Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 20:48:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11311935 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #19300 Dátum: 2014.01.10 péntek, 19:37:25 »

Sziasztok.
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy az érintős naviban lehet úgy útvonalat tervezni, hogy közben egy pontot érintünk?
Tehát  A-ból -C-be B-n keresztül.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #19301 Dátum: 2014.01.11 szombat, 14:25:24 »

Már 4-szer csinálta az autóm (sötétben), hogy indítás után csak a Converse+ kijelző világított a műszeregységben, a műszerek sötétben maradtak.
Minden esetben egy Windowsos megoldás (vö: újraindítás) megodotta a problémát. Persze első esetben be voltam tojva, hogy így marad.

Csinált már másnak is ilyet az autója?
Ez bug vagy feature? :-)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19302 Dátum: 2014.01.11 szombat, 14:34:27 »

Néha kapok egy hibaüzenetet, hogy az alarm szervizelésre szorul. vigyor3 na ilyenkor van, hogy nem engedi beindítani az autót. Viszont ha bekapcsolom a riasztót, beriaszt, kikapcsolom, majd kinyit bezár. Akkor semmi hibaüzenet nem marad. Na most ezt itt produkálta, miközben a garázsból, ki be álltam. Egyből rámentem a komoly diagnosztikai eszközömmel.  vigyor3

Na, szóval volt is akkor hobakód: B1D18: 96-68. Elvileg azt írta: volumetrci sensor circuit, component failure.

Kicsit jobban rákeresve: egy belső szenzor a pats rendszerben hibás, anti-theft passive...

Na most akkor az egyik belsőtérérzékelőm xar és szopat?  vigyor3

Jani! Elvileg smaxokon volt visszahívás riasztó belsőtér érzékelő miatt, utána néznél légyszilégyszi?  worship
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19303 Dátum: 2014.01.11 szombat, 16:49:15 »

Már 4-szer csinálta az autóm (sötétben), hogy indítás után csak a Converse+ kijelző világított a műszeregységben, a műszerek sötétben maradtak.
Minden esetben egy Windowsos megoldás (vö: újraindítás) megodotta a problémát. Persze első esetben be voltam tojva, hogy így marad.

Csinált már másnak is ilyet az autója?
Ez bug vagy feature? :-)


nekem ilyen gondom még nem vol.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #19304 Dátum: 2014.01.11 szombat, 23:11:45 »

Néha kapok egy hibaüzenetet, hogy az alarm szervizelésre szorul. vigyor3 na ilyenkor van, hogy nem engedi beindítani az autót. Viszont ha bekapcsolom a riasztót, beriaszt, kikapcsolom, majd kinyit bezár. Akkor semmi hibaüzenet nem marad. Na most ezt itt produkálta, miközben a garázsból, ki be álltam. Egyből rámentem a komoly diagnosztikai eszközömmel.  vigyor3

Na, szóval volt is akkor hobakód: B1D18: 96-68. Elvileg azt írta: volumetrci sensor circuit, component failure.

Kicsit jobban rákeresve: egy belső szenzor a pats rendszerben hibás, anti-theft passive...

Na most akkor az egyik belsőtérérzékelőm xar és szopat?  vigyor3

Jani! Elvileg smaxokon volt visszahívás riasztó belsőtér érzékelő miatt, utána néznél légyszilégyszi?  worship
szerintem térdelés és ráborulás nélkül is segít.  Wink
micsoda gyíkjaitok vannak... hibás belsőtér érzékelő... falbav
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19305 Dátum: 2014.01.11 szombat, 23:31:32 »

Néha kapok egy hibaüzenetet, hogy az alarm szervizelésre szorul. vigyor3 na ilyenkor van, hogy nem engedi beindítani az autót. Viszont ha bekapcsolom a riasztót, beriaszt, kikapcsolom, majd kinyit bezár. Akkor semmi hibaüzenet nem marad. Na most ezt itt produkálta, miközben a garázsból, ki be álltam. Egyből rámentem a komoly diagnosztikai eszközömmel.  vigyor3

Na, szóval volt is akkor hobakód: B1D18: 96-68. Elvileg azt írta: volumetrci sensor circuit, component failure.

