Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:31:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11970177 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #11300 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 19:04:59 »

Hétvégén nyomtam egy 400km-t a járgányba és egyre jobban tetszik. Egy dolog azonban nem hagy nyugodni. Az anyósülés felől leginkább 50km/h alatt érdekes zürejek jönnek. Valami elég szépen berezonál. A pontos helyet nem sikerült feldíreíteni, de elég idegesítő. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Ötlet! NE menj 50 alatt!!! nyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11301 Dátum: 2012.09.25 kedd, 09:36:26 »

Jól értelmezem, hogy nagyjából egy 100-as a DPF kiprogramozás?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11302 Dátum: 2012.09.25 kedd, 09:51:10 »

Jól értelmezem, hogy nagyjából egy 100-as a DPF kiprogramozás?
Csak egy infó, ha valakit érdekel: cimbimnél most chippel, egr-el együtt ~60-65 ból kijön a dpf kiirtása szofveresen (gondolom mechanikusan is ki kell ütni azt a koromcsapdát előtte ami nem tudom mennyibe kerül  eplus2).
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11303 Dátum: 2012.09.25 kedd, 10:54:19 »

Motoros ülés javító készlet.

Vik említette, hogy létezik ilyen (csavarok, műanyag perselyek, stb). Rákérdeztem, hogy mi a cikkszáma. Úgy tűnik, hogy mégsincs ilyen, csak garanciális javításhoz kaptak. Szép, nem?
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg697005#msg697005
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11304 Dátum: 2012.09.25 kedd, 11:07:35 »

Emlékszem erre, de azért ennél jobb lenne valami konkrétabb leírás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11305 Dátum: 2012.09.25 kedd, 14:30:07 »

Hi,

MKIII-ra megvan az EGR tisztítás, ez MK4-re is megtalálható valahol?
Jani neked tuti van erre "anyagod"
Linkeld be nekem légyszi.
Lesz ráérős időm lehet kitisztítom, vagy ledugózom.
Miért is jó az nekem ha ledugózom a genyába?
Mivel lesz jobb az autó?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11306 Dátum: 2012.09.25 kedd, 21:50:04 »

Tegnap volt egy kis muncheni autobahn.  vigyor3 finom
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11307 Dátum: 2012.09.25 kedd, 22:44:05 »

Hi,

MKIII-ra megvan az EGR tisztítás, ez MK4-re is megtalálható valahol?
Jani neked tuti van erre "anyagod"
Linkeld be nekem légyszi.
Lesz ráérős időm lehet kitisztítom, vagy ledugózom.
Miért is jó az nekem ha ledugózom a genyába?
Mivel lesz jobb az autó?

Úgytudom a 2.0-nál igen rossz helyen van, a motor hátulján.  1.8 és 2.2 az könnyen hozzáférhető
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11308 Dátum: 2012.09.25 kedd, 22:55:58 »

Tegnap volt egy kis muncheni autobahn.  vigyor3 finom
Oszt milyen értéket olvastál le a sebességmérődről, amikor megláttad a Porsche-t a tükörben?  wow1  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11309 Dátum: 2012.09.26 szerda, 06:17:32 »

Oszt milyen értéket olvastál le a sebességmérődről, amikor megláttad a Porsche-t a tükörben?  wow1  eplus2

Gps: 209. ( porsche miatt fékeznem kellet)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11310 Dátum: 2012.09.26 szerda, 06:50:07 »

Gps: 209. ( porsche miatt fékeznem kellet)

Miért szivattad szegényt?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11311 Dátum: 2012.09.26 szerda, 06:57:25 »

Tegnap volt egy kis muncheni autobahn.  vigyor3 finom
Autóval menni az Oktoberfestre?  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11312 Dátum: 2012.09.26 szerda, 08:07:14 »

Azért mondjuk sacc/kb semmi köze a 2 dolognak egymáshoz.
Nem hiszem, hogy fizikailag mivel más pl a befecskendező rendszer, vagy DPF-stb szűrők, ezek beleszólnak abba, hogy ez hogyan legyen.

stealt: a Tiéd is így indul?
(ha igen, küldd már at az ECUdból a progit, mer rátöltöm az enyimre. Ez is 2.2...  eplus2)

Gondolom pár hónap múlva a háziprogramozók rájönnek majd, hogy hogyan kell ezt beírni az cuba, s akkor a chip mellett ugye lett egy külön dolog a portfólióban a :
1. DPF kiírás,
2. EGR kiírás.
s 3.-ként jön majd az egygombos índítás is.



steeeeeeeeeeeeeeeeeeeealt, mondj má vmit!  nyes  worship
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11313 Dátum: 2012.09.26 szerda, 08:12:33 »

Hi,

MKIII-ra megvan az EGR tisztítás, ez MK4-re is megtalálható valahol?
Jani neked tuti van erre "anyagod"
Linkeld be nekem légyszi.
Lesz ráérős időm lehet kitisztítom, vagy ledugózom.
Miért is jó az nekem ha ledugózom a genyába?
Mivel lesz jobb az autó?


