Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 22:47:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
182
183
[
184
]
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164046 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9150 Dátum:
2021.12.04 szombat, 19:43:38 »
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy ha az a bizonyos kerékcsapágy hangja van már az autónak de egyik kerék se kotyog vagy lóg, akkor hogyan lehet megállapítani, hogy vajon melyik kerékcsapágy lehet rossz?
Az autónak az a tipikus kerékcsapágy hangja van, de mikor a nyári kerekeket cseréltem át télire megmozgatva egyik se kotyogott vagy lógott. És a téli lemezfelnikkel is meg van az a bizonyos kerékcsapágy hang.
Az autó fl2 2006-os 2.2 tdci ferde hátú és kézi 6 sebességes.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9151 Dátum:
2021.12.04 szombat, 21:53:19 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.04 szombat, 19:43:38
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy ha az a bizonyos kerékcsapágy hangja van már az autónak de egyik kerék se kotyog vagy lóg, akkor hogyan lehet megállapítani, hogy vajon melyik kerékcsapágy lehet rossz?
Az autónak az a tipikus kerékcsapágy hangja van, de mikor a nyári kerekeket cseréltem át télire megmozgatva egyik se kotyogott vagy lógott. És a téli lemezfelnikkel is meg van az a bizonyos kerékcsapágy hang.
Az autó fl2 2006-os 2.2 tdci ferde hátú és kézi 6 sebességes.
Szia,
autó felemel, kezed a rugón, kereket megforgatod, és ha érzel darálást/rezgést a rugón, akkor az a csapágy rossz.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9152 Dátum:
2021.12.05 vasárnap, 06:02:13 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.04 szombat, 19:43:38
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy ha az a bizonyos kerékcsapágy hangja van már az autónak de egyik kerék se kotyog vagy lóg, akkor hogyan lehet megállapítani, hogy vajon melyik kerékcsapágy lehet rossz?
Az autónak az a tipikus kerékcsapágy hangja van, de mikor a nyári kerekeket cseréltem át télire megmozgatva egyik se kotyogott vagy lógott. És a téli lemezfelnikkel is meg van az a bizonyos kerékcsapágy hang.
Az autó fl2 2006-os 2.2 tdci ferde hátú és kézi 6 sebességes.
Vagy ugy jársz mint én,hogy megvettem a két csapágyat a kerekekre (van 2 SKF eladó vadi uj) mert azt hittem a hangból hogy azok a rosszak, de kiderült hogy a támcsapágy ami a jobb féltengelyen van az a rossz és az adja a hangot.Kicserélve néma csend honol.
Nem feltétlen a kerékcsapágy a rossz
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9153 Dátum:
2021.12.05 vasárnap, 16:40:49 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2021.12.04 szombat, 21:53:19
Szia,
autó felemel, kezed a rugón, kereket megforgatod, és ha érzel darálást/rezgést a rugón, akkor az a csapágy rossz.
Köszönöm a tippet.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9154 Dátum:
2021.12.05 vasárnap, 16:42:16 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.12.05 vasárnap, 06:02:13
Vagy ugy jársz mint én,hogy megvettem a két csapágyat a kerekekre (van 2 SKF eladó vadi uj) mert azt hittem a hangból hogy azok a rosszak, de kiderült hogy a támcsapágy ami a jobb féltengelyen van az a rossz és az adja a hangot.Kicserélve néma csend honol.
Nem feltétlen a kerékcsapágy a rossz
Erre én is gondoltam, hogy lehet az a rossz, csak nem tudtam elképzelni, hogy az is adhat ki ilyen hangot. Azt könnyű ki cserélni vagy csapágy lehúzó nélkül neki se álljak?
«
Utoljára szerkesztve: 2021.12.05 vasárnap, 16:54:34 írta Atta20
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9155 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 06:23:41 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.05 vasárnap, 16:42:16
Erre én is gondoltam, hogy lehet az a rossz, csak nem tudtam elképzelni, hogy az is adhat ki ilyen hangot. Azt könnyű ki cserélni vagy csapágy lehúzó nélkül neki se álljak?
