Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:00:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ecoboost motorok  (Megtekintve 109420 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 10:28:31 »

Sziasztok! Tavasszal tervezem lecserélni az autót. Egy 2.0 240 le változatra. Tudnátok mondani pár infót róla? Szíjas a vezérlés vagy láncos? A váltó csak automatában létezik hozzá? worship
Szia, láncos, váltó manuál/PS, de a manuális ritkább.
Amúgy, alapjaiban jó választás, nem egy sport autó, de lehet vele haladni és ha akarsz spórolni is (nekem Párizs-Bp 6,93L/100km volt 120-as tempomattal).
K.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
kokozs
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2018.01.01 hétfő, 11:52:19 »

Esetleg érdeklődj a www.fordfocus.hu oldalon, hátha ott több aktív tulaj van ezzel a motorral.
Nekem ez a motor van az autómba, a fogyasztása jó, jól is gyorsul. Az olajat egyáltalán nem eszi, pedig 180000 Km. van benne. A multhéten viszont el kezdett rángatni a motor, később mintha az egyik henger le is állt volna. Most bennt van az autó a garázsban, kivettem a gyertyákat, az egyik henger tényleg nem ment. Majd ha nyitva lesz valami bolt, kicserélem a gyertyákat, mert kb. 50000Km. van bennük. A vezérlést 170000 Km. nél cseréltettem, azt mondták, így kibír még 200000 Km.-t.
Naplózva
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2018.01.02 kedd, 23:16:28 »

Szia, láncos, váltó manuál/PS, de a manuális ritkább.
Amúgy, alapjaiban jó választás, nem egy sport autó, de lehet vele haladni és ha akarsz spórolni is (nekem Párizs-Bp 6,93L/100km volt 120-as tempomattal).
K.
A fogyasztás miatt volt a 120 tempomat?
Vagy csak főutakon jöttél hazáig?  nyes
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2018.01.03 szerda, 14:37:41 »

A fogyasztás miatt volt a 120 tempomat?
Vagy csak főutakon jöttél hazáig?  nyes
Smiley nem siettem. Igazság szerint csak németből jöttem lassan. Kihívás volt ennyire lassan menni, de kiváncsi voltam a minimum fogyasztására (bár erős ellen- és oldalszél volt, így lehetett volna kevesebb is, meg itthon már az utolsó 100km-t toltam neki). Itt egy kis mazsolázni való (a 6,5-ös rövid táv volt, az nem mérvadó):


Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2018.01.03 szerda, 14:46:59 »

Nekem ez a motor van az autómba, a fogyasztása jó, jól is gyorsul. Az olajat egyáltalán nem eszi, pedig 180000 Km. van benne. A multhéten viszont el kezdett rángatni a motor, később mintha az egyik henger le is állt volna. Most bennt van az autó a garázsban, kivettem a gyertyákat, az egyik henger tényleg nem ment. Majd ha nyitva lesz valami bolt, kicserélem a gyertyákat, mert kb. 50000Km. van bennük. A vezérlést 170000 Km. nél cseréltettem, azt mondták, így kibír még 200000 Km.-t.

Szia! Milyen vezérlés csere volt? Nekem azt mondták, hogy nincs mit cserélni, csak ha nyekereg a lánc vagy ékszíj, pumpa, stb indokolttá teszi. Addig nem kell foglalkozni vele. Minden szervizt ugyanaz a F végezte eddig (az előélete részletes: az utolsó "O" gyűrű csere is meg van az enyémről). Már szédületesen közeledek a 200ekm-hez, így már előre kértem árajánlatot és időpontot. Erre nem adtak, alvázszám szerint nem kell. // A gyertyák 60e km.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.03 szerda, 20:13:46 írta Orion68 » Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 13:07:36 »

Sziasztok!

Tervezgetem a jövőt, mert lassan betölti a 15-öt a gép (bár km nem sok van benne, 240k). 1.6 EcoBoost-os Mondeo lenne az utód ismerősi körből, extrém kevés km-vel (30k). Kérdés, hogy a 2.5 V6 után sírva fogok fakadni tőle? Tudom, hogy lóerőben alig van különbség, de Cmax-ban vezettem ezt az 1.6-ost (igaz ott csak 150LE) és nem voltam elájulva tőle. Nem vagyok száguldozós típus, de szeretek biztonságosan előzni és besorolni oda, ahova én akarok, nem pedig oda, ahova beengednek nagy nehezen...
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #56 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 13:22:31 »

Sziasztok!

Tervezgetem a jövőt, mert lassan betölti a 15-öt a gép (bár km nem sok van benne, 240k). 1.6 EcoBoost-os Mondeo lenne az utód ismerősi körből, extrém kevés km-vel (30k). Kérdés, hogy a 2.5 V6 után sírva fogok fakadni tőle? Tudom, hogy lóerőben alig van különbség, de Cmax-ban vezettem ezt az 1.6-ost (igaz ott csak 150LE) és nem voltam elájulva tőle. Nem vagyok száguldozós típus, de szeretek biztonságosan előzni és besorolni oda, ahova én akarok, nem pedig oda, ahova beengednek nagy nehezen...

Miért adja el ilyen kevés km-el a kocsit?

Ahova vittem átnézetni egy 2.0 ecoboostot (240lovasat), ott nagyon szidták az 1.6os változatát. Elmondásuk szerint valami alul van méretezve(vagy valami ilyesmit mondtak) amiatt már vagy 10db-ot generáloztak. A 2.0 mind erőben mind megbízhatóságban jobb választás, én semmiképp nem vennék 1.6-ot. Szerintem. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2018.02.02 péntek, 11:33:12 »

Szia! Milyen vezérlés csere volt? Nekem azt mondták, hogy nincs mit cserélni, csak ha nyekereg a lánc vagy ékszíj, pumpa, stb indokolttá teszi. Addig nem kell foglalkozni vele. Minden szervizt ugyanaz a F végezte eddig (az előélete részletes: az utolsó "O" gyűrű csere is meg van az enyémről). Már szédületesen közeledek a 200ekm-hez, így már előre kértem árajánlatot és időpontot. Erre nem adtak, alvázszám szerint nem kell. // A gyertyák 60e km.
Nos, tegnap megvolt a 200.000-es nagyszerviz (198 ezernél), a motorolaj+szűrő+lészűrőn felül segédberendezés (ékszíj) van megjelölve (kb 9000ft, de nem volt raktáron elérhető, majd legközelebb), meg full átnézés. Kemény 24e ft, gyári szervizben.  taps
Fékek 40ekm után még bőven rendben vannak. 
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2018.02.02 péntek, 13:19:41 »

Nos, tegnap megvolt a 200.000-es nagyszerviz (198 ezernél), a motorolaj+szűrő+lészűrőn felül segédberendezés (ékszíj) van megjelölve (kb 9000ft, de nem volt raktáron elérhető, majd legközelebb), meg full átnézés. Kemény 24e ft, gyári szervizben.  taps
Fékek 40ekm után még bőven rendben vannak. 

