Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:42:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 457 458 459 460 461 462 463 [464] 465 466 467 468 469 470 471 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11973779 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #23150 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 19:08:45 »

Igazából arra, hogy olyan parkoló helyekre, ahová egy ilyen autó befér, oda b4k is?

A méretek alapján igen!

Próbáltam az ablak tanítást, de sajnos nem jártam sikerrel. Nem működik  szomoru1
Holnap meg megyek távirányító ügyben, lehet az is csak "eldobta" az autót. Majd kiderül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23151 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:20:24 »

A méretek alapján igen!

Próbáltam az ablak tanítást, de sajnos nem jártam sikerrel. Nem működik  szomoru1
Holnap meg megyek távirányító ügyben, lehet az is csak "eldobta" az autót. Majd kiderül.
resetelni kell  a modulját.
vagy akku le 15 percig
vagy a biztijét kikell venni (nekem bal oldalon van a csomagtartóban)
Vagy diaggal 1 másodperc alatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #23152 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:34:40 »

resetelni kell  a modulját.
vagy akku le 15 percig
vagy a biztijét kikell venni (nekem bal oldalon van a csomagtartóban)
Vagy diaggal 1 másodperc alatt.

Holnap kipróbálom, kösz!
( nekem hátul nincs biztim. Motortér + kesztyűtartó alatt )
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #23153 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:55:32 »

Hát sajnos a benzines ablakmosós mutatványom vmit csinálhatott a folyadékszínt jeladójával, m időközönként azt jelzi a kocsi, h kevés az ablakmosó folyadékom, holott az tele van.
Nem tudjátok, h elérhető helyen van ez az érzékelő? Ill. h a benzintől beszharhat ez??
De az is lehet, h csak meg kellene tisztítanom a benzintől, m nem mindig jelezz hülyeségeket, csak időközönként jön rá.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23154 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:57:08 »

Hát sajnos a benzines ablakmosós mutatványom vmit csinálhatott a folyadékszínt jeladójával, m időközönként azt jelzi a kocsi, h kevés az ablakmosó folyadékom, holott az tele van.
Nem tudjátok, h elérhető helyen van ez az érzékelő? Ill. h a benzintől beszharhat ez??
De az is lehet, h csak meg kellene tisztítanom a benzintől, m nem mindig jelezz hülyeségeket, csak időközönként jön rá.
diaggal lehet azt is resetelni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #23155 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:00:00 »

diaggal lehet azt is resetelni.
Nah de attól még h resetelem, nem fogja újból dobni, mikor azt érzékeli, h nincs folyadék holott van??
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23156 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:03:26 »

Nah de attól még h resetelem, nem fogja újból dobni, mikor azt érzékeli, h nincs folyadék holott van??
szerintem nem érintkezik a folyadekkal.csak behülyült..
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #23157 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:04:13 »

szerintem nem érintkezik a folyadekkal.csak behülyült..
Jól van köszi, akkor holnap megpróbálom. worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23158 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 08:55:14 »

na, megvolt a német körút.

jobb első oldalról -vélelmezem a futóművet- búgás hallatszik. kerékagycsapágy? mennyit lehet még így menni? pont holnap mennénk le pár száz km-t (balcsi + jobbra-balra) lehet e valami komolyabb bajom, vagy kibírja? mibe fáj a cseréje?
egyéb hibalehetőség?

thx.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23159 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 08:56:21 »

na, megvolt a német körút.

jobb első oldalról -vélelmezem a futóművet- búgás hallatszik. kerékagycsapágy? mennyit lehet még így menni? pont holnap mennénk le pár száz km-t (balcsi + jobbra-balra) lehet e valami komolyabb bajom, vagy kibírja? mibe fáj a cseréje?
egyéb hibalehetőség?

thx.

a gumi is búghat! Nem is kicsit!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23160 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 08:56:53 »

na, megvolt a német körút.

jobb első oldalról -vélelmezem a futóművet- búgás hallatszik. kerékagycsapágy? mennyit lehet még így menni? pont holnap mennénk le pár száz km-t (balcsi + jobbra-balra) lehet e valami komolyabb bajom, vagy kibírja? mibe fáj a cseréje?
egyéb hibalehetőség?

thx.
búgás:
csapágy,gumi,futómű összetartás.azért nem egyértelmű.irány a futóműves.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23161 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 09:30:45 »

búgás:
csapágy,gumi,futómű összetartás.azért nem egyértelmű.irány a futóműves.
aham. jó, szétnézek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23162 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 09:39:40 »

aham. jó, szétnézek.