Én sokmindent megcsinálok az autón (turbocsere,tisztitás,izzitó csere,fékek cseréi), de ezt szakemberre biztam,mivel a féltengelyt szét kell szedni/huzni hozzá teljesen
és ha már szét volt huzva gumiharangot is cseréltünk,mert a belső meg volt repedve
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9156 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 07:04:04 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.12.06 hétfő, 06:23:41
Én sokmindent megcsinálok az autón (turbocsere,tisztitás,izzitó csere,fékek cseréi), de ezt szakemberre biztam,mivel a féltengelyt szét kell szedni/huzni hozzá teljesen
és ha már szét volt huzva gumiharangot is cseréltünk,mert a belső meg volt repedve
Szívem szerint én is inkább olyanra bíznám aki tényleg ért a Fordokhoz de ahol lakom Salgótarján hát....finoman fogalmazva is hagynak kívánni valót maguk után a szerelők többsége még az itteni ford szerviz is.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9157 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 07:16:41 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.06 hétfő, 07:04:04
Szívem szerint én is inkább olyanra bíznám aki tényleg ért a Fordokhoz de ahol lakom Salgótarján hát....finoman fogalmazva is hagynak kívánni valót maguk után a szerelők többsége még az itteni ford szerviz is.
Nem lehetetlen műtét. de azért készülj fel, hogy nem is az a gyere, gombóc, hamm, bekaplak...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9158 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 07:23:50 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.06 hétfő, 07:04:04
Szívem szerint én is inkább olyanra bíznám aki tényleg ért a Fordokhoz de ahol lakom Salgótarján hát....finoman fogalmazva is hagynak kívánni valót maguk után a szerelők többsége még az itteni ford szerviz is.
A gyári leírás szerint a fél autót le kell bontani hozzá, leengedni a segédkeretet a váltóval együtt és hasonlók, hogy ki tudd veni a jobb fétengelyt, és még csak utána jön a köztestengely kiszerelése.
Ha gondolod, elküldöm a hivatalos leírást, de nem biztos, hogy boldog leszel tőle. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9159 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 09:00:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.12.06 hétfő, 07:23:50
A gyári leírás szerint a fél autót le kell bontani hozzá, leengedni a segédkeretet a váltóval együtt és hasonlók, hogy ki tudd veni a jobb fétengelyt, és még csak utána jön a köztestengely kiszerelése.
Ha gondolod, elküldöm a hivatalos leírást, de nem biztos, hogy boldog leszel tőle. :-)
AndyA
Na ez az mert internetet kutatva azért kevesebb szereléssel meg tudták oldani ahogy egy két videót elnéztem.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9160 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 09:07:23 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.06 hétfő, 09:00:16
Na ez az mert internetet kutatva azért kevesebb szereléssel meg tudták oldani ahogy egy két videót elnéztem.
Na ja, nyilván. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9161 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 09:21:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.12.06 hétfő, 09:07:23
Na ja, nyilván. :-)
AndyA
és szerinted mennyi lehet a reális ára ennek a műveletnek ha az a csapágy a rossz rendes szervizben? Gondolom nem 20-30ezer hanem jóval több
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9162 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 16:28:17 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.06 hétfő, 09:21:06
és szerinted mennyi lehet a reális ára ennek a műveletnek ha az a csapágy a rossz rendes szervizben? Gondolom nem 20-30ezer hanem jóval több
Sajna ez a csapágy nem olcsó önmagában se és vehetsz hozzá vagy 4-5 óra hosszai szerelést, szóval olyan cirka 60 ezret is elkérhetnek
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9163 Dátum:
2021.12.06 hétfő, 17:46:30 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.06 hétfő, 09:21:06
és szerinted mennyi lehet a reális ára ennek a műveletnek ha az a csapágy a rossz rendes szervizben? Gondolom nem 20-30ezer hanem jóval több
http://hatgolyo.hu/
én náluk voltam Csepelen egy korábbi hiba miatt. Mindkét féltengelyt kiszedték, ellenőrizték, az egyiken csapágyat is cseréltek, mert volt egy kis hangja. Megvárhattam helyszínen, kb 2 óra és 28.000 Ft volt a művelet. Nekem váltót biztosan nem szedtek le hozzá, követtem a folyamatot.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.12.07 kedd, 00:06:58 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9164 Dátum:
2021.12.07 kedd, 09:28:20 »
Idézetet írta: bari012 - 2021.12.06 hétfő, 17:46:30
http://hatgolyo.hu/
én náluk voltam Csepelen egy korábbi hiba miatt. Mindkét féltengelyt kiszedték, ellenőrizték, az egyiken csapágyat is cseréltek, mert volt egy kis hangja. Megvárhattam helyszínen, kb 2 óra és 28.000 Ft volt a művelet. Nekem váltót biztosan nem szedtek le hozzá, követtem a folyamatot.
