Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:25:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Szakszervizek
>
Márkaszervizek
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Márkaszervizek (Megtekintve 928215 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2300 Dátum:
2017.05.04 csütörtök, 12:05:45 »
Sziasztok!
Ford Solymárról vannak tapasztalatok? Visszaolvastam itt a hsz-ek között, de azok már többnyire 6+ évesek azóta cserélődhetett a banda, igaz voltak vegyesen jó és csalódott hozzászólók..
Előre is köszönöm
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
peterb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2301 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 17:52:13 »
Üdv! Garanciális javítás ügyben vinném Győrbe az autót. Van valakinek tapasztalata a szervizekkel?
Ha jól nézem kettő van, de mindkettő For Top. Melyikbe érdemes vinni? Esetleg ismerős valamelyikben?
Amúgy P2636 és P0191 hibakódjaim lettek és a hibajelenség az, hogy leáll a motor menet közben.
Naplózva
Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2302 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 18:35:01 »
Idézetet írta: peterb - 2017.09.28 csütörtök, 17:52:13
Üdv! Garanciális javítás ügyben vinném Győrbe az autót. Van valakinek tapasztalata a szervizekkel?
Ha jól nézem kettő van, de mindkettő For Top. Melyikbe érdemes vinni? Esetleg ismerős valamelyikben?
Amúgy P2636 és P0191 hibakódjaim lettek és a hibajelenség az, hogy leáll a motor menet közben.
lehet, hogy haldoklik az üzemanyag pumpád.
Mindkét hibakód erre utal. Garanciális ügyintézésbe szerintem belekell férjen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
peterb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2303 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 20:13:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.28 csütörtök, 18:35:01
lehet, hogy haldoklik az üzemanyag pumpád.
Mindkét hibakód erre utal. Garanciális ügyintézésbe szerintem belekell férjen.
Igen, mi is erre jutottunk. 2+3 év a gari.
Naplózva
Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
peterb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2304 Dátum:
2017.10.03 kedd, 13:37:28 »
Nos, tegnap beadtam az autót a szervizbe.
A munkafelvevő közölte, hogy mivel nem márkaszervizben végeztettem el az eddigi két kötelező időszakos szervizt, ezért nem garanciális ügyintézés keretében fogják javítani.
Elmondtam neki, hogy EU-s jogszabály alapján a kötelező szervizeket elvégeztethetem független szervizben is. Továbbá, szerintem az eddig elvégzett kötelező szervizek alkalmával az üzemanyagrendszert semmiféle munkafolyamat nem érintette, ezért annak meghibásodása esetén a garanciális javítás jogát nem veszíthettem el.
Ezt hallva a munkafelvevő közölte, hogy mindezek ellenére úgyis el fogják utasítani a garanciális igényemet, továbbá ezt úgysem a márkaszerviz dönti el, hanem a hazai márkaképviselet szakembere.
Naplózva
Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2305 Dátum:
2017.10.03 kedd, 15:57:25 »
Idézetet írta: peterb - 2017.10.03 kedd, 13:37:28
Nos, tegnap beadtam az autót a szervizbe.
A munkafelvevő közölte, hogy mivel nem márkaszervizben végeztettem el az eddigi két kötelező időszakos szervizt, ezért nem garanciális ügyintézés keretében fogják javítani.
Elmondtam neki, hogy EU-s jogszabály alapján a kötelező szervizeket elvégeztethetem független szervizben is. Továbbá, szerintem az eddig elvégzett kötelező szervizek alkalmával az üzemanyagrendszert semmiféle munkafolyamat nem érintette, ezért annak meghibásodása esetén a garanciális javítás jogát nem veszíthettem el.
Ezt hallva a munkafelvevő közölte, hogy mindezek ellenére úgyis el fogják utasítani a garanciális igényemet, továbbá ezt úgysem a márkaszerviz dönti el, hanem a hazai márkaképviselet szakembere.
ufff...
A BT t keresd fel.Javasolni fog ezt azt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
peterb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2306 Dátum:
2017.10.03 kedd, 17:22:22 »
Idézetet írta: alf® - 2017.10.03 kedd, 15:57:25
ufff...
A BT t keresd fel.Javasolni fog ezt azt.
Thx
Naplózva
Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
peterb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2307 Dátum:
2017.11.17 péntek, 19:25:26 »
Idézetet írta: peterb - 2017.10.03 kedd, 13:37:28
Nos, tegnap beadtam az autót a szervizbe.
A munkafelvevő közölte, hogy mivel nem márkaszervizben végeztettem el az eddigi két kötelező időszakos szervizt, ezért nem garanciális ügyintézés keretében fogják javítani.
Elmondtam neki, hogy EU-s jogszabály alapján a kötelező szervizeket elvégeztethetem független szervizben is. Továbbá, szerintem az eddig elvégzett kötelező szervizek alkalmával az üzemanyagrendszert semmiféle munkafolyamat nem érintette, ezért annak meghibásodása esetén a garanciális javítás jogát nem veszíthettem el.
Ezt hallva a munkafelvevő közölte, hogy mindezek ellenére úgyis el fogják utasítani a garanciális igényemet, továbbá ezt úgysem a márkaszerviz dönti el, hanem a hazai márkaképviselet szakembere.
Nos, október 2-án beadott autót ma hoztam el. Alkatrészhiány miatt tartott ilyen sokáig a dolog. Végül garanciában csetélték az üza nyomás szenzort.
Naplózva
Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Bajkonur
Vendég
Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2308 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 16:48:31 »
Szevasztok!
Egy kis mese a naivitás(om)ról!!
Nem vagyok egy nagy szakszervízbe járó,de Tibor64 kolléga vezérléscserés cumicunamiját elolvasva,gondoltam bízzuk ezt a ,,profikra".
