Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 01:29:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 855636 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2011.08.16 kedd, 10:34:04 »

na ja, csak 3 hónap alatt nem megy szét a kuplung, csak ha 0-24.ben megy a gép. Smiley Ergo már az eladáskor is megvolt a hiba de 6 hónapon belül biztos.
Ja ez gáz  szomoru1 És már vételkor csörgött, zörgött....
Melleseg 1,8 tdci volt és mk4. Mennyit futott vajon?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2011.08.17 szerda, 17:58:01 »

na ja, csak 3 hónap alatt nem megy szét a kuplung, csak ha 0-24.ben megy a gép. Smiley Ergo már az eladáskor is megvolt a hiba de 6 hónapon belül biztos.
ergo vételkor észre kellett volna venni és nem megvenni  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:00:41 »

ergo vételkor észre kellett volna venni és nem megvenni  vigyor3
palimadarat fogtak....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:09:45 »

Sziasztok!

Egy pozitív tapasztalatot szeretnék megosztani.
Múltkor cseréltettem szélvédőt, itt:
http://www.autover.hu/hu_HU/content/206/0/226/Kapcsolat.html

Nagyon meg voltam elégedve, igazán merem ajánlani. Az üveg a gyárival megeggyező, mert ők gyártják a Fordnak is. Ők az európai autóipar 50%-nak a beszállítóti, Sekurit márkanéven.
66 ezer volt (fűtött szélvédő) munkadíjjal, számlával cakk-pakk.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:10:31 »

Sziasztok!

Egy pozitív tapasztalatot szeretnék megosztani.
Múltkor cseréltettem szélvédőt, itt:
http://www.autover.hu/hu_HU/content/206/0/226/Kapcsolat.html

Nagyon meg voltam elégedve, igazán merem ajánlani. Az üveg a gyárival megeggyező, mert ők gyártják a Fordnak is. Ők az európai autóipar 50%-nak a beszállítóti, Sekurit márkanéven.
66 ezer volt (fűtött szélvédő) munkadíjjal, számlával cakk-pakk.
ebből mennyi kb a beszerelés??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:12:58 »

ebből mennyi kb a beszerelés??

Egy érdekes árképzésük van.
Kp-ben fizetve és nem biztosításra rendezve, a szélvédő elhozva 87 ezer, náluk beszerelve ragasztóval munkadíjjal együtt 66 ezer  wow1 ugyanarról a szélvédőről van szó
De máshol ~15 ezer körül vállalták volna a beépítést ragasztóval együtt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:16:10 »

Egy érdekes árképzésük van.
Kp-ben fizetve és nem biztosításra rendezve, a szélvédő elhozva 87 ezer, náluk beszerelve ragasztóval munkadíjjal együtt 66 ezer  wow1 ugyanarról a szélvédőről van szó
De máshol ~15 ezer körül vállalták volna a beépítést ragasztóval együtt.
nekem is cserélni kell, még nem tudom, hogy mennyiért raknák be... Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:34:48 »

nekem is cserélni kell, még nem tudom, hogy mennyiért raknák be... Sad

dobtam egy pü-t  wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:05:25 »

ebből mennyi kb a beszerelés??
http://www.autouvegbazis.hu/szelvedo/FORD/MONDEO_III
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:38:56 »


Jók az árak,  eljen tényleg, csak nekem nem jött le, hogy milyen gyártmányúak a szélvédők. Én speciel nem szerettem volna kínai, ~eu, vagy valamilyen lengyel üveget - nem azért mert ezek nem lehetnek jók, csak én nem bízom benne, sajna ilyen vagyok.
Én a gyárival megegyezőt kerestem, így jutottam a gyári beszállítóhoz, aki már SZÁMOMRA megfelelt.
De a linked segítségével itt van másoknak egy hasznos alternatíva is  worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.27 szombat, 21:07:50 írta V.Tamás » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2011.09.02 péntek, 17:24:00 »

csak nekem nem jött le, hogy milyen gyártmányúak a szélvédők.
valószínű szándékosan nem is lehet megtalálni az oldalukon. az elérhető legolcsóbb. csodák nincsenek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2011.12.16 péntek, 15:05:18 »

Sziasztok,

A fehérvári Ivanicsről van valami tapasztalatotok? Van ott valami "ismerős" szerelő akit érdemes keresni?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Csiki
Vendég
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2012.03.06 kedd, 23:19:05 »

sziasztok,

mk3-asom van, 2literes benzines. miután bemelegszik a motor 2000es fordulat környékén berángat. kiolvasás után a köv. hibakódot olvastuk ki: P1520 szívócső futás vezérlés áramkör. tud valaki segíteni, hogy mit kell cserélni ?

köszi!
Naplózva
s-max
Vendég
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2012.03.07 szerda, 16:43:23 »

Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a Miskolci Ford Vagépről?
Naplózva
NyulasM
Vendég
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 22:28:09 »

Változó geometriás turbók elektronikájának javítása, garanciával!
(Ford, Bmw,Mercedes, Stb...)
Munka idő: ha reggel oda adják , még aznap kész
árat a helyszínen, mérés után tudok mondani, állapot függő!
Fél, illetve egy év garancia!


Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666
Naplózva
Wydus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94



E-mail
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:50:20 »

Ha valakinek összetönék az autóját Pécsett, és felmerül benne, hogy az FX-hez vigye, gondolja át mégegyszer.

Olyan mérges vagyok, hogy csak becsatolom a mérgemben nekik írt levelet: 

TT. Fx Autóház!

