Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2022.01.25 kedd, 11:44:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 945 946 947 948 949 950 951 [952]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 10434696 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #47550 Dátum: 2021.11.20 szombat, 17:42:53 »

Szia!
Az első tanácsom, hogy VIDD VISSZA! Gondolom, hogy szabad szemmel messziről is jól látható összeget hagytál a szervizben. Oldják meg!
Lehet szakszerűtlen javítás, lehet, hogy csak nem lettek az új kódok feltanítva, lehet a porlasztó is rosszul javítva, egyszóval ezer oka lehet.
Egy biztos, hogy ne fogadd el, hogy szarabb mint volt!

Sziasztok, Jóreggelt! Szeretnék egy kis segítséget kérni, hátha van köztünk szerelő, netán nálam jobban hozzáértő. 2.0 tdci 130 lovas 2007 es mondeo mkIII. Most kapott új porlasztókat, új nagynyomású, olaj és összes szűrő cserélve. A problémám az lenne, hogy szervízben, számlával csinálták. De az autó elképesztő módon csattog, hangosabb mint volt sokkal. Nagyon kormol és erőtlen. És hozzáteszem kapott új turbót ( felújítottat) és egy teljesen új vezérlőelektronikát. Gyengébb is az autó jóval. Vittem másik szervízbe, ott azt mondták rá, hogy a 3-as porlasztó néha többet fecskendez be, kb minden 10-ik beporlasztásnál. Lehetne ez a baj? Netán a vezérműláncot 1 fokkal vagy foggal  nem rakhatták el. Alapjáraton is nagyon csattogosan jár. Hátha valaki tud segíteni. Diagnosztikám sajnos nincsen. Előre is köszönöm.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26439


E-mail
« Új hozzászólás #47551 Dátum: 2021.11.20 szombat, 23:10:46 »

Sziasztok, Jóreggelt! Szeretnék egy kis segítséget kérni, hátha van köztünk szerelő, netán nálam jobban hozzáértő. 2.0 tdci 130 lovas 2007 es mondeo mkIII. Most kapott új porlasztókat, új nagynyomású, olaj és összes szűrő cserélve. A problémám az lenne, hogy szervízben, számlával csinálták. De az autó elképesztő módon csattog, hangosabb mint volt sokkal. Nagyon kormol és erőtlen. És hozzáteszem kapott új turbót ( felújítottat) és egy teljesen új vezérlőelektronikát. Gyengébb is az autó jóval. Vittem másik szervízbe, ott azt mondták rá, hogy a 3-as porlasztó néha többet fecskendez be, kb minden 10-ik beporlasztásnál. Lehetne ez a baj? Netán a vezérműláncot 1 fokkal vagy foggal  nem rakhatták el. Alapjáraton is nagyon csattogosan jár. Hátha valaki tud segíteni. Diagnosztikám sajnos nincsen. Előre is köszönöm.

Az porlasztók kódolása után kell neki vagy pár ezer km, hogy "megtanulja" az új porlasztókat. Viszont addig sem lehet látványosan erőtlen. Vidd vissza, ahol csinálták, hogy ez így nem jó, fussanak neki újra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #47552 Dátum: 2021.12.01 szerda, 15:06:55 »

Amikor villog az izzításjel,akkor kell hibakódot olvastatni,és utána lehet a javításon agyalni.

Most ott tartok, hogy hibakód olvasás volt.....    P2337 elösszőr.. / a 2-es henger befecskendező fúvoka hiba....
Második olvasás eredménye.......                      KWP 2000

Iilyenkor mi a teendő???
 
Köszönöm a véleményeket
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26439


E-mail
« Új hozzászólás #47553 Dátum: 2021.12.01 szerda, 15:42:49 »

Most ott tartok, hogy hibakód olvasás volt.....    P2337 elösszőr.. / a 2-es henger befecskendező fúvoka hiba....
Második olvasás eredménye.......                      KWP 2000

Iilyenkor mi a teendő???
 
Köszönöm a véleményeket

Először vidd el poharazásra (résolaj mérés), ha esetleg tudják a szállított mennyiségeket is tesztelni, az bónusz.

Addig meg kezd el dobálni az aprót a malacperselybe, mert sajna esélyes, hogy találni fognak valamit, ami zsebbe nyúlós lehet.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2021.12.09 csütörtök, 13:33:13 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47662



« Új hozzászólás #47554 Dátum: 2021.12.01 szerda, 16:14:50 »

Most ott tartok, hogy hibakód olvasás volt.....    P2337 elösszőr.. / a 2-es henger befecskendező fúvoka hiba....
Második olvasás eredménye.......                      KWP 2000

Iilyenkor mi a teendő???
 