Én a Hondánál 2007-es Civic után fizetek alkalmanként 85 ezret  wow1
Naplózva
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2018.02.03 szombat, 08:55:00 »

Én a Hondánál 2007-es Civic után fizetek alkalmanként 85 ezret  wow1
Van ez Ford Motorcraft szerviz akció (már néhány éve), ami fix áras munkákat takar, nem volt a reklámanyagban, de most kiderült, hogy vonatkozik az EB motorokra is. 5,4L Castrol olaj, olajszűrő, légszűrő + munkadíj (teljes átvizsgálás) - szerintem ez bőven vállalható.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2018.02.03 szombat, 13:40:38 »

Van ez Ford Motorcraft szerviz akció (már néhány éve), ami fix áras munkákat takar, nem volt a reklámanyagban, de most kiderült, hogy vonatkozik az EB motorokra is. 5,4L Castrol olaj, olajszűrő, légszűrő + munkadíj (teljes átvizsgálás) - szerintem ez bőven vállalható.

Ennyi pénzért szinte ingyen van. Gondolom nem hulladék anyagot raknak bele.
Naplózva
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2018.02.05 hétfő, 09:46:48 »

Ennyi pénzért szinte ingyen van. Gondolom nem hulladék anyagot raknak bele.
Előbb kiválogatták mi kell ehhez a kocsihoz, aztán jött, hogy ez belefér a programba, így egységáras.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2018.02.07 szerda, 20:33:25 »

De-de, mk5-ben nem tudok ecoboost-ost, csak mk4 faceliftebn akadt egy-két hülye...  hehe
Magadból indulj ki, én sem nézem alul-művelteknek a más motort használókat.
Normálisan kell szemlélni a dolgokat, ne a lózungokra összpontosíts, hanem hallgass meg olyanokat is, akik normál (69dB)-en mondják el a tapasztalataikat, és nem a sógor 15. ismerősének a hallomását, valahonnan a facebookról.
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2018.02.07 szerda, 20:47:56 »

De-de, mk5-ben nem tudok ecoboost-ost, csak mk4 faceliftebn akadt egy-két hülye...  hehe
Kedves Kálmán!
Hozzászólásod nem értem.
Miért csak az a normális, aki diesel autót hajt?
Miért nem lehet jó egy 1,6 ecoboost? Talán azért, mert olvastál a neten új autó teszteket, ahol az új autó tesztjénél már fantáziálnak a tartósságról, aztán az idő mégsem azt hozta, amit a tesztelő írt?
Vagy divat, hogy mindenki a dieselt dicsőítse, aztán az idő bebizonyítja, hogy mégsem a mostani dieselek az császárok?
Ne azokat a hozzászólókat favorizáld, aki 1 évben megy legalább 15-esetleg 20 ezer Km-t, ebből évente egyszer elmegy Horvátba fullcsomi+5 személy+klíma+++,
Mindezeket csak azért merem írni, mert napi használatban lévő 1,6 ecoboostommal 2016-ban 76.0000Km, 2017-ben 69.500Km tettem meg.
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64 Dátum: 2018.02.07 szerda, 20:51:28 »

Kedves Kálmán!
Hozzászólásod nem értem.
Miért csak az a normális, aki diesel autót hajt?
Miért nem lehet jó egy 1,6 ecoboost? Talán azért, mert olvastál a neten új autó teszteket, ahol az új autó tesztjénél már fantáziálnak a tartósságról, aztán az idő mégsem azt hozta, amit a tesztelő írt?
Vagy divat, hogy mindenki a dieselt dicsőítse, aztán az idő bebizonyítja, hogy mégsem a mostani dieselek az császárok?
Ne azokat a hozzászólókat favorizáld, aki 1 évben megy legalább 15-esetleg 20 ezer Km-t, ebből évente egyszer elmegy Horvátba fullcsomi+5 személy+klíma+++,
Mindezeket csak azért merem írni, mert napi használatban lévő 1,6 ecoboostommal 2016-ban 76.0000Km, 2017-ben 69.500Km tettem meg.
a valláson vagy a hiten felesleges vitázni... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GeorgeBenson
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2018.04.06 péntek, 15:46:42 »

