Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 09:27:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ecoboost motorok  (Megtekintve 93056 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 10:54:37 »

Megértelek.  nyes
Egyébként a te 2.0-ás dízeled mennyit fogyaszt?
Javasolnád napi 25km-es munkába járáshoz?
Szia!
Én 6literrel járok, Óbuda-Piliscsév-Óbuda távot, ami egy komótos országúti furikázás, ezért csak 6liter.Napi sacc 70km-t jelent.
 Amúgy városban simán 7 fölött volt korábban.
A 25km csak oda, vagy odavissza?
Igazából ha jó benne az üa rendszer, dpf, stb, akkor kezeli a rendszer a városi közlekedést, de ennyi idősen, használtan ez már kérdéses.
Én, ha ma városira vennék, akkor hibridet vennék, vagy Mk5 kombit, vagy Toyota Auris/Corolla kombit.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #201 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 12:18:43 »

Szia!
Én 6literrel járok, Óbuda-Piliscsév-Óbuda távot, ami egy komótos országúti furikázás, ezért csak 6liter.Napi sacc 70km-t jelent.
 Amúgy városban simán 7 fölött volt korábban.
A 25km csak oda, vagy odavissza?
Igazából ha jó benne az üa rendszer, dpf, stb, akkor kezeli a rendszer a városi közlekedést, de ennyi idősen, használtan ez már kérdéses.
Én, ha ma városira vennék, akkor hibridet vennék, vagy Mk5 kombit, vagy Toyota Auris/Corolla kombit.

Az MK5-ösök 1.5 ecoboostja már nem annyira problémás? Vagy ott is inkább dízelt vennél? Smiley
A helyzet az, hogy van két nagy lányom, meg egy kicsi fia (gyerekülésben), szóval a méretes családi autó alap lenne. S-Maxban gondolkodtam még, de ott tömkelegével 1.6 ecoboostok vannak. MK5-ös 1.5 ecoboostal meg már 5milla és fölötte vannak az S-max-ok, az meg jelen pillanatban sok nekem. Nem tudom mibe férne még el hátul három felnőtt ember rendesen?
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 12:58:22 »

Az MK5-ösök 1.5 ecoboostja már nem annyira problémás? Vagy ott is inkább dízelt vennél? Smiley
A helyzet az, hogy van két nagy lányom, meg egy kicsi fia (gyerekülésben), szóval a méretes családi autó alap lenne. S-Maxban gondolkodtam még, de ott tömkelegével 1.6 ecoboostok vannak. MK5-ös 1.5 ecoboostal meg már 5milla és fölötte vannak az S-max-ok, az meg jelen pillanatban sok nekem. Nem tudom mibe férne még el hátul három felnőtt ember rendesen?
mk5ből hybridet vennék, ha lenne annyi elkölthető pénzem
1,5ecoboost nem ismerem

Érdekes ez az kiscm3 turbóbenzin világ. Szervízben volt az enyém, kértem csereautót. Egy új 1,0ecoboost focust kaptam. Meglepően jól, és dinamikusan ment. Többet fogyasztott, mint a 2.0 Tdci Mk4-em, ugynazon a Óbuda-Pcsév-Óbuda vonalon, de komfortban, dinamikában, városban teljesen megfelelő volt. De ahogy a viccben is van: Hazulra nem kéne
Igazából ezek az új ecoboostok szerintem legalább annyira macerás technikával mennek, mint a Tdci-k. turbó, részecskeszűrő, üa rendszer. Legalább akkora macera LEHET vele mint egy dízellel.
de Mk5ből nem vennk dízelt, Hoványban, garanciális ügyintézőként dolgozik egy ismerősőm, azt mondta, nagyon sok Mk5 dízellel van baj, a hibridekkel sokkal kevesebb. A fáma nem szól arról, hogy ez azért van, mert dízelből sokkal többet adtak el, vagy ezért mert a hybrid ennyivel jobb.
De ugye az Mk5ből már csak adblue-sat lehet venni, ami megint egy plusz technológia, plusz hibalehetőség, plusz kiadások

szerk: még esetleg lehetne opció, ha kapsz olyan mk4 dízelt, amiben van állófűtés. Azt elő tudod melegíteni reggel, mire indulsz már meleg a motor is, kevésbe kapja az ívet, a hideg dízel. Igaz ennek ára van, mert növeli a fogyasztást, de pl komfortban utolérhetetlen. Volt, hogy bekapcsolva maradt, azaz dolgozott menet közben is, na úgy sikerült a városi szüttyőgésben 10literes fogyit is produkálni, de nagyon jó meleg volt az autóban Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.24 csütörtök, 13:04:59 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #203 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 13:54:46 »