Te most szivatsz, ugye?  falbav  vigyor3
A múltkor szúrtam le a többieket, akik szintén ezt kérdezték, hogy olvassanak már vissza!  nyes

Neked most összefoglalom nagyjából, de csak azért, mert látom, hogy a JB-ért még a lengyelekkel is szivattad magad jó ideig... Wink

Tisztíthatsz EGR-t, de felesleges, mert ez magát tisztítja (ettől még taknyos, de nem annyira, mint MK3). Leállítás, elsőajtókkinyitássa után tisztul, percenként csinálja és max 16x; ugyanekkor mozgatja át a pillangószelepet is (+ kattog egy relé, amikor indul a folyamat, tehát ez a 3 hang van, ezt nem tudják, hogy mi szokott lenni). Leszedheted az EGR-t, de szhar helyen van (+vízhűtéses, stb, nem egyszerű). Ha csak dugózod, akkor EU4-től hibát dob, ezért szoktak a lemezen pici furatot hagyni (kérdés: így van-e értelme). Ha kell kiírják sw-ből Neked (kérdés: a hw-t benthagyod-e).
Hogy jó-e? Állítólag jó ha kint van, mert az égéshez csak friss levegő kerül így (+PCV trutymó); állítólag nem jó ha kint van, mert a motor néha igényli a magasabb hőfokú "levegőt". Én a múltkor a visszavezető csövet vettem le, az rendesen ganés volt a szívócsőbe becsatlakozásnál (ott keveredik a korom a PCV miatti olajos levegővel, s így olajsár van ott gyakorlatilag), lsd fotókat.
Én egyelőre fenthagytam.
Ha kiírtanám, azt a PCV-vel együtt tenném, akkor van sztem értelme.

A TDCi topikba raktam be fotókat asszem még a galaxyhoz az egr rendszerről (ua, mint mondi).
TrekXC kolléga megoldotta a Galaxyját, s állítólag ez is számít abban, hogy a spritmonitoron fogyasztáselső (bár prémium go-t nyomat mindig).  eljen Konzultálj vele.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11314 Dátum: 2012.09.26 szerda, 08:13:22 »

Úgytudom a 2.0-nál igen rossz helyen van, a motor hátulján.  1.8 és 2.2 az könnyen hozzáférhető

2.2-n is hátul van. Szopókás.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11315 Dátum: 2012.09.26 szerda, 08:15:04 »

Ford Power kulcsnélküli indítás - nyomvatartás nélküli indítás (csak pöccre):

Visszahívtak Fordék. Nem azt a választ kaptam, hogy csak EU5 tudja!
Állítólag csak 1 bitnek az átlökése és tudhatja az autó ezt a dolgot. Viszont, hogy ez melyik, hol van, nem tudni.
Vagy a PCM -ben lehet, vagy a BCM -ben.
A sorrend a következő lesz nekem:
1. nemsokára megyek kötelező szervizre, s ott megnézzük, hogy van-e olyan konfig beállítás, amivel ez a dolog előcsalogatható. Ha nincs:
2. frissítjük az autó sw-ét, mindent, amit lehet. Utána ismét megnézzük. Ha még mindig nem játszik, akkor Fordék tudománya megállt.
De nekem még lesz egy ászom:
van egy ismerősöm, chippeket ír (meg egr-t, dpf-t kiír, saját magának bütykölgeti a kocsija sw-ét stb), beszélek majd vele, hogy ő mit gondol, s ha lát esélyt, olvassa fel a progikat, azt' nézze már át azt a pár ezer sort, hogy lát-e vhol vmi beavatkozási lehetőséget.
Ha tudok vmit, majd beszámolok.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11316 Dátum: 2012.09.26 szerda, 08:17:20 »

Srácok!

Aki cserélt már csak gumit az ablaktörlő lapátban, az írja már le, hogy mi a folyamata a dolognak! Thx  worship

(hogyan szeded le a végeket, hol érdemes és milyen profilú gumit venni, mibe fáj)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11317 Dátum: 2012.09.26 szerda, 08:22:06 »

Autóval menni az Oktoberfestre?  nyes

Nem sokat veszítettem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11318 Dátum: 2012.09.26 szerda, 09:18:09 »

Srácok!