A mai napon az ügyfelük szerettem volna lenni, de köszönhetően Milovecz Gábor kollégájuk „kedvességének” (A nevét a weblapjukról tudom,
természetesen nem mutatkozott be.), messze el fogom kerülni ezután az Fx Autóházat.
Kollégájuknak köszönhetően most már tudom, hogy:
•   Igen, az én hibám, hogy hátulról az álló Mondeomba ütközött egy másik autó.
•   Az is az én hibám, hogy nem minden nap törik össze az autómat és nem vagyok járatos az ügyintézésben és ezzel Önöket zaklattam.
•   Sőt még az is az én hibám, hogy a károkozónak az Astránál van a kötelező biztosítása.
•   De a legnagyobb hibát mégis akkor követtem el, amikor pécsiként a pécsi Ford márkaszervizben terveztem megjavíttatni az autómat.

Biztosan rengeteg ügyfelük van, és nincs szükség újabb megbízásra, ha ilyen flegma, faragatlan, ignoráns módon fogadják az ügyfeleket. (Egy 3-500 eFt
számlaértékű munkának biztosan nincs akkora nyereség tartalma, amiért érdemes lenne kiszolgálni az ügyfelet.)
No de nem baj, legközelebb velem ez már nem fog előfordulni.
Hallgatva kedves kollégájukra, bármilyen Fordos ügyem lesz, majd egy másik város Ford szervizéhez, márkakereskedéséhez fogok fordulni.
Természetesen az összes Fordos ismerősömnek (pl.: mondeo.hu) is ezt fogom javasolni.

Üdvözlettel majdnem ügyfelük:  duhos2  duhos2  duhos2
Naplózva

2005.10.12. TDCi 2.0 Ghia
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:20:31 »

Ha valakinek összetönék az autóját Pécsett, és felmerül benne, hogy az FX-hez vigye, gondolja át mégegyszer.

Olyan mérges vagyok, hogy csak becsatolom a mérgemben nekik írt levelet: 

TT. Fx Autóház!

A mai napon az ügyfelük szerettem volna lenni, de köszönhetően Milovecz Gábor kollégájuk „kedvességének” (A nevét a weblapjukról tudom,
természetesen nem mutatkozott be.), messze el fogom kerülni ezután az Fx Autóházat.
Kollégájuknak köszönhetően most már tudom, hogy:
•   Igen, az én hibám, hogy hátulról az álló Mondeomba ütközött egy másik autó.
•   Az is az én hibám, hogy nem minden nap törik össze az autómat és nem vagyok járatos az ügyintézésben és ezzel Önöket zaklattam.
•   Sőt még az is az én hibám, hogy a károkozónak az Astránál van a kötelező biztosítása.
•   De a legnagyobb hibát mégis akkor követtem el, amikor pécsiként a pécsi Ford márkaszervizben terveztem megjavíttatni az autómat.

Biztosan rengeteg ügyfelük van, és nincs szükség újabb megbízásra, ha ilyen flegma, faragatlan, ignoráns módon fogadják az ügyfeleket. (Egy 3-500 eFt
számlaértékű munkának biztosan nincs akkora nyereség tartalma, amiért érdemes lenne kiszolgálni az ügyfelet.)
No de nem baj, legközelebb velem ez már nem fog előfordulni.
Hallgatva kedves kollégájukra, bármilyen Fordos ügyem lesz, majd egy másik város Ford szervizéhez, márkakereskedéséhez fogok fordulni.
Természetesen az összes Fordos ismerősömnek (pl.: mondeo.hu) is ezt fogom javasolni.

Üdvözlettel majdnem ügyfelük:  duhos2  duhos2  duhos2


 taps taps taps
Hasonlóképp én is ki tudok akadni, és csúnya dolgokat tudok akkor mondani.  eplus2
Akkor jó tudni, h Pécsett se sokkal normálisabbak, mint itt Zegen.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Wydus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94



E-mail
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:56:58 »


 taps taps taps
Hasonlóképp én is ki tudok akadni, és csúnya dolgokat tudok akkor mondani.  eplus2
Akkor jó tudni, h Pécsett se sokkal normálisabbak, mint itt Zegen.
[/quote]


Majd megcsinálja egy off-os márkaszervíz. Már egyeztetünk. integet2
Naplózva

2005.10.12. TDCi 2.0 Ghia
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 15:36:57 »

Miért nem a Ferivel intézted a dolgot, ő segitőkész és ő a munkafelvevő...Milovecz egy gyökér raktáros.....
Állitólag a dolgozok az ügyfeleknek is azt mondják nem kérje a javitást, maszekba olcsobban megcsinálják otthon...
Amilyen árak vannak ott megis győzik az ügyfeleket(már aki betéved)....ez van.
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 09:44:00 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni? Heves megyében, esetleg Pest megye keleti/Nógrád déli/J-N-Sz északi részén lenne szükségem egy megbízható, jó áron dolgozó akár maszek szervízre, ahol lendkerék cserét el tudnák intézni. A hajam letettem, olyan ajánlatokat kaptam eddig (3-487 ezer Ft). Előre is köszi!
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 09:57:29 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni? Heves megyében, esetleg Pest megye keleti/Nógrád déli/J-N-Sz északi részén lenne szükségem egy megbízható, jó áron dolgozó akár maszek szervízre, ahol lendkerék cserét el tudnák intézni. A hajam letettem, olyan ajánlatokat kaptam eddig (3-487 ezer Ft). Előre is köszi!
Szeles Gábort ajánlják Dunakeszin  wave
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 12:22:34 »

Szeles Gábort ajánlják Dunakeszin  wave

Köszönöm!  worship Fel is hívom délután!
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2012.05.15 kedd, 22:31:22 »

Köszönöm!  worship Fel is hívom délután!
Még egy szavazat Szeles Mesterre!  eljen
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2012.07.13 péntek, 14:08:16 »

Vannak itt szép dolgok, de ezt figyeljétek:

Dunaújvárosi Quality Autócentrum.

