Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:00:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 tempomat kapcsoló  (Megtekintve 21546 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Dátum: 2009.10.05 hétfő, 17:16:23 »

Csilivili-zsírúj MK3 tempomat kapcsoló eladó.
Lehet licitálni.
Mivel zsírúj, 9000HUF a kezdőár. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.10.07 szerda, 15:50:17 »

up...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:17:21 »

Csilivili-zsírúj MK3 tempomat kapcsoló eladó.
Lehet licitálni.
Mivel zsírúj, 9000HUF a kezdőár. Smiley
Meg van véve. Hol tudom átvenni?
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.07 szerda, 17:18:59 írta jancsoj » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:18:34 »

Akkor ezt be is lehet zárni. vigyor3 taps eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:19:50 »

Akkor ezt be is lehet zárni. vigyor3 taps eljen
Hol tudom átvenni?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:23:14 »

Hol tudom átvenni?

Írj privát üzit Relhistnek! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:27:16 »

Írj privát üzit Relhistnek! Wink wave
PÜ ment
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 16:42:13 »

Ismét van eladó tempomat kapcsoló. Ezúttal nem olyan szép, mint az előző, ezért 7500HUF/db és 3db van.
Igény esetén tudok adni hozzá benzineshez szükséges szabályozó motort konzolokkal és 2.0-hoz való bowdent is.
Van továbbá komplett kormánylégzsák modul tempomat kapcsolóval (kapcsoló beépítésével bajlódni nem akaróknak), 2002-es évjárathoz ("rombuszos" burkolattal, nem a faceliftes bőrutánzatú).
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.19 hétfő, 17:02:33 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.10.21 szerda, 17:56:53 »

up...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeo220
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.10.30 péntek, 05:47:48 »

Üdv!
2002-es St220-ba lenne tempomatod??
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.10.30 péntek, 13:24:05 »

Üdv!
2002-es St220-ba lenne tempomatod??
Megoldható.
Benzineshez kell:
- bowden
- szervomotor
- pedálkapcsoló
- kormánykapcsoló (vagy kapcsolós légzsákmodul)
(- vezetékelés)

Nekem van eladó szervomotorom (2.0-s motorhoz való bowdennel, tartókonzollal), kormánykapcsolóm (vagy kapcsolós légzsákmodulom - ugyan nem ST emblémás de legalább megy a 2002-es belsőhöz). Pedálkapcsoló megoldható, a 3.0 v6-hoz való bowden a kérdés (bontó v. új)

(ha dizel, csak a kormány és pedálkapcsoló kell)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeo220
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.10.30 péntek, 15:41:05 »

És mennyi lenne az egész mutatvány?? Huh?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:59:34 »

És mennyi lenne az egész mutatvány?? Huh?
A motor a szükséges konzolokkal együtt 20eFt.
A bontott kormánykapcsoló 7,5eFt
A pedálkapcsolók összesen 5eFt.

Ha légzsák modul kell, az a tiéd + 3eFt, ha minden rendben van vele.

A bowdent nem tudom, mert ami nekem van, az a tiédhez nem jó.
 wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gyszasza
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 15:42:24 »

Szia!

Mondeo MK3 facelift 2,0 tdci 2004-el (alvázszám alapján német összeszerelés) kapcsolatban az lenne a kérdésem:

-ha az autoban bennevannak a pedálkapcsolók lehetséges-e, hogy nem kell kábelezni,
az itt leirtak alapján : http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf

-programoztatni is kell a müvelet végén, csak a szalon tudja csinálni vagy vannak "ugyes" szakik is?

Köszi GySzasza
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 17:05:22 »

-ha az autoban bennevannak a pedálkapcsolók lehetséges-e, hogy nem kell kábelezni,
az itt leirtak alapján : http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf
Hány db kapcsoló van benne? Nem hiszem, hogy gyárilag benne van mind a 3. 2db a féken, 1 a kuplungpedálon.
Tempomat nélkül 2db pedálkapcsolód van, a kuplungét cserélni kell és 1 pluszban jön a fékre.

A vezetékelést nagyon egyszerűen eldöntheted, ha benézel a pedálkonzol környékére az utastéri biztosítéktábla vagy a padló felől, és a fék pedálkapcsolóhoz menő vezetékkötegen van egy üres foglalat, ahogy az az általad linkelt pdf 2. oldal alján látható képen be van karikázva.

