Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:30:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7297498 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #9450 Dátum: 2008.07.30 szerda, 20:42:21 »

Köszönöm a segítséget.
Zoli! Nem verted még le a felni peremét? Vagy nem is vagy nnyit büdipesten?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #9451 Dátum: 2008.07.30 szerda, 22:22:24 »

Sziasztok!

Ha már a guminyomásnál tartunk ki-mennyit nyomat a 225/40R18-ba? Én 2.7 bárral járok. Tekintve azzal, hogy Büdipesten nem igazán jók az utak, pedig kerülöm a rossz utakat, meg óvatosan is megyek, figyelve. Félek, hogy elcsípi az új gumikat, meg leverem a felni peremét.
Szerintetek?


2.5  eljen
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #9452 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 11:34:00 »

2.5  eljen

Én a 16-ost is 2.5-re fújom. Akkor az sok(k)?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9453 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 12:35:14 »

Én a 16-ost is 2.5-re fújom. Akkor az sok(k)?

3 fő alatt 2.1, 3 fő felett 2.3 a 205/55 R16!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9454 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 17:50:48 »

3 fő alatt 2.1, 3 fő felett 2.3 a 205/55 R16!

én állandóan 2,3-ra fújom, és sztem ez teljesen jó is így. a franc fog szaladgálni ha még 3 ember be akar ülni mellém, v ha éppen a 4ből 1 kiszál nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #9455 Dátum: 2008.07.31 csütörtök, 20:19:51 »

Köszönöm a segítséget.
Zoli! Nem verted még le a felni peremét? Vagy nem is vagy nnyit büdipesten?

Nem.
Mondjuk nem is nagyon vagyok Büdipesten nyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9456 Dátum: 2008.08.01 péntek, 00:35:17 »

én állandóan 2,3-ra fújom, és sztem ez teljesen jó is így. a franc fog szaladgálni ha még 3 ember be akar ülni mellém, v ha éppen a 4ből 1 kiszál nyes

Így a 2.2 lenne az ideális. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #9457 Dátum: 2008.08.01 péntek, 09:20:49 »

Stealt írta:
"A teljes méretű gumi feláras, ráadásul elvesz a csomagtartóból is így szinte már optikai tuning."

A virslikerék egy műanyag dobbal fel van emelve (a kombinál) olyan szintre, hogy egymagasságban legyen a csomagtartó aljával. Ha kivennénk a dobot, akkor pont egy teljes méretű kerék fér a helyére. Szerintem nem nagyon vesz el a csomagtartóból a teljes kerék semmit.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9458 Dátum: 2008.08.01 péntek, 12:01:21 »

Stealt írta:
"A teljes méretű gumi feláras, ráadásul elvesz a csomagtartóból is így szinte már optikai tuning."

A virslikerék egy műanyag dobbal fel van emelve (a kombinál) olyan szintre, hogy egymagasságban legyen a csomagtartó aljával. Ha kivennénk a dobot, akkor pont egy teljes méretű kerék fér a helyére. Szerintem nem nagyon vesz el a csomagtartóból a teljes kerék semmit.
Nyugi NEkem is teljes méretű van.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #9459 Dátum: 2008.08.01 péntek, 12:41:25 »

Nyugi NEkem is teljes méretű van.

Az a jó. Én is most akarom átalakítani olyanra, csak ahhoz azt kis tartócskát meg kell vennem, hogy rögzíteni lehessen.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9460 Dátum: 2008.08.01 péntek, 15:30:44 »

Az a jó. Én is most akarom átalakítani olyanra, csak ahhoz azt kis tartócskát meg kell vennem, hogy rögzíteni lehessen.
Szerintem nincs ott semmilyen tartó. Simán úgy oldották meg nálam hogy a gyárban bepakoltak egy 5cm vastag habszivacs szerű alakra kivágott darabot a csomagtartó filc alá. Ezzel meg is oldották gyárilag a teljes méretű pótkerék helyét. Szerintem inkább ilyen szivacsot kerítsél pl bontóból és nem kell semmit átalakítani. Mondjuk anno amikor rendeltem eleve teljes méretű pótkerékkel, akkor közölték velem hogy ezzel 40 literrel kisebb lesz a csomagtartó, de kit érdekel maradt hely még bőven.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9461 Dátum: 2008.08.01 péntek, 15:50:33 »

