Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 03:55:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11264034 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #15500 Dátum: 2013.04.17 szerda, 10:53:42 »

Navis a vas. Csináltam Climate self diagnostic-ot.
Diagnostics feedback: 0xhf077

Na ez mit jelenthet ?
azt hogy már csak virágládának lesz jó  vigyor3
Naplózva
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #15501 Dátum: 2013.04.17 szerda, 11:11:16 »

Navis a vas. Csináltam Climate self diagnostic-ot.
Diagnostics feedback: 0xhf077

Na ez mit jelenthet ?
Szerintem azt, hogy tápláld be a navidba a legközelebbi klímaszervíz címét, és javíttasd meg.  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #15502 Dátum: 2013.04.17 szerda, 11:12:49 »

Szerintem azt, hogy tápláld be a navidba a legközelebbi klímaszervíz címét, és javíttasd meg.  Wink

Megpróbáltam. Csak Kalocsán nem tudják elektronikusan nézni.
És gondoltam hátha valami házilag orvosolható.
Naplózva
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #15503 Dátum: 2013.04.17 szerda, 15:20:51 »

Megpróbáltam. Csak Kalocsán nem tudják elektronikusan nézni.
És gondoltam hátha valami házilag orvosolható.
Továbbjutottam.
Hibakód nincs.
Ha a relénél rövidrezárom méén a klíma, hideg van, de nem indul a klímahűtő ventillátor.
ventillátort hogyan tudom letesztelni? (Van rajta vezérlő elektronika)
Naplózva
brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #15504 Dátum: 2013.04.17 szerda, 17:16:09 »

Üdv mindenkinek!

Hát nem kis mennyiségű bejegyzést kellett végigolvasnom Smiley de csak a végére értem. 2 hete beszereztünk egy új családi szállítójárművet (mivel előzőt ellopták és totálosan kaptuk vissza) egy MKIV képében. Sok szerencsém nincs az autókkal, mert az első héten ráfordult egy pótos míg én parkolásztam... na de elméletileg holnap pikpakk adják is vissza mert biztosító kontójára kikalapálják (2 elem)

Korábban nem volt dízelem, így pár dolgot nehezen szokok meg.
- hangja... hááát nem tudom. Én csak traktornak hívom. Nem hangos, csak hát a benzinesek szebben duruzsolnak. Ezekhez nincs olyan parasztvakító mint a francia autókhoz, amiben lehet hangot választani és az utastérben a hifi szimulál? Smiley
- kút. Eddig 3-szor tankoltam, de mindig vagy 1 guriga papírtörlő kíséretében. Minden dízel töltőpisztoly folyat? Valami praktika?
- turbó ezer párszáznál túl hirtelen indul meg. Nem tudom megszokni, hogy a nyomaték nem folyamatos. Ez bug vagy feature?

A kategóriájában a legnagyobb beltérrel rendelkezik ugyan, de az MKI-hez képest...
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #15505 Dátum: 2013.04.17 szerda, 17:34:38 »

Korábban nem volt dízelem, így pár dolgot nehezen szokok meg.
- hangja... hááát nem tudom. Én csak traktornak hívom. Nem hangos, csak hát a benzinesek szebben duruzsolnak. Ezekhez nincs olyan parasztvakító mint a francia autókhoz, amiben lehet hangot választani és az utastérben a hifi szimulál? Smiley
- kút. Eddig 3-szor tankoltam, de mindig vagy 1 guriga papírtörlő kíséretében. Minden dízel töltőpisztoly folyat? Valami praktika?
- turbó ezer párszáznál túl hirtelen indul meg. Nem tudom megszokni, hogy a nyomaték nem folyamatos. Ez bug vagy feature?

A kategóriájában a legnagyobb beltérrel rendelkezik ugyan, de az MKI-hez képest...
1. dieselhang? ez ilyen. de miért nem vettél akkor benzinest?
2. kút: igen, majdnem mind folyik.
3. én eddig nem vettem észre, de lehet, hogy az utóbbi 5 év diesel autói okozzák.

"A kategóriájában a legnagyobb beltérrel rendelkezik ugyan, de az MKI-hez képest..."
Én úgy fogalmaznék: A kategóriájában a legnagyobb beltérrel rendelkezik. (legalábbis a kombi)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #15506 Dátum: 2013.04.17 szerda, 17:44:47 »

Üdv mindenkinek!


- kút. Eddig 3-szor tankoltam, de mindig vagy 1 guriga papírtörlő kíséretében. Minden dízel töltőpisztoly folyat? Valami praktika?