Kicsit jobban rákeresve: egy belső szenzor a pats rendszerben hibás, anti-theft passive...

Na most akkor az egyik belsőtérérzékelőm xar és szopat?  vigyor3

Jani! Elvileg smaxokon volt visszahívás riasztó belsőtér érzékelő miatt, utána néznél légyszilégyszi?  worship

Megnéztem:
http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
nem látok ilyet.
Még TSB sem vonatkozik rá.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19306 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 08:37:00 »

Megnéztem:
http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp
nem látok ilyet.
Még TSB sem vonatkozik rá.


Én sem látok itt, viszont mondeó kombira is volt erre visszahívás, és mégsincs benne...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dpontg
Vendég
« Új hozzászólás #19307 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 15:27:51 »

 :worship:szisztok!

2010.06. havi mondeóm van (Euro5).

honnan tudom, hogy mikor regenerál a dpf . van vmi látványos jele? worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.12 vasárnap, 18:07:29 írta dpontg » Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #19308 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 17:58:57 »

üdv!!!!  wave

mennyire megbízható a gyári riasztó ill,indításgátló,tudom amit el akarnak vinni el is viszik, de mégis ,mik a tapasztalatok?Huh?


 worship  worship  worship
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19309 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:05:20 »

üdv!!!!  wave

mennyire megbízható a gyári riasztó ill,indításgátló,tudom amit el akarnak vinni el is viszik, de mégis ,mik a tapasztalatok?Huh?


 worship  worship  worship

A gyári (de igazából bármilyen) riasztót/kp-i zárat kinyitják egyszerűen, pl laptoppal. Kis beruházás mellett egy hajlított végű lapos csavarhúzóval.
Indításgátló: ma már az OBD-n keresztül is átlépik... (utólagos védelemnél ezlrt fontos ennek is a védelme)
Lopnak elég sok Fordot: Focust, Mondeot, stb.
Ismerős szerelő kb 150E-ért rak be olyan cuccot, amivel azért meg van nehezítve elég rendesen a tolvajnak (az utasteret még ekkor is kirámolja, de a kocsit vszínű nem viszi el, továbbáll)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19310 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:06:07 »

Én sem látok itt, viszont mondeó kombira is volt erre visszahívás, és mégsincs benne...

akkor túrd még a gógelt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dpontg
Vendég
« Új hozzászólás #19311 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:08:33 »

szisztok!

2010.06. havi mondeóm van (Euro5).

honnan tudom, hogy mikor regenerál a dpf . van vmi látványos jele?
 worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19312 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:10:29 »

A gyári (de igazából bármilyen) riasztót/kp-i zárat kinyitják egyszerűen, pl laptoppal. Kis beruházás mellett egy hajlított végű lapos csavarhúzóval.
Indításgátló: ma már az OBD-n keresztül is átlépik... (utólagos védelemnél ezlrt fontos ennek is a védelme)
Lopnak elég sok Fordot: Focust, Mondeot, stb.
Ismerős szerelő kb 150E-ért rak be olyan cuccot, amivel azért meg van nehezítve elég rendesen a tolvajnak (az utasteret még ekkor is kirámolja, de a kocsit vszínű nem viszi el, továbbáll)

150e?

Ki kell venni a gázpedált vagy le kell venni a kormányt. Idővel gyorsan begyakorolható a művelet..........tuti nem viszik el!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19313 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:12:13 »

üdv!!!!  wave

mennyire megbízható a gyári riasztó ill,indításgátló,tudom amit el akarnak vinni el is viszik, de mégis ,mik a tapasztalatok?Huh?


 worship  worship  worship

Én tegnap lekaptam a belső térérzékelő dobozát. Belül tele van cobra alarmos kis matricákkal.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19314 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:19:04 »

szisztok!

