Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:59:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7296808 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2007.09.05 szerda, 23:28:03 »

Költői kérdés: Normális az olyan tulaj (nem én voltam), akinek nem tünik föl, hogy félráll a kormány a mondeojában, és megy vele kb 10-15eKm-t Huh? Meg centírozás nélkül teszi fel a nyári garnitúrát a téli helyére???  Huh?

Vazze, 6600HUF-ért beállították az első futóművemet, csak az a baj, hogy mostanra megette az első abroncsok belső részét. Csere. 2db 4mm-es profilú goodyear excellence kuka.

Továbbá:
Normális az olyan gumis/szervíz, aki annak ellenére, hogy nem lehet rendesen kicentírozni a kereket mert üt a felni, felteszi hátra, és nem görgőzteti ki a felnit ? Mondjuk, ha nem centírozták, akkor nem tűnt föl a dolog. De biztos, hogy nem a hátsó tengelyen lettek tojásdadok a könnyűfém felnik. Normális az ilyen???

Most van 2db 4mm-es, kopott belső profilú meg 2db 5mm-es, állítólag szálszakadt, egyenletesen kopott Goodyear excellence 205/55/R16 91V abroncsom. Érdekel valakit???


Na mindegy, a lényeg, hogy végre középen áll a kormányom, centírozottak a gumik, precízen be van állítva a futómű, és új gumik vannak az autón. Ha ezt tudom, alkudok a vételárból egy keveset.

Relhist


Isten hozott a klubban!

Én 2 hónapja cseréltem szerencsére csak egyet, mert a B... gumis amikor felrakta a nyári gumikat nem mondta, hogy az egyik hátsó felni belső felén van egy ótvar nagy pukli. Na ez megette a 5mm-es gumimat.
Majdnem sírtam! Embarrassed
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2007.09.07 péntek, 13:35:07 »

sziasztok! lassan közeleg a téli gumik szezonja! lessz idén is szervezkedés gumi ügyben?  wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2007.09.07 péntek, 14:32:42 »

ELADÓ TÉLIGUMMA!
4db Toyo Snowprox 205/55 R15 II-es Mondira tökéletes. Nekem is azon volt.
Fényképet tudok küldeni ha kell.
Ár: megegyezés szerint.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2007.09.07 péntek, 16:16:27 »

...Költői kérdés: Normális az olyan tulaj (nem én voltam), akinek nem tünik föl, hogy félráll a kormány a mondeojában, és megy vele kb 10-15eKm-t Huh?....
És az a tulaj (én) mit csináljon, aki a NEGYEDIK futóműállításon /Cromax, Zengő, Lariva, Pátkai/  (már a második szett eltérő gyártmányú új gumival együtt) van túl két hónapon belül, és a kormánya még mindig nem áll középen, a kocsija pedig konzisztensen jobbra húz??? falbav rinya violent gun
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2007.09.07 péntek, 16:31:50 »

...Költői kérdés: Normális az olyan tulaj (nem én voltam), akinek nem tünik föl, hogy félráll a kormány a mondeojában, és megy vele kb 10-15eKm-t Huh?....
És az a tulaj (én) mit csináljon, aki a NEGYEDIK futóműállításon /Cromax, Zengő, Lariva, Pátkai/  (már a második szett eltérő gyártmányú új gumival együtt) van túl két hónapon belül, és a kormánya még mindig nem áll középen, a kocsija pedig konzisztensen jobbra húz??? falbav rinya violent gun
f.

Mérd meg egy tetőléc és két asztalos derékszögből készített sablon segítségével az első és a hátsó kerekek távolságát kerékközépnél - lehető legpontosabban. Ha eltérés van akkor segédvázkeret nincs a helyén elmozdult esetleg egy súlyos karambol következménye vagy a kaszni 2 darabból lett összehegesztve.
Ha méretek rendben vannak Dunakeszin van egy nagyon jó futóműves műhely - régebben rally versenyző volt a tulaj - nagyon értenek hozzá és egyenesbe tudják állítani a kormányt. Nálam szét lett szedve rendesen az eleje az autónak összerakás után kicsit félre is állt a kormány náluk lett rendbetéve patent lett.
Naplózva
mondeo2003tdci
Vendég
« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2007.09.07 péntek, 17:22:58 »

Kérdésem lenne: MKIII Mondeora a FocusII-es 15-ös lemezfelnije felmegy /a felni lyukosztása és közép mérete ugyanaz csak 15'-ban/
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2007.09.07 péntek, 17:25:29 »

Kérdésem lenne: MKIII Mondeora a FocusII-es 15-ös lemezfelnije felmegy /a felni lyukosztása és közép mérete ugyanaz csak 15'-ban/
Csak 16" megy fel, a 15" beleér a kocsiba...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zoli986
Vendég
« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2007.09.08 szombat, 09:48:28 »


Sziasztok!

