Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:14:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 [409] 410 411 412 413 414 415 416 ... 555   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Felnik, gumik  (Megtekintve 7310448 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20400 Dátum: 2014.02.28 péntek, 11:03:39 »

fkf meg fővárosi önk. csak hogy khurvapontos legyek. ja és kitől is kapja a pészt? és milyen pész is asz? ki áll a hitelei mögött?

és az állami szektorral meg MA van bajom. tetszikérteni.

"Felnik, gumik"!!!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20401 Dátum: 2014.02.28 péntek, 11:06:59 »

"Felnik, gumik"!!!

AndyA
adjá kátyút és itt se vagyok... de jó legyen.  tickedoff
Naplózva
puki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


kerekespeter
WWW
« Új hozzászólás #20402 Dátum: 2014.02.28 péntek, 11:24:02 »

ma voltam Pasztoy-nal es valami egyeb kerekort javasolt a McGard helyett (Farad), ami ugyanugy elforgos feju, de viszont kevesbe erzekeny es lehet hozza potolni a kulcsot. szerintuk a McGard potlasa soha nem mukodott, es tenyleg nem lehet levenni Smiley

Amit ok ajanlanak azt le lehet furni.

Na most attol nem tartok, hogy valaki nekilatna lefurni a csavart, annyira nem extrak a felnik Smiley

ugyhogy sztem vegul is az lesz, valami Farad vagy micsoda

velemenyek ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20403 Dátum: 2014.02.28 péntek, 11:27:22 »

adjá kátyút és itt se vagyok... de jó legyen.  tickedoff

Az ehhez kapcsolódó hszeidet a biztonság kedvéért töröld.  wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20404 Dátum: 2014.02.28 péntek, 11:28:35 »

ma voltam Pasztoy-nal es valami egyeb kerekort javasolt a McGard helyett (Farad), ami ugyanugy elforgos feju, de viszont kevesbe erzekeny es lehet hozza potolni a kulcsot. szerintuk a McGard potlasa soha nem mukodott, es tenyleg nem lehet levenni Smiley

Amit ok ajanlanak azt le lehet furni.

Na most attol nem tartok, hogy valaki nekilatna lefurni a csavart, annyira nem extrak a felnik Smiley

ugyhogy sztem vegul is az lesz, valami Farad vagy micsoda

velemenyek ?


Nem próbáltam ki a pótlást, de elvileg működnie kell. A McGard a gyári beszállító is, én nem vennék mást, csak azt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20405 Dátum: 2014.02.28 péntek, 12:28:16 »

ma voltam Pasztoy-nal es valami egyeb kerekort javasolt a McGard helyett (Farad), ami ugyanugy elforgos feju, de viszont kevesbe erzekeny es lehet hozza potolni a kulcsot. szerintuk a McGard potlasa soha nem mukodott, es tenyleg nem lehet levenni Smiley

Amit ok ajanlanak azt le lehet furni.

Na most attol nem tartok, hogy valaki nekilatna lefurni a csavart, annyira nem extrak a felnik Smiley

ugyhogy sztem vegul is az lesz, valami Farad vagy micsoda

velemenyek ?

Tulajdonképpen minek is a kerékőr, ha nem extrák a felnik? wow1
Lehet vele úgy járni, hogy soha semmi bajod nem lesz vele. Viszont úgy is járhatsz, mint néhányunk, hogy eltört a kerékőr, és alig tudtuk leszedni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.28 péntek, 12:29:47 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20406 Dátum: 2014.02.28 péntek, 12:33:46 »

Az ehhez kapcsolódó hszeidet a biztonság kedvéért töröld.  wave
ne legyé droid  vigyor3
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #20407 Dátum: 2014.02.28 péntek, 12:35:58 »

Nem szeretnék demagóg lenni, de mindennel lehet élni és visszaélni. Ha te visszaélsz a lehetőséggel, akkor miért csodálkozol, hogy majd a biztosító is vissza fog élni a saját lehetőségeivel?