Szerintem nincs ott semmilyen tartó. Simán úgy oldották meg nálam hogy a gyárban bepakoltak egy 5cm vastag habszivacs szerű alakra kivágott darabot a csomagtartó filc alá. Ezzel meg is oldották gyárilag a teljes méretű pótkerék helyét. Szerintem inkább ilyen szivacsot kerítsél pl bontóból és nem kell semmit átalakítani. Mondjuk anno amikor rendeltem eleve teljes méretű pótkerékkel, akkor közölték velem hogy ezzel 40 literrel kisebb lesz a csomagtartó, de kit érdekel maradt hely még bőven.

Amikor az egyik kolléga rendelte a V6-os mondeóját, ős is teljes értékűvel kérte, de nem szóltak, hogy ez azt jelenti, hogy a tank csak 40 literes lesz. Hát, sűrűn kellett tankolni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9462 Dátum: 2008.08.01 péntek, 16:21:47 »

Amikor az egyik kolléga rendelte a V6-os mondeóját, ős is teljes értékűvel kérte, de nem szóltak, hogy ez azt jelenti, hogy a tank csak 40 literes lesz. Hát, sűrűn kellett tankolni.
Én direkt rákérdeztem a tank méretre is. Mert pont azért kellett ez a TDCi mert hajtani is kell de tankolni megállni meg utálok, mert kiesős idő. Szerintem még az 58,5 literes tank is kicsi mert ritkán elég 1000km-re szomoru1 Én olyan 80-90 literes tanknak tudnák örülni, na jó szódával a 70 még elmegy. Az hogy  a csomi tartóból vettek el az egy 5 ajtósnál nem gond, sőt még jobb is mert nem kell annyira mélyre hajolni. Igy is néha majd be esek amikor hátúlról kell kirámolni valamit. Szóval kell a teljes méretű pótós, és nem kompromisszum az a 40 literrel kisseb csomi tartó Igy alapból 460 l ha meg lehajtom az üléseket akkor meg 1300. de ez  már off  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9463 Dátum: 2008.08.01 péntek, 16:46:40 »

Én direkt rákérdeztem a tank méretre is. Mert pont azért kellett ez a TDCi mert hajtani is kell de tankolni megállni meg utálok, mert kiesős idő. Szerintem még az 58,5 literes tank is kicsi mert ritkán elég 1000km-re szomoru1 Én olyan 80-90 literes tanknak tudnák örülni, na jó szódával a 70 még elmegy. Az hogy  a csomi tartóból vettek el az egy 5 ajtósnál nem gond, sőt még jobb is mert nem kell annyira mélyre hajolni. Igy is néha majd be esek amikor hátúlról kell kirámolni valamit. Szóval kell a teljes méretű pótós, és nem kompromisszum az a 40 literrel kisseb csomi tartó Igy alapból 460 l ha meg lehajtom az üléseket akkor meg 1300. de ez  már off  wave

Ebben is egyetértünk. 70 liter az elég lenne. De a 4-es már majdnem annyi. Vagy inkább 80.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9464 Dátum: 2008.08.01 péntek, 17:12:02 »

Éppen ma! Smiley
Kerekenként kb. 1 óra munka volt vele, mire megadták magukat. De sikerült, tegnap óta áztattam tehermentesítőket csavarlazítóval, ma a felni kis lyukain is fújkáltam be a felni tapadási pontjait, így sikerült. Egy gumikalapács kuka, a térdem tropa. Sad A kalapácsos módszer nem sokat ért, le kellett rugni őket. Nagyon rá voltak gyógyulva!
Megcsiszoltam belül a felniket, és tehermentesítőt is, bezsíroztam, remélem így már nem fog rágyógyulni. Meg ha lent voltak a kerekek a tárcsákat is le féktisztítóztam. Le is akartam festeni a féknyergeket, de ahhoz már nem volt erőm, majd máskor.
Viszont sajnálattal vettem észre, hogy nagyon megette az autó a hátsó abroncsokat. Sad Úgyhogy irány sűrgősen egy futóműves.