2010.06. havi mondeóm van (Euro5).

honnan tudom, hogy mikor regenerál a dpf . van vmi látványos jele?
 worship
Sehonnan, kicsit több lesz a pillanatnyi fogyasztás, és ha véletlenül pont akkor talpalsz bele rendesen a gázpedálba és hátulról világit vagy a nap vagy este jön valaki közvetlenül lámpával mögötted akkor lesz egy elég igénytelen füstpamacsod.
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #19315 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:51:52 »

A gyári (de igazából bármilyen) riasztót/kp-i zárat kinyitják egyszerűen, pl laptoppal. Kis beruházás mellett egy hajlított végű lapos csavarhúzóval.
Indításgátló: ma már az OBD-n keresztül is átlépik... (utólagos védelemnél ezlrt fontos ennek is a védelme)
Lopnak elég sok Fordot: Focust, Mondeot, stb.
Ismerős szerelő kb 150E-ért rak be olyan cuccot, amivel azért meg van nehezítve elég rendesen a tolvajnak (az utasteret még ekkor is kirámolja, de a kocsit vszínű nem viszi el, továbbáll)

És ha az OBD csatlakozót lecserélem egy másik tipusu autó csatlakozójára, és igy nem tudnak rácsatlakozni?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19316 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:57:21 »

És ha az OBD csatlakozót lecserélem egy másik tipusu autó csatlakozójára, és igy nem tudnak rácsatlakozni?

Másik típusú autó csatlakozójára?

Hát ez pont egységesítve van. kb. 1998-tól szerelik ilyen csatlakozókkal (is) az autókat.
Szóval egy másik típusú autó csatlakozója is ilyen. Bekötésben lehet eltérés.

Egyszerűbb a meglévő csatlakozó vezetékeit leválasztani a csatlakozóról egyéb megoldással, de visszaállítható is legyen, mert szervizben szükség van rá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19317 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:10:34 »

És ha az OBD csatlakozót lecserélem egy másik tipusu autó csatlakozójára, és igy nem tudnak rácsatlakozni?

Az USA-ban 1996-tól kötelező az OBD-II.
EU: benzines: 2001, dízel: 2004től kötelező az EOBD (OBD-II).
Szabvány csati.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19318 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:13:00 »

És ha az OBD csatlakozót lecserélem egy másik tipusu autó csatlakozójára, és igy nem tudnak rácsatlakozni?
Egy mikrokapcsoló elég valamelyik vezetékre.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19319 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:24:09 »

Egy mikrokapcsoló elég valamelyik vezetékre.

Ja, de eldugva olyan helyre, hogy UV lámpával ne látszódjon a tapicskolás.
Ha magamnak csinálnám, választókapcsolót raknék be, s "élesített" állapotban 2 láb közé (azt még kitalálnám, hogy melyik közé) kiraknám egy 230V-os inverternek a kimenetét... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19320 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:25:21 »

Ja, de eldugva olyan helyre, hogy UV lámpával ne látszódjon a tapicskolás.
Ha magamnak csinálnám, választókapcsolót raknék be, s "élesített" állapotban 2 láb közé (azt még kitalálnám, hogy melyik közé) kiraknám egy 230V-os inverternek a kimenetét... Wink



Aztán úgy marad véletlenül és a szervizben örülnek.  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19321 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:26:00 »

Ja, de eldugva olyan helyre, hogy UV lámpával ne látszódjon a tapicskolás.
Ha magamnak csinálnám, választókapcsolót raknék be, s "élesített" állapotban 2 láb közé (azt még kitalálnám, hogy melyik közé) kiraknám egy 230V-os inverternek a kimenetét... Wink


Ja, azt ha asszony elfelejti, hogy melyikhez nem szabad nyúlni, akkor elintéz két legyet egy csapásra...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19322 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:28:17 »

Ja, azt ha asszony elfelejti, hogy melyikhez nem szabad nyúlni, akkor elintéz két legyet egy csapásra...  eplus2

Ezért nem "kapcsoló"-ra kell kötni, hanem elektronikára.
Én ha viszem a kocsit szervizbe, egy lépéssel tudok szerviz-üzemmódba rakni mindent... Wink
(Ha meg nem rakom, arrébb sem tudnak vele állni.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19323 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:31:48 »