Tankoltasd a kutassal!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #15507 Dátum: 2013.04.17 szerda, 18:18:29 »

Szolnokon nem olyan régen nyitott Hovány szalont műhellyel együtt. Mivel az elődje hamarabb becsukott, mint ahogy az emblémáimat kicserélte volna, így örömmel mentem be ide, hogy éljek az akcióval. Szerencsével nem jártam, mert k.lakatos hiányában nem tudták kicserélni (vagyis inkább elszámolni a Ford felé), viszont felajánlották, hogy Kecskeméten vagy B.csabán megoldható. Mivel másnap külföldre utaztam így nem éltem ezzel a lehetőséggel, viszont a felajánlott ingyenes (ezt már tovább tudták számlázni) gépjármű átvizsgálással igen. Korrektül átnézték kívül-belül-alul-felül a bekamerázott műhelyt a váróban lehet kényelmesen nézni. A kb. 30 perces mustra után közölték, hogy a turbóra csatlakozó műanyag csőnél olajszivárgás van, ezért annak a cseréjét ajánlják kb.22000 Ft + munkadíj ellenében. Az olajat rendszeresen nézem és nem tapasztaltam akkora fogyást, ami ijedtségre adna okot. A kérdésem hozzátok, hogy érdemes-e ezzel foglalkozni vagyis cserélni? Vagy ne fektessek bele pénzt, időt, energiát..... Biztos létezik ennél barátibb ár is, gondolom erre is tud valaki megoldást.. Előre is köszönöm....   wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.17 szerda, 18:20:06 írta fecso71 » Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15508 Dátum: 2013.04.17 szerda, 18:43:55 »

Üdv mindenkinek!

Hát nem kis mennyiségű bejegyzést kellett végigolvasnom Smiley de csak a végére értem. 2 hete beszereztünk egy új családi szállítójárművet (mivel előzőt ellopták és totálosan kaptuk vissza) egy MKIV képében. Sok szerencsém nincs az autókkal, mert az első héten ráfordult egy pótos míg én parkolásztam... na de elméletileg holnap pikpakk adják is vissza mert biztosító kontójára kikalapálják (2 elem)

Korábban nem volt dízelem, így pár dolgot nehezen szokok meg.
- hangja... hááát nem tudom. Én csak traktornak hívom. Nem hangos, csak hát a benzinesek szebben duruzsolnak. Ezekhez nincs olyan parasztvakító mint a francia autókhoz, amiben lehet hangot választani és az utastérben a hifi szimulál? Smiley
- kút. Eddig 3-szor tankoltam, de mindig vagy 1 guriga papírtörlő kíséretében. Minden dízel töltőpisztoly folyat? Valami praktika?
- turbó ezer párszáznál túl hirtelen indul meg. Nem tudom megszokni, hogy a nyomaték nem folyamatos. Ez bug vagy feature?

A kategóriájában a legnagyobb beltérrel rendelkezik ugyan, de az MKI-hez képest...


Akkor neked valami kiberhált kiheréltet sikerült venni. Szerintem sok mezőgazdasági munkás összetenné kezét- lábát, ha ilyen hangja lenne a traktorjának. Cseréld le egy nyomaték gyenge benzinesre Smiley
Vagy! Hallgass meg egy hidegen induló MK3-at, na az odavág, mikor az első centiket teszi a motor és felnyomja az olajat a rendszerbe. Na az brutál metál. Ez ahhoz képest semmi.
Minden kútpisztoly folyik, ha nem így lenne, nem tudnánk tankolni. Az, hogy az autót megfürdeted GO-ba az nem az autó hibája.
100 ezer km-t tettem bele, de én nem vettem észre, hogy kitépné a kasznit alólam. Hozzá kell szokni. Olyan autó nincs ahol a nyomaték folyamatos. Mert akkor a 220-ra kéne dugnod, nem a Mol kút kútfejére, mondjuk akkor nem lennél gázolajos Smiley

Ennél nagyobb kombi ebben a kategóriában nincs, talán a rendkívül ronda Honda Accord, de az megannyira szarul néz ki,hogy sírva nyitnám ki a csomagtér ajtót.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15509 Dátum: 2013.04.17 szerda, 18:47:38 »