Nem kell leszedni a váltót, csak a hivatalos előírás betartása érdekében, miszerint a belső csukló max. 18 fokban, a külső max. 45 fokban hajlítható meg, lejjebb kell ereszteni a segédkeretet, különben nem tudod kivenni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9165 Dátum:
2021.12.07 kedd, 10:30:11 »
Idézetet írta: bari012 - 2021.12.06 hétfő, 17:46:30
http://hatgolyo.hu/
én náluk voltam Csepelen egy korábbi hiba miatt. Mindkét féltengelyt kiszedték, ellenőrizték, az egyiken csapágyat is cseréltek, mert volt egy kis hangja. Megvárhattam helyszínen, kb 2 óra és 28.000 Ft volt a művelet. Nekem váltót biztosan nem szedtek le hozzá, követtem a folyamatot.
És azóta jó az autó? Mármint az a része?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9166 Dátum:
2021.12.13 hétfő, 17:05:34 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.12.07 kedd, 10:30:11
És azóta jó az autó? Mármint az a része?
Igen!
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9167 Dátum:
2021.12.28 kedd, 13:56:11 »
Sziasztok!
Jelenleg Eibach Pro ültetőrugókat használok Koni gátlókkal, viszont 3 év elég is volt ezekből, mivel nem csak pályán és főként Magyarországon használom az autót
Ha jól emlékszem Sachs rugók voltak benne előtte. Milyen rugót érdemes használni, milyen lehetett benne gyárilag? Több olyan kommentet is olvasni, hogy rugócsere után indokolatlan méretű lesz a magassága az autónak, illetve a leírások alapján is van többféle hosszúságú rugó.
Gátlóból talán a Bilstein B4 volt a legtöbbet említve.
(Ugyanitt a fent említett alkatrészek eladóak lesznek hamarosan.)
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2021.12.28 kedd, 13:58:04 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9168 Dátum:
2021.12.28 kedd, 20:26:33 »
Idézetet írta: bari012 - 2021.12.28 kedd, 13:56:11
Sziasztok!
Jelenleg Eibach Pro ültetőrugókat használok Koni gátlókkal, viszont 3 év elég is volt ezekből, mivel nem csak pályán és főként Magyarországon használom az autót
Ha jól emlékszem Sachs rugók voltak benne előtte. Milyen rugót érdemes használni, milyen lehetett benne gyárilag? Több olyan kommentet is olvasni, hogy rugócsere után indokolatlan méretű lesz a magassága az autónak, illetve a leírások alapján is van többféle hosszúságú rugó.
Gátlóból talán a Bilstein B4 volt a legtöbbet említve.
(Ugyanitt a fent említett alkatrészek eladóak lesznek hamarosan.)
Köszi
A Bilstein B4 teljesen vállalható cucc mindennapi használatra, és közben nem is lehetetlenül drága.
A rugó nehezebb kérdés. Elsőket még csak találsz pl. Bárdinál, de a hátsó jó kérdés. Nekem a harmadik szett van most benn (kombiban), de még mindig nem találtam meg az "igazit", amivel terhelés nélkül is rendben a magasság, de terhelten se ül le a porba az autó feneke.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9169 Dátum:
2022.01.13 csütörtök, 12:38:58 »
ABS márkájú első kerékcsapágy jó választás lehet?
Cromaxnál premium besorolású
Köszi
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9170 Dátum:
2022.01.13 csütörtök, 13:55:50 »
Idézetet írta: Koniman - 2022.01.13 csütörtök, 12:38:58
ABS márkájú első kerékcsapágy jó választás lehet?
Cromaxnál premium besorolású
Köszi
faq,koyo ezen kívül minden más kb felejtős
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9171 Dátum:
2022.01.14 péntek, 06:50:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.01.13 csütörtök, 13:55:50
faq,koyo ezen kívül minden más kb felejtős
Ok
Koszi.
Már a SKF-se minőség?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9172 Dátum:
2022.01.14 péntek, 07:37:34 »
Idézetet írta: Koniman - 2022.01.14 péntek, 06:50:19
Ok
Koszi.
Már a SKF-se minőség?
Már elég régen nem... :-(
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9173 Dátum:
2022.01.14 péntek, 12:10:28 »
Idézetet írta: Koniman - 2022.01.14 péntek, 06:50:19
Ok
Koszi.