mk5ből hybridet vennék, ha lenne annyi elkölthető pénzem
1,5ecoboost nem ismerem

Érdekes ez az kiscm3 turbóbenzin világ. Szervízben volt az enyém, kértem csereautót. Egy új 1,0ecoboost focust kaptam. Meglepően jól, és dinamikusan ment. Többet fogyasztott, mint a 2.0 Tdci Mk4-em, ugynazon a Óbuda-Pcsév-Óbuda vonalon, de komfortban, dinamikában, városban teljesen megfelelő volt. De ahogy a viccben is van: Hazulra nem kéne
Igazából ezek az új ecoboostok szerintem legalább annyira macerás technikával mennek, mint a Tdci-k. turbó, részecskeszűrő, üa rendszer. Legalább akkora macera LEHET vele mint egy dízellel.
de Mk5ből nem vennk dízelt, Hoványban, garanciális ügyintézőként dolgozik egy ismerősőm, azt mondta, nagyon sok Mk5 dízellel van baj, a hibridekkel sokkal kevesebb. A fáma nem szól arról, hogy ez azért van, mert dízelből sokkal többet adtak el, vagy ezért mert a hybrid ennyivel jobb.
De ugye az Mk5ből már csak adblue-sat lehet venni, ami megint egy plusz technológia, plusz hibalehetőség, plusz kiadások

szerk: még esetleg lehetne opció, ha kapsz olyan mk4 dízelt, amiben van állófűtés. Azt elő tudod melegíteni reggel, mire indulsz már meleg a motor is, kevésbe kapja az ívet, a hideg dízel. Igaz ennek ára van, mert növeli a fogyasztást, de pl komfortban utolérhetetlen. Volt, hogy bekapcsolva maradt, azaz dolgozott menet közben is, na úgy sikerült a városi szüttyőgésben 10literes fogyit is produkálni, de nagyon jó meleg volt az autóban Cheesy

Mennyi hülyeséget írsz hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 17:58:36 »

Mennyi hülyeséget írsz hehe
duhos2
Fekszem betegen, ráérek. vigyor3
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 20:29:27 »

Az MK5-ösök 1.5 ecoboostja már nem annyira problémás? Vagy ott is inkább dízelt vennél? Smiley
A helyzet az, hogy van két nagy lányom, meg egy kicsi fia (gyerekülésben), szóval a méretes családi autó alap lenne. S-Maxban gondolkodtam még, de ott tömkelegével 1.6 ecoboostok vannak. MK5-ös 1.5 ecoboostal meg már 5milla és fölötte vannak az S-max-ok, az meg jelen pillanatban sok nekem. Nem tudom mibe férne még el hátul három felnőtt ember rendesen?

Szia!

Mint látod én használtam,használom ezt is azt is.Most pont úgy áll a helyzet 100e km-t mentem mindkettővel,szinte csak pálya,kevés országut,város semmi.Oda nem is ajánlom,kb 10l bent a fogyi.Országúton 6,pályán 7-7.5. Ugyanez volt az mkIV-nél is. Semmi különbséget nem érezni az 1.6 és az1.5 között.Ami az 1.6-nál a gebaszt csinálta az egy 1eurós genya gumicső,amit gariban  cseréltek,de csak bizonyos évjáratok voltak érintve.Aki meg ..aszott rá,annak meg elégett már a kocsi valószínűleg.A hibrid jó lenne,de az a csomagtartó egy fhos(a kombié is)már ,ha valaki egyébként ki akarja használni mindíg.Nem erre lett tervezve,olyan is.Tavaly egy barátom kicserélte a kocsiját mk5 ecoboostot,mk5 dieselre(150le,adblue),ugyanolyan használat mellett,mint én a fogyija7.1 kontra 5,8. Mondjuk annyi huncutság van a dologban,hogy nekem a benzines első szerelésű gumija 235 széles volt,neki a dieselre meg már csak 215-öset raktak fel. Nyilván kissebb a fogyi és károsanyag kibocsátas miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.25 péntek, 10:56:02 írta Bajkonur » Naplózva
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #206 Dátum: 2022.03.25 péntek, 00:32:23 »

Szia!

Mint látod én használtam,használom ezt is azt is.Most pont úgy áll a helyzet 100e km-t mentem mindkettővel,szinte csak pálya,kevés országut,város semmi.Oda nem is ajánlom,kb 10l bent a fogyi.Országúton 6,pályán 7-7.5. Ugyanez volt az mkIV-nél is. Semmi különbséget nem érezni az 1.6 és az1.5 között.Ami az 1.6-nál a gebaszt csinálta az egy 1eurós genya gumicső,amit gariban  cseréltek,de csak bizonyos évjáratok voltak érintve.Aki meg ..aszott rá,annak meg elégett már a kocsi valószínűleg.A hibrid jó lenne,de az a csomagtartó egy fhos(a kombié is)már ,ha valaki egyébként ki akarja használni mindíg.Nem erre lett tervezve,olyan is.Tavaly egy barátom kicserélte a kocsiját mk5 ecoboostot,mk5 dieselre(150le,adblue),ugyanolyan használat mellett,mint én a fogyija7.1 kontra 5,8. Mondjuk annyi huncutság van a dologban,hogy nekem a benzines első szerelésű gumija 235 széles volt,neki a dieselre meg már csak 215-öset raktak fel. Nyilván kissebb a fogyi és károsanyag kibocsájtas miatt.
Megmondom őszintén dízelt nem szeretnék. De ezek a kis köbcentis turbó motorok, bár szakértő aztán nem vagyok, de megingatnak. 250e km a gyár szerint fődarabcsere nélkül? Utána meg várhatom minden percben, hogy mikor kell fél millát ráköhögni a motorra.  rinya
Eh, megint az lesz, hogy maradok a jó öreg Mk3-asomnál és azt javítgatom amíg bírja. nyes
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2023.02.08 szerda, 09:48:55 »

