Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 05:36:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11270905 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24550 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 11:33:59 »

Értelmesebb alternatívák esetleg? Cheesy
Azt gondoltam eddig, hogy rugók nyikorognak, de nem úgy tűnik Sad Tehát olajozás és társai nem valószínű, hogy segítenek.
Másnak nem volt ilyen gondja? (Domit leszámítva, akinek a bőr ülésein nyikorog a bőr)
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #24551 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 11:37:19 »

Értelmesebb alternatívák esetleg? Cheesy
Azt gondoltam eddig, hogy rugók nyikorognak, de nem úgy tűnik Sad Tehát olajozás és társai nem valószínű, hogy segítenek.
Másnak nem volt ilyen gondja? (Domit leszámítva, akinek a bőr ülésein nyikorog a bőr)
Sakosnak volt ülésproblémája valami alátéttel,meg nyikorgás a B oszlopban.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24552 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 12:06:46 »

Sakosnak volt ülésproblémája valami alátéttel,meg nyikorgás a B oszlopban.... Roll Eyes
Köszi.

Az alátétes nyikorgás a C-ben volt, azt segített megoldani, a tücsök már kiköltözött Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24553 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 12:15:38 »

Vezető ülés nyikorgást hogyan lehet megszüntetni? (ha minden igaz az ülőlap két oldalsó "szivacsa" nyikorog, vagy legalábbis ezt gyanítom) Jobbkanyarban, és rázósabb úton szokása.
Ja, az üléskárpit nem bőr, hogy nyikorognia kelljen, hanem szövet
Azt a tippet, hogy fogyjak le, köszi, de más megoldást keresek Cheesy

Volume up!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24554 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 12:58:01 »

Volume up!
Ezt szoktam Wink
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #24555 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 14:08:32 »

Mivel a topik be lett zárva, így csak itt tudom kérdezni:

KOTTA, a kocsi klubon belül kelt el, vagy "külsős" lett? Illetve mi lesz helyette? (Ha ez itt off, akkor mehet az off-ba is)
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24556 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 14:18:26 »

Mivel a topik be lett zárva, így csak itt tudom kérdezni:

KOTTA, a kocsi klubon belül kelt el, vagy "külsős" lett? Illetve mi lesz helyette? (Ha ez itt off, akkor mehet az off-ba is)

Szia, bocsi bezártam, de akkor visszanyitom, hátha lesz még kérdés. Igen a klubbon belül. Nem akartam neppernek eladni, mert egy nagyon jó autó és a 4x4-esen kívül nem is volt okom az eladásra (ja meg a v6 Smiley ). Örülök, hogy a klubbon belül az autó további örömöket szerezhet majd

remélem azért nem dobtok ki. Az asszony autóje egy focus (munkagép) és majd egyszer talán az övét mondira cseréljük (pár év múlva)
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.20 csütörtök, 14:20:21 írta KOTTA » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24557 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 15:35:23 »

Szia, bocsi bezártam, de akkor visszanyitom, hátha lesz még kérdés. Igen a klubbon belül. Nem akartam neppernek eladni, mert egy nagyon jó autó és a 4x4-esen kívül nem is volt okom az eladásra (ja meg a v6 Smiley ). Örülök, hogy a klubbon belül az autó további örömöket szerezhet majd

remélem azért nem dobtok ki. Az asszony autóje egy focus (munkagép) és majd egyszer talán az övét mondira cseréljük (pár év múlva)
Ki lett az áldozat?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #24558 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 16:40:11 »

Vezető ülés nyikorgást hogyan lehet megszüntetni? (ha minden igaz az ülőlap két oldalsó "szivacsa" nyikorog, vagy legalábbis ezt gyanítom) Jobbkanyarban, és rázósabb úton szokása.
Ja, az üléskárpit nem bőr, hogy nyikorognia kelljen, hanem szövet
Azt a tippet, hogy fogyjak le, köszi, de más megoldást keresek Cheesy
Én észrevettem, h ha emelek az ülés magasságán, akkor nem nyikorog, csak egy bizonyos helyzetben. Így játszok mindig a magassággal.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24559 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 17:55:32 »

