Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.03.29 vasárnap, 16:50:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 933 934 935 936 937 938 939 [940]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 7944033 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23986



« Új hozzászólás #46950 Dátum: 2020.03.11 szerda, 08:08:42 »

GSR megrögzött benzines. Nem az a gond, hogy ne értene a dízelekhez, mert ért. Hanem az, hogy nem hajlandó traktort szerelni. Smiley

Engedd el, keress valaki mást. Pl. próbáld meg Viket.

AndyA

Én nem ezt írtam, másképp fogalmaztam.
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.11 szerda, 08:23:01 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108


E-mail
« Új hozzászólás #46951 Dátum: 2020.03.14 szombat, 12:51:04 »

Sziasztok!

Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.

2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.

m
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 12:55:02 írta makrobi » Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25036


E-mail
« Új hozzászólás #46952 Dátum: 2020.03.14 szombat, 13:38:19 »

Én nem ezt írtam, másképp fogalmaztam.

De nagyjából ez a lényeg. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25036


E-mail
« Új hozzászólás #46953 Dátum: 2020.03.14 szombat, 13:39:19 »

Sziasztok!

Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.

2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.

m

Vik.

Biztos, hogy a motor, nem a váltó rakoncátlankodik?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108


E-mail
« Új hozzászólás #46954 Dátum: 2020.03.14 szombat, 16:16:57 »

Vik.

Biztos, hogy a motor, nem a váltó rakoncátlankodik?

AndyA

Azt is jó lenne kizárni, de a hidegen való viselkedése nem váltó problémának tűnik... Habár, én már azon sem csodálkoznék (hidegen valami megszorul a váltóban, és emiatt erőlködik a motor???). 2-3 között hidegen nem szépen vált, de amikor a hőmérő mozdul, ez is kisimul.

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23986



« Új hozzászólás #46955 Dátum: 2020.03.14 szombat, 16:26:28 »

Sziasztok!

Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.

2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.

m

Én egy kis ellentmondás vélek felfedezni....

"a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa."
"meleg motorral is rángat"


 fejvakaras

« Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 16:28:02 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108


E-mail
« Új hozzászólás #46956 Dátum: 2020.03.14 szombat, 19:23:34 »

Én egy kis ellentmondás vélek felfedezni....

"a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa."
"meleg motorral is rángat"


 fejvakaras



Akinek kellett értette elsőre is, de akkor, hogy neked se okozzon gondot:
Hidegen mindenhogy x@r, ronda a hangja, füstöl, csúnyán vált, rángatva gyorsít.
Meleg motorral CSAK EGY ADOTT FORDULATSZÁMON kezd el rángatni. Ha ez például 75 km/h vagy 157 km/h sebességnél lenne, nem is zavarna annyira. De mint írtam elég népszerű sebességeknél jelentkezik. Ez picit rontja a veztési élményt. "Megy mint a doxa" - na jó, kicsit lehet, hogy túloztam. Arra gondoltam, hogy finoman elindul, szépen vált sebességet, nem füstöl, a hangja is kellemes (ja, nem..), már amennyire egy dízelnek lehet. Szóval egészen úgy viselkedik, mint az autók szoktak.

Így összeáll?

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23986



« Új hozzászólás #46957 Dátum: 2020.03.14 szombat, 19:37:47 »

Akinek kellett értette elsőre is, de akkor, hogy neked se okozzon gondot:
Hidegen mindenhogy x@r, ronda a hangja, füstöl, csúnyán vált, rángatva gyorsít.
Meleg motorral CSAK EGY ADOTT FORDULATSZÁMON kezd el rángatni. Ha ez például 75 km/h vagy 157 km/h sebességnél lenne, nem is zavarna annyira. De mint írtam elég népszerű sebességeknél jelentkezik. Ez picit rontja a veztési élményt. "Megy mint a doxa" - na jó, kicsit lehet, hogy túloztam. Arra gondoltam, hogy finoman elindul, szépen vált sebességet, nem füstöl, a hangja is kellemes (ja, nem..), már amennyire egy dízelnek lehet. Szóval egészen úgy viselkedik, mint az autók szoktak.