Azon kívül, ha nem találsz pár km-en belül legalább 1 qrva nagy kátyút, akkor te nem bp-en laksz.  Wink

Ha normális utakat biztosítanának azért a nem kevés pénzért, amit a csillió adófajtával befizetünk, akkor valószínűleg nem trükközne az ember...  wow1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20408 Dátum: 2014.02.28 péntek, 12:40:42 »

Ha normális utakat biztosítanának azért a nem kevés pénzért, amit a csillió adófajtával befizetünk, akkor valószínűleg nem trükközne az ember...  wow1
kicsit másról van szó. volt baleset, (nem én okoztam csak álltam a kereszteződésben és előttem összeütközött két autó, aztán nekem jött az egyik...) és a kárszaki ráírta hogy korábbi kátyúkár... nem cserélhető... szhopjon le.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20409 Dátum: 2014.02.28 péntek, 12:41:32 »

Ha normális utakat biztosítanának azért a nem kevés pénzért, amit a csillió adófajtával befizetünk, akkor valószínűleg nem trükközne az ember...  wow1
úgyhogy kapnak egy kátyúkárt, akárki is térítse azt meg.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20410 Dátum: 2014.02.28 péntek, 12:53:34 »

Tulajdonképpen minek is a kerékőr, ha nem extrák a felnik? wow1
Lehet vele úgy járni, hogy soha semmi bajod nem lesz vele. Viszont úgy is járhatsz, mint néhányunk, hogy eltört a kerékőr, és alig tudtuk leszedni.
mert ezt is túlbonyolítottátok mint sokmindent  Wink    mondtam többször is, h rá kell hegeszteni 1 anyát jó erősen, és simán lejön bármelyik.   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20411 Dátum: 2014.02.28 péntek, 12:54:26 »

Tulajdonképpen minek is a kerékőr, ha nem extrák a felnik? wow1
Lehet vele úgy járni, hogy soha semmi bajod nem lesz vele. Viszont úgy is járhatsz, mint néhányunk, hogy eltört a kerékőr, és alig tudtuk leszedni.

Honnan is vetted a kerékőrt?  integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20412 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:01:17 »

Honnan is vetted a kerékőrt?  integet2
Az miért nem mindegy,  ha gyári volt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20413 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:01:57 »

Az miért nem mindegy,  ha gyári volt?

Mert nem ismered az előéletét...  Kiss
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20414 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:11:54 »

Mert nem ismered az előéletét...  Kiss
Ó jaj, Tomi! Mekkora beszarás már, hogy még egy vacak gyári kerékőrnek is ismerni kell az előéletét, hogy nálam se robbanjon szét a leszedő fej.
Csak új dolgokat veszel. Ok. Hogy a túróba kajálsz így? Hogy mersz így venni bármit is a látványshakeségből? Csak szűz nőkkel/fiúkkal kezdtél mindig?
Használtan is lehet jó dolgokat venni!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20415 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:19:51 »

Ó jaj, Tomi! Mekkora beszarás már, hogy még egy vacak gyári kerékőrnek is ismerni kell az előéletét, hogy nálam se robbanjon szét a leszedő fej.
Csak új dolgokat veszel. Ok. Hogy a túróba kajálsz így? Hogy mersz így venni bármit is a látványshakeségből? Csak szűz nőkkel/fiúkkal kezdtél mindig?
Használtan is lehet jó dolgokat venni!  Wink
hát csak annyit számít az előélete, hogy mennyire szokták agyontépni a jó munkásemberek.
amúgy tök igazad van. persze nem lehet minden vackot ismerőstől venni, meg az újat is szét tudja törni pár jóképességű gumis. ezf igyelembe véve csak új dolgot venne az ember, de ki fogja megvenni amikor használt lesz?  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20416 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:23:03 »

