Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 05:03:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 [494] 495 496 497 498 499 500 501 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11270646 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24650 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 09:23:01 »

Másképp van hangolva, más a hajtáslánc, súly....

Akkor talám a Ford beülhetne titokban néha Pugokba is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papabahama
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



« Új hozzászólás #24651 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 10:13:24 »

Rápillantva az előző témára: az enyém 2.2 automata, és egy tankkal 650-800 közt tudok elmenni attól függően, városban használom-e többet vagy országúton.
Ez 8,8-10,5 közti fogyasztást jelent, amit picit sokallok.
235-ös gumik, városban nem lámpától lámpáig gyorsulva, országúton, autópályán viszont dinamikusan haladva (értsd: nem szokott autó huzamosabb ideig előttem haladni az utakon  vigyor3 )
Naplózva

Mondeo Titanium-S 2.2L Duratorq DOHC CR DI (200PS), 6-sebességes automata AWF21 FWD váltó - 170.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24652 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 10:49:23 »

Akkor talám a Ford beülhetne titokban néha Pugokba is...

Más az egész kocsi (forma, hajtáslánc, áttételek....), nem csak a program.
A pug program lehet még gatyább lenne a Fordban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #24653 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 10:52:27 »

Rápillantva az előző témára: az enyém 2.2 automata, és egy tankkal 650-800 közt tudok elmenni attól függően, városban használom-e többet vagy országúton.
Ez 8,8-10,5 közti fogyasztást jelent, amit picit sokallok.
235-ös gumik, városban nem lámpától lámpáig gyorsulva, országúton, autópályán viszont dinamikusan haladva (értsd: nem szokott autó huzamosabb ideig előttem haladni az utakon  vigyor3 )
ennyit dob az automata,meg a 235ös gumi.ez tök normál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24654 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 10:53:25 »

Rápillantva az előző témára: az enyém 2.2 automata, és egy tankkal 650-800 közt tudok elmenni attól függően, városban használom-e többet vagy országúton.
Ez 8,8-10,5 közti fogyasztást jelent, amit picit sokallok.
235-ös gumik, városban nem lámpától lámpáig gyorsulva, országúton, autópályán viszont dinamikusan haladva (értsd: nem szokott autó huzamosabb ideig előttem haladni az utakon  vigyor3 )
Pont múltkor beszéltük Relhist-el, hogy csodák azért nincsenek. 2200ccm, bő 1,5 tonna, automata váltó, elmondásaid alapján gyorsítások, lassítások, széles gumi, nagy kasztni, stb. Ez sose fog kijönni 5l alá. 6l környékére egyenletes, nem sietős tempóval egész biztosan le lehet szorítani. Sőt egyenletes 110 körül gurulva akár az alá is. De amilyen stílusban elmondásaid alapján vezetsz, nem vészes a 8l feletti átlag.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #24655 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 11:26:13 »

Rápillantva az előző témára: az enyém 2.2 automata, és egy tankkal 650-800 közt tudok elmenni attól függően, városban használom-e többet vagy országúton.
Ez 8,8-10,5 közti fogyasztást jelent, amit picit sokallok.
235-ös gumik, városban nem lámpától lámpáig gyorsulva, országúton, autópályán viszont dinamikusan haladva (értsd: nem szokott autó huzamosabb ideig előttem haladni az utakon  vigyor3 )

Nekem a város 7-8 között.
országút 5,5-6,5. persze ez kevesebb ha 90nel tötyög az ember.

Egy átlagos tank vegyesen használva 840-1100 km nálam.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #24656 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 12:00:23 »

Nekem a város 7-8 között.
országút 5,5-6,5. persze ez kevesebb ha 90nel tötyög az ember.

Egy átlagos tank vegyesen használva 840-1100 km nálam.
szintén zenész. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #24657 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 16:18:49 »

szintén zenész. eljen

Vmelyik nap vezettem egy Smaxot. Jópofa volt!  Fura volt a magasülèspoz. De kis kellemes családi!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #24658 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 16:50:03 »

Sziasztok,

2 kérdésem lenne.  1. faceliftes komplett külső vissz.pillantó tükör felrakható a facelift előtti helyére barkácsolás nélkül?
                             2. Utólag szereltetett már be valaki állófűtést (márka, ár, tapasztalat)? 

