Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:46:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 463 464 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11982470 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #22800 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 10:13:31 »

Régebben írtam nektek a Paintgard karosszériavédő fóliáról, hogy magától gyógyul a napon (mire vittem volna cserélni egy részt, akkorára "kijavult").
Van róla most már egy videó is az egyik installer által:
http://www.youtube.com/watch?v=OQoi6lRhutI

6:30-tól a karcteszt
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #22801 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 10:14:18 »

A fehér szín bekorlátoz erősen. Vegyél meg egy bármilyen színű, de jó autót, utána meg plastidippel nyomasd le fehérre (vagy bármilyen plastidip színre). Wink


Már gondoltam erre én is. A taxikat is megoldják sárgára, akkor menne fehérre is.
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22802 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 11:37:40 »

MK3-hoz 100%....szerintem MK4-hez is.
Ezt szvsz megrendelem. Nem egy ló ára...
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22803 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 12:43:27 »

Ezt szvsz megrendelem. Nem egy ló ára...
A ló esetében nem a ló ára a húzós, hanem a fenntartása (tapasztalat Smiley )
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22804 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 15:38:22 »

Befújtam mindent, amit lehetett (ajtógumik, kárpit az ablaknál, csomagtérroló megigazítva)
Tücsök sajna bent maradt még mindig Sad
Nekem is rettenetesen ciripelt hátul. Én is néztem az ajtót, a hátsó ülés rögzítést, míg végül egy fórumtárs javaslatára lebontottqam a C oszlop burkolatot. (középen a műanyag kupak alatt egy darab csavar). Az alatta lévő lemezanya fém a fémen mocorog a kaszniban és az ciripel, de nagyon. Egy kis zsír fújtam oda, és átmozgattam. Azóta tökéletesen elmúlt ez a borzasztó hang.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22805 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 15:42:42 »

és ez jó az MK4-hez?
Ez sem fűtött.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22806 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:52:19 »

A tegnap kicseréltem a pollenszűrőt.
Röviden összefoglalva: Rohadjon meg az *** jobbkormányos agyú idióta akinek annyi esze nem volt, hogy belegondoljon hogy mennyi autó furikázik jobb kormánnyal és hányszorosa balkormánnyal.....
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22807 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:16:50 »

A tegnap kicseréltem a pollenszűrőt.
Röviden összefoglalva: Rohadjon meg az *** jobbkormányos agyú idióta akinek annyi esze nem volt, hogy belegondoljon hogy mennyi autó furikázik jobb kormánnyal és hányszorosa balkormánnyal.....
Nyugtasson meg a gondolat, hogy jobbkormányos autón is szop@s a csere.
https://www.youtube.com/watch?v=pn4u5KN7n3Q
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22808 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:20:55 »

Nyugtasson meg a gondolat, hogy jobbkormányos autón is ***@s a csere.
https://www.youtube.com/watch?v=pn4u5KN7n3Q

na tesztelted már az elmconfigot?

én átállítottam a tankméretet 70-72-re.úgy tűnik most a fogyaztási érték sokkal közelebb áll a valóshoz,amit a fedkomp mutat.korábban 1literrel de minimum féllel alatta mutatta az átlagot.most úgy tűnik egészen pontosan mutizza.a második tanknál már lesz korrekt eredményem is róla.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22809 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:31:14 »

Nyugtasson meg a gondolat, hogy jobbkormányos autón is ***@s a csere.
https://www.youtube.com/watch?v=pn4u5KN7n3Q

Macerás ott is,  de l egy nagyságrenddel könnyebb mert a jobb kormányosnál legalább hozzá lehet férni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22810 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:02:01 »

na tesztelted már az elmconfigot?