Van 4 db 15"-os téligumim lemezfelnivel és 5 db gyári Ford dísztárcsával 2-es mondeohoz (4 lyukas ). A felni és a dísztárcsa is jó állapotú, a gumik: 2 db70-80 és 2db 80-90%-os! Kérésre esetleg képet is tudok küldeni! Ár:35000FT     hdghghfghgfhfghfguttzr

Üdv.:  Zoli       20/360-38-85       zoli986@freemail.hu   
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2007.09.08 szombat, 10:14:29 »

...Ha méretek rendben vannak Dunakeszin van egy nagyon jó futóműves műhely - régebben rally versenyző volt a tulaj - nagyon értenek hozzá és egyenesbe tudják állítani a kormányt. Nálam szét lett szedve rendesen az eleje az autónak összerakás után kicsit félre is állt a kormány náluk lett rendbetéve patent lett.
Kösz fusim. A bajom az, hogy már nagyon sokfelé (mindenféle műhelyben: gumisok, futóművesek sora) jártam, nagyon sok okosságot hallottam, nagyon sok időt elcsesztem
(meg pénzt is), de az elhúzásomat még senki sem tudta megoldani (már írtam a történetről néhány részletet ezen a fórumon is, ha rákeresel az "infinity" vagy "abaqua" szavak valamelyikére, akkor előkerül) . Több helyen átvizsgálták a futóművet (többek között a Szeles Gábor is, aki mellesleg a nyomócsövet/gyűjtőcsövet patentül megcsinálta - nagy piros pont érte neki, meg neked is, hogy ajánlottad), mindenki szerint rendben volt. Eredetileg gumiproblémának indult, és a legutolsó futóműves vélemény szerint megint az. Persze azt azért nehezen tudom elképzelni, hogy két eltérő márkájú abroncsból is hibás szériát fogjak ki. (Ha ez így van, akkor lottózni kezdek). Egyébként volt olyan, a történet során, hogy a kormány egy picit balra állt, akkor is jobbra húzott, most éppen jobra áll és most is jobbra húz. Többször cserélték a kerekeket (majdnem minden létező kombinációban), volt amikor változott a húzás iránya (amikor forgásiránnyal ellentétesen volt felrakva - ez ugye minden gumis szerint gumihiba), de átszerelés után ismét ugyanaz. A kerékközepek távolságát is mérték igaz, csak mérőszalaggal, az rendben volt. Szóval nagyon szkeptikussá váltam  a "szakemberek" tudását illetően, illetve eléggé elkeserítőnek tartom, hogy eddig senki sem tudta megoldani. S pénzt éppen ezért nem nagyon akarózik már rákölteni.
Egyébként érdekesség, hogy a három futóműbeállítási jegyzőkönyvben eltérő értékek vannak (ennyit a hitelesített pontos műszerekről), ráadásul van aki kerékösszetartást mm-ben, van aki fok-percben ad meg, sőt van aki a perc értékeket 10-es számrendszerben ábrázolja. (ha érdekel valakit átküldöm).
Amúgy mégegyszer kösz, ha lenyugodtam talán majd meggondolom, hogy próbálkozzak-e még, vagy hagyjam a fenébe.
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2007.09.08 szombat, 11:35:24 »

...Ha méretek rendben vannak Dunakeszin van egy nagyon jó futóműves műhely - régebben rally versenyző volt a tulaj - nagyon értenek hozzá és egyenesbe tudják állítani a kormányt. Nálam szét lett szedve rendesen az eleje az autónak összerakás után kicsit félre is állt a kormány náluk lett rendbetéve patent lett.
Kösz fusim. ..........., ha lenyugodtam talán majd meggondolom, hogy próbálkozzak-e még, vagy hagyjam a fenébe.
f.

Szeles mester ajánlotta a futóművest Michelin gumiszervíz, felhívod és mond telefonszámot elérhetőséget én csak odatalálok, pontos címet nem tudom - gyártelep vá-tól nem messze vannak.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 18:19:51 »

sziasztok! lassan közeleg a téli gumik szezonja! lessz idén is szervezkedés gumi ügyben?  wave

4db 8mm-es Michelin Alpin-om van eladó, felnin! Ha érdekel írj!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 18:29:07 »

kérdésem lenne felni ügyben
mkIII-2004es felniméretről .közeleg a tél .télire mi a tapasztalat melyik méret a jól használható.
Törökbálinton lakom igazi hegyvidék.
előre is kösz ha valaki tud sugni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 18:31:13 »

kérdésem lenne felni ügyben
mkIII-2004es felniméretről .közeleg a tél .télire mi a tapasztalat melyik méret a jól használható.
Törökbálinton lakom igazi hegyvidék.
előre is kösz ha valaki tud sugni.

