Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 07:34:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 47   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Márkaszervizek  (Megtekintve 854656 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Vendég
« Dátum: 2003.12.31 szerda, 13:45:00 »

Srácok!
 
Flame ötletén felbuzdulva megnyitom ezt a topicot, hogy mindenki szervezetten le tudja írni a márkaszervízekkel kapcsolatos tapasztalatait, segítve ezzel másokat.
A világért sem akarok nagyképűnek látszani, de itt lehet tőlem is kérdezni, ha tudok segítek.
Szeretettel várom a hozzászólásaitokat!
Üdv!
 
Devlin
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 08:22:26 írta Scratch » Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2003.12.31 szerda, 16:32:00 »

Van aki szereti és van aki nem.
Van aki bízik benne és van aki nem...ezt már megbeszéltük. Igazándiból részben szerencse kérdése az egész.
 
Még 1999-ban apukám Zalamegyében kb. 120 elcsapott egy szarvasbikát, a kocsi rommá tört, lufi nem nyílt, apunak kutya baja, a kár 1.6 millió forint volt.
Pont akkor tört a Kanizsa-i szervízfőnök autója is, egy zöld Mondeo Ghia, ezek után nem is volt túl nagy meglepetés, amikor pár hónappal a szervizelés után észrevettük, hogy a jobb oldali fényszóró motorja hibás, folyamatosan alsó állásban mozog. Maga a lámpa lábai, amivel rögzíti ka karosszériához is törött.  
A jobb oldali ajtó belős oldalán, a lemezben, felül apró sérülések vannak a mai napig, ez egy bontott ajtó, pedig az akkor alig két éves autóra újakat fizettünk.  
Kaptunk bele, egy használt akkut, ami kibírt pont egy évet! Smiley
 
Kis odafigyeléssel ezek a dolgok kivédhetőek, de bosszantó, hogy az ember nem bízhat 100%-ig a szervizben.
 
Egy kis, egyszemélyes szerviz anyiból szimpatikusabb számomra, hogy tudod, ki az akin számonkérhetsz. HA visszamész késöbb, emlékezni fog az autóra, nem csak egy szám alapján azonosítja be, úgy érzem jobban törődnek az emberrel és a kocsival is egyaránt!
 
DE az szubjektív, remélem az új autónkal csupa jó tapasztalatunk lesz a szervizekről, mert a benzines mondeonk mostani pocsék állapota sokat elárul a márkaszervízről is.
 
Majd a köv. talin elcsodálkoztok majd, hogy ez egy    
0-km es korától márkaszervizelt, vezetett szervizkönyves autó!  
Persze, csak ha nem tudok az új Mondival menni. Smiley
 
BUÉK
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2003.12.31 szerda, 18:20:00 »

Srácok!
 
Flame ötletén felbuzdulva megnyitom ezt a topicot, hogy mindenki szervezetten le tudja írni a márkaszervízekkel kapcsolatos tapasztalatait, segítve ezzel másokat.
A világért sem akarok nagyképűnek látszani, de itt lehet tőlem is kérdezni, ha tudok segítek.
Szeretettel várom a hozzászólásaitokat!
Üdv!
 
Devlin
Devlin,
 
már van egy szervíz topic! :O
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2003.12.31 szerda, 20:22:00 »

de az nem márkaszervíz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2004.01.01 csütörtök, 21:56:00 »

Hát ha Márka akkor szervíz.....
 
magam valamikor 98-körül többek közt azért döntöttem a Ford mellett mert nagyon korrekt árakkal dolgoztak, és amit kiadtak a kezükből az rendben volt. Családilag és cégesen azóta elkopott alólunk 2 Mondeo 1 Escort, maradt 1 Mondeo 1 Focus meg 1 Puma. Ezek kaszni munkán kívül mindíg márkaszervízben voltak szereltetve úgyhogy nyugisan utána sem merek számolni, hogy eddig mit hagytam a márkaszervízben.
 
No ezért én elég gyakran vagyok vendég és mivel lusta embernek tartom magam, vagy csak az idő kevés én a legközelebbi Auto-Fort bázisra (Váci út) viszem mindg a gépet, mert ott már ismerem az embereket, asszem elég jattot csúsztattam el, így nem kell már sokat morogni.  
 
