Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.12.15 szombat, 21:51:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 911 912 913 914 915 916 917 [918]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 6755108 alkalommal)
BDWTeam és 2 vendég van a témában
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 704


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45850 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 18:18:53 »


Miért szeretnél beletenni ilyen olajat, ha az autód NEM is DPF-s ?  wow1

De igen ebben sajnos van DPF, 2006. 09.-ik havi a gép, és már tisztították.
Most úgy látszik sokakat elkapott a termosztát hiba, mert nálam is pont ua. az helyzet.
Nem megy 70 fölé a víz, ennek a javítása következik, ha végeztem a klíma kompresszor cserével.
Úgyis akadékba lesznek a vízcsövek, legalább egy kosszal meglesz ez is.

Köszi AndyA a választ!

Végignéztem a videot is,köszi!

Én azért irtam, mert fenteb N7BA-t irtál motor kódnak, azokban nincs DPF

most meg az alső részbe beírtad ,hogy N7BB igen azokban van DPF
Naplózva

2005/03/31 - TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi - 6 sebességes - 130 pacis - Mashine Silver 7.2 - tempomat
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #45851 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 19:11:28 »

Én azért irtam, mert fenteb N7BA-t irtál motor kódnak, azokban nincs DPF

most meg az alső részbe beírtad ,hogy N7BB igen azokban van DPF

Igen, mert a forgalmiban N7BB szerepel, de ha ehhez a motor kódhoz kerestem bárhol alkatrészt, sem a Bárdi,
sem a UNIX nem ismeri (más sem). Eddig minden amit cseréltem jó volt hozzá, ha kérték a motorkódot az N7BA-t
adtam meg. Azt, hogy mi a különbség nem tudom. Ha valaki tudja azt megköszönném ha megosztja velem.

Az Autodoc.hu-ról rendeltetek már? Egy ideje nézegetem az ottani alkatrészeket, de számomra olyan ismeretlen márkák vannak,
hogy még nem mertem rendelni semmit onnan. Eddig a 80%-t a Cromax-tól rendeletem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 2006 kombi; N7BB ;BWY
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 957



E-mail
« Új hozzászólás #45852 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 20:18:07 »

Igen, mert a forgalmiban N7BB szerepel, de ha ehhez a motor kódhoz kerestem bárhol alkatrészt, sem a Bárdi,
sem a UNIX nem ismeri (más sem). Eddig minden amit cseréltem jó volt hozzá, ha kérték a motorkódot az N7BA-t
adtam meg. Azt, hogy mi a különbség nem tudom. Ha valaki tudja azt megköszönném ha megosztja velem.

Az Autodoc.hu-ról rendeltetek már? Egy ideje nézegetem az ottani alkatrészeket, de számomra olyan ismeretlen márkák vannak,
hogy még nem mertem rendelni semmit onnan. Eddig a 80%-t a Cromax-tól rendeletem.
Én rendeltem black friday alkalmából. Mivel nekem nem volt sürgős, így megérte a dolog, de 2 hét alatt jött meg a csomag. Az üzemanyagszűrő nem volt nekik raktáron, és 1 hétbe telt beszerezni (elvileg).
Mindegy, ha sürgős a dolog, akkor szerintem hanyagold, ha nem akkor szerintem rendelhetsz onnan.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140



E-mail
« Új hozzászólás #45853 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 12:01:47 »

Hello,

volt egy ilyen hibakódom:

P132B: töltőnyomás jele nem észlelhető

Ez mitől lehet ?

Köszi!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43288



« Új hozzászólás #45854 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 12:12:22 »

Hello,

volt egy ilyen hibakódom:

P132B: töltőnyomás jele nem észlelhető

Ez mitől lehet ?

Köszi!
map szenzor és vezetékelése.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140



E-mail
« Új hozzászólás #45855 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 12:29:44 »

Lyukas turbócsőtől is lehet?





map szenzor és vezetékelése.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43288



« Új hozzászólás #45856 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 14:16:13 »

Lyukas turbócsőtől is lehet?





nem. jel akkor is lenne a MAP-tól...
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3847



E-mail
« Új hozzászólás #45857 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 14:58:47 »

Hello,

volt egy ilyen hibakódom:

P132B: töltőnyomás jele nem észlelhető

Ez mitől lehet ?

Köszi!

Akadó turbó geometria, és előbb-utóbb ennek köszönhetően elromló elektromos rész. Turbó takarítás.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2001 5 ajtós 2.0 16v (145) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140



E-mail
« Új hozzászólás #45858 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 15:55:01 »

Köszi a választ.
Kiderült , hogy volt egy turbócsőrepedésem, elég régóta így mentem de csak most vették észre.
Nem tudom, nem függ-e össze ezzel. Huh?



