Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.01 szerda, 01:47:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ELKELT Ford Mondeo kombi TDCI 2.0 SOS eladó  (Megtekintve 2688 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 19:09:50 »

Sziasztok!

Sajnos teljesen el vagyok keseredve az autómtól, így hosszú gondolkodás után megválnék tőle.

Az autóm 2006-os Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI Ternd, de Ghia felszereltséggel.(ezt is itt tudtam meg hogy, Trend, mert a sok-sok extra szerint mindíg Ghia-nak hittem). Szóval 4 évesen vettem meg. 5 évesen kijött rajta az az átkozott "típushiba" ...részecskeszűrő. Ezt azóta orvosolva lett. 6-7 évesen a szokásos elkopóalkatrészek mind-mind cserélve lettek, megbízható kis kocsi, megy mint az állat a maga a maga 96 KW 130 L.

Van benne minden extra: tolatóradar, ESP, tempomat, alufelni, vonóhorog, elválasztórács, klíma, fűthető ülés, elektromos ablak mindenhol stb

De 2 éve valami hibajelzés felbukkant. "Turbónyomás szabályozó hiba", mondták ezt nekem laikusnak. Kiszerelték, elvitték turbóshoz, csak egy tömítést cserétek, tök jó lett megint. Ismét hibátlan futás, néhány apróbb alkatrész csere, műszakiztatás tavaly decemberben. Így most 2018.12.17-ig műszakis.

Új nyári gumikba öltem a pénzem (R17-es ford felnire...nem olcsón). Februárban olaj és szűrőcsere (mind tudom igazolni számlával).

Majd 2 hete hibajelzés:  "Turbónyomás szabályozó hiba". Az autó letiltott, vészüzembe állította magát. Elvittem szerelőhöz, aki megadta a kegyelemdöfést 170.000-ért valamit kellene csinálni a turbón. Nem szeretnék már foglalkozni vele.

Az eladását már a műszaki után terveztem. Nézegettem az ilyen felszereltségű kocsik mennyiért mennek. Én 900.000 Ft-ba gondolkodtam akkor, de így most ha valaki elviszi 700.000,- ért odaadnám.

Jelenlegi km állás 193.000 km (semmit nem megyek vele, nem munkaeszközként használom csak van...és nagy..és sok a fenntartása nekem)Ezért válnék meg tőle.

Jelenleg az autószerelőnél áll, tehát ha valaki érdeklődik oda mennék vele és ő is el tudja mondani mi a nyűgje, és mennyit kell rá költeni.

Kicsit hosszasan írtam le, de nem árulok zsákba macskát. A korának megfelelő állapotban van az autó, a maga nyűgjeivel. Az autószerelő szerint is lenne rajta még mit csinálni (mint egy ennyi idős autón..ezt persze bele kell kalkulálni).

Olyannak ajánlom aki ért hozzá és olcsóbban meg tudja csinálni, mert akkor viszont szuper erős járgányt vesz meg, tele extrákkal.

Ha érdekel küldök képet. Egyébként ezüst színű a kis dög.

Várom az érdeklődőket!

 
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.22 szombat, 07:18:25 írta orion81 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 19:18:35 »

Sziasztok!

Sajnos teljesen el vagyok keseredve az autómtól, így hosszú gondolkodás után megválnék tőle.

Az autóm 2016-os Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI Ternd, de Ghia felszereltséggel.(ezt is itt tudtam meg hogy, Trend, mert a sok-sok extra szerint mindíg Ghia-nak hittem). Szóval 4 évesen vettem meg. 5 évesen kijött rajta az az átkozott "típushiba" ...részecskeszűrő. Ezt azóta orvosolva lett. 6-7 évesen a szokásos elkopóalkatrészek mind-mind cserélve lettek, megbízható kis kocsi, megy mint az állat a maga a maga 96 KW 130 L.

Van benne minden extra: tolatóradar, ESP, tempomat, alufelni, vonóhorog, elválasztórács, klíma, fűthető ülés, elektromos ablak mindenhol stb

De 2 éve valami hibajelzés felbukkant. "Turbónyomás szabályozó hiba", mondták ezt nekem laikusnak. Kiszerelték, elvitték turbóshoz, csak egy tömítést cserétek, tök jó lett megint. Ismét hibátlan futás, néhány apróbb alkatrész csere, műszakiztatás tavaly decemberben. Így most 2018.12.17-ig műszakis.

Új nyári gumikba öltem a pénzem (R17-es ford felnire...nem olcsón). Februárban olaj és szűrőcsere (mind tudom igazolni számlával).

Majd 2 hete hibajelzés:  "Turbónyomás szabályozó hiba". Az autó letiltott, vészüzembe állította magát. Elvittem szerelőhöz, aki megadta a kegyelemdöfést 170.000-ért valamit kellene csinálni a turbón. Nem szeretnék már foglalkozni vele.

Az eladását már a műszaki után terveztem. Nézegettem az ilyen felszereltségű kocsik mennyiért mennek. Én 900.000 Ft-ba gondolkodtam akkor, de így most ha valaki elviszi 700.000,- ért odaadnám.

Jelenlegi km állás 193.000 km (semmit nem megyek vele, nem munkaeszközként használom csak van...és nagy..és sok a fenntartása nekem)Ezért válnék meg tőle.

Jelenleg az autószerelőnél áll, tehát ha valaki érdeklődik oda mennék vele és ő is el tudja mondani mi a nyűgje, és mennyit kell rá költeni.