Január második hetében bebattyogtam a szolnoki Ford Hoványhoz,hogy bejelentsem az autót vez.cserére+műszaki vizsga+akciós olaj cserére. A szervízes nagyon udvarias volt,felhívta a figyelmemet,hogy ha a műszaki lejárta előtt 30 napon belül vizsgáztatjuk újra,megkapja az előző lejárati dátumra(hónap,nap)az érvényességet.
Árak: vezérléscsere vízpumpával valami 225.000. 88e az anyag a többi munkadíj,mert gyári előírás,hogy ki kell venni a motort.Fasza!olajcsere 24.000,vizsga 30.000 ezek nem is fájtak...
Megbeszéltünk egy februári időpontot,mikor is egy rokonom bevitte hétfő reggel az autót. Neki elmondták,hogy kedden műszaki,szerdán meg vezérlés+olajcsere,ha kész lesz hívnak.
Péntekig csend... Gondoltam megzavarom a nyugalmukat felhívtam a szervízt,hogy mi újság?
Már épp hívni akartuk. -jött a válasz
Oké,és?
Hát,az van,hogy majdnem mindennel végeztünk.
Az olajcsere kész,és levizsgázott az autó!
És a vezérléscsere?
Na,itt jött egy szívhezszóló történet a hibás célszerszámról,meg hogy megrendelték az új készletet és hogy majd keresnek..
Következő héten úgy alakult hogy szabin lettem,szóltam Nekik,hogy ha megjön az a vacak itthon vagyok,fél órán belül viszem a kocsit,ha kell.
Szerda környékén felhívott a Hovány békéscsabai központjából v.mi ügyfélszolgálati asszisztens aki megkérdezte,hogy voltam megelégedve a szervíz szolgáltatással?
Mondtam megmondom,ha megcsinálják amit vállaltak...
Nem értette.
Elmagyaráztam.
Azt mondta,ez nem az Ő hibájuk.
Szerintem az enyém sem,hacsak az nem hogy hozzájuk vittem..
Ez február huszadika körül volt,azóta sem hívtak!!
Márciusig bírtam,akkor bejelentkeztem Győrben a Fortop-hoz és jött a pofára esés.Elöljáróban:azt nem gondolom,hogy Záhony és Hegyeshalom közt fix áraknak kell lennie,mint a dohányboltban,de...
Ugyanazért a melóért 102.900ft-ot kértek
Tök fura volt,adtak egy időpontot,aznap megcsinálták,számla,pecsét a szervízkönyvbe.
Most csak azon izgulok,hogy hívjanak Békéscsabáról. akkor mondom a hölgynek,hogy dőljön hátra, bontson egy zacskó csipszet én meg scak mondom,mondom...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2309 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 17:16:30 »
Idézetet írta: Bajkonur - 2018.04.01 vasárnap, 16:48:31
Szevasztok!
Egy kis mese a naivitás(om)ról!!
Nem vagyok egy nagy szakszervízbe járó,de Tibor64 kolléga vezérléscserés cumicunamiját elolvasva,gondoltam bízzuk ezt a ,,profikra".
Január második hetében bebattyogtam a szolnoki Ford Hoványhoz,hogy bejelentsem az autót vez.cserére+műszaki vizsga+akciós olaj cserére. A szervízes nagyon udvarias volt,felhívta a figyelmemet,hogy ha a műszaki lejárta előtt 30 napon belül vizsgáztatjuk újra,megkapja az előző lejárati dátumra(hónap,nap)az érvényességet.
Árak: vezérléscsere vízpumpával valami 225.000. 88e az anyag a többi munkadíj,mert gyári előírás,hogy ki kell venni a motort.Fasza!olajcsere 24.000,vizsga 30.000 ezek nem is fájtak...
Megbeszéltünk egy februári időpontot,mikor is egy rokonom bevitte hétfő reggel az autót. Neki elmondták,hogy kedden műszaki,szerdán meg vezérlés+olajcsere,ha kész lesz hívnak.
Péntekig csend... Gondoltam megzavarom a nyugalmukat felhívtam a szervízt,hogy mi újság?
Már épp hívni akartuk. -jött a válasz
Oké,és?
Hát,az van,hogy majdnem mindennel végeztünk.
Az olajcsere kész,és levizsgázott az autó!
És a vezérléscsere?
Na,itt jött egy szívhezszóló történet a hibás célszerszámról,meg hogy megrendelték az új készletet és hogy majd keresnek..
Következő héten úgy alakult hogy szabin lettem,szóltam Nekik,hogy ha megjön az a vacak itthon vagyok,fél órán belül viszem a kocsit,ha kell.
Szerda környékén felhívott a Hovány békéscsabai központjából v.mi ügyfélszolgálati asszisztens aki megkérdezte,hogy voltam megelégedve a szervíz szolgáltatással?
Mondtam megmondom,ha megcsinálják amit vállaltak...
Nem értette.
Elmagyaráztam.
Azt mondta,ez nem az Ő hibájuk.
Szerintem az enyém sem,hacsak az nem hogy hozzájuk vittem..
Ez február huszadika körül volt,azóta sem hívtak!!
Márciusig bírtam,akkor bejelentkeztem Győrben a Fortop-hoz és jött a pofára esés.Elöljáróban:azt nem gondolom,hogy Záhony és Hegyeshalom közt fix áraknak kell lennie,mint a dohányboltban,de...
Ugyanazért a melóért 102.900ft-ot kértek
Tök fura volt,adtak egy időpontot,aznap megcsinálták,számla,pecsét a szervízkönyvbe.
Most csak azon izgulok,hogy hívjanak Békéscsabáról. akkor mondom a hölgynek,hogy dőljön hátra, bontson egy zacskó csipszet én meg scak mondom,mondom...