Aki cserélt már csak gumit az ablaktörlő lapátban, az írja már le, hogy mi a folyamata a dolognak! Thx  worship

(hogyan szeded le a végeket, hol érdemes és milyen profilú gumit venni, mibe fáj)


http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg647248#msg647248

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg647257#msg647257

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg567413#msg567413

A félreértések elkerülése végett, következő részt nem sértésnek szánom!!!  poigneemain
Válasz

ÁLJ, ÁLLJ, ÁLLJ ! ! !
Gyerekek!
Olvassatok már vissza légy szíves mielőtt kérdeztek/válaszoltok vmit!
vigyor3
Ezt pont két hete kaptuk meg! szomoru1
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11319 Dátum: 2012.09.26 szerda, 09:31:42 »

Ford Power kulcsnélküli indítás - nyomvatartás nélküli indítás (csak pöccre):

Visszahívtak Fordék. Nem azt a választ kaptam, hogy csak EU5 tudja!
Állítólag csak 1 bitnek az átlökése és tudhatja az autó ezt a dolgot. Viszont, hogy ez melyik, hol van, nem tudni.
Vagy a PCM -ben lehet, vagy a BCM -ben.
A sorrend a következő lesz nekem:
1. nemsokára megyek kötelező szervizre, s ott megnézzük, hogy van-e olyan konfig beállítás, amivel ez a dolog előcsalogatható. Ha nincs:
2. frissítjük az autó sw-ét, mindent, amit lehet. Utána ismét megnézzük. Ha még mindig nem játszik, akkor Fordék tudománya megállt.
De nekem még lesz egy ászom:
van egy ismerősöm, chippeket ír (meg egr-t, dpf-t kiír, saját magának bütykölgeti a kocsija sw-ét stb), beszélek majd vele, hogy ő mit gondol, s ha lát esélyt, olvassa fel a progikat, azt' nézze már át azt a pár ezer sort, hogy lát-e vhol vmi beavatkozási lehetőséget.
Ha tudok vmit, majd beszámolok.  Wink


Köszi az infót! Smiley
Akkor én is leírom újra az ablaktörlő gumi cseréjét SmileySmileySmiley

Kis csavarhúzóval szépen le lehet pattintani a lapát végén a záró sapkát.
Utána a lapát fém tartóján a gumi végén van egy kicsi pöcök azt ki kell feszíteni, és már húzható is ki a gumi.
Én egy élűt tettem bele eddig ,mert ezt tudtam beszerezni, sajnos a nagy multi bevásárló központokban csak ilyet találtam.
Létezik 5 és 7 élű is, az lenne a tuti, de nem vagyok képes beszerezni.
A gumi profilja minden aero-s ablaktörlőlapátnál ugyanaz, tehát nem lehet mellé lőni.
A másik probléma ami tényleg gond, hogy egyszerűen nincs 650 mm-es lapát az előbb említett üzletekben, ez is simán orvosolható egy kis hackeléssel, ügyesen össze kell ragasztani, úgy befűzni a gumit, hogy a vezetőoldal baloldalára essen a ragasztás és soha nem derül ki ,hogy ott toldva volt. Nem fog csíkozni, mert nagyon rövid ívhosszon mozog már ott a lapát, sok szerepe nincs.

Jó lenne végre találnom egy autósboltot ahol lehet kapni méterre, eddig ahol kérdeztem mindenki hülyének nézett, hogy mekkora egy láma vagyok, hogy nem veszek rá gyárit 8-10-18 ezerért. Na mindegy. Meg, hogy ilyen autóra nem illik sufnizni az ablaktörlő gumikkal.
Hát mondom ha max 3-4 hónapig bírja a gyári akkor inkább sufniznék, vagy adjanak rá fél év garanciát és már veszem is meg a gyárit akármennyiért.

A JB lökös beszerzése tényleg szívóág volt, de holnap már kész a kocsi, ez a lényeg  taps
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11320 Dátum: 2012.09.26 szerda, 09:49:22 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg647248#msg647248

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg647257#msg647257

http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg567413#msg567413

A félreértések elkerülése végett, következő részt nem sértésnek szánom!!!  poigneemain vigyor3
Ezt pont két hete kaptuk meg! szomoru1

Értem.
Azt a részt is linkeld be légy szíves, ahol le van írva, hogy hogyan lehet a kupakot leszedni, úgy, hogy még vissza is tudd rakni!
(a többit én is vágom az eddig hsz-okból Wink ).
(az állj-jal nem azért fékeztem a múltkor, mert nem olvastatok vissza, hanem kezdtétek keverni a dpf-et az egr-rel… kérdezni lehet mindig Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11321 Dátum: 2012.09.26 szerda, 10:01:31 »


Köszi az infót! Smiley
Akkor én is leírom újra az ablaktörlő gumi cseréjét SmileySmileySmiley