Szolnokon nem olyan régen nyitott Hovány szalont műhellyel együtt. Mivel az elődje hamarabb becsukott, mint ahogy az emblémáimat kicserélte volna, így örömmel mentem be ide, hogy éljek az akcióval. Szerencsével nem jártam, mert k.lakatos hiányában nem tudták kicserélni (vagyis inkább elszámolni a Ford felé), viszont felajánlották, hogy Kecskeméten vagy B.csabán megoldható. Mivel másnap külföldre utaztam így nem éltem ezzel a lehetőséggel, viszont a felajánlott ingyenes (ezt már tovább tudták számlázni) gépjármű átvizsgálással igen. Korrektül átnézték kívül-belül-alul-felül a bekamerázott műhelyt a váróban lehet kényelmesen nézni. A kb. 30 perces mustra után közölték, hogy a turbóra csatlakozó műanyag csőnél olajszivárgás van, ezért annak a cseréjét ajánlják kb.22000 Ft + munkadíj ellenében. Az olajat rendszeresen nézem és nem tapasztaltam akkora fogyást, ami ijedtségre adna okot. A kérdésem hozzátok, hogy érdemes-e ezzel foglalkozni vagyis cserélni? Vagy ne fektessek bele pénzt, időt, energiát..... Biztos létezik ennél barátibb ár is, gondolom erre is tud valaki megoldást.. Előre is köszönöm....   wave

Ha jó ár kell wyctor -t keresd.
Amíg nincs füstölés és teljesítményvesztés addig nagy gondot nem okoz, de nézd meg,hogy mekkora a lyukacska a csövön.
Ami biztos ezeket semmivel nem lehet javítani, az olajos szmötyi miatt nem tapad ott meg semmi.

De én azt is kinézem ezekből, hogy 22 ezerért meghúzták volna a bilincset és köszönik szépen Smiley
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #15510 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:06:54 »

Üdv mindenkinek!

Hát nem kis mennyiségű bejegyzést kellett végigolvasnom Smiley de csak a végére értem. 2 hete beszereztünk egy új családi szállítójárművet (mivel előzőt ellopták és totálosan kaptuk vissza) egy MKIV képében. Sok szerencsém nincs az autókkal, mert az első héten ráfordult egy pótos míg én parkolásztam... na de elméletileg holnap pikpakk adják is vissza mert biztosító kontójára kikalapálják (2 elem)

Korábban nem volt dízelem, így pár dolgot nehezen szokok meg.
- hangja... hááát nem tudom. Én csak traktornak hívom. Nem hangos, csak hát a benzinesek szebben duruzsolnak. Ezekhez nincs olyan parasztvakító mint a francia autókhoz, amiben lehet hangot választani és az utastérben a hifi szimulál? Smiley
- kút. Eddig 3-szor tankoltam, de mindig vagy 1 guriga papírtörlő kíséretében. Minden dízel töltőpisztoly folyat? Valami praktika?
- turbó ezer párszáznál túl hirtelen indul meg. Nem tudom megszokni, hogy a nyomaték nem folyamatos. Ez bug vagy feature?

A kategóriájában a legnagyobb beltérrel rendelkezik ugyan, de az MKI-hez képest...
Üdv a club-ban!!!  wave

Jó látni, hogy egy újabb zegi "kollégával" bővült a fórum!  vigyor3

Ha nem volt dízeled még akkor elhiszem, h fura a hangja, főleg hidegen... utána már sztem simábban szól!  vigyor3
Az hagyján, h a pisztoly folyat, de ha csutkára nyomatod a tankot, akkor onnan is folyat, mert ezeket vmi különlegesen "jó" biztonsági zárral látták el és ha nagyon tele van akkor a tank mellett folyat.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #15511 Dátum: 2013.04.17 szerda, 19:47:46 »


Ennél nagyobb kombi ebben a kategóriában nincs, talán a rendkívül ronda Honda Accord, de az megannyira szarul néz ki,hogy sírva nyitnám ki a csomagtér ajtót.
Egy Honda acc kombi csomagtere 405l a hahu-s hirdetés szerint, ez kisebb, mint bármelyik fr (laguna vagy 407 -ezek 445 körüliek) vagy egy passat (504). Egyébként ez a acc kombi kb. olyan mint a c-merci kombi... sok sikimiki rózsaszín inges ezüst nyakkendős bankos-brokeres pénzügyi managereknek...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #15512 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:02:09 »

Látom humorérzék megvan Smiley

Azért vettem dízelt, mert mindenki azt javasolt körülöttem, no meg abból volt választék. Van mellette egy 2 literes benzines MKI kombim(totálkár) és egy 100 lovas Fiat 500 (eladósor).
Más világ, de meg fogom tudni szokni Smiley

Méretben egyértelműen kategóriájában-korosztályában a legnagyobb, de az MKI-be több cucc fért. 2 gyerek cuccainak semmi sem elég. De  sebaj, van rajta vonóhorog Smiley
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #15513 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:03:11 »

Üdv a club-ban!!!  wave

Jó látni, hogy egy újabb zegi "kollégával" bővült a fórum!  vigyor3

Ha nem volt dízeled még akkor elhiszem, h fura a hangja, főleg hidegen... utána már sztem simábban szól!  vigyor3
Az hagyján, h a pisztoly folyat, de ha csutkára nyomatod a tankot, akkor onnan is folyat, mert ezeket vmi különlegesen "jó" biztonsági zárral látták el és ha nagyon tele van akkor a tank mellett folyat.


