es kicsit jobban tiporva neki eszement módon raz gyorsítás közben.... a tengelykapcsoló benyomasajor a rázás megszunik.... lehet e a diferencialműből lévő kihajtás a probléma?  nyes
azaz lehet a féltengely a ludas? 1.2.3 ba nem csinalja csak 4.5.ben....mit gondoltok? olyan 120nál elhagyja a rázás.... 90től indul kb.

Kereked rendben? Ha ennyire sebességfüggő, és csak magasabb tempónál csinálja, simán lehet az is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2021.02.24 szerda, 09:58:04 »

Sziastztok.Érdeklődnék hogy 2001 2.0 benzin ghia Mondiba létezik átalakítás nélkül berakható 6. vált???
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4047


E-mail
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2021.02.24 szerda, 15:48:34 »

Sziastztok.Érdeklődnék hogy 2001 2.0 benzin ghia Mondiba létezik átalakítás nélkül berakható 6. vált???

Az SCI 6-os váltója elvileg felmegy, de a sebesség jeladást meg kell oldani mókolással.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.