Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 15:35:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11163977 alkalommal)
Soprano
és 16 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5450 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 11:09:29 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.05.31 hétfő, 10:56:45
miva' ? ? ? ? ? ?
Milyen kapcsolót, hová?
Én nem láttam ilyet az extralistán anno...
a kesztyűtartó környékére egy akpcsoló, ami kulcssal kapcsolható. (mk3-ban így volt/van, gondolom mk4-ben is)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5451 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 11:15:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.31 hétfő, 11:09:29
a kesztyűtartó környékére egy akpcsoló, ami kulcssal kapcsolható. (mk3-ban így volt/van, gondolom mk4-ben is)
Most beszéltem Fordékkal.
Állítólag van ilyen gyári szett (kapcsoló, matrica, stb.) hozzá, vmi 40E körül van...
Lehet, hogy a kislányunk most már kibírja, hogy hátul lesz meg pár hónapig menetiránynak háttal...
Pedig már a múltkor kettesben mentünk vásárolni, hogy Anya tehermentesüljön.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5452 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 11:22:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.05.31 hétfő, 11:15:59
Most beszéltem Fordékkal.
Állítólag van ilyen gyári szett (kapcsoló, matrica, stb.) hozzá, vmi 40E körül van...
Lehet, hogy a kislányunk most már kibírja, hogy hátul lesz meg pár hónapig menetiránynak háttal...
Pedig már a múltkor kettesben mentünk vásárolni, hogy Anya tehermentesüljön.
a következő ülést úgyis csak hátra lhet rakni.
Mennyi idős a baba?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5453 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 11:28:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.31 hétfő, 11:22:56
a következő ülést úgyis csak hátra lhet rakni.
Mennyi idős a baba?
Hát igen, azt csak hátul lehet majd. Egyébként most hívtak vissza: 34E szereléssel együtt.
Dorka 4,741935483 hónapos.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5454 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 11:33:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.05.31 hétfő, 11:28:21
Hát igen, azt csak hátul lehet majd. Egyébként most hívtak vissza: 34E szereléssel együtt.
Dorka 4,741935483 hónapos.
Most már: 4,755327483...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
reklamshow
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5455 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 19:40:31 »
A Transitunk is TDCI motoros, 2200 cm3, asszem 115 LE.
A rezonanciát még nem észleltem. Valamelyik nap megint rosszalkodott, 3x lefulladt. Megkérdeztem egyik Seat-os autószerelő havert. Ő azt mondta, hogy kevés ideig indítom. Ez lehetséges, mert eddig csak benyás autóm volt és az köztudottan könnyebben indul. Szóval 2-3 fordulatnyit kellene indítani.
Majd kipróbálom ezt, csak most nem merek nagyon menni vele, mert nem szeretném, ha ez a szemét időjárás miatt jégkárt szenvednék, vagy eláztatnám az autót. Most pihen a garázsban. Alapvetően úgyis gyalog-vonattal-BMV-vel (busz-metró-villamos) járok melóba. Csak ha egyéb ügyem van, akkor megyek kocsival.
Eddigi fogyasztásaim: 5,0 és 5,4 l/100 km. Előre mondom, hogy a lábam maga a pihe-puha lágyság...
Idézetet írta: Iceman - 2010.05.19 szerda, 11:32:31
Nekünk is van egy Transit, 2000-es TD. Ez nem szokott izzítani. Nyáron csak felvillan az izzítás jelző, hogy itt vagyok, működőképes vagyok. Télen -20°C-ban is csak kb. 5mp-ig izzít.
Nagy hidegben nehezen szokott indulni, mert rövid ideig izzít. Ha várok az izzítás jelző kialvása után kb.20 mp-et indítás előtt, vagy többször izzítok, akkor úgy indul, mintha nyár lenne.
Na de a Tranzit TD és a Mondeó TDCi motorja nem igazán hasonlítható össze ugyebár.
Én úgy tudom, hogy a TDCi motorok nagyon érzékenyek az üzemanyagra.
Szerintem az 1.8-asoknál valami szoftveres indítási típushiba lehet.
A fogyasztásom 5-6l között alakul. Elég változó. Nem igazán lehet mindig egyformán megtankolni, mert a második töltőpisztoly leoldás után nem ajánlott tovább tankolni (tágulási tér), meg töltőpisztolya válogatja, hogy melyik mikor old ki.
Na meg az üzemanyagok között is nagy különbségeket tapasztaltam.
Voltam Németországban. Ott meghajtottam a kicsikét.
3000-es fordulaton ment 6.-ban 170km/h-át, 3500-on 200km/h-át.