A műszaki vizsga is fix áras a fordnál, valami 23-24e
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2310 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 17:33:12 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.04.01 vasárnap, 17:16:30
A műszaki vizsga is fix áras a fordnál, valami 23-24e
Gondolom a többi beépített borravaló,vagy mi..
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2311 Dátum:
2018.04.01 vasárnap, 19:18:25 »
Idézetet írta: Bajkonur - 2018.04.01 vasárnap, 17:33:12
Gondolom a többi beépített borravaló,vagy mi..
Nem, a vizsga hatósági díja 16e ft körül van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2312 Dátum:
2018.05.07 hétfő, 10:03:04 »
Van még olyan szerviz, ahova lehet vinni alkatrészt? Vagy ez a hozott alkatrészt nem szerelünk be mentalitás valami szabályszerűség?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2313 Dátum:
2018.06.12 kedd, 06:49:10 »
Idézetet írta: Bajkonur - 2018.04.01 vasárnap, 16:48:31
Szevasztok!
Egy kis mese a naivitás(om)ról!!
Nem vagyok egy nagy szakszervízbe járó,de Tibor64 kolléga vezérléscserés cumicunamiját elolvasva,gondoltam bízzuk ezt a ,,profikra".
Január második hetében bebattyogtam a szolnoki Ford Hoványhoz,hogy bejelentsem az autót vez.cserére+műszaki vizsga+akciós olaj cserére. A szervízes nagyon udvarias volt,felhívta a figyelmemet,hogy ha a műszaki lejárta előtt 30 napon belül vizsgáztatjuk újra,megkapja az előző lejárati dátumra(hónap,nap)az érvényességet.
Árak: vezérléscsere vízpumpával valami 225.000. 88e az anyag a többi munkadíj,mert gyári előírás,hogy ki kell venni a motort.Fasza!olajcsere 24.000,vizsga 30.000 ezek nem is fájtak...
Megbeszéltünk egy februári időpontot,mikor is egy rokonom bevitte hétfő reggel az autót. Neki elmondták,hogy kedden műszaki,szerdán meg vezérlés+olajcsere,ha kész lesz hívnak.
Péntekig csend... Gondoltam megzavarom a nyugalmukat felhívtam a szervízt,hogy mi újság?
Már épp hívni akartuk. -jött a válasz
Oké,és?
Hát,az van,hogy majdnem mindennel végeztünk.
Az olajcsere kész,és levizsgázott az autó!
És a vezérléscsere?
Na,itt jött egy szívhezszóló történet a hibás célszerszámról,meg hogy megrendelték az új készletet és hogy majd keresnek..
Következő héten úgy alakult hogy szabin lettem,szóltam Nekik,hogy ha megjön az a vacak itthon vagyok,fél órán belül viszem a kocsit,ha kell.
Szerda környékén felhívott a Hovány békéscsabai központjából v.mi ügyfélszolgálati asszisztens aki megkérdezte,hogy voltam megelégedve a szervíz szolgáltatással?
Mondtam megmondom,ha megcsinálják amit vállaltak...
Nem értette.
Elmagyaráztam.
Azt mondta,ez nem az Ő hibájuk.
Szerintem az enyém sem,hacsak az nem hogy hozzájuk vittem..
Ez február huszadika körül volt,azóta sem hívtak!!
Márciusig bírtam,akkor bejelentkeztem Győrben a Fortop-hoz és jött a pofára esés.Elöljáróban:azt nem gondolom,hogy Záhony és Hegyeshalom közt fix áraknak kell lennie,mint a dohányboltban,de...
Ugyanazért a melóért 102.900ft-ot kértek
Tök fura volt,adtak egy időpontot,aznap megcsinálták,számla,pecsét a szervízkönyvbe.
Most csak azon izgulok,hogy hívjanak Békéscsabáról. akkor mondom a hölgynek,hogy dőljön hátra, bontson egy zacskó csipszet én meg scak mondom,mondom...
Vezérlés cseréhez nem kellett kivenni a motort (a QXBA típusnál). Értem én, hogy szak-szerviz, meg előírás. Egy kis olvasnivaló:
https://drive.google.com/open?id=0B-4_8uFydxVWYnhqWDBFSkRsTnc
Az anyag 55.800 Ft olajcserével, szűrőkkel, fagyállóval mindenféle kedvezmény nélkül. Munkadíj még egy 10-es volt, és kb. 3 óra alatt elkészült úgy, hogy a "célszerszámot" külön esztergálni kellett. Hogy lesz máshol 100.000 meg 150.000 Ft a munkadíj? És még az anyag áron is fognak!
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 07:22:05 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2314 Dátum:
2018.06.12 kedd, 07:12:56 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.06.12 kedd, 06:49:10
Vezérlés cseréhez nem kellett kivenni a motort (a QXBA típusnál). Egy kis olvasnivaló:
https://drive.google.com/open?id=0B-4_8uFydxVWYnhqWDBFSkRsTnc
A vége 55.800 Ft olajcserével, szűrőkkel, fagyállóval mindenféle kedvezmény nélkül. Munkadíj még egy 10-es volt, és kb. 2 óra alatt elkészült. Hogy lesz máshol 100.000 meg 150.000 Ft a munkadíj? És még az anyag áron is fognak!
Bonca
Ha jól látom az aláírását, 1.6 Ecoboost, tehát nem QXBA és nem is dízel.
Ennél a motornál egész másképp vannak a dolgok....
De a motor ott sem kell kivenni.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 07:39:26 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2315 Dátum:
2018.06.12 kedd, 07:54:22 »
Pontosan mire gondolsz, hogy egész másképp? Gondolom, az alkatrészek ott is kb. ilyen darabszámban és ártartományban mozognak. A munka lenne annyival időigényesebb? Nem hiszem, mert még aznap megcsinálták. Még mindig nem értem a szórást, de tényleg érdekelne az árképzés. Mivel ad többet, jobbat, mást a sokkal drágább? Szeretek számokban beszélni, mert úgyis az a vége.