Ja, de eldugva olyan helyre, hogy UV lámpával ne látszódjon a tapicskolás.
Ha magamnak csinálnám, választókapcsolót raknék be, s "élesített" állapotban 2 láb közé (azt még kitalálnám, hogy melyik közé) kiraknám egy 230V-os inverternek a kimenetét... Wink

Ugye csak viccnek szántad ezt a választókapcsolót? Inkább vigyék az autót mint az asszony vagy gyerek fogja meg véletlenül az ilyen baromságot.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19324 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:36:21 »

Ugye csak viccnek szántad ezt a választókapcsolót? Inkább vigyék az autót mint az asszony vagy gyerek fogja meg véletlenül az ilyen baromságot.


Nem raknék soha semmilyen kapcsolót az utastérbe, amit hozzá nem értő kezelhet.
Egyébként is azt írtam, hogy az OBD csati 2 pinjén lenne kint a 230V. (a gyökér ha rádugja a kis vackát, akkor elfüstölje)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19325 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:37:08 »

0Ft-ból úgy oldanám meg a védelmet, hogy egy A5-ös papírt kiraknék a műszerfalra, amire ez lenne írva:
"Az előző autómat ellopták. Ezt nem szeretném, hogy elvigyék. Ezért a kormánylégzsákot lekötöttem az SRS-ről, rákötöttem az indításgátlás részre és az OBD csatlakozó rádugás figyelésére; valamint a légzsák külső burkolat és a zsák közötti rést telepakoltam szegekkel. Bármilyen illetéktelen beavatkozásra a légzsák kirobban. Üdv. az autóvillamosságis tulaj Wink "
Ha tolvaj lennék, elgondolkodnék, mert ma azért találkozni tényleg őrültekkel. Smiley
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19326 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 19:41:10 »

0Ft-ból úgy oldanám meg a védelmet, hogy egy A5-ös papírt kiraknék a műszerfalra, amire ez lenne írva:
"Az előző autómat ellopták. Ezt nem szeretném, hogy elvigyék. Ezért a kormánylégzsákot lekötöttem az SRS-ről, rákötöttem az indításgátlás részre és az OBD csatlakozó rádugás figyelésére; valamint a légzsák külső burkolat és a zsák közötti rést telepakoltam szegekkel. Bármilyen illetéktelen beavatkozásra a légzsák kirobban. Üdv. az autóvillamosságis tulaj Wink "
Ha tolvaj lennék, elgondolkodnék, mert ma azért találkozni tényleg őrültekkel. Smiley

Sötétbenl nem igazán szoktak olvasgatni.......  vigyor3

Szerinted elhinné, hogy te le tudod venni a légzsák burkolatot? Nincs is ott hely. A hülyék lehet megeszik, de aki nem az.......az nem dől be.  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.12 vasárnap, 20:18:35 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19327 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:17:53 »

0Ft-ból úgy oldanám meg a védelmet, hogy egy A5-ös papírt kiraknék a műszerfalra, amire ez lenne írva:
"Az előző autómat ellopták. Ezt nem szeretném, hogy elvigyék. Ezért a kormánylégzsákot lekötöttem az SRS-ről, rákötöttem az indításgátlás részre és az OBD csatlakozó rádugás figyelésére; valamint a légzsák külső burkolat és a zsák közötti rést telepakoltam szegekkel. Bármilyen illetéktelen beavatkozásra a légzsák kirobban. Üdv. az autóvillamosságis tulaj Wink "
Ha tolvaj lennék, elgondolkodnék, mert ma azért találkozni tényleg őrültekkel. Smiley

szerintem pár üres AK74 hüvely és tár hanyag szétdobálása a műszerfalon és néhány ciril betüs újság többet ér ennél  eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19328 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:22:03 »

Másik típusú autó csatlakozójára?

Hát ez pont egységesítve van. kb. 1998-tól szerelik ilyen csatlakozókkal (is) az autókat.
Szóval egy másik típusú autó csatlakozója is ilyen. Bekötésben lehet eltérés.