Kis csavarhúzóval szépen le lehet pattintani a lapát végén a záró sapkát.
Utána a lapát fém tartóján a gumi végén van egy kicsi pöcök azt ki kell feszíteni, és már húzható is ki a gumi.
Én egy élűt tettem bele eddig ,mert ezt tudtam beszerezni, sajnos a nagy multi bevásárló központokban csak ilyet találtam.
Létezik 5 és 7 élű is, az lenne a tuti, de nem vagyok képes beszerezni.
A gumi profilja minden aero-s ablaktörlőlapátnál ugyanaz, tehát nem lehet mellé lőni.
A másik probléma ami tényleg gond, hogy egyszerűen nincs 650 mm-es lapát az előbb említett üzletekben, ez is simán orvosolható egy kis hackeléssel, ügyesen össze kell ragasztani, úgy befűzni a gumit, hogy a vezetőoldal baloldalára essen a ragasztás és soha nem derül ki ,hogy ott toldva volt. Nem fog csíkozni, mert nagyon rövid ívhosszon mozog már ott a lapát, sok szerepe nincs.

Jó lenne végre találnom egy autósboltot ahol lehet kapni méterre, eddig ahol kérdeztem mindenki hülyének nézett, hogy mekkora egy láma vagyok, hogy nem veszek rá gyárit 8-10-18 ezerért. Na mindegy. Meg, hogy ilyen autóra nem illik sufnizni az ablaktörlő gumikkal.
Hát mondom ha max 3-4 hónapig bírja a gyári akkor inkább sufniznék, vagy adjanak rá fél év garanciát és már veszem is meg a gyárit akármennyiért.

A JB lökös beszerzése tényleg szívóág volt, de holnap már kész a kocsi, ez a lényeg  taps



http://www.nteam.hu/?t=products&afcs=002.011

Na ezekből melyik lehet a jó?  miaz
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11322 Dátum: 2012.09.26 szerda, 10:04:32 »

Értem.
Azt a részt is linkeld be légy szíves, ahol le van írva, hogy hogyan lehet a kupakot leszedni, úgy, hogy még vissza is tudd rakni!
(a többit én is vágom az eddig hsz-okból Wink ).
(az állj-jal nem azért fékeztem a múltkor, mert nem olvastatok vissza, hanem kezdtétek keverni a dpf-et az egr-rel… kérdezni lehet mindig Wink )

Valóban, az pont nincs ott, csak, hogy szedd le valahogy a kupakot.  vigyor3
És tényleg nem kötözködni akartam, csak a múltkori kicsit rosszul esett "érzékeny lelkemnek", mert bár valóban nem volt korrekt a hozzászólásom, és tudatlanul beleszóltam a dolgokba, de csak segíteni akartam. + Azért vannak nálam okosabbak, tapasztaltabbak is itt a fórumon, akik jól ki tudják javítani ezeket, és abból mindenki tanul szépen. worship Amit akkor írtál abban benne volt az is, hogy miért kérdezünk meg mindent többször.  szomoru1
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11323 Dátum: 2012.09.26 szerda, 10:37:11 »

Valóban, az pont nincs ott, csak, hogy szedd le valahogy a kupakot.  vigyor3
És tényleg nem kötözködni akartam, csak a múltkori kicsit rosszul esett "érzékeny lelkemnek", mert bár valóban nem volt korrekt a hozzászólásom, és tudatlanul beleszóltam a dolgokba, de csak segíteni akartam. + Azért vannak nálam okosabbak, tapasztaltabbak is itt a fórumon, akik jól ki tudják javítani ezeket, és abból mindenki tanul szépen. worship Amit akkor írtál abban benne volt az is, hogy miért kérdezünk meg mindent többször.  szomoru1


Ilyen profilú kell nekünk:
http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00004537
Aztán,hogy most 1 ,2 ,vagy 100 élű az már mindegy.
Ez lenne a zsír király, ha nem 61.5 cm -es lenne:
http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00001997

Jani,
Nem tudom leírni, hogy a műanyag sapit,hogy kell leszedni.
Megfogod a jobb kezeddel a lapátot, bedugod a lapos kisfejű műszerész csavarhúzó fejét a műanyag és a fém közé, kicsit megmozgatod és erőteljesen lehúzod.
Nekem az anyós ülés előtti lapátnál nem is kellett csavarhúzóznom, izomból le lehet tépni a műanyag sapit a cuccról. Az egyik oldalnál könnyebben jön, gondolom ott ahol a gyár is zárta a lapátot.
Igaz én azért voltam bátor, mert vettem egy no name törlőt és azon volt ugyebár 4 db műanyag sapka,tehát ha hibáznék volt mivel pótolni, de nem tört el, mert tulajdonképpen annyira egyszerű az a technika, hogy nincs ott amit eltörhessen.

Ja! Fontos, ha jobb kezes akkor a bal kezedben fogd a lapátot  nyes
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #11324 Dátum: 2012.09.26 szerda, 14:19:50 »

Sziasztok!