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 07:57:54 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2316 Dátum:
2018.06.12 kedd, 08:01:33 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.06.12 kedd, 06:49:10
Vezérlés cseréhez nem kellett kivenni a motort (a QXBA típusnál). Értem én, hogy szak-szerviz, meg előírás. Egy kis olvasnivaló:
https://drive.google.com/open?id=0B-4_8uFydxVWYnhqWDBFSkRsTnc
Az anyag 55.800 Ft olajcserével, szűrőkkel, fagyállóval mindenféle kedvezmény nélkül. Munkadíj még egy 10-es volt, és kb. 3 óra alatt elkészült úgy, hogy a "célszerszámot" külön esztergálni kellett. Hogy lesz máshol 100.000 meg 150.000 Ft a munkadíj? És még az anyag áron is fognak!
Bonca
kezdjem az elején? a nagy fillérbaszásban sikerült nem is belevaló olajat és abból se túl nagy márkát rakni a kocsiba...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2317 Dátum:
2018.06.12 kedd, 08:06:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.06.12 kedd, 08:01:33
kezdjem az elején? a nagy fillérbaszásban sikerült nem is belevaló olajat és abból se túl nagy márkát rakni a kocsiba...
Ez melyik kérdésre válasz? Tudom, hogy a nem-Ford olaj használók elrúgják a pöttyöst
Olajtanszékes vizsgálat után döntöttem a fillérbaszó olajról, ami drágább volt, mint a Ford címkés olaj. A vizsgálatok mögött számok voltak, meg valami kókler tippelgetős banda
Volt egy lehetőségem olajat bevizsgáltatni. Bevallom, a többi alkatrészen nem végeztem mechanikai fáradás- vagy terhelésvizsgálatot, ott pusztán elhittem, hogy tudja, amire kitalálták. Az meg a struccpolitika, gondolom...
Amúgy a többi alkatrésszel mi a baj?
Bonca
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 08:43:06 írta Bonca
»
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2318 Dátum:
2018.06.12 kedd, 09:14:55 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.06.12 kedd, 08:06:39
Ez melyik kérdésre válasz? Tudom, hogy a nem-Ford olaj használók elrúgják a pöttyöst
Olajtanszékes vizsgálat után döntöttem a fillérbaszó olajról, ami drágább volt, mint a Ford címkés olaj. A vizsgálatok mögött számok voltak, meg valami kókler tippelgetős banda
Volt egy lehetőségem olajat bevizsgáltatni. Bevallom, a többi alkatrészen nem végeztem mechanikai fáradás- vagy terhelésvizsgálatot, ott pusztán elhittem, hogy tudja, amire kitalálták. Az meg a struccpolitika, gondolom...
Amúgy a többi alkatrésszel mi a baj?
Bonca
felőlem magyarázhatod, de se a ford se a psa szabványt nem tudja. annak meg oka van. ha tudná akkor ráírnák, mert 1 olajjal nagyobb piacot tudnának lefedni
én se ford cimkéset használok, semmibe se nézem. lehet jobb minőségűt rakni bele, de azért a gyári előírást illene teljesítenie mellette
a tanszékes vizsgálatokat inkább hagyjuk, csináltunk mi is mindenfélét az egyetemen, nagyrészén fogtam a fejem, annyi köze volt hozzá annak aki csinálta mint nekem az atomfizikához.
többivel nincs bajom, bár én vezérlésből szettet szoktam venni, nem összeválogatni, vízpumpából meg ha külön veszem akkor hepu. aki meg szétbombázta a fél motorteret meg kicserélte 10e-ért az meg is érdemli
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gergoveress
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2319 Dátum:
2018.09.15 szombat, 18:20:21 »
Budapest X.kerületben vagy környékén tudtok-e valami jó szervizt(nem muszály, hogy Fordos legyen) ahol jól dolgoznak, végig lehet nézni a folyamatot és jók az áraik és persze pecsételnek is?
Naplózva
2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2320 Dátum:
2018.11.16 péntek, 19:24:27 »
Idézetet írta: Jago1 - 2018.11.16 péntek, 17:43:00
Dupla áron számolják a "gyári" alkatrészeket.
A "jobb" szervizek szintén.
Az egyik legnagyobb biznic a világon. Persze, ha vki nem tudja, hogy mennyi az annyi, kell kérni ajánlatot. Nem kell senkinek sem szakszervizbe járni. Kiírják nagy és vastag számokkal rezsiórabérüket. Nem védem őket. De ez nem lehúzás.
Lehúzás akkor lenne, ha mondjuk a 6 lityi olaj helyett 2 frisset és 4 fáradtat öntenének bele olajcserekor vagy csak kiporszívóznák a levegőszűrőt és azt tennék be.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2321 Dátum:
2018.11.16 péntek, 20:20:14 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.11.16 péntek, 19:24:27
Az egyik legnagyobb biznic a világon. Persze, ha vki nem tudja, hogy mennyi az annyi, kell kérni ajánlatot. Nem kell senkinek sem szakszervizbe járni. Kiírják nagy és vastag számokkal rezsiórabérüket. Nem védem őket. De ez nem lehúzás.
Lehúzás akkor lenne, ha mondjuk a 6 lityi olaj helyett 2 frisset és 4 fáradtat öntenének bele olajcserekor vagy csak kiporszívóznák a levegőszűrőt és azt tennék be.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2322 Dátum:
2020.02.18 kedd, 16:40:20 »
Sziasztok.
Valaki járt már úgy,hogy az éves szerviz alkalmából elírták a km-t és rá egy évre derült ki.
most már jobban figyelek,de attól még digitális szervizkönyvben ott virít szerintem.