Előre is köszi a választ   integet2
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24659 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 16:52:24 »

Vmelyik nap vezettem egy Smaxot. Jópofa volt!  Fura volt a magasülèspoz. De kis kellemes családi!  vigyor3

jaja, nagyon jópofa autó. Én annó kerestem 2.2-es automatát, de nem találtam.

Sziasztok,

2 kérdésem lenne.  1. faceliftes komplett külső vissz.pillantó tükör felrakható a facelift előtti helyére barkácsolás nélkül?
                             2. Utólag szereltetett már be valaki állófűtést (márka, ár, tapasztalat)? 

Előre is köszi a választ   integet2

1. ha nem akarod, hogy működjenek a funkciók, akkor fel
2. én kértem rá árakat. Dönteni kell, hogy elektromos, vagy gázolajos kell, időzíthető vagy kapcsolható. Ezek után pörögnek a 100eHuf-ok
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #24660 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 17:12:56 »

Sziasztok,

2 kérdésem lenne.  1. faceliftes komplett külső vissz.pillantó tükör felrakható a facelift előtti helyére barkácsolás nélkül?
                             2. Utólag szereltetett már be valaki állófűtést (márka, ár, tapasztalat)? 

Előre is köszi a választ   integet2

Hello,

- A tükör szinte biztos, hogy nem kompatibilis. Nem hinném, hogy megéri a macera...
- Egyik kollégám a Webasto-nál dolgozott, kb 300K Ft egy pro kit, go-s programozható, a vizet is fűti. Olcsóbbakról nem hallottam semmit.

Ényémben van gyárilag, Webasto pro-val van szerelve, egy álom. Programozható, 30perc alatt kész egy fázis, állítólag ezt tudja mínusz sok fokban is. A go. fogyasztása minimális. Ha teheted, szereltesd be, nem fogod megbánni!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #24661 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 17:36:18 »

Sziasztok,

2 kérdésem lenne.  1. faceliftes komplett külső vissz.pillantó tükör felrakható a facelift előtti helyére barkácsolás nélkül?
                             2. Utólag szereltetett már be valaki állófűtést (márka, ár, tapasztalat)? 

Előre is köszi a választ   integet2
Nekem van egy webastóm 5KW gázolajos után gyártott vezérlővel (nem CAN BUS)királyul működik és GSM- ről indítható+programozható,hogy meddig menjen.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #24662 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 18:57:11 »

Tudna valaki segíteni, hogy az autómhoz milyen akksi kell vagy, hogy hol tudom megnézni?
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24663 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 19:28:14 »

Tudna valaki segíteni, hogy az autómhoz milyen akksi kell vagy, hogy hol tudom megnézni?

Géptérben nem látod az akksit?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #24664 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 19:48:28 »

Tudna valaki segíteni, hogy az autómhoz milyen akksi kell vagy, hogy hol tudom megnézni?
Vedd meg a legerősebbet, ami belefér, azzal nem lehet gond... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24665 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 19:49:29 »

Tudna valaki segíteni, hogy az autómhoz milyen akksi kell vagy, hogy hol tudom megnézni?

2 hónapja vettem 80ah-s Exide-ot , tökéletesen működik
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24666 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 19:50:42 »

Vedd meg a legerősebbet, ami belefér, azzal nem lehet gond... Cheesy

Ahogy a kolléga mondja , minél nagyobb...Smiley Csak hely legyen , ha lett volna a boltban nagyobb akkor azt veszem , de idő hiányában gyorsba kellett időm se volt keresgélni
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #24667 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 20:15:51 »

Kibuheráltam közben, köszi a válaszokat! Azt azonban nem tartom normálisnak, hogy már most megadta magát... Ha egyáltalán az akksi a ***...
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24668 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 20:44:48 »

Kibuheráltam közben, köszi a válaszokat! Azt azonban nem tartom normálisnak, hogy már most megadta magát... Ha egyáltalán az akksi a ***...