Köszönöm a véleményeket
rövid távon:
A csúcsok újra programozása, és hibakód törlés.
Hosszú távon:
Üza rendszer felújítás,de ez már vetekszik az autó értékével.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
asram54
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #47555 Dátum: 2021.12.09 csütörtök, 11:05:52 »

Sziasztok! Hozzá tudnék jutni egy autóhoz ami mindenben megegyezik az én autómmal csak a motorkódja más. Az enyém motorkódja HJCB a donornak szánt üzemképes autóé pedig HJBB. A donornak szánt autó alkatrészei beépíthetőek az enyémbe, mert ha igen akkor megveszem. Előre is köszönöm a hozzáértőek hozzászólásait. Üdv. Mindenkinek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26439


E-mail
« Új hozzászólás #47556 Dátum: 2021.12.09 csütörtök, 13:34:28 »

Sziasztok! Hozzá tudnék jutni egy autóhoz ami mindenben megegyezik az én autómmal csak a motorkódja más. Az enyém motorkódja HJCB a donornak szánt üzemképes autóé pedig HJBB. A donornak szánt autó alkatrészei beépíthetőek az enyémbe, mert ha igen akkor megveszem. Előre is köszönöm a hozzáértőek hozzászólásait. Üdv. Mindenkinek.

Pontosan mit akarsz átszerelni, ami kérdéses? Nyilván egy lengőkar passzos lesz, annak semmi köze a motrkódhoz. Amúgy jó eséllyel majd' minden csereszabatos lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #47557 Dátum: 2021.12.10 péntek, 11:16:15 »

rövid távon:
A csúcsok újra programozása, és hibakód törlés.
Hosszú távon:
Üza rendszer felújítás,de ez már vetekszik az autó értékével.

Mint laikus kérdezem, :-)

melyik a 2-es  fúvóka.... hogyan van a hengerek sorrendje, jobról vagy balról kell számolni?   1-3-2-4  ?

Lehet csak azt az egy hibás befecskendező fúvókát cserélni?
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
asram54
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #47558 Dátum: 2021.12.10 péntek, 11:41:31 »

Pontosan mit akarsz átszerelni, ami kérdéses? Nyilván egy lengőkar passzos lesz, annak semmi köze a motrkódhoz. Amúgy jó eséllyel majd' minden csereszabatos lehet.

AndyA
Üzemanyag renszer elemei (pl. magasnyomású pumpa, porlasztók). Generátor, önindító, EGR szelep, turbó, kipufogó rendszer.
Az érdekelne, hogy mit tudnék felhasználni ha nekem valami megadná magát? Az átkódolásokat ha kell egy barátom meg tudná oldani.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23678


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47559 Dátum: 2021.12.10 péntek, 12:45:12 »

Üzemanyag renszer elemei (pl. magasnyomású pumpa, porlasztók). Generátor, önindító, EGR szelep, turbó, kipufogó rendszer.
Az érdekelne, hogy mit tudnék felhasználni ha nekem valami megadná magát? Az átkódolásokat ha kell egy barátom meg tudná oldani.
legrosszabb esetben, kábelkötegestől, motorvezérlőstől minden átrakható 1az1ben
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26439


E-mail
« Új hozzászólás #47560 Dátum: 2021.12.10 péntek, 13:54:46 »

legrosszabb esetben, kábelkötegestől, motorvezérlőstől minden átrakható 1az1ben

Na igen, de szerintem pont ezt szeretné elkerülni, hogy szét kelljen bombázni a kábelkötegig bezárólag az egész motorteret. Pont azt aligha akar cserélni, úgy vélem. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
asram54
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #47561 Dátum: 2021.12.10 péntek, 16:05:25 »

Hát igen, kábelköteget nem szeretnék cserélni. Anélkül nem megy a dolog?
Naplózva
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #47562 Dátum: 2021.12.15 szerda, 15:17:34 »

Üdv,

szeretném kérdeni,hogy a " P2337" kód mit jelent?
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47662



« Új hozzászólás #47563 Dátum: 2021.12.15 szerda, 15:48:29 »

Üdv,

szeretném kérdeni,hogy a " P2337" kód mit jelent?

