Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:45:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: olajszűrőház fedél  (Megtekintve 6890 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Dátum: 2015.11.07 szombat, 11:22:58 »

Tisztelet Fórumtársak!
Keresek egy repedt, törött, használaton kívüli TDDI-TDCI olajszűrőház fedelet egy kísérlethez. Természetesen megveszem, ha valaki jó árasítva kínálja . Privátban, vagy telefonon  várom a jelentkezést. T: +36 20 3160 741 wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 11:24:44 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2015.11.07 szombat, 13:32:12 »

Tisztelet Fórumtársak!
Keresek egy repedt, törött, használaton kívüli TDDI-TDCI olajszűrőház fedelet egy kísérlethez. Természetesen megveszem, ha valaki jó árasítva kínálja . Privátban, vagy telefonon  várom a jelentkezést. T: +36 20 3160 741 wave
Tisztelettel László! worship

Mi készül...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2 Dátum: 2015.11.07 szombat, 16:25:50 »

Mi készül...? Smiley

AndyA
Kedves Endre!
Át akarom alakítani egy hangyányit az olajszűrő fedelet, mert tele van a hócipőm avval, hogy minden olajcsere alkalmával csak a szűrőcserénél, nyakig olajos leszek. falbav falbav falbav
Az olaj cserét már leszívással megoldom úgy, hogy hozzá se érek az olajhoz. A szűrőházban maradt olaj viszont mindig problémát okoz. Ha sikerül rászerkeszteni a szűrőfedélre egy külön olajleeresztőcsavart, akkor a probléma leküzdve és lesz belőle egy jó kis cikk. Wink wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.07 szombat, 16:59:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 09:15:03 »

Tisztelet Fórumtársak!
Keresek egy repedt, törött, használaton kívüli TDDI-TDCI olajszűrőház fedelet egy kísérlethez. Természetesen megveszem, ha valaki jó árasítva kínálja . Privátban, vagy telefonon  várom a jelentkezést. T: +36 20 3160 741 wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Alapból létezik ilyen (leeresztős) szűrőház fedél. A Transitokon, de sok Mondeo-n is ilyen van.
Emellett én sosem használom a leeresztőt, mert nem folyik ki az olaj rajta. (ahogy sok más típusnál sem) Egyszerűen nem nem tud levegő bejutni az olaj helyett/helyére.



Tisztelettel GSR!

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 10:55:12 »

Kedves László!

Alapból létezik ilyen (leeresztős) szűrőház fedél. A Transitokon, de sok Mondeo-n is ilyen van.
Emellett én sosem használom a leeresztőt, mert nem folyik ki az olaj rajta. (ahogy sok más típusnál sem) Egyszerűen nem nem tud levegő bejutni az olaj helyett/helyére.

[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/150908/2015-05-07_14.02.19_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Tisztelettel GSR!


Kedves Tibor!
Egyszer találkoztam én is egy ilyen gyári leeresztős kivitellel. Sajnos akkor nem vehettem jobban szemügyre, mert nem volt időm vele foglalkozni. Amint látom a képen a belső leeresztőcsavar elég nagy átmérőt képez. Csodálkozom azon, hogy ezen keresztül nem folyik le az olaj. Talán ha melegen engednéd le, könnyebben lefolyna. Mindenesetre köszönöm az információt, eljen eljen eljen de ettől függetlenül kitalálok valamit mert ez így ahogy van, nem igazán nyerő. Láttam már szervizben mondeo olajszűrőcsere alkalmával," szépen magyarul fohászkodó" szerelőt, amint az olaj végig fojt a karján. Na pont ettől kívánom magam megóvni. wave
tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 13:27:36 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 11:06:04 »

Kedves Tibor!
Egyszer találkoztam én is egy ilyen gyári leeresztős kivitellel. Sajnos akkor nem vehettem jobban szemügyre, mert nem volt időm vele foglalkozni. Amint látom a képen a belső leeresztőcsavar elég nagy átmérőt képez. Csodálkozom azon, hogy ezen keresztül nem folyik le az olaj. Talán ha melegen engednéd le, könnyebben lefolyna. Mindenesetre köszönöm az információt, eljen eljen eljen de ettől függetlenül kitalálok valamit mert ez így ahogy van, nem igazán nyerő. Láttam már szervizben mondeo olajszűrőcsere alkalmával," szépen magyarul fohászkodó" szerelőt, amint az olaj végig fojt a karján. Na pont ettől kívánom magam megóvni. wave
tisztelettel László! worship

Kedves László!