Már a SKF-se minőség?
biztos lehet találni elvétve még jót, de jelenleg inkább kínai kacat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
keep
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9174 Dátum:
2022.01.19 szerda, 06:52:02 »
Szervusztok. 2002-es MK3 kombi Mondeo-n a hátsó futóművel van némi gondom, nagyon erősen dől befelé és zabálja a gumit. Amikor legutóbb voltam futómű állításon, akkor azt mondták, hogy határig húzták, de így sem lett tökéletes (bár legalább nem evett meg egy szezon alatt egy friss garnitúrát, mint legutóbb) Legutóbb a gumisnál pedig azt mondták, hogy ez valamilyen Mondeo betegség.
Tudtok valami speckó dologról vagy szimplán keressek egy másik futóművest?
Naplózva
2002 MK3 2.0 benzin kombi BWY CJBA 107 kW/146 LE Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9175 Dátum:
2022.01.19 szerda, 09:10:09 »
Idézetet írta: keep - 2022.01.19 szerda, 06:52:02
Szervusztok. 2002-es MK3 kombi Mondeo-n a hátsó futóművel van némi gondom, nagyon erősen dől befelé és zabálja a gumit. Amikor legutóbb voltam futómű állításon, akkor azt mondták, hogy határig húzták, de így sem lett tökéletes (bár legalább nem evett meg egy szezon alatt egy friss garnitúrát, mint legutóbb) Legutóbb a gumisnál pedig azt mondták, hogy ez valamilyen Mondeo betegség.
Tudtok valami speckó dologról vagy szimplán keressek egy másik futóművest?
Keress másik futóművest. :-)
Azt a piskótaforma alsó lengőkart nézzétek meg. Annak szokott elmászni a szilentje, és pontosan ezt a hibajelenséget produkálja. Ne kérdezd, honnan tudom... :-( Peches esetben a felső, bumerángforma lengőkar szilentje is odalehet, de az nem jellemző. Megnézni azt sem baj azért.
Amúgy relatíve filléres holmi, pár ezer Ft, és kicserélni sem ördöngősség, ha a csavarokat sikerül gond nélkül kivarázsolni. Szilentet cserélni nem érdemes benne, olyan olcsó holmi.
A felsőt is elég egyszerű kivenni, és abban tudsz szilentet is cserélni, nem kell újat venni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9176 Dátum:
2022.02.15 kedd, 07:48:53 »
Sziasztok! A Denckermann márkájú hátsó kerékcsapágyról van valakinek véleménye vagy tapasztalata?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9177 Dátum:
2022.02.15 kedd, 08:48:19 »
Idézetet írta: Atta20 - 2022.02.15 kedd, 07:48:53
Sziasztok! A Denckermann márkájú hátsó kerékcsapágyról van valakinek véleménye vagy tapasztalata?
Mármint komplett hátsó kerékagyról, ugyebár?
Nincs.
Én azt szoktam csinálni, hogy veszek egy párat, ami éppen a legjobb áron van a német eBay-en, és van hozzá 2 x 4 új csavar is, azután kicserélem. Elmegy, amennyit elmegy, általában 80-100 ezer km szokott benne lenni.
Ha ennyit hosszú évek alatt teszel csak még, érdemes beszerelés előtt lefesteni valami alkalmas festékkel, mert gyakran nem a futott km, hanem a korrózió az ellensége. Én alaposan lepucolom, és Hammerite-ot szoktam rákenni. Azt a pár évet mindig kibírta, ameddig kell neki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9178 Dátum:
2022.02.15 kedd, 11:10:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.02.15 kedd, 08:48:19
Mármint komplett hátsó kerékagyról, ugyebár?
Nincs.
Én azt szoktam csinálni, hogy veszek egy párat, ami éppen a legjobb áron van a német eBay-en, és van hozzá 2 x 4 új csavar is, azután kicserélem. Elmegy, amennyit elmegy, általában 80-100 ezer km szokott benne lenni.
Ha ennyit hosszú évek alatt teszel csak még, érdemes beszerelés előtt lefesteni valami alkalmas festékkel, mert gyakran nem a futott km, hanem a korrózió az ellensége. Én alaposan lepucolom, és Hammerite-ot szoktam rákenni. Azt a pár évet mindig kibírta, ameddig kell neki.
AndyA
Igen, komplett hátsó kerékagy. Köszönöm a választ
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9179 Dátum:
2022.04.12 kedd, 11:44:40 »
Hali!
Alufelnit vennék és az eladó a következő adatokat adta meg: 5*108/63.4 6.5jx16 H2 ET52.5
Úgy gondolom, hogy az Mk3-as Mondeómra jó lesz, de szeretnék megerősítést a szakiktól.