Akadó turbó geometria, és előbb-utóbb ennek köszönhetően elromló elektromos rész. Turbó takarítás.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3847



E-mail
« Új hozzászólás #45859 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 16:39:23 »

Köszi a választ.
Kiderült , hogy volt egy turbócsőrepedésem, elég régóta így mentem de csak most vették észre.
Nem tudom, nem függ-e össze ezzel. Huh?




Lyukas turbócsővel általában jobban füstöl, ami elősegíti a geometria elkoszolódását.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2001 5 ajtós 2.0 16v (145) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43288



« Új hozzászólás #45860 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 16:50:40 »

Lyukas turbócsővel általában jobban füstöl, ami elősegíti a geometria elkoszolódását.
de lyukas csővel is van turbónyomás jel. Jelhiány csak szakadással lehetséges, hiszen a légköri nyomást is jelzi, ah turbónyomás egyáltalán nincs akkor is.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3847



E-mail
« Új hozzászólás #45861 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 21:34:35 »

Tegyük ehhez hozzá, hogy a hibakódot nem a félrefordított magyar szöveggel kéne értelmezni, hanem az eredetivel.
P132B - Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Performance Problem

Vagyis az elektromos turbó kínlódik, nem MAP jel nincs.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2001 5 ajtós 2.0 16v (145) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43288



« Új hozzászólás #45862 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 22:27:04 »

Tegyük ehhez hozzá, hogy a hibakódot nem a félrefordított magyar szöveggel kéne értelmezni, hanem az eredetivel.
P132B - Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Performance Problem

Vagyis az elektromos turbó kínlódik, nem MAP jel nincs.
ott a pont  eljen
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140



E-mail
« Új hozzászólás #45863 Dátum: 2018.12.11 kedd, 08:33:20 »

Hello,
nos lehet megoldódott a probléma a turbócső cseréjével.
Nem rángat és nem kormol az autó! Korábban a szakik azt hitték, hogy mind a porlasztócs. miatt van.
Tehát nincs füst/kormolás már, viszont továbbra is dadog a motor és egyenetlenül jár.
Nem kerülhetem el a p.cs. bevizsgálását Undecided

 




Tegyük ehhez hozzá, hogy a hibakódot nem a félrefordított magyar szöveggel kéne értelmezni, hanem az eredetivel.
P132B - Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Performance Problem

Vagyis az elektromos turbó kínlódik, nem MAP jel nincs.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Fjod22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #45864 Dátum: 2018.12.11 kedd, 15:44:08 »

Tisztelt tagok!  worship

Olyan után érdeklődnék hogy aki kicserélte(kiváltotta) az olajköri termót az ellenőrizte is hogy nyit-e? Számomra lehetetlennek tűnik hogy a lezárt csőben felmelegszik a víz 80 C fokra a nyitási hőmérsékletre. Most megint elkezdte a visszahülést az autó és forscannel nézve 72-74 fokos a vizem de ha itt még lépem neki visszahül 60 fokra ha megállok városban akkor felmegy 80-82 fokra pedig a főköri termó 92C os gyári ford, az olajköri fél éves gyári és rajta van a réz-központosító.  Én a kiegészítő fűtésnél kerestem a hibát mert amikor elindulok viszonylag hamar 6-7 km felmegy a vizem de utána vissza is hül a visszacsapó szelep az működik legalább is zár bár nem nagy erő kell hogy átbírjam fújni.   
Naplózva

2001 MK3 Mondeo Kombi 2.0 TDDI 85KW Trend

D6BA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2424


« Új hozzászólás #45865 Dátum: 2018.12.11 kedd, 16:27:59 »

Tisztelt tagok!  worship

Olyan után érdeklődnék hogy aki kicserélte(kiváltotta) az olajköri termót az ellenőrizte is hogy nyit-e? Számomra lehetetlennek tűnik hogy a lezárt csőben felmelegszik a víz 80 C fokra a nyitási hőmérsékletre. Most megint elkezdte a visszahülést az autó és forscannel nézve 72-74 fokos a vizem de ha itt még lépem neki visszahül 60 fokra ha megállok városban akkor felmegy 80-82 fokra pedig a főköri termó 92C os gyári ford, az olajköri fél éves gyári és rajta van a réz-központosító.  Én a kiegészítő fűtésnél kerestem a hibát mert amikor elindulok viszonylag hamar 6-7 km felmegy a vizem de utána vissza is hül a visszacsapó szelep az működik legalább is zár bár nem nagy erő kell hogy átbírjam fújni.  
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a motor nem éri el a normál üzemi hőmérsékletet annak egyértelműen az az oka, hogy az olajtermó nem zár rendesen. Én már többször leírtam, hogy mindkét megoldás kifogástalanul üzemel, az én gépsárkányomban a mai napig is. Javaslom szereld ki az olajtermot és tessék tisztességesen kifőzni és működés közben ellenőrizni a nyitás és zárás folyamatát. Elképzelhető, hogy igazítani kell a központosító helyzetén a termosztát házban, vagy éles, sorjás, a központosító belső furatának széle. Ha nincs megfelelően behelyezve elképzelhető, hogy nyitás után akad és nem tökéletes a zárás folyamata. Egyébként a Ford eredeti gyári főköri termosztátja 88°C-102°C között működik. Egy ellenőrzést mindenképp megér. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2018.12.11 kedd, 16:34:16 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #45866 Dátum: Tegnap - 21:17:04 »

