Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:11:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Felnik, gumik
Oldalak:
1
...
451
452
453
454
455
456
457
[
458
]
459
460
461
462
463
464
465
...
555
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Felnik, gumik (Megtekintve 7309551 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22850 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 09:31:34 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2015.04.30 csütörtök, 06:50:32
Nekem Continental Premium Contact5-ösöm van múlt év áprilisán vettem,eddig kb.25ekm mentem vele de ezt a szezont nem hiszem,hogy túléli bár való igaz nagyon jól tapad. Én újra ezt veszem majd csak szezonban 2x cserélgetem tengelyenként az egyenletesebb kopás reményében. Erröl jut eszembe "farkasfogasan" kopik nektek is a gumi?
A 2.2-esen kopott nagyon csúnyán farkasfogasra hátul a gumi (vmi Pirelli volt rajta asszem). Hátsó lengéscsillapítók kukás állapotban is voltak.
Majd írj, hogy mennyit bírtak a PC5-ök nálad. Ha ~40-50ezret elmegy, az nekem pont jó lenne.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22851 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 09:51:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.04.30 csütörtök, 09:31:34
A 2.2-esen kopott nagyon csúnyán farkasfogasra hátul a gumi (vmi Pirelli volt rajta asszem). Hátsó lengéscsillapítók kukás állapotban is voltak.
Majd írj, hogy mennyit bírtak a PC5-ök nálad. Ha ~40-50ezret elmegy, az nekem pont jó lenne.
nem fog.max30e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22852 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 09:52:16 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.04.30 csütörtök, 08:58:05
is is. új autónál azért nem kellene csinálnia, talán olyan 100.000 km-ig, utána már lehet annyi kopása a futóműnek hogy sajna így kopik. nekem 200e km-ig nem volt gondom (ez főleg pályás menet volt...) de mostanában nekem is gondot okoz, cseréltem is a lengéscsiliket.
100e egy másfél évesben van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22853 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 11:38:10 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.30 csütörtök, 09:52:16
100e egy másfél évesben van....
magyarinak jó az 3-4 évesnek is...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22854 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 12:01:45 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.04.30 csütörtök, 11:38:10
magyarinak jó az 3-4 évesnek is...
smax az első évében kagylósra koptatott egy mislen garnitúrát 40ekm alatt.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22855 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 12:09:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.30 csütörtök, 12:01:45
smax az első évében kagylósra koptatott egy mislen garnitúrát 40ekm alatt.....
a szó amit keresel: tekert
Naplózva
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22856 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 20:35:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.30 csütörtök, 07:18:33
Olyant nem kellene neki. Ha neked csinálja, akkor ott futóművi gond van, aminek utána kellene járni.
AndyA
Lehet,hogy van ilyen gondja bár nem ráz,húz semerre de futóműt nem nézettem rajta. A télim Pirelli snowcontrol3 és azzal is mentem kb 20at és 6.5-7mm közötti szvsz az jó. A nyárim 4.5-6mm valamivel több km-el az viszont nem szupi de legalább betapad 140nél is Sentilj felé
.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
deerman
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22857 Dátum:
2015.05.13 szerda, 22:19:04 »
Idézetet írta: rotti - 2015.04.27 hétfő, 16:10:51
Alufelni vásárlás előtt állok, kérdésem lenne : Melyik az a minimum - maximum ET szám ami még jó az MK II -re ? A lényeg hogy ne érjen bele semmibe ....
köszönöm
Nekem 7" széles 15-ös felni volt rajta 195/65 gumival, és ET 20. Na ez már pont nem jó, legalábbis kombin. Kicsit terheltebb hátsó traktus esetén érintőlegesen beleért a sárvádő a gumi oldalfalába. Elöl elfért, de a küszöb tájékán a műanyag dobbetéttől bizonyos pozíciókban kb. 05-1,5 mm választotta el. Ezzel a kombóval 80-al lehet menni körforgalomban, érezhetően nehezebb kormányozni, és bizonyos úthibákra elég kiszámíthatatlanul reagál (ez lehetett egy-két fáradtabb szilenttől is). Arról nem beszélve, hogy csupa retek volt mindig a kocsi oldala. Megváltás volt kicserélni eredeti sajtolási mélységű 6" széles felnire. Így is lehet 80-nal menni körforgalomban, de sokkal nagyobb kihívásnak érzed...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.13 szerda, 22:23:17 írta deerman
»
Naplózva
rotti
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22858 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 07:56:59 »
Idézetet írta: deerman - 2015.05.13 szerda, 22:19:04
Nekem 7" széles 15-ös felni volt rajta 195/65 gumival, és ET 20. Na ez már pont nem jó, legalábbis kombin. Kicsit terheltebb hátsó traktus esetén érintőlegesen beleért a sárvádő a gumi oldalfalába. Elöl elfért, de a küszöb tájékán a műanyag dobbetéttől bizonyos pozíciókban kb. 05-1,5 mm választotta el. Ezzel a kombóval 80-al lehet menni körforgalomban, érezhetően nehezebb kormányozni, és bizonyos úthibákra elég kiszámíthatatlanul reagál (ez lehetett egy-két fáradtabb szilenttől is). Arról nem beszélve, hogy csupa retek volt mindig a kocsi oldala. Megváltás volt kicserélni eredeti sajtolási mélységű 6" széles felnire. Így is lehet 80-nal menni körforgalomban, de sokkal nagyobb kihívásnak érzed...