A TDCi-t programozni kell, IDS kell hozzá (Pl. Vik fórumtárs megcsinálja neked)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bigdady80
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 10:02:40 »

Hello
mk3 tempomat kapcsolot és pedálkapcsolokat keresek mert a kocsi be van vezetékelve
tudvalaki segiteni?
2003-as TDCI 115L-hoz


Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 10:24:48 »

Hello
mk3 tempomat kapcsolot és pedálkapcsolokat keresek mert a kocsi be van vezetékelve
tudvalaki segiteni?
2003-as TDCI 115L-hoz




Az előtted lévő hozzászólás Relhist-é.
Na ő a Te embered!
Vedd fel vele a kapcsolatot!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 16:31:35 »

Hello
mk3 tempomat kapcsolot és pedálkapcsolokat keresek mert a kocsi be van vezetékelve
tudvalaki segiteni?
2003-as TDCI 115L-hoz
Küldtem privátot. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
marchello
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 10:19:30 »

Üdv mindenkinek!
Egy 2007-es MK3 -as 2.0 TDCI mondeo kombim van és szeretnék bele tenni tempomatot.
Viszont sem időm sem eszközöm nincs hozzá - kihez tudnék fordulni aki megcsinálná nekem?
Ja és kb mennyiért? Smiley Egyéb apró fejlesztéseket is tervezek a kocsin... ezeket majd személyesen.
Budaörs illetbe délbudai jelentkezők előnyben, de egyéb helyszín sem kizáró ok.
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 10:36:03 »

Üdv mindenkinek!
Egy 2007-es MK3 -as 2.0 TDCI mondeo kombim van és szeretnék bele tenni tempomatot.
Viszont sem időm sem eszközöm nincs hozzá - kihez tudnék fordulni aki megcsinálná nekem?
Ja és kb mennyiért? Smiley Egyéb apró fejlesztéseket is tervezek a kocsin... ezeket majd személyesen.
Budaörs illetbe délbudai jelentkezők előnyben, de egyéb helyszín sem kizáró ok.
Köszönöm.
Alkatrész ügyben Relhist-et keresd!És a többiről is tud felvilágosítást adni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 20:37:47 »

MKIII tempomat (+más) cuccaim a vatera.hu-n
http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=Oaks
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2010.02.13 szombat, 20:45:16 »

A tempomat kormánykapcsolók elfogytak. Cheesy
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 18:29:25 »

A tempomat kormánykapcsolók elfogytak. Cheesy

Relhist,
irtam Neked PÜ-t.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 19:38:29 »

Relhist,
irtam Neked PÜ-t.
Biztos? mert nem látom...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 20:58:43 »

Biztos? mert nem látom...
újra:-)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2010.03.16 kedd, 11:58:01 »

Lehet licitálni:
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_mkiii_2001_2007_benzines_tempomat_165391701.html
http://www.vatera.hu/mondeo_mkiii_2001_2007_tempomat_kapcsolok_165391974.html

Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2010.08.18 szerda, 16:10:48 »

Relhist!
mennyi lenne most egy komplett szett TDDI-be??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:59:43 »

Relhist!
mennyi lenne most egy komplett szett TDDI-be??
ha nem jelentkezik,nyaralni van..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:09:42 »

ha nem jelentkezik,nyaralni van..... Wink
worship nekem ráér Wink nyes wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:05:53 »

Relhist!
mennyi lenne most egy komplett szett TDDI-be??
szerintem 20eFt körül Viknél, ha kábelezni kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:09:19 »

szerintem 20eFt körül Viknél, ha kábelezni kell.
értem
a tétel lista így néz ki ugye:
- kormány kapcsoló
- 2db pedálkapcsoló
- kábelezéshez szükséges csatlakozók, kábelek
- felprogramozás

a kábelezést szerintem meg oldanám (némi fórumos segítséggel nyes)

a programozást bármelyik fordos márkaszervíz meg tudja csinálni?? vagy valaki innen a fórumról??

ezeken kívül kell még valami??
neked van most ezekből??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:57:17 »

értem
a tétel lista így néz ki ugye:
- kormány kapcsoló
- 2db pedálkapcsoló
- kábelezéshez szükséges csatlakozók, kábelek
- felprogramozás

a kábelezést szerintem meg oldanám (némi fórumos segítséggel nyes)

a programozást bármelyik fordos márkaszervíz meg tudja csinálni?? vagy valaki innen a fórumról??