Remélem lesz a közelben minitali Smiley
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #15514 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:06:25 »


Akkor neked valami kiberhált kiheréltet sikerült venni. Szerintem sok mezőgazdasági munkás összetenné kezét- lábát, ha ilyen hangja lenne a traktorjának. Cseréld le egy nyomaték gyenge benzinesre Smiley
Vagy! Hallgass meg egy hidegen induló MK3-at, na az odavág, mikor az első centiket teszi a motor és felnyomja az olajat a rendszerbe. Na az brutál metál. Ez ahhoz képest semmi.
Minden kútpisztoly folyik, ha nem így lenne, nem tudnánk tankolni. Az, hogy az autót megfürdeted GO-ba az nem az autó hibája.
100 ezer km-t tettem bele, de én nem vettem észre, hogy kitépné a kasznit alólam. Hozzá kell szokni. Olyan autó nincs ahol a nyomaték folyamatos. Mert akkor a 220-ra kéne dugnod, nem a Mol kút kútfejére, mondjuk akkor nem lennél gázolajos Smiley

Ennél nagyobb kombi ebben a kategóriában nincs, talán a rendkívül ronda Honda Accord, de az megannyira szarul néz ki,hogy sírva nyitnám ki a csomagtér ajtót.

Benzinessel patika szárazon tankoltam mindig. Dízelből 3-ból 3-nál mellé is sikeredett.

A hang melegen nem zavaró. Nem is a hangerővel van gondom...
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #15515 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:11:04 »


Méretben egyértelműen kategóriájában-korosztályában a legnagyobb, de az MKI-be több cucc fért. 2 gyerek cuccainak semmi sem elég. De  sebaj, van rajta vonóhorog Smiley
Az MKI kombi 650l..., a IV pedig 540l
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #15516 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:20:27 »

Sziasztok, kombi csomagtartóajtóra a Thule 9104 kerékpártartót próbálta már valaki?
azt néztem ki, de nem találom sehol hogy 100% hogy kompatibilis e.
emellet szivesen fogadnék/olvasnék tapasztalatokat is.  worship köszi.

Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #15517 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:27:02 »

Sziasztok, kombi csomagtartóajtóra a Thule 9104 kerékpártartót próbálta már valaki?
azt néztem ki, de nem találom sehol hogy 100% hogy kompatibilis e.
emellet szivesen fogadnék/olvasnék tapasztalatokat is.  worship köszi.


Általános tapasztalat, hogy az ilyen hátsó ajtóra szerelhető bringatartók bizony-bizony minden reklámhíresztelés ellenére "kis kárt" tesznek a hátsó ajtón és a lökháríton is.
A jelenlegi legjobb megoldás szerintem a vonóhorogra szerelhető. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #15518 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:41:10 »

Benzinessel patika szárazon tankoltam mindig. Dízelből 3-ból 3-nál mellé is sikeredett.

A hang melegen nem zavaró. Nem is a hangerővel van gondom...
RTFM.  integet2
Kezelési útmutató 130. oldal jobb oldali hasáb középtájt: "Azt javasoljuk, hogy várjon legalább 10 másodpercet, mielőtt kivenné a betöltőpisztolyt, hogy az esetlegesen a pisztolyban maradt üzemanyag lecsöpöghessen az üzemanyag-tartályba." integet2
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #15519 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:46:29 »

RTFM.  integet2
Kezelési útmutató 130. oldal jobb oldali hasáb középtájt: "Azt javasoljuk, hogy várjon legalább 10 másodpercet, mielőtt kivenné a betöltőpisztolyt, hogy az esetlegesen a pisztolyban maradt üzemanyag lecsöpöghessen az üzemanyag-tartályba." integet2

Köszönöm, sok papírtörlő használattól mentettél meg!   worship
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #15520 Dátum: 2013.04.17 szerda, 20:47:56 »

Köszönöm, sok papírtörlő használattól mentettél meg!   worship
..a zokogás miatt kellett? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15521 Dátum: 2013.04.17 szerda, 21:18:59 »

Üdv mindenkinek!