Üdv!
Véleményeket szeretnék a Mondeo ecoboost titánium 2.0 203 lóerős változatáról, kinek milyen tapasztalatai vannak? Fogyasztás, típushibák, mire kell odafigyeln stb. Nemrég vettem -2012-es, 117 000 km-rel, szinte szalonállaptban, még az "új" szaga is megvolt- pontosabban pár hete, mondhatni kényszerből hiszen Németországban a magyar rendszám öreg dízel kombinációt egyre kevésbé tűrik a szervek, ezért az imádott Lancia Kappa 2.4 jtd-met sajnos haza kellett hoznom és eladásra kínálni. Szívem szakad meg de nincs választásom. Szóval hosszas vívódás és keresgélés után döntöttem a Mondeo mellett. Mindig is nagy autó párti voltam, a Lanciát is ezért imádtuk. Benzines kellett, olyat akartam amivel ha kell haladni is lehet, kényelmes, "pakolható" stb. Plusz kollégám Mondeo őrülete is segített, neki 3 volt már és most is egy 3-as kombit vett ami nekem is tetszett. De fiatalabbat szerettem volna és a Mondeo mindig is favorit volt. Szóval emellett döntöttem. Eddigi tapasztalataim: veszettül megy ha kell, nagyon kényelmes, hihetetlenül tágas, a csomagtere brutális. Extra is van bőven. Automata váltója nagyon finom, igaz féltem kicsit tőle de kellemesen csalódtam. Ami kellemetlenül gagyi benne az a rádiós magnó, se blootooth se egy usb csatlakozás. Nem szól rosszul de ettől azért többet vártam. A másik kérdőjel a fogyasztás. Az összes szakirodalmat átnéztem, véleményeket stb. és a személyes tapasztalat köszönőviszonyban sincs ezekkel. Nem vagyok versenyző típus tehát próbálok óvatosan vezetni de akárhogy erőlködök, talán épp hogy 10 alatt tudom tartani a fogyasztást, a gyári 7.7 liter eddig viccesnek tűnik. Egy hosszú utam volt eddig, most húsvétkor jöttünk haza vele először és többnyire tempomattal 135-re állítva kímélő üzemmódban autózva egy tankkal kb. 750 km-t tudtam jönni vele. Ez normális, ezzel kell megbarátkoznom? Továbbá szervíz tapasztalatok érdekelnének. Ezt most úgy vettem, hogy új műszaki, szervíz, olajcsere stb, 1 év garanciával. Mire kell figyelni, mi az ami ennél  típusnál problémás lehet? Köszönöm előre is a válaszokat!  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66 Dátum: 2018.04.06 péntek, 16:41:07 »

Üdv!
Véleményeket szeretnék a Mondeo ecoboost titánium 2.0 203 lóerős változatáról, kinek milyen tapasztalatai vannak? Fogyasztás, típushibák, mire kell odafigyeln stb. Nemrég vettem -2012-es, 117 000 km-rel, szinte szalonállaptban, még az "új" szaga is megvolt- pontosabban pár hete, mondhatni kényszerből hiszen Németországban a magyar rendszám öreg dízel kombinációt egyre kevésbé tűrik a szervek, ezért az imádott Lancia Kappa 2.4 jtd-met sajnos haza kellett hoznom és eladásra kínálni. Szívem szakad meg de nincs választásom. Szóval hosszas vívódás és keresgélés után döntöttem a Mondeo mellett. Mindig is nagy autó párti voltam, a Lanciát is ezért imádtuk. Benzines kellett, olyat akartam amivel ha kell haladni is lehet, kényelmes, "pakolható" stb. Plusz kollégám Mondeo őrülete is segített, neki 3 volt már és most is egy 3-as kombit vett ami nekem is tetszett. De fiatalabbat szerettem volna és a Mondeo mindig is favorit volt. Szóval emellett döntöttem. Eddigi tapasztalataim: veszettül megy ha kell, nagyon kényelmes, hihetetlenül tágas, a csomagtere brutális. Extra is van bőven. Automata váltója nagyon finom, igaz féltem kicsit tőle de kellemesen csalódtam. Ami kellemetlenül gagyi benne az a rádiós magnó, se blootooth se egy usb csatlakozás. Nem szól rosszul de ettől azért többet vártam. A másik kérdőjel a fogyasztás. Az összes szakirodalmat átnéztem, véleményeket stb. és a személyes tapasztalat köszönőviszonyban sincs ezekkel. Nem vagyok versenyző típus tehát próbálok óvatosan vezetni de akárhogy erőlködök, talán épp hogy 10 alatt tudom tartani a fogyasztást, a gyári 7.7 liter eddig viccesnek tűnik. Egy hosszú utam volt eddig, most húsvétkor jöttünk haza vele először és többnyire tempomattal 135-re állítva kímélő üzemmódban autózva egy tankkal kb. 750 km-t tudtam jönni vele. Ez normális, ezzel kell megbarátkoznom? Továbbá szervíz tapasztalatok érdekelnének. Ezt most úgy vettem, hogy új műszaki, szervíz, olajcsere stb, 1 év garanciával. Mire kell figyelni, mi az ami ennél  típusnál problémás lehet? Köszönöm előre is a válaszokat!  Wink
A fogyihoz.Az a normál,ennél csak több lesz,ha forszírozod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2018.04.06 péntek, 17:00:55 »

Üdv!
Véleményeket szeretnék a Mondeo ecoboost titánium 2.0 203 lóerős változatáról, kinek milyen tapasztalatai vannak? Fogyasztás, típushibák, mire kell odafigyeln stb. Nemrég vettem -2012-es, 117 000 km-rel, szinte szalonállaptban, még az "új" szaga is megvolt- pontosabban pár hete, mondhatni kényszerből hiszen Németországban a magyar rendszám öreg dízel kombinációt egyre kevésbé tűrik a szervek, ezért az imádott Lancia Kappa 2.4 jtd-met sajnos haza kellett hoznom és eladásra kínálni. Szívem szakad meg de nincs választásom. Szóval hosszas vívódás és keresgélés után döntöttem a Mondeo mellett. Mindig is nagy autó párti voltam, a Lanciát is ezért imádtuk. Benzines kellett, olyat akartam amivel ha kell haladni is lehet, kényelmes, "pakolható" stb. Plusz kollégám Mondeo őrülete is segített, neki 3 volt már és most is egy 3-as kombit vett ami nekem is tetszett. De fiatalabbat szerettem volna és a Mondeo mindig is favorit volt. Szóval emellett döntöttem. Eddigi tapasztalataim: veszettül megy ha kell, nagyon kényelmes, hihetetlenül tágas, a csomagtere brutális. Extra is van bőven. Automata váltója nagyon finom, igaz féltem kicsit tőle de kellemesen csalódtam. Ami kellemetlenül gagyi benne az a rádiós magnó, se blootooth se egy usb csatlakozás. Nem szól rosszul de ettől azért többet vártam. A másik kérdőjel a fogyasztás. Az összes szakirodalmat átnéztem, véleményeket stb. és a személyes tapasztalat köszönőviszonyban sincs ezekkel. Nem vagyok versenyző típus tehát próbálok óvatosan vezetni de akárhogy erőlködök, talán épp hogy 10 alatt tudom tartani a fogyasztást, a gyári 7.7 liter eddig viccesnek tűnik. Egy hosszú utam volt eddig, most húsvétkor jöttünk haza vele először és többnyire tempomattal 135-re állítva kímélő üzemmódban autózva egy tankkal kb. 750 km-t tudtam jönni vele. Ez normális, ezzel kell megbarátkoznom? Továbbá szervíz tapasztalatok érdekelnének. Ezt most úgy vettem, hogy új műszaki, szervíz, olajcsere stb, 1 év garanciával. Mire kell figyelni, mi az ami ennél  típusnál problémás lehet? Köszönöm előre is a válaszokat!  Wink
elég régóta köztudott, hogy a katalógus adatoknak semmi köze a valósághoz. benyás 200lóval nem nagyon fogsz 10 alatt eljárni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2018.04.07 szombat, 11:03:49 »