A leeresztő csavar "fejmérete" ne tévesszen meg! A csavar átmérője ennél sokkal kisebb. Köszönöm a tanácsot, hogy melegen célszerűbb leengedni az olajat.
De azért nem életszerű, hogy egy motorban hideg maradna az olaj mikorra megérkezik az autó -nem a szomszédból- és engedem le.  wave

Akinek végigfolyik a karján, az egyszerűen balfax. Mást nem tudok mondani rá.
Nekem nem folyik, valamikor még a kézfejem sem lesz olajos csak amikor megfogok a szűrőbetétet.  Cool

Tisztelettel GSR!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 11:36:40 »

Cseréltem már párszol olajat, de sose csorgott a kezemen végig. Még akkos sem, ha csak a garázsban, emelő nélkül csináltam. De bizonyosan béna vagyok.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:25:12 »

Kedves László!

Alapból létezik ilyen (leeresztős) szűrőház fedél. A Transitokon, de sok Mondeo-n is ilyen van.
Emellett én sosem használom a leeresztőt, mert nem folyik ki az olaj rajta. (ahogy sok más típusnál sem) Egyszerűen nem nem tud levegő bejutni az olaj helyett/helyére.

http://kepfeltoltes.hu/150908/2015-05-07_14.02.19_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Tisztelettel GSR!




Nekem ilyen, de még egyszer sem használtam a leeresztőt.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:29:25 »

Kedves László!

A leeresztő csavar "fejmérete" ne tévesszen meg! A csavar átmérője ennél sokkal kisebb. Köszönöm a tanácsot, hogy melegen célszerűbb leengedni az olajat.
De azért nem életszerű, hogy egy motorban hideg maradna az olaj mikorra megérkezik az autó -nem a szomszédból- és engedem le.  wave

Akinek végigfolyik a karján, az egyszerűen balfax. Mást nem tudok mondani rá.
Nekem nem folyik, valamikor még a kézfejem sem lesz olajos csak amikor megfogok a szűrőbetétet.  Cool

Tisztelettel GSR!


Én erre használom a gumikesztyűt (másra nem! Cheesy)......megfogom a betétet és egyszerűen beleforgatom a kesztyűbe.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:31:24 »



Én erre használom a gumikesztyűt (másra nem! Cheesy)......megfogom a betétet és egyszerűen beleforgatom a kesztyűbe.
nemagyarázkodj,így leszel sokkal gyanúsabb.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:34:22 »

nemagyarázkodj,így leszel sokkal gyanúsabb.... nyes


Nem magyarázkodok......ha nem jegyezném meg akkor egyesek rögtön félreértenék és bejelentkeznének prosztatavizsgálatra.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:35:59 »



Nem magyarázkodok......ha nem jegyezném meg akkor egyesek rögtön félreértenék és bejelentkeznének prosztatavizsgálatra.  hehe
mert már ismernek ezek az emberek. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:38:38 »

mert már ismernek ezek az emberek. eplus2

 eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:40:51 »



Én erre használom a gumikesztyűt (másra nem! Cheesy)......megfogom a betétet és egyszerűen beleforgatom a kesztyűbe.

Teeee.....szerinted nekem nincs gumikesztyű a kezemen ilyenkor?  Nem ismersz.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 16:41:28 »



Nekem ilyen, de még egyszer sem használtam a leeresztőt.  vigyor3

Erről beszélek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:18:37 »