Hát 3 évesen  falbav én most cserélte a gyárit
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #24669 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 20:45:19 »

Hát 3 évesen  falbav én most cserélte a gyárit

Miből gondolod hogy az akksi a szhar?
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24670 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 22:38:59 »

Hát 3 évesen  falbav én most cserélte a gyárit

3 év után minden nap ajándék
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24671 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 22:46:23 »

3 év után minden nap ajándék
Akkor lekopogom a 4,5 éves aksimat Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24672 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 23:01:47 »

Akkor lekopogom a 4,5 éves aksimat Smiley
az már szépen túlteljesít Smiley
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #24673 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 23:19:04 »

Tudja valaki, hogy a 2.0 benzinesnél hidegen a gázpedálhoz éppen csak hozzáérve minek esik le a fordulat, annyira, hogy éppen csak le nem áll?
Aztán tovább nyomva, felmegy a fordulat. Melegen nem csinálja. Gondolom ezeknek már elektromos a gázpedálja, nekem furcsa. Másképp reagál mint egy bowdenes. Lehet ezt tanítani, programozni, állítani? Vagy ha nem jó, akkor csak cserélni. Néha csinál olyat is , hogy amikor beindítom, nincs alapjárat majdnem leáll, de a gázpedálra nem reagál semmit. Leállítom, beindítom, és van alapjárat, reagál a gázpedálra. Ritkán olyan is történt, hogy teker az önindító, de nem indul, abbahagyom az indítózást, aztán újra indítózom, és nagyon hamar beindul. Nem rég van nálam, kb 2 hónapja. Azóta csak párszor volt vele ilyen probléma. Nem napi probléma. Ha tud valaki okosat, akkor előre is köszi.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24674 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 23:20:31 »

Tudja valaki, hogy a 2.0 benzinesnél hidegen a gázpedálhoz éppen csak hozzáérve minek esik le a fordulat, annyira, hogy éppen csak le nem áll?
Aztán tovább nyomva, felmegy a fordulat. Melegen nem csinálja. Gondolom ezeknek már elektromos a gázpedálja, nekem furcsa. Másképp reagál mint egy bowdenes. Lehet ezt tanítani, programozni, állítani? Vagy ha nem jó, akkor csak cserélni. Néha csinál olyat is , hogy amikor beindítom, nincs alapjárat majdnem leáll, de a gázpedálra nem reagál semmit. Leállítom, beindítom, és van alapjárat, reagál a gázpedálra. Ritkán olyan is történt, hogy teker az önindító, de nem indul, abbahagyom az indítózást, aztán újra indítózom, és nagyon hamar beindul. Nem rég van nálam, kb 2 hónapja. Azóta csak párszor volt vele ilyen probléma. Nem napi probléma. Ha tud valaki okosat, akkor előre is köszi.

én csak okoskodni tudok, de eléggé TPS szenzor jellegűnek tűnik, szerintem a szakértők majd adnak jó tippeket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24675 Dátum: 2014.12.05 péntek, 06:50:35 »

én csak okoskodni tudok, de eléggé TPS szenzor jellegűnek tűnik, szerintem a szakértők majd adnak jó tippeket.

Igen van olyan, de már nem úgy ahogy régen.
Itt már egyben van az ETA-ban minden. (Electrical Throttle Actuator)
Első körben tisztítani és újra adaptálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #24676 Dátum: 2014.12.05 péntek, 09:01:02 »

Kibuheráltam közben, köszi a válaszokat! Azt azonban nem tartom normálisnak, hogy már most megadta magát... Ha egyáltalán az akksi a ***...

Lehetséges, hogy az akksi avétos sajnos. Enyém is 2011-es és én is kaptam már félóra zenehallgatás után low battery - t, más fogyasztó nem ment. Azóta nem "üzent" de beszerzek egy 80Ah - st, legyen csak otthon, ha cserélni kell. 175mm magas kell, jobb+ 80-as, de úgyis láttad...