én átállítottam a tankméretet 70-72-re.úgy tűnik most a fogyaztási érték sokkal közelebb áll a valóshoz,amit a fedkomp mutat.korábban 1literrel de minimum féllel alatta mutatta az átlagot.most úgy tűnik egészen pontosan mutizza.a második tanknál már lesz korrekt eredményem is róla.
MKIII-asnál is meg tudod csinálni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22811 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:03:50 »

MKIII-asnál is meg tudod csinálni?
elmconfig csak fókát,mk4 mondit,smaxot és kugát kezel.

de biztos vagyok benne,hogy IDS-el mk3 ban is állítható.pont mint a kerékméret...... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22812 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:05:35 »

elmconfig csak fókát,mk4 mondit,smaxot és kugát kezel.

de biztos vagyok benne,hogy IDS-el mk3 ban is állítható.pont mint a kerékméret...... Wink
És olyanod mikor lesz végre?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22813 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:08:14 »

És olyanod mikor lesz végre?  Cheesy
mk3?már sose... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22814 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:08:54 »

És olyanod mikor lesz végre?  Cheesy
figyi!
Netcore-nak van!kérd meg a következő minire hozza magával! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22815 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:10:12 »

mk3?már sose... nyes
IDS! gyogyó  zavart2 idiota uglystupid2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22816 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:13:14 »

 Cheesy
IDS! gyogyó  zavart2 idiota uglystupid2
vágási,gyogyó! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22817 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 19:43:22 »

na tesztelted már az elmconfigot?

én átállítottam a tankméretet 70-72-re.úgy tűnik most a fogyaztási érték sokkal közelebb áll a valóshoz,amit a fedkomp mutat.korábban 1literrel de minimum féllel alatta mutatta az átlagot.most úgy tűnik egészen pontosan mutizza.a második tanknál már lesz korrekt eredményem is róla.
Nyaraltam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
boris80
Vendég
« Új hozzászólás #22818 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 20:16:51 »

Sziasztok..
segitség kéne.szerintetek ez a dolog kóser?

http://www.makrocar.hu/Ford-DVD-NyugatEuropa-es-Torokorszag-DelkeletEurop#page_artdet_tabs
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22819 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 20:21:02 »

Próba cserkó....gari van?  Érvényesíthető is?  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.14 hétfő, 20:27:33 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22820 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 20:26:14 »

Sajnos csak ott tartok, hogy zörög a kuplung. Kb 1500-as fordulatig (üres, 1-2, 2-3) benyomáskor zörren egyet. Ha lassan csúsztatom, akkor pedig előtöltés hangja van ( 1.8 ).
Valószínű készülnöm kell mentálisan IS. Mit lehet ilyenkor tudni? Mennyit megy még így el? "Katasztrofális" veszélyforrásnak minősül? Holnap indulnom kell Debrecenbe...
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.14 hétfő, 20:40:02 írta umfrider » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22821 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 20:29:05 »

Nyaraltam.
az jó.mostmár tudsz a mondival is foglalkozni.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22822 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 20:54:02 »

Esetleg rövid pü Somasoftnak?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22823 Dátum: 2014.07.15 kedd, 14:27:12 »

Nekem is rettenetesen ciripelt hátul. Én is néztem az ajtót, a hátsó ülés rögzítést, míg végül egy fórumtárs javaslatára lebontottqam a C oszlop burkolatot. (középen a műanyag kupak alatt egy darab csavar). Az alatta lévő lemezanya fém a fémen mocorog a kaszniban és az ciripel, de nagyon. Egy kis zsír fújtam oda, és átmozgattam. Azóta tökéletesen elmúlt ez a borzasztó hang.
Köszi, megnézem Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22824 Dátum: 2014.07.15 kedd, 14:36:17 »

Nyaraltam.

Én is, csak "ra" nélkül.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22825 Dátum: 2014.07.15 kedd, 16:54:42 »

Én is, csak "ra" nélkül.  laugh
Ennyi ideig?
Ahhoz Te még túl fiatal vagy... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #22826 Dátum: 2014.07.15 kedd, 17:04:54 »

Sajnos csak ott tartok, hogy zörög a kuplung. Kb 1500-as fordulatig (üres, 1-2, 2-3) benyomáskor zörren egyet. Ha lassan csúsztatom, akkor pedig előtöltés hangja van ( 1.8 ).
Valószínű készülnöm kell mentálisan IS. Mit lehet ilyenkor tudni? Mennyit megy még így el? "Katasztrofális" veszélyforrásnak minősül? Holnap indulnom kell Debrecenbe...
Hát ez nem jó hír. Mennyi km is van a Tiédben (tudom már kérdeztem vmkor  falbav)Huh?
Én csak a régi III-as Mondeo-ból kiindulva tudok annyit mondani Neked, hogy ha már nehezen tudod sebességbe tenni és rettentően csúszik a kuplung, akkor annak már nem sok van vissza és nem érdemes sok ezer km-t még beletenni... már nem emlékszem anno mit mondtak rá, h még kb. mennyi km-t bír, de több ezret már biztosan nem... 10ezret meg pláne!
Sztem attól, h csak hang van, talán még nincs annyira közel a vég neki.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22827 Dátum: 2014.07.15 kedd, 19:09:48 »