Nem olvastam sokat vissza, de nem találtam meg azt, amit tenned kellett volna:
Egyenként csináltam az Édesapám Focusán pont akkortájt, amikor ezt írtad, hogy lelazítgattam a kerekeket, és csak annyira tekertem vissza az anyákat, hogy hozzá érjen a felnikhez, majd megmozdítottam az autót kuplunggal, és blokk. Ez háromnál megoldás volt, majd a negyedikmnél kimentem a kertből, és mivel a bal hátsó nem jött le, ezért egy ESP hergelős jobbost vettem, majd hatalmas csattanás után visszahúztam két csavart, és visszamentem a kertbe leszedni. Szóval a hatalmas csattanást kell előidézni, és már csinálhatod is. Kerekenként 3 perc. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9465 Dátum: 2008.08.01 péntek, 17:16:04 »

3 fő alatt 2.1, 3 fő felett 2.3 a 205/55 R16!

És mi van, ha 4-en mentek, majd egy kiszál? Mész a kútra, vagy van mérőd, és leengeded azonnal? eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9466 Dátum: 2008.08.01 péntek, 18:25:52 »

Nem olvastam sokat vissza, de nem találtam meg azt, amit tenned kellett volna:
Egyenként csináltam az Édesapám Focusán pont akkortájt, amikor ezt írtad, hogy lelazítgattam a kerekeket, és csak annyira tekertem vissza az anyákat, hogy hozzá érjen a felnikhez, majd megmozdítottam az autót kuplunggal, és blokk. Ez háromnál megoldás volt, majd a negyedikmnél kimentem a kertből, és mivel a bal hátsó nem jött le, ezért egy ESP hergelős jobbost vettem, majd hatalmas csattanás után visszahúztam két csavart, és visszamentem a kertbe leszedni. Szóval a hatalmas csattanást kell előidézni, és már csinálhatod is. Kerekenként 3 perc. Wink

Én is gurulgattam előre hátra a kertbe, de nem segített, vad manőverkbe meg nem mertem kezdeni lelazított kerekekkel. Smiley
Ma voltunk Egerbe egy gumisnál, nagyon lelkesek voltak lecsiszolták a tehermentesítőket, befújták őket valami spray-vel, meg a tőcsavarokat is, és utána tették fel a felniket.  eljen
Kiváncsi leszek a téli cserénél, hogy fognak lejönni, én a sajáton bezsíroztam jó alaposan. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.01 péntek, 18:28:32 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9467 Dátum: 2008.08.01 péntek, 18:26:41 »

És mi van, ha 4-en mentek, majd egy kiszál? Mész a kútra, vagy van mérőd, és leengeded azonnal? eplus2

Középút, 2.2! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #9468 Dátum: 2008.08.01 péntek, 19:10:59 »

Stealt írta:
"A teljes méretű gumi feláras, ráadásul elvesz a csomagtartóból is így szinte már optikai tuning."

A virslikerék egy műanyag dobbal fel van emelve (a kombinál) olyan szintre, hogy egymagasságban legyen a csomagtartó aljával. Ha kivennénk a dobot, akkor pont egy teljes méretű kerék fér a helyére. Szerintem nem nagyon vesz el a csomagtartóból a teljes kerék semmit.
wave nekem 5 ajtos van,de a tank is normál és a potkerék is...saját müanyag rögzitöje van...
 eljen
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9469 Dátum: 2008.08.01 péntek, 20:05:36 »

wave nekem 5 ajtos van,de a tank is normál és a potkerék is...saját müanyag rögzitöje van...
 eljen

Nekem is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9470 Dátum: 2008.08.01 péntek, 20:08:19 »

