Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.01.27 hétfő, 19:25:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 931 932 933 934 935 936 937 [938]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 7724603 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45273



« Új hozzászólás #46850 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 20:20:15 »

Sziasztok.Van hibakód.P2336 és P3600.Reggel kértem segítséget.Ezt írtam reggel.Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Tegnap elkezdett villogni az izzítás jelző.A kocsi ment de mintha nem húzott volna annyira mint szokott.Majd leállítottam és indítás után ismét villog és a motorkontroll lámpa is jelzett.Kicsit megijedtem mert ilyet még nem csinált de haza hozott(90 km).A hangja is fura lett és kopogósabb mint szokott,és nem húz annyira mint előtte de megy.Csak du tudnak hibakódot olvasni de gondoltam addig is valakinek lenne valami gondolata,hogy mire számoljak.2005.tdci 2.0 130le.euro3.EGR dugózva van.Előre is köszönöm.
Üza rendszeri probléma.

P2336 Cylinder #1 Above Knock Threshold
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46851 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 20:28:37 »

Üza rendszeri probléma.

P2336 Cylinder #1 Above Knock Threshold

És valami javaslat,hogy merre induljak??Mit ellenőrizzek,cseréljek??Kopogás érzékelő nem lehet a gond??
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.19 vasárnap, 20:40:02 írta uzoli70 » Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #46852 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 20:44:50 »

És valami javaslat,hogy merre induljak??Mit ellenőrizzek,cseréljek??Kopogás érzékelő nem lehet a gond??

Sajnos nem sok jót jelent. Az egyes henger porlasztóval van baj. Egy újra kódolás meg lehet próbálni, de nem sok sikerrel kecsegtet. Érik neked a csúcs csere, üza rendszer rendbetétel.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46853 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:03:40 »

Sajnos nem sok jót jelent. Az egyes henger porlasztóval van baj. Egy újra kódolás meg lehet próbálni, de nem sok sikerrel kecsegtet. Érik neked a csúcs csere, üza rendszer rendbetétel.
Köszönöm a választ.Egy utolsó kérdés.Ezzel a gondal kb még mennyit tudok menni,hogy ne legyen nagyobb gond??100 km?500 km??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
VZoli
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 11782



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46854 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:31:31 »

Köszönöm a választ.Egy utolsó kérdés.Ezzel a gondal kb még mennyit tudok menni,hogy ne legyen nagyobb gond??100 km?500 km??

Elromolhat úgy a csúcs, hogy teleokádja gázolajjal a hengert, majd mivel a gázolaj nem összenyomható, kimegy a hajtókar a blokk oldalán...
Naplózva

http://n d smondeo.hu/
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23586



« Új hozzászólás #46855 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:36:42 »

Elromolhat úgy a csúcs, hogy teleokádja gázolajjal a hengert, majd mivel a gázolaj nem összenyomható, kimegy a hajtókar a blokk oldalán...


Ez azért menet közben (VZoli: járó motornál) nem tud előfordulni, mert előbb áll le a motor (megszűnik a rail nyomás) és töltéscserénél is kinyomja magából. Meg többnyire a hajtórúd görbül "csak".
Inkább átlyukad a dugattyú teteje....
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.19 vasárnap, 21:38:44 írta Meg Győző » Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 11782



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46856 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:37:28 »


Ez azért menet közben nem tud előfordulni, mert előbb áll le a motor (megszűnik a rail nyomás) és töltéscserénél is kinyomja magából. Meg többnyire a hajtórúd görbül "csak".
Inkább átlyukad a dugattyú teteje....
Írtam én hogy menet közben Huh?
Naplózva

http://n d smondeo.hu/
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23586



« Új hozzászólás #46857 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:38:07 »

Írtam én hogy menet közben Huh?