Tovább nem mertem nyomni, mert esős idő volt, meg már sajnáltam is szegénykét és nem akartam feljebb pörgetni a motort. Az ablaktörlő már nem győzött törölni.
Na, ilyenkor felment a fogyasztás rendesen, mert sokat kellett intenzíven gyorsítani és lassítani. Fogyasztás: fed.comp. 7,0-7,3 l/100km
Ha jól emlékszem 140km/h-ás tempónál a fogyasztás 6,0-6,3 l/100km körülit mutatott.
Hazafelé menet az osztrák Bécs után nagyon fain üzemanyagot adott.
140km/h-ás tempónál a fogyasztásra 7,0 l/100km-t mutatott. Nem akartam elhinni.
Ilyen nagy érték 170-200-as tempónál volt intenzív gyorsítások és lassítások mellett.
Később hazai rátankolás után bebizonyosodott, hogy valóban nagyobb volt a fogyasztásom a szokásostól.
Az osztrák úgy volt vele, hogy nem fog visszafordulni az ungarische betyár, hogy reklamáljon.
2500±150-es fordulatnál neked is rezonancia jön elő a motorból? Érezni a kormányon és a pedálokon is.
Üdv: Iceman
Naplózva
jw1664
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5456 Dátum:
2010.06.02 szerda, 10:57:50 »
Kedves Márkatársak!
Szeretném segítségeteket kérni. Kb. 2 hete voltam szervizben (40.000 km). A szoftvert is nagy valószínűséggel frissítették, mert addig nem látott menüpontok is feltűntek. Azóta viszont nem működik a gyári navigáció, hol SK, hol CZ felségterületre helyez, az info gombra kiad koordinátákat, de satellite-ra 0 látható. A kézi beállításra marad a 0%, nem mozdul - elvileg 5-15 km kér a gép a beállításhoz, de nekem BP.-Debrecen vonalon is maradt a 0%. (Viszont SK kimondhatatlan nevű településéből szerinte CZ másik kimondhatatlan nevű településére jutottam...) Van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? Előre is köszi...
Naplózva
zsuzsu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5457 Dátum:
2010.06.05 szombat, 01:21:14 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni Edelényből. Férjem a ford galaxyval (2009-es, tdci) belement a vízbe. Valószínűleg a motor vizet kapott, és megállt. Autószerelő tanácsára az izzító gyertyákat kellene kicserélni. Tudtok valami mást tanácsolni? Mi lehet még a baj? A motor mögött vannak, hogy lehet kiszedni? Nagyon nehéz hozzáférni. A válaszokat előre is köszönöm: egy aggódó feleség
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5458 Dátum:
2010.06.05 szombat, 12:11:08 »
Idézetet írta: zsuzsu - 2010.06.05 szombat, 01:21:14
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni Edelényből. Férjem a ford galaxyval (2009-es, tdci) belement a vízbe. Valószínűleg a motor vizet kapott, és megállt. Autószerelő tanácsára az izzító gyertyákat kellene kicserélni. Tudtok valami mást tanácsolni? Mi lehet még a baj? A motor mögött vannak, hogy lehet kiszedni? Nagyon nehéz hozzáférni. A válaszokat előre is köszönöm: egy aggódó feleség
Ez nagyon nem jó.....
Az egyik kollégám is így járt.Beállt a motor.Teljes generál,600 eft.
Amit érdemes vagy lehet csinálni:
Ne hagyjátok sokáig állni,mert minden megrozsdásodik a motorban.
Kikell tisztítani a vizet a levegőrendszerből.
Megkell nézni,hogy meglehet-e még mozgatni a főtengelyt.
Lecserélni az olajat!
Kiszedni az izzítókat.
És ha tekeri az önindító a motort,akkor a hengerekben lévő vizet kikell dolgoztatni.(nem kell beindulnia)
Kompressziót kell méretni,mert a víz nem összenyomható,az sajnos képes eltörni a hajtókart,gyűrűket,hengerfejet,stb.
Háááát,szorítok nektek.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5459 Dátum:
2010.06.05 szombat, 22:06:58 »
Idézetet írta: zsuzsu - 2010.06.05 szombat, 01:21:14
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni Edelényből. Férjem a ford galaxyval (2009-es, tdci) belement a vízbe. Valószínűleg a motor vizet kapott, és megállt. Autószerelő tanácsára az izzító gyertyákat kellene kicserélni. Tudtok valami mást tanácsolni? Mi lehet még a baj? A motor mögött vannak, hogy lehet kiszedni? Nagyon nehéz hozzáférni. A válaszokat előre is köszönöm: egy aggódó feleség
Nem akarom megbántani ezt az autószerelőt, de ha ezzel jött, hogy izzító gyertyákat kellene cserélni víz miatti leállásnál, akkor én keresnék egy másik autószerelőt, de legalább szakszervízbe vitetném a kocsit.