Így összeáll?

m

Hm...
Nem okoz gondot.  laugh
AndyA-nak kellett?  vigyor3
Arra próbáltam csak rámutatni, hogy ha érthetően nem tudod leírni mi a tünet (neked okoz ez gondot), akkor hogyan vársz bármit?
Meg ugye nem beszélgetni kell róla, attól nem javul meg. Szerviz....

A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Semmit nem számít, hogy mikor mi volt csinálva...javítva...stb.  Most most van.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 19:40:39 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108


E-mail
« Új hozzászólás #46958 Dátum: 2020.03.14 szombat, 20:32:17 »

Hm...
Nem okoz gondot.  laugh
AndyA-nak kellett?  vigyor3
Arra próbáltam csak rámutatni, hogy ha érthetően nem tudod leírni mi a tünet (neked okoz ez gondot), akkor hogyan vársz bármit?
Meg ugye nem beszélgetni kell róla, attól nem javul meg. Szerviz....

A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Semmit nem számít, hogy mikor mi volt csinálva...javítva...stb.  Most most van.  wave

Látom szövegértéssel gondok vannak. Feleségem fejlesztő pedagógus, ha gondolod kérek tőle neked feladatlapokat, vannak tök jó gyakorlatok. Igaz gyerekeknek, de hátha menni fog.

Volt egy kérdés: "Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? "
Jött egy válasz: "Vik"

Ennyi, pont. A többi apróbetűs, csupa érdekes adat, van aki szereti az ilyesmit. Én is.

>A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Megvolt. Ahogy írtam nemrég volt felújítva, megvan számla, egyéb papírok, talán még garancia időn belül is van még. Pár hete, mikor legutóbb szervízben volt, újra bevizsgálták egyéb dolgok mellett, és minden rendben volt velük. Valami nyilván nem jó, mert ha minden rendben lenne, akkor nem így működne a szekér, de azt érzem, hogy a szervízben elfogyott az ötlet. És nem akarom elkezdeni ezt a kicserélünk valamit - megint nem jó - vissza a szervízbe cilust. A végére akarok járni. Engedd ezt most el, nem kell megfejtened. Megkeresem akit ajánlottatok, és ha kiderül mi volt a baj, megírom. Lesz egy újabb érdekes adat... Smiley

peace  eljen
m

Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23986



« Új hozzászólás #46959 Dátum: 2020.03.14 szombat, 20:45:19 »

Látom szövegértéssel gondok vannak. Feleségem fejlesztő pedagógus, ha gondolod kérek tőle neked feladatlapokat, vannak tök jó gyakorlatok. Igaz gyerekeknek, de hátha menni fog.

Volt egy kérdés: "Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? "
Jött egy válasz: "Vik"

Ennyi, pont. A többi apróbetűs, csupa érdekes adat, van aki szereti az ilyesmit. Én is.

>A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Megvolt. Ahogy írtam nemrég volt felújítva, megvan számla, egyéb papírok, talán még garancia időn belül is van még. Pár hete, mikor legutóbb szervízben volt, újra bevizsgálták egyéb dolgok mellett, és minden rendben volt velük. Valami nyilván nem jó, mert ha minden rendben lenne, akkor nem így működne a szekér, de azt érzem, hogy a szervízben elfogyott az ötlet. És nem akarom elkezdeni ezt a kicserélünk valamit - megint nem jó - vissza a szervízbe cilust. A végére akarok járni. Engedd ezt most el, nem kell megfejtened. Megkeresem akit ajánlottatok, és ha kiderül mi volt a baj, megírom. Lesz egy újabb érdekes adat... Smiley

peace  eljen
m




 nyes
Akkor már csak szövegíróhoz kell menned!  taps

Mi volt meg?
Ez?

"Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva"  
1 éve?   nyes

Na jó....   wave
Eszem ágában sincs megfejteni, főleg nem látatlanban.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 20:48:38 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TonySpark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #46960 Dátum: 2020.03.17 kedd, 12:17:15 »

Sziasztok.

Pár hete felfigyeltem egy egyre erősödő "puffogó" hangra a motortérből.
Körülnéztem és a légszűrőházból, vagyis a turbó szívó oldalából jön a hang. Videó: https://photos.app.goo.gl/38fBzKpq7xhuyex2A
Követem a fórumot és most végig és olvastam volt-e valakinek hasonló.
Volt akinek motorfelújítás után nem jól rakták össze a vezérlést (hidrotőke) és az okozta a hangot, Nálam viszont a vezérlés még nem volt bántva mióta nálam van (5 éve).
Nem nagyon tudom elképzelni mi okozhatja illetve hogy így mennyire lehet menni vele.
Hibakód nincs, egr tiszta és működik, nincs ledugózva. Turbonyomás van, ereje van, hidegen nagyobb gázadásoknál vagy emelkedőknél van azért füstje de mióta nálam van az ilyen.
Lehúztam egyenként a befecskendezőket de egyiknél sem hagyta abba, így gondolom nem a porlasztókkal van a baj. Azok amúgy 2013-ban voltak cserélve.
Ha van ötlet szívesen fogadom.  worship
Naplózva

2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TDCI FMBA 130Le
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1060


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46961 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 13:22:19 »

SOS segítséget kérnék!

Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.

Nemrég cseréltek benne egy izzítógyertyát, mert eléggé füstölt indítaskor. Azóta kevésbe füstöl. Viszont egyszer lefulladt és villogott az izzítás lámpa. De akkor egyből újraindult. Azóta mentem vele kb. 500 km-t gond nélkül.
Most meg nem indul.
Vkinek vmi sos ötlet?
 
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.19 csütörtök, 13:24:01 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23986



« Új hozzászólás #46962 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 13:25:58 »

SOS segítséget kérnék!

Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.

Nemrég cseréltek benne egy izzítógyertyát, mert eléggé füstölt indítaskor. Azóta kevésbe füstöl. Viszont egyszer lefulladt és villogott az izzítás lámpa. De akkor egyből újraindult. Azóta mentem vele kb. 500 km-t gond nélkül.
Most meg nem indul.
Vkinek vmi sos ötlet?
 

Tüzelőanyagrendszeri hiba lesz, feltehetően.
Ki kell olvasni a hibatárolót.

Távolról ennyi a maximum.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1060


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46963 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 13:54:08 »

Tüzelőanyagrendszeri hiba lesz, feltehetően.
Ki kell olvasni a hibatárolót.

Távolról ennyi a maximum.


UPDATE :
sikerült beindítani, miután kicsit felnyitottam a motorháztetőt, és megmozgattam pár csatit. Nembtom mi oldotta meg.. egyelőre..
Hazaérve újraindult.
Szal most majd hibakiolvasás és meglátjuk.
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25036


E-mail
« Új hozzászólás #46964 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 14:52:25 »


UPDATE :
sikerült beindítani, miután kicsit felnyitottam a motorháztetőt, és megmozgattam pár csatit. Nembtom mi oldotta meg.. egyelőre..
Hazaérve újraindult.
Szal most majd hibakiolvasás és meglátjuk.

Melyik csatlakozót piszkáltad meg, azt még tudod?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1060


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46965 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 19:16:37 »

Melyik csatlakozót piszkáltad meg, azt még tudod?

AndyA


a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...  falbav

 help    ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...   help
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 522


E-mail
« Új hozzászólás #46966 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 21:32:34 »

Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.