Máskor mikor?  Álló motornál?  nyes
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 11782



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46858 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:53:00 »

Máskor mikor?  Álló motornál?  nyes

mondjuk indításnál, kombinálva egy hibás izzítógyertyával Huh?
Naplózva

http://n d smondeo.hu/
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23586



« Új hozzászólás #46859 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 22:06:27 »

mondjuk indításnál, kombinálva egy hibás izzítógyertyával Huh?

Ahogy írtam, ha annyira folyatna.....akkor ki sem alakul a rail nyomás.
Ergo nem indul a többi henger sem és az izzítógyertya ha hibás, akkor még úgyse történik semmi.  vigyor3
De nem hibás izzítógyertyánál sem lesz baj.
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 11782



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46860 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 22:21:32 »

Ahogy írtam, ha annyira folyatna.....akkor ki sem alakul a rail nyomás.
Ergo nem indul a többi henger sem és az izzítógyertya ha hibás, akkor még úgyse történik semmi.  vigyor3
De nem hibás izzítógyertyánál sem lesz baj.
Pedig szokott néha. Meg hajtókar görbülni.
Naplózva

http://n d smondeo.hu/
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46861 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 06:27:20 »

Ahogy írtam, ha annyira folyatna.....akkor ki sem alakul a rail nyomás.
Ergo nem indul a többi henger sem és az izzítógyertya ha hibás, akkor még úgyse történik semmi.  vigyor3
De nem hibás izzítógyertyánál sem lesz baj.
Az izzítógyertya az jó,2 hónapja cseréltem.Tegnap este kicsit nehezebben indult mint szokott de elindult és szépen járt.Ha folyatna a porlasztó akkor nem lenne egyenletes az alapjárat az elején,jól tudom??A kopogás érzékelő nem lehet hibás,hogy rossz jelet ad a vezérlőnek??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23586



« Új hozzászólás #46862 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 07:36:41 »

Az izzítógyertya az jó,2 hónapja cseréltem.Tegnap este kicsit nehezebben indult mint szokott de elindult és szépen járt.Ha folyatna a porlasztó akkor nem lenne egyenletes az alapjárat az elején,jól tudom??A kopogás érzékelő nem lehet hibás,hogy rossz jelet ad a vezérlőnek??

Itt nincs szerepe az izzítógyertyának.
Nem jól tudod, egy alapjáraton jól működő befecskendező még lehet hibás fordulaton és fordítva is.
A kopogás érzékelő igen, hibás jelet ad. Mert kopogás os égés történik. Ezen nem véletlen dolgok....

Kár találgatni, hiszen ott a hiba amin el lehet indulni.....
Naplózva
p4czy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #46863 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 08:23:51 »

Ide dobom a címét,hátha szükség lesz rá. 1163 Budapest, Thököly út 35. Dieselklinika. Lehet,hogy az én szerelőm is ide fogja vinni a paripán cuccait.

Köszi, az infót mindkettőtöknek. Valószínűleg szükség lesz rá Smiley
Naplózva

2006 Fl2 Sedan 2.0 TDCi 96kW Ghia, EGR off
p4czy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #46864 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 08:31:18 »

Sajnos aligha. A jellemző hiba, amitől meghalnak a porlasztók, hogy spénesedik a nagynyomású. Annak nincs más kenése, mint maga a gázolaj, így erősen érzékeny a minőségre. Hiába teszel bele másik porlasztót, attól még a CR tovább szórja a spént, és azokat is tönkre fogja tenni záros határidőn belül. Szedd ki a GO-szűrődet, és ereszd le belőle a benne lévő olajat egy tiszta tejfölöspohárba. Húzogass egy darab mágnest alatta, és ha az apró fekete szutyok a GO alján szalad a mágnes után, akkor ez a baj.