A márkaszervíz szép dolog mert ott értenek ám az autóhoz, vagy nem..... Ezért mint gondos autótulajdonos először megpróbálom kitalálni, hogy mi lehet a zizi aztán ha már tuti akkor megcsináltatom. E nélkül nem mennék a közelébe sem, mert sajna alapvetően lehúzás az egész.  
Sajnos minnél nagyobb a szervezet annál inkább elveszik a vendég.
Tudom hogy drága fenntartani a márkaszervízt, mert nem nézhet úgy ki mint sarki Tóni üzlete, de azért azt elárulhatná valaki, mitől 5200 Ft. egy munkaóra és hogy miért kell a rezsióraszámítást az Europai Unióval egységesíteni, ha a sem a szolgáltatás sem a szerelők munkabére nincs a közelében (jut eszembe ha biztosító fizet, sarki Tóninak az óránként csak 1500)
 
Más kérdés, az is hogy melyik művelet mennyi időt vesz figyelembe és azért mit használnak fel, mert amikor egy sima fékellenörzésre az óradíj mellé beállít még 3 fajta bizbasz beszerelését további 5 pénzért meg egy tubus féktisztítót további 1500-ért azt csak az eszi meg aki életében nem cserélt betétet. Vagy ennél sokkal kedvesebb volt amikor tanktisztítás után kaptam 10l benyát a tankba, 300 Ft/l áron holott teli volt amikor bevittem!!!
 
Arról nem is beszélve hogy a következő teljes tankot még aznap este engedtem el a garázsban amikor kiderült, hogy elfelejtették az egyik 500 ft-os tömítést kicserélni, bár azért kifizettem. de ennek a hibának az elhárítása már olcsóbb volt viszont megint 1 napig autó nélkül voltam ami az én óradíjaim mellett drága mulatság. Igaz a szervíz hibázhat én meg nem nagyon, illetve nagyon nem !!
       
Visszatérve az elejére is, egyre elégedetlenebb vagyok a márkaszervízzel, 4 éve is 2.5-3 miller között vettem autót, és ezen a szokásomon nem nagyon szeretnék változtatni, de akkor még 20 ból megvolt egy komplett szervíz, ma ugyanez nincs 40 alatt holott az infláció nem volt csak kb. 40 %.  
A Ford ugyanis sajnos a WV felé közelít nem pedig a Suzuki irányában, ma már nem is annyira olcsó.
 
Arról meg nem is szólva hogy karosszériás munkát akár biztosítós akár nem márkaszervíz közelébe sem szabad vinni, mert eddig csak fakopács kasznissal, meg színvak fényezővel volt dolgom, akik együttesen kívánták elmagyarázni hogy a *** miért is jó.
 
Számomra az a konklúzió, hogy bárhova is mész,  
1) Ismerjenek
2) Tudd hogy mit akarsz megcsináltatni
3) Bízzál abban hogy a munka jó, de ne feledd el ellenőrizni
4) Ne légy úrifiú ha valami nem sikerült.  
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2004.01.01 csütörtök, 22:08:00 »

Peppin
 
Szívemből szóltál!
Ehhez talán csak annyit tudok hozzátenni, hogy az EU csatlakozás nem fogja megkönnyíteni sem az ügyfelek, sem a márkakereskedők, sem pedig a Ford Motor Hungária életét.
A mi cégünk is kemény év elé néz.
De a remény hal meg utoljára!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2004.01.01 csütörtök, 23:04:00 »

Tudtommmal a Ford Motor Hungária szépen növekvő és egyra "komolyabb" (nagyobb presztizsű, terjeszkedő, ...) cég.
 
Peppin NAGYON igazad van.
Tudni kell mit akarsz megcsináltatni, ez alap!
 
Anno a trabim szervizelésénél is lehúztak, sok kis hülye aprósággal, két-három csavarral meg ilyenek...DE LEHÚZTAK...trabant klub elnöl ide vagy ode, ős is él valamiből és nem az érdekvédelemből az tuti...belőlünk amatőrökből.
 
Aztán kitanultam a Trabin sok mindent és a végén már nem is nagyon kellett szerelőhöz vinnem.
(már kérdés, hogy pénzem se lett rá, mert elkezdetm montizni) Smiley
 
A Forddal ua. a helyzet. Ismerni kell az autót.  
És sajnos tudni kell alapszinten szerelni!
Meg kell nézni, hogy megcsinálták-e amit kértél és ha lehet, ott kell állni az autó mellett!
 
A jatt az egy dolog, de veszélyes, mert a szerelő amúgy is sokszor irígy az autódra és akkor még adsz is neki lazán egy marok pénzt...ő meg megy egy kört a gépeddel, jól meghajtja, provizórikusan  megoldja a problémát (kiköti az ell. lámpát) és röhögve elteszi a pénzt! Smiley
 
Persze ez a nagyon.nagyon rossz véglet! És küldönben is ígértem, hogy nem írok több rosszat.
 