Most kérdeztem meg egy győri boltban  (skoda autósbolt) van nekik, s egyből rá is vágták, hogy erőszeretettel cserélik Bosch Aerotwin lapátokban.. 70 cm-esben létezik.

Talán holnap betudok menni, s ha meglesz beszámolok róla.

Üdv.: Peti

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11325 Dátum: 2012.09.26 szerda, 17:02:48 »

Valóban, az pont nincs ott, csak, hogy szedd le valahogy a kupakot.  vigyor3
És tényleg nem kötözködni akartam, csak a múltkori kicsit rosszul esett "érzékeny lelkemnek", mert bár valóban nem volt korrekt a hozzászólásom, és tudatlanul beleszóltam a dolgokba, de csak segíteni akartam. + Azért vannak nálam okosabbak, tapasztaltabbak is itt a fórumon, akik jól ki tudják javítani ezeket, és abból mindenki tanul szépen. worship Amit akkor írtál abban benne volt az is, hogy miért kérdezünk meg mindent többször.  szomoru1

Ja, ha a múltkor benne volt az is, akkor most azért is.  eplus2
Najóvanna  Wink law
(próbálnám a rendszergazdikat megfűzni, hogy legyenek topikstickie-k, ahol ilyen alapinfókat leírnénk, hogy először keress, aztán kérdezz, de eddig ez nem nagyon sikerült…)
De ez a fórum szerencsére eddig még szakmai tudott maradni (nincs trollkodás, stb (ugye olyan sincs, hogy mondok vmit, aztán meg az ellenkezőjét mondom, meg viccelkedek, hogy csak vicceltem, ugye nincs?)), tehát objektíven nézd ezt az egészet. Wink
Néha én is nehezebben fogalmazok meg dolgokat. Ha aktuálisan nem tetszik, akkor írsz egy privátot, hogy „te most nagyon „nehéz” voltál… ” s akkor értem majd. Smiley

(((Nézzük csak: kivel nincs itt vmi most rendben.  eplus2 hmmmm
tomeed: te mikor jössz már minitalikra?
stealt: remélem Te azért nem válaszolsz, mert a minitalikon való megjelenésedhez szükséges időket termeled elő.
 eplus2
)))
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11326 Dátum: 2012.09.26 szerda, 17:03:44 »


Ilyen profilú kell nekünk:
http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00004537
Aztán,hogy most 1 ,2 ,vagy 100 élű az már mindegy.
Ez lenne a zsír király, ha nem 61.5 cm -es lenne:
http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00001997

Jani,
Nem tudom leírni, hogy a műanyag sapit,hogy kell leszedni.
Megfogod a jobb kezeddel a lapátot, bedugod a lapos kisfejű műszerész csavarhúzó fejét a műanyag és a fém közé, kicsit megmozgatod és erőteljesen lehúzod.
Nekem az anyós ülés előtti lapátnál nem is kellett csavarhúzóznom, izomból le lehet tépni a műanyag sapit a cuccról. Az egyik oldalnál könnyebben jön, gondolom ott ahol a gyár is zárta a lapátot.
Igaz én azért voltam bátor, mert vettem egy no name törlőt és azon volt ugyebár 4 db műanyag sapka,tehát ha hibáznék volt mivel pótolni, de nem tört el, mert tulajdonképpen annyira egyszerű az a technika, hogy nincs ott amit eltörhessen.

Ja! Fontos, ha jobb kezes akkor a bal kezedben fogd a lapátot  nyes

(Tehát Te a cikkedet eredetileg balkezesnek kezdted írni ezek szerint…  eplus2 )
De a törlőgumi felőli oldalon dugjam be, vagy a teteje felől?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11327 Dátum: 2012.09.26 szerda, 17:05:29 »


...
Ez lenne a zsír király, ha nem 61.5 cm -es lenne:
http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00001997

...

van ilyen raktáron vhol 70cm-esben bp-n?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11328 Dátum: 2012.09.26 szerda, 17:08:12 »

van ilyen raktáron vhol 70cm-esben bp-n?


 Most nem akarok trollkodni, de elég nagy város ez a Budapest, szóval a válaszom: biztosan van.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11329 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:30:11 »

Most nem akarok trollkodni, de elég nagy város ez a Budapest, szóval a válaszom: biztosan van.  vigyor3

 vigyor3

ehhhh,
úgy látom, nekem kell majd utánajárnom...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11330 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:31:11 »

vigyor3

ehhhh,
úgy látom, nekem kell majd utánajárnom...


És utána itt leírnod.   vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11331 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:35:41 »

vigyor3

ehhhh,
úgy látom, nekem kell majd utánajárnom...