Nem kell szétnézni... Elég ha elmész a gumishoz...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #23163 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 21:24:39 »

Holnap kipróbálom, kösz!
( nekem hátul nincs biztim. Motortér + kesztyűtartó alatt )

Akku saru levétellel sikerült orvosolni az ablak meggágyulását, de a távirányítóval kapcsban még semmi. Szerdán megyek nyaralni, hát nem lehet az embernek ilyenekre ideje  hehe
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23164 Dátum: 2014.08.19 kedd, 09:47:33 »

Nem kell szétnézni... Elég ha elmész a gumishoz...  eplus2
futóműves szerint minden fasza, menjek még vele mert ő nem lát nem hall semmit. az alsó motorburkolatom egyik műanyag rögzítője viszont hiányzik, ezért kicsit lifeg a védőlemez... lehet hogy ez az? illetve a kipufogóm két körömnyi résen elrohadt és ahogy néztem kis is néz belőle a termék...  vigyor3 lemezelést javasolt a csóka...

ez nem okozhat kicsit búgó hangot nagyobb sebességnél?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23165 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:10:42 »

futóműves szerint minden fasza, menjek még vele mert ő nem lát nem hall semmit. az alsó motorburkolatom egyik műanyag rögzítője viszont hiányzik, ezért kicsit lifeg a védőlemez... lehet hogy ez az? illetve a kipufogóm két körömnyi résen elrohadt és ahogy néztem kis is néz belőle a termék...  vigyor3 lemezelést javasolt a csóka...

ez nem okozhat kicsit búgó hangot nagyobb sebességnél?

gumi lesz az!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #23166 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:17:14 »

Ha sebesség növekedéssel együtt hangosodik-változik a zaj és valóban búgó-mormogó hangot hallat, akkor gumi lesz. Én is pont nemrég cseréltem le a hátsókat ugyanilyen jelenség miatt. Azóta nem hallom Smiley

futóműves szerint minden fasza, menjek még vele mert ő nem lát nem hall semmit. az alsó motorburkolatom egyik műanyag rögzítője viszont hiányzik, ezért kicsit lifeg a védőlemez... lehet hogy ez az? illetve a kipufogóm két körömnyi résen elrohadt és ahogy néztem kis is néz belőle a termék...  vigyor3 lemezelést javasolt a csóka...

ez nem okozhat kicsit búgó hangot nagyobb sebességnél?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23167 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:38:49 »

Ha sebesség növekedéssel együtt hangosodik-változik a zaj és valóban búgó-mormogó hangot hallat, akkor gumi lesz. Én is pont nemrég cseréltem le a hátsókat ugyanilyen jelenség miatt. Azóta nem hallom Smiley


Leírás szerint 5e km-enként cserélni kell az elsőt a hátsókkal...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #23168 Dátum: 2014.08.19 kedd, 10:41:09 »

Na ezt meg én nem tudtam Sad Köszi

Leírás szerint 5e km-enként cserélni kell az elsőt a hátsókkal...
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23169 Dátum: 2014.08.19 kedd, 11:23:24 »

Leírás szerint 5e km-enként cserélni kell az elsőt a hátsókkal...
ők is ezt mondták hogy menjek még vele, és ha továbbra is hallom akkor tengelyenkénti csere. utána figyelés tovább... reggel ahogy néztem, esedékes is lehet, az elsők lettek idén márciusban újra cserélve, és a beletekert 20.000km miatt most a hátsón nagyobb a profil
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23170 Dátum: 2014.08.19 kedd, 11:24:58 »