Vezető ülés nyikorgást hogyan lehet megszüntetni? (ha minden igaz az ülőlap két oldalsó "szivacsa" nyikorog, vagy legalábbis ezt gyanítom) Jobbkanyarban, és rázósabb úton szokása.
Ja, az üléskárpit nem bőr, hogy nyikorognia kelljen, hanem szövet
Azt a tippet, hogy fogyjak le, köszi, de más megoldást keresek Cheesy

Az a gond, hogy sehogy. én azt vettem észre, hogy párásabb napokon nyüszörög, szárazabb napokon nem. Szerintem a rugók itt-ott a szivacshoz érdnek védőburkolat nélkül és ez okozhatja a nyüszörgést. Amúgy 0km-es autón is hallottam már a nyüszit Smiley
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #24560 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 18:50:58 »

Nekem is az üléssel volt bajom.
Két hete voltunk a 220 ezres szervizen. Haza felé nagyon furcsának találtam az üléspozíciót, mert nagyon lent volt az ülés. Gondoltam felemelem egy kicsit, de semmi! Bosszantott a dolog, de majd megnézem este! Sajnos pár napig a rohanás miatt mindig kimaradt. Pénteken néztem és kiment biztosíték (késes biztosíték). Csere: eredmény ugyanaz! Sad  Ma sikerült megnézetni egy szakival. Az elmondása szerint kilágyult egy rugó a motorban ez okozta a zárlatot. Valószínűleg addig birkoztak a pollenszűrővel, amíg tönkre tették az ülésemelő motort.  falbav

Egyébként ez volt az első, nem szokásos kopó, lemerülő (az akksi 7 éves 1 napos korában adta meg magát) alkatrész, ami problémát okozott!
Ha ennél nem lesz rosszabb autóm, akkor "örö-bódósá" lesz!
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.20 csütörtök, 23:00:14 írta JOCi » Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24561 Dátum: 2014.11.21 péntek, 00:17:02 »

Én észrevettem, h ha emelek az ülés magasságán, akkor nem nyikorog, csak egy bizonyos helyzetben. Így játszok mindig a magassággal.
Ezt én is tapasztaltam, csak macerás állandóan pöcögtetni az ülésemelő elektronikát és tesztelgetni.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24562 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:47:42 »

off

...
 "örö-bódósá" lesz!

Klasszikustól csak pontosan: "Örö e bódottá!"  nyes
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #24563 Dátum: 2014.11.21 péntek, 12:34:19 »

Ezt én is tapasztaltam, csak macerás állandóan pöcögtetni az ülésemelő elektronikát és tesztelgetni.
Ez is igaz!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24564 Dátum: 2014.11.21 péntek, 13:59:32 »

Ez is igaz!  vigyor3

Lehet, hogy az a megoldás, hogy postolok egyet róla, és akkor megijed, mert most éppen nem nyikorog (sikerült egy olyan állást találni a magasságállítón Cheesy )
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #24565 Dátum: 2014.11.21 péntek, 17:36:35 »

off

Klasszikustól csak pontosan: "Örö e bódottá!"  nyes
És tényleg!  worship
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24566 Dátum: 2014.11.21 péntek, 18:30:00 »

Lehet, hogy az a megoldás, hogy postolok egyet róla, és akkor megijed, mert most éppen nem nyikorog (sikerült egy olyan állást találni a magasságállítón Cheesy )

nem esett az eső egy ideje és lement a páratartalom...
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #24567 Dátum: 2014.11.22 szombat, 08:18:11 »

Tudna valaki megoldást arra, hogy az első lámpám miéert párásodik be már sokadjára?
Egyik alkalommal még a víz is lötyögött benne szomoru1
Repedés nincs, gumitömítés a helyén, pipák tiszták, helyükön vannak. help
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24568 Dátum: 2014.11.22 szombat, 11:57:09 »

Tudna valaki megoldást arra, hogy az első lámpám miéert párásodik be már sokadjára?
Egyik alkalommal még a víz is lötyögött benne szomoru1
Repedés nincs, gumitömítés a helyén, pipák tiszták, helyükön vannak. help

azt próbáltad, hogy a pipa a lámpáig át is szellőzik? Amúgy ha nagy a pára, akkor szellőzés ide-oda megjelenik a párásodás
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #24569 Dátum: 2014.11.22 szombat, 14:24:20 »

azt próbáltad, hogy a pipa a lámpáig át is szellőzik? Amúgy ha nagy a pára, akkor szellőzés ide-oda megjelenik a párásodás
próbáltam , átszellőzik, de a kevés vizet akkor sem értem.
Lehet, hogy bedugozom hehe
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #24570 Dátum: 2014.11.22 szombat, 16:45:43 »

Sziasztok!