Az MK3-ból 12évesen repült a gyári... Sad

Valami rossz irányt vett... Sad
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
siki
Vendég
« Új hozzászólás #24677 Dátum: 2014.12.05 péntek, 14:47:36 »

Tudja valaki, hogy a 2.0 benzinesnél hidegen a gázpedálhoz éppen csak hozzáérve minek esik le a fordulat, annyira, hogy éppen csak le nem áll?
Aztán tovább nyomva, felmegy a fordulat. Melegen nem csinálja. Gondolom ezeknek már elektromos a gázpedálja, nekem furcsa. Másképp reagál mint egy bowdenes. Lehet ezt tanítani, programozni, állítani? Vagy ha nem jó, akkor csak cserélni. Néha csinál olyat is , hogy amikor beindítom, nincs alapjárat majdnem leáll, de a gázpedálra nem reagál semmit. Leállítom, beindítom, és van alapjárat, reagál a gázpedálra. Ritkán olyan is történt, hogy teker az önindító, de nem indul, abbahagyom az indítózást, aztán újra indítózom, és nagyon hamar beindul. Nem rég van nálam, kb 2 hónapja. Azóta csak párszor volt vele ilyen probléma. Nem napi probléma. Ha tud valaki okosat, akkor előre is köszi.


kérdésed első részével még nem volt dolgom,de a második részével már igen,vagyis nehezen indul,vagyis nem indul,szerelőm kérdezte hol tankolok,ez egy kis vidéki benyakút,mondta felejcsem el,igaz azóta gyergya csere is történt,mióta nem ott tankolok nem volt ilyen jellegü problémám


igaz amit KOTTA ír,az érdekelne  engem is
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #24678 Dátum: 2014.12.05 péntek, 14:49:02 »


kérdésed első részével még nem volt dolgom,de a második részével már igen,vagyis nehezen indul,vagyis nem indul,szerelőm kérdezte hol tankolok,ez egy kis vidéki benyakút,mondta felejcsem el,igaz azóta gyergya csere is történt,mióta nem ott tankolok nem volt ilyen jellegü problémám


igaz amit KOTTA ír,az érdekelne  engem is

bocs   KOTTA=====a benzines
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24679 Dátum: 2014.12.05 péntek, 14:51:02 »

bocs   KOTTA=====a benzines

Smiley

az én javaslatom télre (és eddig is ezt követtem), hogy télen kizárólag prémium üzemanyagot tankolok. Tudom, hogy ez drágább mint a sima, de az autónak jobbat tesz. A másik szabályom, hogy csak neves kutaknál tankolok és azok közül is ha lehet OMV. Ha nem prémium, akkor mindegy, hogy OMV, Shell vagy Mol, mert mindegyik MOL.
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #24680 Dátum: 2014.12.05 péntek, 14:52:14 »

Igen van olyan, de már nem úgy ahogy régen.
Itt már egyben van az ETA-ban minden. (Electrical Throttle Actuator)
Első körben tisztítani és újra adaptálni.


ezt az "újra adaptálni",kifejtenéd bővebben,persze csak ha nem titkos  worship  worship  worship
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #24681 Dátum: 2014.12.05 péntek, 17:32:24 »

Smiley

az én javaslatom télre (és eddig is ezt követtem), hogy télen kizárólag prémium üzemanyagot tankolok. Tudom, hogy ez drágább mint a sima, de az autónak jobbat tesz. A másik szabályom, hogy csak neves kutaknál tankolok és azok közül is ha lehet OMV. Ha nem prémium, akkor mindegy, hogy OMV, Shell vagy Mol, mert mindegyik MOL.
Jó pár évvel ezelőtt, volt szerencsém egy tanker hajón dolgozni. A MOL százhalombattai finomítójából hortuk a gázolajat főként Ausztriába és Németországba. A lényeg, hogy miután teletöltötték a tartályokat, jött a cég embere ( OMV, SHELL, ARAL......) attól függően kinek szólt a fuvar, és az általa hozott kannákból beleöntötték a saját adalékukat. Ennyi.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #24682 Dátum: 2014.12.05 péntek, 19:58:07 »

Lehetséges, hogy az akksi avétos sajnos. Enyém is 2011-es és én is kaptam már félóra zenehallgatás után low battery - t, más fogyasztó nem ment. Azóta nem "üzent" de beszerzek egy 80Ah - st, legyen csak otthon, ha cserélni kell. 175mm magas kell, jobb+ 80-as, de úgyis láttad...

Az MK3-ból 12évesen repült a gyári... Sad

Valami rossz irányt vett... Sad

Nekünk még a gyári van a gépbe és sose volt vele gond (2008-as).