ők is ezt mondták hogy menjek még vele, és ha továbbra is hallom akkor tengelyenkénti csere. utána figyelés tovább... reggel ahogy néztem, esedékes is lehet, az elsők lettek idén márciusban újra cserélve, és a beletekert 20.000km miatt most a hátsón nagyobb a profil
Elvileg a hátsónak kellene búgnia! Ez a kerék nem volt hátul? Asszimetrikus?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #23171 Dátum: 2014.08.19 kedd, 12:29:28 »

Elvileg a hátsónak kellene búgnia! Ez a kerék nem volt hátul? Asszimetrikus?
Nem. Szép kerek  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23172 Dátum: 2014.08.19 kedd, 12:30:30 »

Nem. Szép kerek  vigyor3

 laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23173 Dátum: 2014.08.19 kedd, 12:40:36 »

Elvileg a hátsónak kellene búgnia! Ez a kerék nem volt hátul? Asszimetrikus?
hankook ventus prime2
elől búg mint a galamb.  vigyor3
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23174 Dátum: 2014.08.20 szerda, 00:31:20 »

Leírás szerint 5e km-enként cserélni kell az elsőt a hátsókkal...

és ki az aki cseréli?

A csere sem biztos, hogy segít, ha ugyan az az évjárat, akkor valószínűleg együtt keményedik. Persze kipróbálni megéri, ha úgy is búg, akkor még rakd fel a télit, ha akokr is, akkor emeld meg a kocsit és pörgesd meg a kereket (mondjuk ezt megteheted az első cserénél is). Ha akkor is búg, rendellenes hangokat ad, akkor csapágy.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23175 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 15:02:25 »

Szóval a topik a konzervhez... (ha jól látom dpf ügyben már előrehaladottab a dolog)

http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/page-1

És a fickó lapja... (természetesen rássá...  laugh)

http://www.drive2.ru/r/ford/4899916394579157909/logbook/
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #23176 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 17:12:03 »

Szóval a topik a konzervhez... (ha jól látom dpf ügyben már előrehaladottab a dolog)

http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/page-1

És a fickó lapja... (természetesen rássá...  laugh)

http://www.drive2.ru/r/ford/4899916394579157909/logbook/

Sajnos nincs elorehaladas, kapcsolatban vagyok vele. Ez csak egy wishlist... De ki tudja...
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #23177 Dátum: 2014.08.22 péntek, 15:06:17 »

Sziasztok!

Kb. 2 hete azt csinálja a Mondim, hogy mosás után 1 napig fixen 21-22 fokot ír a kinti hőmérsékletre. Utána megjavul. Amikor nagy meleg van, kellemetlen mert emiatt az automata klíma sem megy rendesen.
Találkoztatok már ezzel a hibával? Valahol elázik a külső hőmérőm?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #23178 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:13:08 »

Mostanában lett valami a kocsival.
Kb új kora óta úgy eszik, hogy 90-180 között osztani kell a sebességet 20-szal.
Tehát 120:6L, 140:7L
Most figyelem kb fél éve, s 130nál nem 6,5öt eszik, hanem 5,7-5,9 körül. (nem csak a comp, a tankolásokból is látom, 1000km-t tudok menni fickósan is)
2 dologra tippelek:
- az EGRdugó miatt végre tiszta a szívóoldalam,
- ezeket az értékeket általában 20-24 fok külső hőmérsékletnél mérem, illetve ekkor tűnik fel, s ezt vmiért szereti.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #23179 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:19:44 »

Sziasztok!

Mit szóltok ehez az autóhoz:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-x_navi.led.ulesfutes-8159227

Saját részre lenne.

Köszi az észrevételeket.