Üdv!
Véleményeket szeretnék a Mondeo ecoboost titánium 2.0 203 lóerős változatáról, kinek milyen tapasztalatai vannak? Fogyasztás, típushibák, mire kell odafigyeln stb. Nemrég vettem -2012-es, 117 000 km-rel, szinte szalonállaptban, még az "új" szaga is megvolt- pontosabban pár hete, mondhatni kényszerből hiszen Németországban a magyar rendszám öreg dízel kombinációt egyre kevésbé tűrik a szervek, ezért az imádott Lancia Kappa 2.4 jtd-met sajnos haza kellett hoznom és eladásra kínálni. Szívem szakad meg de nincs választásom. Szóval hosszas vívódás és keresgélés után döntöttem a Mondeo mellett. Mindig is nagy autó párti voltam, a Lanciát is ezért imádtuk. Benzines kellett, olyat akartam amivel ha kell haladni is lehet, kényelmes, "pakolható" stb. Plusz kollégám Mondeo őrülete is segített, neki 3 volt már és most is egy 3-as kombit vett ami nekem is tetszett. De fiatalabbat szerettem volna és a Mondeo mindig is favorit volt. Szóval emellett döntöttem. Eddigi tapasztalataim: veszettül megy ha kell, nagyon kényelmes, hihetetlenül tágas, a csomagtere brutális. Extra is van bőven. Automata váltója nagyon finom, igaz féltem kicsit tőle de kellemesen csalódtam. Ami kellemetlenül gagyi benne az a rádiós magnó, se blootooth se egy usb csatlakozás. Nem szól rosszul de ettől azért többet vártam. A másik kérdőjel a fogyasztás. Az összes szakirodalmat átnéztem, véleményeket stb. és a személyes tapasztalat köszönőviszonyban sincs ezekkel. Nem vagyok versenyző típus tehát próbálok óvatosan vezetni de akárhogy erőlködök, talán épp hogy 10 alatt tudom tartani a fogyasztást, a gyári 7.7 liter eddig viccesnek tűnik. Egy hosszú utam volt eddig, most húsvétkor jöttünk haza vele először és többnyire tempomattal 135-re állítva kímélő üzemmódban autózva egy tankkal kb. 750 km-t tudtam jönni vele. Ez normális, ezzel kell megbarátkoznom? Továbbá szervíz tapasztalatok érdekelnének. Ezt most úgy vettem, hogy új műszaki, szervíz, olajcsere stb, 1 év garanciával. Mire kell figyelni, mi az ami ennél  típusnál problémás lehet? Köszönöm előre is a válaszokat!  Wink





Hali!

A spritmonitor.de-n meg tudod nézni a fogyi adatokat,bár (ha sokallod)lehet vásárlás előtt kellett volna... Amúgy a 10 lityi,ennél a motornál elég átlagos.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2018.04.09 hétfő, 17:56:21 »

Üdv!
Véleményeket szeretnék a Mondeo ecoboost titánium 2.0 203 lóerős változatáról, kinek milyen tapasztalatai vannak? Fogyasztás, típushibák, mire kell odafigyeln stb. Nemrég vettem -2012-es, 117 000 km-rel, szinte szalonállaptban, még az "új" szaga is megvolt- pontosabban pár hete, mondhatni kényszerből hiszen Németországban a magyar rendszám öreg dízel kombinációt egyre kevésbé tűrik a szervek, ezért az imádott Lancia Kappa 2.4 jtd-met sajnos haza kellett hoznom és eladásra kínálni. Szívem szakad meg de nincs választásom. Szóval hosszas vívódás és keresgélés után döntöttem a Mondeo mellett. Mindig is nagy autó párti voltam, a Lanciát is ezért imádtuk. Benzines kellett, olyat akartam amivel ha kell haladni is lehet, kényelmes, "pakolható" stb. Plusz kollégám Mondeo őrülete is segített, neki 3 volt már és most is egy 3-as kombit vett ami nekem is tetszett. De fiatalabbat szerettem volna és a Mondeo mindig is favorit volt. Szóval emellett döntöttem. Eddigi tapasztalataim: veszettül megy ha kell, nagyon kényelmes, hihetetlenül tágas, a csomagtere brutális. Extra is van bőven. Automata váltója nagyon finom, igaz féltem kicsit tőle de kellemesen csalódtam. Ami kellemetlenül gagyi benne az a rádiós magnó, se blootooth se egy usb csatlakozás. Nem szól rosszul de ettől azért többet vártam. A másik kérdőjel a fogyasztás. Az összes szakirodalmat átnéztem, véleményeket stb. és a személyes tapasztalat köszönőviszonyban sincs ezekkel. Nem vagyok versenyző típus tehát próbálok óvatosan vezetni de akárhogy erőlködök, talán épp hogy 10 alatt tudom tartani a fogyasztást, a gyári 7.7 liter eddig viccesnek tűnik. Egy hosszú utam volt eddig, most húsvétkor jöttünk haza vele először és többnyire tempomattal 135-re állítva kímélő üzemmódban autózva egy tankkal kb. 750 km-t tudtam jönni vele. Ez normális, ezzel kell megbarátkoznom? Továbbá szervíz tapasztalatok érdekelnének. Ezt most úgy vettem, hogy új műszaki, szervíz, olajcsere stb, 1 év garanciával. Mire kell figyelni, mi az ami ennél  típusnál problémás lehet? Köszönöm előre is a válaszokat!  Wink

csak az elmúlt 1 hónap tankolásaim:
496 megtett km után 34.6 fért bele, kb 300km autópálya óra szerint 140-el a többi országút 100-al meg valamennyi lakott terület
visszaút kis kitérővel 523km után 40 liter
első 7.18, második 7.64L/100km
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 19:25:32 »