Vásárlás után az autóból valamiért rezonálás hallatszott a motortérből. Úgy gondoltam nem nagy ügy, csak alapjáraton hallottam, ott sem mindig. Megkérdem a "szakit", azt mondja, ez bizony katalizátor... 300-350ezer Ft.
Az arcomon azonnal kiült a döbbenet. Megköszöntem, gondoltam ez van, beszoptam, majd elkezdek gyűjteni.
Idő közben elvittem a Ford Ivanicshoz Fehérvárra egy alaposabb (vétel utáni) kivizsgálásra. Ott direkt nem szóltam, gondoltam, ha katalizátor, csak észreveszik. Előjön a szerelő, azt mondja, hibátlan állapot, gratulál a vételhez, by the way, az autó alján valami mittoménmi kilazult és azt meghúzták, mert zörgött... 9.400.-Ft (igen, kilencezer-négyszáz)
Ennyit a katalizátoros történetről, több mint 300ezerrel lehúztak volna.

És akkor a következő sztori:
Felvillan a motorhiba jelző, ugyanez a cég, gondoltam, csak ki tudnak olvasni egy kódot.
Aham, kiolvasták:
Porlasztócsúcs csere, darabja 75ezer, ebből kellene négy, plusz a szerelés... 300-350ezer
(ez valami kozmikus szám náluk, úgy látszik Cheesy )
Felhívtam a Ford Ivanicsot, telefonban sokat nem tudtak, de ha ez, akkor megrendelik a porlasztócsúcsokat és kb ugyanennyiért beszerelik. Gondoltam, akkor már szakszervíz. Beadtuk az autót, másfél óra múlva hívnak, hogy a porlasztócsúcsoknak semmi bajuk, újra programozták őket, így amiket ők rendeltek alkatrészekre, azokra nem lesz szükség. 9.400.-Ft (KILENCEZER-NÉGYSZÁZ)
2012-ben melyik szerviz nem szerelte volna be a megrendelt alkatrészt, amikor ott látja a 300ezer ft-ot a kuncsaftnál?
Én innentől csak a Ford Ivanicshoz viszem még ha messze is van tőlem.
Jah, meg jövő héten (bár rohadt messze van ő is tőlem) az Ervinhez, akit mindenki itt ajánlott...
A tapasztalataimat róla is megosztom Smiley

Szóval én és a Ford Ivanics eddig: +600.000.-Ft Cheesy
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2012.07.13 péntek, 22:02:19 »

Én innentől csak a Ford Ivanicshoz viszem még ha messze is van tőlem.
Jah, meg jövő héten (bár rohadt messze van ő is tőlem) az Ervinhez, akit mindenki itt ajánlott...
A tapasztalataimat róla is megosztom Smiley
A szerelők olyanok mint az orvosok, az orvosok meg mint a szerelők, találgatnak smile Pár kivétel azért van szerencsére, csak nehéz megtalálni.

Ervinhez is fogsz menni később is. Ritka jó, és korrekt szakember. Tapasztalat wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2012.07.14 szombat, 10:15:52 »

Vannak itt szép dolgok, de ezt figyeljétek:

Dunaújvárosi Quality Autócentrum.

Vásárlás után az autóból valamiért rezonálás hallatszott a motortérből. Úgy gondoltam nem nagy ügy, csak alapjáraton hallottam, ott sem mindig. Megkérdem a "szakit", azt mondja, ez bizony katalizátor... 300-350ezer Ft.
Az arcomon azonnal kiült a döbbenet. Megköszöntem, gondoltam ez van, beszoptam, majd elkezdek gyűjteni.
Idő közben elvittem a Ford Ivanicshoz Fehérvárra egy alaposabb (vétel utáni) kivizsgálásra. Ott direkt nem szóltam, gondoltam, ha katalizátor, csak észreveszik. Előjön a szerelő, azt mondja, hibátlan állapot, gratulál a vételhez, by the way, az autó alján valami mittoménmi kilazult és azt meghúzták, mert zörgött... 9.400.-Ft (igen, kilencezer-négyszáz)
Ennyit a katalizátoros történetről, több mint 300ezerrel lehúztak volna.