Ó jaj, Tomi! Mekkora beszarás már, hogy még egy vacak gyári kerékőrnek is ismerni kell az előéletét, hogy nálam se robbanjon szét a leszedő fej.
Csak új dolgokat veszel. Ok. Hogy a túróba kajálsz így? Hogy mersz így venni bármit is a látványshakeségből? Csak szűz nőkkel/fiúkkal kezdtél mindig?
Használtan is lehet jó dolgokat venni!  Wink

Figyelj: az első tdci Fiestámra vettem mc gard-ot, 2002-ben, azt megörökölte a második Fiestám, és most asszony Focusán szuperál... Semmi baja nincs, pedig volt párszor használva... 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20417 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:25:26 »

Figyelj: az első tdci Fiestámra vettem mc gard-ot, 2002-ben, azt megörökölte a második Fiestám, és most asszony Focusán szuperál... Semmi baja nincs, pedig volt párszor használva... 
akkor az asszony fókáján már jócskán használt kerékőr van nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20418 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:25:48 »

akkor az asszony fókáján már jócskán használt kerékőr van nyes

de ismert az előélete...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20419 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:27:20 »

de ismert az előélete...
tényleg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20420 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:32:01 »

Figyelj: az első tdci Fiestámra vettem mc gard-ot, 2002-ben, azt megörökölte a második Fiestám, és most asszony Focusán szuperál... Semmi baja nincs, pedig volt párszor használva... 
Értem én. Szerintem újjal is be lehet fürödni (lsd TV-m), használt is lehet jó. Azért írtam, hogy úgy is lehet járni, mint te, vagy úgy, mint én.
Szerintem ha nem hűdecsicsaritkafelni, akkor nem szükséges.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20421 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:32:35 »

akkor az asszony fókáján már jócskán használt kerékőr van nyes
Ez a mondat pontosan mit jelent?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #20422 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:33:00 »

de ismert az előélete...
persze, kamuzol... a sót is ismered ami belülről rágja a lelkét? nem. naugye. kamuzol mintazo.v. hogy évek óta egyre jobb, közben meg megy minden tönkre...
Naplózva
puki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


kerekespeter
WWW
« Új hozzászólás #20423 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:38:21 »

Tulajdonképpen minek is a kerékőr, ha nem extrák a felnik? wow1
Lehet vele úgy járni, hogy soha semmi bajod nem lesz vele. Viszont úgy is járhatsz, mint néhányunk, hogy eltört a kerékőr, és alig tudtuk leszedni.

sajnos a hazunk korul mar mindenfele felnit loptak, es volt hogy ugy sikerult hogy majd 1 millas kar lett az autoban ... szoval jobb megelozni a bajt.
nemtom nalad mi az "extra"
ezen a fokan sima gyari 16-os alufelnik vannak.

szoval nem valami egyedi kezzel csiszolt darab, de talan vmi alap vedelmet meger
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20424 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:40:02 »

sajnos a hazunk korul mar mindenfele felnit loptak, es volt hogy ugy sikerult hogy majd 1 millas kar lett az autoban ... szoval jobb megelozni a bajt.
nemtom nalad mi az "extra"
ezen a fokan sima gyari 16-os alufelnik vannak.

szoval nem valami egyedi kezzel csiszolt darab, de talan vmi alap vedelmet meger
ha képesek ekkora kárt tenni az autóban, hogy elvigyék, akkor felesleges a kerékőr is, csak a károd is nagyobb lesz, ha tényleg el akarják vinni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
puki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


kerekespeter
WWW
« Új hozzászólás #20425 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:42:48 »

ha képesek ekkora kárt tenni az autóban, hogy elvigyék, akkor felesleges a kerékőr is, csak a károd is nagyobb lesz, ha tényleg el akarják vinni

ja, hat a kar attol lett, hogy siman ledobtak az autot a foldre miutan elvittek a kereket Sad(((
amugy az pont sima lemezfelni volt asszem

az ilyen barmoknak tenyleg kotel jarna
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.28 péntek, 13:44:48 írta puki » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20426 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:54:41 »

sajnos a hazunk korul mar mindenfele felnit loptak, es volt hogy ugy sikerult hogy majd 1 millas kar lett az autoban ... szoval jobb megelozni a bajt.
nemtom nalad mi az "extra"
ezen a fokan sima gyari 16-os alufelnik vannak.