AndyA

Ez jó ötlet, megpróbálok egy tesztet szervezni rá. Sajnos aránytalanul sokat nem akarok bele invesztálni, mert a turbó és lendkerék sincs jó állapotban, nem egy jó befektetés most.
Naplózva

2006 Fl2 Sedan 2.0 TDCi 96kW Ghia, EGR off
nandi
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 122


E-mail
« Új hozzászólás #46865 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 16:16:05 »

Hű mennyi 2004-5ös TDCi nyekken meg mostanában.... Sad
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46866 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 19:32:54 »

Hű mennyi 2004-5ös TDCi nyekken meg mostanában.... Sad
Előbb utóbb mindegyiket eléri a porlasztó betegség.Nekem 290 ezer km kellett.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174



E-mail
« Új hozzászólás #46867 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 20:21:46 »

Hű mennyi 2004-5ös TDCi nyekken meg mostanában.... Sad
Az enyém Kb.320000-nél adta meg magát.Múlt héten  rinya
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24826


E-mail
« Új hozzászólás #46868 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 20:57:18 »

Előbb utóbb mindegyiket eléri a porlasztó betegség.Nekem 290 ezer km kellett.

485000 km, gyári, érintetlen... És nem fog meghalni soha. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1155



E-mail
« Új hozzászólás #46869 Dátum: 2020.01.21 kedd, 08:16:01 »

485000 km, gyári, érintetlen... És nem fog meghalni soha. Cheesy

AndyA
Ez a 2.2-es? Nekem 337000 km-nél jár. Napi első hidegindításnál nyom egy fehéres füstpamacsot (2-3mp), azon kívül még nincs baja. Jó lenne, ha elmenne 400000 km-t ez is.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46870 Dátum: 2020.01.21 kedd, 08:45:43 »

Ez a 2.2-es? Nekem 337000 km-nél jár. Napi első hidegindításnál nyom egy fehéres füstpamacsot (2-3mp), azon kívül még nincs baja. Jó lenne, ha elmenne 400000 km-t ez is.  vigyor3
Szerintem a tulajtól is függ.Pl én oda figyelek a kocsimra csak prémium go tankolok,üzemanyag szűröt is sürübben cserélek mégis porlasztós lett.Lehet aki üti vágja nem foglalkozik vele csak hajtja annak többet el megy!Na de mindegy,meg kell csinálni és mehet tovább!!Nekem ez a 4 mondeóm de a következő is az lesz!Szép napot mindenkinek
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24826


E-mail
« Új hozzászólás #46871 Dátum: 2020.01.21 kedd, 08:49:36 »

Ez a 2.2-es? Nekem 337000 km-nél jár. Napi első hidegindításnál nyom egy fehéres füstpamacsot (2-3mp), azon kívül még nincs baja. Jó lenne, ha elmenne 400000 km-t ez is.  vigyor3

Nekem szürkén pöffen egyet, ha nem várom ki az izzítást. Ha várok 5-6 másodpercet, akkor elég kevés füsttel beindul.

A fehér az inkább vízgőz, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1155



E-mail
« Új hozzászólás #46872 Dátum: 2020.01.21 kedd, 09:58:02 »

Nekem szürkén pöffen egyet, ha nem várom ki az izzítást. Ha várok 5-6 másodpercet, akkor elég kevés füsttel beindul.

A fehér az inkább vízgőz, nem?

AndyA
Szürkés/fehéres, elég intenzív gázolaj szaga van. Izzítást kivárom, de kipróbálom azt esetleg, hogy többet izzítok.
Utána már nem füstöl, nem is kormol, pedig tuning van rajta, katalizátor meg nincs.
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 866


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46873 Dátum: 2020.01.21 kedd, 16:54:03 »

Szürkés/fehéres, elég intenzív gázolaj szaga van. Izzítást kivárom, de kipróbálom azt esetleg, hogy többet izzítok.
Utána már nem füstöl, nem is kormol, pedig tuning van rajta, katalizátor meg nincs.

