Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 13:15:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10827082 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 23:27:00 »

Hát nem tudom, így képen ez elsőre elég jellegtelen nekem. Ránézek, és nem érzem azt, hogy ez kell, hogy ilyennek szeretnék járni.
Azt csak ennél érzem. Smiley
 
http://images.google.hu/images?q=tbn:6Z1FrlUfXRanOM:http://img5.imageshack.us/img5/3741/mondeo0ww.jpg
 
Csak itt meg a tükör nem tetszik.
Ezzel én is így vagyok...sajna
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 23:56:00 »

Na sztem ugyanez lesz az MKIII-as gépekkel is jövőre. Ha megjön az új MKIV, jóval olcsóbban lehet majd venni egy télleg tökéletes szériát. Kacérkodom is a gondolattal...
Még nálam is nyitott ez a kérdés, de nem ez a megoldás látszik befutónak. Mondjuk még nem tudni, meddig gyártják az ST-t. Állítólag tovább, mint az alapmodellt. Legalábbis ezt mondta 2 hónapja egy kereskedő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2006.09.14 csütörtök, 23:57:00 »

Csak miért lett sárga újra az oldal index? :/
Hogy legyen mit változtatni faceliftkor:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2006.09.15 péntek, 10:19:00 »

Hát nem tudom, így képen ez elsőre elég jellegtelen nekem. Ránézek, és nem érzem azt, hogy ez kell, hogy ilyennek szeretnék járni.
Azt csak ennél érzem. Smiley
 
http://images.google.hu/images?q=tbn:6Z1FrlUfXRanOM:http://img5.imageshack.us/img5/3741/mondeo0ww.jpg
 
Csak itt meg a tükör nem tetszik.
Állítólag ez lészen az új MK4 kombiHa ez igaz,akkor ilyet kell venni!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2006.09.15 péntek, 10:46:00 »

Állítólag ez lészen az új MK4 kombiHa ez igaz,akkor ilyet kell venni!!!
Szevasz!
 Te nem véletlenül a SOTE-ra jártál? Volt ott egy ilyen nevű ismerősöm!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2006.09.15 péntek, 13:07:00 »

Még nálam is nyitott ez a kérdés, de nem ez a megoldás látszik befutónak. Mondjuk még nem tudni, meddig gyártják az ST-t. Állítólag tovább, mint az alapmodellt. Legalábbis ezt mondta 2 hónapja egy kereskedő.
Az ST-vel nekem az a bajom, hogy egy új áráért sokkal durvább vasakat lehet beszerezni. Használtan, jó állapotban meg nem sok van...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2006.09.15 péntek, 13:23:00 »

Szevasz!
 Te nem véletlenül a SOTE-ra jártál? Volt ott egy ilyen nevű ismerősöm!
Üdv!
Sotén informazikust? végülis ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2006.09.15 péntek, 13:30:00 »

Szevasz!
 Te nem véletlenül a SOTE-ra jártál? Volt ott egy ilyen nevű ismerősöm!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 14:33:00 »

Videó az új Mondeo teszteléséről!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 16:29:00 »

Ügyes vagy.
Az a baj, hogy az a szörnyű paplan miatt semmi sem látszik. Remélem, a szériára ezeket nem rakják fel! :-))
Most már baromira kívácsi vagyok. Az már látszik, hogy nem kicsi. De szerintem az a két autó, amit a végén mutatnak, az nem a mondeo, hanem a másik, az a világoskék (#204).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 16:30:00 »

Ügyes vagy.
Az a baj, hogy az a szörnyű paplan miatt semmi sem látszik. Remélem, a szériára ezeket nem rakják fel! :-))
Most már baromira kívácsi vagyok. Az már látszik, hogy nem kicsi. De szerintem az a két autó, amit a végén mutatnak, az nem a mondeo, hanem a másik, az a világoskék (#204).
Az MKIV-en kívül lesznek a lufik Smiley)) Jó sok Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 17:43:00 »