szoval nem valami egyedi kezzel csiszolt darab, de talan vmi alap vedelmet meger
Ha a lemezfelnit is viszik, akkor gáz. Akkor én is azt mondom, hogy vegyél kerékőrt! Hallgass a Tomira és új McGuardot vegyél!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20427 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:55:48 »

...csak a károd is nagyobb lesz, ...
Annak tán még asszonykája is örülne!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #20428 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:01:39 »

Nyáron lehet téli gumival járni.
Q: ilyen esetben mi a szabály a profilmélységre?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20429 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:02:21 »

Nyáron lehet téli gumival járni.
Q: ilyen esetben mi a szabály a profilmélységre?

Ami télen is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20430 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:06:35 »

Nyáron lehet téli gumival járni.
Q: ilyen esetben mi a szabály a profilmélységre?

Lehet, de biztonságosnak meg mondanám.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #20431 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:18:58 »

Nyáron lehet téli gumival járni.
Q: ilyen esetben mi a szabály a profilmélységre?
Lehet, hiszen újabban a 4mm-nél alacsonyabb profilmélységű téligumi, már nyári guminak számít. smile szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20432 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:20:38 »

Nem számít nyári guminak, hanem nem számít téli guminak.
Attól mert kopott a téli gumi, még nem változik át a keveréke nyári gumira.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20433 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:21:33 »

Lehet, hiszen újabban a 4mm-nél alacsonyabb profilmélységű téligumi, már nyári guminak számít. smile szomoru1

Ez így nem igaz. Szerintem a 4mm alatti gumi nem téligumi, de nem is nyárigumi. Azaz ha téligumi van fent, akkor annak minimum 4mm mélységűnek kell lennie!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20434 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:23:13 »

Ez így nem igaz. Szerintem a 4mm alatti gumi nem téligumi, de nem is nyárigumi. Azaz ha téligumi van fent, akkor annak minimum 4mm mélységűnek kell lennie!

De elvileg a nyári gumi nem az időjárásnak megfelelő télen, akkor a téli gumi sem az időjárásnak megfelelő nyáron.
Akár még 4 mm profilmélység felett sem.  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20435 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:27:44 »

De elvileg a nyári gumi nem az időjárásnak megfelelő télen, akkor a téli gumi sem az időjárásnak megfelelő nyáron.
Akár még 4 mm profilmélység felett sem.  fejvakaras

Szabálysértés, van bűncselekmény tekintetében szerintem nem releváns... Egy sérelemdíjas, kártérítéses ügyben lehet esetleg érdekes.

Mint ahogy azt sem érdekel senkit, hogy az adott nyári gumi tesztgyőztes michelin, vagy sufniban gyártott kínai xar...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20436 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:32:50 »

Szabálysértés, van bűncselekmény tekintetében szerintem nem releváns... Egy sérelemdíjas, kártérítéses ügyben lehet esetleg érdekes.

Mint ahogy azt sem érdekel senkit, hogy az adott nyári gumi tesztgyőztes michelin, vagy sufniban gyártott kínai xar...

Na igen.

Régebben megnéztem kíváncsiságból a legolcsóbb krix-krax gumik tesztjeit. Hát valójában annyit ér, hogy nem a felni ér le a talajra.
Se szárazon, se vizesen, se lassan, se gyorsan....sehogy sem jó...... akik tesztelték csak negatív dolgokat mondtak róla, senki nem venné meg soha! Még az ellenségének sem.