Megoldódott, sikerült vennem egy 17" alufelnit, 215/45 gumikkal , szerintem igen jó lett....
http://kepfeltoltes.hu/view/150512/IMG_20150506_184636_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150512/IMG_20150506_184301_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22859 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 10:38:51 »
Idézetet írta: rotti - 2015.05.14 csütörtök, 07:56:59
Megoldódott, sikerült vennem egy 17" alufelnit, 215/45 gumikkal , szerintem igen jó lett....
http://kepfeltoltes.hu/view/150512/IMG_20150506_184636_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150512/IMG_20150506_184301_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezekkel a felnikkel nekem egyetlen bajom van: 4 csavar, 7 küllő? Sehogy nem adja ki az osztást... Lenne egy felnikupak középen, vagy csak 6 küllő a 4 csavarhoz...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManoWar
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22860 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 11:17:49 »
Kedves Fórumtársak!
Felajánlottak egy lehetőséget, és nem tudom, hogy éljek-e vele? Az egyik ismerősöm eladta a Fiat Doblo haszongépjárművét, és mivel nagyon nyomott áron vitték el, így a téli gumikat nem adta hozzá. Mivel kellene a hely neki, így felajánlotta a 4 gumit, hogy ha kell, akkor vihetem (Bridgestone Blizzak LM-18 C típusú gumik, méretük 195/60 R16, 99/97T). Az internetes gumiabroncs váltóméret kalkulátorok szerint akár jó is lehet az MK3 Mondeora... Van értelme elfogadnom, vagy nagyon halott az ötlet?
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22861 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 11:23:38 »
Idézetet írta: ManoWar - 2015.05.14 csütörtök, 11:17:49
Kedves Fórumtársak!
Felajánlottak egy lehetőséget, és nem tudom, hogy éljek-e vele? Az egyik ismerősöm eladta a Fiat Doblo haszongépjárművét, és mivel nagyon nyomott áron vitték el, így a téli gumikat nem adta hozzá. Mivel kellene a hely neki, így felajánlotta a 4 gumit, hogy ha kell, akkor vihetem (Bridgestone Blizzak LM-18 C típusú gumik, méretük 195/60 R16, 99/97T). Az internetes gumiabroncs váltóméret kalkulátorok szerint akár jó is lehet az MK3 Mondeora... Van értelme elfogadnom, vagy nagyon halott az ötlet?
Szia! Gondolom nem fogsz vele padlógázon száguldozni, de a T-s sebességindex az nem igazán jó. Neked legalább H-s kellene. Nem tudom hogy ilyenért kötözködhetnek-e. Amúgy meg a terhelési index még jó is lehetne. Én úgy vagyok vele, hogy mivel errefelé nagyon ritka a nagy friss hó, nem szoktam kisebb méretet felrakni. Tényleg, a korát nem írtad. Nézd meg a DOT számot.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.14 csütörtök, 11:59:09 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22862 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 11:34:20 »
Idézetet írta: ManoWar - 2015.05.14 csütörtök, 11:17:49
Kedves Fórumtársak!
Felajánlottak egy lehetőséget, és nem tudom, hogy éljek-e vele? Az egyik ismerősöm eladta a Fiat Doblo haszongépjárművét, és mivel nagyon nyomott áron vitték el, így a téli gumikat nem adta hozzá. Mivel kellene a hely neki, így felajánlotta a 4 gumit, hogy ha kell, akkor vihetem (Bridgestone Blizzak LM-18 C típusú gumik, méretük 195/60 R16, 99/97T). Az internetes gumiabroncs váltóméret kalkulátorok szerint akár jó is lehet az MK3 Mondeora... Van értelme elfogadnom, vagy nagyon halott az ötlet?