DE. Be kell vallanom, félek a márkaszervíztől és kész. Épp elég szerelőt ismerek személyesen, hogy ne bízzak bennük.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2004.01.01 csütörtök, 23:06:00 »

MK III as belsőt át lehet alakítani faceliftesre?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2004.01.02 péntek, 11:39:00 »

Flame
 
Nekem az a rossz tapasztalatom a márkaszervízekkel, hogy -tisztelet a kivételnek- a jatt, amit odaadnak a munkafelvevőnek -remélve, hogy a szerelő megkapja- nem jut tovább a munkafelvevő zsebénél.
Az egyetlen megoldás, hogy az ember bemegy a szerelőhöz és személyesen neki adja oda.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2004.01.02 péntek, 12:43:00 »

PERSZE...hamár adok, nem azért adom, mert baromi szépen vette fel a munkát! Smiley
Én is a szerelőnek szoktam adni! Ha adok... Smiley
 
Akkor a márkaszervízzel sincs baj, ha ismersz bent egy szerelőt, mindíg hozzá viszed, esetleg munkaidőn kívül, így érvényesül az a kettő az egyben elv, mert márkaszervízben van az autó, meg maszekul is csinálják. így ott van minden cucc ami kell és érdeke is a szerelőnek, hogy jól megcsinálja, hogy elégedett legyél, és megint hozzá hozd, jó esetben egy másik hibával, mert harmadjára ugyanazzal a problémával, tuti nem ugyanahoz a szerelőhöz vinném. Lássa más is!
 
Egyébként érdemes néha másoknak is megmutatni az autót, mert olyankot él a szerelőkben a vágy, hogy hibát találjanak a másik munkájában, így számunkra megvalósul szerelőnk ellenőrzése és a kocsit is átnézte még egy szem.
 
Én a bringámat hordom így szervízbe, egyszer Vörösvárra egyszer BP-re, érdekes, ahogy anyázzák egymást, hogy milyen hülye a másik, persze nekik nem mondom el, mit rontottak el és mit kellett a másiknak kijavítania! Smiley
Ez egy kikisérletezett módszer és most így jó a bringám!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2004.01.05 hétfő, 09:41:00 »

Én is márkaszervízbe hordom az autómat, ahogy már korábban említettem is! Ez az Esztergomi Autóplusz Kft.  
 
Nekem van egy pár dolog, amit feltétlenül betartok:
- az alkatrészt magam veszem meg és viszem oda, ezzel fél áron oldom meg a dolgot!
- minden esetben úgy intézem a munkámat, hogy a szerelés minden másodpercét ott töltsem a szervízben, és láss csodát a 8 órás betervezett szerelési idő leugrik 3-4 órára, amivel akár 5 órás munkadíjat is megkereshetek =15.500HUF! (itt 3100 pénz számla nékű a munkadíj) Illetve multkor pl. beletetettem az általam odavitt féktárcsát, amit "majdnem kifelejtettek"!
- és ahogy már ti is említettétek utánna járok előtte, hogy mi a gond, és a megoldás!!!
- az utolsó: JATTOT SOHA (van nekik fizetésük, hiszen ez a munkájuk)
 
Ezek után meg vagyok velük (vagy magammal?) elégedve! És ha kis piszlicsáré dologgal megyek, akkor is azonnal segítenek, és nem feltétlenül kérnek érte lovettát! De azért figyelek arra, hogy ne váljak soha adóssá!
 
Ez a vélemény a saját eseteimre igaz, mert korábban nem ez volt a véleményem! Már 1996 óta állunk kapcsolatban velük, és van Fordunk, amit az édesapám szervizeltetett velük. Hát erről az időszakról nem beszélek, mert rosszat azért nem, ha nem muszáj! Csak annyit, hogy neki nem volt ideje, és türelme betartani az korábban írt szisztémát!
Ja és lassan ott tartunk, hogy már hozzám jönnek tanácsért!:)
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2004.01.05 hétfő, 10:14:00 »

Szasztok,
 
Én személy szerint két külön szervízbe viszem a gépemet. Egyszer szakszervízbe, egyszer egy kicsi magánba. A szakszervízben volt egy ismerős ismerősének az ismerőse szerelő aki a gyári alkatrészeket fél áron adja, soron kívűl megszereli a dolgokat, padra rakja, leellenőriz stb, és többen dolgoznak alá. Hála az égnek most már az én ismerősőm is :-) Szóval ide akkor viszem, ha mindenképpen cserélni kell valamit. A szakszervíz mindent kicserél amit lehet, javítani meg nem javít. Ez is csere, az is csere... Beszart az immom, cserés volt, oda vittem. Viszont csöpögött a szervóm, erre azt mondta, hogy ki kell cserélni az egész kormányművet, gyári ár 220.000, 110.000-ért megkapom. Majdnem egy hátast dobtam... Aztán elvittem szervót felújítani, 40.000-ért két év garival megcsinálták máshol. Központizárat szintén szakszervízben csináltattam, mert a gyári alkatrész baráti alapon való beszerzése, ugyan annyiba került mint egy utángyártott.  
Viszont ugye ehhez ismerős kell, mert ha csak beesel az utcáról akkor nem sok esélyed van. Levesznek rendesen.
 