Engem is elért az antenna beázás. 2 hete ami volt masszív esőzés nem kímélt. Csumára beázott a belső-első lámpabura. Azóta szerencsére jó, kopp kopp.

A másik, hogy minap hátradőltem kényelmesen a vezető ülésben és meglepetésemre tapasztaltam, hogy a gerinctámasz egyszer csak kipattan és hátrazuhant. Hiába állítom, már semmi, mintha nem is létezne.  rinya
Az ülésnyikorgás meg nekem is elő szokott jönni alkalomadtán, ezt a támla döntésével tudom csak orvosolni. szóval én ezzel (is) szórakozom.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #24571 Dátum: 2014.11.22 szombat, 18:01:05 »

Sziasztok!

Engem is elért az antenna beázás. 2 hete ami volt masszív esőzés nem kímélt. Csumára beázott a belső-első lámpabura. Azóta szerencsére jó, kopp kopp.

A másik, hogy minap hátradőltem kényelmesen a vezető ülésben és meglepetésemre tapasztaltam, hogy a gerinctámasz egyszer csak kipattan és hátrazuhant. Hiába állítom, már semmi, mintha nem is létezne.  rinya
Az ülésnyikorgás meg nekem is elő szokott jönni alkalomadtán, ezt a támla döntésével tudom csak orvosolni. szóval én ezzel (is) szórakozom.
A gerinctámasz házilag is barkácsolható (ha jössz, segítek megcsinálni).
http://mondeo.hu/index.php?topic=17780.0 Lacko19nek van gyári is.
PS: az eltörött rugó kicsit kiszúrhatja a kárpitot, probáld meg kioperálni...
A beázás megszüntetésében, ha jól emléxem, SzJani tud segíteni.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
siki
Vendég
« Új hozzászólás #24572 Dátum: 2014.11.22 szombat, 19:10:09 »

Sziasztok!

Engem is elért az antenna beázás. 2 hete ami volt masszív esőzés nem kímélt. Csumára beázott a belső-első lámpabura. Azóta szerencsére jó, kopp kopp.

A másik, hogy minap hátradőltem kényelmesen a vezető ülésben és meglepetésemre tapasztaltam, hogy a gerinctámasz egyszer csak kipattan és hátrazuhant. Hiába állítom, már semmi, mintha nem is létezne.  rinya
Az ülésnyikorgás meg nekem is elő szokott jönni alkalomadtán, ezt a támla döntésével tudom csak orvosolni. szóval én ezzel (is) szórakozom.


Kipattintod a belsőtér lámpát, és máris hozzáférsz az antenna rögzítéshez.
Nem egy nagy ügy.


valóban nem nagy ügy oda jutni,de előző "szerelő" ügyesen beragasztotta a csavart igy le kellett furni a csavarfejet,de még utána is nehezen tudtam leszedni az antenna talpat,ami ugyancsak ragacsos anyaggal volt bekenve amit lehetett letakarítani

na szóval,és tettel,az antenna talpban van egy vékony gumi tömités ami elfáradt,vagyis összébb nyomódott az időjárásnak köszönhetően és igy már nem kellően látja el a feladatát.Próbáltam kipiszkálni,de nem akarta az igazságot igy ott maradt,majd az a megoldás született,hogy 2db  2mm anyagvastagságú megfelelő átméröjű "O"gyürű került a tetőfuratokhoz,amit a csavar kellően le tud húzni a tetősíkhoz és nem lesz látható rés az antennatalp és a tető között


ez egy korábbi hsz-em volt


 a talpgumi elfáradásához, szvsz az időjárási viszonttagságain kivül az is nagyban hozzájárul,hogy tul nagy a gyári antenna és nehéz,a menetszél pedig rángatja vagyis a sok rezgéstől tömörödik a gumi,és elöbb-utobb igy jár mint ez a darab,most  a gyári antenna lekerült róla,kapott egy kissebbet,és láss csodát a mai teszten jól vizsgázott nem ázott be     
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24573 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 07:59:46 »