Hát nem kis mennyiségű bejegyzést kellett végigolvasnom Smiley de csak a végére értem. 2 hete beszereztünk egy új családi szállítójárművet (mivel előzőt ellopták és totálosan kaptuk vissza) egy MKIV képében. Sok szerencsém nincs az autókkal, mert az első héten ráfordult egy pótos míg én parkolásztam... na de elméletileg holnap pikpakk adják is vissza mert biztosító kontójára kikalapálják (2 elem)

Korábban nem volt dízelem, így pár dolgot nehezen szokok meg.
- hangja... hááát nem tudom. Én csak traktornak hívom. Nem hangos, csak hát a benzinesek szebben duruzsolnak. Ezekhez nincs olyan parasztvakító mint a francia autókhoz, amiben lehet hangot választani és az utastérben a hifi szimulál? Smiley
- kút. Eddig 3-szor tankoltam, de mindig vagy 1 guriga papírtörlő kíséretében. Minden dízel töltőpisztoly folyat? Valami praktika?
- turbó ezer párszáznál túl hirtelen indul meg. Nem tudom megszokni, hogy a nyomaték nem folyamatos. Ez bug vagy feature?

A kategóriájában a legnagyobb beltérrel rendelkezik ugyan, de az MKI-hez képest...

A hangja ilyen. Hidegen főleg.
Kút: én azt szoktam csinálni, hogy ha kattan, akkor a töltőcsövet megemelem a közepénél (legalsó pontban) olyan 4-5 mp-re (a nyílásnál magasabbra), s utána már nem csöpög. A kutas hülyén néz általában, mert azt hiszi, hogy ennyire szharrágó vagyok, hogy az utolsó csepp is kell még a csőből is, de nem érdekel mit hisz.
A nyomaték az így jön a mai egyturbós CR dízeleken. Kétturbóval/hárommal már másabb, csak ott többet kell hagyni 2x/3x a kasszánál.

Méretben is sztem elég jól áll, MK1 többet tudhat, sőt, néha én az F1 kombi fókámat sírom vissza.
A mostani accord a fasorban sincs...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15522 Dátum: 2013.04.17 szerda, 21:26:08 »

Szolnokon nem olyan régen nyitott Hovány szalont műhellyel együtt. Mivel az elődje hamarabb becsukott, mint ahogy az emblémáimat kicserélte volna, így örömmel mentem be ide, hogy éljek az akcióval. Szerencsével nem jártam, mert k.lakatos hiányában nem tudták kicserélni (vagyis inkább elszámolni a Ford felé), viszont felajánlották, hogy Kecskeméten vagy B.csabán megoldható. Mivel másnap külföldre utaztam így nem éltem ezzel a lehetőséggel, viszont a felajánlott ingyenes (ezt már tovább tudták számlázni) gépjármű átvizsgálással igen. Korrektül átnézték kívül-belül-alul-felül a bekamerázott műhelyt a váróban lehet kényelmesen nézni. A kb. 30 perces mustra után közölték, hogy a turbóra csatlakozó műanyag csőnél olajszivárgás van, ezért annak a cseréjét ajánlják kb.22000 Ft + munkadíj ellenében. Az olajat rendszeresen nézem és nem tapasztaltam akkora fogyást, ami ijedtségre adna okot. A kérdésem hozzátok, hogy érdemes-e ezzel foglalkozni vagyis cserélni? Vagy ne fektessek bele pénzt, időt, energiát..... Biztos létezik ennél barátibb ár is, gondolom erre is tud valaki megoldást.. Előre is köszönöm....   wave

Turbóra csatlakozó műanyag csőnél ? ? ? ?
Ha ők fogalmaztak így, akkor sztem ne vidd oda többet a kocsit...
Milyen műanyag cső?
Ami az IC-hez megy?

Ha a csatlakozásnál van olaj, azzal ne foglalkozz. Húzzák meg azt a rohadt bilincset aztán kész. Ha nem tudja meghúzni, cserélje ki egy normális ABBA bilincsre. Én nem cserélném a csövet a helyedben. Nyomnám neki, aztán amikor szétfújom a csövet, akkor majd csere. Általánosságban eddig az IC-szívótorok közötti cső ment szét hamarabb Mondisoknak.
Ha a turbód nem engedi az olajat soha (elméletileg ilyen nincs, mert mindegyik engedi vmennyire), a csatlakozások akkor is lehetnek olajosak, mivel a PCV rendszer a kartergázokat visszavezeti a szívóoldalra, amitől pedig minden olajos lesz.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #15523 Dátum: 2013.04.17 szerda, 22:22:36 »

Remélem lesz a közelben minitali Smiley
Majd a Cs12 (Peti) kollégával összebeszélünk!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15524 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 03:07:11 »

Sziasztok, kombi csomagtartóajtóra a Thule 9104 kerékpártartót próbálta már valaki?
azt néztem ki, de nem találom sehol hogy 100% hogy kompatibilis e.
emellet szivesen fogadnék/olvasnék tapasztalatokat is.  worship köszi.