ezeken kívül kell még valami??
neked van most ezekből??
nem kell más. Esetleg pedálkapcsoló kábelkötegben tudok segíteni, mert az épp van egy.
A felprogramozást megcsinálja a bármelyik fordos csapat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2010.08.20 péntek, 19:54:06 »

nem kell más. Esetleg pedálkapcsoló kábelkötegben tudok segíteni, mert az épp van egy.
A felprogramozást megcsinálja a bármelyik fordos csapat.
ez a kábelköteg lehet, hogy érdekelne. mennyi lenne?? 22-23 szabadnapos vagyok, és akkor áttanulmányozom a kocsit, hogy áll a kábelezése.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 14:40:47 »

ez a kábelköteg lehet, hogy érdekelne. mennyi lenne?? 22-23 szabadnapos vagyok, és akkor áttanulmányozom a kocsit, hogy áll a kábelezése.
na??  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 09:42:11 »

na??  vigyor3
1K HUF. 3 csati, 20cm kábel.
Ha a pedálkonzolon a fékpedál kapcsoló vezetékelésén feljebb nincs szabad csati, akkor kábelezni kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 20:31:46 »

1K HUF. 3 csati, 20cm kábel.
Ha a pedálkonzolon a fékpedál kapcsoló vezetékelésén feljebb nincs szabad csati, akkor kábelezni kell.

igen, kábeleznem kell. tudnál erről csinálni egy képet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:11:19 »

1K HUF. 3 csati, 20cm kábel.
Ha a pedálkonzolon a fékpedál kapcsoló vezetékelésén feljebb nincs szabad csati, akkor kábelezni kell.

akkor pontosan mi ez a csati??
a kuplung-, fékkapcsolóra megy 1-1, és 1 ahova be kell dugni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:20:57 »

akkor pontosan mi ez a csati??
a kuplung-, fékkapcsolóra megy 1-1, és 1 ahova be kell dugni??

Szia!

Lent a kormányoszlop takarásában van egy csati, ha szerencsés vagy. Az tudja fogadni ezt a kábelt. Elméletileg most csak a fékpedál kapcsoló vezetéke megy bele. Ha nem találsz csatit, akkor kell kábelezni. Nekem volt ilyen csatlakozom. Kövesd a mostani drótokat a kormány mögötti rész felé, akkor látni fogod.
Sajna képem nincs róla, de itt volt régen, régen az is.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:31:30 »

akkor pontosan mi ez a csati??
a kuplung-, fékkapcsolóra megy 1-1, és 1 ahova be kell dugni??
A nem tempomatos, kézi váltós MK3-ak esetében két pedálkapcsoló van beépítve:
- féklámpa kapcsoló (szürke-zöld)
- kapcsoló a kuplung lenyomásának érzékeléséhez (2 lábú csatlakozóval szerelt piros-barna kapcsoló)
A tempomathoz a kuplung kapcsolóját cserélni kell 4 lábú, piros-piros verzióra, a fékpedálhoz be kell építeni egy zöld színű kapcsolót. A fékpedálhoz építendő második kapcsolónak meg van a helye a pedálkonzolon.
A második pedálkapcsoló, illetve a kuplungkapcsoló 3-4-es lábának vezetékelése szokott hiányozni. Ezt kell pótolni a pedálkapcsolók bekötéséhez.
Bizonyos TDDI-k esetében a pedálkonzol fölött van egy csatlakozó, amely a pedálkapcsolók vezetékelését és az elektronikus gázpedál vezetékeit fogja össze és köti be a fő vezetékkötegbe. Ilyen esetben elég ezt a rövid szakaszt cserélni a vezetékelés kiépítéséig, de ez a kábelkorbács darab elég ritka dolog.
Másik lehetőség az, amikor a pedálkapcsolók közvetlenül az ECU-ig vannak kábelezve. A TDCi-knél, kései TDDI-knél ez szokott lenni.
Ilyenkor az ecu-ig kell pótolni a vezetékelést, ahogy azt Zoleex cikke tartalmazza.

Az általam kínált bontott kábeldarab tartalmazza a 3 db pedálkapcsoló csatlakozót, amiből neked csak 2-re van szükséged: a 4 pólusú kuplung és a beépítendő második fékpedál kapcsoló csatlakozójára.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:32:49 »

Szia!

Lent a kormányoszlop takarásában van egy csati, ha szerencsés vagy. Az tudja fogadni ezt a kábelt. Elméletileg most csak a fékpedál kapcsoló vezetéke megy bele. Ha nem találsz csatit, akkor kell kábelezni. Nekem volt ilyen csatlakozom. Kövesd a mostani drótokat a kormány mögötti rész felé, akkor látni fogod.
Sajna képem nincs róla, de itt volt régen, régen az is.