P2337 Cylinder #2 Above Knock Threshold

Üzemanyag rendszer hiba. A csúcs biztos benne van...
A 2 hengernel a kopogas érzékelő bejelzett, tökéletlen égés.
De lentebb már kaptál tanácsot korábban erre.
« Utoljára szerkesztve: 2021.12.15 szerda, 15:51:19 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26439


E-mail
« Új hozzászólás #47564 Dátum: 2021.12.15 szerda, 15:54:45 »

P2337 Cylinder #2 Above Knock Threshold

Üzemanyag rendszer hiba. A csúcs biztos benne van...
A 2 hengernel a kopogas érzékelő bejelzett, tökéletlen égés.
De lentebb már kaptál tanácsot korábban erre.

Fentebb. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47662



« Új hozzászólás #47565 Dátum: 2021.12.15 szerda, 16:41:18 »

Fentebb. :-)

AndyA
neked...  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47662



« Új hozzászólás #47566 Dátum: 2021.12.15 szerda, 16:41:47 »

Mint laikus kérdezem, :-)

melyik a 2-es  fúvóka.... hogyan van a hengerek sorrendje, jobról vagy balról kell számolni?   1-3-2-4  ?

Lehet csak azt az egy hibás befecskendező fúvókát cserélni?

http://auto-diagnostics.info/pdf/focom-icu-info-en.pdf

mindent lehet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #47567 Dátum: 2021.12.22 szerda, 11:16:59 »


Találtam a 96kw motorhoz befecskendezőfúvókát.... de miután megirtam a motor kódott:  N7BB azt mondta az eladó,hogy a fúvóka száma is kell,mert a mkód nem elegendő...mert több fajta is lehet beépítve....
a szerelőm viszont azt mondja, hogy a motor kód,és a 96 kw szám a fontos...
 a fúvóka szám csak a kiszerelés után látható?..
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26439


E-mail
« Új hozzászólás #47568 Dátum: 2021.12.22 szerda, 11:31:30 »

Találtam a 96kw motorhoz befecskendezőfúvókát.... de miután megirtam a motor kódott:  N7BB azt mondta az eladó,hogy a fúvóka száma is kell,mert a mkód nem elegendő...mert több fajta is lehet beépítve....
a szerelőm viszont azt mondja, hogy a motor kód,és a 96 kw szám a fontos...
 a fúvóka szám csak a kiszerelés után látható?..

http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0

Hátha segít.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #47569 Dátum: 2021.12.22 szerda, 13:01:31 »


Köszi a választ,
 a tblázatból kiolvasva , az autóm 2003 . 07.03 gyártási dátum, ezek szerint Delphi.....ilyen jelölést találtam a henger feletti "elosztó" csövön...
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26439


E-mail
« Új hozzászólás #47570 Dátum: 2021.12.22 szerda, 13:03:37 »

Köszi a választ,
 a tblázatból kiolvasva , az autóm 2003 . 07.03 gyártási dátum, ezek szerint Delphi.....ilyen jelölést találtam a henger feletti "elosztó" csövön...

Igen, az MK3 dizlikben Delphi az adagolórendszer. De nem mindegy, hogy melyik porlasztó van a motorodban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


E-mail
« Új hozzászólás #47571 Dátum: 2021.12.22 szerda, 13:19:35 »

Igen, az MK3 dizlikben Delphi az adagolórendszer. De nem mindegy, hogy melyik porlasztó van a motorodban.

AndyA

állítólag kiszerelés nélkül is látszik a porlasztó száma,vagy ki kell szerelni..../ azért kérdem,mert gurul az autó.. /?
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1040


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47572 Dátum: 2021.12.22 szerda, 15:28:02 »

állítólag kiszerelés nélkül is látszik a porlasztó száma,vagy ki kell szerelni..../ azért kérdem,mert gurul az autó.. /?