Hát ez nem jó hír. Mennyi km is van a Tiédben (tudom már kérdeztem vmkor  falbav)Huh?
Én csak a régi III-as Mondeo-ból kiindulva tudok annyit mondani Neked, hogy ha már nehezen tudod sebességbe tenni és rettentően csúszik a kuplung, akkor annak már nem sok van vissza és nem érdemes sok ezer km-t még beletenni... már nem emlékszem anno mit mondtak rá, h még kb. mennyi km-t bír, de több ezret már biztosan nem... 10ezret meg pláne!
Sztem attól, h csak hang van, talán még nincs annyira közel a vég neki.

Most 174e van benne. A kuplung tökéletesen mozog, nem csúszik, megfelelő keménységéű. A váltó is jól működik. Akkor bizakodom :-)
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22828 Dátum: 2014.07.15 kedd, 20:10:13 »

Köszi, megnézem Smiley
A C-oszlop burkolatot nem tudtam leszedni, mert a csavaron kívül a hátsó biztonsági öv is fogta. Viszont csavart kiszedtem, aláfújtam. Ugyanezt megtettem a kalaptartó alatti burkolatnál. Meg befújtam a kalaptartó rugójához is.
Holnap meglátjuk, mennyit ért.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22829 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:25:24 »

A C-oszlop burkolatot nem tudtam leszedni, mert a csavaron kívül a hátsó biztonsági öv is fogta. Viszont csavart kiszedtem, aláfújtam. Ugyanezt megtettem a kalaptartó alatti burkolatnál. Meg befújtam a kalaptartó rugójához is.
Holnap meglátjuk, mennyit ért.
Meg is kell mozgatni. Anékül nem biztos, hogy segít.
Már rémlik, hogy nekem is útban volt az öv. Sajnos már nem emlékszem, hogy leszreltem, vagy engedett annyit a műanyag, hogy kényelmesen hozzáférjek az anyához. Az viszont biztos, hogy pontosan ez nyikorgott, és semmi más a környékén.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22830 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:59:40 »

Meg is kell mozgatni. Anékül nem biztos, hogy segít.
Már rémlik, hogy nekem is útban volt az öv. Sajnos már nem emlékszem, hogy leszreltem, vagy engedett annyit a műanyag, hogy kényelmesen hozzáférjek az anyához. Az viszont biztos, hogy pontosan ez nyikorgott, és semmi más a környékén.

Huhh. Hát elég érdekes megoldás az biztos Shocked
Jobb kézzel megfeszítve a műanyagot láttam az "alátétet", ami egy csúszkáló fémlemez. Ezt az, amit érdekes megoldásnak mondtam. Mindenesetre egy kenésnyi zsír odament, meg még biztos, ami biztos, megfújtam.
Ha holnap meghallgatva eltűnik a tücsök, jövök egy sörrel Ákos Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22831 Dátum: 2014.07.15 kedd, 22:39:11 »

Huhh. Hát elég érdekes megoldás az biztos Shocked
Jobb kézzel megfeszítve a műanyagot láttam az "alátétet", ami egy csúszkáló fémlemez. Ezt az, amit érdekes megoldásnak mondtam. Mindenesetre egy kenésnyi zsír odament, meg még biztos, ami biztos, megfújtam.
Ha holnap meghallgatva eltűnik a tücsök, jövök egy sörrel Ákos Smiley
Azaz. Ha kenés előtt mozgattad azt a fémet, akkor hallanod kellett azt a ciripelő hangot. De kenés után is be kell mozgatani a helyére a zsírt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22832 Dátum: 2014.07.15 kedd, 23:34:57 »