Ebbe az nteam boltba be tudok menni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11332 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:44:56 »

Ebbe az nteam boltba be tudok menni...

most?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11333 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:49:16 »

most?

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11334 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:51:06 »

nyes

Feszítővassal  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11335 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:57:12 »

most?


Gyorskocsiba van net?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11336 Dátum: 2012.09.26 szerda, 21:58:38 »

Gyorskocsiba van net?  vigyor3

 vigyor3
Te se vágod ezt a fogatalan szmájlit?...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11337 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:05:56 »

vigyor3
Te se vágod ezt a fogatalan szmájlit?...


A v8 fórumról? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11338 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:07:23 »

A v8 fórumról? eplus2

pszt
 nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #11339 Dátum: 2012.09.26 szerda, 23:25:09 »

És utána itt leírnod.   vigyor3
én norautonál vettem szép Valeo aerobladet, első szett kb 7-8e ft volt... mondjuk rá hogy 94-97%-os elégedettségem van. nagy agresszív madár/bogárkulát nem szedi le... még frissen, telibespriccelve se...egy szint után valahogy nem... Embarrassed
Naplózva
radish
Vendég
« Új hozzászólás #11340 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 17:30:33 »

De ez a fórum szerencsére eddig még szakmai tudott maradni (nincs trollkodás, stb (ugye olyan sincs, hogy mondok vmit, aztán meg az ellenkezőjét mondom, meg viccelkedek, hogy csak vicceltem, ugye nincs?)), tehát objektíven nézd ezt az egészet. Wink

Oké, azt hittem túl tetted magad rajta.
Azt, hogy mennyire szakmai ez a fórum, ne feszegessük....
Szerintem a múltkori "viccelődésem" még bőven belefért.

Más:
Ma bent voltam Kaposváron a Ford szervizben, hát néztek az egy gombos indításra irányuló kérdésemre egy nagyot. A múltkori szerelő srác nem volt bent, de a jövő héten minden "Fordosnak" fel kell menni a központba és a szervizfőnökkel egyetemben megígérték, hogy rákérdeznek erre, miután említettem, hogy itt a fórumon sokan szeretnén(e)k erre valami megoldást találni. (Ismerik és olvassák a fórumot.)

A jeladót (6.500,-) kicseréltem itthon, végre a valós külső hőmérsékletet látom.  nyes

« Utoljára szerkesztve: 2012.09.27 csütörtök, 17:32:43 írta radish » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11341 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 21:11:14 »

Végre kész az autóm, el se hiszem Smiley
Igen jó lett!  taps
Már csak a dupla kipuff hiányzik, de lassan az is meglesz.
Illetve ha valaki tud bontottan oldalszpoilert, az se baj ha törött, szóljon légyszi!

Köszönöm!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11342 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 23:39:09 »

Oké, azt hittem túl tetted magad rajta.
Azt, hogy mennyire szakmai ez a fórum, ne feszegessük....
Szerintem a múltkori "viccelődésem" még bőven belefért.

Más:
Ma bent voltam Kaposváron a Ford szervizben, hát néztek az egy gombos indításra irányuló kérdésemre egy nagyot. A múltkori szerelő srác nem volt bent, de a jövő héten minden "Fordosnak" fel kell menni a központba és a szervizfőnökkel egyetemben megígérték, hogy rákérdeznek erre, miután említettem, hogy itt a fórumon sokan szeretnén(e)k erre valami megoldást találni. (Ismerik és olvassák a fórumot.)

A jeladót (6.500,-) kicseréltem itthon, végre a valós külső hőmérsékletet látom.  nyes