Üdv: V.Tamás
ok, majd megszakértem vigyor3 worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:34:03 »

A nem tempomatos, kézi váltós MK3-ak esetében két pedálkapcsoló van beépítve:
- féklámpa kapcsoló (szürke-zöld)
- kapcsoló a kuplung lenyomásának érzékeléséhez (2 lábú csatlakozóval szerelt piros-barna kapcsoló)
A tempomathoz a kuplung kapcsolóját cserélni kell 4 lábú, piros-piros verzióra, a fékpedálhoz be kell építeni egy zöld színű kapcsolót. A fékpedálhoz építendő második kapcsolónak meg van a helye a pedálkonzolon.
A második pedálkapcsoló, illetve a kuplungkapcsoló 3-4-es lábának vezetékelése szokott hiányozni. Ezt kell pótolni a pedálkapcsolók bekötéséhez.
Bizonyos TDDI-k esetében a pedálkonzol fölött van egy csatlakozó, amely a pedálkapcsolók vezetékelését és az elektronikus gázpedál vezetékeit fogja össze és köti be a fő vezetékkötegbe. Ilyen esetben elég ezt a rövid szakaszt cserélni a vezetékelés kiépítéséig, de ez a kábelkorbács darab elég ritka dolog.
Másik lehetőség az, amikor a pedálkapcsolók közvetlenül az ECU-ig vannak kábelezve. A TDCi-knél, kései TDDI-knél ez szokott lenni.
Ilyenkor az ecu-ig kell pótolni a vezetékelést, ahogy azt Zoleex cikke tartalmazza.

Az általam kínált bontott kábeldarab tartalmazza a 3 db pedálkapcsoló csatlakozót, amiből neked csak 2-re van szükséged: a 4 pólusú kuplung és a beépítendő második fékpedál kapcsoló csatlakozójára.

legjobb lesz, ha lövök egy képet a pedálkapcsolóimról, de  99%, hogy fog ez nekem kelleni worship vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2010.08.25 szerda, 21:43:35 »

A nem tempomatos, kézi váltós MK3-ak esetében két pedálkapcsoló van beépítve:
- féklámpa kapcsoló (szürke-zöld)
- kapcsoló a kuplung lenyomásának érzékeléséhez (2 lábú csatlakozóval szerelt piros-barna kapcsoló)
A tempomathoz a kuplung kapcsolóját cserélni kell 4 lábú, piros-piros verzióra, a fékpedálhoz be kell építeni egy zöld színű kapcsolót. A fékpedálhoz építendő második kapcsolónak meg van a helye a pedálkonzolon.
A második pedálkapcsoló, illetve a kuplungkapcsoló 3-4-es lábának vezetékelése szokott hiányozni. Ezt kell pótolni a pedálkapcsolók bekötéséhez.
Bizonyos TDDI-k esetében a pedálkonzol fölött van egy csatlakozó, amely a pedálkapcsolók vezetékelését és az elektronikus gázpedál vezetékeit fogja össze és köti be a fő vezetékkötegbe. Ilyen esetben elég ezt a rövid szakaszt cserélni a vezetékelés kiépítéséig, de ez a kábelkorbács darab elég ritka dolog.
Másik lehetőség az, amikor a pedálkapcsolók közvetlenül az ECU-ig vannak kábelezve. A TDCi-knél, kései TDDI-knél ez szokott lenni.
Ilyenkor az ecu-ig kell pótolni a vezetékelést, ahogy azt Zoleex cikke tartalmazza.

Az általam kínált bontott kábeldarab tartalmazza a 3 db pedálkapcsoló csatlakozót, amiből neked csak 2-re van szükséged: a 4 pólusú kuplung és a beépítendő második fékpedál kapcsoló csatlakozójára.


Hú ez igazán korrekt leírás  appl afro1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2010.09.01 szerda, 22:32:58 »

legjobb lesz, ha lövök egy képet a pedálkapcsolóimról, de  99%, hogy fog ez nekem kelleni worship vigyor3
na?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2010.09.02 csütörtök, 21:25:39 »

na?
bocs kicsit megcsúsztam a tennivalókkal, most hogy elkezdődött a suli szomoru1
http://kep.tar.hu/hzsolt92/50681814
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2010.09.03 péntek, 10:56:58 »

bocs kicsit megcsúsztam a tennivalókkal, most hogy elkezdődött a suli szomoru1
http://kep.tar.hu/hzsolt92/50681814
a tiéd a "pedálkonzol fölött csatlakozó" változat. Ez jó lehet, ha a csatlakozótól az ecu felé megvan a vezetékelés.
Ha igen, akkor csak a rövid kábeldarabba (csatlakozó->pedálkapcsolók) kell beleépíteni a második fékpedál és a kuplungkapcsoló +2vezetékét.
Ha nem, akkor marad a kábelezés az ecu-ig.
Kell a vezetékdarab?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2010.09.03 péntek, 14:22:56 »