Szerintem az egyik izzító gyertyád elhalálozott és azért a fehér füst, mérj rá mindegyikre és cseréld ha kell
egyébként 100 ezrenként amúgy is érdemes cserélni őket
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
ex.:2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 506


E-mail
« Új hozzászólás #46874 Dátum: 2020.01.21 kedd, 17:37:46 »

Szerintem az egyik izzító gyertyád elhalálozott és azért a fehér füst
A Focus MK2 1.6 TDCi-nél is ez volt az előjel. Aztán egyhelyben állva, alapjáraton néhány másodperc múlva píííííí és piros lámpa és izzítógyertyára utaló hibakód. A Cseréjük után megjavult és megszűnt a fehér füst is.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1155



E-mail
« Új hozzászólás #46875 Dátum: 2020.01.21 kedd, 18:53:20 »

Szerintem az egyik izzító gyertyád elhalálozott és azért a fehér füst, mérj rá mindegyikre és cseréld ha kell
egyébként 100 ezrenként amúgy is érdemes cserélni őket
Mérni mértem őket, aszerint jók. De lehet kicserélem őket, annyira nem drágák.
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #46876 Dátum: 2020.01.22 szerda, 15:48:12 »

Köszi!
Mennyi volt neked?

Legutóbb csak szelepeket kellett cserélni, 120e volt újrakódolással együtt.

Ha csúcsot is kell cserélni, szerintem 45e/db-ért megcsinálja.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1052


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46877 Dátum: 2020.01.22 szerda, 22:36:15 »

Hű mennyi 2004-5ös TDCi nyekken meg mostanában.... Sad

Sajna úgy tűnik nekem is vannak gondok..
Hideg indításnál 4-5 izzítás után is igen nagy szürkés - kékes füstöt tol... Aztán kb 20 másodpercig kicsit össze-vissza jár, de utána kiegyenesedik és semmi problémát nem érzek.
Megy, gyorsul, ketyeg mint egy zsebóra Smiley
Ha csak 1-2 órát áll, akkor simán indul..

Mondjuk a kékes árnyalat nem nyugtat meg, főleg, mintha a kipufogó alatt olajos foltot látnék reggelente...  rinya

357e km, eddig a motor nem volt megbontva

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2436


« Új hozzászólás #46878 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 17:41:00 »

Sajna úgy tűnik nekem is vannak gondok..
Hideg indításnál 4-5 izzítás után is igen nagy szürkés - kékes füstöt tol... Aztán kb 20 másodpercig kicsit össze-vissza jár, de utána kiegyenesedik és semmi problémát nem érzek.
Megy, gyorsul, ketyeg mint egy zsebóra Smiley
Ha csak 1-2 órát áll, akkor simán indul..

Mondjuk a kékes árnyalat nem nyugtat meg, főleg, mintha a kipufogó alatt olajos foltot látnék reggelente...  rinya

357e km, eddig a motor nem volt megbontva


Tisztelt Fórumtárs!
Az eddig megtett Km igen szép teljesítmény. Én a helyedben először ellenőrizném, egyenként az izzítógyertyákat. A gyertyák cseréje 100-150 ezer Km között ajánlatos. Nyáron nem jelent gondot de télen nagyon sokat segít az indításnál és az alapjárati fordulatszám stabilitásában. A gyertyák cseréjével kapcsolatban találsz cikkeket a FAQ topikban. Ha a motor nem eszi az olajat és van benne erő, akkor a dugattyúgyűrűk még megfelelően teszik a dolgukat. Ettől függetlenül elképzelhető olajlehúzó gyűrűkopás.wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1052


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46879 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 23:41:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az eddig megtett Km igen szép teljesítmény. Én a helyedben először ellenőrizném, egyenként az izzítógyertyákat. A gyertyák cseréje 100-150 ezer Km között ajánlatos. Nyáron nem jelent gondot de télen nagyon sokat segít az indításnál és az alapjárati fordulatszám stabilitásában. A gyertyák cseréjével kapcsolatban találsz cikkeket a FAQ topikban. Ha a motor nem eszi az olajat és van benne erő, akkor a dugattyúgyűrűk még megfelelően teszik a dolgukat. Ettől függetlenül elképzelhető olajlehúzó gyűrűkopás.wave
Tisztelettel László! worship