Kombi csomagtartóra bringatartó felejtős!
Nem lehet tenni rá, mert műanyag minden, én mikor venni akartam a Thule ügyfélszargálat kerek perec megmondta, hogy MK4 kombira nincs ilyen, mert műanyag az ajtó.

Ezért:
horog+bringatartó --> patika megoldás, nálunk nagyon bejött, lehajtható meg minden, szóval lehet ki-be pakolászni tőle. Autó mögött van totál takarásban, nincs szélzaj tőle, 4 bicó fér fel rá
Nem esik a fejemre a tetőcsomitartóról a bringa, szóval csak ajánlani tudom.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.18 csütörtök, 03:28:58 írta tomeed » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15525 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 03:08:12 »

"hogy ennyire szharrágó vagyok"

Pedig tuti igen  nyes eplus2
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15526 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 03:09:58 »

Ha az IC-szívótorok közötti cső ment szét akkor az 7500 pengő akcióban, otthon garagéban 10 perc alatt cserélhető.
Jobb lámpát ki kell kapni hozzá.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15527 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 06:22:42 »

.... ABBA bilincs....
Az a svéd zenélős?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15528 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 06:24:01 »

Nem esik a fejemre a tetőcsomitartóról a bringa,....

A tetőn is tartóba rakd, és akkor nem esik a fejedre!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15529 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 06:34:34 »

A tetőn is tartóba rakd, és akkor nem esik a fejedre!  Wink

Milyen igaz. Jo otlet kiprobalom majd legkozelebb  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15530 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 08:00:36 »

Turbóra csatlakozó műanyag csőnél ? ? ? ?
Ha ők fogalmaztak így, akkor sztem ne vidd oda többet a kocsit...
Milyen műanyag cső?
Ami az IC-hez megy?

Ha a csatlakozásnál van olaj, azzal ne foglalkozz. Húzzák meg azt a rohadt bilincset aztán kész. Ha nem tudja meghúzni, cserélje ki egy normális ABBA bilincsre. Én nem cserélném a csövet a helyedben. Nyomnám neki, aztán amikor szétfújom a csövet, akkor majd csere. Általánosságban eddig az IC-szívótorok közötti cső ment szét hamarabb Mondisoknak.
Ha a turbód nem engedi az olajat soha (elméletileg ilyen nincs, mert mindegyik engedi vmennyire), a csatlakozások akkor is lehetnek olajosak, mivel a PCV rendszer a kartergázokat visszavezeti a szívóoldalra, amitől pedig minden olajos lesz.



Grétsy tanár úr, álljunk meg egy szóra. STOP.  vigyor3

Szóval szemben állva bal oldalon lévő tcső, ami megy az IC-re, na az műanyag. És van rajta egy speciális 4 részen rugalmas alátéttel ellátott bilincs. A sima bilincs azért nem jó, mert ezt a qva műanyag csövet az IC műanyag csöcsére húzod rá, na most meg lehet roppantani. Nekem a csőnek nem volt baja, mégis köpte az olajat rendesen, mivel az utánhúzásokkal eldeformálódott a cső a csatlakozásnál.
Teccik érteni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Carel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


« Új hozzászólás #15531 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 11:44:21 »

Nem megy a hűtőventillátorom.
Motor, ott rajta elektronika jó.

Tudja-e valaki hova megy a Can-bus szál az elektronikájáról ?
Computer motortérben vagy utastérben ?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15532 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 13:34:54 »

"hogy ennyire szharrágó vagyok"

Pedig tuti igen  nyes eplus2

?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15533 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 13:38:44 »

Az a svéd zenélős?  Wink

Igazad van: ABA.
(nagyapám, mindig 2b-vel mondta...  smile )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15534 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 13:39:40 »

Grétsy tanár úr, álljunk meg egy szóra. STOP.  vigyor3

Szóval szemben állva bal oldalon lévő tcső, ami megy az IC-re, na az műanyag. És van rajta egy speciális 4 részen rugalmas alátéttel ellátott bilincs. A sima bilincs azért nem jó, mert ezt a qva műanyag csövet az IC műanyag csöcsére húzod rá, na most meg lehet roppantani. Nekem a csőnek nem volt baja, mégis köpte az olajat rendesen, mivel az utánhúzásokkal eldeformálódott a cső a csatlakozásnál.
Teccik érteni?


