Ford Mondeo Club Hungary
2021.03.04 csütörtök, 22:25:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Forum
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 1476432 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24531
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6450 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 17:47:10 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.14 vasárnap, 16:34:29
Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)
Nem tudom miről beszélsz. Illetve a főtengely végén lévő nyelestengely csapágyról beszélsz....
Én értetlenkedem? Hát nem hinném. Te olyan dologról beszélsz, ami nincs. Nekem és másoknak honnan a fenéből kellene tudni, hogy mire gondolsz? Írd azt, amire gondolsz és ennyi az egész!
De ahogy mondtam (még régen is), a nyelestengely csapágy a váltóban van. A főtengely végén nincs semmilyen csapágy és MK3-as Mondeo-ban sosem volt.
A főtengely hátsó szimmering egészen más dolog! Nem a megnevezés pontatlansága itt a probléma, hanem egész más volt megemlítve!
Szóval ami le van írva, az van leírva. Ha nem tudod a pontos nevét, inkább ne írj helyette mást... félrevezető.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.14 vasárnap, 17:52:06 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26007
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6451 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 22:17:02 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.14 vasárnap, 16:34:29
Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)
Azt biza' érdemes, ha már odáig szétborították az autót.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26007
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6452 Dátum:
2020.06.17 szerda, 12:59:10 »
Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46897
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6453 Dátum:
2020.06.17 szerda, 13:13:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 12:59:10
Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.
AndyA
tegyél hozzávalót.annyit már nem megy az az autó,ami azt kinyírja...mennyi? 15éves?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1233
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6454 Dátum:
2020.06.17 szerda, 13:36:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 12:59:10
Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.
AndyA
A 2.2-esben neked még gyári?
Csak azért kérdem, hogy mire számíthatok 339.000 km futás után.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26007
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6455 Dátum:
2020.06.17 szerda, 13:44:26 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.06.17 szerda, 13:36:39
A 2.2-esben neked még gyári?
Csak azért kérdem, hogy mire számíthatok 339.000 km futás után.
498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24531
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6456 Dátum:
2020.06.17 szerda, 13:52:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 13:44:26
498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.
AndyA
Tedd hozzá mindig, hogy a te felhasználási körülményed közel optimális volt.
Egyáltalán semmi következtetést nem lehet levonni, hogy másnak....mennyit fog elmenni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1233
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6457 Dátum:
2020.06.17 szerda, 14:36:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 13:44:26
498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.
AndyA
Akkor jól bírta, köszi!
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26007
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6458 Dátum:
2020.06.17 szerda, 15:09:44 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.06.17 szerda, 14:36:43
Akkor jól bírta, köszi!
115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.
115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.
Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1233
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6459 Dátum:
2020.06.17 szerda, 15:29:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 15:09:44
115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.
115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.
Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.
AndyA
Ideálisan használtátok akkor.
Csak érdeklődtem, ha szétesik 2 hét múlva, akkor sem lövöm fejbe magam.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24531
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6460 Dátum:
2020.06.17 szerda, 16:27:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 15:09:44
115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.
115-137,5-ig TrekXC használta, szinte
kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason
.
Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.
AndyA
Tárnok, melyik részén van az M3-asnak?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26007
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6461 Dátum:
2020.06.17 szerda, 17:50:02 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.17 szerda, 16:27:56
Tárnok, melyik részén van az M3-asnak?
Mert szerinted Tárnokról Miskolcra merre vezet az űt? Az M7-esen?!?!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24531
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6462 Dátum:
2020.06.17 szerda, 19:23:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 17:50:02
Mert szerinted Tárnokról Miskolcra merre vezet az űt? Az M7-esen?!?!
AndyA
Látom, értetted....
"kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason."
Elfelejtetted mit írtál?
Tárnok és Miskolc között nem kizárólag az M3-as van. Nem lehetséges kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason haladni.
Első lépés az M7-es, aztán M0-ás és úgy jön az M3.....
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.17 szerda, 19:25:36 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3285
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6463 Dátum:
2020.06.27 szombat, 19:27:14 »
A váltó teteje áll az olajban. Igaz, ez kb 10 éve így van.
