Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:29:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 18   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 331759 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2015.11.07 szombat, 09:47:37 »

Mert a 180-as 350ezerrel drágább, és bízom benne, hogy ennek töredékért megoldható ez... Wink

2.2-es nem kell, powershift meg nem jön be...

Ha autómata lesz akkor csak pdk vigyor3


Két dolgot szeretnék kérdezni.
Miből gondolod, hogy az utólagos tunning a gyárival egyenértékű? A garanciavesztésről nem is beszélve.
A másik, miért nem jön be a powershift?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #101 Dátum: 2015.11.07 szombat, 09:56:16 »

Két dolgot szeretnék kérdezni.
Miből gondolod, hogy az utólagos tunning a gyárival egyenértékű? A garanciavesztésről nem is beszélve.
A másik, miért nem jön be a powershift?

Van egy adott motor, három gyári sw-vel... Ettől függően 120, 150, 180 lóerő... Ha felmegy a gyári 180-as sw az nekem nem tuning...

Powershift: röviden: lassú, csúsztat feleslegesen, nekem olyan, mint az állólámpás merciben volt az autómata
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2015.11.07 szombat, 10:29:05 »

Van egy adott motor, három gyári sw-vel... Ettől függően 120, 150, 180 lóerő... Ha felmegy a gyári 180-as sw az nekem nem tuning...

Powershift: röviden: lassú, csúsztat feleslegesen, nekem olyan, mint az állólámpás merciben volt az autómata

Hát nem tudom, én ugyan nem értek hozzá, de azt azért kétlem, hogy  lóerő különbség pusztán egy vezérlőelektronikában rejlik.
Lassú  powershift? Ezzel megleptél. Mihez képest lassú? Csúsztat? Ez a mercis hasonlat kicsit túlzás Cheesy

Azért kérdeztem, mert én eddig nagyon meg vagyok elégedve. Hozzáteszem persze, hogy nagyon kevés automatás kocsit próbáltam idáig.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #103 Dátum: 2015.11.07 szombat, 10:33:34 »

Hát nem tudom, én ugyan nem értek hozzá, de azt azért kétlem, hogy  lóerő különbség pusztán egy vezérlőelektronikában rejlik.
Lassú  powershift? Ezzel megleptél. Mihez képest lassú? Csúsztat? Ez a mercis hasonlat kicsit túlzás Cheesy

Azért kérdeztem, mert én eddig nagyon meg vagyok elégedve. Hozzáteszem persze, hogy nagyon kevés automatás kocsit próbáltam idáig.

Olvass egy kicsit a fórumon, már mk4 faceliftnél is lehetett variálni gyári sw-kkel a lóerőben.

Én vezettem dsg-t, pdk-t... Nekem az utóbbi kell. Na annak közelében sincs a powershift sajnos. Tesztek alapján sem dícsérik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2015.11.07 szombat, 10:59:24 »

Olvass egy kicsit a fórumon, már mk4 faceliftnél is lehetett variálni gyári sw-kkel a lóerőben.

Én vezettem dsg-t, pdk-t... Nekem az utóbbi kell. Na annak közelében sincs a powershift sajnos. Tesztek alapján sem dícsérik...

Vili. A tesztek általában hülyeségeket írnak, mert nagyon erősen függenek a tesztelő egyéni ízlésétől. Lásd Vinkler féle Vignale teszt. De megemlíthetem a vezess.hu mondeo tesztjét is, ahol a tesztelő a váltó típusát sem tudja, mégis ontja magából a szakértő véleményt.

Mindenesetre ha megjön a verdád, szeretném megcsodálni, és majd eldumálunk a váltók rejtelmeiről Smiley
Én mindenesetre nagyon szeretem az automatát, és állati kényelmes vele a közlekedés.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #105 Dátum: 2015.11.07 szombat, 10:59:56 »

Van egy adott motor, három gyári sw-vel... Ettől függően 120, 150, 180 lóerő... Ha felmegy a gyári 180-as sw az nekem nem tuning...