Tisztelt Olvasók!
Engedjétek meg, hogy egy lezárult korszakról tartsak egy kis megemlékezést.
Anno 2015 áprilisában, 3 évesen és 182000 Km-rel az órájában  egy 1,6 SCTI Ecoboost, 4 ajtós Titanium felszereltségű Mondeo boldog üzembentartója lettem.
15 év Ford Focus 1,4-et követte a gyönyörű autó, amit amikor megláttam, fülig szerelmes lettem beléje. Ford-megbízhatóság-hiszen a Focusnál 400000 Km futást követően semmilyen jelentős probléma nem merült fel- a Mondeo sem lehet alávalóbb-gondoltam.
Aztán jöttek a dolgos hétköznapok. Megjegyezném, hogy az autó nem ovijáratban dolgozott, hanem hosszabb utakon kellet napi szinten teljesítenie. Magamról annyit, hogy a gépben fellelhető 160 lóerőt nem kényszerítettem felszabadítani, normál, szabályos autópálya és közúti közlekedési szabályokat betartva használtam.
Még mindég 2015-ben járunk, 200000 km a motortérben a turbónál tűz keletkezett. Biztosító kifizetett 2m forintot, vártam egy nyomorult fő kábelkötegre 4 hónapot, majd egy katalizátor cserét gyorsan beiktatva( 200000Ft) a 2016-os évet 74000 Km futásteljesítménnyel örömben békességben letudtam.
2017 áprilisában hengerfejes lett. Szakszervizben javíttatva 6 hétig volt felnyitva a motorháztető.(Fizetendő:580000Ft).
2018 áprilris, csökkenő hűtőfolyadékszint, irány szakszerviz, vizsgálat megállapítja, hogy gáz van a rendszerben. Persze, hogy a gáz nem a hengerfej hibája miatt, hanem a blokk vetemedése miatt következett be. Szakszerviz ajánlata a javításra:kb 1,2 m Ft. Itt aztán elgurult a nem létező gyógyszerem- nem szakszervizben lesz megjavítva!
Motorblokk gépi munkák, főtengely csapágycserét követően döntöttem, hogy megy a háztól.
Ford szerviz hozzállása-inkább lehúzós.
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #71 Dátum: 2018.12.28 péntek, 07:13:18 »

Tisztelt Olvasók!
Engedjétek meg, hogy egy lezárult korszakról tartsak egy kis megemlékezést.
Anno 2015 áprilisában, 3 évesen és 182000 Km-rel az órájában  egy 1,6 SCTI Ecoboost, 4 ajtós Titanium felszereltségű Mondeo boldog üzembentartója lettem.
15 év Ford Focus 1,4-et követte a gyönyörű autó, amit amikor megláttam, fülig szerelmes lettem beléje. Ford-megbízhatóság-hiszen a Focusnál 400000 Km futást követően semmilyen jelentős probléma nem merült fel- a Mondeo sem lehet alávalóbb-gondoltam.
Aztán jöttek a dolgos hétköznapok. Megjegyezném, hogy az autó nem ovijáratban dolgozott, hanem hosszabb utakon kellet napi szinten teljesítenie. Magamról annyit, hogy a gépben fellelhető 160 lóerőt nem kényszerítettem felszabadítani, normál, szabályos autópálya és közúti közlekedési szabályokat betartva használtam.
Még mindég 2015-ben járunk, 200000 km a motortérben a turbónál tűz keletkezett. Biztosító kifizetett 2m forintot, vártam egy nyomorult fő kábelkötegre 4 hónapot, majd egy katalizátor cserét gyorsan beiktatva( 200000Ft) a 2016-os évet 74000 Km futásteljesítménnyel örömben békességben letudtam.
2017 áprilisában hengerfejes lett. Szakszervizben javíttatva 6 hétig volt felnyitva a motorháztető.(Fizetendő:580000Ft).
2018 áprilris, csökkenő hűtőfolyadékszint, irány szakszerviz, vizsgálat megállapítja, hogy gáz van a rendszerben. Persze, hogy a gáz nem a hengerfej hibája miatt, hanem a blokk vetemedése miatt következett be. Szakszerviz ajánlata a javításra:kb 1,2 m Ft. Itt aztán elgurult a nem létező gyógyszerem- nem szakszervizben lesz megjavítva!
Motorblokk gépi munkák, főtengely csapágycserét követően döntöttem, hogy megy a háztól.
Ford szerviz hozzállása-inkább lehúzós.


Szia, sajnálom hogy így jártál. Sajnos az 1.6 turbó benzines motornak nem valami jó a híre, a szerelők szerint az utódja jobban sikerült. Ilyen használatta/megtett km-re talán jobban jártál volna egy dízellel. Kiforottabb, kevesebb vele a gond. Igaz traktor hangja van.... Sokszor magam is meglepődöm, a hármas mondi után sokkal csendesebb, de aztán ha egy rövid ideig egy kis benzines autókázás után visszaülök, akkor azért hallani hogy csörög-zörög.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2019.04.29 hétfő, 10:52:20 »


Hali!

A spritmonitor.de-n meg tudod nézni a fogyi adatokat,bár (ha sokallod)lehet vásárlás előtt kellett volna... Amúgy a 10 lityi,ennél a motornál elég átlagos.

Feltöltöttem az enyém adatait, ez már majd' 2 év:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1034076.html
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
PopecRob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #73 Dátum: 2019.06.04 kedd, 17:13:51 »

Sziasztok!

Most vásároltam egy ecoboost 2.0-ás 240LE-s MK4.5-ös Mondeot. Nagyon szeretem és igyekszem kitanulni mindenét, de egy dolog nem hagy nyugodni.