ulesproblemasok!   van 4 db speciális csavar ami az egész ülést a sinekhez fogja. ott van szinten 4 és spec alátét de inkább persely.  Ezek kopnak el. ettől nyikorog majd később zörög lotyog a ülés.  és azért múlik el magasság allitassal mert kimozdul a mindig használt és elkopott "pozícióból"

lámpával beneztek az ülés alá és fogjátok látni.  torx feje van.  ülés ki,  és nagyobb csavart kell csinaltatni, perselyt kidobni. De hosszú távra lehet érdemes perselyesre  csinálni csak jó anyagból.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.23 vasárnap, 08:02:08 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #24574 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 20:00:22 »

ulesproblemasok!   van 4 db speciális csavar ami az egész ülést a sinekhez fogja. ott van szinten 4 és spec alátét de inkább persely.  Ezek kopnak el. ettől nyikorog majd később zörög lotyog a ülés.  és azért múlik el magasság allitassal mert kimozdul a mindig használt és elkopott "pozícióból"

lámpával beneztek az ülés alá és fogjátok látni.  torx feje van.  ülés ki,  és nagyobb csavart kell csinaltatni, perselyt kidobni. De hosszú távra lehet érdemes perselyesre  csinálni csak jó anyagból.

Én is már végigjátszottam! Ki kell mérni pontosan, de asszem 1mm-el nagyobb átmérőjű (vállu) csavart kell csináltatni!
Én fhasz, anno megvettem hozzá az új síneket az új csavarokkal, aztán nemsokkal később már újra mozgott meg nyikorgott az ülés... Perselyek ki az új csavarok be és tartanak azóta is....

Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #24575 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 21:01:16 »

A baj az, hogy nekem nem csikorog, hanem nyikorog. Nem fém-fém hang, hanem szivacs-rugó hang Sad
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24576 Dátum: 2014.11.23 vasárnap, 22:55:56 »

A baj az, hogy nekem nem csikorog, hanem nyikorog. Nem fém-fém hang, hanem szivacs-rugó hang Sad

jaja, ez az
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #24577 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 06:53:35 »

jaja, ez az
A karosszéria topikban is utána olvashattok, anno, én hogy csináltam meg....  Grin  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #24578 Dátum: 2014.11.26 szerda, 20:43:22 »

Sziasztok , Jó estét kívánok.

Elérkezett ez az időszak is... Én még új vagyok itt .  Lassan de biztosan szeretnék én is beállni a Mondeosok klubjába.
Még pár hónap és szeretett  kis Thaliánk lecserélésre kerül.. És most jön az a bizonyos    DE....
De... azért biztos ami biztos érdeklődni szeretnék egy kicsit . Mivel nekem  még nem volt mondeom ezért szeretnék egy kis információt , tanácsot kérni tőletek. Elsőre egy 2011 -es 140 le 2000- es dieselt , kézi váltóval néztem ki (használt és nem új) . És hát ugye a kérdések...  Körülbelüli fogyasztás , kézi vagy autómata , 1.6 -os vagy 2 ezres , szervízigény , magyart vagy külföldit stb. Természetesen tudom , hogy két egyforma autó nincs , és mindenki máshogy vezet de úgy általánosságban.

Előre is köszönöm a válaszokat !!!  worship
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24579 Dátum: 2014.11.26 szerda, 22:05:34 »

Sziasztok , Jó estét kívánok.

Elérkezett ez az időszak is... Én még új vagyok itt .  Lassan de biztosan szeretnék én is beállni a Mondeosok klubjába.
Még pár hónap és szeretett  kis Thaliánk lecserélésre kerül.. És most jön az a bizonyos    DE....
De... azért biztos ami biztos érdeklődni szeretnék egy kicsit . Mivel nekem  még nem volt mondeom ezért szeretnék egy kis információt , tanácsot kérni tőletek. Elsőre egy 2011 -es 140 le 2000- es dieselt , kézi váltóval néztem ki (használt és nem új) . És hát ugye a kérdések...  Körülbelüli fogyasztás , kézi vagy autómata , 1.6 -os vagy 2 ezres , szervízigény , magyart vagy külföldit stb. Természetesen tudom , hogy két egyforma autó nincs , és mindenki máshogy vezet de úgy általánosságban.