Ezt nem tudom majd megmagyarázni a vevőnek.Papír alapúba jól írták és u.a a szervizes csinálta most is. Munkalapra feljegyezték,de attól még átbaxva érzem magam. Mit lehet csinálni ezzel.
Kösz a jó tanácsokat,a bezzeg megmondtamból van elég.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2323 Dátum:
2020.02.18 kedd, 18:34:25 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2020.02.18 kedd, 16:40:20
Sziasztok.
Valaki járt már úgy,hogy az éves szerviz alkalmából elírták a km-t és rá egy évre derült ki.
most már jobban figyelek,de attól még digitális szervizkönyvben ott virít szerintem.
Ezt nem tudom majd megmagyarázni a vevőnek.Papír alapúba jól írták és u.a a szervizes csinálta most is. Munkalapra feljegyezték,de attól még átbaxva érzem magam. Mit lehet csinálni ezzel.
Kösz a jó tanácsokat,a bezzeg megmondtamból van elég.
Ne izgulj.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2324 Dátum:
2020.02.18 kedd, 18:50:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.18 kedd, 18:34:25
Ne izgulj.....
Oké.
Első körben azért elég idegesítő volt.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2325 Dátum:
2020.02.18 kedd, 19:53:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.18 kedd, 18:34:25
Ne izgulj.....
Hozzá lehet férni a bejegyzésekhez valami online felületen? Nem emlékszem a pontos kmre, a papírt meg nem találom.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Garancia meghosszabítás
«
Új hozzászólás #2326 Dátum:
2020.03.21 szombat, 17:08:03 »
Sziasztok!
Új S-maxnál állítólag alapban 5 év a garancia. 0 km-en vettük, most 1500 Km van benne. Ezt ki lehet pluszban hosszabbítani? Ha igen mennyire érdemes?
Üdv: Benedek
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2327 Dátum:
2020.04.15 szerda, 09:08:47 »
Sziasztok!
Most nézegetek egy 2018. októberi Mondeot amit Franciaországból hoztak be, 33 000 km van benne.
Szerintetek él még a két éves garancia nálunk is?
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Jalkin
Vendég
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2328 Dátum:
2021.12.03 péntek, 17:05:08 »
Sziasztok!
Nem tudom maradhat-e, egy kisebb sztorit osztanék meg a csoporttal. Egy panaszlevelet kellett küldenem a Ford Magyarországnak, az egyik szakszerviznek csúfolt intézménnyel kapcsolatban. Mellékelem a levelem.
"Tisztelt Ford Magyarország!
dr. Niklai Bálint vagyok. A facebook-on írtam először Önöknek, ott irányítottak erre az e-mail címre a panaszommal.2021.12.01-én édesapám Ford Mondeo Mk5 típusú gépkocsiján a fékcső meghibásodása történt. A helyi márkaszervízbe FX Ford Autóház vitte a gépjárművet, és kérte a hiba kivizsgálását és a szükséges alkatrészek cseréjét. A felvevő kolléga megnyugtatta, hogy egy kb. 8.000 Ft-os alkatrész a cserés, következő nap délután fél 5-re mehet is érte. 12.02-én délután én magam kísértem el a márkaszervízbe. Innen következik a történet árnyoldala. A kolléga közölte velünk, hogy a 4 kerék levétele során a 20 darab gyári alufelni csavarból 16-ot ki kellett cserélni mert a légkulcs megtépte, így a számla végösszege 85.000 Ft lett. Édesapámmal értetlenül álltunk a történtek előtt, 2 héttel korábban kerültek fel a téli abroncsok, minden komplikáció nélkül. Kisebb szóváltásba elegyedve az ott dolgozó kollégákkal kiderült, hogy Ők az alufelni csavarokon található fényes "feltétet" nem szokták levenni a csavar levétele előtt ( az ehhez szükséges 10.000 Ft-os célszerszámot szeretném linkelni ---
https://alkatreszek.hu/las_4586_rl?fbclid=IwAR29mdSdjNY8WaxpmAeGNXVv23isiYIHjgI2Z61ur699QWKf_Owy-I614TE
), hanem a légkulcsot ráeresztve "letépik" a csavart, így az használhatatlan lesz, mert a külső vékonyabb bádog fedő eldeformálódik. Amikor édesapámmal felhoztuk, hogy a célszerszámmal levéve, a csavarok tönkretétele nélkül kivitelezhető a munkafolyamat, fennhangon közölték, hogy "ők nem gumiszervíz", "nekik erre nincs idejük, az több napig tartana" és "amúgy is a flottásokat se szokta zavarni, ha 10-20 csavart cserélni kell kerékcserekor". Ezt követően az egyik kolléga elismerte, hogy valóban a célszerszámmal lehetne roncsolásmentesen is véghezvinni a feladatot, "de nekik ilyen nincs". Az idősebb, feltehetően magasabb pozícióban lévő úriember továbbra is kötötte az ebet a karóhoz, mondván "így szoktuk". Bizonygatásképp kihoztak egy "megtépett tetejű" csavart, hogy erről akkor mutassam meg hogyan szedném le. Mondtam nekik, hogy mivel a légkulccsal már ráfeszegették és a széleit a kupaknak ledarálták, sehogyan.Rossz szájízzel, de mivel édesapámnak az autó munkaeszköze és nem maradhatott autó nélkül, az elénk rakott magasabb számlát kifizettük. Úgy távoztunk, hogy ezentúl bárki kérdezi, csak lebeszélni fogjuk őket a pécsi FX Ford Autóházról. Szakmaitlan ahogy viselkedtek velünk, és próbálták a nyilvánvaló hiányosságaikat ránk testálni.Remélem az érintett úriemberekkel a vezetőség egy hosszabb elbeszélgetést folytat majd.Édesapámnak 16 éve vannak Fordjai, de az ilyen élmények megerősítik az embert abban, hogy nem érdemes mindenféle "szakszerviz"-re bízni a gépkocsiját, mert egy független szervizben körültekintőbben viselkednek az emberrel. Én megértem, hogy nem több száz milliós flottát birtoklunk, de az egyéni vásárlóval is normálisan kéne viselkedni, nem lekezelő-kioktató stílusban. Édesapám diplomás gépészmérnök, több mint 30 éve a szakmában, jelenleg forgácsolástechnikával foglalkozik, és meg szeretnék neki magyarázni, hogy egy csavar miként és hogyan funkcionál...