Cseréltem már párszol olajat, de sose csorgott a kezemen végig. Még akkos sem, ha csak a garázsban, emelő nélkül csináltam. De bizonyosan béna vagyok.
Tisztelt Fórumtárs!
10 éve használom a Fordomat ez idő alatt én is cseréltem egy párszor olajat és szűrőt, a saját kocsimon kívül végzett olajcserékről nem is beszélek. A karomon nem folyt végig az olaj, mint az idézett szerelőnek de nem mondanám, hogy alkalmanként nem lett olajos a kezem(nem használok kesztyűt). A segítő szándékú hsz-ekből látom csak profi szakemberekkel vagyok körül véve, nyes nyes nyes ami igazán megnyugtató a számomra. taps taps taps A sok jó tanács ellenére, sajnos nekem nem tetszik ez a megoldás és megpróbálok valami más megoldást. Ezért vissza térve a topik eredeti lényegére, továbbra is érdekel egy rossz vagy egy használaton kívüli szűrőház fedél. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 18:20:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #16 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:29:38 »



Nekem ilyen, de még egyszer sem használtam a leeresztőt.  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben legalább egyszer kipróbáltam volna, vajon miért is tették oda azt a "leeresztőcsavart". Wink
Sajna az enyém már nem ilyen. A  tavasszal javított mondeo 2002-es kiadású volt, azon még ilyen leeresztőcsavaros szűrőfedél volt. Ráadásul emberesen megvolt húzva és arra koncentráltam, hogy sérülés mentesen letudjam csavarni. Csak a megfelelő szerszámnak köszönhetően sikerült levenni. Mint írtam nem volt időm vele foglalkozni. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 18:32:52 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:30:03 »

Tisztelt László,
Sokszor kifejtettem már, hogy nem vagyok híve a gyári megoldások módosításának, pláne abban az esetben amikor nem egyszerűsödik, hanem bonyolultabbá válik. Hiszen ilyenkor óhatatlanul is további hibalehetőségeket építünk a rendszerbe.

Üdv:
Zoli
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:38:51 »

Tisztelt László,
Sokszor kifejtettem már, hogy nem vagyok híve a gyári megoldások módosításának, pláne abban az esetben amikor nem egyszerűsödik, hanem bonyolultabbá válik. Hiszen ilyenkor óhatatlanul is további hibalehetőségeket építünk a rendszerbe.

Üdv:
Zoli
Kedves Zoltán!
Ebben tökéletesen egyezik a véleményünk. eljen eljen eljen Viszont egy olajleeresztő csavart biztosan be tudunk építeni egy fedélbe úgy, hogy az a későbbiekben ne okozzon problémát. A gyárilag beépített leeresztő csavar is nagy valószínűséggel a költségtakarékosság áldozata lett. Próba cseresznye. Wink wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 18:40:51 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 18:46:24 »

Kedves Zoltán!
Ebben tökéletesen egyezik a véleményünk. eljen eljen eljen Viszont egy olajleeresztő csavart biztosan be tudunk építeni egy fedélbe úgy, hogy az a későbbiekben ne okozzon problémát. A gyárilag beépített leeresztő csavar is nagy valószínűséggel a költségtakarékosság áldozata lett. Próba cseresznye. Wink wave
Tisztelettel László! worship  

 eljen

László, ne érts félre, eszembe sem jutott a tudásodat vonni kétségbe. Tudásodat nem csak én, de itt senki nem vonja kétségbe, szerintem.

Üdv:
Zoli
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 19:23:03 »

Kedves Zoltán!
Ebben tökéletesen egyezik a véleményünk. eljen eljen eljen Viszont egy olajleeresztő csavart biztosan be tudunk építeni egy fedélbe úgy, hogy az a későbbiekben ne okozzon problémát. A gyárilag beépített leeresztő csavar is nagy valószínűséggel a költségtakarékosság áldozata lett. próba cseresznye. Wink wave
Tisztelettel László! worship 


Kedves László!

Vagy szimplán feleslegesnek találták. Mert rájöttek, hogy semmi haszna....  vigyor3



Tisztelettel GSR!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 06:57:17 »

eljen

László, ne érts félre, eszembe sem jutott a tudásodat vonni kétségbe. Tudásodat nem csak én, de itt senki nem vonja kétségbe, szerintem.

Üdv:
Zoli
Kedves Zoltán!
Ilyen gondolat meg sem fordult a fejemben. Még nagyon jól emlékszem azokra az időkre amikor regisztráltam. Bizony nagyon jól esett a fórumtársak segítőkészsége, ami csodálatos módon a mai napig meg van.  worship worship worship
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.09 hétfő, 07:00:21 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.