Simán telefonnal lefotózható, én annak idején igy csináltam
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gaborm911
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #47573 Dátum: 2021.12.23 csütörtök, 13:22:52 »

Sziasztok. Igaz nem mondeo hanem transit. Adott egy MK7 transit 2,2 tdci 125 LE, regenerálás közben nagyon füstöl, es nem hagyja rá, képes akár 4 órán keresztül is csinálni. Kékes fehér füst ömlik belőle. Közben esett egy lánc csere is. Szerelő elmondása szerint 0,5 fokkal volt elmenve és a dpf ben cseréltek valami szenzort. De nem segített. Szerintük dpf csere. Viszont lánccsere után hegyesebben jár az autó és szerintem em is megy úgy. Forscan van a háznál. Netán ha valaki tudna nekem értékeket mondani, hogy mi lenne az ideális a dpf érzékelőknél lehet rájönnék a hibára. A másik hogy 2-3000 km belement sajnos megnyúlt lánccal, elképzelhető, hogy miután ki lett cserélve, utána kellett volna állítani a befecskendezésnek?   Előre is nagyon köszönöm. És Kellemes Ünnepeket!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47662



« Új hozzászólás #47574 Dátum: 2021.12.23 csütörtök, 14:44:48 »

Sziasztok. Igaz nem mondeo hanem transit. Adott egy MK7 transit 2,2 tdci 125 LE, regenerálás közben nagyon füstöl, es nem hagyja rá, képes akár 4 órán keresztül is csinálni. Kékes fehér füst ömlik belőle. Közben esett egy lánc csere is. Szerelő elmondása szerint 0,5 fokkal volt elmenve és a dpf ben cseréltek valami szenzort. De nem segített. Szerintük dpf csere. Viszont lánccsere után hegyesebben jár az autó és szerintem em is megy úgy. Forscan van a háznál. Netán ha valaki tudna nekem értékeket mondani, hogy mi lenne az ideális a dpf érzékelőknél lehet rájönnék a hibára. A másik hogy 2-3000 km belement sajnos megnyúlt lánccal, elképzelhető, hogy miután ki lett cserélve, utána kellett volna állítani a befecskendezésnek?   Előre is nagyon köszönöm. És Kellemes Ünnepeket!
szia. Talán hasznos tipp...de a tranyó nem mondi....és az évjáratok is elcsúsznak a motorverzióknál.

nem lehet, hogy a kipufogő rendszerben van egy evaporátor ? Ha így van,elképzelhető, hogy az izzító kiégett és vagy a biztije, vagy a csőve eldugult a koromtól és nem fecskendez be.Ezért nem fut le a regeneráció.De van még egy nyomáskülönbség szenzor,aminek a csövei szoktak elporladni, vagy, és a hőfok szenzorok működése is fontos a dpf-ben.

Ha nincs evaporátor, és a motorba fecskendez  regeneráció során,akkor az izzító gyertyákat kellene ellenőrizni első körben,aztán a szenzorokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23678


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47575 Dátum: 2021.12.23 csütörtök, 20:29:55 »

Talán hasznos tipp...de a tranyó nem mondi....és az évjáratok is elcsúsznak a motorverzióknál.
meg nagyjából semmiben sem egyezik mk3 mondeoval, azon kívül, hogy mind2t puma motornak hívják.

az már csak további öröm, hogy azt se tudjuk ő mk7 alatt mire gondolt, 2.2 volt densoval/siemenssel, euro4/5 ben, stb. évjárat, motorkód, kw, fwd/rwd stb nélkül ezt ki nem találja senki, hogy mire gondolt költő...
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
asram54
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #47576 Dátum: 2022.01.07 péntek, 14:18:30 »

Sziasztok! Ford Mondeo TDCI 2.0 Diesel 2005-ös Kombi, motor kód :HJBC. Hibajelenség:indítás után izzításjelző villog, motorfordulatszám nem emelkedik 3000 fölé.
  A diag hibakód:P132B (Turbótöltő töltésvezérlés pozíció érzékelő áramkőr).A legnagyobb hidegben is pöccre indul. Álló motornál a gyújtás ráadásakor, a turbóelektronikánál
 a turbóvezérlő rúd megse mozdul. Ha a turbóvezérlő rúdról leveszem a zégergyűrűt és lehúzom a kart,
 akkor indításkor ugyanúgy villog az izzításjelző, de a motor gázadásra rendesen felpörög.
Ez elektronika szétszerelésénél megnéztem, a benne lévő 12 V-os motor működik.
A bemenő stekkeren a zöld vezetéken gyújtás ráadásakor van 12 volt. Porlasztók résolaj mérését megcsináltam, majdnem azonos minden hengernél.
Turbó 2 hónapja lett felújítva, a szerelő akkor azt mondta, hogy lehet majd gond a közeljövőben a turbó elektronikával is.
(Hogy honnan tudta nem tudom!). Szerintetek mi lehet a gond??? Előre is köszönöm a hozzászólásokat, legyen szép napotok!
 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47662