Az autó alvázszáma: WF0FXXWPCFFK83931
További szép napot kívánok Önöknek!
Tisztelettel:
dr. Niklai Bálint"
Ti is jártatok már így?
Üdv. N.B.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2329 Dátum:
2021.12.03 péntek, 17:33:59 »
Idézetet írta: Jalkin - 2021.12.03 péntek, 17:05:08
Sziasztok!
Nem tudom maradhat-e, egy kisebb sztorit osztanék meg a csoporttal. Egy panaszlevelet kellett küldenem a Ford Magyarországnak, az egyik szakszerviznek csúfolt intézménnyel kapcsolatban. Mellékelem a levelem.
"Tisztelt Ford Magyarország!
dr. Niklai Bálint vagyok. A facebook-on írtam először Önöknek, ott irányítottak erre az e-mail címre a panaszommal.2021.12.01-én édesapám Ford Mondeo Mk5 típusú gépkocsiján a fékcső meghibásodása történt. A helyi márkaszervízbe FX Ford Autóház vitte a gépjárművet, és kérte a hiba kivizsgálását és a szükséges alkatrészek cseréjét. A felvevő kolléga megnyugtatta, hogy egy kb. 8.000 Ft-os alkatrész a cserés, következő nap délután fél 5-re mehet is érte. 12.02-én délután én magam kísértem el a márkaszervízbe. Innen következik a történet árnyoldala. A kolléga közölte velünk, hogy a 4 kerék levétele során a 20 darab gyári alufelni csavarból 16-ot ki kellett cserélni mert a légkulcs megtépte, így a számla végösszege 85.000 Ft lett. Édesapámmal értetlenül álltunk a történtek előtt, 2 héttel korábban kerültek fel a téli abroncsok, minden komplikáció nélkül. Kisebb szóváltásba elegyedve az ott dolgozó kollégákkal kiderült, hogy Ők az alufelni csavarokon található fényes "feltétet" nem szokták levenni a csavar levétele előtt ( az ehhez szükséges 10.000 Ft-os célszerszámot szeretném linkelni ---
https://alkatreszek.hu/las_4586_rl?fbclid=IwAR29mdSdjNY8WaxpmAeGNXVv23isiYIHjgI2Z61ur699QWKf_Owy-I614TE
), hanem a légkulcsot ráeresztve "letépik" a csavart, így az használhatatlan lesz, mert a külső vékonyabb bádog fedő eldeformálódik. Amikor édesapámmal felhoztuk, hogy a célszerszámmal levéve, a csavarok tönkretétele nélkül kivitelezhető a munkafolyamat, fennhangon közölték, hogy "ők nem gumiszervíz", "nekik erre nincs idejük, az több napig tartana" és "amúgy is a flottásokat se szokta zavarni, ha 10-20 csavart cserélni kell kerékcserekor". Ezt követően az egyik kolléga elismerte, hogy valóban a célszerszámmal lehetne roncsolásmentesen is véghezvinni a feladatot, "de nekik ilyen nincs". Az idősebb, feltehetően magasabb pozícióban lévő úriember továbbra is kötötte az ebet a karóhoz, mondván "így szoktuk". Bizonygatásképp kihoztak egy "megtépett tetejű" csavart, hogy erről akkor mutassam meg hogyan szedném le. Mondtam nekik, hogy mivel a légkulccsal már ráfeszegették és a széleit a kupaknak ledarálták, sehogyan.Rossz szájízzel, de mivel édesapámnak az autó munkaeszköze és nem maradhatott autó nélkül, az elénk rakott magasabb számlát kifizettük. Úgy távoztunk, hogy ezentúl bárki kérdezi, csak lebeszélni fogjuk őket a pécsi FX Ford Autóházról. Szakmaitlan ahogy viselkedtek velünk, és próbálták a nyilvánvaló hiányosságaikat ránk testálni.Remélem az érintett úriemberekkel a vezetőség egy hosszabb elbeszélgetést folytat majd.Édesapámnak 16 éve vannak Fordjai, de az ilyen élmények megerősítik az embert abban, hogy nem érdemes mindenféle "szakszerviz"-re bízni a gépkocsiját, mert egy független szervizben körültekintőbben viselkednek az emberrel. Én megértem, hogy nem több száz milliós flottát birtoklunk, de az egyéni vásárlóval is normálisan kéne viselkedni, nem lekezelő-kioktató stílusban. Édesapám diplomás gépészmérnök, több mint 30 éve a szakmában, jelenleg forgácsolástechnikával foglalkozik, és meg szeretnék neki magyarázni, hogy egy csavar miként és hogyan funkcionál...
Az autó alvázszáma: WF0FXXWPCFFK83931
További szép napot kívánok Önöknek!
Tisztelettel:
dr. Niklai Bálint"
Ti is jártatok már így?
Üdv. N.B.
amit linkeltél, az nem ahhoz való, amire te gondoltál. az sima műanyag díszkupak leszedésére van.
mk3/mk4-nél is már mindennapos probléma volt, hogy a kupak alatt felrohadt az anya és nem lehetett teljesen rátolni a 19es kulcsot. ha levették volna a felhegesztett/préselt anyát, sokkal jobban fel lennél háborodva, mert akkor 18as kulcs fogná, na azt viszont simán lesarkalja a 19es kulcs. + utána azt a kupakot vissza se kéne rakni
itt a nagyobb gond, hogy nem tudták elmagyarázni, hogy mibe is futottak bele.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2330 Dátum:
2021.12.03 péntek, 17:39:16 »
Idézetet írta: Jalkin - 2021.12.03 péntek, 17:05:08
Sziasztok!