Egyszerűbb a meglévő csatlakozó vezetékeit leválasztani a csatlakozóról egyéb megoldással, de visszaállítható is legyen, mert szervizben szükség van rá.

jaja én is ezt tervezem, Az OBD helyett lenne valami más, egyedi digalj és persze annak az adapterét is megcsinálnám OBD-re. Ha kell akkor majd viszem magammal a szerelőhöz
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #19329 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 20:40:01 »

Sötétbenl nem igazán szoktak olvasgatni.......  vigyor3

Szerinted elhinné, hogy te le tudod venni a légzsák burkolatot? Nincs is ott hely. A hülyék lehet megeszik, de aki nem az.......az nem dől be.  hehe

Lehet igazad van, nem várhatom el, hogy okos legyen.
Akkor tennék egy fém sapkát az OBD csatira, meg egy szigetelt fémlapkát a motortérnyitó karra, s erre lenne rácsatlakoztatva "beriasztott állapotban" mondjuk tízezer mikrós kondi(k) (pl 56V).
Ezzel még nem ölöm meg... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #19330 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 07:52:03 »

jaja én is ezt tervezem, Az OBD helyett lenne valami más, egyedi digalj és persze annak az adapterét is megcsinálnám OBD-re. Ha kell akkor majd viszem magammal a szerelőhöz

Erre gondoltam en is! Smiley
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19331 Dátum: 2014.01.14 kedd, 11:58:16 »

Kedves Fórumtársak!

Használt MK4 faceliftes Mondeo vásárlása előtt állok és lenne egy technikai kérdésem mégpedig:

Kulcsnélküli nyitás és zárás a gyakorlatban hogy működik. A távirányítón van azért gomb? A mostani MKIII-ommal gyújtás nélkül tudom le-fel húzni az összes ablakot, a kulcsnélküli rendszerrel ezt a műveletet meg lehet csinálni?  


Érdemes egyáltalán kulcsnélküli nyitás és zárás rendszerrel extrázott autóra "vadászni"? Mi az előnye hátránya? Hibalehetősége?


Köszönettel:
Tibor
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.14 kedd, 12:09:01 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #19332 Dátum: 2014.01.14 kedd, 12:59:43 »

Sziasztok. Új vagyok a forumon is es ford tulaj is , azlenne a kerdesem hogy wezermucsere miből all es mennyibe faj? 170 ezer km van az autóba es persze markaszervizben szeretnem csinaltatni. Köszi a valaszt
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19333 Dátum: 2014.01.14 kedd, 13:01:23 »

Sziasztok. Új vagyok a forumon is es ford tulaj is , azlenne a kerdesem hogy wezermucsere miből all es mennyibe faj? 170 ezer km van az autóba es persze markaszervizben szeretnem csinaltatni. Köszi a valaszt


Kérdéseidre megkapod a választ a márkaszervizben. Úgy is ott szeretnéd csináltatni.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #19334 Dátum: 2014.01.14 kedd, 13:53:14 »

Kedves Fórumtársak!
Használt MK4 faceliftes Mondeo vásárlása előtt állok és lenne egy technikai kérdésem mégpedig:
Kulcsnélküli nyitás és zárás a gyakorlatban hogy működik. A távirányítón van azért gomb? A mostani MKIII-ommal gyújtás nélkül tudom le-fel húzni az összes ablakot, a kulcsnélküli rendszerrel ezt a műveletet meg lehet csinálni?  
Érdemes egyáltalán kulcsnélküli nyitás és zárás rendszerrel extrázott autóra "vadászni"? Mi az előnye hátránya? Hibalehetősége?
Köszönettel:
Tibor
Egyik kolléga nemrég panaszkodott, hogy akár egy mobil is bezavar és megbolondul, de nekem ilyet még nem csinált. A távirányítón ugyanazok a gombok vannak, mint a normál zárason. De ki tudod úgy is nyitni az ajtót, hogy zsebedben a transzponder és meghúzod a kilincset. Bezárni a kilincsen lévő gombbal tudod. Kikapcsolt gyújtással is működik az ablaklehúzás.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #19335 Dátum: 2014.01.14 kedd, 14:20:21 »

Sziasztok. Új vagyok a forumon is es ford tulaj is , azlenne a kerdesem hogy wezermucsere miből all es mennyibe faj? 170 ezer km van az autóba es persze markaszervizben szeretnem csinaltatni. Köszi a valaszt


Szia!