205/55 R16.
Ennél ballonosabbat nem tudsz felrakni.
Szélesebbet meg nem érdemes.
Tulajdonképpen téligumiból ez az egy méret a jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 18:33:43 »

Angel!
köszönöm a választ
Naplózva
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 23:07:31 »

és 17-es felnire mekkora gumi az ideális /téligumi/ Shocked Shocked
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2007.09.09 vasárnap, 23:59:10 »

és 17-es felnire mekkora gumi az ideális /téligumi/ Shocked Shocked
215/50R17
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2007.09.10 hétfő, 08:40:56 »

Mérd meg egy tetőléc és két asztalos derékszögből készített sablon segítségével az első és a hátsó kerekek távolságát kerékközépnél - lehető legpontosabban. Ha eltérés van akkor segédvázkeret nincs a helyén elmozdult esetleg egy súlyos karambol következménye vagy a kaszni 2 darabból lett összehegesztve.
Bogarat ültettél a fülembe. Le fogom mérni, most már saját kezemmel. Ha eltérés van, akkor milyen "SZAGEMBER" tudja megjavítani, ha tudja? Karosszériás? S hol találok olyat, aki tényleg ért hozzá, becsületes, s nem csak a pénzt nyeli el a semmiért? (Ez utóbbi költői kérdés szomoru1 )
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2007.09.11 kedd, 10:54:58 »

Ismertek ilyen embert?
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=71161988&t=9017159
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2007.09.11 kedd, 11:48:08 »

Szia!Engedd meg néhány észrevételem-gondolatom,szeretnék segíteni ahogy tudok.Én mit tennék!!!
Már régebben is olvastam a "kálváriád"-at,vagyis szereléseid,tapasztalataidat ismerem.
Úgytűnik a te esetedben az alap,már bevált módszerek most nem vezettek eredményre.
Szvsz.ítt az ideje,hogy te magad találd meg a hibát!-mivel mások nem találják.
Módszer=Dr.House !
Menj végig,részenként az autón,úgy ,hogy elemenként vizsgálod.Kasztni,futómű,kormány,stb.Pl,én lehet huzatópadon kezdeném
/még sose láttam ilyet,de azt tudom mm-es pontossággal dolgozik/mert egyedűl ítt tudod azt kiszűrni, a kasztni a helyén van,vagy sem.Aztán kormány,alsó futómű
ellenőrzés/lehet van ott egy ferdűlt stab-rúd,valami ami enyhén gőrbűlt stb/.
Bocs,hogy az alap dolgokat is ideírtam,de a gondolatmenet ezt így követelte meg.
Tapasztalatom:egyszer egy picit a bal elejével 5-15km/h val padkáztam,futómű meg minden lengőkar
csere,de a kocsi utána is balra húzott.A bal oldal mm-kell de hátrébb kerűlt,igy csak a huzatás lett
a végső megoldás.
Szerinte még itt a tapasztaltabbak,/akik tényleg értenek is hozzá/ hozzátesznek ezt azt,és előkerűl az a hiba!
Remélem nem uncsi amit írtam,de gondolom már a felesleges körökből eleged lett.
Lehet,sőt bíztos nem nagy dolgokat írtam,de hátha ez a módszer eredményesebb!
Tiszt:wofer

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2007.09.11 kedd, 18:40:16 »

..Remélem nem uncsi amit írtam,de gondolom már a felesleges körökből eleged lett...
Nem nem. Köszi. S igazad is van. De pl a huzatópaddal is az a bajom, hogy most melyikhez menjek, hol nem fognak átcseszni? Eddig még nem volt rá szükségem szerencsére. Ha lenne valamelyikkel tapasztalatom, akkor már odamennék. Műanyaghegesztővel/lökhárítójavítóval már van. Hamarosan meg is írom az Élmények topikban....

Egyébként most jelentkezett az az ember, aki korábban is továbblökte a dolgot, mikor elakadt. Ő bevállalta fizetség nélkül. Meglátjuk.
Bocs ha síránkozósan hangzik az egész.
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2007.09.11 kedd, 20:29:28 »

Én miskolc mellett (Felsőzsolcán) tudok 1 JÓ futóműves embert. Nekem még nem csinált saját autómat, de akit hozzá irányítottam nem akarták később a fejem venni soha. Autószerelő vagyok én is, tehát elég sok autós szakmás embert ismerek, akik közül elég sokan őt tartják a legjobbnak errefelé. Sajnos a JÓság rögtön hozza is a hibát ... rohatt  hosszú a várakozási idő. Többfelől is hallottam már helyrehozhatatlan futóművekről, amikkel megbírkózott. Ha minden kötél szakad akkor felkutatom valakitől a telszámát, és 1eztethetsz vele időpontot. A "hogyan találok oda?" című kérdést pedig megoldjuk ha úgy alakul.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2007.09.11 kedd, 22:21:02 »

..Remélem nem uncsi amit írtam,de gondolom már a felesleges körökből eleged lett...
Nem nem. Köszi. S igazad is van. De pl a huzatópaddal is az a bajom, hogy most melyikhez menjek, hol nem fognak átcseszni? Eddig még nem volt rá szükségem szerencsére. Ha lenne valamelyikkel tapasztalatom, akkor már odamennék. Műanyaghegesztővel/lökhárítójavítóval már van. Hamarosan meg is írom az Élmények topikban....

Egyébként most jelentkezett az az ember, aki korábban is továbblökte a dolgot, mikor elakadt. Ő bevállalta fizetség nélkül. Meglátjuk.
Bocs ha síránkozósan hangzik az egész.
f.