Powershift: röviden: lassú, csúsztat feleslegesen, nekem olyan, mint az állólámpás merciben volt az autómata

Itthon a 120 lovas pl nem is rendelhető...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:00:41 »

Itthon a 120 lovas pl nem is rendelhető...
Majd rátölti neked powerford  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #107 Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:03:24 »

Vili. A tesztek általában hülyeségeket írnak, mert nagyon erősen függenek a tesztelő egyéni ízlésétől. Lásd Vinkler féle Vignale teszt. De megemlíthetem a vezess.hu mondeo tesztjét is, ahol a tesztelő a váltó típusát sem tudja, mégis ontja magából a szakértő véleményt.

Mindenesetre ha megjön a verdád, szeretném megcsodálni, és majd eldumálunk a váltók rejtelmeiről Smiley
Én mindenesetre nagyon szeretem az automatát, és állati kényelmes vele a közlekedés.

Kényelemre nagyon jó, viszont ha nyomod neki, elvérzik szerintem. Unokatesóméknak van passat dsg, audi  is, na és a csoda az a porsche 911 carrera 4 pdk-ja... Na az, ha nyugodtan akarok menni észrevehetlenül és oda vált és annyi idő alatt ahová szeretném, de még a gondolat sem futott végig az agyamon, az már megcsinálta...

Na ez a gondolat powershiftnél oda jut, hogy na váltás már, mi lesz, na...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #108 Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:04:08 »

Majd rátölti neked powerford  nyes

 laugh

Egyelőre Vik nyomoz az ügyben elvileg... Persze nem a downgrade miatt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:06:55 »

Bezony. 4 kerék meghajtással is...

Biztos, hogy van 2,2-es? Szerintem nem csinálták meg euro6-osra.
Egyik árlistában sem látom a 2,2-est.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #110 Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:08:53 »

Biztos, hogy van 2,2-es? Szerintem nem csinálták meg euro6-osra.
Egyik árlistában sem látom a 2,2-est.
d


Lehet keverem a 2.0 biturbóssal, a lényeg, hogy 210 paci...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:12:32 »

d


Lehet keverem a 2.0 biturbóssal, a lényeg, hogy 210 paci...

Úgy már igen. Szerintem ennél több dízel lóerő nem is igazán kell. A 2,2-es felmehetne teszem azt 240 lóerőre - na bumm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #112 Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:14:01 »

Úgy már igen. Szerintem ennél több dízel lóerő nem is igazán kell. A 2,2-es felmehetne teszem azt 240 lóerőre - na bumm.

Szerintem vagy 2.0 dízli, vagy valami markánsabb, mondjuk 3.0 ...

Kettő közzött nem sok értelme van a variának...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2015.11.07 szombat, 12:00:02 »

Szerintem vagy 2.0 dízli, vagy valami markánsabb, mondjuk 3.0 ...

Kettő közzött nem sok értelme van a variának...

Nekem tetszene az 5 hengeres dízel is... vagy a hibrid. Esetleg 6 hengeres dízel, de ahogy én látom, nekem már nem lesz 6 hengeres motorú autóm.
Downsizing forewör... pedig annak szép a hangja.
Gondolkodtam az 535-ön, de letettem róla. Azt fenntartani komolyabb fizu kell  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2015.11.07 szombat, 13:12:47 »

Nekem tetszene az 5 hengeres dízel is... vagy a hibrid. Esetleg 6 hengeres dízel, de ahogy én látom, nekem már nem lesz 6 hengeres motorú autóm.
Downsizing forewör... pedig annak szép a hangja.
Gondolkodtam az 535-ön, de letettem róla. Azt fenntartani komolyabb fizu kell  vigyor3

Nem rossz az 5 hengers dízel....jól megy.
 Csak az a baj vele, hogy qva sokat kajál.  wow1  Persze lehet azért, mert még új autó vagy azért mert nagy (Ranger), de azért az durva, hogy egy Bp-Pécs-Bp útvonalon visszafelé tankolni kell.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2015.11.07 szombat, 13:20:36 »

Mert a 180-as 350ezerrel drágább, és bízom benne, hogy ennek töredékért megoldható ez... Wink

2.2-es nem kell, powershift meg nem jön be...