Ez jutott eszembe: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1131403#msg1131403
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1060


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46967 Dátum: 2020.03.22 vasárnap, 18:00:58 »


Köszi, lehet benne vmi... muszáj lesz megnéznem mindent, mert a hibatároló üres...  falbav falbav falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1060


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46968 Dátum: 2020.03.22 vasárnap, 18:03:29 »


a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...  falbav

 help    ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...   help

Kiolvastam a hibakódot, vagyis olvastam volna.. merthogy tök üres volt... Így azért nehezebb kitalálni, hogy mi a baj. Mondjuk azóta megint indul simán...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #46969 Dátum: 2020.03.23 hétfő, 20:18:11 »


a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...  falbav

 help    ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...   help

Nekem ilyen bizonytalan elindulás és leállás és nem indulás a gázolajszűrő miatt volt!
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25036


E-mail
« Új hozzászólás #46970 Dátum: 2020.03.23 hétfő, 20:45:20 »

Nekem ilyen bizonytalan elindulás és leállás és nem indulás a gázolajszűrő miatt volt!

Hidegben tud ilyet, de amikor problémája volt vele, akkor nem volt ennyire hideg, mint most. Vagy nagyon régen cserélte, és rém koszos lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1060


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46971 Dátum: 2020.03.24 kedd, 13:41:49 »

Hidegben tud ilyet, de amikor problémája volt vele, akkor nem volt ennyire hideg, mint most. Vagy nagyon régen cserélte, és rém koszos lehet.

AndyA


Nem régen cseréltem, max 15ekm van benne...
A hibataroló mindig eltarolja a hibát?
Milyen direkt hibát tudnék generalni, hogy meglássam eltarolja-e?
Pl. Nyomócsővegén a csatit ha lehúzom?

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45476



« Új hozzászólás #46972 Dátum: 2020.03.24 kedd, 15:38:23 »


Nem régen cseréltem, max 15ekm van benne...
A hibataroló mindig eltarolja a hibát?
Milyen direkt hibát tudnék generalni, hogy meglássam eltarolja-e?
Pl. Nyomócsővegén a csatit ha lehúzom?


nem. Mk3 a gyujtas levetele után ha a következő gyujtas raadasakor nem tárol hibát akkor törlődik a hibatarolo.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23986



« Új hozzászólás #46973 Dátum: 2020.03.24 kedd, 16:02:31 »

nem. Mk3 a gyujtas levetele után ha a következő gyujtas raadasakor nem tárol hibát akkor törlődik a hibatarolo.

Nem minden esetben van ez így.
Ha nem tárol, akkor mi törlődik?  Roll Eyes

« Utoljára szerkesztve: 2020.03.24 kedd, 18:08:38 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25036


E-mail
« Új hozzászólás #46974 Dátum: 2020.03.24 kedd, 17:39:17 »

Nem minden esetben van ez így.

Igen, tudjuk, van olyan hiba, ami ilyenkor sem törlődik...

A lényeg viszont az, hogy a hibák egy jelentős része igen, és hiába olvasná ki utóbb az ember, akkor muszáj, amikor villog a malacfarok, motorleó nélkül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #46975 Dátum: 2020.03.24 kedd, 17:40:40 »

Sziasztok 504z porlasztót ki lehet váltani valami mással ideiglenesen?
Pl 301z
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23986



« Új hozzászólás #46976 Dátum: 2020.03.24 kedd, 18:06:31 »

Igen, tudjuk, van olyan hiba, ami ilyenkor sem törlődik...

A lényeg viszont az, hogy a hibák egy jelentős része igen, és hiába olvasná ki utóbb az ember, akkor muszáj, amikor villog a malacfarok, motorleó nélkül.

AndyA

Komolyan?  Roll Eyes

Ezt nem úgy lehet eldönteni, hogy "jelentős része" A hibakódok nem részekre vannak osztva.  vigyor3
A plauzibilis és/vagy üzemállapot függő generált hibaüzenetek törlődhetnek és mivel az a hibaállapot csak akkor van/volt így a következő gyújtás ciklusban nyilván nincs ott....egészen a hibát generáló üzemállapot ismétlődéséig.  Cool

Csak azért írtam, hogy egységes kijelentést ne tegyünk.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23986



« Új hozzászólás #46977 Dátum: 2020.03.24 kedd, 18:07:32 »

Sziasztok 504z porlasztót ki lehet váltani valami mással ideiglenesen?
Pl 301z

Almás rétest tudunk ideiglenesen körtéből csinálni?