Előre is köszönöm a válaszokat !!!  worship
Korrekt fogyasztási adatokat itt találsz: http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2011&gearing=1&powerunit=3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24580 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 11:59:43 »

Sziasztok , Jó estét kívánok.

Elérkezett ez az időszak is... Én még új vagyok itt .  Lassan de biztosan szeretnék én is beállni a Mondeosok klubjába.
Még pár hónap és szeretett  kis Thaliánk lecserélésre kerül.. És most jön az a bizonyos    DE....
De... azért biztos ami biztos érdeklődni szeretnék egy kicsit . Mivel nekem  még nem volt mondeom ezért szeretnék egy kis információt , tanácsot kérni tőletek. Elsőre egy 2011 -es 140 le 2000- es dieselt , kézi váltóval néztem ki (használt és nem új) . És hát ugye a kérdések...  Körülbelüli fogyasztás , kézi vagy autómata , 1.6 -os vagy 2 ezres , szervízigény , magyart vagy külföldit stb. Természetesen tudom , hogy két egyforma autó nincs , és mindenki máshogy vezet de úgy általánosságban.

Előre is köszönöm a válaszokat !!!  worship
Hy,

van olyan téma oldal hogy Új mondeós kérdései, azt olvasd végig. nem irigyellek, sok ősz hajszálat és anyázást fogsz produkálni. a magyar autópiac egy fhos. a külföldi is bizonyos esetekben jobb csak.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #24581 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 12:16:33 »

Hy,

van olyan téma oldal hogy Új mondeós kérdései, azt olvasd végig. nem irigyellek, sok ősz hajszálat és anyázást fogsz produkálni. a magyar autópiac egy fhos. a külföldi is bizonyos esetekben jobb csak.


xerintem azért ennyire nem vészes. És ne ilyeszd el  Wink

Ha van egy kis érzéked, te is meg tudod nézni az autót, ha meg nem akkor vigyél magaddal valakit. Ettől függetlenül, persze jó óvatosnak lenni bármilyen autót vesz az ember.

A mondeo, ár/érték/kategória arányaiban, szerintem egy nagyon jó választás a többi típushoz viszonyítva.  nyes

« Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 12:19:09 írta BLACKMondeo » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24582 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 13:16:04 »

...Elsőre egy 2011 -es 140 le 2000- es dieselt , kézi váltóval néztem ki (használt és nem új) . És hát ugye a kérdések...  Körülbelüli fogyasztás , kézi vagy autómata , 1.6 -os vagy 2 ezres , szervízigény , magyart vagy külföldit stb.

Szia!

Kérdéseidre válaszok sorrendben:

- Fogyasztás nekem 6,5-9 között.
- 2literes.
- Automata.
- Egy 2011-es autónál csak a kopó alkatrészeknek szabadna, hogy "bajuk" legyen, illetve nekem a kormányösszekötő környékén mondtak valami műa perselyes fasságot, ami típushiba. Ezt nekem cseréltetnem kellett anno az axiális csuklóval, gumiharanggal és futóműállítással került 42eFt-ba.
- Ha nincs megbízható ember, akitől vásárolhatsz itthon, akkor külföldi. (A kereskedő NEM megbízható ember!  gun)
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24583 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 13:59:29 »

Szia!

Kérdéseidre válaszok sorrendben:

- Fogyasztás nekem 6,5-9 között.
- 2literes.
- Automata.
- Egy 2011-es autónál csak a kopó alkatrészeknek szabadna, hogy "bajuk" legyen, illetve nekem a kormányösszekötő környékén mondtak valami műa perselyes fasságot, ami típushiba. Ezt nekem cseréltetnem kellett anno az axiális csuklóval, gumiharanggal és futóműállítással került 42eFt-ba.
- Ha nincs megbízható ember, akitől vásárolhatsz itthon, akkor külföldi. (A kereskedő NEM megbízható ember!  gun)

az meg más tészta, hogy egy ilyen 2011-es autónak jobb helyeken még garisnak kellene lennie...
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24584 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 14:06:46 »

az meg más tészta, hogy egy ilyen 2011-es autónak jobb helyeken még garisnak kellene lennie...