Ha autómata lesz akkor csak pdk vigyor3
Aha.  

Szerintem az csak a régebbi váltóval volt.     Jo am az a parositas. Van kőrösön 1 olyan, és teljesen jó.  Persze az is csippes, 240 ló.

  Bár az új s maxban  lehet se 2.2 nincs se régi váltó.  

« Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 13:39:16 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2015.11.07 szombat, 15:43:26 »

carrera  
Kényelemre nagyon jó, viszont ha nyomod neki, elvérzik szerintem. Unokatesóméknak van passat dsg, audi  is, na és a csoda az a porsche 911 carrera 4 pdk-ja... Na az, ha nyugodtan akarok menni észrevehetlenül és oda vált és annyi idő alatt ahová szeretném, de még a gondolat sem futott végig az agyamon, az már megcsinálta...

Na ez a gondolat powershiftnél oda jut, hogy na váltás már, mi lesz, na...

Passatot soha nem vennék, nekem túl papás, ráadásul egyáltalán nem tetszik. Nomeg mint kiderült a kandallónk is kevesebb károsanyagot nyomat ki, mint a VW Cheesy
Jól értem, egy 911 carrerát hasonlítasz egy mondeóhoz? wow1
Én sosem tudom épp hányadikban van, igez nem is azt figyelem. Idáig vezetési stílustól függetlenül nekem bejött. Az pedig majd kiderül, hogy később is így lesz e.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #117 Dátum: 2015.11.07 szombat, 16:11:18 »

Passatot soha nem vennék, nekem túl papás, ráadásul egyáltalán nem tetszik. Nomeg mint kiderült a kandallónk is kevesebb károsanyagot nyomat ki, mint a VW Cheesy
Jól értem, egy 911 carrerát hasonlítasz egy mondeóhoz? wow1
Én sosem tudom épp hányadikban van, igez nem is azt figyelem. Idáig vezetési stílustól függetlenül nekem bejött. Az pedig majd kiderül, hogy később is így lesz e.

Nem a porschét hasonlítom a fordhoz, hanem a dsg-t, pdk-t a powershifthez...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2015.11.07 szombat, 18:03:54 »

Nem a porschét hasonlítom a fordhoz, hanem a dsg-t, pdk-t a powershifthez...

Hát akkor miért nem egy új VW Tourant rendeltél? Abban van dsg Cheesy
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2015.11.07 szombat, 19:17:54 »

Hát akkor miért nem egy új VW Tourant rendeltél? Abban van dsg Cheesy
Azért az kisebb, mint a smaxi vagy nem?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2015.11.07 szombat, 19:40:54 »

Azért az kisebb, mint a smaxi vagy nem?

Igen kisebb valamennyivel
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #121 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 10:24:28 »

Hát akkor miért nem egy új VW Tourant rendeltél? Abban van dsg Cheesy

Nem azt írtam, higy vw tetszik, hanem azt, hogy a dsg, pdk... Illetve a válasz ez volt arra a kérdésre, hogy miért nem lett powershift.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 12:29:59 »

Nem azt írtam, higy vw tetszik, hanem azt, hogy a dsg, pdk... Illetve a válasz ez volt arra a kérdésre, hogy miért nem lett powershift.
Értettem, hogy mit írtál Smiley

De. pdk porsche váltót nem lehet összehasonlítani a powershift-el. Ha ugyanabban a kocsiban lenne mindkét váltó, akkor igen. Az audi szintén teljesen más kategória. Kényelemben, összeszerelés minőségben, menettulajdonságokban, egyszóval mindenben.
Én soha nem szerettem az automata váltókat. De egy hosszabb teszt meggyőzött, és egyáltalán nem bántam meg. Még akkor sem ha az audi váltója jobb.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #123 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 11:50:52 »

Volt egy júniusi autórendelés... Az autó Mehikóban készül... jelentem, az autó az udvaron áll...