Vezérműcserével együtt szokás a vízpumpát is cserélni.
Nem lebeszélni akarlak a márkaszervízről, de ne bízd el túl magad. Ha egy gyakorlott szerelőhöz viszed (AKI biztosan csinált már ilyet... elég gyakoriak ezek a HDI motorok), épp úgy kifogja cserélni, semmi ördöngőség nincs bent.

Az árakról meg ne is beszéljünk, csak a munkadíj szervízben úgy 60-80ezer Ft-közé simán rúghat, szerelő esetében 10-20 ezer Ft, és még ott az alkatrész ára is. Bőven féluton megúszod... az árkülönbözetet én inkább másra költeném, természetesen ez csak saját vélemény.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19336 Dátum: 2014.01.14 kedd, 14:26:49 »

Egyik kolléga nemrég panaszkodott, hogy akár egy mobil is bezavar és megbolondul, de nekem ilyet még nem csinált. A távirányítón ugyanazok a gombok vannak, mint a normál zárason. De ki tudod úgy is nyitni az ajtót, hogy zsebedben a transzponder és meghúzod a kilincset. Bezárni a kilincsen lévő gombbal tudod. Kikapcsolt gyújtással is működik az ablaklehúzás.

Köszönöm a gyors válaszodat.

Tehát van egy alap (Titanium) távírányítós kulcs + bele "építve" kulcsnélküli funkciók? Az ablakokat is fel lehet húzni, a zárógomb néhány másodpercnyi nyomva tartásával?

  
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.14 kedd, 14:30:46 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19337 Dátum: 2014.01.14 kedd, 15:27:49 »

Köszönöm a gyors válaszodat.

Tehát van egy alap (Titanium) távírányítós kulcs + bele "építve" kulcsnélküli funkciók? Az ablakokat is fel lehet húzni, a zárógomb néhány másodpercnyi nyomva tartásával?

  

fel lehet. Esetlegesen ha nincs felprogramozva, akkor a fórumon vannak ilyen leírások (kezdőlapon lehet keresgélni). Az Mk3 és MK4 ebből a szempontból ugyan az.

Csak úgy mint az ajtó nyitás (1x megnyomva bal első ajtó, 2x megnyomva összes nyitása)
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #19338 Dátum: 2014.01.14 kedd, 15:57:22 »

Sziasztok. Új vagyok a forumon is es ford tulaj is , azlenne a kerdesem hogy wezermucsere miből all es mennyibe faj? 170 ezer km van az autóba es persze markaszervizben szeretnem csinaltatni. Köszi a valaszt

Konkrétan: fordxy-nél min. 150-160eft. Független szervízben kb. 90-95eft.
(Otthon: na ez megfizethetetlen....  Cheesy )
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #19339 Dátum: 2014.01.14 kedd, 18:47:53 »

Sziasztok!

DNS autószerviz vélemény:

Már nem emlékszem, hogy kinek a tanácsára, de felkerestem a DNS autószervizt. Fékbetét, féktárcsa, stabilizátor pálca és gázolajszűrő cserére mentem. Megbeszélt időpontban leadtam átvették, a tulaj percre pontosan felírta az autó érkezését (nem 8:00, hanem 7:57).

2 órával később sikerült is nekiállni az autónak, Gyula nevezetű szervizes dolgozott rajta. Leszedte a kerekeket, féknyergeket, tárcsákat. A nyereg "vezetőcsapjait" szépen lepucolta bezsírozta, a "kerékagy"-ról akkurátusan lekapargatta a rozsdát, majd a megtisztított tárcsákat felrakta, nyereg vissza az új fék rögzítőkkel és végül a kerék. Nyomatékkulcsot nem használt, de mindent után húzott kézi szerszámmal.