« Új hozzászólás #47577 Dátum: 2022.01.07 péntek, 15:15:07 »

Sziasztok! Ford Mondeo TDCI 2.0 Diesel 2005-ös Kombi, motor kód :HJBC. Hibajelenség:indítás után izzításjelző villog, motorfordulatszám nem emelkedik 3000 fölé.
  A diag hibakód:P132B (Turbótöltő töltésvezérlés pozíció érzékelő áramkőr).A legnagyobb hidegben is pöccre indul. Álló motornál a gyújtás ráadásakor, a turbóelektronikánál
 a turbóvezérlő rúd megse mozdul. Ha a turbóvezérlő rúdról leveszem a zégergyűrűt és lehúzom a kart,
 akkor indításkor ugyanúgy villog az izzításjelző, de a motor gázadásra rendesen felpörög.
Ez elektronika szétszerelésénél megnéztem, a benne lévő 12 V-os motor működik.
A bemenő stekkeren a zöld vezetéken gyújtás ráadásakor van 12 volt. Porlasztók résolaj mérését megcsináltam, majdnem azonos minden hengernél.
Turbó 2 hónapja lett felújítva, a szerelő akkor azt mondta, hogy lehet majd gond a közeljövőben a turbó elektronikával is.
(Hogy honnan tudta nem tudom!). Szerintetek mi lehet a gond??? Előre is köszönöm a hozzászólásokat, legyen szép napotok!
 
Vészüzem.Csökkentett üza rendszernyomás,turbó nyomás nélkül. Csak azért,hogy a szerelőhöz el tudj gurulni vele.
Álló autónál sebesség jel nélkül nincs turbó nyomás normál helyzetben sem.

Talán a turbó elektronika? ....!!!
Nem csak motor van az elektronikában,sőt nem is az a hibakód.  ...pozíció érzékelő áramkör.
Még ha a motor működik is, a pozíció érzékelés halott.
Szerezz egy bontott elektronikát, vagy javíttasd meg ezt, ha lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
asram54
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #47578 Dátum: 2022.01.07 péntek, 16:33:14 »

Köszönöm a hozzászólásodat!
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #47579 Dátum: 2022.01.12 szerda, 11:34:46 »

Hello,

számomra az nehezen érthető, hogy ez miért csak mínuszban vagy több nap állás után jön elő. Az előző 10 hónapban nem volt ilyen...
( az izzítógyertyákat kicsrélték már, de a hiba fennáll továbbra is )
Köszi.






a leállás nem az miatt van.Levegősödés,ezért a hibakód is....nehéz megtalálni a hibát.Csatikban ó gyűrűket kell cserélni vitonra az üza cső rendszerben,és a résolaj visszavezetésnél is-ellenőrzés,javítás ha valahol szivárog.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47662



« Új hozzászólás #47580 Dátum: 2022.01.12 szerda, 13:14:49 »

Hello,

számomra az nehezen érthető, hogy ez miért csak mínuszban vagy több nap állás után jön elő. Az előző 10 hónapban nem volt ilyen...
( az izzítógyertyákat kicsrélték már, de a hiba fennáll továbbra is )
Köszi.




És az üza rendszeren nem történt semmi javítás? A levegős rendszer hibát meg kell szüntetni,le ellenőrizni
.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #47581 Dátum: 2022.01.12 szerda, 14:04:59 »

Csak jövő héten tudom visszavinni, közben az asszonypajti autója is elromlott, ezzel kell járnunk. Remélem, hogy megtalálják a hibáját és nem a p.csúcsokkal lesz újra gond...



És az üza rendszeren nem történt semmi javítás? A levegős rendszer hibát meg kell szüntetni,le ellenőrizni
.

Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #47582 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 13:14:17 »

Hello,

most már nézik az autót, ott persze beindul azonnal a nagy hidegben is.
Izzítás jó, nyomásértékek rendben, hibakód nincs, csövek is oké.

Állítólag nagyon hideg lesz a hétvégén, remélem produkálja a szervizben is majd a hibát, azaz : nem csak nekem áll le a motor reggel, hidegben indítás után 1 másodperccel és csak fél-1 perc mulva indul be újra..

Üdv



Csak jövő héten tudom visszavinni, közben az asszonypajti autója is elromlott, ezzel kell járnunk. Remélem, hogy megtalálják a hibáját és nem a p.csúcsokkal lesz újra gond...



Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Oldalak: 1 ... 945 946 947 948 949 950 951 [952]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.