Volt egy szeptember közepi Fordos megrendelés, Spanyolországból... jelentem, azóta volt 4 féle árlista, 1 gyárhatatlan státusz és talán most bekerül a gyártási ciklusba...

Szóval rendben van ez így?  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 11:56:13 »

Volt egy júniusi autórendelés... Az autó Mehikóban készül... jelentem, az autó az udvaron áll...

Volt egy szeptember közepi Fordos megrendelés, Spanyolországból... jelentem, azóta volt 4 féle árlista, 1 gyárhatatlan státusz és talán most bekerül a gyártási ciklusba...

Szóval rendben van ez így?  falbav


Ezt írd meg fordéknak.  vigyor3 
Amúgy elég nevetséges, hogy millios tételeknél ezt meg merik engedni maguknak.....
Más szalon(ok)ban nem érdeklődtél? Vagy mind egy kutya?   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #125 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 12:00:15 »



Ezt írd meg fordéknak.  vigyor3 
Amúgy elég nevetséges, hogy millios tételeknél ezt meg merik engedni maguknak.....
Más szalon(ok)ban nem érdeklődtél? Vagy mind egy kutya?   

Sajnos flottában jól teljesít a Ford... Eladnak 50-60 db Mondeo trendet... A rendelés is copízással megy, esetleg a színre kell figyelni... Na én az ilyen-olyan csomagokkal és kérdésekkel se nem vagyok problémamentes, se nem nagy hasznot hajtó...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 16:11:59 »

Sajnos flottában jól teljesít a Ford... Eladnak 50-60 db Mondeo trendet... A rendelés is copízással megy, esetleg a színre kell figyelni... Na én az ilyen-olyan csomagokkal és kérdésekkel se nem vagyok problémamentes, se nem nagy hasznot hajtó...


Off: volt faluszomszédod (gyk: a Fóti serfőzőmester) is a nyáron rendelt új kombit. A 240lovas dizlimotorost 45 hétre (jól látjátok, nem a 45. hétre!!) igazolták vissza...
Akkor ezen ne csodálkozzunk. Amúgyis most most lett bajnok a ford a mo.-i eladásokkal.
A f@szért kell neked Thomi urizálni ilyen mindenféle ledes lámpákkal. Vetted volna azt a smaxit, ami ott állt a szalonban. Fapadehatecobenzines.  Osztjóvan!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #127 Dátum: 2015.12.02 szerda, 09:51:23 »


Kezdem feladni, lista szerint a 18-as 235/50/18 méretű gumival van, hát erre itt a kép, és?  help

« Utoljára szerkesztve: 2015.12.02 szerda, 09:52:55 írta Igazmondó BT » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #128 Dátum: 2015.12.02 szerda, 09:54:36 »

Na és ez aztán, a következő felirattal:

17 hüvelykes könnyűfém felni

Na és a gumiéret... Ilyen még a régi smaxin sem volt...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #129 Dátum: 2015.12.02 szerda, 12:02:17 »

Na és ez aztán, a következő felirattal:

17 hüvelykes könnyűfém felni

Na és a gumiéret... Ilyen még a régi smaxin sem volt...

img]http://www.ford.hu/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobwhere=1214492202505&blobkey=id[/img]

A 17-es a fészliftes mondeóé, a 18-as meg a fészlift előttié. Mármint méretben. Van kavarás rendesen.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.02 szerda, 12:10:47 írta Zsolteey » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #130 Dátum: 2015.12.08 kedd, 09:59:50 »

Up!