Mondi előtt első autóm egy öreg Skodri volt, nem ismertem senkit, nem volt szerelőm, baj esetén irány a szakszervíz. Lenyúltak rendesen, erre fél évvel később két másik szerelő után sikerült rájönnöm. Tanulópénz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2004.01.05 hétfő, 14:25:00 »

Én is márkaszervízbe hordom az autómat, ahogy már korábban említettem is! Ez az Esztergomi Autóplusz Kft.  
 
Nekem van egy pár dolog, amit feltétlenül betartok:
- az alkatrészt magam veszem meg és viszem oda, ezzel fél áron oldom meg a dolgot!
- minden esetben úgy intézem a munkámat, hogy a szerelés minden másodpercét ott töltsem a szervízben, és láss csodát a 8 órás betervezett szerelési idő leugrik 3-4 órára, amivel akár 5 órás munkadíjat is megkereshetek =15.500HUF! (itt 3100 pénz számla nékű a munkadíj) Illetve multkor pl. beletetettem az általam odavitt féktárcsát, amit "majdnem kifelejtettek"!
- és ahogy már ti is említettétek utánna járok előtte, hogy mi a gond, és a megoldás!!!
- az utolsó: JATTOT SOHA (van nekik fizetésük, hiszen ez a munkájuk)
 
Ezek után meg vagyok velük (vagy magammal?) elégedve! És ha kis piszlicsáré dologgal megyek, akkor is azonnal segítenek, és nem feltétlenül kérnek érte lovettát! De azért figyelek arra, hogy ne váljak soha adóssá!
 
Ez a vélemény a saját eseteimre igaz, mert korábban nem ez volt a véleményem! Már 1996 óta állunk kapcsolatban velük, és van Fordunk, amit az édesapám szervizeltetett velük. Hát erről az időszakról nem beszélek, mert rosszat azért nem, ha nem muszáj! Csak annyit, hogy neki nem volt ideje, és türelme betartani az korábban írt szisztémát!
Ja és lassan ott tartunk, hogy már hozzám jönnek tanácsért!:)
 
Tisztelettel!
Joe Kollega!
 
Sose kerülj olyan helyzetbe, hogy a munkádat anyagilag semmire sem becsüljék és egyéb módon légy rászorítva arra hogy megélj.  
 
A pénz, jatt, borravaló, paraszolvencia akárhogy is hívjuk a tényleges és személyes megbecsülés jele, más emberek irányában a megbecsülésed kifejezni pedig sosem lehet elegendő, csak kevés. Gondolj abba bele téged hogy becsülnek meg.
 
Ahogy az angílusok mondnák never say never Smiley)))
 
Üdv néked
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2004.01.05 hétfő, 14:59:00 »

Joe Kollega!
 
Sose kerülj olyan helyzetbe, hogy a munkádat anyagilag semmire sem becsüljék és egyéb módon légy rászorítva arra hogy megélj.  
 
A pénz, jatt, borravaló, paraszolvencia akárhogy is hívjuk a tényleges és személyes megbecsülés jele, más emberek irányában a megbecsülésed kifejezni pedig sosem lehet elegendő, csak kevés. Gondolj abba bele téged hogy becsülnek meg.
 
Ahogy az angílusok mondnák never say never Smiley)))
 
Üdv néked
Idézet magamtól:)
 
"Ezek után meg vagyok velük (vagy magammal?) elégedve!"
 
Egyet értek veled, de a leírásomból kiderül, hogy miért vagyok ezen a véleményen: hangsúly a zárójelben van!
 