Üdv:
Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23180 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:21:17 »

Mostanában lett valami a kocsival.
Most jarattad be  wave
Jo az a 2,2 Wink meg elmegy 2x ennyit gond nelkul  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23181 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:23:35 »

Sziasztok!
Üdv:
Laci
Biztosan tekert szvsz   szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #23182 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:29:06 »

Biztosan tekert szvsz   szomoru1
Álítólag megvan a német szervizkönyve, amiben fél éve van az utolsó bejegyzés.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23183 Dátum: 2014.08.22 péntek, 21:32:00 »

Álítólag megvan a német szervizkönyve, amiben fél éve van az utolsó bejegyzés.
Akkor kerdezd meg a szervizt! Ha valos visszaigazoljak akkor jo vetel!
Addig azert nezd meg a mobile.de-t mennyiert mennek ezek a mondik. Sajnos csodak nincsennek Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #23184 Dátum: 2014.08.22 péntek, 22:21:57 »

Akkor kerdezd meg a szervizt! Ha valos visszaigazoljak akkor jo vetel!
Addig azert nezd meg a mobile.de-t mennyiert mennek ezek a mondik. Sajnos csodak nincsennek Sad

Általában a német egy 2literes dízellel nem 25ezret megy évente. Ha igen, akkor nem ennyiért adja. Egyedileg persze lehet madarat találni, de nekem ez gyanús. Szervizt felhívni és kifaggatni őket, mert gyanús.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23185 Dátum: 2014.08.23 szombat, 21:18:46 »

Mostanában lett valami a kocsival.
Kb új kora óta úgy eszik, hogy 90-180 között osztani kell a sebességet 20-szal.
Tehát 120:6L, 140:7L
Most figyelem kb fél éve, s 130nál nem 6,5öt eszik, hanem 5,7-5,9 körül. (nem csak a comp, a tankolásokból is látom, 1000km-t tudok menni fickósan is)
2 dologra tippelek:
- az EGRdugó miatt végre tiszta a szívóoldalam,
- ezeket az értékeket általában 20-24 fok külső hőmérsékletnél mérem, illetve ekkor tűnik fel, s ezt vmiért szereti.


Egér dugóval nekem is meglepő fogyik jöttek ki. Nem biztos, hogy attól, de azóta. Van hogy 1100 kmert megyek egy tankkal, de 1000 mindig kijön, és pályán a közig bírság határán autőzom.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23186 Dátum: 2014.08.23 szombat, 21:24:37 »

Egér dugóval nekem is meglepő fogyik jöttek ki. Nem biztos, hogy attól, de azóta. Van hogy 1100 kmert megyek egy tankkal, de 1000 mindig kijön, és pályán a közig bírság határán autőzom.

egérből csináltál magadnak dugót??

akkor biztos amiatt jobb a fogyi, hogy kaparja az ánuszodat emiatt pedig nem bírod úgy kinyújtani a lábadat  eplus2
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #23187 Dátum: 2014.08.23 szombat, 21:27:51 »

Szóval a topik a konzervhez... (ha jól látom dpf ügyben már előrehaladottab a dolog)

http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/page-1

És a fickó lapja... (természetesen rássá...  laugh)

http://www.drive2.ru/r/ford/4899916394579157909/logbook/

Ezek tök jók, de látom csak a 2011-es modellekre jók sajna.

Amúgy nem szokták frissíteni gyárilag a szoftot? (2008-as Titanium).
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #23188 Dátum: 2014.08.23 szombat, 22:12:25 »

Sziasztok,

reggelt kicsit megviccelt a tütü....Készülünk Nagyatádra , csomagok bent stb , indítani akarok , és semmi...2x megpörgette a motort utána se kép se hang...mondom hurrá , nem akar a drága kirándulni....Szóltam haver jött bebikáztuk , és végül elmentünk. Utána próbáltam 3-4x egymás után pöcre indult , rokonoknál 4 órás szünet után is kb a 2. pörgésre beröffent , ahogy eddig is.

Letudja valami szívni egy éjjel alatt az akut? Este fél8 kor raktam le és reggel 8 kor már nem indult , lámpa tuti nem maradt rajta mert sipákolt volna...Van bennük valami olyan cucc , ami kilő minden elektromos dolgot X perc után? Vagy lehet az akku kezdi megadni magát? Mondjuk annyira hideg se volt még este hogy attól lenne. Eddig semmi gond nem volt , egyik napról a másikra gondolom nem döglik meg egy akksi.