És akkor a következő sztori:
Felvillan a motorhiba jelző, ugyanez a cég, gondoltam, csak ki tudnak olvasni egy kódot.
Aham, kiolvasták:
Porlasztócsúcs csere, darabja 75ezer, ebből kellene négy, plusz a szerelés... 300-350ezer
(ez valami kozmikus szám náluk, úgy látszik Cheesy )
Felhívtam a Ford Ivanicsot, telefonban sokat nem tudtak, de ha ez, akkor megrendelik a porlasztócsúcsokat és kb ugyanennyiért beszerelik. Gondoltam, akkor már szakszervíz. Beadtuk az autót, másfél óra múlva hívnak, hogy a porlasztócsúcsoknak semmi bajuk, újra programozták őket, így amiket ők rendeltek alkatrészekre, azokra nem lesz szükség. 9.400.-Ft (KILENCEZER-NÉGYSZÁZ)
2012-ben melyik szerviz nem szerelte volna be a megrendelt alkatrészt, amikor ott látja a 300ezer ft-ot a kuncsaftnál?
Én innentől csak a Ford Ivanicshoz viszem még ha messze is van tőlem.
Jah, meg jövő héten (bár rohadt messze van ő is tőlem) az Ervinhez, akit mindenki itt ajánlott...
A tapasztalataimat róla is megosztom Smiley

Szóval én és a Ford Ivanics eddig: +600.000.-Ft Cheesy

Jó ezt olvasni!  eljen
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2012.07.14 szombat, 10:44:31 »

A szerelők olyanok mint az orvosok, az orvosok meg mint a szerelők, találgatnak smile Pár kivétel azért van szerencsére, csak nehéz megtalálni.

Ervinhez is fogsz menni később is. Ritka jó, és korrekt szakember. Tapasztalat wave

Na azért na...Smiley Egy orvos munkáját ne hasonlítsd egy szerelőjéhez. Mi az,hogy az orvosok csak találgatnak? Hát elég *** dokihoz járhatsz...Keress másikat,aki nem "áttolva" végezte el az orvosit... eljen
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 18:40:57 »

Vannak itt szép dolgok, de ezt figyeljétek:

Dunaújvárosi Quality Autócentrum.

ez melyik szervíz? hol van?
örülj, hogy nem a kockáék javítják  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2012.07.31 kedd, 17:19:49 »

Na azért na...Smiley Egy orvos munkáját ne hasonlítsd egy szerelőjéhez. Mi az,hogy az orvosok csak találgatnak? Hát elég *** dokihoz járhatsz...Keress másikat,aki nem "áttolva" végezte el az orvosit... eljen

Ezek szerint neked nem nagyon kellett még orvoshoz menned valamilyen gondoddal...  Wink
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2012.07.31 kedd, 18:01:27 »

Ezek szerint neked nem nagyon kellett még orvoshoz menned valamilyen gondoddal...  Wink
nem.ő orvosira jár.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2012.08.01 szerda, 02:45:40 »

Vannak itt szép dolgok, de ezt figyeljétek:

Dunaújvárosi Quality Autócentrum.

...2012-ben melyik szerviz nem szerelte volna be a megrendelt alkatrészt, amikor ott látja a 300ezer ft-ot a kuncsaftnál?
Én innentől csak a Ford Ivanicshoz viszem még ha messze is van tőlem.
Jah, meg jövő héten (bár rohadt messze van ő is tőlem) az Ervinhez, akit mindenki itt ajánlott...
A tapasztalataimat róla is megosztom Smiley

Szóval én és a Ford Ivanics eddig: +600.000.-Ft Cheesy

Vannak még csodák... ez jó. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2012.08.04 szombat, 11:36:39 »

Sziasztok!

Én az eddigi 13 éves autózásom alatt mindössze 2x vittem a kocsimat márkaszervízbe. Először kb 5 éve az akkor használt, autónak kevésbé nevezhető gépjárművemet elektronikai problémával. Kiskunfélegyházi szervíz, időpont kérés, pontos érkezés, azonnal hozzáláttak az autóhoz. Találgattak, de a problémát 2 óra alatt elhárították, sűrű bocsánatkérések közepette, hogy lehetett volna ezt gyorsabban is. Mindössze 2.000,-Ft-om bánta. Pedig ez egy nem túl elismert japán márka szervíze volt. (S.z..i)  vigyor3
Ezzel szemben második alkalommal a nagy nevű Ford Hoványhoz vittem az autómat Kecskemétre szintén elektronikai problémával. Ismerem a tulajt személyesen, nem jóbarátom, de pár rendezvényt megcsináltam már neki. Gondoltam nem szólok róla az embereinek. Így viszont elég negatív tapasztalatokat gyűjtöttem. Bejelentkezés, időpontkérés rendben (10:00-ra). Megérkeztem 9:55-kor. Bemegyek hatalmas pult, a végében ül két ember, beszélget. Odamegyek, elmondom ki és mi vagyok, mit szeretnék. Majd mondják, ez nem az Ő területük, mennyek odébb kettővel. (És tényleg, vaksi voltam nem láttam a nagy betűs kiírást: KAROSSZÉRIA szervíz munkafelvétel:) átmentem a megjelölt részre, itt kb. 3 ember állt előttem sorba, munkafelvevő sehol. Megjelenik egy ember, gondolom hátha. De nem Ő az alkatrész eladás tábla alá ült. 10:10 kor előkerül emberünk, egy telefon a fülén egy a kezében. 10:35-re sorra kerültem. Másik három ember ekkor még mindig rezzenéstelen arccal ül a számítógépe előtt. (A szervíz munkafelvétel nem az Ő területük, és hát ugye szabadságolás is van.) Végre sorra kerülök, adatfelvétel, autó adat ellenőrzés. Jaaa, a kocsi behozott!!! (nem mondta, de látszottak a gondolatai, meg utána a flegmázás gun(vagy talán nem melegítőben kellett volna menni)) Na, elmondom a panaszom, nem érti. Elmondom mégegszer, tagolva, reakció: Roll Eyes . Rendben szól egy villamosságszerelőnek. Szaki megjelenik (10:45). Elmondom neki is a bánatom és örülök, mert ritkán látott határozottsággal taglalja, hogy mi ilyenkor a teendő, és hogy lesz nekem gyorsan jó a szerkezet. Boldogság van. Egészen 13:00-ig, mert az autó még sehol. Mindegy kaptam ingyen kv-t. Közben délutáni programok lemond, mert senki nem tudja mikor lesz autóm. Majd a kérdés: Meg tudom-e oldani más járművel a hazajutást, mert az autót ott kéne hagyni 2-3 napra.  wow1 Mondom az kizárt! Rakják össze és már itt se vagyok. 14:10 autó visszakap. Tisztességből megkérdezem mivel tartozom. (gondoltam nincs eredmény nincs javítási költség) Emberük bemond egy 4.000,-Ft-os számlát. Hogy mire? Diagnosztika. Jó rendben. Csöndben ki is fizetném, de még hozzáteszi: örüljek, hogy csak 20 percet (!) számlázott ki, mert a szaki 3 órát tornázott az autón. Örültem. De többet engem nem látnak.  duhos2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2012.08.04 szombat, 14:27:14 »