Érdekes, hogy ilyen termékeket mégis engedik forgalmazni!  falbav
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #20437 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:34:58 »

Nem számít nyári guminak, hanem nem számít téli guminak.
Attól mert kopott a téli gumi, még nem változik át a keveréke nyári gumira.
Értem ám én és ha már itt tartunk a gumi keverékénél, akkor kérdezek tőletek egyet. Miért veszélyes nyáron a téli gumi? Ugyanis a versenysportban még a téli gumiknál is jóval lágyabb keverékű gumikat használnak nyáron is a jobb tapadás elérése érdekében, hogy a sok száz LE-t átlehessen vinni a talajra!
Azért van közuti használatra nyári gumi, keményebb keverékkel gyártva, hogy aki esetleg 40000km-t vagy még ennél is többet autózik nyáron, annak ne kelljen egy nyáron több garnitura gumit vásárolnia, mert csak ez az egy hátránya van a téli guminak a nyárival szemben a meleg aszfalton, hogy sokkal, hamarabb kopik! Az amatőr gyorsulási versenyeken sem véletlenül használják a téli gumikat nagy előszeretettel, pont azért mert jobb a tapadása és jobb gyorsulás érhető el vele ezáltal!!!!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20438 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:35:46 »

Na igen.

Régebben megnéztem kíváncsiságból a legolcsóbb krix-krax gumik tesztjeit. Hát valójában annyit ér, hogy nem a felni ér le a talajra.
Se szárazon, se vizesen, se lassan, se gyorsan....sehogy sem jó...... akik tesztelték csak negatív dolgokat mondtak róla, senki nem venné meg soha! Még az ellenségének sem.

Érdekes, hogy ilyen termékeket mégis engedik forgalmazni!  falbav

Van rá kereslet.... szomoru1
Láttam én már X5-ön (is) Wanli gumikat.....autóra még volt pénz, gumira már nem.  falbav
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20439 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:46:27 »

Értem ám én és ha már itt tartunk a gumi keverékénél, akkor kérdezek tőletek egyet. Miért veszélyes nyáron a téli gumi? Ugyanis a versenysportban még a téli gumiknál is jóval lágyabb keverékű gumikat használnak nyáron is a jobb tapadás elérése érdekében, hogy a sok száz LE-t átlehessen vinni a talajra!
Azért van közuti használatra nyári gumi, keményebb keverékkel gyártva, hogy aki esetleg 40000km-t vagy még ennél is többet autózik nyáron, annak ne kelljen egy nyáron több garnitura gumit vásárolnia, mert csak ez az egy hátránya van a téli guminak a nyárival szemben a meleg aszfalton, hogy sokkal, hamarabb kopik! Az amatőr gyorsulási versenyeken sem véletlenül használják a téli gumikat nagy előszeretettel, pont azért mert jobb a tapadása és jobb gyorsulás érhető el vele ezáltal!!!!

Ne keverjük a versenysportot és a téligumit. Nem sok hasonlóság van a két keverék között.
Az túl egyszerű megközelítés, hogy lágy keverék.
A téli lágy keverék nem bírja azt a magas hőfokot, amit kap........ahol pedig a verseny keverék jól érzi magát.
Tehát a téli gumi a nyári melegben simán "elfolyik" és viszi az autót is le az ívről az árokba.

"Azért van közuti használatra nyári gumi, keményebb keverékkel gyártva, hogy aki esetleg 40000km-t vagy még ennél is többet autózik nyáron, annak ne kelljen egy nyáron több garnitura gumit vásárolnia, mert csak ez az egy hátránya van a téli guminak a nyárival szemben a meleg aszfalton, hogy sokkal, hamarabb kopik!"

Erre meg is van a válasz.