Mikortól adták a +3 évet? én tavaly már úgy kaptam. Gondolom nem csak magyar specialitás.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24585 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 14:15:13 »

Mikortól adták a +3 évet? én tavaly már úgy kaptam. Gondolom nem csak magyar specialitás.
lövésem sincs, de az tény, hogy a válság után 2009-2010-től az élesedő verseny miatt mindenki emelte a 2-3 éves garikat, 4-5 évre. Innen nézve meg azt sem tartom kizártnak hogy egy 3 éves autóra lehessen venni +1-2 év garit. annyi idő alatt lehetnek izgalmas dolgok, akárcsak b4k-nál.
ha ilyen autóban gondolkodnék, csak márkaszervízben igazolt életűt vennék. vagy német/eu lízingeset, lízingcégtől.
semmi behozott nepperes katyvaszt.  Wink
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #24586 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 14:40:04 »

lövésem sincs, de az tény, hogy a válság után 2009-2010-től az élesedő verseny miatt mindenki emelte a 2-3 éves garikat, 4-5 évre. Innen nézve meg azt sem tartom kizártnak hogy egy 3 éves autóra lehessen venni +1-2 év garit. annyi idő alatt lehetnek izgalmas dolgok, akárcsak b4k-nál.
ha ilyen autóban gondolkodnék, csak márkaszervízben igazolt életűt vennék. vagy német/eu lízingeset, lízingcégtől.
semmi behozott nepperes katyvaszt.  Wink

Teljesen igazad van, de azt ne feledd, h a kopó alkatrészekre nincs gari, illetve kérdéses nekem a futómű alkatrészeinek a garanciája is. Konkrétan nem tudom, hogyan volt a történet, de km korlátozás nélkül sem hiszem, h adtak volna garit. Egy 2011-es paripa pedig már 150-200kkm között kellene, h legyen.

Szumma. Nem vagyok meggyőződve a gari járhatóságáról.
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #24587 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:26:22 »

A gerinctámasz házilag is barkácsolható (ha jössz, segítek megcsinálni).
http://mondeo.hu/index.php?topic=17780.0 Lacko19nek van gyári is.
PS: az eltörött rugó kicsit kiszúrhatja a kárpitot, probáld meg kioperálni...
A beázás megszüntetésében, ha jól emléxem, SzJani tud segíteni.

Helyileg hol is talállak meg Téged?!
Hogyan szedhetem ezt ki? Nem nagyon mernék bontogatni  Sad ( gondolom ülés ki, etc... )
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24588 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 23:35:59 »

Teljesen igazad van, de azt ne feledd, h a kopó alkatrészekre nincs gari, illetve kérdéses nekem a futómű alkatrészeinek a garanciája is. Konkrétan nem tudom, hogyan volt a történet, de km korlátozás nélkül sem hiszem, h adtak volna garit. Egy 2011-es paripa pedig már 150-200kkm között kellene, h legyen.

Szumma. Nem vagyok meggyőződve a gari járhatóságáról.
persze, én se, de ötletként dobtam be, mert inkább erre mennék el. ha már 2011-es modellben gondolkodnék, akkor vagy 2012-re mennék át és akkor már mindenképpen garisat. vagy beregisztrálnék pár kereskedőhöz hogy hívjanak ha látnak/hallanak valami jót.
kopóra meg nincs gari, ezt sajna tudjuk. de az utólagos vásárolhatóság szerintem lehet opció.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24589 Dátum: 2014.11.28 péntek, 13:00:38 »

Teljesen igazad van, de azt ne feledd, h a kopó alkatrészekre nincs gari, illetve kérdéses nekem a futómű alkatrészeinek a garanciája is. Konkrétan nem tudom, hogyan volt a történet, de km korlátozás nélkül sem hiszem, h adtak volna garit. Egy 2011-es paripa pedig már 150-200kkm között kellene, h legyen.

Szumma. Nem vagyok meggyőződve a gari járhatóságáról.