Amikor leállítom az autót állandóan bekapcsolva marad a hűtő ventilátor és 1-2 percen át még hűt.

Az OK gomb megnyomásával és gyújtással be tudtam menni a szerviz menüben és oda navigálni ahol az Engine Temperature értéket mutatja az autó. Nekem ez az érték szinte állandóan 100 fok felett van. Városban 100-102 fok, autopályán 105-108 fok.

Nekem nagyon soknak tűnik ez a hőmérséklet és úgy érzem, hogy a termosztát nem jó hőmérsékleten nyit. Van esetleg másnak is tapasztalata ecoboost motorokkal kapcsolatban? Ez a hőmérséklet érték normális? Vagy lehet, hogy a diagnosztikai menüben található hőmérséklet az olaj hőmérséklet?

(Folyadékszintek rendben vannak, látszólag hűtőfolyadék szivárgás sincs.)

Köszönöm ha segítetek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74 Dátum: 2019.06.04 kedd, 18:49:58 »

Sziasztok!

Most vásároltam egy ecoboost 2.0-ás 240LE-s MK4.5-ös Mondeot. Nagyon szeretem és igyekszem kitanulni mindenét, de egy dolog nem hagy nyugodni.

Amikor leállítom az autót állandóan bekapcsolva marad a hűtő ventilátor és 1-2 percen át még hűt.

Az OK gomb megnyomásával és gyújtással be tudtam menni a szerviz menüben és oda navigálni ahol az Engine Temperature értéket mutatja az autó. Nekem ez az érték szinte állandóan 100 fok felett van. Városban 100-102 fok, autopályán 105-108 fok.

Nekem nagyon soknak tűnik ez a hőmérséklet és úgy érzem, hogy a termosztát nem jó hőmérsékleten nyit. Van esetleg másnak is tapasztalata ecoboost motorokkal kapcsolatban? Ez a hőmérséklet érték normális? Vagy lehet, hogy a diagnosztikai menüben található hőmérséklet az olaj hőmérséklet?

(Folyadékszintek rendben vannak, látszólag hűtőfolyadék szivárgás sincs.)

Köszönöm ha segítetek.


Ha van, ellenőrizni kell az aktív hűtőrács működését.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
PopecRob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #75 Dátum: 2019.06.04 kedd, 21:53:28 »


Ha van, ellenőrizni kell az aktív hűtőrács működését.

Köszönöm a választ! Van valami egyszerű módja annak, hogy kiderítsem, hogy van-e ilyenem?
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #76 Dátum: 2019.06.05 szerda, 20:04:28 »

Köszönöm a választ! Van valami egyszerű módja annak, hogy kiderítsem, hogy van-e ilyenem?
Szia.
Úgy a látni a legjobban, ha elindítja valaki a motort, miközben te a hűtőrács mögötti részt nézed. Hideg motornál indítás után látni, ahogy bezár a zsalu.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
PopecRob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #77 Dátum: 2019.07.02 kedd, 16:19:25 »

Úgy fest, hogy működik és rendben van. Köszönöm!

Etisből amúgy nem derült ki, de az autó elé hasalva látszik, hogy zár, ahogy beindul az autó.

Annyi problémám van, hogy szerintem meleg a motor továbbra is és ami nekem furcsa, hogy városban hidegebb, mint autópályán.

Mivel a fékem sem az igazi, hosszú tempomat után, vagy emelkedőn felfele elveszik a vákum és nem bírom benyomni a féket. Ahogy elengedem a gázt, vagy a tempomatot, azonnal megjön a vákum és szépen felpuhul a pedál, de egy vészféknél már rohadt nagy problémáim lennének, ezért most kerülöm a hosszú tempomatos utakat. A szerelő persze nem talált hibát. Valahol nem csatlakozik rendesen egy vákum cső, vagy csatlakozás. Elsőre az aktív hűtőrácsra gondoltam, mert az megmagyarázná, hogy bezáródik a hűtőrács és kevesebb a hűtés, de talkfordon felvilágosítottak, hogy elektromos a működése. Így jelenleg csak a fékkel vannak problémáim, de az pont elég ahhoz, hogy ne merjek tempomatozni.

Van esetleg valakinek infója (Kép, vagy robbantott ábrán jelölés), hogy a 2.0 Ecoboost motornak merre szaladnak a vákum csövei? Szépen végigellenőrizném, hogy hol tömítetlen.
Naplózva
DemiAti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2019.07.09 kedd, 19:48:59 »

Sziasztok!

Egy 2013-as 1.6 Ecoboost Mondeot tervezek venni. Van valakinek infója, hogy mire kell figyelni ennél a motornál, Illetve milyen típushibái vannak?

Előre is köszi a választ.
Attila
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.09 kedd, 20:05:01 írta DemiAti » Naplózva
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2019.07.09 kedd, 20:28:13 »

Sziasztok!

Egy 2013-as 1.6 Ecoboost Mondeot tervezek venni. Van valakinek infója, hogy mire kell figyelni ennél a motornál, Illetve milyen típushibái vannak?

Előre is köszi a választ.
Attila


Hali!

Elég vegyes a tapasztalat...Nem sokkal feljebb Tibor64 írását olvasva,lehet rádjön a sírógörcs rinya,de az övé eléggé állatorvosi ló esete volt,ráadásul egy kókler által elvégzett vezérléscsere utáni motortűzzel kezdődött,ami azért nem átlagos.Ezekből kiindulva a szokásosnál is nagyobb hangsúlyt fektetnék a végig(gari után is)vezetett szervízkönyvre, ha esetleg visszahívás volt az autóra,elvitték-e kiegyenlítőtartály cserére?Magas olajfogyasztás nem jellemző,a hútőkör lehet az Achillese.
Naplózva
DemiAti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2019.07.09 kedd, 20:43:32 »


Hali!