Ugyanitt érdekelne, hogy alufelnihez csavarokat honnan érdemes beszerezni, illetve van-e értelme ezen agyalnom, hiszen jó lesz bármelyik boltból megvenni?
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2022.04.12 kedd, 11:50:34 írta bigzso
»
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9180 Dátum:
2022.04.12 kedd, 12:05:48 »
Idézetet írta: bigzso - 2022.04.12 kedd, 11:44:40
Hali!
Alufelnit vennék és az eladó a következő adatokat adta meg: 5*108/63.4 6.5jx16 H2 ET52.5
Úgy gondolom, hogy az Mk3-as Mondeómra jó lesz, de szeretnék megerősítést a szakiktól.
Ugyanitt érdekelne, hogy alufelnihez csavarokat honnan érdemes beszerezni, illetve van-e értelme ezen agyalnom, hiszen jó lesz bármelyik boltból megvenni?
Köszi
63,3 lesz az a 63,4, de amúgy tökéletes. Ezek pontosan a gyári 16-os méretek.
Kerékanyát az alufelnihez itt találsz jóárasítva:
https://defektjav
ító.hu/hikashop-menu-for-categories-listing/termek/mozgokupos-12x1-5x35-19-kerekanya/category_pathway-94
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9181 Dátum:
2022.04.14 csütörtök, 14:58:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.04.12 kedd, 12:05:48
63,3 lesz az a 63,4, de amúgy tökéletes. Ezek pontosan a gyári 16-os méretek.
Kerékanyát az alufelnihez itt találsz jóárasítva:
https://defektjav
ító.hu/hikashop-menu-for-categories-listing/termek/mozgokupos-12x1-5x35-19-kerekanya/category_pathway-94
AndyA
Hálás köszönet.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9182 Dátum:
2022.04.19 kedd, 19:05:46 »
Sziasztok! Kis segítség kellene. A mondeomon elől a jobb oldali külső gumiharang szakadás van. Nem tudom mióta csak most vettem észre hogy raktam fel a nyári kereket. A zsír totál kijött a porvédő gumiból. Minden zsíros volt. Rendeltem kompletten egy féltengely csuklót mindenestől. Kell-e valami speciális kulcs vagy valami a cseréléséhez. Illetve ki kell-e venni az egész féltengelyt?
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9183 Dátum:
2022.04.23 szombat, 05:46:40 »
Üdv mindenkinek!
A kérdésem, 5 ajtós mk3 hátsó lengéscsillapító a gyári sachs van bent, cserélni kellene őket melyik márkát ajánlanátok. Sachs-t találtam jó árban ez a gyári beszállító gondolom olyan silány akkor csak nem lehet?
Köszönettel: sly70
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9184 Dátum:
2022.04.24 vasárnap, 11:13:35 »
Idézetet írta: nzoli - 2022.04.19 kedd, 19:05:46
Sziasztok! Kis segítség kellene. A mondeomon elől a jobb oldali külső gumiharang szakadás van. Nem tudom mióta csak most vettem észre hogy raktam fel a nyári kereket. A zsír totál kijött a porvédő gumiból. Minden zsíros volt. Rendeltem kompletten egy féltengely csuklót mindenestől. Kell-e valami speciális kulcs vagy valami a cseréléséhez. Illetve ki kell-e venni az egész féltengelyt?
Elég lett volna egy új gumiharang bilincsekkel, meg egy jó adag zsír. Azután ha az nem segít, és tényleg tropa a csukló, még mindig ráértél volna kicserélni. Rendesen ezt egy új fétengelyanyával egy készletben, kompletten kapni.
Ha leveszed a kereket, féket, tárcsát, szóval mindent, ami útban van, azután kiszeded a csavart alul, ami a talpas csapszeget rögzíti (óvatosan, mert ha nagyon berohadt a helyére, nagyon feszegetve el tudod törni vele a gólyaláb öntvényét, és akkor baj van!), meg a féltengelyanyát, azután lehúzod a lengőkart, akkor ki tudod húzni a féltengelyt a kerékagyból.
Ha ott van szabadon a vége, leszeded a régi gumiharang roncsait, maga a csukló pedig egy hangosabb kalapács határozott ütésével leugratható a féltengely végéről. Belül van egy rugós gyűrű féle egy horonyban, az tartja a helyén, azért kell egy határozott mozdulattal leütni.
Utána gumiharang fel a féltengelyre, visszaütöd a csuklót a helyére. Gumiharangba bele a zsírt, behúzod a helyére. Levegőt kinyomni belőle, még zsírt, hogy rendesen legyen benne (két csomag szokott az egységcsomagban lenni, mind a kettő teljes egészében kell bele!), és utána mehetnek vissza a bilincsek.