Sziasztok a probléma az alábbi lenne.

1,6 ecoboost motor az alany.
Szóval reggel bekapcsoltam a webastot távirányítóval,kimentem be ültem az autóban hideg volt,de a webasto azt hallottam hogy dolgozik. Szóval megpróbáltam st[img][artolni,de csak kattogot valami,nem indult ki írt ezt a hibát (Power steering malfunction) a csomagtartó kinyílt és bekapcsolt a vészvillogó. Végül sikerült be startolni kb úgy 8. alkalom után. Mentem vele 1 köt,le álltam vele vártam 10 percet startoltam, egyből indult. Mentem még egy kört megálltam bekapcsoltam webastot és ugyan az elölről...... Valakinek volt már ilyen?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #208 Dátum: 2023.02.08 szerda, 09:54:01 »

Sziasztok a probléma az alábbi lenne.

1,6 ecoboost motor az alany.
Szóval reggel bekapcsoltam a webastot távirányítóval,kimentem be ültem az autóban hideg volt,de a webasto azt hallottam hogy dolgozik. Szóval megpróbáltam st[img][artolni,de csak kattogot valami,nem indult ki írt ezt a hibát (Power steering malfunction) a csomagtartó kinyílt és bekapcsolt a vészvillogó. Végül sikerült be startolni kb úgy 8. alkalom után. Mentem vele 1 köt,le álltam vele vártam 10 percet startoltam, egyből indult. Mentem még egy kört megálltam bekapcsoltam webastot és ugyan az elölről...... Valakinek volt már ilyen?
ellenőrizd az akkut.Valszeg alacsony a feszültsége....akkuhalál. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2023.02.08 szerda, 18:40:41 »

ellenőrizd az akkut.Valszeg alacsony a feszültsége....akkuhalál. Roll Eyes

Köszi meg nézem!
Naplózva
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2023.02.08 szerda, 19:39:17 »

Sziasztok
Még egy olyan kérdésem lenne hogy 2012 évjáratú 1,6 ecoboost Mondeoban hol találom a szervó olaj tartályt?
Leírás alapján majdnem a hűtővíz tartály mellet van,de nekem ott nincs semmilyen tartály. Huh?Huh???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #211 Dátum: 2023.02.09 csütörtök, 08:25:05 »

Sziasztok
Még egy olyan kérdésem lenne hogy 2012 évjáratú 1,6 ecoboost Mondeoban hol találom a szervó olaj tartályt?
Leírás alapján majdnem a hűtővíz tartály mellet van,de nekem ott nincs semmilyen tartály. Huh?Huh???
nem elektromos a szervod?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2023.02.09 csütörtök, 10:06:09 »

nem elektromos a szervod?!
Valószínűleg elektromos! De gondolom olajra akkor is szüksége van a szervónak. Vagy nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #213 Dátum: 2023.02.09 csütörtök, 12:53:21 »

Valószínűleg elektromos! De gondolom olajra  akkor is szüksége van a szervónak. Vagy nem?
akkor nem lenne elektromos.  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2023.02.09 csütörtök, 16:17:58 »

akkor nem lenne elektromos.  vigyor3
Igen Huh?Huh???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #215 Dátum: 2023.02.09 csütörtök, 18:48:34 »

Igen Huh?Huh???
de.Abban is van olaj,csak nem ott van,ahol a hidraulikus tartálya.A szivattyú tetején van egy kis tartály sapival.

A jobb oldali fényszóród alatt lakik minden bizonnyal.Szedd ki a lámpatestet,ellenőrizd a szintet.
« Utoljára szerkesztve: 2023.02.09 csütörtök, 19:00:15 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2023.02.09 csütörtök, 20:14:27 »

de.Abban is van olaj,csak nem ott van,ahol a hidraulikus tartálya.A szivattyú tetején van egy kis tartály sapival.

A jobb oldali fényszóród alatt lakik minden bizonnyal.Szedd ki a lámpatestet,ellenőrizd a szintet.
Köszi meg nézem Huh??
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.