KÖszi  worship

Majdnem azt válaszoltam, hogy nemrég néztük az izzítógyertyákat AndyA-val, de utánna néztem, és az tavaly márciusban volt...
legutóbb 2014-ben cseréltem a gyertyákat, akkor 236e km után, azóta csak 120e km ment bele  eplus2

De igazad van, megnézetem őket mielőbb.. remélem ennyivel megúszom szomoru1
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1052


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46880 Dátum: 2020.01.25 szombat, 23:55:38 »

KÖszi  worship

Majdnem azt válaszoltam, hogy nemrég néztük az izzítógyertyákat AndyA-val, de utánna néztem, és az tavaly márciusban volt...
legutóbb 2014-ben cseréltem a gyertyákat, akkor 236e km után, azóta csak 120e km ment bele  eplus2

De igazad van, megnézetem őket mielőbb.. remélem ennyivel megúszom szomoru1


Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...  szomoru1
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?   rinya rinya rinya

https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing

Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.

vélemények, ötletek?

« Utoljára szerkesztve: 2020.01.25 szombat, 23:57:14 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 866


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46881 Dátum: Tegnap - 07:06:45 »

Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...  szomoru1
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?   rinya rinya rinya

https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing

Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.

vélemények, ötletek?



Valószínű hogy a flexi cső kilyukadt neked (elrohadt) és öt jön a füst. A barátomnak 2 hete cseréltem ki ezt a flexi csövet, mert már az övé teljesen szétrohadt
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
ex.:2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174



E-mail
« Új hozzászólás #46882 Dátum: Tegnap - 07:46:52 »

Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...  szomoru1
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?   rinya rinya rinya

https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing

Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.

vélemények, ötletek?


Az indítás utáni füstöd lehet izzító gyertya.A vezető ülés alól jövő füst ,az meg elképzelhető,hogy a flexibilis cső elrohadt.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24826


E-mail
« Új hozzászólás #46883 Dátum: Ma - 07:26:14 »

Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...  szomoru1
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?   rinya rinya rinya

https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing

Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.

vélemények, ötletek?

Kidurrant a flexicsöved. Nyáron a klíma kondenzvíz kifolyója arra csorgatja a vizet, és a forró fém + víz együtt nem éppen a legjobb ötlet, de ez van. Valamiért ezt így találták ki...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1052


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46884 Dátum: Ma - 12:29:17 »

Az indítás utáni füstöd lehet izzító gyertya.A vezető ülés alól jövő füst ,az meg elképzelhető,hogy a flexibilis cső elrohadt.

Kit ajánlanatok ezekre a munkákra? Nekem most nincs lehetőségem / időm ezt megoldani.

Több helyen is voltam az elmúlt időszakban, de nem sok bizodalmam maradt ezekben a szervízekben.
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6

Volt:  Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
edk
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 506


E-mail
« Új hozzászólás #46885 Dátum: Ma - 15:16:20 »

Kit ajánlanatok ezekre a munkákra? Nekem most nincs lehetőségem / időm ezt megoldani.

Több helyen is voltam az elmúlt időszakban, de nem sok bizodalmam maradt ezekben a szervízekben.
Én Dunaújvárosban egy kipufogószervízhez mentem ugyanezzel tavaly (vagy tavalyelőtt). Alánéztek, megmérték a flexicsövet, megrendelték és két nap múlva fél óra alatt megcsinálta a szerelő. Akkor 18e-t fizettem érte.
Szerk.: kérj meg valakit, hogy fogja be a kipufogó végét valamivel (meleg!) járó motornál és nézd meg közben, hogy hol fúj ki az ülés alatt.
« Utoljára szerkesztve: Ma - 15:18:10 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


2004 TDCI Ghia

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #46886 Dátum: Ma - 17:43:22 »

Sziasztok!
 Főtengely ékszíjtárcsa csavarok meghúzási nyomatékát szeretném megtudni ha van!
Köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 931 932 933 934 935 936 937 [938]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.