Vannak itt szép dolgok, de ezt figyeljétek:

Dunaújvárosi Quality Autócentrum.

Vásárlás után az autóból valamiért rezonálás hallatszott a motortérből. Úgy gondoltam nem nagy ügy, csak alapjáraton hallottam, ott sem mindig. Megkérdem a "szakit", azt mondja, ez bizony katalizátor... 300-350ezer Ft.
Az arcomon azonnal kiült a döbbenet. Megköszöntem, gondoltam ez van, beszoptam, majd elkezdek gyűjteni.
Idő közben elvittem a Ford Ivanicshoz Fehérvárra egy alaposabb (vétel utáni) kivizsgálásra. Ott direkt nem szóltam, gondoltam, ha katalizátor, csak észreveszik. Előjön a szerelő, azt mondja, hibátlan állapot, gratulál a vételhez, by the way, az autó alján valami mittoménmi kilazult és azt meghúzták, mert zörgött... 9.400.-Ft (igen, kilencezer-négyszáz)
Ennyit a katalizátoros történetről, több mint 300ezerrel lehúztak volna.

És akkor a következő sztori:
Felvillan a motorhiba jelző, ugyanez a cég, gondoltam, csak ki tudnak olvasni egy kódot.
Aham, kiolvasták:
Porlasztócsúcs csere, darabja 75ezer, ebből kellene négy, plusz a szerelés... 300-350ezer
(ez valami kozmikus szám náluk, úgy látszik Cheesy )
Felhívtam a Ford Ivanicsot, telefonban sokat nem tudtak, de ha ez, akkor megrendelik a porlasztócsúcsokat és kb ugyanennyiért beszerelik. Gondoltam, akkor már szakszervíz. Beadtuk az autót, másfél óra múlva hívnak, hogy a porlasztócsúcsoknak semmi bajuk, újra programozták őket, így amiket ők rendeltek alkatrészekre, azokra nem lesz szükség. 9.400.-Ft (KILENCEZER-NÉGYSZÁZ)
2012-ben melyik szerviz nem szerelte volna be a megrendelt alkatrészt, amikor ott látja a 300ezer ft-ot a kuncsaftnál?
Én innentől csak a Ford Ivanicshoz viszem még ha messze is van tőlem.
Jah, meg jövő héten (bár rohadt messze van ő is tőlem) az Ervinhez, akit mindenki itt ajánlott...
A tapasztalataimat róla is megosztom Smiley

Szóval én és a Ford Ivanics eddig: +600.000.-Ft Cheesy

Most nem azért, de ha újra kellett programozni, akkor ott már valami gond van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 11:04:55 »


 taps taps taps
Hasonlóképp én is ki tudok akadni, és csúnya dolgokat tudok akkor mondani.  eplus2
Akkor jó tudni, h Pécsett se sokkal normálisabbak, mint itt Zegen.

Pedig én már arra gondoltam végső elkeseredésemben, hogy beviszem az Egerszegi márkaszervizbe az autómat, mivel egy független márkaszervizben már 3 hete baszkolódnak vele és még mindig nincs meg a hiba.... van itt Egerszegen egy normális Fordos szervizes??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tapt
Vendég
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 11:13:03 »

Sziasztok,

2012.12. havi mondim vittem ma reggel műszakira egy Ford szakszervízbe. (címet, nevet később)
Mai nap átnézték, és a következőkre jutottak. Javítandók:
- izzók (ködlámpa, helyzetjelző, rendszám) - munkadíj 4e, anyag 1400
- bal első kerék csapágy csere - munkadíj: 10e, anyag: 16e, futóműbeállítás: 10e
- 2 hátsó fékcső csere (állítólag öregek) - munkadíj: 10e, nyag: 1300+9e a fékfolyadék
- plusz hatósági díj 16e vmennyi
- plusz a műszakira felksézítés díja ~15e
Kedvezménnyel összesen ~120e HUF

Nekem ez így elősre kicsit soknak tűnik. Tényleg kellenek ezek a javítások a sikeres műszakihoz?