a tiéd a "pedálkonzol fölött csatlakozó" változat. Ez jó lehet, ha a csatlakozótól az ecu felé megvan a vezetékelés.
Ha igen, akkor csak a rövid kábeldarabba (csatlakozó->pedálkapcsolók) kell beleépíteni a második fékpedál és a kuplungkapcsoló +2vezetékét.
Ha nem, akkor marad a kábelezés az ecu-ig.
Kell a vezetékdarab?
ha jól értem, akkor lehet hogy csak annyi + vezetékelés kell, amit te pedig árulsz vigyor3
tehát azt ami a + pedálkapcsoló miatt kell.
és azt hogy tudom megnézni, hogy csatitól az ecuig megvan-e a vezetékelés??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2010.09.04 szombat, 00:28:05 »

ha jól értem, akkor lehet hogy csak annyi + vezetékelés kell, amit te pedig árulsz vigyor3
tehát azt ami a + pedálkapcsoló miatt kell.
és azt hogy tudom megnézni, hogy csatitól az ecuig megvan-e a vezetékelés??
úgy tudod megnézni, hogy lebontod a csatit, megnézed, hogy a tempomathoz szükséges vezetékek a kábelköteg oldalán az ecu felé be vannak-e húzva.
Amit én tudok adni az egy bontott vezetékdarab, rajta 3 csatlakozóval. Ez bármelyikhez jó, amiben nincs vezetékelés, főleg az aljzatok értékesek belőle.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2010.09.04 szombat, 21:31:03 »

úgy tudod megnézni, hogy lebontod a csatit, megnézed, hogy a tempomathoz szükséges vezetékek a kábelköteg oldalán az ecu felé be vannak-e húzva.
Amit én tudok adni az egy bontott vezetékdarab, rajta 3 csatlakozóval. Ez bármelyikhez jó, amiben nincs vezetékelés, főleg az aljzatok értékesek belőle.
ok akkor kell 1eft-ot+postát kibirok, írok pü-t az adatokkal.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2010.09.07 kedd, 11:10:01 »

Sziasztok!

Nekem egy MKIII 1.8 benzines 92 kW kombi 2003-as évjáratú, manuális 5 sebességes váltójú, még nem faceliftes Mondeo-m van, ami Trend felszereltségű, néhány apró extrával gyárilag megfejelve, ami szerintem a tempomat kérdést nem érinti (8 légzsák, Sony 6006 fejegység)

Ebbe mi lenne a módja a tempomat beépítésének? Lehet-e egyáltalán?
Milyen költségekkel számoljak? Én magam nem tudom megcsinálni, tehát valaki hozzáértőre is szükségem lenne a művelethez.

Mindenképpen gyári, akár bontott alkatrészekre alapozva érdekelne a dolog, tehát végeredményben ugyan azt szeretném, mintha gyárilag építették volna bele.

Előre is köszi a segítő hozzászólásokat:
LewisFM

Ha privátban is kapnék értesítést, azt megköszönném: lewisfm@freemail.hu
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2010.09.07 kedd, 12:01:16 »

Sziasztok!

Nekem egy MKIII 1.8 benzines 92 kW kombi 2003-as évjáratú, manuális 5 sebességes váltójú, még nem faceliftes Mondeo-m van, ami Trend felszereltségű, néhány apró extrával gyárilag megfejelve, ami szerintem a tempomat kérdést nem érinti (8 légzsák, Sony 6006 fejegység)

Ebbe mi lenne a módja a tempomat beépítésének? Lehet-e egyáltalán?
Milyen költségekkel számoljak? Én magam nem tudom megcsinálni, tehát valaki hozzáértőre is szükségem lenne a művelethez.

Mindenképpen gyári, akár bontott alkatrészekre alapozva érdekelne a dolog, tehát végeredményben ugyan azt szeretném, mintha gyárilag építették volna bele.

Előre is köszi a segítő hozzászólásokat:
LewisFM

Ha privátban is kapnék értesítést, azt megköszönném: lewisfm@freemail.hu

Kb 50eFt.
min. 30eFt az alkatrész (gyári, bontott: vezérlőmotor, bowden, konzol, kormánykapcsolók, pedálkapcsolók)
kb. 0-20eFt a beépítés, függően attól, hogy elő van-e készítve a kábelezése. 0Ft akkor, ha magadnak megcsinálod a beépítést és elő van készítve a kábelezés, azaz csak be kell építeni az alkatrészeket és usgyi. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.