Sziasztok!

Mire beszereztem mindent, már nem vállalnak jan.10 előtt a szerelők, így nekiállok
szombaton kicserélni a termosztátokat magam,mert idegesít, hogy nem megy 70 fölé a víz, és mennem kell vele.
A vízköri termosztátról találtam videot, leírást, a hosszbordás szíj mellett van, valamelyik cső rögzítő fém tartóját kell még oldani
és ki lehet szerelni szerintem. Persze először jobb lámpa kiszerelése.
Az olajkörinél sajnos nem tudom, hogy hol van, hogy lehet hozzáférni. Mivel olajat is cserélni akarok, nyilván úgyis le
kellene engedni az olajat-gondolom én, ha már az olajkörben van-.
Valaki tud esetleg pár szóban v. leírással v. videoval segíteni, hogy mi a menete? worship

--------------------------------------------------------------------------------------------
Véletlenül töröltem az utolsó párosított telefont a CD-6000 típusú rádióból, telefon csere miatt.
Most nem tudok újat párosítani, elő sem jön az a menü. Csak No Phone. Hiába nyomom hosszan a Menü-t, nincs lehetőség új párosításra.
Nektek volt már ilyen? Hogyan lehet újra előcsalogatni, akksi saru levesz talán?

Előre is köszi mindenkinek!


 
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 2006 kombi; N7BB ;BWY
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23401


E-mail
« Új hozzászólás #45867 Dátum: Tegnap - 21:33:39 »

Sziasztok!

Mire beszereztem mindent, már nem vállalnak jan.10 előtt a szerelők, így nekiállok
szombaton kicserélni a termosztátokat magam,mert idegesít, hogy nem megy 70 fölé a víz, és mennem kell vele.
A vízköri termosztátról találtam videot, leírást, a hosszbordás szíj mellett van, valamelyik cső rögzítő fém tartóját kell még oldani
és ki lehet szerelni szerintem. Persze először jobb lámpa kiszerelése.
Az olajkörinél sajnos nem tudom, hogy hol van, hogy lehet hozzáférni. Mivel olajat is cserélni akarok, nyilván úgyis le
kellene engedni az olajat-gondolom én, ha már az olajkörben van-.
Valaki tud esetleg pár szóban v. leírással v. videoval segíteni, hogy mi a menete? worship

--------------------------------------------------------------------------------------------
Véletlenül töröltem az utolsó párosított telefont a CD-6000 típusú rádióból, telefon csere miatt.
Most nem tudok újat párosítani, elő sem jön az a menü. Csak No Phone. Hiába nyomom hosszan a Menü-t, nincs lehetőség új párosításra.
Nektek volt már ilyen? Hogyan lehet újra előcsalogatni, akksi saru levesz talán?

Előre is köszi mindenkinek!


 

Olajkörinek hívják, de nem az olajkörben van. Mivel hűtővizet enged vagy nem enged be az olajhűtőne, az olajhoz ennél több köze nincs.

Lapozz vissza, nemrég küldtem képet róla, hogy az extra termosztát hogyan néz ki. A cső mentén kicsit mész vissza a váltó felé, és ahol vége a csőnek, ott van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1943


« Új hozzászólás #45868 Dátum: Tegnap - 23:44:14 »

Sziasztok!

Mire beszereztem mindent, már nem vállalnak jan.10 előtt a szerelők, így nekiállok
szombaton kicserélni a termosztátokat magam,mert idegesít, hogy nem megy 70 fölé a víz, és mennem kell vele.
A vízköri termosztátról találtam videot, leírást, a hosszbordás szíj mellett van, valamelyik cső rögzítő fém tartóját kell még oldani
és ki lehet szerelni szerintem. Persze először jobb lámpa kiszerelése.
Az olajkörinél sajnos nem tudom, hogy hol van, hogy lehet hozzáférni. Mivel olajat is cserélni akarok, nyilván úgyis le
kellene engedni az olajat-gondolom én, ha már az olajkörben van-.
Valaki tud esetleg pár szóban v. leírással v. videoval segíteni, hogy mi a menete? worship

--------------------------------------------------------------------------------------------
Véletlenül töröltem az utolsó párosított telefont a CD-6000 típusú rádióból, telefon csere miatt.
Most nem tudok újat párosítani, elő sem jön az a menü. Csak No Phone. Hiába nyomom hosszan a Menü-t, nincs lehetőség új párosításra.
Nektek volt már ilyen? Hogyan lehet újra előcsalogatni, akksi saru levesz talán?