Stabilizátor pálcát is kicserélte közben először lekefélte drótkefével, bezsírozta, majd leszedte. (TRW-t vettem 3eFt-t)

Gázolaj szűrőnél volt egy kis hiba a rendszerben, a tömítést felülre akarta rakni, szerencsére az összes dobozban benne van, hogy a ház és a szűrő közé rakd és ne a szűrő és a fedél közé. Utána, nem volt gázolajuk feltölteni, de a tulaj nem engedte, hogy úgy beindítsák, elküldte az egyik alkalmazottat gázolajért. Amikor megérkezett fecskendővel feltöltötte és összerakta. A vákumolás elmaradt, de beindult az autó és azóta csak akkor állt le amikor én akartam.

Összességében elégedett voltam, de a gázolajszűrő csere hagyott egy kis szálkát.
Mindezért: 17eFt-t fizettem (3 órát mokoltak rajta)

Üdv.:
Medve
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19340 Dátum: 2014.01.14 kedd, 19:06:51 »

Sziasztok. Új vagyok a forumon is es ford tulaj is , azlenne a kerdesem hogy wezermucsere miből all es mennyibe faj? 170 ezer km van az autóba es persze markaszervizben szeretnem csinaltatni. Köszi a valaszt


Szia!
Én nyáron csináltattam egy hasonló műveletet a Petrányinál az Üllői úton:
Motorolaj (5,7L), olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzaszűrő, olajleeresztőcsavar+alátét, vez.szíj klt+vízpumpa, fagyálló (1L), szerpentin ékszíj, főtengely csavar, távtartó, segédanyag, munkadíj.
Ezért fizettem 125.964 Ft+ÁFA-t.
Ajándékképp lemosták és kaptam egy év assistance szolgáltatást európán belül. (Akárhol lerohadok ingyen elviszik az autót a legközelebbi márkaszervizbe)
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #19341 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:08:49 »

Kedves Fórumtársak!

Használt MK4 faceliftes Mondeo vásárlása előtt állok és lenne egy technikai kérdésem mégpedig:

Kulcsnélküli nyitás és zárás a gyakorlatban hogy működik. A távirányítón van azért gomb? A mostani MKIII-ommal gyújtás nélkül tudom le-fel húzni az összes ablakot, a kulcsnélküli rendszerrel ezt a műveletet meg lehet csinálni?  


Érdemes egyáltalán kulcsnélküli nyitás és zárás rendszerrel extrázott autóra "vadászni"? Mi az előnye hátránya? Hibalehetősége?


Köszönettel:
Tibor

Nekem is ilyen van, és szerintem baromi kényelmes. A kulcs normál távirányítóként is használható (ugyanúgy 3 gomb van rajta), de én elvétve használom. Az benne a jó, hogy elő sem kell venni soha. Benn van a zsebedben és kész. Ha tele a kezed csomagokkal vagy kesztyűben vagy, nem kell az előhalászással vacakolnod. Tapasztalatom szerint kiválóan működik.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19342 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:15:23 »

Nekem is ilyen van, és szerintem baromi kényelmes. A kulcs normál távirányítóként is használható (ugyanúgy 3 gomb van rajta), de én elvétve használom. Az benne a jó, hogy elő sem kell venni soha. Benn van a zsebedben és kész. Ha tele a kezed csomagokkal vagy kesztyűben vagy, nem kell az előhalászással vacakolnod. Tapasztalatom szerint kiválóan működik.
Én is csak megerősíteni tudom az elhangzottakat wave wave
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #19343 Dátum: 2014.01.14 kedd, 20:42:41 »

Én is csak megerősíteni tudom az elhangzottakat wave wave
Sőt én is csak jókat tudok mondani róla.
Jártam már úgy, hogy a csomagtartóban a kabátomban volt a kulcs. Nagy vagányan lecsaptam a csomajtót, majd kinyílt.
A gondolataim a Ford keresztanyja körül forogtak, h valami elromlott. Majd rájöttem, h okosabb nálam, nem engedte addig
bezárni, míg ki nem vettem a kulcsot.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19344 Dátum: 2014.01.14 kedd, 22:04:26 »