Köszi,

Tamás
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 11:18:34 »

Sziasztok,

2012.12. havi mondim vittem ma reggel műszakira egy Ford szakszervízbe. (címet, nevet később)
Mai nap átnézték, és a következőkre jutottak. Javítandók:
- izzók (ködlámpa, helyzetjelző, rendszám) - munkadíj 4e, anyag 1400
- bal első kerék csapágy csere - munkadíj: 10e, anyag: 16e, futóműbeállítás: 10e
- 2 hátsó fékcső csere (állítólag öregek) - munkadíj: 10e, nyag: 1300+9e a fékfolyadék
- plusz hatósági díj 16e vmennyi
- plusz a műszakira felksézítés díja ~15e
Kedvezménnyel összesen ~120e HUF

Nekem ez így elősre kicsit soknak tűnik. Tényleg kellenek ezek a javítások a sikeres műszakihoz?

Izzót kicseréled magad, az nem ügy. Kerékcsapágyat tudsz venni olcsóbban ennél, de a munkadíj kb. annyi. Fékcsőről nem tudok mit mondani, akár igaz is lehet. Hatósági díj az mi? A m
szakié? Mi az a "műszakira felkészítés"?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 13:56:17 »

Mi az a "műszakira felkészítés"?
Szerintem az, hogy átnézik az autódat vizsga előtt: fék elég-e vastag-e még, folyadékok szintje megfelelő-e, stb.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 14:01:53 »

Sziasztok,

2012.12. havi mondim vittem ma reggel műszakira egy Ford szakszervízbe. (címet, nevet később)
Mai nap átnézték, és a következőkre jutottak. Javítandók:
- izzók (ködlámpa, helyzetjelző, rendszám) - munkadíj 4e, anyag 1400
- bal első kerék csapágy csere - munkadíj: 10e, anyag: 16e, futóműbeállítás: 10e
- 2 hátsó fékcső csere (állítólag öregek) - munkadíj: 10e, nyag: 1300+9e a fékfolyadék
- plusz hatósági díj 16e vmennyi
- plusz a műszakira felksézítés díja ~15e
Kedvezménnyel összesen ~120e HUF

Nekem ez így elősre kicsit soknak tűnik. Tényleg kellenek ezek a javítások a sikeres műszakihoz?

Köszi,

Tamás

Hogyan lehet öreg valami egy olyan autón, amit még le sem gyártottak?  integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 18:53:36 »

Sziasztok,

2012.12. havi mondim vittem ma reggel műszakira egy Ford szakszervízbe. (címet, nevet később)
Mai nap átnézték, és a következőkre jutottak. Javítandók:
- izzók (ködlámpa, helyzetjelző, rendszám) - munkadíj 4e, anyag 1400
- bal első kerék csapágy csere - munkadíj: 10e, anyag: 16e, futóműbeállítás: 10e
- 2 hátsó fékcső csere (állítólag öregek) - munkadíj: 10e, nyag: 1300+9e a fékfolyadék
- plusz hatósági díj 16e vmennyi
- plusz a műszakira felksézítés díja ~15e
Kedvezménnyel összesen ~120e HUF

Nekem ez így elősre kicsit soknak tűnik. Tényleg kellenek ezek a javítások a sikeres műszakihoz?

Köszi,

Tamás
hát a munkadíjak tényleg elég húzósak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2012.09.28 péntek, 09:06:27 »

Hogyan lehet öreg valami egy olyan autón, amit még le sem gyártottak?  integet2

 eplus2 Egyből kiszúrta a kis gonosz szemed, mi?  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2012.09.28 péntek, 09:14:17 »

Sziasztok,

2012.12. havi mondim vittem ma reggel műszakira egy Ford szakszervízbe. (címet, nevet később)
Mai nap átnézték, és a következőkre jutottak. Javítandók:
- izzók (ködlámpa, helyzetjelző, rendszám) - munkadíj 4e, anyag 1400
- bal első kerék csapágy csere - munkadíj: 10e, anyag: 16e, futóműbeállítás: 10e
- 2 hátsó fékcső csere (állítólag öregek) - munkadíj: 10e, nyag: 1300+9e a fékfolyadék
- plusz hatósági díj 16e vmennyi
- plusz a műszakira felksézítés díja ~15e
Kedvezménnyel összesen ~120e HUF

Nekem ez így elősre kicsit soknak tűnik. Tényleg kellenek ezek a javítások a sikeres műszakihoz?

Köszi,

Tamás

Menj egy márkafüggetlen szervízbe. 25-ért megcsinálják a vizsgát (benne van az előzetes átvizsgálás is többnyire). Adsz még plusz 4 ezret és nem kell semmit sem cserélni.

- izzók (ködlámpa, helyzetjelző, rendszám) - munkadíj 4e, anyag 1400 : kamu javítás.

- bal első kerék csapágy csere - munkadíj: 10e, anyag: 16e, futóműbeállítás: 10e : ha még nem búg-morog, akkor ez is kamu javítás.

- 2 hátsó fékcső csere (állítólag öregek) - munkadíj: 10e, nyag: 1300+9e a fékfolyadék: ez igaz is lehet, független szervizben fele annyiból kijön a folyadék.

- plusz hatósági díj 16e vmennyi: ez a vizsga díja, mindenhol ennyi.

- plusz a műszakira felksézítés díja ~15e: márkafüggetlennél ez jóval kevesebb, sok helyen nulla.

Kicsit mintha le akarnának húzni, nem? wow1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2012.09.28 péntek, 09:17:30 »



Ezen már egyszer összevesztem egy szervízvezetővel szakszervízben.

Beviszem éves revízióra az autót, és utána kérek egy műszakit, akkor miért számolnának még fel pluszban vizsgára felkszítés díját? Egy revízió többet kellene, hogy tartalmazzon... Sőt, szerintem nem engedhetne ki úgy autót, hogy annak műszaki állapota nem megfelelő...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2012.09.28 péntek, 15:28:48 »

Sziasztok!