öreg gumi. ha csak bevásárlós és szaladgálós autó, akkor jó lehet, de országúti és autópályás menetre én nem tenném fel. egy fékezésnél ha nem úgy áll meg, akkor a hiányzó féktáv az acélból lesz elvéve előtted...
Naplózva
ManoWar
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22863 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 12:13:51 »
Köszönöm a válaszokat! Azt hiszem, hogy akkor inkább passzolom a lehetőséget. Nem nagyon szoktunk autópályázni, de csak egyszer kell, hogy hosszabb legyen a fékút, mint lehet, és akkor sokkal drágább lehet a "móka" annál, mint amennyit a 4 gumin spóroltam.
Naplózva
rotti
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22864 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 14:06:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.05.14 csütörtök, 10:38:51
Ezekkel a felnikkel nekem egyetlen bajom van: 4 csavar, 7 küllő? Sehogy nem adja ki az osztást... Lenne egy felnikupak középen, vagy csak 6 küllő a 4 csavarhoz...
AndyA
gyári Ford felni...tehát gondolom baj nem lehet velük,nekem nagyon bejön,marad is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22865 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 14:20:54 »
Idézetet írta: rotti - 2015.05.14 csütörtök, 14:06:37
gyári Ford felni...tehát gondolom baj nem lehet velük,nekem nagyon bejön,marad is.
Attól még mindig nem lesz idéje, hogy gyári Ford. Mondhatni, idétlenül néz ki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22866 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 14:48:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.05.14 csütörtök, 10:38:51
Ezekkel a felnikkel nekem egyetlen bajom van: 4 csavar, 7 küllő? Sehogy nem adja ki az osztást... Lenne egy felnikupak középen, vagy csak 6 küllő a 4 csavarhoz...
AndyA
tragédia
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
caratyuska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22867 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 15:03:00 »
Saját tapasztalatom alapján mondhatom igazat szólsz. Dunlop Blueresponse mittudomén gumi, most futott ki garból, van benne kb 5000km, nem kopott nem fűrészfogas, nem szálszakadt, a felnik is a gumival egyidősek, teljesen rendben. Óvatosan vezetek, kerülöm a fedeleket is, a gumim mégis üt. Nem tudok vele mit csinálni, centír természetesen volt, futómű állítás is.
Idézetet írta: kulani - 2015.04.14 kedd, 19:45:34
A Dunlop baja a gyenge oldalfal, ami miatt ugyan nagyon takarékos tud lenni (alacsony gördülési ellenállás), jók a száraz fékezési adatai is (alacsony saját tömeg), ellenben az első szigorúbb kátyú kivégzi.
A Brigi T001 sokkal jobb választás, saját flottáinkon százas nagyságrendben használjuk, öröm és boldogság.
Nem tudom, mennyiért láttad ezeket a gumikat, én 22.500-ért tudok Misi Primacy 3-ast (V index, 2015-ös gyártás).
De aki keveset jár, mint te, az nagyon jól tud járni a Hankook Ventus Prime 2-vel, ami a méretedben 16.800 forint (H index, 2014 végi gyártás). Ez egy picit fogyósabb gumi, de ennyiért....
(Tavaly a Brigit 19.990-ért árultuk, idén a Misire tettünk. Megjegyzem, a P3-at már évek óta csak dicsérem itt a fórumban.)
Naplózva
Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22868 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 23:08:41 »
Idézetet írta: ManoWar - 2015.05.14 csütörtök, 11:17:49
Kedves Fórumtársak!
Felajánlottak egy lehetőséget, és nem tudom, hogy éljek-e vele? Az egyik ismerősöm eladta a Fiat Doblo haszongépjárművét, és mivel nagyon nyomott áron vitték el, így a téli gumikat nem adta hozzá. Mivel kellene a hely neki, így felajánlotta a 4 gumit, hogy ha kell, akkor vihetem (Bridgestone Blizzak LM-18 C típusú gumik, méretük 195/60 R16, 99/97T). Az internetes gumiabroncs váltóméret kalkulátorok szerint akár jó is lehet az MK3 Mondeora... Van értelme elfogadnom, vagy nagyon halott az ötlet?
C-s gumit nem szerelünk személyautóra.
Meg LM-18.... az sem éppen tegnapi gyártás lesz.
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22869 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 23:13:57 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.14 csütörtök, 11:23:38
Gondolom nem fogsz vele padlógázon száguldozni, de a T-s sebességindex az nem igazán jó.
Téli guminak egy Mk3 kombira? Öööö, miért is ne lenne ez elég?