Sőt én is csak jókat tudok mondani róla.
Jártam már úgy, hogy a csomagtartóban a kabátomban volt a kulcs. Nagy vagányan lecsaptam a csomajtót, majd kinyílt.
A gondolataim a Ford keresztanyja körül forogtak, h valami elromlott. Majd rájöttem, h okosabb nálam, nem engedte addig
bezárni, míg ki nem vettem a kulcsot.
Kivételesen ez jó benne, amúgy meg felejthető xar.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19345 Dátum: 2014.01.14 kedd, 22:53:40 »

Kivételesen ez jó benne, amúgy meg felejthető xar.

hááát igen. Stealt nem éppen ennek a barátja.  nyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19346 Dátum: 2014.01.14 kedd, 23:14:52 »

hááát igen. Stealt nem éppen ennek a barátja.  nyes
Egyszer kétszer rohadt idegesítő tud lenni amikor egyik kezemben a táska másikban félig a zakó, lendületből nyitnám a hátsóajtót hogy bedobjam ezeket. Helyette meg pattanok le az ajtóról mert még éppen kommunikál a másik riasztó vagy van éppen kapás van a mobilon.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #19347 Dátum: 2014.01.14 kedd, 23:36:17 »

Sziasztok!

DNS autószerviz vélemény:

Már nem emlékszem, hogy kinek a tanácsára, de felkerestem a DNS autószervizt. Fékbetét, féktárcsa, stabilizátor pálca és gázolajszűrő cserére mentem. Megbeszélt időpontban leadtam átvették, a tulaj percre pontosan felírta az autó érkezését (nem 8:00, hanem 7:57).

2 órával később sikerült is nekiállni az autónak, Gyula nevezetű szervizes dolgozott rajta. Leszedte a kerekeket, féknyergeket, tárcsákat. A nyereg "vezetőcsapjait" szépen lepucolta bezsírozta, a "kerékagy"-ról akkurátusan lekapargatta a rozsdát, majd a megtisztított tárcsákat felrakta, nyereg vissza az új fék rögzítőkkel és végül a kerék. Nyomatékkulcsot nem használt, de mindent után húzott kézi szerszámmal.

Stabilizátor pálcát is kicserélte közben először lekefélte drótkefével, bezsírozta, majd leszedte. (TRW-t vettem 3eFt-t)

Gázolaj szűrőnél volt egy kis hiba a rendszerben, a tömítést felülre akarta rakni, szerencsére az összes dobozban benne van, hogy a ház és a szűrő közé rakd és ne a szűrő és a fedél közé. Utána, nem volt gázolajuk feltölteni, de a tulaj nem engedte, hogy úgy beindítsák, elküldte az egyik alkalmazottat gázolajért. Amikor megérkezett fecskendővel feltöltötte és összerakta. A vákumolás elmaradt, de beindult az autó és azóta csak akkor állt le amikor én akartam.

Összességében elégedett voltam, de a gázolajszűrő csere hagyott egy kis szálkát.
Mindezért: 17eFt-t fizettem (3 órát mokoltak rajta)

Üdv.:
Medve

én voltam. nem dlogoznak rosszul, az árak is jók, csak a telefont nem tudják kezelni.  vigyor3
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #19348 Dátum: 2014.01.15 szerda, 06:29:29 »

3 óra munkaórába a vezérlés csere is simán belefér vízpumpa cserével együtt. Én az enyémnél ott voltam végig, 3 órába ezen felül az olajcsere, szűrők cseréje is belefért.

Gates, INA, Bosch szettet 24ezer Ft körül, minőségi vízpumpát 9ezer Ft körül tudsz venni. Ha ezekhez hozzáadjuk a 3 óra fent említett munkaóra díját, akkor nagyságrendileg: 50ezer Ft-ból kijön, ellenben a FORDxy-nál ~150-170 ezer Ft.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19349 Dátum: 2014.01.15 szerda, 08:46:51 »

Kivételesen ez jó benne, amúgy meg felejthető xar.

Kedves Fórumtársak!

Köszönöm a hozzászólásaitokat  worship, gazdagabb letttem egy hasznos információval. Akkor keyless go extrás Mondeo is szóba jöhet. Most már csak az "új" Mondimat kellene megtalálnom.

Szép napot!

Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.