Ha próbáltátok indítózni a kocsit, s ezt mondtátok neki (elvileg a motorba akkor nem került víz) akkor maradhat az autószerelő.
Szerencsés eset:
mint ahogy anno én is jártam 1.3-as stifttel, (földút-viszonylag kis, belátható bukkanó utáni nagy víztócsa) levegőellátórendszerből vizet kiönt. picit vár, közben főtengelyt forgat, ha nem állt be, akkor alf lista szerint továbbpróbálkozni,
Nem szerencsés eset:
mivel a víz nem összenyomható, simán tönkremehetett a motor, hengerfej, hajtókar görbülés-törés, gyűrűk, csapágyazás, főtengely, stb. stb bármi tönkremehetett. Szakszervíz, sok pénz...
Remélem csak az elektronok hisztiznek, mert akkor könnyen talpra állítható lesz.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsuzsu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5460 Dátum:
2010.06.05 szombat, 23:41:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.06.05 szombat, 22:06:58
Nem akarom megbántani ezt az autószerelőt, de ha ezzel jött, hogy izzító gyertyákat kellene cserélni víz miatti leállásnál, akkor én keresnék egy másik autószerelőt, de legalább szakszervízbe vitetném a kocsit.
Ha próbáltátok indítózni a kocsit, s ezt mondtátok neki (elvileg a motorba akkor nem került víz) akkor maradhat az autószerelő.
Szerencsés eset:
mint ahogy anno én is jártam 1.3-as stifttel, (földút-viszonylag kis, belátható bukkanó utáni nagy víztócsa) levegőellátórendszerből vizet kiönt. picit vár, közben főtengelyt forgat, ha nem állt be, akkor alf lista szerint továbbpróbálkozni,
Nem szerencsés eset:
mivel a víz nem összenyomható, simán tönkremehetett a motor, hengerfej, hajtókar görbülés-törés, gyűrűk, csapágyazás, főtengely, stb. stb bármi tönkremehetett. Szakszervíz, sok pénz...
Remélem csak az elektronok hisztiznek, mert akkor könnyen talpra állítható lesz.
Én már a férj vagyok:)
A szerelő nem gyertya cserét javasot, hanem, hogy vegyem ki és ezen el tud távozni a víz:) A baj az, hogy a gyertya hátul szerelhetelen helyen van. A Ford szervizes ismerős azt állította, hogy ebbe nem is MK4-es mondeó motor van
Hanem Renault!!! Ha ezt tudom meg sem veszem:)
A mai ügyködésem:
Ford szervizes tanácsára ki vettem a porlasztókat. A gyertyákkal nem boldogultam:( Indítóztam a motorral, és gőz, pára szerű valami jött ki a hengerekből. Nagyobb mennyiségű víz nem volt benne. Rongyot oda téve barnás volt (talán rozsda?). Másik szerelő tanácsára WD40-et fújtam bele, hogy oldja a rozsdát. Indítóztam, fújtam kompresszorral amíg már nem fújt ki semmit. Levettem az intercoolert, kb. 3/4 -ig volt vízzel:( A turbóig menő csövet is levettem, ez van a legalacsonyabb ponton, ebben is volt víz. A turbó is a motor háta mögött van, de magasabban nem tudom, hogy megszorulhat -e benne a víz? Mindent kiszárítottam.
( Porszívóval szívtam át a levegőt rajtuk.) A porlasztó alatti réz alátétet gázlámpával felizzítottam, hogy meglágyuljon és így szereltem össze. (szintén autószerelői tanácsra) A tisztaságra nagyon ügyeltem. Összeszerelés után indítóztam, és ugyan nem első pöccre, de elsőre beindult:) Amíg légbuborékokat láttam a csőbe kicsit egyenetlen volt a járása, de ezután kisimult. A kipufogóból fújta a vizet, lejtőre álltam, hogy kicsorogjon. Mikor üzemmeleg lett a motor mentem egy próbakört. Először minden szupernak tünt. Aztán kimentem a városból, és itt elkezdtem "húzatni". Nem úgy gyorsult mint régebben:( Azán kiírta, hogy "malfunction engine", egy háromszögbe lévő felkiáltójellel és egy villáskulccsal együtt. 120-ig tudtam gyorsulni hosszabb egyenes most nincs a környékünkön víz nélkül.