De ami a turbóra megy az sztem nem műa. Kicsit megolvadna, nem? Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
enginedriver
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



« Új hozzászólás #15535 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 14:02:51 »

Igazad van: ABA.
(nagyapám, mindig 2b-vel mondta...  smile )

Ha már ennyire magasra dobtátok ezt a bilincs témát, akkor inkább: AWAB.  Wink
Mondjuk nekem tetszett a svéd ABBA verzsön is.  nyes
Naplózva

Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Turnier Business
Deep Impact Blue

brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #15536 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 16:18:06 »

Meg kell hogy dicsérjem a zalaegerszegi márkaszervizt, nagyon patentul újrafényeztél a hátsó sárvédőt és lökőst.

És pár hülye kérdés:

- mivel minden cuccom usb-s, vettem egy szivargyújtóba dugható HUB-ot. Az viszont bedugva kéken világít nekem folyamatosan. Leállítás után x idővel áramtalanít a szivargyújtó?
- etis szerviz adatbázisához ki fér hozzá? Akinek írtam, nem jelentkezett be egy ideje.
- mezei halogénből használ valaki night breakert? Érdemes?
- van valakinek kombihoz csomagtér hálója? Használható?
- valakinek MAPFRE biztosítása?

Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15537 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 16:21:45 »

Meg kell hogy dicsérjem a zalaegerszegi márkaszervizt, nagyon patentul újrafényeztél a hátsó sárvédőt és lökőst.

És pár hülye kérdés:

- mivel minden cuccom usb-s, vettem egy szivargyújtóba dugható HUB-ot. Az viszont bedugva kéken világít nekem folyamatosan. Leállítás után x idővel áramtalanít a szivargyújtó?
- etis szerviz adatbázisához ki fér hozzá? Akinek írtam, nem jelentkezett be egy ideje.
- mezei halogénből használ valaki night breakert? Érdemes?
- van valakinek kombihoz csomagtér hálója? Használható?
- valakinek MAPFRE biztosítása?



Sok a kérdés, ennyire csak több hsz után válaszolunk.  vigyor3

Szóval:
1.kb 15 perc után GEm elveszi az áramot mindenhonnan.
2. Nem értem a kérdést.
3. Igen én használtam. Nekem bevált, bár rövidebb az életttartama.
4. Nincs kombim, nincs hálóm.
5. Az mi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
brucezly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #15538 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 16:26:32 »

Sok a kérdés, ennyire csak több hsz után válaszolunk.  vigyor3

Szóval:
1.kb 15 perc után GEm elveszi az áramot mindenhonnan.
2. Nem értem a kérdést.
3. Igen én használtam. Nekem bevált, bár rövidebb az életttartama.
4. Nincs kombim, nincs hálóm.
5. Az mi?

Akkor igyekszem telespammolni a fórumot Smiley

2. Garanciális javítások (ha voltak) stb. Most jövök a márkaszervizből és a kapkodásban ez elmaradt.
5. Biztosítás fő alkatrészekre. Adták az autó mellé. 12 hó vagy 30000 km. Kérdés mennyire érdemes komolyan venni. Már aki ismeri a konstrukciót.

A válaszokat kösz!  worship
Naplózva

2009 Mondeo IV TDCI 2.0 Turnier Titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #15539 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 17:33:56 »

- van valakinek kombihoz csomagtér hálója? Használható?

Nekem nincs, de igény lenne rá! Szerintem k.. hasznos (lenne, ha vóna). Bár ha lehet hinni az ebay.de-nek olyan 100€ körül árulják... Most esett le, hogy kettő van benne, én az utastér/csomagtér elválasztóra gondoltam. A csomagrögzítő zsák/háló szerintem olcsóbb és egyszerűbb szerezni is, márcsak azért is, mert a fókáé jó bele!
Esetleg kellene még vkinek csomagtér elválasztó háló?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15540 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 21:27:16 »

Meg kell hogy dicsérjem a zalaegerszegi márkaszervizt, nagyon patentul újrafényeztél a hátsó sárvédőt és lökőst.

És pár hülye kérdés:

- mivel minden cuccom usb-s, vettem egy szivargyújtóba dugható HUB-ot. Az viszont bedugva kéken világít nekem folyamatosan. Leállítás után x idővel áramtalanít a szivargyújtó?
- etis szerviz adatbázisához ki fér hozzá? Akinek írtam, nem jelentkezett be egy ideje.
- mezei halogénből használ valaki night breakert? Érdemes?
- van valakinek kombihoz csomagtér hálója? Használható?
- valakinek MAPFRE biztosítása?