Én is gurulgattam előre hátra a kertbe, de nem segített, vad manőverkbe meg nem mertem kezdeni lelazított kerekekkel. Smiley
Ma voltunk Egerbe egy gumisnál, nagyon lelkesek voltak lecsiszolták a tehermentesítőket, befújták őket valami spray-vel, meg a tőcsavarokat is, és utána tették fel a felniket.  eljen
Kiváncsi leszek a téli cserénél, hogy fognak lejönni, én a sajáton bezsíroztam jó alaposan. Smiley

Ááááááááááááááááááá. Lelazított kerékkel guringálni. Háááát....
Ha rágyógyul a kerék és hirtelen kell cserélni pl út szélén akkor a pótkereket meglendítve a rágyógyult keréken a gumit kell megütni. Akkora a pótkerék súlya, hogy annak már van akkora lendülete hogy leszedje.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9471 Dátum: 2008.08.01 péntek, 21:36:29 »

Ááááááááááááááááááá. Lelazított kerékkel guringálni. Háááát....
Ha rágyógyul a kerék és hirtelen kell cserélni pl út szélén akkor a pótkereket meglendítve a rágyógyult keréken a gumit kell megütni. Akkora a pótkerék súlya, hogy annak már van akkora lendülete hogy leszedje.

Ez egy bevett módszer!!!
A Tiéd nagyszerűen műxik egy 13"-os Suzukikeréknél, de 16"-os rágyogyultnál már csak álom. Egyet tudtam csak lerugni 2-őt megmozdított autónál az utolsónál kellett elindulni. Ez gumis módszer! Semmi baja nem lehet egy ilyen masszív autónak! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9472 Dátum: 2008.08.01 péntek, 22:12:14 »

Ez egy bevett módszer!!!
A Tiéd nagyszerűen műxik egy 13"-os Suzukikeréknél, de 16"-os rágyogyultnál már csak álom. Egyet tudtam csak lerugni 2-őt megmozdított autónál az utolsónál kellett elindulni. Ez gumis módszer! Semmi baja nem lehet egy ilyen masszív autónak! Wink
Elég lett volna ovatosan  visszereszteni az emelőt addig hogy a rágyógyult csavarok nélkül a súly hatására simán lepattanjon. Undecided Legközelebb csináld inkább így, álló auton.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9473 Dátum: 2008.08.01 péntek, 22:23:20 »

Elég lett volna ovatosan  visszereszteni az emelőt addig hogy a rágyógyult csavarok nélkül a súly hatására simán lepattanjon. Undecided Legközelebb csináld inkább így, álló auton.

Szted leengedett autón tekertem ki a csavart? Nyílván nem. Azt tettem, amit mondtál, na de egy rágyógyult keréken ez sem segít!!!
Ezeket eddig csak a 16"-os Ford kerekekkel, és a régi Swiftekkel tapasztaltam...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9474 Dátum: 2008.08.01 péntek, 22:30:12 »

Szted leengedett autón tekertem ki a csavart? Nyílván nem. Azt tettem, amit mondtál, na de egy rágyógyult keréken ez sem segít!!!
Ezeket eddig csak a 16"-os Ford kerekekkel, és a régi Swiftekkel tapasztaltam...
Akkor egyél spenotot, Popeynek segített.  eplus2 wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9475 Dátum: 2008.08.02 szombat, 00:12:50 »

Ááááááááááááááááááá. Lelazított kerékkel guringálni. Háááát....
Ha rágyógyul a kerék és hirtelen kell cserélni pl út szélén akkor a pótkereket meglendítve a rágyógyult keréken a gumit kell megütni. Akkora a pótkerék súlya, hogy annak már van akkora lendülete hogy leszedje.

Remélem nekem a zsírozás egy életre megoldotta ezt a problémát. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9476 Dátum: 2008.08.02 szombat, 00:14:35 »

Elég lett volna ovatosan  visszereszteni az emelőt addig hogy a rágyógyult csavarok nélkül a súly hatására simán lepattanjon. Undecided Legközelebb csináld inkább így, álló auton.