Ezt még a hírhedten *** osztrák rendőrök is elfogadják. OK, kell ragasztani egy matricát a műszerfalra, hogy max 190-nel szabad menni, amikor ez a gumi van fenn.
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22870 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 23:17:55 »
Idézetet írta: caratyuska - 2015.05.14 csütörtök, 15:03:00
Saját tapasztalatom alapján mondhatom igazat szólsz. Dunlop Blueresponse mittudomén gumi, most futott ki garból, van benne kb 5000km, nem kopott nem fűrészfogas, nem szálszakadt, a felnik is a gumival egyidősek, teljesen rendben. Óvatosan vezetek, kerülöm a fedeleket is, a gumim mégis üt. Nem tudok vele mit csinálni, centír természetesen volt, futómű állítás is.
Nem vagyok nagy barátja az eco gumiknak, de talán most nem a gumi a hibás.
Kellene csinálnod egy dinamikus kerékcentrírozást. Az a lényege, hogy a kereket nem leszerelve egyensúlyozzák ki, hanem a komplett futóművel együtt. Az ütést okozhatja a féktárcsa, a féltengely, valamelyik csapágy is.
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22871 Dátum:
2015.05.18 hétfő, 10:30:13 »
Sziasztok!
Ha van egy adott gumi (gyári méret) 205/55 R16-os, akkor rá lehet tenni nyár igumiból 205/50 R16-ost???
Ha igen, mi lesz a változás??
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22872 Dátum:
2015.05.18 hétfő, 10:46:45 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.05.18 hétfő, 10:30:13
Sziasztok!
Ha van egy adott gumi (gyári méret) 205/55 R16-os, akkor rá lehet tenni nyár igumiból 205/50 R16-ost???
Ha igen, mi lesz a változás??
Jó egy centivel kisebb lesz a gumi átmérője (alacsonyabb lesz az oldalfal).
AndyA szokott linkelni oldalt (itt is, felni-gumi topicban is), ahol vizuálisan is láthatod az eredményt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22873 Dátum:
2015.05.18 hétfő, 11:15:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.18 hétfő, 10:46:45
Jó egy centivel kisebb lesz a gumi átmérője (alacsonyabb lesz az oldalfal).
AndyA szokott linkelni oldalt (itt is, felni-gumi topicban is), ahol vizuálisan is láthatod az eredményt.
http://www.willtheyfit.com/
AndyA (
)
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22874 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 14:26:39 »
Van 4 db utolsó ilyen:
205/55R16 Hankook K115 Ventus Prime 2 H 15.990 (2014. végi gyártás)
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22875 Dátum:
2015.05.29 péntek, 15:51:47 »
Megvannak a Michelin Cross Climate árai. Mondeo méretekben ezek vannak:
195/60R15 26.500
195/65R15 21.990
205/55R16 27.500
205/60R16 34.300
215/55R16 43.990
225/45R17 36.990
225/50R17 51.990
(Más Mondeo méretekben egyelőre nem gyártják.)
A Cross Climate elvileg egyesíti a téli és a nyári gumik előnyeit, azaz nem kell többé két szettet raktározni, illetve szezonváltáskor cserélni.
A mai napon láttam először ilyen gumit, kicsit úgy érzem magam, mint az óvodás Pistike, amikor először látott zsiráfot: ilyen állat nincs is.
Szerintem (az első benyomásom alapján) ez egyszerűen egy iszonyú jó négyévszakos gumi, de azoknak, akik főleg városban használják az autóikat, azoknak bejöhet. (Azaz télen nem találkoznak mély hóval, nyáron nem csapatnak kanyargós hegyi utakon.)
A valós értékeléssel várjuk meg az első méréses teszteket, vagy az első egy-két szezont flottákon.
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22876 Dátum:
2015.05.29 péntek, 15:52:49 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.05.18 hétfő, 10:30:13
Ha van egy adott gumi (gyári méret) 205/55 R16-os, akkor rá lehet tenni nyár igumiból 205/50 R16-ost???
Nem.
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22877 Dátum:
2015.05.29 péntek, 15:55:12 »
Drága egyetlen arany moderátorok,
lécci vonjátok már össze ezt a topikot a felnigumissal, mert teljes a kavarodás.
Ez a sok léhűtő fórumtag képes és oda írja meg a tapasztalatait, és itt kérdez váltóméretekről meg egyéb általános gumis kérdésekről.