Kezdhetek-e örülni, vagy ezektől függetlenül még lehet görbe a hajtókar v. a vezérműtengely. Szerelő ismerősöm szerint lehet, hogy csak hibakódot kell majd töröltetnem.
Másik lehetőség lehet, hogy szétszedtem magát a porlasztót. Azt hittem, hogy ha a 25-ös anyát kitekerem akkor jön az egész porlasztó. Fényképen elküldtem az ismerősnek, és ő rögtön szólt, hogy rakjam vissza, mert ilyet nem szabad csinálni. Úgy raktam vissza, hogy az eredeti szögben álljon. Lehet hogy most emiatt van probléma? Mindenesetre most már egy kicsit megnyugodtam, hogy nem rohad a víztől a motor, és megtettem ami tőlem telik.
Szerintetek megúsztam komolyabb baj nélkül?
ui.: Így visszagondolva úgy tünik, hogy először városon belül jól gyorsult, jól viselkedett. Ezután kezdet gyengélkedni. A hiba üzit pedig nem rögtön hozza.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5461 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 00:10:13 »
Idézetet írta: zsuzsu - 2010.06.05 szombat, 23:41:46
Én már a férj vagyok:)
...
Ha hardveresen nagyon lesérült volna, akkor nem tudtál volna vele menni.
Szerintem egy picit kezdj örülni.
De:
Én elvinném az autót egy olyan Ford szervízbe, ahol nem azt mondják a 2009-es Galaxyra, hogy rönó motor van benne... 2 literes, vagy 2.2-es?
Elmesélném, hogy mi történt, hogyan próbáltad feltámasztani.
Megkérném őket, hogy a hardveres beavatkozások helyén nyomaték-kulccsal húzzanak utána mindent, akkora nyomatékkal, amennyivel kell.
Ezen felül, vagy inkább ezek előtt hibakód kiolvasás.
A turbora én nagyon odafigyelnék, mert ha geb*sz lesz a csapágyazással, az nem lesz jó/már nem jó (lehet azért nincs ereje most már).
De, az is lehet, hogy csak vmi érzékelő kap még vizet/párát (légtömegmérő, stb.) mindent kitisztítanék, ami a levegő rendszerben van és vezeték csatlakozik hozzá.
Az is lehet, hogy azért macskásodott meg a huzatáskor, emrt a levegőszűrőből még mindig megy víz/pára a rendszerbe.
Légszűrőt cserélnék.
Ha DPF-es a kocsi, akkor onnan is mehet be most marhaság a computerbe...
Ha nem húz az autó, akkor nem biztos, hogy csak hibakódot kell majd törölni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
reklamshow
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5462 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 09:19:20 »
Egy kis panaszom lenne megint a Mondeóval kapcsolatosan.
Pénteken vettem észre egy megfordulásnál, hogy hátramenetnél valami nyekereg (fémes hangot ad ki). Tegnap délután előre felé is adta ezt a hangot. Akkor adja ki, amikor elindulok.
Én egyenlőre kuplungra tippelek, de 53000 km-nél nem lehetne ezzel gond! Vectrám 250000-nél sem csinált ilyet.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet? Volt már valakinek ilyen panasza?
Kössz előre is a választ!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1674
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5463 Dátum:
2010.06.08 kedd, 10:31:04 »
Sziasztok,
Megint egy kérdés:
WF0MXXGBWM7K32865
van ebben a galaxy-ban szerintetek DPF?
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsuzsu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5464 Dátum:
2010.06.08 kedd, 10:47:18 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.06.06 vasárnap, 00:10:13
Ha hardveresen nagyon lesérült volna, akkor nem tudtál volna vele menni.
Szerintem egy picit kezdj örülni.
De:
Én elvinném az autót egy olyan Ford szervízbe, ahol nem azt mondják a 2009-es Galaxyra, hogy rönó motor van benne... 2 literes, vagy 2.2-es?
Elmesélném, hogy mi történt, hogyan próbáltad feltámasztani.
Megkérném őket, hogy a hardveres beavatkozások helyén nyomaték-kulccsal húzzanak utána mindent, akkora nyomatékkal, amennyivel kell.
Ezen felül, vagy inkább ezek előtt hibakód kiolvasás.
A turbora én nagyon odafigyelnék, mert ha geb*sz lesz a csapágyazással, az nem lesz jó/már nem jó (lehet azért nincs ereje most már).
De, az is lehet, hogy csak vmi érzékelő kap még vizet/párát (légtömegmérő, stb.) mindent kitisztítanék, ami a levegő rendszerben van és vezeték csatlakozik hozzá.
Az is lehet, hogy azért macskásodott meg a huzatáskor, emrt a levegőszűrőből még mindig megy víz/pára a rendszerbe.