Info: calculation currently not possible

 falbav falbav falbav falbav falbav

Hivatalos szöveg: erősen korlátozott gyártói kapacitás.

(Nekem ez lefordítva, nem gyártanak s-maxot...)

Kutakodva: logisztikai fennakadások is vannak.

Illetve konkrét s-max/galaxy problémák

ceramic bőr: túlzott elhasználódás (magyarul xar) (Na ilyet is rendeltem... szomoru1)

hátsó alsó irányító kar: beszállító keveset hoz (gondolom az a lengőkar)

behúzható vonóhorog probléma, nekem ilyen nincs

hátsó spoiler hiba (Na ilyet is rendeltem.)

 szomoru1

Szóval elvileg március, ha minden jól megy. De szerintem ezt a "problémát" el kell engedni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #131 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:03:04 »

Up!

Info: calculation currently not possible

 falbav falbav falbav falbav falbav

Hivatalos szöveg: erősen korlátozott gyártói kapacitás.

(Nekem ez lefordítva, nem gyártanak s-maxot...)

Kutakodva: logisztikai fennakadások is vannak.

Illetve konkrét s-max/galaxy problémák

ceramic bőr: túlzott elhasználódás (magyarul xar) (Na ilyet is rendeltem... szomoru1)

hátsó alsó irányító kar: beszállító keveset hoz (gondolom az a lengőkar)

behúzható vonóhorog probléma, nekem ilyen nincs

hátsó spoiler hiba (Na ilyet is rendeltem.)

 szomoru1

Szóval elvileg március, ha minden jól megy. De szerintem ezt a "problémát" el kell engedni...

Lehet most okoskodásnak tűnik, de szerintem egyik járműből se jó ötlet az elsők között rendelni. Érdemes megvárni legalább az első javítást/fészliftet, ott kijönnek a hibák és a legtöbb esetben orvosolják is.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #132 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:04:13 »

Lehet most okoskodásnak tűnik, de szerintem egyik járműből se jó ötlet az elsők között rendelni. Érdemes megvárni legalább az első javítást/fészliftet, ott kijönnek a hibák és a legtöbb esetben orvosolják is.

március óta gyártják...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #133 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:06:07 »

Lehet most okoskodásnak tűnik, de szerintem egyik járműből se jó ötlet az elsők között rendelni. Érdemes megvárni legalább az első javítást/fészliftet, ott kijönnek a hibák és a legtöbb esetben orvosolják is.

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy először meg kell tervezni valamit, utána tesztelni, és amikor az meg van, akkor kell gyártani...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #134 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:08:04 »

március óta gyártják...

Én most a kb 2-3 év múlva előfordulóra gondolok. Tudod, a 3as mondinak is kétszer volt ilyen. Az első széria, ami nekem is volt, elég sok bajtól szenvedett. Motorvezérlés két modulba, berohadó hátsó fékek, beteg ajtózárak, rohadó ajtó alsó élek, stb...
A négyesből is ezért nem vettem használtat, mert olvastam hogy van vele nyűg. Fészliftesből meg 2013-ban nem nagyon volt használt, illetve jó áron vettem újonnan, úgyhogy ezért lett az. Sajna csúszik le a Ford minősége a nagy világegységesítés óta...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:13:24 »

Lehet most okoskodásnak tűnik, de szerintem egyik járműből se jó ötlet az elsők között rendelni. Érdemes megvárni legalább az első javítást/fészliftet, ott kijönnek a hibák és a legtöbb esetben orvosolják is.