Volt már pasztázva a kulissza teteje, de ugyanúgy folyt belőle utána is. Egészen lefolyik, oldalt a blokk oldalán is. Állítólag a "szuszogónál" dolgozza ki a felesleget, de hát ez már annyit kidolgozott hogy lassan már nincs is benne semmi.
Mit lehet ezzel csinálni?
https://kepkuldes.com/image/ZxqqJc
https://kepkuldes.com/image/ZxqXRu
https://kepkuldes.com/image/ZxqcV7
Naplózva
2002/11 MK3 2.0 (145LE) Ghia
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2634
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6464 Dátum:
2020.06.27 szombat, 20:25:29 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.27 szombat, 19:27:14
A váltó teteje áll az olajban. Igaz, ez kb 10 éve így van.
Volt már pasztázva a kulissza teteje, de ugyanúgy folyt belőle utána is. Egészen lefolyik, oldalt a blokk oldalán is. Állítólag a "szuszogónál" dolgozza ki a felesleget, de hát ez már annyit kidolgozott hogy lassan már nincs is benne semmi.
Mit lehet ezzel csinálni?
https://kepkuldes.com/image/ZxqqJc
https://kepkuldes.com/image/ZxqXRu
https://kepkuldes.com/image/ZxqcV7
Így vettem, és így adtam tovább a Di-t, az elején még akartam vele foglalkozni, aztán elengedtem.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3285
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6465 Dátum:
2020.06.27 szombat, 20:36:00 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.06.27 szombat, 20:25:29
Így vettem, és így adtam tovább a Di-t, az elején még akartam vele foglalkozni, aztán elengedtem.
Mivel épp olajfolyásmegszüntetőprojekten vagyok, így gondoltam megcsinálom ezt is.
Plusz már mintha egyre jobban folyna.(vagy csak az évek alatt összegyűlt
) Azért nyilván nem ez a normál állapot, ha lehet megoldanám.
Naplózva
2002/11 MK3 2.0 (145LE) Ghia
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6466 Dátum:
2020.07.11 szombat, 22:42:37 »
sziasztok.
2.0tddi....4. és 5.fokozatban mikor megjön a toltonyomas.... es kicsit jobban tiporva neki eszement módon raz gyorsítás közben.... a tengelykapcsoló benyomasajor a rázás megszunik.... lehet e a diferencialműből lévő kihajtás a probléma?
azaz lehet a féltengely a ludas? 1.2.3 ba nem csinalja csak 4.5.ben....mit gondoltok? olyan 120nál elhagyja a rázás.... 90től indul kb.
Naplózva
MkIii TDDI KOMBI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26007
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6467 Dátum:
2020.07.13 hétfő, 09:09:07 »
Idézetet írta: villammagnes - 2020.07.11 szombat, 22:42:37
sziasztok.
2.0tddi....4. és 5.fokozatban mikor megjön a toltonyomas.... es kicsit jobban tiporva neki eszement módon raz gyorsítás közben.... a tengelykapcsoló benyomasajor a rázás megszunik.... lehet e a diferencialműből lévő kihajtás a probléma?
azaz lehet a féltengely a ludas? 1.2.3 ba nem csinalja csak 4.5.ben....mit gondoltok? olyan 120nál elhagyja a rázás.... 90től indul kb.
Kereked rendben? Ha ennyire sebességfüggő, és csak magasabb tempónál csinálja, simán lehet az is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
A-magyar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6468 Dátum:
2021.02.24 szerda, 09:58:04 »
Sziastztok.Érdeklődnék hogy 2001 2.0 benzin ghia Mondiba létezik átalakítás nélkül berakható 6. vált???
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4047
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6469 Dátum:
2021.02.24 szerda, 15:48:34 »
Idézetet írta: A-magyar - 2021.02.24 szerda, 09:58:04
Sziastztok.Érdeklődnék hogy 2001 2.0 benzin ghia Mondiba létezik átalakítás nélkül berakható 6. vált???
Az SCI 6-os váltója elvileg felmegy, de a sebesség jeladást meg kell oldani mókolással.
Naplózva
2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
Oldalak:
1
...
123
124
125
126
127
128
129
[
130
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