A féked nem szorul?
De esetleg nem tudsz kölcsönkérni vkitől 4 kereket?
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.11 kedd, 22:26:50 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2007.09.12 szerda, 08:30:32 »

Angel,
Köszi. Nem szorul, ezt már leellenőrizték. Kereket sajna nem tudtam kölcsön kérni. De a téli szerelt kerekekkel is húzott egy nagyon nagyon kicsit.

Tsory,
Köszi. A feleségem meg nagycsécsi. Előfordulunk néha Zsolcán meg Miskolcon is.:-)
Ha nem boldogul vele az, aki most kezelésbe veszi (Pásztóy Tamás - DiabloCorsa, aki ismeri tudja milyen emberről van szó), akkor szerintem eldobom a járgányt, mert nem javítható (nem mégse, megyek tovább, hátha, mert a remény hal meg utoljára (esetleg a pénzem elfogy, de akkor inkáb bontva eladom)).

Wofer,
Off Még annyi jutott eszembe, hogy (de nem akarok vitát nyitni a szolgáltatókról és munkájuk minőségéről) azért az mégis abszurdum (gondolom én), hogy veszek egy hárommilliós kocsit, kiderül róla valami gubanc, végül nem tudja senki sem megjavítani (csak a pénzt veszi el), hanem álljak én neki a hibát keresni. Ilyen (hogy Dr. House-nál maradjunk:-) alapon az ember orvoshoz se menjen, hanem kezdje el saját magát diagnosztizálni... A végén meg majd kiderül valami, ha addig el nem patkol.
Én úgy vélem, hogy azért fizetek egy műhelyben, mert ott egy szakember dolgozik, aki a saját szakmáját töviről hegyire ismeri. Azaz az én szememben egy szakember/szakműhely attól lesz szakember/sz..., hogy szívvel-lélekkel becsülettel dolgozik, addig nem áll fel egy problémától, amíg meg nem oldja, ha nem tudja megoldani, akkor pedig azt bevallja, s nem vesz el érte pénzt.
Ez persze már a becsületesség kategóriájába is tartozik, ami manapság kihalófélben lévő "úri huncutság (tapasztalat)". On
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2007.09.12 szerda, 08:42:38 »


A féked nem szorul?
De esetleg nem tudsz kölcsönkérni vkitől 4 kereket?
Angel,ez egy jó ötlet,de azt érezni lehetett volna araszolásnál nem "gurul" rendesen az autó.
üdv.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2007.09.12 szerda, 09:07:08 »



Wofer,
Off Még annyi jutott eszembe, hogy (de nem akarok vitát nyitni a szolgáltatókról és munkájuk minőségéről) azért az mégis abszurdum (gondolom én), hogy veszek egy hárommilliós kocsit, kiderül róla valami gubanc, végül nem tudja senki sem megjavítani (csak a pénzt veszi el), hanem álljak én neki a hibát keresni. Ilyen (hogy Dr. House-nál maradjunk:-) alapon az ember orvoshoz se menjen, hanem kezdje el saját magát diagnosztizálni... A végén meg majd kiderül valami, ha addig el nem patkol.
Én úgy vélem, hogy azért fizetek egy műhelyben, mert ott egy szakember dolgozik, aki a saját szakmáját töviről hegyire ismeri. Azaz az én szememben egy szakember/szakműhely attól lesz szakember/sz..., hogy szívvel-lélekkel becsülettel dolgozik, addig nem áll fel egy problémától, amíg meg nem oldja, ha nem tudja megoldani, akkor pedig azt bevallja, s nem vesz el érte pénzt.
Ez persze már a becsületesség kategóriájába is tartozik, ami manapság kihalófélben lévő "úri huncutság (tapasztalat)". On
f.
Ja,ja sokmindenben igazad van,de ez számodra ez már kényszerhelyzet.A szervizekről,ők adott séma alapján/gépekkel,pl:futómű/dolgoznak,és ha szemrevételezéssel hibát nem találnak akkor ilyen
esetben tanácstalanok.Ha jól emlékszem,de nem biztos kinti volt az autó.Ha igen kéne keresni valakit,
aki esetleg leinformálná volt e nagyobb törés?Van olyan ford bázis ami nemzetközi adatokkal rendelkezik/sőt, szerintem mindegyik/.Már csak azért is mivel egészen biztos komoly pénzt fizettél az autóért.
A pénz kérdés?Hát azért az hehéz ügy mert,használod a szervíz egy részlegét ahol addig mást nem
fogadhatnak,és hogy esetleg nem kell semmin állítani,erről szintén nem tehetnek,de azért egy
ilyen előzmény után amit bíztos már az elején elmondtál,ott már azért az "emberiesség"annak látszani
kéne!
ui:az jutot az eszembe,hogy futóművet hátsó kerék összenézésével állítanak,ott minden rendben,nincs ütve vagy hátrébb az az oldal ami felé húz az autó?Már rég voltam futóművesnél,remélem nem nagy baromságot írtam.Talán a hozzáértők hozzászolnak.
tiszt:wofer.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2007.09.12 szerda, 09:09:50 »