Most 174e van benne. A kuplung tökéletesen mozog, nem csúszik, megfelelő keménységéű. A váltó is jól működik. Akkor bizakodom :-)
van külön kuplung topik, ott mindenféle tapasztalattal. én 60e km-t mentem vele, 40e autópálya volt.(1 év) csere után azt mondta a szerelő hogy még volt benne 5-6ekm komolyabb gond nélkül.
mondjuk ne nagyon csúsztatgass, azt egyik se szereti. indulj el gázzal, ha dugó van akkor meg bhaszd ki üresbe. motorféket is ésszel. vagy ezt csinálod, vagy mész a kasszához 190e az alkatrész, és min. 40e a csere. (én ennyiért tudok exfordos szakit) szervízben meg +100-120e...
 sajna csak rossz hírek vannak mára...
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #22833 Dátum: 2014.07.16 szerda, 09:38:36 »

van külön kuplung topik, ott mindenféle tapasztalattal. én 60e km-t mentem vele, 40e autópálya volt.(1 év) csere után azt mondta a szerelő hogy még volt benne 5-6ekm komolyabb gond nélkül.
mondjuk ne nagyon csúsztatgass, azt egyik se szereti. indulj el gázzal, ha dugó van akkor meg bhaszd ki üresbe. motorféket is ésszel. vagy ezt csinálod, vagy mész a kasszához 190e az alkatrész, és min. 40e a csere. (én ennyiért tudok exfordos szakit) szervízben meg +100-120e...
 sajna csak rossz hírek vannak mára...
Értem...
Mellesleg találtam lendkereket ( gyári fordot ) 94-ért brutto.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22834 Dátum: 2014.07.16 szerda, 09:45:14 »

Értem...
Mellesleg találtam lendkereket ( gyári fordot ) 94-ért brutto.
csak óvatosan, ha szétszeditek és azt látjátok hogy a kettőstömegű is gatya akkor mit csinálsz? vagy ami inkább szokott elfáradni az a kinyomócsapágy. egy év múlva szétszeded újra ha az van?
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22835 Dátum: 2014.07.16 szerda, 09:45:26 »

Azaz. Ha kenés előtt mozgattad azt a fémet, akkor hallanod kellett azt a ciripelő hangot. De kenés után is be kell mozgatani a helyére a zsírt.

Jelentem, a tücsök otthon maradt a garázsban!!!!!! Sikerült kidobni a kocsiból.  taps
Köszi Sakos  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.16 szerda, 09:55:36 írta Patek » Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22836 Dátum: 2014.07.16 szerda, 14:24:12 »

Jelentem, a tücsök otthon maradt a garázsban!!!!!! Sikerült kidobni a kocsiból.  taps
Köszi Sakos  worship
Én is így örültem anno.  eljen
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22837 Dátum: 2014.07.16 szerda, 15:26:00 »

Egy munkatársamék vettek egy MK4-et (2010-es 2.0 TDCi) nemrég, nagyon szeretik, elégedettek, csak nagyon könnyűnek érzik a kormányát. Mondják, hogy ha pl. autópályán 140-nél elhajolnak állítani a rádiót, akkor ettől a minimális mozgástól is elindul az autó erre-arra. Azt mondja, hogy az előző autójuk (egy régi BMW), illetve a szülők régi Passat-ja sem ennyire érzékeny.
A kérdésük az, hogy lehet-e ezen állítani, vagy szokjanak hozzá, mert ez ilyen. A Comfort-Normal-Sport kapcsoló nincs az övékben.

Én nem hallottam még ilyen kormány "keménység" állításról, de gondoltam megkérdezem, hátha...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22838 Dátum: 2014.07.16 szerda, 15:36:00 »

Egy munkatársamék vettek egy MK4-et (2010-es 2.0 TDCi) nemrég, nagyon szeretik, elégedettek, csak nagyon könnyűnek érzik a kormányát. Mondják, hogy ha pl. autópályán 140-nél elhajolnak állítani a rádiót, akkor ettől a minimális mozgástól is elindul az autó erre-arra. Azt mondja, hogy az előző autójuk (egy régi BMW), illetve a szülők régi Passat-ja sem ennyire érzékeny.
A kérdésük az, hogy lehet-e ezen állítani, vagy szokjanak hozzá, mert ez ilyen. A Comfort-Normal-Sport kapcsoló nincs az övékben.

Én nem hallottam még ilyen kormány "keménység" állításról, de gondoltam megkérdezem, hátha...