Valaki valami ötlet?
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23189 Dátum: 2014.08.23 szombat, 22:26:45 »

Sziasztok,

reggelt kicsit megviccelt a tütü....Készülünk Nagyatádra , csomagok bent stb , indítani akarok , és semmi...2x megpörgette a motort utána se kép se hang...mondom hurrá , nem akar a drága kirándulni....Szóltam haver jött bebikáztuk , és végül elmentünk. Utána próbáltam 3-4x egymás után pöcre indult , rokonoknál 4 órás szünet után is kb a 2. pörgésre beröffent , ahogy eddig is.

Letudja valami szívni egy éjjel alatt az akut? Este fél8 kor raktam le és reggel 8 kor már nem indult , lámpa tuti nem maradt rajta mert sipákolt volna...Van bennük valami olyan cucc , ami kilő minden elektromos dolgot X perc után? Vagy lehet az akku kezdi megadni magát? Mondjuk annyira hideg se volt még este hogy attól lenne. Eddig semmi gond nem volt , egyik napról a másikra gondolom nem döglik meg egy akksi.

Valaki valami ötlet?

Gyári még az akksi? (Nekem a 2007-eskocsimban 3 éves korában, nyáron a Balcsin adta meg magát...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #23190 Dátum: 2014.08.23 szombat, 22:41:34 »

Gyári még az akksi? (Nekem a 2007-eskocsimban 3 éves korában, nyáron a Balcsin adta meg magát...)

Nem tudom , nálam 7 hónapja van a kocsi , hogy az előző tulaj cserélte-e már nem tudom , milyennek kellene lenni a gyárinak? > rájöttem közben hogy hülye kérdés volt...gondolom Ford matricásnak kell lennie

De egyik pillanatról a másikra megtudja magát adni? (nekem csak ez a fura)
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.23 szombat, 22:45:38 írta Nyemó » Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #23191 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 10:23:05 »

Nem tudom , nálam 7 hónapja van a kocsi , hogy az előző tulaj cserélte-e már nem tudom , milyennek kellene lenni a gyárinak? > rájöttem közben hogy hülye kérdés volt...gondolom Ford matricásnak kell lennie

De egyik pillanatról a másikra megtudja magát adni? (nekem csak ez a fura)
Elméletileg fekete, 75-80Ah. Holnap bemegyek a céghez, ott a régi aksim, megnézem neked.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #23192 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 10:59:36 »

Elméletileg fekete, 75-80Ah. Holnap bemegyek a céghez, ott a régi aksim, megnézem neked.

Azt megköszönöm , ma megyek ki nagyszülőkhöz akkor meglesem én is.
Most voltam kint kocsinál és indult , viszont ami fura hogy pörgött vagy 3-4x mire elkapta , lehet kellene egy GO szűrőt cserélnem (lehet annak köze ehhez)?
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #23193 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 12:01:23 »

Azt megköszönöm , ma megyek ki nagyszülőkhöz akkor meglesem én is.
Most voltam kint kocsinál és indult , viszont ami fura hogy pörgött vagy 3-4x mire elkapta , lehet kellene egy GO szűrőt cserélnem (lehet annak köze ehhez)?

Szia!

Valamire való akkumulátoros cég tud mérést csinálni az akkun. Egy teszterrel terhelik, s a műszer figyeli a feszültség-teljesítmény esését, ezzel jó közelítéssel megtudja mondani, hogy az akku milyen állapotban van. Ezt mindenképp érdemes, mielőtt kicserélnéd. Egyébként számtalan dolog merítheti az akkut...akár egy hibás relé is, ami átenged... Azt is érdemes megmérni, hogy bezárt autónál, az akkuval sorba kötött műszer mennyi teljesítményfelvételt mutat. (mennyit fogyaszt az autó nyugalmi állapotban). Riasztó, rádió memória..stb-nek van alapban fogyasztása, de persze ez minimális.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #23194 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 12:21:33 »

Szia!