Elég vegyes a tapasztalat...Nem sokkal feljebb Tibor64 írását olvasva,lehet rádjön a sírógörcs rinya,de az övé eléggé állatorvosi ló esete volt,ráadásul egy kókler által elvégzett vezérléscsere utáni motortűzzel kezdődött,ami azért nem átlagos.Ezekből kiindulva a szokásosnál is nagyobb hangsúlyt fektetnék a végig(gari után is)vezetett szervízkönyvre, ha esetleg visszahívás volt az autóra,elvitték-e kiegyenlítőtartály cserére?Magas olajfogyasztás nem jellemző,a hútőkör lehet az Achillese.

Szia!

Köszönöm a választ. Egy esetből nem akarok messzemenő következtetéseket levonni. Smiley
Austria-bol jönne beaz autó vezetett szervizkönyves 107000Km van benne.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #81 Dátum: 2019.07.09 kedd, 21:18:31 »

Szia!

Köszönöm a választ. Egy esetből nem akarok messzemenő következtetéseket levonni. Smiley
Austria-bol jönne beaz autó vezetett szervizkönyves 107000Km van benne.

Az egyhat ecoboost kigyulladós típus. Elégtelen a hűtése. És volt visszahívás rá, ami annyit tett, hogy előbb jelzi ha túlmelegedne. Szóval a probléma nem lett megoldva...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #82 Dátum: 2019.07.09 kedd, 22:33:48 »

Az egyhat ecoboost kigyulladós típus. Elégtelen a hűtése. És volt visszahívás rá, ami annyit tett, hogy előbb jelzi ha túlmelegedne. Szóval a probléma nem lett megoldva...

Tévedsz...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #83 Dátum: 2019.07.10 szerda, 14:10:48 »

Tévedsz...

Miben? Mert igy konkrétum nélkül akkor nem tévedek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #84 Dátum: 2019.07.10 szerda, 15:43:05 »

Miben? Mert igy konkrétum nélkül akkor nem tévedek.

Ha lesz időm, leírom....
De nyugodt legyél, tévedtél.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DemiAti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2019.07.10 szerda, 20:07:33 »

Ha lesz időm, leírom....
De nyugodt legyél, tévedtél.  hehe

Sziasztok!

Kíváncsi vagyok az ellenérvre, mert amiket eddig írtatok sajnos nem túl vidám.

Amennyire én tudom a túlmelegedések termosztát hibára vezethető vissza (erre volt a visszahívás). A kigyulladás inkább az 1.0 Ecoboostra jellemző, ezek csak hengerfejesek lesznek, ami persze még mindig nem jó. https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/05/mitol_doglik_a_ford_ecoboost/ Bár itt fordítva írják.

De sok helyen lehet olvasni sok mindent, és nehéz eldönteni, hogy bele szabad-e vágni egy ilyenbe.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.10 szerda, 20:18:37 írta DemiAti » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #86 Dátum: 2019.07.10 szerda, 20:54:37 »

Sziasztok!

Kíváncsi vagyok az ellenérvre, mert amiket eddig írtatok sajnos nem túl vidám.

Amennyire én tudom a túlmelegedések termosztát hibára vezethető vissza (erre volt a visszahívás). A kigyulladás inkább az 1.0 Ecoboostra jellemző, ezek csak hengerfejesek lesznek, ami persze még mindig nem jó. https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/05/mitol_doglik_a_ford_ecoboost/ Bár itt fordítva írják.

De sok helyen lehet olvasni sok mindent, és nehéz eldönteni, hogy bele szabad-e vágni egy ilyenbe.

Na ja...a totalcar igen mérvadó!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DemiAti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 20:20:17 »

Na ja...a totalcar igen mérvadó!  nyes

Senki nem mondta hogy a Totalcar a referencia, de valami igazság biztos van benne.

Kíváncsian várom, hogy mik a tapasztalataid a motorral. Mint mondtam minden infó jól jön.

Üdv.:
Attila
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2019.07.12 péntek, 09:02:25 »

Senki nem mondta hogy a Totalcar a referencia, de valami igazság biztos van benne.

Kíváncsian várom, hogy mik a tapasztalataid a motorral. Mint mondtam minden infó jól jön.

Üdv.:
Attila

Én az MK5-el vagyok így, még nem sikerült meggyőzni magam, hogy az 1.5 Ecoboost jó lesz nekem, 80-90% városi használathoz. Bár ott van hibird +2M Ft-ért, csak ott azt nem tudjuk még mennyit bír az akku.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #89 Dátum: 2019.07.12 péntek, 09:05:40 »

Én az MK5-el vagyok így, még nem sikerült meggyőzni magam, hogy az 1.5 Ecoboost jó lesz nekem, 80-90% városi használathoz. Bár ott van hibird +2M Ft-ért, csak ott azt nem tudjuk még mennyit bír az akku.
és nem is csak az a baj, hanem egyben lehet majd 5-6 évesen a tönkrement akkupakkot cserélni újra,cirka másfél millióért... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2019.07.12 péntek, 09:20:06 »

és nem is csak az a baj, hanem egyben lehet majd 5-6 évesen a tönkrement akkupakkot cserélni újra,cirka másfél millióért... Roll Eyes

2,2M a nagyautós kedvezményes árral.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2019.07.12 péntek, 09:21:30 »

és nem is csak az a baj, hanem egyben lehet majd 5-6 évesen a tönkrement akkupakkot cserélni újra,cirka másfél millióért... Roll Eyes

Beszéltem Powerford-al, ha meghal benne az akku szoftveresen meg lehet-e oldani, hogy onnantól sima benzinesként működjön, de ez jelenleg lehetetlen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2019.07.12 péntek, 10:16:30 »

és nem is csak az a baj, hanem egyben lehet majd 5-6 évesen a tönkrement akkupakkot cserélni újra,cirka másfél millióért... Roll Eyes

Ha Toyota technika, cellánkénti csere?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #93 Dátum: 2019.07.12 péntek, 10:24:50 »

Ha Toyota technika, cellánkénti csere?
ez az ami nem egyezik.A licenszet megvásárolták, de nem ugyan az a két autó.Az akku a Toyotánál cellánként cserélhető, a fordnál csak egyben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2019.07.12 péntek, 10:33:59 »