Igen, x idővel áramtalanít a GEM.
Mi kell az etisből?
AP autójába raktam ilyet, sztem qva jó.
Kombihoz (meg a többihez is) alapból olyan háló van, ami a padlóra szorítja a dolgokat, de én is fóka/MK3 hálózsákot használok, ez olyan, mint egy széles szatyor, ebbe rakosgatom a dolgaim.
Mapfre, én régen néztem hasonlót, de nem mentem bele, mert csak fődarabokra szólt, azokat meg már komoly munka lenne kinyírni, addig az egyéb dolgok 5x tönkremennek...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15541 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 22:13:10 »

Igen, x idővel áramtalanít a GEM.
Mi kell az etisből?
AP autójába raktam ilyet, sztem qva jó.
Kombihoz (meg a többihez is) alapból olyan háló van, ami a padlóra szorítja a dolgokat, de én is fóka/MK3 hálózsákot használok, ez olyan, mint egy széles szatyor, ebbe rakosgatom a dolgaim.
Mapfre, én régen néztem hasonlót, de nem mentem bele, mert csak fődarabokra szólt, azokat meg már komoly munka lenne kinyírni, addig az egyéb dolgok 5x tönkremennek...


Csak, hogy ellentmondjak, smaxiban csak a csomiajtónál van dugalj, viszont azt nem áramtalanítja...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15542 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 22:14:40 »

Csak, hogy ellentmondjak, smaxiban csak a csomiajtónál van dugalj, viszont azt nem áramtalanítja...

Nem mondasz ellent. Mert ez egy Mondeo fórum... Wink
Mondiban a hátsó sor előttit igen.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15543 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 22:35:45 »

Ha már night breaker

Refi izzóba tett már valaki?
Nem szimpi, hogy a szép fehér színű xenonra ha rákapcsolom a refit ocsmány sárga lesz a lámpa fénye Smiley

Ma ment előttem egy zsír új 5ös bömös, bi-xenonnal szerelve, na az mikor feltolta a reflektrot, fényrobbanás történt az úton. Nagyon komoly egy szerkezet van beleaplikálva abba a kocsiba. Ja nem abba, hanem awab-ba Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15544 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 22:37:57 »

Ha már night breaker

Refi izzóba tett már valaki?
Nem szimpi, hogy a szép fehér színű xenonra ha rákapcsolom a refit ocsmány sárga lesz a lámpa fénye Smiley

Ma ment előttem egy zsír új 5ös bömös, bi-xenonnal szerelve, na az mikor feltolta a reflektrot, fényrobbanás történt az úton. Nagyon komoly egy szerkezet van beleaplikálva abba a kocsiba. Ja nem abba, hanem awab-ba Smiley

Sima kék H1-eket raktam be, kanyarfénynek is.
Nem ledes volt? Múltkor elhúzott egy ilyen áhét mellettem Tbányánál, de már akkor láttam amikor még pesten vót'....
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15545 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 23:04:03 »

Sima kék H1-eket raktam be, kanyarfénynek is.
Nem ledes volt? Múltkor elhúzott egy ilyen áhét mellettem Tbányánál, de már akkor láttam amikor még pesten vót'....


Kanyarfényben nekem is kék van bent, csak nem mertem refinek ugyanazt betenni, a fényerő miatt.

De ha azt mondod tuti, akkor holnap már cserélem is.

Lehet ledes volt, nem tudom, de hogy iszonyatosan világított valami ott az elején az biztos.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #15546 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 23:05:28 »

Kanyarfényben nekem is kék van bent, csak nem mertem refinek ugyanazt betenni, a fényerő miatt.

De ha azt mondod tuti, akkor holnap már cserélem is.

Lehet ledes volt, nem tudom, de hogy iszonyatosan világított valami ott az elején az biztos.

Nekem refinél is a xenon a mérvadó...
Neked ki kell próbálni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #15547 Dátum: 2013.04.19 péntek, 00:26:52 »

Nekem refinél is a xenon a mérvadó...
Neked ki kell próbálni.


Így van, akkor nálam is, teee
már csak a színhőmérsékletet kell eltalálni Smiley
Mennyi is a gyári xenonnak?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15548 Dátum: 2013.04.19 péntek, 08:07:19 »

Kanyarfényben nekem is kék van bent, csak nem mertem refinek ugyanazt betenni, a fényerő miatt.

De ha azt mondod tuti, akkor holnap már cserélem is.

Lehet ledes volt, nem tudom, de hogy iszonyatosan világított valami ott az elején az biztos.

Azért pl. ködlámpában, távolságiban is nem árt az a sárgásabb fény.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szake
Vendég
« Új hozzászólás #15549 Dátum: 2013.04.19 péntek, 08:31:12 »

Sziasztok ezt az autót nézegetem :http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_ambiente_125_le_m.o.-i_vezetett_szerviz-6771296
lekértem az okmányirodából a 2012.05 műszaki vizsga kilométer óra állását és akkor volt benne:144691 Km  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.