Nagy köszönettel,
K
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
renitens
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22878 Dátum:
2015.05.29 péntek, 19:53:47 »
Idézetet írta: kulani - 2015.05.29 péntek, 15:55:12
Drága egyetlen arany moderátorok,
lécci vonjátok már össze ezt a topikot a felnigumissal, mert teljes a kavarodás.
Ez a sok léhűtő fórumtag képes és oda írja meg a tapasztalatait, és itt kérdez váltóméretekről meg egyéb általános gumis kérdésekről.
Nagy köszönettel,
K
brrr....micsoda probléma.elvesznek az emberek a topikok útvesztőiben.abban a kettőben.
Naplózva
renitens
Vendég
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22879 Dátum:
2015.05.29 péntek, 20:01:40 »
Idézetet írta: kulani - 2015.05.29 péntek, 15:51:47
Megvannak a Michelin Cross Climate árai. Mondeo méretekben ezek vannak:
195/60R15 26.500
195/65R15 21.990
205/55R16 27.500
205/60R16 34.300
215/55R16 43.990
225/45R17 36.990
225/50R17 51.990
(Más Mondeo méretekben egyelőre nem gyártják.)
A Cross Climate elvileg egyesíti a téli és a nyári gumik előnyeit, azaz nem kell többé két szettet raktározni, illetve szezonváltáskor cserélni.
A mai napon láttam először ilyen gumit, kicsit úgy érzem magam, mint az óvodás Pistike, amikor először látott zsiráfot: ilyen állat nincs is.
Szerintem (az első benyomásom alapján) ez egyszerűen egy iszonyú jó négyévszakos gumi, de azoknak, akik főleg városban használják az autóikat, azoknak bejöhet. (Azaz télen nem találkoznak mély hóval, nyáron nem csapatnak kanyargós hegyi utakon.)
A valós értékeléssel várjuk meg az első méréses teszteket, vagy az első egy-két szezont flottákon.
mekkora királyság.azért lett külön téli és nyári gumi,mert a 4évszakos mindig xar volt.Nincs új a nap alatt.A sok marha meg megeszi.
Nem lehet már jobb "szezonos" gumit készíteni,most ismét előhúzták a jó öreg 4évszakost,ami igazán semmire nem használható.....
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22880 Dátum:
2015.05.29 péntek, 20:31:56 »
Idézetet írta: kulani - 2015.05.29 péntek, 15:55:12
Drága egyetlen arany moderátorok,
lécci vonjátok már össze ezt a topikot a felnigumissal, mert teljes a kavarodás.
Ez a sok léhűtő fórumtag képes és oda írja meg a tapasztalatait, és itt kérdez váltóméretekről meg egyéb általános gumis kérdésekről.
Nagy köszönettel,
K
Támogatom.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22881 Dátum:
2015.05.30 szombat, 13:13:59 »
Idézetet írta: kulani - 2015.05.29 péntek, 15:55:12
Drága egyetlen arany moderátorok,
lécci vonjátok már össze ezt a topikot a felnigumissal, mert teljes a kavarodás.
Ez a sok léhűtő fórumtag képes és oda írja meg a tapasztalatait, és itt kérdez váltóméretekről meg egyéb általános gumis kérdésekről.
Nagy köszönettel,
K
Kész!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22882 Dátum:
2015.05.30 szombat, 15:37:25 »
Idézetet írta: renitens - 2015.05.29 péntek, 20:01:40
mekkora királyság.azért lett külön téli és nyári gumi,mert a 4évszakos mindig xar volt.Nincs új a nap alatt.A sok marha meg megeszi.
Nem lehet már jobb "szezonos" gumit készíteni,most ismét előhúzták a jó öreg 4évszakost,ami igazán semmire nem használható.....
Vmi azért bűzlik ..... Távolálljon tőlem, hogy fetisezzem a 4 évszakos gumikat. Steve tudja a legjobban, hogy van 4 db Misi A5-öm télire (frd4ever
) és most vettem a GYÁRILAG szerelt nokian all weather+ helyett misi primacy3-at. DE: nem mindenki jár síelni... Tehát, aki kis hazánk területén autózik és nem 50ekm-et évente és nem akar az őszi-tavaszi gumicserékkel bajlódi, annak lehet, nem lesz rossz választás.
PS: Steve nekem annyiért adja a gumikat, mint nektek...
PS2: tudom, hogy a 4 évszakos gumi=kombináltfogó, de azért várjunk vmi ADAC-tesztet (
) is. Hátha nem hazudnak akkorát...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22883 Dátum:
2015.05.30 szombat, 19:31:32 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.05.30 szombat, 13:13:59
Kész!