Állítólag ez lészen az új MK4 kombiHa ez igaz,akkor ilyet kell venni!!!
Szia!
Hm...Nem láttunk valami hasonlót már valahol?
Olyan alfás, vagy mi.
De én is kíváncsi leszek, a sok napvilágot látott tanulmány után mi lesz a befutó
Köszi a fotót!
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 17:55:00 »

Majd meglátjátok, milyen jól fog kinézni a 4 ajtós, sötétkék színben, V6 2,7d motorral (ha nem rakják be, akkor 2,2d), esetleg automata, 6 sebességes váltóval... már nagyon várom. :-))
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 18:06:00 »

Majd meglátjátok, milyen jól fog kinézni a 4 ajtós, sötétkék színben, V6 2,7d motorral (ha nem rakják be, akkor 2,2d), esetleg automata, 6 sebességes váltóval... már nagyon várom. :-))
Bizony:) A legfrisebb infók szerint bele fogják rakni a 2.7es V6os dízelt.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 18:10:00 »

Majd meglátjátok, milyen jól fog kinézni a 4 ajtós, sötétkék színben, V6 2,7d motorral (ha nem rakják be, akkor 2,2d), esetleg automata, 6 sebességes váltóval... már nagyon várom. :-))
Off peugeot-ot már szerelik HDI V6
Csak kap a Mondeo is egy v6 dieselt
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 19:33:00 »

Majd meglátjátok, milyen jól fog kinézni a 4 ajtós, sötétkék színben, V6 2,7d motorral (ha nem rakják be, akkor 2,2d), esetleg automata, 6 sebességes váltóval... már nagyon várom. :-))
Erre ezértr kíváncsi leszek én is... Mégiscsak V6 Smiley))))) Rossz nem lehet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 19:35:00 »

Majd meglátjátok, milyen jól fog kinézni a 4 ajtós, sötétkék színben, V6 2,7d motorral (ha nem rakják be, akkor 2,2d), esetleg automata, 6 sebességes váltóval... már nagyon várom. :-))
A sötétkék az nem nyer
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 22:03:00 »

2.2d
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2006.09.17 vasárnap, 22:40:00 »

A sötétkék az nem nyer
az bizony nem. elfingja magát egy légy a közelben és már az is ezer pöttyöt hagy rajta... milyen jó is volt a fehér autó!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 08:05:00 »

A sötétkék az nem nyer
Laczik,  
a skék nagyon "kényes" szín, de attól még szép. Nah, jó én persze elfogult vagyok.
Ontopic hozzászólásom viszont az, hogy nézegetve az eddig felbukkant képeket, nekem eléggé fókuszosnak tűnik az MKIV, csak nagyobb karosszériával. Legalábbis a lámpa nagyon hasonlít szvsz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 12:10:00 »

Majd meglátjátok, milyen jól fog kinézni a 4 ajtós, sötétkék színben, V6 2,7d motorral (ha nem rakják be, akkor 2,2d), esetleg automata, 6 sebességes váltóval... már nagyon várom. :-))
Nekem nagyon mazdás, nemtom mé nem fordos de kitaláltam mi lesz a plafon felszereltség: Monderfull
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 12:18:00 »

Most nézem a p407 adatlapját, mert abban már benne vannak az új dízelek: 2.2, 2,7.
Na ott a 2,7-es csak automatával kapható, míg a 2.2 manuálissal is. A vicc az, hogy a 2,7 automata kb annyit tud, mint a 2.2 manuál.
Szóval... ezért nem éri meg 2,7-es venni, kivéve ha az ember eleve automatát akar.
Csakhogy. A vételár is jóval drágább, most kb 700e van a v6 és a 2.0 benzines között (persze felszereltségben is van difi). Az automata váltó is kb annyi (750). Aztán még a biztosítás, meg a casco is több, hát még a fogyi...
P407 2.2 man: 8,1/5,0/6,1  0-100: 8,7s 1000m: 30,0s
P407 2,7 aut: 11,7/6,7/8,4  0-100: 8,5s 1000m: 29,8s
 