És tudtommal ők olyan bérezésen vannak, hogy a fixen fellül kapnak a munkájuk függvényében pluszt is! Ne én adjam már nekik, amikor tudom hogy ezek után is magasan leszarnak a szerelők (tapasztalatot az élményeknél már leírtam)! Az odafigyelést a főnököktől kapom, amihez tartozik a köv. idézet tőlem:)
"De azért figyelek arra, hogy ne váljak soha adóssá!" Próbálok segíteni én is a tudásommal, illetve az infókkal!
És a munkájukat igen is megbecsülöm a pénztárnál!!! Én sem kapok az ügyfelektől semmit, pedig nagy terhet veszek le a vállukról, mivel az egész nem erről szól nálam sem, hanem a munka elvégzéséről, amire kapom a főnökömtől a fizetésemet!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2004.01.05 hétfő, 15:08:00 »

Ja még valami!
 
A sógorom is az említett Váci úti szervízbe jár és tejel mint azzállat:)! Ünnepek előtt a Pesti szervízből jött haza, és az Autopluszhoz kellett bevinnem, mert a Pestiek nem foglalkoztak azzal amit kért, és itt kellett megcsináltatni egy motordiagnosztikát a hiba tényleges feltárására. Puszira dolgoztak több mint fél órát, és én ezt majd vhogy visszasegítem nekik, ha szükségük lesz rá.(küldök ügyfelet, adok címeket alkatrészekhez stb.)
 
Hát ez az én véleményem, de bocsássatok meg érte!!!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2004.01.05 hétfő, 16:24:00 »

Nincs Bocsánat :ÖÖÖ
 
A vélemény szent!
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2004.01.06 kedd, 15:32:00 »

Devlin Kolléga!
Lehetne a BUÉK mellé privátba egy felkérésem, mert szaki köll a témába: a pneumatika elment a fűtésben. Úgy láccik csak jópízér van megoldása :-( Rád -általad- gondútam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2004.01.06 kedd, 18:33:00 »

Napu
 
Meg kellene nézetni valami normális szerelővel a dolgot.
Ha beviszed márkaszervízbe, akkor -valószínűleg- már a hibakeresés sem lesz olcsó.
Ha normális szerelő kell, akkor azt mailen megbeszélhetjük.
Lehet, hogy tudok egyet.
Alkatrészeket sokkal olcsóbban nem tudok szerezni. (Számla nélkül sem!)
Ha kell 10-15% kedvezményt tudok adni nálunk az alkatrész árból.
Ez az ajánlat nem csak Neked áll, minden kedves regisztrált klubtagra vonatkozik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2004.01.06 kedd, 19:27:00 »

Ford vagy Mondore lengéscsillapítókat érdemes venni?
És egyéb futóműelemek esetében?
4 db hangszóró
szélvédő csati forrasztás
ülséfűtés (fűtőszál csere)
 
Devlin, megkereshetlek priviben, kéne erre egy jó kis szervízár-ajánlat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2004.01.06 kedd, 19:45:00 »

Flame!
 
Munkadíjból nem tudok engedményt intézni.
Soronkívüliséget sem.
Maradjunk az alkatrészeknél.
Ezügyben küldd el az alvázszámodat és a tételes alkatrész listát a mail címemre.
Az alvázszámot -megígérem- bizalmasan kezelem.
Szerintem minden márkás legngéscsillapító jó.
Mindenkinek szíve joga eldöntemi, hogy mit és mennyiért szeret.
Nekem sosem volt olyan, hogy a gyári minőségével elégedetlen voltam.
Persze nekem a Ford volt a legolcsóbb.
Egyéb futóműalkatrészek -szerintem- egyértelműen gyári, mégpedig minnél olcsóbban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2004.01.06 kedd, 21:07:00 »

Flame!
 
Munkadíjból nem tudok engedményt intézni.
Soronkívüliséget sem.
Maradjunk az alkatrészeknél.
Ezügyben küldd el az alvázszámodat és a tételes alkatrész listát a mail címemre.
Az alvázszámot -megígérem- bizalmasan kezelem.
Szerintem minden márkás legngéscsillapító jó.
Mindenkinek szíve joga eldöntemi, hogy mit és mennyiért szeret.
Nekem sosem volt olyan, hogy a gyári minőségével elégedetlen voltam.
Persze nekem a Ford volt a legolcsóbb.
Egyéb futóműalkatrészek -szerintem- egyértelműen gyári, mégpedig minnél olcsóbban.
Devlin le a lepellel!
 
Hol húzod az igát "igét" és mint mi?
 
Azért kérdezem mert ma csordogáltam hazafelé és néztem az egymás felé kacsingató reflektoraimat az előttem haladó csomagtartóján és azon gondolkodtam mitől füstölhetett el az állító motorom, amikor rá kellett jönnöm, hogy minden bizonnyal a szervízben bugázhatták meg valamikor régebben és ekkor flash-elt be az agyamba hogy milyen királyul osztottam itt az igét holott csak egy bamba balek vagyok. Ezen meg oly mértékben felb...tam az agyam hogy elgondolkodtam más márkaszervíz kipróbálásán.  
 