Off Még annyi jutott eszembe, hogy (de nem akarok vitát nyitni a szolgáltatókról és munkájuk minőségéről) azért az mégis abszurdum (gondolom én), hogy veszek egy hárommilliós kocsit, kiderül róla valami gubanc, végül nem tudja senki sem megjavítani (csak a pénzt veszi el), hanem álljak én neki a hibát keresni. Ilyen (hogy Dr. House-nál maradjunk:-) alapon az ember orvoshoz se menjen, hanem kezdje el saját magát diagnosztizálni... A végén meg majd kiderül valami, ha addig el nem patkol.
Én úgy vélem, hogy azért fizetek egy műhelyben, mert ott egy szakember dolgozik, aki a saját szakmáját töviről hegyire ismeri. Azaz az én szememben egy szakember/szakműhely attól lesz szakember/sz..., hogy szívvel-lélekkel becsülettel dolgozik, addig nem áll fel egy problémától, amíg meg nem oldja, ha nem tudja megoldani, akkor pedig azt bevallja, s nem vesz el érte pénzt.
Ez persze már a becsületesség kategóriájába is tartozik, ami manapság kihalófélben lévő "úri huncutság (tapasztalat)". On

Hát ez elég utópisztikusan hangzott. Smiley
De egyetértek, szerintem is így lenne jó. A vétel előtti átvizsgálás mindent rendben talált a gumikkal, majd 1 hónap múlva kiderült, hogy mégsem...

Hogy érdemben is hozzászolójak: lehetséges, hogy elektronikus hiba?  Van az autóban ESP? Arra gondoltam, hogy mi van, ha az ABS jeladója, amiből tudtommal az ESP is kap jelet, rossz, és emiatt az elektronika beleszól a hajtásba?
Az enyémet mióta beállították + 4 új P7-es pirelli van fent, nem húz oldalra (vagy nem veszem észre, igaz nem is tudtam volna, mivel a hétvégén erős oldalszévolt az M7-esen). Igaz, előtte sem húzott, viszont nem állt középen a kormány.

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2007.09.12 szerda, 09:12:31 »

ui:az jutot az eszembe,hogy futóművet hátsó kerék összenézésével állítanak,ott minden rendben,nincs ütve vagy hátrébb az az oldal ami felé húz az autó?Már rég voltam futóművesnél,remélem nem nagy baromságot írtam.Talán a hozzáértők hozzászolnak.
tiszt:wofer.

Nem szakértek, de nálam először megnézték a kerekek, felfüggesztések lógását, kotyogását, majd lézeresen megnézték a hátsó futómű helyzetét, majd ezt követően az elsőket is.

Viszont 2eKm után vissza fogok menni ellenőriztetni.

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2007.09.12 szerda, 09:26:10 »


Nem szakértek, de nálam először megnézték a kerekek, felfüggesztések lógását, kotyogását, majd lézeresen megnézték a hátsó futómű helyzetét, majd ezt követően az elsőket is.

Viszont 2eKm után vissza fogok menni ellenőriztetni.

Relhist
Látod te egy jó helyen voltál!Ahogy itt a kiválló mondeóstársunk írta "kétszer mérünk egyszer vágunk"valahogy így.Az esp dolog érdekes, nagyon kíváncsi  leszek a végeredményre.Angel ezt
biztos vágja!
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2007.09.12 szerda, 10:00:36 »

Sok futóműves műhelyben sztem alapvető probléma az, h a szervíz bővíti az általa nyújtott szolgáltatásokat és berendez 1 új részt ahol a futóműves beállításokat, és kerékszereléseket lehet elvégezni. Ebbe az új részbe a legegyszerűbb munkaerőt beszerezni a munkaügyi központokból, és a legköltségkímélőbb az 1. évre a pályakezdő. Pályakezdő emberke lehet, h rajzon látta már a gömbcsuklót, és az összekötő rudat de az édeskevés. Kitanítják jól a lézeres, stb űberkütyünagyonjó (tényleg nagyon jó) gépek használatára és elmesélik neki, h ha összetartás akkor ez a csavar, ha dőlés akkor ez, ha kormányközép akkor ez + az. Ezzel máris van 1 újdonsült futóműves, aki tudja mit csináljon (elvileg), de nem tudja mit miért kell csinálni! És ha nincs mellette 1 igazi szaki akkor Ő sosem lesz jó. Fejlődik persze valamennyit, de gondoljunk csak bele, h a szervíz történetében van újfelvétel ebbe a műhelybe, és  új pályakezdőnknek Ő lesz a "MESTERE" ... brrrrrrrrrr. Én ebből kiindulva megyek inkább olyan helyre ahol szódásüvegen keresztülnézős bácsik állítanak futóművet az 1 - 2 kategóriával régebbi padon. Ők még az agyonhegesztett zsigatrabantskodawartburg időkben kezdték, és tudják a dolgok MIÉRTjét.
Hiába van valahol a legújabb pad, ha a személyzet csak annak a kezeléséhez ért, de a tolórúd helyzete úgymond mind1 mert azt se tudja mit nézzen rajta.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2007.09.12 szerda, 10:29:46 »