"Az amatőr gyorsulási versenyeken sem véletlenül használják a téli gumikat nagy előszeretettel, pont azért mert jobb a tapadása és jobb gyorsulás érhető el vele ezáltal!!!! "

Ezzel sem érdemes összehasonlítani, mert ott rövid ideig "működik a gumi". Nem mennek vele hosszan, folyamatosan...kanyarokban...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #20440 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:56:28 »

A téli garni már "kuka", van még rajta kb. 1,5MM (a 4mm felett) , jövő télre már nem teszem fel. A kérdés arra irányult, hogy nyáron lefussa-e még a maradékot?
De ahogy a síszezont nézem és a májusi mölltali kisízést, addig biztos fennmarad... (lehet, hogy el is kopik addigra...)
PS: köszi a válaszokat... worship
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20441 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:56:59 »

én mentem egy szezont a kopott télivel, amit már télinek úgysem tudtam volna használni a következő idényben. soha többet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20442 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:58:29 »

A téli garni már "kuka", van még rajta kb. 1,5MM (a 4mm felett) , jövő télre már nem teszem fel. A kérdés arra irányult, hogy nyáron lefussa-e még a maradékot?
De ahogy a síszezont nézem és a májusi mölltali kisízést, addig biztos fennmarad... (lehet, hogy el is kopik addigra...)
PS: köszi a válaszokat... worship
ha a 4 felett van 1,5 mm, akkor még símán elmegy egy szezont, ha nem teszed tönkre nyáron
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #20443 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:03:47 »

Ne keverjük a versenysportot és a téligumit. Nem sok hasonlóság van a két keverék között.
Az túl egyszerű megközelítés, hogy lágy keverék.
A téli lágy keverék nem bírja azt a magas hőfokot, amit kap........ahol pedig a verseny keverék jól érzi magát.
Tehát a téli gumi a nyári melegben simán "elfolyik" és viszi az autót is le az ívről az árokba.

"Azért van közuti használatra nyári gumi, keményebb keverékkel gyártva, hogy aki esetleg 40000km-t vagy még ennél is többet autózik nyáron, annak ne kelljen egy nyáron több garnitura gumit vásárolnia, mert csak ez az egy hátránya van a téli guminak a nyárival szemben a meleg aszfalton, hogy sokkal, hamarabb kopik!"

Erre meg is van a válasz.


"Az amatőr gyorsulási versenyeken sem véletlenül használják a téli gumikat nagy előszeretettel, pont azért mert jobb a tapadása és jobb gyorsulás érhető el vele ezáltal!!!! "

Ezzel sem érdemes összehasonlítani, mert ott rövid ideig "működik a gumi". Nem mennek vele hosszan, folyamatosan...kanyarokban...stb.
A verseny gumikat csak példának írtam, nem azért, hogy azzal kellene járni, hiszen azokat valóban arra a pár száz km-re tervezik, aminél nem is bírnak többet.
Nem értek veled egyet, igaz nem a 40 fok feletti mostanában idehaza előforduló hőséget és a *** magyar (melegben folyó) aszfaltot vettem alapul amin egyik gumi sem működik jól, de Hollandiában én már több nyarat átautóztam téli gumikkal, mivel ott heti 5 nap esett az eső és 19 fok volt a legmelegebb hőfok nyáron és ott még a sok eső miatt előnyösebben is viselkedett nyáron is a téli gumi!
A gyorsulási versenyen meg igen is nagyobb hőhatás éri a hajtott kerekek gumijait, mint normál utcai használat mellett kanyarogva és még sem veszítík el a tapadásukat!!! hehe
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #20444 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:06:38 »

ha a 4 felett van 1,5 mm, akkor még símán elmegy egy szezont, ha nem teszed tönkre nyáron
Sajna, nálam nem. 2009-es, a tavalyi szezont már futotta. Nem reszkíroznék vele, a nyárikat meg "kímélném"...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20445 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:15:42 »