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Felnik, gumik
«
Új hozzászólás #22884 Dátum:
2015.05.30 szombat, 19:41:30 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.30 szombat, 15:37:25
tudom, hogy a 4 évszakos gumi=kombináltfogó, de azért várjunk vmi ADAC-tesztet (
) is. Hátha nem hazudnak akkorát...
Pontosan ezt gondolom én is :-)
Amikor megjelentek az első írások a CC-ről, akkor itt is alaposan felkeltette az érdeklődést, de akkor még nem voltak árak, csak hogy "10 százalékkal lesz drágább." Ez nagyjából stimmel is, de természetesen a téli árhoz képest (ami eleve jó 10 százalékkal magasabb a nyári gumi áraknál).
Az árakat tehát ismerjük, most már csak az a kérdés, valójában mit tud a gumi. A power user-eknek (tehát akik sokat mennek, és minden időjárásban el kell tudniuk indulni) nyilván nem lesz alternatíva a téli-nyári szettek helyett. Másoknak - ha a független tesztek igazolják a gyári optimizmust - esetleg igen.
Szóval egyelőre nincs arról szó, hogy nagyon ajánlgatnám a CC-t, csak a miheztartás miatt beírtam az árakat.
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22885 Dátum:
2015.05.30 szombat, 20:43:29 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.05.30 szombat, 13:13:59
Kész!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22886 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 14:13:01 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.05.30 szombat, 13:13:59
Kész!
Gratulálok az ostobaság támogatóinak.
Pont hogy nem összevonni, hanem az ide nem illőt oda átbhaszni kellett volna. Az abroncsteszt topik nagyon is hasznos volt, csak a sok tehetséges fórumtag nem tud kettőig sem logaritmus alatt létezni, ezért meg azok szhopnak akik szeretnék a topikokat rendeltetésszerűen használni.
Ennyi tehetséggel vonjuk össze az összes MK4- és hasonló topikot mert minek. Meg az összes off topikot a zenével meg a fotóval, meg a főzőcskével. azokat is alig nézik, akkor meg minek tematizálni.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22887 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:08:12 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 14:13:01
Gratulálok az ostobaság támogatóinak.
Pont hogy nem összevonni, hanem az ide nem illőt oda átbhaszni kellett volna. Az abroncsteszt topik nagyon is hasznos volt, csak a sok tehetséges fórumtag nem tud kettőig sem logaritmus alatt létezni, ezért meg azok szhopnak akik szeretnék a topikokat rendeltetésszerűen használni.
Ennyi tehetséggel vonjuk össze az összes MK4- és hasonló topikot mert minek. Meg az összes off topikot a zenével meg a fotóval, meg a főzőcskével. azokat is alig nézik, akkor meg minek tematizálni.
Ha nem vonom össze, én vagyok a szemét, hogy nincs semmi megcsinálva. Ha megcsinálom, akkor most ez a baj.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22888 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:23:30 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 14:13:01
Gratulálok az ostobaság támogatóinak.
Pont hogy nem összevonni, hanem az ide nem illőt oda átbhaszni kellett volna. Az abroncsteszt topik nagyon is hasznos volt, csak a sok tehetséges fórumtag nem tud kettőig sem logaritmus alatt létezni, ezért meg azok szhopnak akik szeretnék a topikokat rendeltetésszerűen használni.
Ennyi tehetséggel vonjuk össze az összes MK4- és hasonló topikot mert minek. Meg az összes off topikot a zenével meg a fotóval, meg a főzőcskével. azokat is alig nézik, akkor meg minek tematizálni.
Én úgy gondolom, hogy nagyon-nagyon kevés olyan hozzászólás volt, ami ténylegesen abroncsteszt volt. Az a pár ADAC és hasonló teszt, ami be lett linkelve, szerintem nem ér külön topicot. Azt pedig nem tekintem én tesztnek, hogy valaki beírja, hogy "mentem már ezer km-t ezzel a gumival és nagyon jó".
Az abroncsteszt topicnak max úgy lenne értelme, hogy zárt a topic és az odaillő hozzászólásokat a moderátorok rakosgatják át oda.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22889 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:42:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.01 hétfő, 15:23:30
Én úgy gondolom, hogy nagyon-nagyon kevés olyan hozzászólás volt, ami ténylegesen abroncsteszt volt. Az a pár ADAC és hasonló teszt, ami be lett linkelve, szerintem nem ér külön topicot. Azt pedig nem tekintem én tesztnek, hogy valaki beírja, hogy "mentem már ezer km-t ezzel a gumival és nagyon jó".