Sok futóműves műhelyben sztem alapvető probléma az, h a szervíz bővíti az általa nyújtott szolgáltatásokat és berendez 1 új részt ahol a futóműves beállításokat, és kerékszereléseket lehet elvégezni. Ebbe az új részbe a legegyszerűbb munkaerőt beszerezni a munkaügyi központokból, és a legköltségkímélőbb az 1. évre a pályakezdő. Pályakezdő emberke lehet, h rajzon látta már a gömbcsuklót, és az összekötő rudat de az édeskevés. Kitanítják jól a lézeres, stb űberkütyünagyonjó (tényleg nagyon jó) gépek használatára és elmesélik neki, h ha összetartás akkor ez a csavar, ha dőlés akkor ez, ha kormányközép akkor ez + az. Ezzel máris van 1 újdonsült futóműves, aki tudja mit csináljon (elvileg), de nem tudja mit miért kell csinálni! És ha nincs mellette 1 igazi szaki akkor Ő sosem lesz jó.
Szia!Ez jó amit leírtál,de az előzmények ismeretében másról van szó.Az autó több jóhelyen
megfordult,és ott nem kezdők voltak.Itt másról van szó,de az titkosítva van egyenlőre. Grin
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2007.09.12 szerda, 10:55:28 »

Szia!Ez jó amit leírtál,de az előzmények ismeretében másról van szó.Az autó több jóhelyen
megfordult,és ott nem kezdők voltak.Itt másról van szó,de az titkosítva van egyenlőre. Grin

Tudom, h más a gond elég sokat olvastam a kálváriából ha nem is írtam hozzá semmit. 1 lehetőséget is említettem, de remélhetőleg most megoldódik a dolog. Pásztóyék elég kerékcentrikusak Smiley
De ez a pályakezdős dolog elég súlyos gondokat tud okozni. Van tapasztalatom pályakezdőkkel indított SZAKszervízzel ... sajnos. Saját bőrömön tapasztaltam meg a hozzánemértésüket, és nem tetszett nekik, h feltettem a "Fizetni? ... Mire?" kérdést.
Nem futóműről volt szó, hanem OFF gyártmány motorjáról, de ők is csak a számítógépet tudták kezelni Sad
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2007.09.12 szerda, 11:22:22 »

Angel,
Köszi. Nem szorul, ezt már leellenőrizték. Kereket sajna nem tudtam kölcsön kérni. De a téli szerelt kerekekkel is húzott egy nagyon nagyon kicsit.

Ha egy fék szorul (Wofernek), azt nem érzed meg, azaz nem lassul sokkal jobban, viszont félrehúzhat.
Az ESP ebbe nem szól bele, ehhez semmi köze.

Írod, ha lecseréled a kereket, sokkal kevésbé húz... szerintem most egy darabig ne menj futóműveshez, mert lehet, hogy inkább kerékgond.
Jössz a talira? Ott ki lehetne próbálni más kerekekkel (pl az enyémmel), hogy húz-e, és a másik, hogy valaki a mieink közül próbálja már ki a félrehúzást, hátha máshol a baj.
Olyan nincs, hogy ne lehetne beállítani egy futóművet. Akkor ott más a baj.

Szervíz. Amit Tsory ír, az maga a tömény igazság. Nagyon fontos tudni, mi van a vas mögött, hogy tudd, mitől mit várhatsz el.
Én is abban hiszek, hogy először megtanulni kezelni a csúszásokat, aztán ESP.
Mint amikor a klímát szereltettük be anno. Kérdezek ezt-azt a klímástól, hogy hová szereljük a beltérit. Adja a tanácsokat (rosszakat). Kicsit gyanús a dolog, megkérdem, neki van-e otthon. Nincs. Visszajárnak a beszerelt klímákhoz? Nem. Akkor honnan a sok tanács... neki így mondták.
Még szerencse, hogy nem hallgattam rájuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2007.09.12 szerda, 12:27:55 »



Ha egy fék szorul (Wofernek), azt nem érzed meg, azaz nem lassul sokkal jobban, viszont félrehúzhat.


Írod, ha lecseréled a kereket, sokkal kevésbé húz... szerintem most egy darabig ne menj futóműveshez, mert lehet, hogy inkább kerékgond.
Jössz a talira? Ott ki lehetne próbálni más kerekekkel (pl az enyémmel), hogy húz-e, és a másik, hogy valaki a mieink közül próbálja már ki a félrehúzást, hátha máshol a baj.

Szia!
A fék szorulását,érzékelni lehet főleg araszolásnál a városban,vagy pl ici-pici lejtőn nem gurul az autó.
Tapasztalatból tudom,igaz néhány utcát mentem előtte.Arról hogy a fék melegszik-e vagy sem
/érezhetően jobban,mint a többi/ezt akár kézzel is lehet  ellenőrizni.
Lényeg a lényeg, első körben tényleg a tali +kerékcsere, addig már kibírja az az autó,hisz
már a fű sem nő előtte.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2007.09.12 szerda, 14:36:52 »

Sziasztok!