A roppantószemes bilincshez rendes, ahhoz való szerszám kell, nem annyiból áll, hogy a roppantószemet összehúzod egy homlokcsípőfogóval! Arra ügyelj, hogy az összehúzáskor a gumit is összenyomja maga alatt, és főleg a külső, nagy bilincsmél fel tud úgy púposodni egy picit, hogy szivárogni fog alóla a zsír. A fogót egy kicsit meg kell mozgatni, jobbra-balra forgatni, hogy kisimuljon a szem alatt a gumiharang széle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9185 Dátum:
2022.04.24 vasárnap, 20:36:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.04.24 vasárnap, 11:13:35
Elég lett volna egy új gumiharang bilincsekkel, meg egy jó adag zsír. Azután ha az nem segít, és tényleg tropa a csukló, még mindig ráértél volna kicserélni. Rendesen ezt egy új fétengelyanyával egy készletben, kompletten kapni.
Ha leveszed a kereket, féket, tárcsát, szóval mindent, ami útban van, azután kiszeded a csavart alul, ami a talpas csapszeget rögzíti (óvatosan, mert ha nagyon berohadt a helyére, nagyon feszegetve el tudod törni vele a gólyaláb öntvényét, és akkor baj van!), meg a féltengelyanyát, azután lehúzod a lengőkart, akkor ki tudod húzni a féltengelyt a kerékagyból.
Ha ott van szabadon a vége, leszeded a régi gumiharang roncsait, maga a csukló pedig egy hangosabb kalapács határozott ütésével leugratható a féltengely végéről. Belül van egy rugós gyűrű féle egy horonyban, az tartja a helyén, azért kell egy határozott mozdulattal leütni.
Utána gumiharang fel a féltengelyre, visszaütöd a csuklót a helyére. Gumiharangba bele a zsírt, behúzod a helyére. Levegőt kinyomni belőle, még zsírt, hogy rendesen legyen benne (két csomag szokott az egységcsomagban lenni, mind a kettő teljes egészében kell bele!), és utána mehetnek vissza a bilincsek.
A roppantószemes bilincshez rendes, ahhoz való szerszám kell, nem annyiból áll, hogy a roppantószemet összehúzod egy homlokcsípőfogóval! Arra ügyelj, hogy az összehúzáskor a gumit is összenyomja maga alatt, és főleg a külső, nagy bilincsmél fel tud úgy púposodni egy picit, hogy szivárogni fog alóla a zsír. A fogót egy kicsit meg kell mozgatni, jobbra-balra forgatni, hogy kisimuljon a szem alatt a gumiharang széle.
AndyA
Köszönöm a választ! Így már minden adott a cseréhez. Ügyelni fogok a gólyaláb öntvényre. Komplett szettet vettem benne van bilincstől kezdve minden. Remélem nem lesz nagyon berohadva. Köszönöm!
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9186 Dátum:
2022.06.01 szerda, 19:14:20 »
Sziasztok,
Kormánymű fogaslécet szokták zsírozni? Vettem rá gumiharangot és adtak vele zsírt is. Azt oda kell kenni vagy máshova?
Válaszokat előre is köszi.
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9187 Dátum:
2022.08.10 szerda, 08:33:35 »
Sziasztok!
Tegnap cserélték a fékeket (tárcsa betét, elöl hátul), jh féknyerget, illetve jobb első kerékcsapágyat és féltengely vezetőcsapágyat. Alig mentem vele 30 km-t, de érezni, hogy intenzív gyorsításnál 1500 feletti fordulatról elkezd a kormány remegni, rázni (szitálni?). 4-ben érezni különösen. Gázelvételre, állandó gázra megszűnik. Visszavittem ma reggel a szervízbe, hogy nézzék meg. Mitől lehet szerintetek?
Munkafelvevő szerint ezt korábbban elnyomhatta a két csapágy miatti "dobogás", én viszont biztos vagyok benne, hogy a csere előtt ilyen jelenség nem volt.
Köszi előre is.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9188 Dátum:
2022.08.10 szerda, 09:40:18 »
Idézetet írta: Barny007 - 2022.06.01 szerda, 19:14:20
Sziasztok,
Kormánymű fogaslécet szokták zsírozni? Vettem rá gumiharangot és adtak vele zsírt is. Azt oda kell kenni vagy máshova?
Válaszokat előre is köszi.