Negatív tapasztalatot szeretnék megosztani Veletek.

Múlt hét szombaton nem indult az autó a garázsban. Kékes fehér füstöt eresztett magából és dadogva leállt 3 mp után. A soproni Fordosokhoz került az autó hétfőn délelőtt (trélerrel, mert el sem indult), akik közölték, hogy az EGR a problémás. Ezt az alkatrészt egy éve is kicseréltettük a budapesti Auto Fort márkaszervizben (Könyves K krt.), ahol nagy megelégedésünkre kedvesen és szakszerűen álltak hozzánk.
Mivel elfogadhatatlannak tartottuk, hogy ugyanaz az alkatrész ilyen gyorsan meghibásodik, méltányosságot kértünk a márkaszervizen keresztül az importőrtöl. Innentől kezdve 4 napig (csütörtök) nem hallottunk felőlük, majd amikor felhívtak, közölték, hogy kellene a számla is, amit az Auto Fort-ban kaptunk. Kicsit kekeckekdésnek tűnt ez nekem, hiszen kérhették volna ezt rötön hétfőn is, ráadásul nem is találtam a számlát, de az Auto Fortosok segítettek (ezúton is köszi) és elküldték emailben a számla másolatát a soproni töketleneknek. Ma felhívtak (péntek), hogy a méltányossági kérelmünket elutasították, mert a budapesti Auto Fort nem megfelelően végezte a javítást, hiszen a kötelezően beépítendő 2 alátét helyett csak egy darab szerepel a számlán. Na ezen elborult az agyam és hétfőn egy tréler elviszi az autót tőlük. Keresek egy olyan társaságot, akik kicsit jobban értenek hozzá és kevésbé próbálják átverni az ügyfeleket. Nem elég hogy megpróbálnak átvágni, még az a rendkívül tisztességtelen dolog is eszükbe jut, hogy ennek érdekében mást mártsanak bele a szarba (jelen esetben az Auto Fort-ot).
Mindenkit óva intenék tehát a soproni For-Top-os bandától (ugyanez a cég van Győrben, Móváron és Tatabányán is). Aki jót akar magának, az a környékükre se menjen. Mi voltunk a hülyék, hogy oda vitettük az autót falbav

Az Auto Fort-nak ugyanakkor pirospont: tavaly is kedvesek voltak (bár 115ezerbe került), tegnap pedig a pénzügyisük munkaidő után küldte át az emailt a soproniaknak benne a számlával.
Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2012.09.28 péntek, 15:54:05 »

Ma felhívtak (péntek), hogy a méltányossági kérelmünket elutasították, mert a budapesti Auto Fort nem megfelelően végezte a javítást, hiszen a kötelezően beépítendő 2 alátét helyett csak egy darab szerepel a számlán.
Biztosan nagy szerepe van a meghibásodásban...  szomoru1
Ugyan nem tudom, milyen autód van (hány éves) de azért ezeknek nem kéne túl sűrűn meghibásodni.
A másik, szerintem ezt meccseljék egymás között, hogy mi, vagy ki a hibás, akármilyen alkatrész is az, egy év garinak kellene rá lenni. Innentől meg neked a javításnak ingyenesnek. Próbálj meg a központtal beszélni:
http://www.ford.hu/Footer/kapcsolat
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2012.09.29 szombat, 00:01:39 »

Biztosan nagy szerepe van a meghibásodásban...  szomoru1
Ugyan nem tudom, milyen autód van (hány éves) de azért ezeknek nem kéne túl sűrűn meghibásodni.
A másik, szerintem ezt meccseljék egymás között, hogy mi, vagy ki a hibás, akármilyen alkatrész is az, egy év garinak kellene rá lenni. Innentől meg neked a javításnak ingyenesnek. Próbálj meg a központtal beszélni:
http://www.ford.hu/Footer/kapcsolat


Sajnos már nincs rá 1 év gari és ebben nem is reménykedtem, hiszen 2011 aug 19-én cserélték a Fort-ban. Én méltányosságot szerettem volna, mert ez már a sokadik csere és ilyen esetekben más márkáknál is szoktak adni 20-30-40% kedvezményt. De nem is az háborít fel, hogy nincs méltányosság, hanem az, ahogy hozzáállnak az emberhez. Hogy a negyedik-ötödik napon mindenféle kifogásokkal élnek és próbálnak rábírni a tejelésre.
Az autó MK3 2.2 TDCI EU4-es, 2005/12 évjárat és valós 170e km.
Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2012.09.29 szombat, 11:07:25 »


Sajnos már nincs rá 1 év gari és ebben nem is reménykedtem, hiszen 2011 aug 19-én cserélték a Fort-ban. Én méltányosságot szerettem volna, mert ez már a sokadik csere és ilyen esetekben más márkáknál is szoktak adni 20-30-40% kedvezményt. De nem is az háborít fel, hogy nincs méltányosság, hanem az, ahogy hozzáállnak az emberhez. Hogy a negyedik-ötödik napon mindenféle kifogásokkal élnek és próbálnak rábírni a tejelésre.
Az autó MK3 2.2 TDCI EU4-es, 2005/12 évjárat és valós 170e km.
Én biztos verném az asztalt, míg el nem ismerik, hogy ők, hibáztak, vagy gyári hibás volt a cucc. Nem tudom, nálam okosabbak majd megerősítik vagy cáfolják, de ez a jelenség nem lehet normális. Barátomnak 2001-es mondija volt, pár éve adta el, közelített a 400ezer km-hez, de soha nem nyúltak a motortérbe. (olajcsere, miegymás kivételével) De lehet az még más kategória.
Megkérdezném a központ véleményét. eplus2 (még ha nem is a pénz, de az elv miatt!)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2012.09.29 szombat, 11:41:20 »