Köszi mindenkinek az aggódó és segítőkész hozzászólásokat.
Jelentem ma délelőtt jártam Pásztóy Tamásnál. Mindent rendben találtak, most már a kormány is középen áll (ha jól értettem 5 percet állítottak az egészen, ami igen kevés szerintem, meg mások szerint is) és még mindig enyhén jobbra húz. DE futómű, gumi, és kormánymű (egyenes lejtőn üresben álló motorral is jobbra húz) szerinte rendben van......,Ő sem tudott mit mondani, pedig lemászott a gödörbe és alánézett a dolgoknak elég sokszor. Azt is elmondta, hogy ezeknél a modern autóknál elég kevés dolgot lehet állítani a futóművön (összetartás). Szerinte a régi OFF merciket igen sokrétűen lehetett szabályozni, illetve a hibákat korrigálni (meg még az OFF zsigákat említette:).
Megköszöntem a segítségét és eljöttem. Viszont pénzt, szavát betartva nem kért a 1.5 órás vizsgálódásért és szerelgetésért.
Szóval az elhúzást innentől kezdve plusz felszereltségi elemnek hívom nem problémának (informatikusok ismerik: bug vagy feature nyes )

Wofer!
ESP nincs a kocsiban

Angel!
Köszi. Valóban nem tervezem többé a futóművesek felkeresését (egy jó ideig). Ha a találkozóig nem sikerül más kerekeket kipróbálnom, akkor ott szívesen felpróbálom a Te két elsődet, esetleg valaki másét Smiley

Relhist!
Nálam is megnéztek mindenféle kotyogós dolgot, megrángatták a kerekeket, első és hátsó futóművet is néztem mértek (inkább csak mértek, mert hátul állítólag szinte zéró az állítási lehetőség. Saját szemmel még nem láttamm, de ha egyszer leengednek a gödörbe meg fogom nézni). stb. Pátkai pedig pl azt mondta, hogy 3 milliós a műszere (hogy lézeres-e vagy nem, azt nem tudom).

Tsory!
Valóban, elmondás szerint Pásztóy-nál kb 20 éves technológiát alkalmazó, de jól kezelhető, és hasznos műszerrel mértek (tükrös volt), viszont igen fiatal emberek:)

Szóval kösz mindenkinek. Kicsit lenyugodtam, most nem érdekel a dög,csak a fölösleges köröket sajnálom így utólag.
f.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2007.09.12 szerda, 17:15:15 »

Szóval kösz mindenkinek. Kicsit lenyugodtam, most nem érdekel a dög,csak a fölösleges köröket sajnálom így utólag.
f.
No igen, Angel is ezt mondta várj kicsit.
Ez esp Relhist vetette fel,én csak mint lehetőséget gondoltam figyelemre méltonak,mivel a menetét
nem ismerem.
Ui:a kormányt soha ne engedd el,nehogy leess az útról!,mert az veszélyes lehet.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2007.09.12 szerda, 17:40:01 »

http://kepfeltoltes.hu/view/070912/19_col_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kért kép: ; 19 col Grin
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2007.09.12 szerda, 17:43:39 »

Tényleg az lesz, amit SGabo mond. Felragasztanak a felnire egy gumicsíkot és pont... Nem akarom elhinni, hogy ezek a gumik jót tesznek az autónak...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2007.09.12 szerda, 19:04:59 »

Szóval kösz mindenkinek. Kicsit lenyugodtam, most nem érdekel a dög,csak a fölösleges köröket sajnálom így utólag.
f.

Sajnos amit írtál aszerint a körök valóban fölösek voltak Sad Nem akarok okoskodni, mert sajnos mindent pénztárca bán. Én ha a sajátomról lenne szó azt megnézném 1 szerelőaknán, h valamelyik oldal nem e lett szilentezve. Jobb esetben ezt párba oldják meg, de eladás előtt ki akar duplán fizetni ha nem muszály? Külömböző minőségű (keménységű) szilentek is okozhatnak meglepetéseket mivel a keményebb jobban tart, ez kormányzott keréknél akár elhúzáshoz is vezethet amit műszerrel a futóműves soha nem fog kimérni. Nem mondom, h állj neki szilentezni az autót, mert nem aprópénz, de valahogy keríts rá sort, h alá tudj nézni az nem kerül semmibe. A szilenteknél a kilátszó részeknél nézd meg pl h azonos logók vannak e belesütve, v lehet h egyszerűen a színe is más lehet. Ha minden stimmel, logók, és szín is és nincs nyoma szerelésnek csak az 1ik oldalon (pl csavaron a sarkakat megnyomja a kulcs) ... szal minden 1forma akkor hagyd a fenébe, mert én sem nyúlnék hozzá a saját autómon. Viszont ha a két oldal között bármelyik említett tünetem lenne elgondolkoznék rajta, h ez legyen a következő beruházásom akkor amikor lehiggadtam kicsit a kezdeti sokkokból.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2007.09.12 szerda, 19:50:22 »

Tényleg az lesz, amit SGabo mond. Felragasztanak a felnire egy gumicsíkot és pont... Nem akarom elhinni, hogy ezek a gumik jót tesznek az autónak...
Van útvonaltervem ;DÍgy az autó egy kicsivel magasabb,ezért gondolkodom kb 4 cm ültetésen.Csak nem akarom,hogy lehasaljon egy nagyobb fekvőnél Shocked
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2007.09.12 szerda, 20:00:13 »