Ez nem működik próbáltam! Sad
Akárcsak az öntsek rá forró vizet módszer, akkor se történt semmi. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9477 Dátum: 2008.08.02 szombat, 00:15:37 »

Szted leengedett autón tekertem ki a csavart? Nyílván nem. Azt tettem, amit mondtál, na de egy rágyógyult keréken ez sem segít!!!
Ezeket eddig csak a 16"-os Ford kerekekkel, és a régi Swiftekkel tapasztaltam...

Én meg csak egyedül ezzel a mostanival. Érdekes, hogy a régi Mondeókra nem gyógyult rá ennyire.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9478 Dátum: 2008.08.02 szombat, 05:48:07 »

OK. Lehet, hogy annyira rá tud gyógyulni, hogy a pótkerékkel ütve sem jön le. De azért ez sokszorosa egy gumikalapács ütésnek. És ez is bevett gumis módszer.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gax1.9gti
Vendég
« Új hozzászólás #9479 Dátum: 2008.08.02 szombat, 08:15:47 »

Sziasztok!

Egy guru kéne nekem. Van egy 17-es gyári ford felnim 5x108 ET40 (új focuson volt) Vettem egy új MKIV mondeót. Rá lehet tenni konzekvenciák nélkül???

Van egy egyszer gumizott kb. 40.000,- futott O.Z. Racing 5x108 ET52.5 felnim gumi nélkül makulátlan karc és ütésmentes állapotban.

Köszi előre is.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9480 Dátum: 2008.08.02 szombat, 08:30:49 »

Elég lett volna ovatosan  visszereszteni az emelőt addig hogy a rágyógyult csavarok nélkül a súly hatására simán lepattanjon. Undecided Legközelebb csináld inkább így, álló auton.

sajnos simán, h nem pattan le szomoru1 (ha már gurul vele az ember akkor csak nincs alatta emelő eplus2) nekem is a "mennyünk pár kört laza kerékkel" volt a megoldás amikor először akartam leszedni a kerekeimet az autóról. az első kerekek némi lendületvétel után blokkoló fékezéssel már meg is indulnak, aztán már lehet is őket rögzíteni, a hátsókat én kézifékes kanyarral vertem le.
DomeSL ... semmi baja nem lesz se az autónak, se a keréknek. csak kb 2 menetet kell eltekerni a felnitől az anyát, úgy kell menni vele. a "pótkereket nekicsapom" megoldáshoz túl nagy a felülete a tehermentesítőnek. az esetek 80%-ban sajna mondinál nem sokat ér szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9481 Dátum: 2008.08.02 szombat, 11:11:52 »

OK. Lehet, hogy annyira rá tud gyógyulni, hogy a pótkerékkel ütve sem jön le. De azért ez sokszorosa egy gumikalapács ütésnek. És ez is bevett gumis módszer.

Mondjuk azzal célozni meg kicsit nehezebb, elég ha egyszer kicsit mellé megy, és már be is horpadt az oldala. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9482 Dátum: 2008.08.02 szombat, 12:42:12 »

Mondjuk azzal célozni meg kicsit nehezebb, elég ha egyszer kicsit mellé megy, és már be is horpadt az oldala. Smiley

Hát igen. Igazából kezdeni rugdosódással kell:). negyedeket forgatva talppal rugdosni a kerék tetejét(az emelőről nem ugrik le, nem kell félni!). Fájdalmas dolog... Majd ha ez sem, akkor a többi.

Viszont az a forró vizes dolog, no az megmosolyogtató. Wink Még a csavarokat is oxigénnel melegítik ebből a célból! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9483 Dátum: 2008.08.02 szombat, 13:03:50 »

Ha én gumis lennék, csinálnék egy levevőt, mint a csapágylevevő, csak fából lenne ami ráfekszik a felnire hátulról, elöl meg, fém, és a csavarokra támaszkodni.
Így nem kellene rugdosni, meg ilyen marhaságok.
Ja, és elnevezném GZ-nek, mert ez is, az is leveszi az embert (autót) a lábáról.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9484 Dátum: 2008.08.02 szombat, 17:32:31 »

Hát igen. Igazából kezdeni rugdosódással kell:). negyedeket forgatva talppal rugdosni a kerék tetejét(az emelőről nem ugrik le, nem kell félni!). Fájdalmas dolog... Majd ha ez sem, akkor a többi.