Igaz nem is városi autókázásra van/volt használva idáig. Cheesy
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24683 Dátum: 2014.12.05 péntek, 20:38:06 »

Jó pár évvel ezelőtt, volt szerencsém egy tanker hajón dolgozni. A MOL százhalombattai finomítójából hortuk a gázolajat főként Ausztriába és Németországba. A lényeg, hogy miután teletöltötték a tartályokat, jött a cég embere ( OMV, SHELL, ARAL......) attól függően kinek szólt a fuvar, és az általa hozott kannákból beleöntötték a saját adalékukat. Ennyi.


így van az adalékon múlik és az esetleges további munkálatokon. A legjobb adalék és a legjobb minőség az OMV prémium üzemanyag.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #24684 Dátum: 2014.12.05 péntek, 20:46:24 »

így van az adalékon múlik és az esetleges további munkálatokon. A legjobb adalék és a legjobb minőség az OMV prémium üzemanyag.


Ezt az OMW-t cáfolnám... a HDI motoros vitaránk a maxmotion dieseltől hidegen rángatott és nehezen is indult. Többször is kiprobáltam az volt a ludas. Erre más is panaszkodott már csak a 95-s maxmotionnal.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24685 Dátum: 2014.12.05 péntek, 20:49:26 »

én a 6,5 éves akksit cseréltem aminek semmi gondja se volt.  Wink
lehet ott valami másik gubanc van.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24686 Dátum: 2014.12.05 péntek, 20:49:53 »


Ezt az OMW-t cáfolnám... a HDI motoros vitaránk a maxmotion dieseltől hidegen rángatott és nehezen is indult. Többször is kiprobáltam az volt a ludas. Erre más is panaszkodott már csak a 95-s maxmotionnal.

nekem pont a MOL-nál voltak ilyen gondjaim és a OMV prémium diesel-nél megszünt
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #24687 Dátum: 2014.12.05 péntek, 21:49:24 »

nekem pont a MOL-nál voltak ilyen gondjaim és a OMV prémium diesel-nél megszünt
Na azért a kutasokat sem kell félteni!
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24688 Dátum: 2014.12.05 péntek, 21:50:21 »

Na azért a kutasokat sem kell félteni!

jaja, arról tudnék mesélni. Az egyik barátom kutas volt sok-sok évig Smiley
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #24689 Dátum: 2014.12.06 szombat, 00:04:36 »

Sziasztok, egy pici segítséget kérnék, mondeo mk4 4 ajtósban mekkora hangszórók vannak az ajtókban, mert nem szeretném a kárpitot levenni, csak ha már megvettem az új hangszórókat, és az erősítőt. Valszeg már leírták itt, de nem találtam. Az is seítség lenne, hogy hány csavar és patent fogja a kárpitot, és hol? Előre is köszönöm a kimerítő válaszokat. worship
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24690 Dátum: 2014.12.06 szombat, 01:08:52 »

Sziasztok, egy pici segítséget kérnék, mondeo mk4 4 ajtósban mekkora hangszórók vannak az ajtókban, mert nem szeretném a kárpitot levenni, csak ha már megvettem az új hangszórókat, és az erősítőt. Valszeg már leírták itt, de nem találtam. Az is seítség lenne, hogy hány csavar és patent fogja a kárpitot, és hol? Előre is köszönöm a kimerítő válaszokat. worship
elől és hátul 165mm a magasak meg nem tom, de ekkora:
http://autohifioutlet.hu/termekek/hangszoro---melysugarzo-autoba/hangszoro-szett-komponens/165-cm-hangszoro-szett-/t:4089/audio-system-mx-165-plus
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #24691 Dátum: 2014.12.06 szombat, 09:44:18 »

Sziasztok, egy pici segítséget kérnék, mondeo mk4 4 ajtósban mekkora hangszórók vannak az ajtókban, mert nem szeretném a kárpitot levenni, csak ha már megvettem az új hangszórókat, és az erősítőt. Valszeg már leírták itt, de nem találtam. Az is seítség lenne, hogy hány csavar és patent fogja a kárpitot, és hol? Előre is köszönöm a kimerítő válaszokat. worship
Szia!