Ami gyárilag belevaló, azt kell beszerelni.
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.24 kedd, 18:09:26 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8090



E-mail
« Új hozzászólás #46978 Dátum: 2020.03.24 kedd, 19:29:00 »

Sziasztok 504z porlasztót ki lehet váltani valami mással ideiglenesen?
Pl 301z

Persze. Két lábbal vagy biciklivel, esetleg buszjeggyel. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.25 szerda, 07:10:28 írta AndyA » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #46979 Dátum: 2020.03.24 kedd, 20:23:09 »

Köszönöm.
Az hogy ti okosak lehordtok mindenkit ha kérdez valamit az rendben van?
Ha hülyeséget kérdezek az nincs rendben nekem tudnom kell és kész.
Igy születik mindenki nem? Tudni kell mindent és kész.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8090



E-mail
« Új hozzászólás #46980 Dátum: 2020.03.24 kedd, 20:38:54 »

Köszönöm.
Az hogy ti okosak lehordtok mindenkit ha kérdez valamit az rendben van?
Ha hülyeséget kérdezek az nincs rendben nekem tudnom kell és kész.
Igy születik mindenki nem? Tudni kell mindent és kész.

Nem lehordásnak szántam, gondolj az előző hsz-em végére egy smiley-t Wink

Sokminden van az autóban, ami akár ideiglenesen, akár véglegesen helyettesíthető mással. De az üzemanyagrendszer még gyárilag is egy elég érzékeny pontja az autónak. Még a pontosan belevaló alkatrészeket is nagy odafigyeléssel kell szerelni (gondolj bele, ezer bar-os nyomások rohangálnak bizonyos helyeken).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45476



« Új hozzászólás #46981 Dátum: 2020.03.24 kedd, 21:18:45 »

Nem lehordásnak szántam, gondolj az előző hsz-em végére egy smiley-t Wink

Sokminden van az autóban, ami akár ideiglenesen, akár véglegesen helyettesíthető mással. De az üzemanyagrendszer még gyárilag is egy elég érzékeny pontja az autónak. Még a pontosan belevaló alkatrészeket is nagy odafigyeléssel kell szerelni (gondolj bele, ezer bar-os nyomások rohangálnak bizonyos helyeken).
elsőre nem ment volna igy?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25036


E-mail
« Új hozzászólás #46982 Dátum: 2020.03.25 szerda, 07:10:56 »

Nem lehordásnak szántam, gondolj az előző hsz-em végére egy smiley-t Wink

Sokminden van az autóban, ami akár ideiglenesen, akár véglegesen helyettesíthető mással. De az üzemanyagrendszer még gyárilag is egy elég érzékeny pontja az autónak. Még a pontosan belevaló alkatrészeket is nagy odafigyeléssel kell szerelni (gondolj bele, ezer bar-os nyomások rohangálnak bizonyos helyeken).

Odatettem neked a smiley-t, ha már te lusta voltál. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8090



E-mail
« Új hozzászólás #46983 Dátum: 2020.03.25 szerda, 08:36:59 »

elsőre nem ment volna igy?

Nem!  eplus2 nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25036


E-mail
« Új hozzászólás #46984 Dátum: 2020.03.25 szerda, 08:37:21 »

elsőre nem ment volna igy?

Nem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45476



« Új hozzászólás #46985 Dátum: 2020.03.25 szerda, 08:50:22 »

Hagyjuk.Tuskók vagytok és kész.Gondolj ide egy smile-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 933 934 935 936 937 938 939 [940]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.