A kért kép: ; 19 col Grin
Azt hiszem hasonló méretet láttam múlt pénteken Pátkainál egy off német rendszámú Merci-Brabuson. Sánta volt. Épp a jobb első felnijét görgőzték Smiley
f
« Utoljára szerkesztve: 2007.09.13 csütörtök, 08:16:44 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
nash
Vendég
« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2007.09.12 szerda, 20:39:24 »

üdvözlet

ha valakit érdekelne egy gyári 17 collos Mondeo garnitura, szeretném az enyém ajánlani.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1425776&command=ugras&p=ceg

üdv.

Gabor, elérhetösegek a linken.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2007.09.12 szerda, 21:37:34 »

Ez esp Relhist vetette fel,én csak mint lehetőséget gondoltam figyelemre méltonak,mivel a menetét
nem ismerem.

Jaja, én dobtam föl az ötletet. Méghozzá azért, mert azt tapasztalom, hogy valamiért kitér a kormánymű balra. a futómű állítás előtt is balra állt a kormány, de akkor úgy ment egyenesen. Van ezzel kapcsolatban kérdésem, de azt inkább a hibák topicban, mert itt OFF lenne.

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 15:13:50 »

és 17-es felnire mekkora gumi az ideális /téligumi/ Shocked Shocked

Én meg a 205/50 R17-et javasolnám. Télen a széles gumi, hátrány!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 15:43:37 »

Csak kis autógumis tapasztalatom osztanám meg veletek:
Valamelyik nap szöget "fogott" a mondi jobbhátsó kereke. Szép lassan eresztgetett.
Gumis cég 2.550,-Ft-ért javította, centírozással. Most a gumi esőelvezetőjében "áll" egy dugó. A futófelületből nem lóg ki. Azt állítja a javítóember, hogy ez így teljes értékű. Ha engedné a kresz, nyugodtan mehetnék a gumi sebességindexe szerinti maximummal örökké...


Naplózva

MKI 2.0i
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 16:24:20 »

Csak kis autógumis tapasztalatom osztanám meg veletek:
Valamelyik nap szöget "fogott" a mondi jobbhátsó kereke. Szép lassan eresztgetett.
Gumis cég 2.550,-Ft-ért javította, centírozással. Most a gumi esőelvezetőjében "áll" egy dugó. A futófelületből nem lóg ki. Azt állítja a javítóember, hogy ez így teljes értékű. Ha engedné a kresz, nyugodtan mehetnék a gumi sebességindexe szerinti maximummal örökké...




De akkor ez most neked jó, vagy nem jó? Szerintem azért kicsit drága volt.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 16:28:01 »

Csak kis autógumis tapasztalatom osztanám meg veletek:
Valamelyik nap szöget "fogott" a mondi jobbhátsó kereke. Szép lassan eresztgetett.
Gumis cég 2.550,-Ft-ért javította, centírozással. Most a gumi esőelvezetőjében "áll" egy dugó. A futófelületből nem lóg ki. Azt állítja a javítóember, hogy ez így teljes értékű. Ha engedné a kresz, nyugodtan mehetnék a gumi sebességindexe szerinti maximummal örökké...

én is csináltattam meg gumimat, szintén szög miatt és eléggé kételkedtem benne, hogy az a kis pöcökdugó meg fogja állítani benne a levegőt... pedig működött, nem rázkódott, meg semmi. mintha mise történt volna.
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 19:32:46 »

Tudna valaki segíteni?
Egyikgumimba óriási vasdarab szúródott, és cserélni szeretném /nem a vasdarabot/
A gumi nem engedett le, de alig tudtam kiszedni belőle a vasat.

Pirelli P6000 V91 205/55/16

Köszönöm
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 19:59:16 »

Tudna valaki segíteni?
Egyikgumimba óriási vasdarab szúródott, és cserélni szeretném /nem a vasdarabot/
A gumi nem engedett le, de alig tudtam kiszedni belőle a vasat.

Pirelli P6000 V91 205/55/16

Köszönöm


Veled mindíg történik valami?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 20:05:24 »

Tudna valaki segíteni?
Egyikgumimba óriási vasdarab szúródott, és cserélni szeretném /nem a vasdarabot/
A gumi nem engedett le, de alig tudtam kiszedni belőle a vasat.

Pirelli P6000 V91 205/55/16

Köszönöm


Veled mindíg történik valami?

:-(
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2007.09.13 csütörtök, 20:17:46 »

Tudna valaki segíteni?
Egyikgumimba óriási vasdarab szúródott, és cserélni szeretném /nem a vasdarabot/
A gumi nem engedett le, de alig tudtam kiszedni belőle a vasat.

Pirelli P6000 V91 205/55/16

Köszönöm


Pl. az expressz.hu-n keress a maradékhoz hasonló állapotú, azonos típusú gumit.
Nekem is így sikerült egy szálszakadásosat pótolni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.