Hová tudod még kenni? (Kenyéren kívül... :-))
Ha találsz neki alternatív helyet, akkor mondd.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9189 Dátum:
2022.08.10 szerda, 09:43:29 »
Idézetet írta: francoe - 2022.08.10 szerda, 08:33:35
Sziasztok!
Tegnap cserélték a fékeket (tárcsa betét, elöl hátul), jh féknyerget, illetve jobb első kerékcsapágyat és féltengely vezetőcsapágyat. Alig mentem vele 30 km-t, de érezni, hogy intenzív gyorsításnál 1500 feletti fordulatról elkezd a kormány remegni, rázni (szitálni?). 4-ben érezni különösen. Gázelvételre, állandó gázra megszűnik. Visszavittem ma reggel a szervízbe, hogy nézzék meg. Mitől lehet szerintetek?
Munkafelvevő szerint ezt korábbban elnyomhatta a két csapágy miatti "dobogás", én viszont biztos vagyok benne, hogy a csere előtt ilyen jelenség nem volt.
Köszi előre is.
Akár egy rosszul kiegyensúlyozott kerék is lehet. Ez az a hiba, amit rémálom kideríteni, mert annyi minden okozhatja.
Első-hátsó kereket cseréld meg, hogy akkor is csinálja-e, esetleg tedd fel egy körre a téli kereket, ha van. Ilyen módon a kerék maga kiszűrhető.
Féktárcsa aligha, az fékezésnél rázna, amúgy nem tud annyira kiegyensúlyozatlan lenni, hogy bármi hatását érezd.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9190 Dátum:
2022.08.14 vasárnap, 22:15:00 »
Hali!
Nagyobb sebességről való kicsit intenzívebb lassításnál úgy remeg a kormány, majd ki esik a kezemből.
Gondolom első fékekkel van gond. Viszem szervizbe, de leírhatnátok, hogy kb. mire számítsak, hogy ne érjenek meglepetések.
Köszi.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9191 Dátum:
2022.08.15 hétfő, 07:52:28 »
Idézetet írta: bigzso - 2022.08.14 vasárnap, 22:15:00
Hali!
Nagyobb sebességről való kicsit intenzívebb lassításnál úgy remeg a kormány, majd ki esik a kezemből.
Gondolom első fékekkel van gond. Viszem szervizbe, de leírhatnátok, hogy kb. mire számítsak, hogy ne érjenek meglepetések.
Köszi.
féktárcsa, futómű hiba.sok sok pénz.erre számíts.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9192 Dátum:
2022.08.16 kedd, 08:03:11 »
Idézetet írta: bigzso - 2022.08.14 vasárnap, 22:15:00
Hali!
Nagyobb sebességről való kicsit intenzívebb lassításnál úgy remeg a kormány, majd ki esik a kezemből.
Gondolom első fékekkel van gond. Viszem szervizbe, de leírhatnátok, hogy kb. mire számítsak, hogy ne érjenek meglepetések.
Köszi.
Próbáld ki azt (min. 100 körüli tempóról, hogy legyen idő játszani vele), hogy egészen kicsit fékezel, hogy akkor elkezd-e remegni. Azután fokozatosan növeld a fékerőt, hogy beremegjen, és nézd meg, hogy van-e egy olyan pont, erősebb, határozott fékezés, ami után újra elmúlik a remegés. Ha így csinál, akkor elég biztosan üt a féktárcsád.
Ha nem ilyen a hibajelenség, akkor meg kb. bármi lehet... :-)
Motorféknél, olyan tempónál, hogy mondjuk kettesbe visszatéve felpörögjön 4-5000-re a motor, elég erős legyen a fékhatás, olyankor is csinálja?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9193 Dátum:
2022.08.17 szerda, 23:43:48 »
Köszi. Teljes féltengelycsere megoldotta. A szerelő szerint vagy féltengelycsukló vagy a tengely maga. Maradtunk a teljes féltengelynél. A futomuwebshop.hu oldalon ugyanezt találtam. Idemásolom, hátha valakinek jó lesz még: " Belső féltengely csukló hiba jelei:
Gyorsításkor ráz a kormány. Úgy kell ezt elképzelni mint amikor a felni, a kerék nincs vagy nem jól van centrírozva. Csak itt egyedül gyorsításkor rázza a kormányt mikor a nyomatékot adja át.
Belső féltengelycsukló csere egyes modelleknél lehetséges de általában kompletten féltengellyel együtt lehet megvásárolni."