Az abroncsteszt topicnak max úgy lenne értelme, hogy zárt a topic és az odaillő hozzászólásokat a moderátorok rakosgatják át oda.
értelek, de nem te csináltad a topikot, nem te írtál bele, de te szünteted meg... szerinted?
ennyi erővel bemegyek az MK2 topikba, vakarózok egy kicsit és megszüntetem a fék, tdci, meg a thökömsetudja melyik topikot. szerinted?
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22890 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:45:55 »
Idézetet írta: Scratch - 2015.06.01 hétfő, 15:08:12
Ha nem vonom össze, én vagyok a szemét, hogy nincs semmi megcsinálva. Ha megcsinálom, akkor most ez a baj.
öhöm, direkt ezért csináltuk meg külön, hogy akár átcopyzva mehessen tovább bármerre (tudástár, wiki, bárhova, egyszerűbb lenne benne keresni, visszamenőlegesen is. stb.) csak az offot kellett volna onnan áttenni a felni/gumiba, és lett volna egy hasznos topik.
most már ez sincs. vissza lehet még csinálni?
Kulani is eltévedt, senki sem kérte hogy oda tegye be az árait. aki meg ott kért árat, az is eltévedt egy kicsit. ABRONCSTESZT topik.
tanuljunk már meg olvasni és szöveget értelmezni.
ps.: picit a jövőbe nézve, ha pár ember kapna minimális karbantartási jogot, akkor este kb 5 perc alatt rendbe lehetne tenni az egyes topikokat az offtól. persze ahhoz az kellene hogy az legyen moderátor aki legalább olvasni tud, szeretne rendet azokban a topikokban amit olvas, ésatöbbikéremalásantisztelettel
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.01 hétfő, 15:48:14 írta Arabic
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22891 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:46:35 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 15:42:37
értelek, de nem te csináltad a topikot, nem te írtál bele, de te szünteted meg... szerinted?
ennyi erővel bemegyek az MK2 topikba, vakarózok egy kicsit és megszüntetem a fék, tdci, meg a thökömsetudja melyik topikot. szerinted?
Én ha akarnék, akkor se tudnék semmit megszüntetni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22892 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:48:34 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.01 hétfő, 15:46:35
Én ha akarnék, akkor se tudnék semmit megszüntetni.
csak kértél valamit...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22893 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:58:32 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 15:48:34
csak kértél valamit...
Még csak azt se
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22894 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 15:59:57 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.01 hétfő, 15:58:32
Még csak azt se
bocs, valóban.
támogattál egy topik megszűntetést amibe talán nem is írtál?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22895 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:34:36 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 15:59:57
bocs, valóban.
támogattál egy topik megszűntetést amibe talán nem is írtál?
Szerintem írtam.
És nem a megszűntetése lett kérve, hanem az összevonása ezzel a topic-kal, azaz információnak nem szabadott elvesznie.
És most kérném, hogy ezt az egész off beszélgetést tegyék át egy megfelelő helyre
Szerk.: igen, pl ez a hozzászólás az Abroncstesztek topicban volt és most itt van pár hsz-el feljebb/lejjebb (kinek hogy):
http://mondeo.hu/index.php?topic=28.msg996868#msg996868
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.01 hétfő, 16:37:18 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22896 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 16:52:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.01 hétfő, 16:34:36
Szerintem írtam.
És nem a megszűntetése lett kérve, hanem az összevonása ezzel a topic-kal, azaz információnak nem szabadott elvesznie.
pontosan az összevonással lett hazavágva az egész. kapis?
elég lett volna kitakarítani.
kb annyi lett most csinálna, mintha otthon a rendrakás helyett összenyitottad volna a konyhát meg a fürdőt. mindkettő vizes helység, hidegburkolattal, de mégsem mutat jól összenyitva.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22897 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 17:50:49 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 16:52:53
pontosan az összevonással lett hazavágva az egész. kapis?
elég lett volna kitakarítani.
kb annyi lett most csinálna, mintha otthon a rendrakás helyett összenyitottad volna a konyhát meg a fürdőt. mindkettő vizes helység, hidegburkolattal, de mégsem mutat jól összenyitva.
Fürdök a kádban, mellettem a kiskacsák és közben megkavarom a tejet, hogy ki ne fusson. Mi a probléma?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kulani
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: leet
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22898 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 21:47:06 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.06.01 hétfő, 16:52:53
pontosan az összevonással lett hazavágva az egész. kapis?
elég lett volna kitakarítani.