Nem tudom maradhat-e, egy kisebb sztorit osztanék meg a csoporttal. Egy panaszlevelet kellett küldenem a Ford Magyarországnak, az egyik szakszerviznek csúfolt intézménnyel kapcsolatban. Mellékelem a levelem.
"Tisztelt Ford Magyarország!
dr. Niklai Bálint vagyok. A facebook-on írtam először Önöknek, ott irányítottak erre az e-mail címre a panaszommal.2021.12.01-én édesapám Ford Mondeo Mk5 típusú gépkocsiján a fékcső meghibásodása történt. A helyi márkaszervízbe FX Ford Autóház vitte a gépjárművet, és kérte a hiba kivizsgálását és a szükséges alkatrészek cseréjét. A felvevő kolléga megnyugtatta, hogy egy kb. 8.000 Ft-os alkatrész a cserés, következő nap délután fél 5-re mehet is érte. 12.02-én délután én magam kísértem el a márkaszervízbe. Innen következik a történet árnyoldala. A kolléga közölte velünk, hogy a 4 kerék levétele során a 20 darab gyári alufelni csavarból 16-ot ki kellett cserélni mert a légkulcs megtépte, így a számla végösszege 85.000 Ft lett. Édesapámmal értetlenül álltunk a történtek előtt, 2 héttel korábban kerültek fel a téli abroncsok, minden komplikáció nélkül. Kisebb szóváltásba elegyedve az ott dolgozó kollégákkal kiderült, hogy Ők az alufelni csavarokon található fényes "feltétet" nem szokták levenni a csavar levétele előtt ( az ehhez szükséges 10.000 Ft-os célszerszámot szeretném linkelni ---
https://alkatreszek.hu/las_4586_rl?fbclid=IwAR29mdSdjNY8WaxpmAeGNXVv23isiYIHjgI2Z61ur699QWKf_Owy-I614TE
), hanem a légkulcsot ráeresztve "letépik" a csavart, így az használhatatlan lesz, mert a külső vékonyabb bádog fedő eldeformálódik. Amikor édesapámmal felhoztuk, hogy a célszerszámmal levéve, a csavarok tönkretétele nélkül kivitelezhető a munkafolyamat, fennhangon közölték, hogy "ők nem gumiszervíz", "nekik erre nincs idejük, az több napig tartana" és "amúgy is a flottásokat se szokta zavarni, ha 10-20 csavart cserélni kell kerékcserekor". Ezt követően az egyik kolléga elismerte, hogy valóban a célszerszámmal lehetne roncsolásmentesen is véghezvinni a feladatot, "de nekik ilyen nincs". Az idősebb, feltehetően magasabb pozícióban lévő úriember továbbra is kötötte az ebet a karóhoz, mondván "így szoktuk". Bizonygatásképp kihoztak egy "megtépett tetejű" csavart, hogy erről akkor mutassam meg hogyan szedném le. Mondtam nekik, hogy mivel a légkulccsal már ráfeszegették és a széleit a kupaknak ledarálták, sehogyan.Rossz szájízzel, de mivel édesapámnak az autó munkaeszköze és nem maradhatott autó nélkül, az elénk rakott magasabb számlát kifizettük. Úgy távoztunk, hogy ezentúl bárki kérdezi, csak lebeszélni fogjuk őket a pécsi FX Ford Autóházról. Szakmaitlan ahogy viselkedtek velünk, és próbálták a nyilvánvaló hiányosságaikat ránk testálni.Remélem az érintett úriemberekkel a vezetőség egy hosszabb elbeszélgetést folytat majd.Édesapámnak 16 éve vannak Fordjai, de az ilyen élmények megerősítik az embert abban, hogy nem érdemes mindenféle "szakszerviz"-re bízni a gépkocsiját, mert egy független szervizben körültekintőbben viselkednek az emberrel. Én megértem, hogy nem több száz milliós flottát birtoklunk, de az egyéni vásárlóval is normálisan kéne viselkedni, nem lekezelő-kioktató stílusban. Édesapám diplomás gépészmérnök, több mint 30 éve a szakmában, jelenleg forgácsolástechnikával foglalkozik, és meg szeretnék neki magyarázni, hogy egy csavar miként és hogyan funkcionál...
Az autó alvázszáma: WF0FXXWPCFFK83931
További szép napot kívánok Önöknek!
Tisztelettel:
dr. Niklai Bálint"
Ti is jártatok már így?
Üdv. N.B.
Leírtam a fészbukon is, hogy kb miért nincs igazad.
A csavar egy fhos, azzal verhetted volna az asztalt, de a gumis már elbaxta.
Nem kell semmilyen kupakot leszedni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2331 Dátum:
2021.12.04 szombat, 13:42:18 »
Idézetet írta: Jalkin - 2021.12.03 péntek, 17:05:08
Sziasztok!
Nem tudom maradhat-e, egy kisebb sztorit osztanék meg a csoporttal. Egy panaszlevelet kellett küldenem a Ford Magyarországnak, az egyik szakszerviznek csúfolt intézménnyel kapcsolatban. Mellékelem a levelem.