Idézetet írta: AndyA - 2022.08.10 szerda, 09:43:29
Akár egy rosszul kiegyensúlyozott kerék is lehet. Ez az a hiba, amit rémálom kideríteni, mert annyi minden okozhatja.
Első-hátsó kereket cseréld meg, hogy akkor is csinálja-e, esetleg tedd fel egy körre a téli kereket, ha van. Ilyen módon a kerék maga kiszűrhető.
Féktárcsa aligha, az fékezésnél rázna, amúgy nem tud annyira kiegyensúlyozatlan lenni, hogy bármi hatását érezd.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2022.08.18 csütörtök, 00:03:31 írta francoe
»
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9194 Dátum:
2022.08.20 szombat, 22:21:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.08.16 kedd, 08:03:11
Próbáld ki azt (min. 100 körüli tempóról, hogy legyen idő játszani vele), hogy egészen kicsit fékezel, hogy akkor elkezd-e remegni. Azután fokozatosan növeld a fékerőt, hogy beremegjen, és nézd meg, hogy van-e egy olyan pont, erősebb, határozott fékezés, ami után újra elmúlik a remegés. Ha így csinál, akkor elég biztosan üt a féktárcsád.
Ha nem ilyen a hibajelenség, akkor meg kb. bármi lehet... :-)
Motorféknél, olyan tempónál, hogy mondjuk kettesbe visszatéve felpörögjön 4-5000-re a motor, elég erős legyen a fékhatás, olyankor is csinálja?
AndyA
Csak fékezésnél csinálja, és akkor érezhető a legjobban, amikor nagyobb tempóról erősebben fékezek. Ha pedig igazán beletaposok, elmúlik. A jobb első felnim meg szinte korom fekete a fékportól.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9195 Dátum:
2022.08.21 vasárnap, 09:43:21 »
Idézetet írta: bigzso - 2022.08.20 szombat, 22:21:34
Csak fékezésnél csinálja, és akkor érezhető a legjobban, amikor nagyobb tempóról erősebben fékezek. Ha pedig igazán beletaposok, elmúlik. A jobb első felnim meg szinte korom fekete a fékportól.
Akkor ez szinte biztosan egy hullámosra fékezett féktárcsa.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9196 Dátum:
2022.08.21 vasárnap, 17:55:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.08.21 vasárnap, 09:43:21
Akkor ez szinte biztosan egy hullámosra fékezett féktárcsa.
AndyA
Ebben csak az a szomorú, hogy a féktárcsáim egy évesek elöl.
Féknyergek cseréjére számíthatok, vagy más okozza ezt a hullámosra fékezést? Főleg úgy, hogy nem vagyok az a nagyon fékezgetős típus, nem vezetek annyira sportosan.
.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9197 Dátum:
2022.08.21 vasárnap, 18:37:39 »
Idézetet írta: bigzso - 2022.08.21 vasárnap, 17:55:24
Ebben csak az a szomorú, hogy a féktárcsáim egy évesek elöl.
Féknyergek cseréjére számíthatok, vagy más okozza ezt a hullámosra fékezést? Főleg úgy, hogy nem vagyok az a nagyon fékezgetős típus, nem vezetek annyira sportosan.
.
Manapság elég ócska a féktárcsák minősége. :-(
Elég egy erősebb, melegebbre fékezés, majd egy pocsolya valami esős időben, és annyi volt.
Olcsó húsnak sajnos itt is híg a leve, akkor is, ha Bosch vagy Textar tárcsa. Textarból kettőt cseréltem egy év után. Azután vettem ATE-t, és elkoptattam gond nélkül addig, hogy most cseréltrettem ki egy újra majdnem 4 év után.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9198 Dátum:
2022.08.22 hétfő, 09:29:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2022.08.21 vasárnap, 18:37:39
Manapság elég ócska a féktárcsák minősége. :-(
Elég egy erősebb, melegebbre fékezés, majd egy pocsolya valami esős időben, és annyi volt.
Olcsó húsnak sajnos itt is híg a leve, akkor is, ha Bosch vagy Textar tárcsa. Textarból kettőt cseréltem egy év után. Azután vettem ATE-t, és elkoptattam gond nélkül addig, hogy most cseréltrettem ki egy újra majdnem 4 év után.
AndyA
Köszi a választ.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9199 Dátum:
2022.08.22 hétfő, 09:30:46 »
Idézetet írta: bigzso - 2022.08.22 hétfő, 09:29:51
Köszi a választ.
Olvass PÜ-t is. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
182
183
[
184
]
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