Viszont az a forró vizes dolog, no az megmosolyogtató. Wink Még a csavarokat is oxigénnel melegítik ebből a célból! nyes

A rugdosás vált be nekem is, viszont utána lehet menni futómű állításra, mert az egész elmászik. Sad
A forró vizes dolgot itt a fórumon írta valaki, az nem jött be. Viszont a csavarlazítóval áztatás szerintem segített!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9485 Dátum: 2008.08.02 szombat, 17:34:35 »

Ha én gumis lennék, csinálnék egy levevőt, mint a csapágylevevő, csak fából lenne ami ráfekszik a felnire hátulról, elöl meg, fém, és a csavarokra támaszkodni.
Így nem kellene rugdosni, meg ilyen marhaságok.
Ja, és elnevezném GZ-nek, mert ez is, az is leveszi az embert (autót) a lábáról.

Én meg valami rozsdamentes bentvonattal látnám el gyárilag a tehermentesítőket. Smiley
Tényleg érdekes, hogy csak az MK3-ra rohad rá, az MK1/MK2-vel nem volt ilyen gond.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9486 Dátum: 2008.08.02 szombat, 18:56:20 »

Én meg valami rozsdamentes bentvonattal látnám el gyárilag a tehermentesítőket. Smiley
Tényleg érdekes, hogy csak az MK3-ra rohad rá, az MK1/MK2-vel nem volt ilyen gond.
Be kell kenni rézpasztával.Az nálam bevált.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9487 Dátum: 2008.08.02 szombat, 20:02:31 »

Be kell kenni rézpasztával.Az nálam bevált.

asse rossz, de a teflonspray is kiválló Wink
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9488 Dátum: 2008.08.02 szombat, 20:50:02 »

A rugdosás vált be nekem is, viszont utána lehet menni futómű állításra, mert az egész elmászik. Sad
A forró vizes dolgot itt a fórumon írta valaki, az nem jött be. Viszont a csavarlazítóval áztatás szerintem segített!

Ez nem teknős, hogy másszon! Eddig ezt sem tapasztaltam, sőt nem is hallottam... Azért ekkora ütéseket tud kapni kátyúban is... Sztem ettől ne félj!
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.02 szombat, 22:03:22 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #9489 Dátum: 2008.08.02 szombat, 21:44:14 »

Ez teknős, hogy másszon! Eddig ezt sem tapasztaltam, sőt nem is hallottam... Azért ekkora ütéseket tud kapni kátyúban is... Sztem ettől ne félj!
joe-nak igaza van...
sztem kizárt hogy ugy megtudd rugdalni hogy elmásszon a futomü Roll Eyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9490 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 00:12:52 »

Be kell kenni rézpasztával.Az nálam bevált.

Nálam kapott 2 réteg Hammerite-ot, majd jól bezsíroztam. Ősszel kiderült, hogy mennyire lesz hatásos. Smiley
Ha nem akkor megyek rézpasztáért. Smiley Hol lehet ilyet venni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9491 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 00:13:45 »

Ez nem teknős, hogy másszon! Eddig ezt sem tapasztaltam, sőt nem is hallottam... Azért ekkora ütéseket tud kapni kátyúban is... Sztem ettől ne félj!

Én utána elvittem, és nekem nem volt oké.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9492 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 08:33:32 »

Nálam kapott 2 réteg Hammerite-ot, majd jól bezsíroztam. Ősszel kiderült, hogy mennyire lesz hatásos. Smiley
Ha nem akkor megyek rézpasztáért. Smiley Hol lehet ilyet venni?
Én a németeknél találkoztam vele ahol dolgozom. Ott kellett fékbetétet cserélnem és rugdalva jött le a két hátsó kerék.
De  a gyári betétek dobozában van szerelési utasítás és ott is írják, hogy a betétek hátlapját kenjük be rézpasztával. Gondolom akkor Wyctor az illetékes .
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #9493 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 08:39:48 »

Én a németeknél találkoztam vele ahol dolgozom. Ott kellett fékbetétet cserélnem és rugdalva jött le a két hátsó kerék.
De  a gyári betétek dobozában van szerelési utasítás és ott is írják, hogy a betétek hátlapját kenjük be rézpasztával. Gondolom akkor Wyctor az illetékes .