Az abroncstesztes topik valójában nem töltötte be a feladatát, mert valós tapasztalat, beszámoló kevés érkezett, ugyanakkor oda volt szegezve a generációfüggetlen topiklista tetejére és "elvitte" az egységsugarú érdeklődőket a gumis-felnis topiktól.
Az ottani hozzászólások nem lettek törölve, csak át lettek fésülve ebbe a topikba. Tehát továbbra is elérhetőek, a keresőmotorok simán megtalálják. Aki felhasználók tapasztalataira kíváncsi, az ráadásul a neten több helyen is talál ilyen vélemény-oldalakat. Ha angolul vagy németül is beszél, akkor meg pláne.
Én ezek miatt kértem az egységesítést.
De őszintén szólva még egy dolog. Halkan mondom: bizony nagy kérdés, mire jó a felhasználók véleménye. Olyan sok a változó, hogy Józsi amúgy teljesen valós tapasztalatai esetleg teljesen értelmezhetetlenek Jancsi számára.
A legfőbb problémák:
- átlagos vezető és átlagos felhasználás esetén a gumik közötti különbség nagyon kicsi. Leginkább az extrém helyzetekben mutatkozik meg egy jó gumi előnye. Az nagyon nem mindegy, hogy sikerül-e lefékezni fél méterrel a másik autó hátsó lökhárítója előtt, vagy az a mi motorterünkben végződik. Ha valaki szerencsés, elgurul úgy több tízezer kilométert, hogy egyszer sem kell padlóig nyomnia a fékpedált. Minden dicséret a defenzív vezetési stílusának. Meg az őrangyalának. De a véleménye nem lesz mérvadó.
- az átlagos vezetőnek nincs összehasonlítási alapja. Általában elmegy az előző gumijával addig, amíg a gumis nem figyelmezteti a cserére, majd egy több éves, több tízezer km-t futott
valamilyen
gumit kicserél egy új gyártású, másik
valamilyen
gumira. Ebben az esetben az új gumihoz az összehasonlítási alap egy meglehetősen esetleges, erősen használt gumi. Ugyanakkor nincs tapasztalata az árkategória piacvezető darabjaival, csak egyetlen típust ismer - ami az autóján van. Érdekelne-e annak az étterem kritikusnak a véleménye, aki évek óta nem járt más étteremben, csak abban, amiről éppen ír?
- a felhasználási körülmények is szélsőségesen eltérőek lehetnek. Van egy cégünk, az ő autóikon mindig nagyon gyorsan és csúnyán elkopnak a gumik. Kiderült, hogy a céges mélygarázs extrém szűk, és minden beparkolás és kiparkolás során, illetve a kijárat megközelítése előtt egy csomót kell álló helyben tekergetni a kormányt a nyers beton padlón. Amikor egyszer egy megbeszélésre mentünk ki hozzájuk, egyből a homlokunkra csaptunk, hogy megvan a megfejtés :-) És ez csak egy példa volt :-)
- a leírt vélemények gyakran polarizáltak. Ha valakinek valamiben nem felel meg egy termék (legyen az akár egy gumiabroncs), gyakran általános szarozás lesz belőle. A fordítottját is ismerjük. A pszichológia is: "kognitív disszonancia" a neve annak a jelenségnek, amikor valaki védi a saját döntését/választását az esetleges negatív tapasztalatait elfojtja, a pozitívumokat felnagyítja.
A személyes tapasztalatok természetesen mindig érdekesek, gyakran tanulságosak. De ugyanolyan jó helyen vannak az általános gumis-felnis topikban, mint egy külön erre fenntartottban.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.01 hétfő, 21:50:26 írta kulani
»
Naplózva
Gumik Mondeóra és másra:
i.szekeres@kulani-tyres.hu
Arabic
Vendég
Válasz: Abroncstesztek
«
Új hozzászólás #22899 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 22:02:20 »
Idézetet írta: kulani - 2015.06.01 hétfő, 21:47:06
Az abroncstesztes topik valójában nem töltötte be a feladatát, mert valós tapasztalat, beszámoló kevés érkezett, ugyanakkor oda volt szegezve a generációfüggetlen topiklista tetejére és "elvitte" az egységsugarú érdeklődőket a gumis-felnis topiktól.
Teee kocamondeós
aki francia autóval jár az itt ne szóljon be.
inkább adj ajánlatot opel combo nyári gumira, most 175/65/14 van rajta. (1,3cdti) nem 185/65/14 kell rá? kicsit alacsonynak tűnik a gép.
köszi
Naplózva
Oldalak:
1
...
451
452
453
454
455
456
457
[
458
]
459
460
461
462
463
464
465
...
555
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