Na, akkor majd 4 év múlva vedd meg az enyémet, kb 30-at megyek / év, márkaszervizbe jár a kocsi, csak kézi mosót látott, és nem ez az első turbódízelem, tudom hogy kell használni. Nem biztos hogy lesz benne 150 ha az nem baj.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #24590 Dátum: 2014.11.28 péntek, 14:02:06 »

Na, akkor majd 4 év múlva vedd meg az enyémet, kb 30-at megyek / év, márkaszervizbe jár a kocsi, csak kézi mosót látott, és nem ez az első turbódízelem, tudom hogy kell használni. Nem biztos hogy lesz benne 150 ha az nem baj.  smile
3-4 év mulva engem is érdekel majd licitálok rá vigyor3
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24591 Dátum: 2014.11.28 péntek, 14:28:21 »

én is így akarok autót venni majd -bármikor is jön meg ez a fajta gutaütés- hogy persze, használja a tulaj az autóját, menjen vele évi 25-40e km-t és 3 évesen ne 220-ról legyen visszatekerve, letörve kétszer, meg összerakva háromból  vigyor3
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24592 Dátum: 2014.11.28 péntek, 14:29:47 »

ki az az Mk4 akinek KTM-yyy a rendszáma és Szegeden jár-kel?
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #24593 Dátum: 2014.11.28 péntek, 17:57:37 »

ki az az Mk4 akinek KTM-yyy a rendszáma és Szegeden jár-kel?
Én vagyok!  wow1 De akkor yyz.  hehe
Bond!  nyes
Valamit rosszul csináltam?  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.28 péntek, 17:59:13 írta JOCi » Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #24594 Dátum: 2014.11.29 szombat, 07:01:04 »

És pl. ez ?
http://www.autohus.de/en/car-search/search-result-details/?number=334&cHash=58327722f2fbb35b91668ab2a7366dee
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #24595 Dátum: 2014.11.29 szombat, 12:52:02 »


Érdekes, hogy csinál a kereskedő úgymond műtermi fotókat az autóról, de nyitva van a motorháztető?!
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #24596 Dátum: 2014.11.29 szombat, 13:54:49 »

Érdekes, hogy csinál a kereskedő úgymond műtermi fotókat az autóról, de nyitva van a motorháztető?!
Vagy már vmi baja volt a tetőnek és nem lehet rendesen zárni... vagy az illesztésekkel van gond!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #24597 Dátum: 2014.11.29 szombat, 15:06:38 »


Ez legalább 4,8 milla + 103e reagdó, kb 5 mire a tiéd. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_163le_manualis6-7166923 Ez pl. nem sokkal több, és új. Igaz szegényebb a felszereltsége, de akkor is. Tonyó olyat mint amit linkeltél kb egy millával kevesebbért hozott be.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szmore
Vendég
« Új hozzászólás #24598 Dátum: 2014.11.29 szombat, 15:48:37 »

Sziasztok,

Pár év kihagyás után szeretnék újra ebbe a jó kis közösségbe kerülni (MK IV-et szeretnék venni).

Lenne pár kérdésem ami felmerült bennem és nem találtam választ, tuti, hogy ti tudtok segíteni:

- Convers+ kijelző vagy a "másik"? Milyenek a tapasztalatok, melyiket érdemesebb előnyben részesíteni?
- Ülés hűtés-fűtés megfelelő-e?
- Ragaszkodnék a tempomathoz de ha nem, itt van-e olyan aki betudja szerelni utólag és menniyért?
- Nekem a fekete színű középkonzol jön be, mi annak a neve? (a fekete színű középkonzol választ már ismerem Cheesy )
- a km futás ha a hahu-n keresek (vagy bárhol...), 90%-ban nem valós?
- 1.6 vs 1.8 vs 2.0 (csak diesel érdekel)?

Valamint bármilyen tanácsot, tapasztalatot szívesen veszek, amik jól jöhetnek egy 4-5 éves mondeo vásárlásakor!

Borsod megyében nincs-e esetleg valakinek kereskedő ismerőse, aki a gagyi C5-ömet beszámítaná és nem verne nagyon át Smiley

Előre is köszi mendenkinek a választ!
Szmöre.

« Utoljára szerkesztve: 2014.11.29 szombat, 18:41:55 írta Szmore » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #24599 Dátum: 2014.11.29 szombat, 17:02:31 »

Én vagyok!  wow1 De akkor yyz.  hehe
Bond!  nyes
Valamit rosszul csináltam?  szomoru1
jaaaa... dehogy, észrevetted az ablakfirkát?  vigyor3  (bal elsőn)  Wink

Naplózva
Oldalak: 1 ... 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.