OFF

Szerinted nem tettem túl magam? Nem erről van szó. Smiley
A következőt kell látnod:
Bedobsz egy olyan témát, ami érdekel itt többeket. Engem is. Én is rárepülök rögtön, hogy hogyan tudnám az én autómban is megcsinálni, hogy ha ez másik autóban működik. Olyan szálakat mozgatok meg, amik nem olyan szintűek, hogy bemegyek a legközelebbi Ford szervizbe, s ott kérdezek vmit. Ha utána benyögöd, hogy mi van ha vicceltem, akkor az nem biztos, hogy jó, mert akkor az azt jelenti, hogy én is mint ha csak viccelnék, ergo szórakozgatnék azokkal, akiket rárepítek a témára. S ha ezek az emberek is azt látnák, hogy én is csak szórakozgatok, akkor hiteltelen lennék. S ha előttük hiteltelen vagyok, akkor az komoly presztízsveszteség. S ha ez komoly presztízsveszteség, akkor adott esetben nem csak ez, hanem ez el tud menni addig, hogy később anyagi veszteséggé is válik. Bár ez a része már nem is érdekel annyira, mint a presztízs.
Annál már öregebb róka vagyok, hogy amikor beírtad, hogy vicceltél, akkor utána én is csak továbblöktem volna, hogy bocs, viccel-tem -tünk. Tudom, hogy 1 óra múlva már korrigáltál, de addig 60 emailt el tudok küldeni, meg 20-at telefonálni még akár este is.
Mint írtam Neked, s idézem megint magam a "Ha most azt mondanám, hogy manipulált felvétel volt a gombnyomásos indítás, nagyon utálnátok?Huh??" -ra: "Hát mondjuk én igen, mert elküldtem a kp-i Fordnak, s akkor én csináltam magamból hülyét...
Pedig nálam ez nem fér bele..." : nálam ez nem fér bele.
Felhúzni nem fogom magam ezen az egészen, mert annál is öregebb róka vagyok. Ez a Te szemszögedből is szerencsés, mert így azt mondhatjuk, hogy nem tudtál felidegesíteni, ergo nem tudtál még bomlasztani, trollkodni.
Nem azért kérem, hogy itt ne legyen ilyen, mert engem zavar, vagy idegesít, hanem azért, mert szerintem ez egy normális SZAKMAI fórum, s nem érdemes bomlasztani. Bomlasztás alatt értem azt, hogy ha ilyen baromságok miatt szétoffoljuk a fórumot, akkor lesznek előbb-utóbb olyanok, akik nem járnak majd ide. Szhar hely lesz. Van erre sztem példa.

Szerinted a múltkori viccelődés bőven belefért. Hát, lehet, hogy ez Neked vicces, de hidd el itt többen lehetnek olyanok, akiknek ez nem az (többen
tartjuk a kapcsolatot személyesen is). S ha ilyen dolgokkal viccelődsz, akkor előttük is hiteltelen leszel. Lehet itt viccelkedni egyébként, csak nem
ilyen jellegű dolgokkal.

Írod: "Azt, hogy mennyire szakmai ez a fórum, ne feszegessük...."
Én azt javaslom Neked, hogy egy kicsit tájékozódj jobban itt a fórumban. Én sem azért írtam, hogy SZAKMAI a fórum, mert ChuckNorris szült engem a genki gyártósorról elsőként legurult MK4 hátsó ülésén, ahol az itt jelenleg 30E-nél több hozzászólással rendelkezők rezidensként sasoltak a kalaptartóról.
Hanem mert itt ez az alapelv. Ha megnézed fent a topik útvonalát, ott is ott van.
"Ford Mondeo Club Hungary > Forum > Szakmai fórum > Mondeo IV. > MK4 Általános kérdések"
Ha Te esetleg nem értesz egyet ezzel, akkor javaslom azt, hogy beszéld meg ezt a kérdést itt olyan emberkékkel, akik 6-8-10 éve a fórumon vannak. De
szintén javaslom, hogy csak akkor menj majd bele ebbe a beszélgetésbe velük, amikor a neved alatti számocska úgy nagyjából az övékének (~30E) a fele lesz...
Ha meg nem feszegeted a témát, ergo nyilvánosan leköpöd azt, ami Nekünk, eddigi Mondisoknak megfelel, akkor minek regisztráltál ide? Miért nem törlöd magad?

Még egy dolog: Én mozgok más SZAKMAI fórumokon is. Hol SzJani-ként, hol másként. Tudod, van olyan (még a miénknél is sokkal jobban szakmaibb) fórum, ahol amikor írtad volna, hogy "Ha most azt mondanám, hogy manipulált felvétel volt a gombnyomásos indítás, nagyon utálnátok?Huh??", akkor az egyik admin kérdés nélkül tiltott volna le egyből... Szerencsére itt ez nem így van.
50 hozzászólásodnyi aktivitás után meg ha utal rá arra vki, hogy lehet ezt másképpen kéne előadni, akkor nem azzal kell jönni, hogy az illető nem tudja hová tenni a dolgot. S még egyszer hangsúlyozom: ezt nem magam miatt írom, hanem a Te! érdekedben.
Wink


A témát részemről lezártam, nem akarok tovább offolni a topikban.
Nem akarlak "agyoncsapni", (mert MK4esek így is kevesen vagyunk  eplus2 ) így megflexelem a dolog élét egy picit: egy jövőbeni minitalin a következő dolgokkal tudsz enyhítésként a lelkemre, a szívemre hatni: BE szürkecérnás szőnyeg, JamesBond küszöb JH emelési pont takarólapja ThunderGrey színben, 10karton cukormentes ízesített sör (ha találnál ilyet alkoholmentesben is isten lennél, mert én sehol nem találok; ha nincs, jó a nemcukormentes-dealkoholmentes is), a nyomvatartás nélküli indítás dokumentációja bőr kötésben átadva, vagy ezek kombinációi. Wink

ON
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.27 csütörtök, 23:42:33 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #11343 Dátum: 2012.09.28 péntek, 01:46:52 »