Mire legyártják neki addigra már a facelift is kifutó modell lesz.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #136 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:28:48 »



Mire legyártják neki addigra már a facelift is kifutó modell lesz.  hehe

Szerintem hamarabb fog más modellt vagy gyártót választani. Lehet egy felextrázott kifutó S-Max-al jobban jártál volna. Anyagilag is. Ha még van valahol készleten.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #137 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:32:34 »



Mire legyártják neki addigra már a facelift is kifutó modell lesz.  hehe

Te inkább gyere redőnyt szerelni...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #138 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:33:25 »

Szerintem hamarabb fog más modellt vagy gyártót választani. Lehet egy felextrázott kifutó S-Max-al jobban jártál volna. Anyagilag is. Ha még van valahol készleten.

hazafelé bemegyek a Fáy utcába... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2015.12.08 kedd, 10:45:56 »

Te inkább gyere redőnyt szerelni...  eplus2


Igyekszem.....nyugi az előbb meglesz, mint az új autód.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #140 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 10:34:56 »

Ma, április óta most, megjelent és letölthető a magyar nyelvű s-max katalógus.

Bravó!!! taps falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #141 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 10:47:21 »

Ma, április óta most, megjelent és letölthető a magyar nyelvű s-max katalógus.

Bravó!!! taps falbav

Következő lépés: letölthető lesz az ótód is DIY verzióban és 3D nyomtatóval már neki is eshetsz. Így a gyerkőcöknek is meglesz a karácsonyi lego ajándék...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 13:29:20 »

Ma, április óta most, megjelent és letölthető a magyar nyelvű s-max katalógus.

Bravó!!! taps falbav
van helyette ford store vignale élménnyel.  Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #143 Dátum: 2015.12.10 csütörtök, 16:26:18 »

Ma, április óta most, megjelent és letölthető a magyar nyelvű s-max katalógus.

Bravó!!! taps falbav

Feel the difference, Tomi.  vigyor3
(sztem így, hogy elvileg gyártásban van a kocsid, tudnak már mit fotózni)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2015.12.18 péntek, 11:39:25 »

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy először meg kell tervezni valamit, utána tesztelni, és amikor az meg van, akkor kell gyártani...

Ezen is lehet spórolni...

Az Opel konkrétan ezt teszi... Lehet, hogy a Ford is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #145 Dátum: 2015.12.18 péntek, 11:42:56 »

Ezen is lehet spórolni...

Az Opel konkrétan ezt teszi... Lehet, hogy a Ford is...
sőt.a rönyópözsó épp ezen úszott el.Az elektromos hibák tömkelegén.teszt nélkül kerültek gyártásba,és bevállalták inkább a garis javításokat vagy cseréket.
Most is ez az egyik gyenge pontjuk.Ezért kellett Éndzsölnek is állást nyitni. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #146 Dátum: 2016.01.05 kedd, 21:33:33 »

Ma, április óta most, megjelent és letölthető a magyar nyelvű s-max katalógus.

Bravó!!! taps falbav

Új fejlemény: megint új árlista, 85e fttal drágább lenne az autó.

Még mindig nem gyártható a státusz... falbav vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #147 Dátum: 2016.01.05 kedd, 21:34:40 »

Új fejlemény: megint új árlista, 85e fttal drágább lenne az autó.

Még mindig nem gyártható a státusz... falbav vigyor3
akkor nem is lesz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #148 Dátum: 2016.01.05 kedd, 21:35:43 »

Új fejlemény: megint új árlista, 85e fttal drágább lenne az autó.

Még mindig nem gyártható a státusz... falbav vigyor3

nem várjátok meg most már az Edge-t?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #149 Dátum: 2016.01.05 kedd, 21:40:01 »

nem várjátok meg most már az Edge-t?


Igazából a lesexarom kategóriába került...

Mondtam, hogy most mondjanak valami vicceset... Komolyan vették, mert a FKKE azt ígérte, hogy január végére mondanak egy biztos gyártási időpontot.

Az egész autó fort 2 smaxit rendelt nyáron. 1.5 trend fapadot. December 7-én elhagyták a gyárat, és még nincs itthon az autó... taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 18   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.