Szóval: 700+750+644e (üa)=kb 2 millió ft.
Szóval, ha itt is csak automatával adják a 2,7-et (ha lesz), akkor nekem valszeg nem kell...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 13:22:00 »

Most nézem a p407 adatlapját, mert abban már benne vannak az új dízelek: 2.2, 2,7.
Na ott a 2,7-es csak automatával kapható, míg a 2.2 manuálissal is. A vicc az, hogy a 2,7 automata kb annyit tud, mint a 2.2 manuál.
Szóval... ezért nem éri meg 2,7-es venni, kivéve ha az ember eleve automatát akar.
Csakhogy. A vételár is jóval drágább, most kb 700e van a v6 és a 2.0 benzines között (persze felszereltségben is van difi). Az automata váltó is kb annyi (750). Aztán még a biztosítás, meg a casco is több, hát még a fogyi...
P407 2.2 man: 8,1/5,0/6,1  0-100: 8,7s 1000m: 30,0s
P407 2,7 aut: 11,7/6,7/8,4  0-100: 8,5s 1000m: 29,8s
 
Szóval: 700+750+644e (üa)=kb 2 millió ft.
Szóval, ha itt is csak automatával adják a 2,7-et (ha lesz), akkor nekem valszeg nem kell...
Angel
Nem lesz ilyen problemad. Csak a 2.2d lesz a kocsiban.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 13:35:00 »

Angel
Nem lesz ilyen problemad. Csak a 2.2d lesz a kocsiban.
Hát, ez még nem lefutott. A mostani hírek arról szólnak, hogy bekerül a 2,7.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 18:55:00 »

Az elso 1-2 evben biztos nem. Ahhoz nehany csovet meg kellene csinalni, amikbol nehanyat en is huzogatok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 19:02:00 »

Az elso 1-2 evben biztos nem. Ahhoz nehany csovet meg kellene csinalni, amikbol nehanyat en is huzogatok.
Benzines V6-hoz nem huzogatsz vmit esetleg?? Vmi info??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 19:28:00 »

Az elso 1-2 evben biztos nem. Ahhoz nehany csovet meg kellene csinalni, amikbol nehanyat en is huzogatok.
Hát... a remény hal meg utoljára.
Az teljesen kizárt, hogy más tervezze meg a csöveket? Lehet, hogy még téged is meg akarnak lepni...
A motorválasztékról mit tudsz?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 20:36:00 »

Most nézem a p407 adatlapját, mert abban már benne vannak az új dízelek: 2.2, 2,7.
Na ott a 2,7-es csak automatával kapható, míg a 2.2 manuálissal is. A vicc az, hogy a 2,7 automata kb annyit tud, mint a 2.2 manuál.
Szóval... ezért nem éri meg 2,7-es venni, kivéve ha az ember eleve automatát akar.
Csakhogy. A vételár is jóval drágább, most kb 700e van a v6 és a 2.0 benzines között (persze felszereltségben is van difi). Az automata váltó is kb annyi (750). Aztán még a biztosítás, meg a casco is több, hát még a fogyi...
P407 2.2 man: 8,1/5,0/6,1  0-100: 8,7s 1000m: 30,0s
P407 2,7 aut: 11,7/6,7/8,4  0-100: 8,5s 1000m: 29,8s
 
Szóval: 700+750+644e (üa)=kb 2 millió ft.
Szóval, ha itt is csak automatával adják a 2,7-et (ha lesz), akkor nekem valszeg nem kell...
Persze hogy a Pug csak autómatával nyomja, mert nem tud hozzá normális manuálist csinálni..A fordnál nem lesz ilyen probléma..Arról nem beszélve,h azért egy V6os dízelt szerintem méltatlan egy négyhengereshez hasonlítgatni..én hajtottam már ezt a 2.7es dízelt és hiába eszik többet(mondjuk manuálit manuállal kéne összehasonlítani) de ez a motor egy álom!És manuállal ez kb 7,5 alatt lenne százon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 21:01:00 »