Valamire való akkumulátoros cég tud mérést csinálni az akkun. Egy teszterrel terhelik, s a műszer figyeli a feszültség-teljesítmény esését, ezzel jó közelítéssel megtudja mondani, hogy az akku milyen állapotban van. Ezt mindenképp érdemes, mielőtt kicserélnéd. Egyébként számtalan dolog merítheti az akkut...akár egy hibás relé is, ami átenged... Azt is érdemes megmérni, hogy bezárt autónál, az akkuval sorba kötött műszer mennyi teljesítményfelvételt mutat. (mennyit fogyaszt az autó nyugalmi állapotban). Riasztó, rádió memória..stb-nek van alapban fogyasztása, de persze ez minimális.


OK. De ha éppen meló van, egy 4-5 éves aksit nem méregetsz. Fél óra alatt keresel egy jót a neten vagy a legközelebbi ótosbótban veszel egy másikat.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #23195 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 12:44:34 »

Az anyósülés fejtámlát a két tartó rúdon meg lehet valahogy igazítani? Szerintem lecsúszott a rúdról és lötyög. Köszi
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #23196 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 16:13:03 »

Ezek tök jók, de látom csak a 2011-es modellekre jók sajna.

Amúgy nem szokták frissíteni gyárilag a szoftot? (2008-as Titanium).
Nem jól látod.

http://mondeo.hu/index.php?topic=18325.0
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #23197 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 17:25:25 »

Elméletileg fekete, 75-80Ah. Holnap bemegyek a céghez, ott a régi aksim, megnézem neked.

No , megnéztem az akkut , semmi matrica , jelzés nincs rajta , tiszta fekete az egész...most vagy valami kisipari noname van benne , vagy lehet még az eredeti Ford , bár azon tuti kellene lenni legalább egy Ford matricának. (gondolom én)
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #23198 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 17:31:13 »

Szia!

Valamire való akkumulátoros cég tud mérést csinálni az akkun. Egy teszterrel terhelik, s a műszer figyeli a feszültség-teljesítmény esését, ezzel jó közelítéssel megtudja mondani, hogy az akku milyen állapotban van. Ezt mindenképp érdemes, mielőtt kicserélnéd. Egyébként számtalan dolog merítheti az akkut...akár egy hibás relé is, ami átenged... Azt is érdemes megmérni, hogy bezárt autónál, az akkuval sorba kötött műszer mennyi teljesítményfelvételt mutat. (mennyit fogyaszt az autó nyugalmi állapotban). Riasztó, rádió memória..stb-nek van alapban fogyasztása, de persze ez minimális.


Mindenképpen elmegyek és kiméretem , mert jelenleg indul gond nélkül (koppkoppkopp) , de nem akarok úgy járni hogy elmegyek egy hosszabb útra és ott maradok , bár a bikakábelt most egy darabig nem rakom ki a kocsiból.

Találtam egy dobozkák a negatív pólusnál (ahova ki van kötve a - az akkumulátorról) , na az elméletileg egy riasztónak a doboza és ki lett kötve mikor karosszériásnál volt a kocsi , mert szívta az akkut folyamat , lehetséges hogy hozzáért valahova és az szívta le nekem megint...most kapott egy nagy adag szigetelő szalagot és azt is megnézetem majd.

Első körbe méricskélünk mert nézegettem normálisabb akkumulátorokat és 30-40 pénz , a hónapban már közel 150 ezret kapott a kocsi , úgy hogy ne akarjon még egy új akkut is  Angry
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #23199 Dátum: 2014.08.24 vasárnap, 17:33:23 »

Főleg ha ez még az eredeti ami benne van , akkor meg főleg új lesz belőle ha tovább "sztrájkol"
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Oldalak: 1 ... 457 458 459 460 461 462 463 [464] 465 466 467 468 469 470 471 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.