Csak érdeklődnék hogy mi a különbség a xenon és a bi xenon között.
Hirdetésben ha az autó xenon-os akkor az nem biztos, hogy bi-s?
Meg ezek a xenonok már kanyarkövetőek?
Az adaptív fényszóró megjelölés mit takar?
Valaki útba igazíthatna,mert 4es mondi témában nem vagyok otthon... Cheesy
Naplózva
radish
Vendég
« Új hozzászólás #11344 Dátum: 2012.09.28 péntek, 05:03:12 »

OFF
Ha meg nem feszegeted a témát, ergo nyilvánosan leköpöd azt, ami Nekünk, eddigi Mondisoknak megfelel, akkor minek regisztráltál ide? Miért nem törlöd magad?


megtettem.... gun
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11345 Dátum: 2012.09.28 péntek, 08:07:53 »

megtettem.... gun

Én nem azért írtam a fentieket, hogy letöröld Magad, hanem, hogy lásd, súlya van azoknak a dolgoknak, amiket ide beírsz.
Az, hogy most törlöd-e magad, vagy sem, a Te döntésed. Én olyan szempontból pozitívnak találom, hogy talán van mégis önértékelésed (bár ha a lövöldözős szmájli nem lenne, akkor lenne százas a dolog).
Ha figyelembe tudod venni az eddigieket, akkor higgadj le, boríts Te is fátylat a dologra, aztán reggelj vissza. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11346 Dátum: 2012.09.28 péntek, 08:08:44 »

Csak érdeklődnék hogy mi a különbség a xenon és a bi xenon között.
Hirdetésben ha az autó xenon-os akkor az nem biztos, hogy bi-s?
Meg ezek a xenonok már kanyarkövetőek?
Az adaptív fényszóró megjelölés mit takar?
Valaki útba igazíthatna,mert 4es mondi témában nem vagyok otthon... Cheesy

Leírtuk már ezeket többször, keress vissza; + ha nagyon bemennél a témába, akkor gugli.
De akkor még1x.
A hirdetésekben össze-vissza vannak megfogalmazva a xenonok. Néha a mosós adaptívot xenonként akarják eladni.
Nem kanyarkövetőek a xenonok, csak van +kanyarbavilágító H1-es lámpácska. (zsoel már szharrá videózta a témát, nézd vissza. Talán már mozifilmet is össze tudnánk rakni a témából)
Adaptív: kanyarodó halogén fényszóró.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11347 Dátum: 2012.09.28 péntek, 08:11:23 »

Leírtuk már ezeket többször, keress vissza; + ha nagyon bemennél a témába, akkor gugli.
De akkor még1x.
A hirdetésekben össze-vissza vannak megfogalmazva a xenonok. Néha a mosós adaptívot xenonként akarják eladni.
Nem kanyarkövetőek a xenonok, csak van +kanyarbavilágító H1-es lámpácska. (zsoel már szharrá videózta a témát, nézd vissza. Talán már mozifilmet is össze tudnánk rakni a témából)
Adaptív: kanyarodó halogén fényszóró.


Csak a bicenonról nem írtál.  vigyor3

Szóval egy izzó van mk4-ben de távolságin változtatja a fény törési szögét.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11348 Dátum: 2012.09.28 péntek, 08:21:27 »

Csak a bicenonról nem írtál.  vigyor3

Szóval egy izzó van mk4-ben de távolságin változtatja a fény törési szögét.

De írtam:
„Leírtuk már ezeket többször, keress vissza; + ha nagyon bemennél a témába, akkor gugli.”

Hát nem tudom, az én MK4-emben legalább van vagy 30 izzó. Te hogy oldod meg eggyel?
Ha csak egy első lámpatestet nézek, abban van max 5 izzó:
Tompított: ez lehet xenon, vagy H7halogén.
Távolsági: H1
Kanyarfény: H1
Helyzetjelző W5W
Index: 21W (a neve most nem ugrik be.)

(Bocs Tomi  law, magas labda volt nekem.  vigyor3)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11349 Dátum: 2012.09.28 péntek, 08:25:48 »

De írtam:
„Leírtuk már ezeket többször, keress vissza; + ha nagyon bemennél a témába, akkor gugli.”

Hát nem tudom, az én MK4-emben legalább van vagy 30 izzó. Te hogy oldod meg eggyel?
Ha csak egy első lámpatestet nézek, abban van max 5 izzó:
Tompított: ez lehet xenon, vagy H7halogén.
Távolsági: H1
Kanyarfény: H1
Helyzetjelző W5W
Index: 21W (a neve most nem ugrik be.)

(Bocs Tomi  law, magas labda volt nekem.  vigyor3)
mf2

A xenonról volt szó, nem?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.