A hozzank tartozo csotipusokat a mi cegunk gyartja az egesz EUCD-hez.
Soros 4-5 hengeresek lesznek. Persze itt is bejonek a Peugeot dieselek, de azert marad meg a Fordos 1.8 is. Benzinbol meg 1.6, 2, 2.3, meg a volvos 5 hengeres (az ST Focuse). Persze mindegyik meretbol van tobb teljesitmenyu is a mai divatnak megfeleloen.
Nem tolem tudjatok :-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 21:10:00 »

A hozzank tartozo csotipusokat a mi cegunk gyartja az egesz EUCD-hez.
Soros 4-5 hengeresek lesznek. Persze itt is bejonek a Peugeot dieselek, de azert marad meg a Fordos 1.8 is. Benzinbol meg 1.6, 2, 2.3, meg a volvos 5 hengeres (az ST Focuse). Persze mindegyik meretbol van tobb teljesitmenyu is a mai divatnak megfeleloen.
Nem tolem tudjatok :-)
Nagy kár, ha nem lesz v6. Akár benzin, akár dizil.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 21:12:00 »

Persze hogy a Pug csak autómatával nyomja, mert nem tud hozzá normális manuálist csinálni..A fordnál nem lesz ilyen probléma..Arról nem beszélve,h azért egy V6os dízelt szerintem méltatlan egy négyhengereshez hasonlítgatni..én hajtottam már ezt a 2.7es dízelt és hiába eszik többet(mondjuk manuálit manuállal kéne összehasonlítani) de ez a motor egy álom!És manuállal ez kb 7,5 alatt lenne százon.
Persze, értem én, hogy jó a v6. Engem az automata nem hoz lázba, én tudok vezetni. Viszont majd 2 millával fezetek többet a v6-ért. Szeretem én a hangját, de legfeljebb néha beülök a Visionhoz, Maffyhoz, és ott hallgatom a v6-ot...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 22:31:00 »

Nagy kár, ha nem lesz v6. Akár benzin, akár dizil.
Nyugodj meg,h lesz V6 , benzinből mindenképp.Csak persze nem rögtön.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2006.09.19 kedd, 11:40:00 »

http://www.a5.hu/cikkek/1/17406.shtml.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2006.09.19 kedd, 15:32:00 »

Egy kis arcfelvarrás a cikkhez
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2006.09.19 kedd, 15:41:00 »

Egy kis arcfelvarrás a cikkhez
Ez szerintem "ST" dizájn!Feltéve ha ilyen lesz:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2006.09.19 kedd, 16:42:00 »

Ez nem jó hír... Sad Hogy lesz így itthon januárba új Mondeo... Sad Pedig úgy volt beigérve, hogy szept-be már bemutatkozik, és indul a gyártás.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2006.09.19 kedd, 16:43:00 »

Egy kis arcfelvarrás a cikkhez
Így nem olyan rossz, bár nekem még mindig nem az igazi. Az első lámpa kicsit olyan BMW-s.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2006.09.19 kedd, 17:18:00 »

Így nem olyan rossz, bár nekem még mindig nem az igazi. Az első lámpa kicsit olyan BMW-s.
Uccse ilyen lesz...
Nem tudom,h van e valami köze ennek ahhoz,h ugye azt akarja a Ford,h az új Mondeo az új James Bond filmben debütáljon...így logikus,h nem mutathatja be a végleges version-t a szept-i autószalonon..de ez inkább kérdés, mint állítás részemről.
Amúgy szerintem lehet már Januárban majd új Mondeo-t rendelni itthon is, csak a hivatalos bemutatót  tervezik későbbre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2006.09.19 kedd, 17:53:00 »