Elég ha leveszik 3 barról a nyomást a kerekekben, illetve esetleg egy futóműellenőrzés, állítás sem árthat.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22839 Dátum: 2014.07.16 szerda, 15:46:22 »

Elég ha leveszik 3 barról a nyomást a kerekekben, illetve esetleg egy futóműellenőrzés, állítás sem árthat.
Hasonlókra gondoltam én is. Akkor megmondom nekik.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22840 Dátum: 2014.07.16 szerda, 16:19:04 »

Hasonlókra gondoltam én is. Akkor megmondom nekik.
Gömbcsuklókat is ellenőriz(tet)ni!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22841 Dátum: 2014.07.16 szerda, 16:26:07 »

Egy munkatársamék vettek egy MK4-et (2010-es 2.0 TDCi) nemrég, nagyon szeretik, elégedettek, csak nagyon könnyűnek érzik a kormányát. Mondják, hogy ha pl. autópályán 140-nél elhajolnak állítani a rádiót, akkor ettől a minimális mozgástól is elindul az autó erre-arra. Azt mondja, hogy az előző autójuk (egy régi BMW), illetve a szülők régi Passat-ja sem ennyire érzékeny.
A kérdésük az, hogy lehet-e ezen állítani, vagy szokjanak hozzá, mert ez ilyen. A Comfort-Normal-Sport kapcsoló nincs az övékben.

Én nem hallottam még ilyen kormány "keménység" állításról, de gondoltam megkérdezem, hátha...

Nagy mázlijuk, hogy fix a hátsó futómű Smiley Az egy nagy pénztárcafaló dolog a szerviz szerint Smiley Amikor kocsit néztem, én is ki lettem okítva, hogy ezt kérdezzem meg, és ha nem fix, akkor menjek tovább Wink
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22842 Dátum: 2014.07.16 szerda, 19:46:41 »

Nagy mázlijuk, hogy fix a hátsó futómű Smiley Az egy nagy pénztárcafaló dolog a szerviz szerint Smiley Amikor kocsit néztem, én is ki lettem okítva, hogy ezt kérdezzem meg, és ha nem fix, akkor menjek tovább Wink
Ami nem fix, az hátul bolygókerekes?  vigyor3 (Mint a Ford Majálison a Fifi  nyes )
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22843 Dátum: 2014.07.16 szerda, 20:08:44 »

Ami nem fix, az hátul bolygókerekes?  vigyor3 (Mint a Ford Majálison a Fifi  nyes )
Fix = nem szintszabályozós futómű
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22844 Dátum: 2014.07.16 szerda, 23:02:40 »

Elég ha leveszik 3 barról a nyomást a kerekekben, illetve esetleg egy futóműellenőrzés, állítás sem árthat.
4 mankókeréknél? (Domi ismerősei)  eplus2 Ott inkább nagyobb nyomás kéne, nem?  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22845 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 08:33:11 »

Fix = nem szintszabályozós futómű

Te most az IVDC-ről beszélsz, vagy szintszabályozásról, mert utóbbiról nem tudok, hohy lenne mk4-ben...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #22846 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 12:04:16 »

Te most az IVDC-ről beszélsz, vagy szintszabályozásról, mert utóbbiról nem tudok, hohy lenne mk4-ben...

IVDC: menetstabilizáló rendszer elektronikus lengéscsillapító-szabályozással
lengéscsillapító szabályzás: CDC,

Ezen kívül lehetett rendelni MK4-hez hátsó szintszabályzást is:
"Önszabályzó hátsó felfüggesztés (csak kombi) (IVDC-vel és sportos futóművel együtt nem rendelhető!)"
150E Ft volt
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22847 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 12:30:37 »

IVDC: menetstabilizáló rendszer elektronikus lengéscsillapító-szabályozással
lengéscsillapító szabályzás: CDC,

Ezen kívül lehetett rendelni MK4-hez hátsó szintszabályzást is:
"Önszabályzó hátsó felfüggesztés (csak kombi) (IVDC-vel és sportos futóművel együtt nem rendelhető!)"
150E Ft volt


Én értem, ne nekem magyarázd.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22848 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 13:14:45 »

Én értem, ne nekem magyarázd.  hehe
de te mondtál hülyeséget,ezért magyarázza neked. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #22849 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 19:05:49 »

Én értem, ne nekem magyarázd.  hehe

A Te hozzászólásod környezetében volt releváns.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 463 464 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.