Nekem 4 ajtós van és pont a lakásban vannak a kiszedett hangszórók....
16.5 cm-es az átmérőjük, 4ohm és 20W.
Maga a hangszóró 3 csavarral van rögzítve az ajtóban. A kárpitot meg kb. 6 csavar fogja, ha most így jól számolok emlékezetből, de megtudod nézni az ajtót nyisd ki és körbe a széleken ott lesznek a kis lyukak amikben a csavar van, ill. az ajtó kapaszkodókban van még 2 db csavar, azt meg úgy tudod kiszedni, hogy a fényes műanyag elemet kipattintod és mögött lesz majd a 2db csavar. Plussz a kilincs mögött lesz egy fekete műanyag kör alakú vmi, amit szintén ki kell pattintani és az mögött is van egy kisebb csavar. Ennyi az egész. Nem nagy mutatvány még nekem is, mint nagyon laikusnak ment!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.06 szombat, 09:52:25 írta doszi_zeg » Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #24692 Dátum: 2014.12.06 szombat, 09:47:13 »

A Tiédben így néz ki???  wow1
Vagy csak erre hasonlít?
Mert akkor az enyémben vki kicserélte a kocsi megvásárlása előtt...  falbav
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #24693 Dátum: 2014.12.06 szombat, 11:09:53 »

Nekünk még a gyári van a gépbe és sose volt vele gond (2008-as).

Igaz nem is városi autókázásra van/volt használva idáig. Cheesy
Én most cseréltem le a gyári akksit (7év) Jász-Akku-ra (2 év gari). 80 Ah-ás, bár meglepődve tapasztaltam, hogy a gyári is 80Ah-ás volt.
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #24694 Dátum: 2014.12.06 szombat, 11:17:08 »

Én most cseréltem le a gyári akksit (7év) Jász-Akku-ra (2 év gari). 80 Ah-ás, bár meglepődve tapasztaltam, hogy a gyári is 80Ah-ás volt.
Egynyócba jó a jászakku is... eplus2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24695 Dátum: 2014.12.06 szombat, 11:41:39 »

Egynyócba jó a jászakku is... eplus2

Vagy két lapos elem....   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24696 Dátum: 2014.12.06 szombat, 11:57:10 »

Szia!

Nekem 4 ajtós van és pont a lakásban vannak a kiszedett hangszórók....
16.5 cm-es az átmérőjük, 4ohm és 20W.
Maga a hangszóró 3 csavarral van rögzítve az ajtóban. A kárpitot meg kb. 6 csavar fogja, ha most így jól számolok emlékezetből, de megtudod nézni az ajtót nyisd ki és körbe a széleken ott lesznek a kis lyukak amikben a csavar van, ill. az ajtó kapaszkodókban van még 2 db csavar, azt meg úgy tudod kiszedni, hogy a fényes műanyag elemet kipattintod és mögött lesz majd a 2db csavar. Plussz a kilincs mögött lesz egy fekete műanyag kör alakú vmi, amit szintén ki kell pattintani és az mögött is van egy kisebb csavar. Ennyi az egész. Nem nagy mutatvány még nekem is, mint nagyon laikusnak ment!  eplus2

Magasakat nem cserélted? Azok hogy vannak rögzítve?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #24697 Dátum: 2014.12.06 szombat, 12:11:56 »

Magasakat nem cserélted? Azok hogy vannak rögzítve?
Nem én cseréltem, azt azért szakemberre bíztam, mint mondtam erősen laikus vagyok  eplus2 de azért ezt-azt megnézek az autón, h ne nagyon tudjanak átverni, meg ha vmi kis bibi van akkor azért én is tudjak hova nyúlni.
De a kérdésedre visszatérve, a magasak is cserélve lettek, hülyeséget nem akarok mondani, de ha jól emlékszem azok nem csavarral vannak rögzítve, hanem csak be vannak pattintva a helyükre. Pl. amik az első ajtónál vannak csak egy műanyag fekete panelba vannak bepattintva, nah de azt a panelt nagyon nehezen lehet kipattintani. Vigyázni kell mert a kis rögzítő fülei könnyen törnek.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #24698 Dátum: 2014.12.06 szombat, 12:12:41 »

Vagy két lapos elem....   eplus2
Szarházi banda!!!!  hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #24699 Dátum: 2014.12.06 szombat, 12:15:08 »

Szarházi banda!!!!  hehe
worship integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 487 488 489 490 491 492 493 [494] 495 496 497 498 499 500 501 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.