S láss csodát jól eszembe jutottál.
 
Nyugodtan beszélhetsz bizalmasan kezelem:)))
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2004.01.07 szerda, 07:20:00 »

Peppin!
 
Azt, hogy mivel foglalkozom leírtam már a bemutatkozásoknál, de röviden:
Alkatrész kereskedelmi vezető vagyok egy Ford márkaszervízben.
14. évemet kezdtem meg a Fordnál.
Ez a 3. márkakereskedés ahol dolgozom, mindenhol alkatrészekkel foglalkoztam.
Hogy melyik kereskedésben vagyok most?!
Nem szeretném, ha úgy látszana a dolog, hogy idejött ez az okostojás népszerűsíteni a cégüket és -esetleg- leszólni a többit.
Természetesen jöhetsz hozzánk szervízeltetni az autódat -ennek örülök is, mert legalább összefutunk- de ezt inkább telefonon beszéljük meg.
A számomat tudod...  
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2004.01.07 szerda, 10:55:00 »

Napu
 
Meg kellene nézetni valami normális szerelővel a dolgot.
Ha beviszed márkaszervízbe, akkor -valószínűleg- már a hibakeresés sem lesz olcsó.
Ha normális szerelő kell, akkor azt mailen megbeszélhetjük.
Lehet, hogy tudok egyet.
Alkatrészeket sokkal olcsóbban nem tudok szerezni. (Számla nélkül sem!)
Ha kell 10-15% kedvezményt tudok adni nálunk az alkatrész árból.
Ez az ajánlat nem csak Neked áll, minden kedves regisztrált klubtagra vonatkozik.
Devlin Úr!
Írok mélet, igazából nekem az lenne a lényeg, hogy miután lehet apró hibája is (lecsúszott ehy cső) ne számlázzanak komplett rendszercserére!!! Mer az túl van mindennemű arcátlanságmértéken ... :-(
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2004.01.07 szerda, 11:13:00 »

Devlin Úr!
Írok mélet, igazából nekem az lenne a lényeg, hogy miután lehet apró hibája is (lecsúszott ehy cső) ne számlázzanak komplett rendszercserére!!! Mer az túl van mindennemű arcátlanságmértéken ... :-(
Csinálj egy kis szabadidőt és várd meg a hiba elhárítását!
 
Szerintem megéri!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2004.01.07 szerda, 11:29:00 »

Engem tegnap az AutoFort nál nem engedtek be az autóhoz és nem nézhettem, ahogy elhárítják a hibát, mert tiltja a szervízszabályzat!
Sad((((
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2004.01.07 szerda, 11:51:00 »

Engem tegnap az AutoFort nál nem engedtek be az autóhoz és nem nézhettem, ahogy elhárítják a hibát, mert tiltja a szervízszabályzat!
Sad((((
Duma!
A sógor ott áll mellette és duruzsol a szerelő fülébe. Egyébként milyen jogon szerelnék az autómat az én felügyeletem nélkül?
 
Szerintem csak a saját felelősséget köthetik ki. Vagy nem így van?
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2004.01.07 szerda, 12:03:00 »

Joe
 
Nálunk is be lehet menni az autóhoz saját felelősségre.
Ha a szervízszabályzatban benne van, hogy nem mehetsz be az autóhoz, ezt előre tudatni illik veled és elállhatsz a javítástól.
Persze az a tudatás dolog általában nem működik, mint ahogy sok más sem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2004.01.07 szerda, 13:01:00 »

Joe
 
Nálunk is be lehet menni az autóhoz saját felelősségre.
Ha a szervízszabályzatban benne van, hogy nem mehetsz be az autóhoz, ezt előre tudatni illik veled és elállhatsz a javítástól.
Persze az a tudatás dolog általában nem működik, mint ahogy sok más sem...
Devlin!
Lenne egy intim kérdésem!
Alkatrészt tudsz intézni olcsóbban(szla nélkül vagy más névre stb.stb.)
 
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2004.01.07 szerda, 13:16:00 »

Szabyk!
 
Számla nélkül NEM tudok alkatrészt, de ezt már leírtam vagy kétszer.
Klubbtagoknak tudok 10-15%-kal olcsóbban, hivatalosan.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2004.01.07 szerda, 13:52:00 »

Devlin !!!
 