A verseny gumikat csak példának írtam, nem azért, hogy azzal kellene járni, hiszen azokat valóban arra a pár száz km-re tervezik, aminél nem is bírnak többet.
Nem értek veled egyet, igaz nem a 40 fok feletti mostanában idehaza előforduló hőséget és a *** magyar (melegben folyó) aszfaltot vettem alapul amin egyik gumi sem működik jól, de Hollandiában én már több nyarat átautóztam téli gumikkal, mivel ott heti 5 nap esett az eső és 19 fok volt a legmelegebb hőfok nyáron és ott még a sok eső miatt előnyösebben is viselkedett nyáron is a téli gumi!
A gyorsulási versenyen meg igen is nagyobb hőhatás éri a hajtott kerekek gumijait, mint normál utcai használat mellett kanyarogva és még sem veszítík el a tapadásukat!!! hehe

Nem kell velem egyet érteni.  vigyor3
Ha egyszer szükséged lett volna a nyári gumi maximális tudására.....és akkor a téli lenne fenn, akkor nem írnád, hogy "jól működik".

A gyorsulási versenyeken hány másodpercig kell elviselnie a guminak? Továbbá csak egyenesen.....
A kanyarodást nem a hőterhelés miatt írtam, hanem a stabilitás miatt.

Szlalom versenyen aligha használnának téli gumikat.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20446 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:16:11 »

Sajna, nálam nem. 2009-es, a tavalyi szezont már futotta. Nem reszkíroznék vele, a nyárikat meg "kímélném"...

Az enyém 2006-os és erre a szezonra bőven jó volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20447 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:24:31 »

A verseny gumikat csak példának írtam, nem azért, hogy azzal kellene járni, hiszen azokat valóban arra a pár száz km-re tervezik, aminél nem is bírnak többet.
Nem értek veled egyet, igaz nem a 40 fok feletti mostanában idehaza előforduló hőséget és a *** magyar (melegben folyó) aszfaltot vettem alapul amin egyik gumi sem működik jól, de Hollandiában én már több nyarat átautóztam téli gumikkal, mivel ott heti 5 nap esett az eső és 19 fok volt a legmelegebb hőfok nyáron és ott még a sok eső miatt előnyösebben is viselkedett nyáron is a téli gumi!
A gyorsulási versenyen meg igen is nagyobb hőhatás éri a hajtott kerekek gumijait, mint normál utcai használat mellett kanyarogva és még sem veszítík el a tapadásukat!!! hehe

A téligumik jók esőben is, bár az igazi téligumik azok hóra vannak kitalálva, azokat itthon nem is nagyon kapni. DE, a télgumik a jó nyárigumikkal szemben aze sőben hasalnak el, azaz sok teszt azt is bizonyította, hogy még akár hideg időben is jobb az esőben a nyárigumi, mint a téli.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #20448 Dátum: 2014.03.01 szombat, 16:04:09 »

A téligumik jók esőben is, bár az igazi téligumik azok hóra vannak kitalálva, azokat itthon nem is nagyon kapni. DE, a télgumik a jó nyárigumikkal szemben aze sőben hasalnak el, azaz sok teszt azt is bizonyította, hogy még akár hideg időben is jobb az esőben a nyárigumi, mint a téli.
Érdekes amit irsz, mert én meg pont az ellenkezőjét olvastam is meg tapasztaltam, a legjobb nyári gumik is sokkal hamarabb felusznak a vizen, mint a téli gumik. Sokkal kisebb tempónál létrejön az aquaplaning a nyári gumikkal, mint a téliekkel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20449 Dátum: 2014.03.01 szombat, 16:06:46 »

Érdekes amit irsz, mert én meg pont az ellenkezőjét olvastam is meg tapasztaltam, a legjobb nyári gumik is sokkal hamarabb felusznak a vizen, mint a téli gumik. Sokkal kisebb tempónál létrejön az aquaplaning a nyári gumikkal, mint a téliekkel.

Érdekes cikkeket olvashattál.  fejvakaras     A cikk megjelenése nem április 1. volt?
Mert bizony úgy van, ahogy Tomi is írta.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 [409] 410 411 412 413 414 415 416 ... 555   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.