Előre is köszi mindenkinek!


 
A vízköri termó cseréhez nem kell lámpát kivenni, de még cső fémtartót sem kell leoldani. A termosztát ház 3 csavarját kicsavarod, cseréled a termót, és vissza a házat. Arra figyelj, hogy a termón lévő "légtelenítő" szelep felfelé álljon.
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 704


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45869 Dátum: Ma - 04:53:28 »

Sziasztok!

Mire beszereztem mindent, már nem vállalnak jan.10 előtt a szerelők, így nekiállok
szombaton kicserélni a termosztátokat magam,mert idegesít, hogy nem megy 70 fölé a víz, és mennem kell vele.
A vízköri termosztátról találtam videot, leírást, a hosszbordás szíj mellett van, valamelyik cső rögzítő fém tartóját kell még oldani
és ki lehet szerelni szerintem. Persze először jobb lámpa kiszerelése.
Az olajkörinél sajnos nem tudom, hogy hol van, hogy lehet hozzáférni. Mivel olajat is cserélni akarok, nyilván úgyis le
kellene engedni az olajat-gondolom én, ha már az olajkörben van-.
Valaki tud esetleg pár szóban v. leírással v. videoval segíteni, hogy mi a menete? worship

--------------------------------------------------------------------------------------------
Véletlenül töröltem az utolsó párosított telefont a CD-6000 típusú rádióból, telefon csere miatt.
Most nem tudok újat párosítani, elő sem jön az a menü. Csak No Phone. Hiába nyomom hosszan a Menü-t, nincs lehetőség új párosításra.
Nektek volt már ilyen? Hogyan lehet újra előcsalogatni, akksi saru levesz talán?

Előre is köszi mindenkinek!


 

Nem beszélve arról, hogy NEM a hoszbordásszíj mellet van, hanem a másik oldalt jobbkézre neked a szervószivattyu alatt
Naplózva

2005/03/31 - TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi - 6 sebességes - 130 pacis - Mashine Silver 7.2 - tempomat
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #45870 Dátum: Ma - 11:59:48 »

Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólást!
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 2006 kombi; N7BB ;BWY
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43288



« Új hozzászólás #45871 Dátum: Ma - 13:03:39 »

Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólást!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5064.0  Roll Eyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #45872 Dátum: Ma - 20:58:28 »


Köszi a leírást!
Megtaláltam sz olajkörit is. Jó mélyen van, de úgy nézem, hogy elég lesz ha az EGR-ról menő csövet,
oldom, ée hozááférek kézzel. Mivel a hűtőmön nincs vízleeresztő, ezért jelenleg az olajköri termonak látom
a víz legalsó pontját leereszteni. Tudtok annál lejebbi pontot, amihez hozzá lehet férni? Van annyi keverékem, hogy akár a teljes rendszert is fel tudnám tölteni. Úgy néztem, ha kikapom az akksit még könnyeb kiszedni a vízköri termosztátot.
Lehet annak valami negatív következménye ha leszedem az akksi sarut? Már nem emlékszem, de volt valamilyen hasonló hozzászólás, de lehet, hogy az visszatérő hibakódokról szólt. Talán a rádiómhoz újra hozzá tudnám tenni a telefonomat.


Az olajat is lecserélem. Nem tudom, hogy hány km.-re van beállítva a computer, de jelzi, ha le kellene cserélni.
Ezt meg tudom csinálni magam is, hogy tudja a gép, hogy cseréltem, v. valamelyik szervizbe vigyem, hogy átírják?
Én mindíg írom a könyvbe is, hogy mikor cseréltem. Ti hogy szoktátok ezt csinálni ha magatok cserélitek az olajat?

Azt be lehet állítani valahol ,hogy 0 C foknál, ne automatán kapcsolja be az első és hátsó ablak fűtéseket, hanem ha én akarom, akkor majd megnyomom a gombot? Momentán ebben az időben jól jön, de sokszor meg nem kellene.


Elnézést, de azért kérdezek ennyit, mert még csak két hónapos tulaj vagyok, G Astrából viszont fekete öves szerelő, de az már a múlt.
Köszönöm:
Gábor
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 2006 kombi; N7BB ;BWY
Oldalak: 1 ... 911 912 913 914 915 916 917 [918]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.