Így nem olyan rossz, bár nekem még mindig nem az igazi. Az első lámpa kicsit olyan BMW-s.
Ha ilyen lenne,akkor biztos nem lenne ellenfele a kategóriájában(dizájn)!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:30:00 »

Persze, értem én, hogy jó a v6. Engem az automata nem hoz lázba, én tudok vezetni. Viszont majd 2 millával fezetek többet a v6-ért. Szeretem én a hangját, de legfeljebb néha beülök a Visionhoz, Maffyhoz, és ott hallgatom a v6-ot...
Gyere bármikor Az igazság az, hogy az Focus ST tűrhetően megy, de mégsem élvezem. A Hondákkal vagyok így, a 4 hengeresek csak sivítanak. Nem szép
 
Azért csak kihoznak majd egy V6-os benzinest vagy dízelt...
 
Öööö. A cikk alapján a 2.7 biturbó csak 205 lóerő?? Nem inkább 250??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:46:00 »

Gyere bármikor Az igazság az, hogy az Focus ST tűrhetően megy, de mégsem élvezem. A Hondákkal vagyok így, a 4 hengeresek csak sivítanak. Nem szép
 
Azért csak kihoznak majd egy V6-os benzinest vagy dízelt...
 
Öööö. A cikk alapján a 2.7 biturbó csak 205 lóerő?? Nem inkább 250??
205. Kevés? Egy 2,7d-től? Az audi 3.0 yfi valami 220. Literteljesítményben ugyanaz...  És nem biturbó, hanem twin turbó.
A biturbónál két különböző karakterisztikájú turbó van, a twinturbónál két egyforma. A v6 miatt kell két turbó.
A bömös 35d motorja soros, azon két különböző van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:51:00 »

Persze, értem én, hogy jó a v6. Engem az automata nem hoz lázba, én tudok vezetni. Viszont majd 2 millával fezetek többet a v6-ért. Szeretem én a hangját, de legfeljebb néha beülök a Visionhoz, Maffyhoz, és ott hallgatom a v6-ot...
Állok rendelkezésére Uram....
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:53:00 »

audi 3.0 tdi
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:54:00 »

Állok rendelkezésére Uram....
Helyes... igénybe fogom venni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:54:00 »

Vision,
 
Ugy tom, hogy elso kerek hajtasnal kb. max. 230LE az, amit meg esszeru keretek kozt beepitenek. Ettol nagyobb teljesitmeny csak hatso kerekesbol letezik. Ezt nem en alltiom, hanem valahol olvastam/hallotam nemtom...De szerintem logikus erveles.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2006.09.19 kedd, 20:55:00 »

Vision,
 
Ugy tom, hogy elso kerek hajtasnal kb. max. 230LE az, amit meg esszeru keretek kozt beepitenek. Ettol nagyobb teljesitmeny csak hatso kerekesbol letezik. Ezt nem en alltiom, hanem valahol olvastam/hallotam nemtom...De szerintem logikus erveles.
Így van. De 250 még elmegy... vagy 280... legfeljebb sűrűn kapar.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2006.09.19 kedd, 21:08:00 »

Angel,
 
280 ? Haaat, a man hatekonyabb ha inkabb hatul van.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2006.09.20 szerda, 19:45:00 »

Én a 210 lovas saab 93-at vezettem, de annál még egyáltalán nem éreztem,h hátsó/4 kerékhajtás kéne, nem volt vele gond.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2006.09.20 szerda, 21:10:00 »

Én a 210 lovas saab 93-at vezettem, de annál még egyáltalán nem éreztem,h hátsó/4 kerékhajtás kéne, nem volt vele gond.
Pedig igaza van Zaccinak. Olyan 220-230-nál nagyobbnál már könnyen megcsúszik a kerék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2006.09.20 szerda, 21:52:00 »

Új Ford Mondeo Párizsban
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.