"Tisztelt Ford Magyarország!
dr. Niklai Bálint vagyok. A facebook-on írtam először Önöknek, ott irányítottak erre az e-mail címre a panaszommal.2021.12.01-én édesapám Ford Mondeo Mk5 típusú gépkocsiján a fékcső meghibásodása történt. A helyi márkaszervízbe FX Ford Autóház vitte a gépjárművet, és kérte a hiba kivizsgálását és a szükséges alkatrészek cseréjét. A felvevő kolléga megnyugtatta, hogy egy kb. 8.000 Ft-os alkatrész a cserés, következő nap délután fél 5-re mehet is érte. 12.02-én délután én magam kísértem el a márkaszervízbe. Innen következik a történet árnyoldala. A kolléga közölte velünk, hogy a 4 kerék levétele során a 20 darab gyári alufelni csavarból 16-ot ki kellett cserélni mert a légkulcs megtépte, így a számla végösszege 85.000 Ft lett. Édesapámmal értetlenül álltunk a történtek előtt, 2 héttel korábban kerültek fel a téli abroncsok, minden komplikáció nélkül. Kisebb szóváltásba elegyedve az ott dolgozó kollégákkal kiderült, hogy Ők az alufelni csavarokon található fényes "feltétet" nem szokták levenni a csavar levétele előtt ( az ehhez szükséges 10.000 Ft-os célszerszámot szeretném linkelni ---
https://alkatreszek.hu/las_4586_rl?fbclid=IwAR29mdSdjNY8WaxpmAeGNXVv23isiYIHjgI2Z61ur699QWKf_Owy-I614TE
), hanem a légkulcsot ráeresztve "letépik" a csavart, így az használhatatlan lesz, mert a külső vékonyabb bádog fedő eldeformálódik. Amikor édesapámmal felhoztuk, hogy a célszerszámmal levéve, a csavarok tönkretétele nélkül kivitelezhető a munkafolyamat, fennhangon közölték, hogy "ők nem gumiszervíz", "nekik erre nincs idejük, az több napig tartana" és "amúgy is a flottásokat se szokta zavarni, ha 10-20 csavart cserélni kell kerékcserekor". Ezt követően az egyik kolléga elismerte, hogy valóban a célszerszámmal lehetne roncsolásmentesen is véghezvinni a feladatot, "de nekik ilyen nincs". Az idősebb, feltehetően magasabb pozícióban lévő úriember továbbra is kötötte az ebet a karóhoz, mondván "így szoktuk". Bizonygatásképp kihoztak egy "megtépett tetejű" csavart, hogy erről akkor mutassam meg hogyan szedném le. Mondtam nekik, hogy mivel a légkulccsal már ráfeszegették és a széleit a kupaknak ledarálták, sehogyan.Rossz szájízzel, de mivel édesapámnak az autó munkaeszköze és nem maradhatott autó nélkül, az elénk rakott magasabb számlát kifizettük. Úgy távoztunk, hogy ezentúl bárki kérdezi, csak lebeszélni fogjuk őket a pécsi FX Ford Autóházról. Szakmaitlan ahogy viselkedtek velünk, és próbálták a nyilvánvaló hiányosságaikat ránk testálni.Remélem az érintett úriemberekkel a vezetőség egy hosszabb elbeszélgetést folytat majd.Édesapámnak 16 éve vannak Fordjai, de az ilyen élmények megerősítik az embert abban, hogy nem érdemes mindenféle "szakszerviz"-re bízni a gépkocsiját, mert egy független szervizben körültekintőbben viselkednek az emberrel. Én megértem, hogy nem több száz milliós flottát birtoklunk, de az egyéni vásárlóval is normálisan kéne viselkedni, nem lekezelő-kioktató stílusban. Édesapám diplomás gépészmérnök, több mint 30 éve a szakmában, jelenleg forgácsolástechnikával foglalkozik, és meg szeretnék neki magyarázni, hogy egy csavar miként és hogyan funkcionál...
Az autó alvázszáma: WF0FXXWPCFFK83931
További szép napot kívánok Önöknek!
Tisztelettel:
dr. Niklai Bálint"
Ti is jártatok már így?
Üdv. N.B.
Sajnos ezek a króm kerékanyák tényleg ilyenek, számlatan órát szívtam az MK3-al miatta, és számtalan darabot cseréltem utólag.
Amiben a szerviz hibázott, hogy nem hívtak fel előre, hogy ebbe a problémába futottak, illetve máshol biztosan olcsóbban meg tudtad volna venni őket.
Én talán vissza rakattam volna a régieket, és utólag vettem volna máshol, amit én rakok fel. Így is kárt okoztak az, hogy szándékosan vagy nem, már soha nem derül ki.
Többet ne vidd oda az autót.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2332 Dátum:
2021.12.10 péntek, 12:43:55 »
Hová tűnt
Damon Hill
a doktorúr?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2333 Dátum:
2021.12.10 péntek, 13:35:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.12.10 péntek, 12:43:55
Hová tűnt
Damon Hill
a doktorúr?
Itt vagyok
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2334 Dátum:
2021.12.10 péntek, 13:51:42 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2021.12.10 péntek, 13:35:13
Itt vagyok
nem te, hanem a panaszkodós
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
Válasz: Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2335 Dátum:
2021.12.16 csütörtök, 21:16:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.12.10 péntek, 13:51:42
nem te, hanem a panaszkodós
El, mert sok a dolga. A Ford küldött 1 levelet, azóta is várjuk a választ
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2336 Dátum:
2023.08.07 hétfő, 11:51:11 »
Ford Hoványnál van valakinek ismerőse / kapcsolata?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2337 Dátum:
2023.08.07 hétfő, 17:08:04 »
Idézetet írta: Scratch - 2023.08.07 hétfő, 11:51:11
Ford Hoványnál van valakinek ismerőse / kapcsolata?
Neked is van. :-D
Úgy hívják, GSR.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Márkaszervizek
«
Új hozzászólás #2338 Dátum:
2023.08.08 kedd, 08:57:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2023.08.07 hétfő, 17:08:04
Neked is van. :-D
Úgy hívják, GSR.
AndyA
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
40
41
42
43
44
45
46
[
47
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