Ámen....
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2004.01.07 szerda, 17:16:00 »

Devlin,
 
egy komoly kérdésem lesz! Smiley
A 2003 -as Bp. -i Autószalonon, a Ford standján volt egy kirakatba mindenféle Ford -os dolog, sapka, ing, kabát, mind Ford Racing felirattal. Odamentem megkérdezni, hogy ezekből lehet-e venni, egy kedves kiscsaj közölte velem itt nem, de a Ford keredkesésekbe igen. Ezen fellelkesedve elmentem Gyöngyösön Ford Szeleczky -hez, és közölték, hogy nekik nincs ilyen, és nem is tudnak róla, rendelni se lehet.
Mi az igazság? Lehet nekem Ford Racing -es kabátom, és sapim? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2004.01.07 szerda, 19:00:00 »

Scratch
 
Természetesen lehet, csak két dolog kell hozzá.
Türelem és pénz. (Ezek a Fordos cuccok nem túl olcsók.)
Ha érdekel, akkor el tudsz hozzám jönni a kereskedésbe és fényképes katalógus alapján mondok árat és meg is tudod rendelni.
Erre nem tudok 10-15% engedményt adni, mert mi sem kapunk sok rabatot rá, de majd keresünk valami középárat rá.
Türelem azért kell, mert angliából jön a cucc, lassan és sokszor hiányosan.
Ha érdekel, keress meg és megírom, hogy hol dolgozom.
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2004.01.07 szerda, 19:01:00 »

Scratch
 
Ja, el is felejtettem:
Holnap-holnapután elküldöm a képeket a 7000-es rádióról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2004.01.07 szerda, 20:33:00 »

Devlin, Küldtem mailt, megkaptad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2004.01.07 szerda, 20:34:00 »

pont most jött meg a tiéd...köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2004.01.07 szerda, 20:56:00 »

Devlin !!!
 
kapós letté vigyázzá Smiley))))))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2004.01.07 szerda, 21:54:00 »

Peppin
 
Nem igaz, hogy csak 32 évesen, ráadásul nősen lettem kapós!
Az pedig, hogy a fiúknál... Smiley)))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2004.01.07 szerda, 22:52:00 »

Scratch
 
Ja, el is felejtettem:
Holnap-holnapután elküldöm a képeket a 7000-es rádióról.
Már kiváncsi voltam , és nem bírtam megvárni:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 00:20:00 »

ez a mondeo II-ben volt a fullos audio, nem?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 01:33:00 »

Scratch
 
Természetesen lehet, csak két dolog kell hozzá.
Türelem és pénz. (Ezek a Fordos cuccok nem túl olcsók.)
Ha érdekel, akkor el tudsz hozzám jönni a kereskedésbe és fényképes katalógus alapján mondok árat és meg is tudod rendelni.
Erre nem tudok 10-15% engedményt adni, mert mi sem kapunk sok rabatot rá, de majd keresünk valami középárat rá.
Türelem azért kell, mert angliából jön a cucc, lassan és sokszor hiányosan.
Ha érdekel, keress meg és megírom, hogy hol dolgozom.
Üdv!
Devlin,
 
érdekelne, de nem igazán mozgok Bp. közelébe. Megpróbálok inkább újra hatni a gyöngyösi Ford kereskedésre hátha... De a Ford V.I.P kártya kedvezmény vonatkozik erre is nem? Az is 10-15% körül van emlékeim szerint.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 01:35:00 »

Már kiváncsi voltam , és nem bírtam megvárni:)

Melyikbe is volt ez a 7000 -res széria, Explorer?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 07:25:00 »

Koris
Köszi, megspóroltál nekem egy kis munkát.
 
Flame
Igen.
 
Scratch
1. HA nem jön össze, a lehetőség továbbra is adott.
2. Nem tudom mi az a V.I.P. kártya.
Ez valami Szeleczkys dolog?
3. Igen, Explore
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 12:42:00 »

Már kiváncsi voltam , és nem bírtam megvárni:)

Kori!
 
Gyors vagy mint mindíg Smiley)))
 
Devlin !
 
Tudod egyszer mindenkinek el kell kezdenie "valahol" Smiley))))
 
Hideg Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 13:19:00 »

Kori!
 
Gyors vagy mint mindíg Smiley)))
 
Devlin !
 
Tudod egyszer mindenkinek el kell kezdenie "valahol" Smiley))))
 
Hideg Üdv:
Peppin
 
Smiley))))
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 16:48:00 »

Koris
Köszi, megspóroltál nekem egy kis munkát.
 
Flame
Igen.
 