Én az MK5-el vagyok így, még nem sikerült meggyőzni magam, hogy az 1.5 Ecoboost jó lesz nekem, 80-90% városi használathoz. Bár ott van hibird +2M Ft-ért, csak ott azt nem tudjuk még mennyit bír az akku.
De olyanokon aggódsz, ami ha valakit, akkor pont téged nem fog érinteni. Mész évi 10e km-t, autópályán is max. 120-al, abból 2e km egy alkalom HRO nyaralás. A motorral semmi nem lesz, mert 10 évesen lesz benne 120e km max. Ha hibridet veszel, annak meg olyan ritkán töltögeted majd az akksiját, hogy az meg azért nem fog tönkremenni.
Szerintem nem is akarsz te autót venni, csak itt agonizálsz rajta Cheesy Tényleg amennyit te mész, úgy semmilyen autónak nem lenne baja belátható időn belül.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #95 Dátum: 2019.07.12 péntek, 10:36:35 »

De olyanokon aggódsz, ami ha valakit, akkor pont téged nem fog érinteni. Mész évi 10e km-t, autópályán is max. 120-al, abból 2e km egy alkalom HRO nyaralás. A motorral semmi nem lesz, mert 10 évesen lesz benne 120e km max. Ha hibridet veszel, annak meg olyan ritkán töltögeted majd az akksiját, hogy az meg azért nem fog tönkremenni.
Szerintem nem is akarsz te autót venni, csak itt agonizálsz rajta Cheesy Tényleg amennyit te mész, úgy semmilyen autónak nem lenne baja belátható időn belül.
Ezt jól eltutyimutyiskodja. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2019.07.12 péntek, 10:59:18 »

Ha Toyota technika, cellánkénti csere?

A Toyota még NiMh, a Ford Litium.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2019.07.12 péntek, 11:18:35 »

De olyanokon aggódsz, ami ha valakit, akkor pont téged nem fog érinteni. Mész évi 10e km-t, autópályán is max. 120-al, abból 2e km egy alkalom HRO nyaralás. A motorral semmi nem lesz, mert 10 évesen lesz benne 120e km max. Ha hibridet veszel, annak meg olyan ritkán töltögeted majd az akksiját, hogy az meg azért nem fog tönkremenni.
Szerintem nem is akarsz te autót venni, csak itt agonizálsz rajta Cheesy Tényleg amennyit te mész, úgy semmilyen autónak nem lenne baja belátható időn belül.

Nem, csak próbálok olyat keresni mint a jelenlegi MK3 volt, amit úgy látok egyre nehezebb. Nekem semmi különlegesség nem kell, egy sima szívóbenzin pont azt tudja ami nekem kell, na de ilyen nincs. Kivéve a Focus PFI, de 3 henger, 1-et lekapcsol, 120LE, ettől viszont meg azért többre vágyok. A benzines turbós nem tudom mennyire viselni el hosszú távon amire én használom, lényegében város. Elég megosztóak a tapasztalatok az Ecoboost motorokról. Nem rossz, de én félek tőle. A hibrid nagyon tetszett mikor kipróbálhattam, viszont nem tudjuk mennyit bír ki az akku, én kb. évente 300-350e Ft-ért tankolok a jelenlegi benzines MK3-ba, a hibridbe ez legyen fele annyi (9L vs 4,5L), akkor is kb. 15 év mire egy akku árát megspórolom, + alapból drágább, ez kb. soha nem térülne meg.
USA-ba van V6 Edge, vagy V6/V8 Mustang, de itt meg folyamatos szívás lesz, hogy nincs hozzá alkatrész, nincs aki ért hozzá, az összes műszaki, stb...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2019.07.12 péntek, 18:01:09 »

Nem, csak próbálok olyat keresni mint a jelenlegi MK3 volt, amit úgy látok egyre nehezebb. Nekem semmi különlegesség nem kell, egy sima szívóbenzin pont azt tudja ami nekem kell, na de ilyen nincs. Kivéve a Focus PFI, de 3 henger, 1-et lekapcsol, 120LE, ettől viszont meg azért többre vágyok. A benzines turbós nem tudom mennyire viselni el hosszú távon amire én használom, lényegében város. Elég megosztóak a tapasztalatok az Ecoboost motorokról. Nem rossz, de én félek tőle. A hibrid nagyon tetszett mikor kipróbálhattam, viszont nem tudjuk mennyit bír ki az akku, én kb. évente 300-350e Ft-ért tankolok a jelenlegi benzines MK3-ba, a hibridbe ez legyen fele annyi (9L vs 4,5L), akkor is kb. 15 év mire egy akku árát megspórolom, + alapból drágább, ez kb. soha nem térülne meg.
USA-ba van V6 Edge, vagy V6/V8 Mustang, de itt meg folyamatos szívás lesz, hogy nincs hozzá alkatrész, nincs aki ért hozzá, az összes műszaki, stb...
Ha olyat keresel, ami nincs, akkor vagy sokáig keresgélsz még, és tartod az MK3-at, vagy választasz abból, ami van, a leginkább megfelelőt. Hibridből keress egy max. 1 éveset, ami már ejtett annyit az árából, hogy annyiért jutsz hozzá, mintha egy új, sima ecoboost-ot vennél. Ha meg semmiképp nem akarsz használtat, akkor egy sima ecoboost. A turbót nem fogod széttiporni, km-ben keveset mész, stb. Nem lenne ott semmi baj.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2019.07.13 szombat, 10:39:14 »

Ha olyat keresel, ami nincs, akkor vagy sokáig keresgélsz még, és tartod az MK3-at, vagy választasz abból, ami van, a leginkább megfelelőt. Hibridből keress egy max. 1 éveset, ami már ejtett annyit az árából, hogy annyiért jutsz hozzá, mintha egy új, sima ecoboost-ot vennél. Ha meg semmiképp nem akarsz használtat, akkor egy sima ecoboost. A turbót nem fogod széttiporni, km-ben keveset mész, stb. Nem lenne ott semmi baj.

Kicsit bízok abban, hogy más modellekben is lesz PFI, nagyobb ccm-el, mindenesetre jó irány, hogy a Focus-nál visszahozták. A hibridről kezdtem teljesen lebeszélni magam. Így igen, nem marad más csak az 1.5 Ecoboost...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 [2] 3 4 5   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.