Kicsit hosszasan írtam le, de nem árulok zsákba macskát. A korának megfelelő állapotban van az autó, a maga nyűgjeivel. Az autószerelő szerint is lenne rajta még mit csinálni (mint egy ennyi idős autón..ezt persze bele kell kalkulálni).

Olyannak ajánlom aki ért hozzá és olcsóbban meg tudja csinálni, mert akkor viszont szuper erős járgányt vesz meg, tele extrákkal.

Ha érdekel küldök képet. Egyébként ezüst színű a kis dög.

Várom az érdeklődőket!

 

Szerintem 2006-ra gondoltál.

Írd meg a hibajelenséget, meg a pontos hibakódot, amit kiolvastak a diagnosztika során. Szerintem egyáltalán nem biztos, hogy ennyire súlyos a helyzet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 19:54:00 »

Szerintem 2006-ra gondoltál.

Írd meg a hibajelenséget, meg a pontos hibakódot, amit kiolvastak a diagnosztika során. Szerintem egyáltalán nem biztos, hogy ennyire súlyos a helyzet.

AndyA

Köszi hogy szóltál, már javítottam is.

Sajnos, már ki vagyok ábrándulva teljesen a Ford-okból. Ezen kívül pedig már eldöntöttem hogy egy kisebb benzines autó számomra tökéletes lenne. Már nem munkaeszköznek kell a kocsi, nem megyek vele heti szinten 20-30 km-nél többet.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 19:57:04 »

Sima turbógeometria elkormosodásnak és akadásnak hangzik. Ha tényleg az, akkor inkább Ervinnel beszéld meg a javítást (nem nagy összeg, pár éve 20 volt), és úgy add el, nem kell így ledobnod az árát akkor.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 21:19:08 »

Köszi hogy szóltál, már javítottam is.

Sajnos, már ki vagyok ábrándulva teljesen a Ford-okból. Ezen kívül pedig már eldöntöttem hogy egy kisebb benzines autó számomra tökéletes lenne. Már nem munkaeszköznek kell a kocsi, nem megyek vele heti szinten 20-30 km-nél többet.
kell rá egy 20eft-os turbóvezérlő elektronika és megint hibátlan az autó...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2017.04.21 péntek, 10:16:24 »

Sziasztok!

Sajnos teljesen el vagyok keseredve az autómtól, így hosszú gondolkodás után megválnék tőle.

Az autóm 2006-os Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI Ternd, de Ghia felszereltséggel.(ezt is itt tudtam meg hogy, Trend, mert a sok-sok extra szerint mindíg Ghia-nak hittem). Szóval 4 évesen vettem meg. 5 évesen kijött rajta az az átkozott "típushiba" ...részecskeszűrő. Ezt azóta orvosolva lett. 6-7 évesen a szokásos elkopóalkatrészek mind-mind cserélve lettek, megbízható kis kocsi, megy mint az állat a maga a maga 96 KW 130 L.

Van benne minden extra: tolatóradar, ESP, tempomat, alufelni, vonóhorog, elválasztórács, klíma, fűthető ülés, elektromos ablak mindenhol stb

De 2 éve valami hibajelzés felbukkant. "Turbónyomás szabályozó hiba", mondták ezt nekem laikusnak. Kiszerelték, elvitték turbóshoz, csak egy tömítést cserétek, tök jó lett megint. Ismét hibátlan futás, néhány apróbb alkatrész csere, műszakiztatás tavaly decemberben. Így most 2018.12.17-ig műszakis.

Új nyári gumikba öltem a pénzem (R17-es ford felnire...nem olcsón). Februárban olaj és szűrőcsere (mind tudom igazolni számlával).

Majd 2 hete hibajelzés:  "Turbónyomás szabályozó hiba". Az autó letiltott, vészüzembe állította magát. Elvittem szerelőhöz, aki megadta a kegyelemdöfést 170.000-ért valamit kellene csinálni a turbón. Nem szeretnék már foglalkozni vele.

Az eladását már a műszaki után terveztem. Nézegettem az ilyen felszereltségű kocsik mennyiért mennek. Én 900.000 Ft-ba gondolkodtam akkor, de így most ha valaki elviszi 700.000,- ért odaadnám.

Jelenlegi km állás 193.000 km (semmit nem megyek vele, nem munkaeszközként használom csak van...és nagy..és sok a fenntartása nekem)Ezért válnék meg tőle.

Jelenleg az autószerelőnél áll, tehát ha valaki érdeklődik oda mennék vele és ő is el tudja mondani mi a nyűgje, és mennyit kell rá költeni.

Kicsit hosszasan írtam le, de nem árulok zsákba macskát. A korának megfelelő állapotban van az autó, a maga nyűgjeivel. Az autószerelő szerint is lenne rajta még mit csinálni (mint egy ennyi idős autón..ezt persze bele kell kalkulálni).

Olyannak ajánlom aki ért hozzá és olcsóbban meg tudja csinálni, mert akkor viszont szuper erős járgányt vesz meg, tele extrákkal.

Ha érdekel küldök képet. Egyébként ezüst színű a kis dög.

Várom az érdeklődőket!

 
Inkább költs egy keveset a turbó geometria tisztítására, és az elektronika javítására (max 50eFt a kettő), és add el 1,1mFt-ért. Vagy használd.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
orion81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2017.04.22 szombat, 07:17:02 »

Köszönöm a segítséget. Megkérdezem, felhívtam a hozzá értőket, sajnos azt mondták hogy itt nagyobb a baj a baj ( mármint a turbóval). Így tegnap el is vitték az autót. ELKELT!
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.