Scratch
1. HA nem jön össze, a lehetőség továbbra is adott.
2. Nem tudom mi az a V.I.P. kártya.
Ez valami Szeleczkys dolog?
3. Igen, Explore
Devlin,
 
1. Ok, köszönöm előre is!
2. Igen, nekem Szeleczkys van, 10 vagy 15% kedvezményt ad.
3. Ok, jól gondoltam. Tényleg az Explorer miért lett kivonva a magyar piacról?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 21:06:00 »

Scratch
 
Tudtommal azért, mert "nagyon okos emberek" azt gondolták, hogy a Maverick jobban eladható a magyar piacon.
Engem nem kérdeztek meg...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 21:11:00 »

Sziasztok!Ma voltam a Fortnál és nem belezték ki a verdámat, viszont fele annyiba került a service, mint a mitsubishi. Előtte jól paráztam, hogy úgy járok, mint peppin és elveszik a jó kis motoros vényszóró
állításomat, vagy kiszedik a gyári lengéscsillapítóimat, mint apám mitsubishijéből egyszer(!!!), szal az jutott eszembe
és lehet, hogy erre mind azt
mondjátok majd, hogy nevetséges, meg hülyeség,
de bejelöltem alkoholos filccel egyedi jelekkel viszonylag nem jól látható helyeken az alkatrészeket, a csavarokat meg eljelöltem az alkatrészhez, hogy látszon, ha a csavart kiszedik, utánna a jelöléseket lefényképeztem!!!Lelkesebbek akár uv-s festéket is használhatnak, így még rejtett is a dolog! Lehet, hogy hülyeség, meg túlparázom, de gondoltam megosztom Veletek, hátha valakinek megtetszik! Persze nevethettek is egy jót rajtam, nem sértődöm meg :-)))
 
Üdv!
 
SR21
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 22:29:00 »

Sziasztok!Ma voltam a Fortnál és nem belezték ki a verdámat, viszont fele annyiba került a service, mint a mitsubishi. Előtte jól paráztam, hogy úgy járok, mint peppin és elveszik a jó kis motoros vényszóró
állításomat, vagy kiszedik a gyári lengéscsillapítóimat, mint apám mitsubishijéből egyszer(!!!), szal az jutott eszembe
és lehet, hogy erre mind azt
mondjátok majd, hogy nevetséges, meg hülyeség,
de bejelöltem alkoholos filccel egyedi jelekkel viszonylag nem jól látható helyeken az alkatrészeket, a csavarokat meg eljelöltem az alkatrészhez, hogy látszon, ha a csavart kiszedik, utánna a jelöléseket lefényképeztem!!!Lelkesebbek akár uv-s festéket is használhatnak, így még rejtett is a dolog! Lehet, hogy hülyeség, meg túlparázom, de gondoltam megosztom Veletek, hátha valakinek megtetszik! Persze nevethettek is egy jót rajtam, nem sértődöm meg :-)))
 
Üdv!
 
SR21
Én csak a rencámot szoktam megjegyezni mikor szervízbe adom:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 22:37:00 »

Sziasztok!Ma voltam a Fortnál és nem belezték ki a verdámat, viszont fele annyiba került a service, mint a mitsubishi. Előtte jól paráztam, hogy úgy járok, mint peppin és elveszik a jó kis motoros vényszóró
állításomat, vagy kiszedik a gyári lengéscsillapítóimat, mint apám mitsubishijéből egyszer(!!!), szal az jutott eszembe
és lehet, hogy erre mind azt
mondjátok majd, hogy nevetséges, meg hülyeség,
de bejelöltem alkoholos filccel egyedi jelekkel viszonylag nem jól látható helyeken az alkatrészeket, a csavarokat meg eljelöltem az alkatrészhez, hogy látszon, ha a csavart kiszedik, utánna a jelöléseket lefényképeztem!!!Lelkesebbek akár uv-s festéket is használhatnak, így még rejtett is a dolog! Lehet, hogy hülyeség, meg túlparázom, de gondoltam megosztom Veletek, hátha valakinek megtetszik! Persze nevethettek is egy jót rajtam, nem sértődöm meg :-)))
 
Üdv!
 
SR21
Én is úgy vagyok mint Kori kollega, de amit írsz az biza nagy okosság!
 
Közép-europai emberről köztudott hogy nagyvonalú, ezér átal is b...dik rendesen, azaz a nagyvonalú nagyvonalú farkasa, ahogy már előttem Sir Thomas Hobbes is megállapította ugyan nem pont ezzel a szavakkal.  
 
Az UV-s festéken magam is elgondolkodtam.  
 
Köszi!
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2004.01.08 csütörtök, 22:37:00 »

streetracer21, szerintem IGAZAD van!
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 47   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.