Sajnos már nincs rá 1 év gari és ebben nem is reménykedtem, hiszen 2011 aug 19-én cserélték a Fort-ban. Én méltányosságot szerettem volna, mert ez már a sokadik csere és ilyen esetekben más márkáknál is szoktak adni 20-30-40% kedvezményt. De nem is az háborít fel, hogy nincs méltányosság, hanem az, ahogy hozzáállnak az emberhez. Hogy a negyedik-ötödik napon mindenféle kifogásokkal élnek és próbálnak rábírni a tejelésre.
Az autó MK3 2.2 TDCI EU4-es, 2005/12 évjárat és valós 170e km.

Jogilag nem létező kategória, olyan van, hogy szavatosság, meg jótállás, az is csak hat hónap.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2012.09.29 szombat, 12:15:26 »

Jogilag nem létező kategória, olyan van, hogy szavatosság, meg jótállás, az is csak hat hónap.

Jogilag nem, de gyakorlatban létező kategória. Ismerősöm Volvojában 2 hónappal a garanciaidő lejárta után kellett váltót cserélni. A Volvo méltányosságban 50%-át állta.
Családi Mercedesünkben gariidő után 3 hónappal klímakompresszor. Ott is állta egy részét az importőr.
Egyébként ismételten jelzem: nem azzal van a bajom, hogy nem kaptam méltányosságot, hanem az, hogy mondvacsinált kamu indokokkal.
Meg persze az, hogy a minden második Mondeon szarrá menő EGR cserét 2 hét alatt képesek elvégezni.

Nem fogom verni az asztalt, mert nem érzem hatásos módszernek, tényleg annyira primitív társaság a soproni. Inkább megosztom ezt minden létező fórumon. Hidd el, hogy ha az itt jelen lévő tagok közül csak 2-3 ember akarná oda vinni az autót, de beolvas ebbe a topicba és azt látja, hogy rossz velük a tapasztalat, akkor sokkal többet veszít a For-Top mintha vertem volna az asztalt kiabálva.
Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2012.09.29 szombat, 12:49:53 »

Jogilag nem, de gyakorlatban létező kategória. Ismerősöm Volvojában 2 hónappal a garanciaidő lejárta után kellett váltót cserélni. A Volvo méltányosságban 50%-át állta.
Családi Mercedesünkben gariidő után 3 hónappal klímakompresszor. Ott is állta egy részét az importőr.
Egyébként ismételten jelzem: nem azzal van a bajom, hogy nem kaptam méltányosságot, hanem az, hogy mondvacsinált kamu indokokkal.
Meg persze az, hogy a minden második Mondeon szarrá menő EGR cserét 2 hét alatt képesek elvégezni.

Nem fogom verni az asztalt, mert nem érzem hatásos módszernek, tényleg annyira primitív társaság a soproni. Inkább megosztom ezt minden létező fórumon. Hidd el, hogy ha az itt jelen lévő tagok közül csak 2-3 ember akarná oda vinni az autót, de beolvas ebbe a topicba és azt látja, hogy rossz velük a tapasztalat, akkor sokkal többet veszít a For-Top mintha vertem volna az asztalt kiabálva.
De attól, hogy nekik "rossz", még neked se lesz jobb. Vagy igen? Sose azt nézd, hogy szúrhatsz ki másokkal, hanem hogy a Te dolgaidat hogyan tudod jobbá tenni! Persze azt teszel amit akarsz, nem azt mondtam, hogy kiabálj velük. Az asztalverés arra vonatkozott, hogy ne hagyd annyiban, próbáld kiharcolni az igazadat.  Wink Mint írtam föntebb nekem is van gondom a márkaszervizekkel, most mégis farokbehúzva vissza kell kullognom hozzájuk, mert néhány alkatrészt csak náluk lehet beszerezni. falbav (nem hül*ék ezek!!!)
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2012.09.29 szombat, 13:23:20 »

De attól, hogy nekik "rossz", még neked se lesz jobb. Vagy igen? Sose azt nézd, hogy szúrhatsz ki másokkal, hanem hogy a Te dolgaidat hogyan tudod jobbá tenni! Persze azt teszel amit akarsz, nem azt mondtam, hogy kiabálj velük. Az asztalverés arra vonatkozott, hogy ne hagyd annyiban, próbáld kiharcolni az igazadat.  Wink Mint írtam föntebb nekem is van gondom a márkaszervizekkel, most mégis farokbehúzva vissza kell kullognom hozzájuk, mert néhány alkatrészt csak náluk lehet beszerezni. falbav (nem hül*ék ezek!!!)

Nem akarom, hogy rossz legyen nekik. Az utolsó percig bíztam bennük, még akkor is, amikor a negyedik napon kérték be a számlát a tavalyi javításról, pedig akkor már gyanús volt, hogy itt kicseszésre megy a játék.
Hiába verném az asztalt, nem mennék vele sokra. Másfelől időnk sincs rá nagyon. Az autó kell, már így is egy hete áll...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.