Szerintem a NICRO 9000 hőálló, réztartalmú kenőspray-re gonrolnak. Csapágyboltban 1500 pénz körül kapható. Nagyon jó anyag, már ezer éve létezik és nem ment ki a divatból! wave
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9494 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 08:45:10 »

Szerintem a NICRO 9000 hőálló, réztartalmú kenőspray-re gonrolnak. Csapágyboltban 1500 pénz körül kapható. Nagyon jó anyag, már ezer éve létezik és nem ment ki a divatból! wave
Azt nem tudom, de amiről beszélek az nem csak réztartalmú, hanem még a színe is olyan. Mintha pépesített rezet nyomnál ki a tubusból. És tényleg hőálló.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #9495 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 08:51:13 »

Azt nem tudom, de amiről beszélek az nem csak réztartalmú, hanem még a színe is olyan. Mintha pépesített rezet nyomnál ki a tubusból. És tényleg hőálló.

Olyannal még nem találkoztam, ezt viszont ismerem, rezet és grafitot tartalmaz. Amit ezzel befújsz garantálom 10év múlva is lejőn. Ezen kivül bovdenekhez, zárak mechanikus részéhez, ajtózsanérokhoz is hibátlan. wave
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #9496 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 08:51:55 »

 Sziasztok Mondisok!
Én ma léptem be a club-ba!
Nekem 1-es Mondeóm van és várok mindenféle okosságot a szépítéséhez!
A szellőző lamellák másnál is eltörnek vagy csak nálam???
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9497 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 09:29:54 »

Sziasztok Mondisok!
Én ma léptem be a club-ba!
Nekem 1-es Mondeóm van és várok mindenféle okosságot a szépítéséhez!
A szellőző lamellák másnál is eltörnek vagy csak nálam???

Üdv a klubban.  wave Nézted a lamellákat bontóban?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9498 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 10:38:22 »

Be kell kenni rézpasztával.Az nálam bevált.

Nem jó a réz autóhoz sehol! túl nemes fém továbbra is a vas fog oxidálódni. Rozsdagátlóhatáshoz a vasnál gyengébb fém kell pl cink akkor az fog oxidálódni. A vas oxidációjánál keletkező rozsda - FeOH2 ha jól emléxem - keresztmetszete nagyobb lesz ezért alakul ki festett felületen dudor.
Mivel itt a kerékről van szó könnyen elektrolit is jut oda amibe lehetnek még extra anyagok - felnitisztító savak, kipuff gázokból megkötött elemek  - lesz egy jó rozsdával való kötési folyamat - ékelődés. A megoldás zsírtalanítás rozsda lecsiszolás Cink spray alkalmazása.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #9499 Dátum: 2008.08.03 vasárnap, 10:45:16 »

Sziasztok Mondisok!
Én ma léptem be a club-ba!
Nekem 1-es Mondeóm van és várok mindenféle okosságot a szépítéséhez!
A szellőző lamellák másnál is eltörnek vagy csak nálam???

Mk1 első szériában nagyjából mindegyik rács eltörik. Hogy jó is legyen a hírben, ez mutathatja, hogy nem volt szétkapva a kocsi.
Asszem csak lamellát cserélni nemigen lehet, inkább a műszerfal-csere az OK, de ebben nemigen vagyok képben, mert én nem áldoztam rá zsét.

Amúgy ez nem "felnik/gumik" téma.
A "felnik/gumik" topic és azon kérdésed, hogy "csinosítás" ott klappolhat, hogy szerezz be fasza alufelniket és király gumikat hozzá... wave
Naplózva

MKI 2.0i
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.