Légszűrőt cserélnék.
Ha DPF-es a kocsi, akkor onnan is mehet be most marhaság a computerbe...
Ha nem húz az autó, akkor nem biztos, hogy csak hibakódot kell majd törölni.
Alakul a dolog:) Szétszedtem a légtömegmérőt, és bogár volt benne. Kiszedtem most érzésre olyan mint a merülés előtt:)
Köszi a segítséget! A tanácsokat megfogadom!
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5465 Dátum:
2010.06.15 kedd, 01:08:59 »
Idézetet írta: zsuzsu - 2010.06.08 kedd, 10:47:18
Alakul a dolog:) Szétszedtem a légtömegmérőt, és bogár volt benne. Kiszedtem most érzésre olyan mint a merülés előtt:)
Köszi a segítséget! A tanácsokat megfogadom!
Már nem ír ki semmit?
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5466 Dátum:
2010.06.15 kedd, 15:57:06 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.08 kedd, 10:31:04
Sziasztok,
Megint egy kérdés:
WF0MXXGBWM7K32865
van ebben a galaxy-ban szerintetek DPF?
Köszi, T.
Nincs benne!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1674
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5467 Dátum:
2010.06.15 kedd, 16:05:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.15 kedd, 15:57:06
Nincs benne!
Na ez jó hír
és köszi
Nagyon tetszik ez a gép és jövőre lesz eladó. Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5468 Dátum:
2010.06.15 kedd, 16:12:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.15 kedd, 16:05:50
Na ez jó hír
és köszi
Nagyon tetszik ez a gép és jövőre lesz eladó. Üdv, T.
egész fiatal.ha jól néztem 2007es....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1674
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5469 Dátum:
2010.06.15 kedd, 16:24:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.15 kedd, 16:12:47
egész fiatal.ha jól néztem 2007es....
Igen és 4 évesen adják el (vagy, ha eléri a 150e), de ebben csak 115e lesz. ~2 milláért megy majd annyit megér csak sikerüljön
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5470 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 12:33:39 »
Akinek van pénze, szaladjon ide, Titánium, 0 km-es, Szegeden.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_tulkeszletes-3476693
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5471 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 18:00:07 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.06.21 hétfő, 12:33:39
Akinek van pénze, szaladjon ide, Titánium, 0 km-es, Szegeden.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_tulkeszletes-3476693
Nem mondanám, hogy az évtized biznisze. Annó, Én 2007-ben, a 2007-es Mondimat vettem 6,6Mért. Ja és akkor ugye alig volt belőlük...... Extra még talán több is van az enyémbe, akkor miről beszélünk? Jó ez enyémbe volt 6 ezer km, meg Németországból hozták be, de olyan gyönyörűen ki volt takarítva, hogy a szegedi Hoványnál az új nem különb sőt........
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5472 Dátum:
2010.06.22 kedd, 07:39:03 »
Jól bírják a Fordjaink a vizet.
13-as kép
:
http://www.origo.hu/itthon/20100621-ozonvizszeru-eso-ontotte-el-tolna-megyet.html
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5473 Dátum:
2010.06.22 kedd, 07:51:07 »
Viszont a JB szett a menetszelet nem annyira...
: mentem a minap 12 órán belül ~1000km-t pályán, "igyekeztem". Mire hazaértem a bal oldali ködlámpám burkolata (ami a múltkor csak félig leficcent) az eltűnt teljesen.
Most pótoljuk majd...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5474 Dátum:
2010.06.30 szerda, 09:17:59 »
Fater tegnap szólt, hogy szétesett a könyöktámasza... Megnéztem és valóban. A felső részt, amelyik csak az apró dolgokat tároló kis rekeszt takaraja (tehát nem a nagy mély dobozt) azt két ilyen facsavar szerűség fogja. Ez a facsavar éppen, hogy megszorul, ami valószínű simán kirászkódik, ugyanis megnéztem az enyémet és ott is laza volt, faterén meg ki is esett a két csavar, amitől lerepült a cuccos.
Kérem tessék ellenőrizni a csavarokat!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5475 Dátum:
2010.06.30 szerda, 14:13:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.30 szerda, 09:17:59
Fater tegnap szólt, hogy szétesett a könyöktámasza... Megnéztem és valóban. A felső részt, amelyik csak az apró dolgokat tároló kis rekeszt takaraja (tehát nem a nagy mély dobozt) azt két ilyen facsavar szerűség fogja. Ez a facsavar éppen, hogy megszorul, ami valószínű simán kirászkódik, ugyanis megnéztem az enyémet és ott is laza volt, faterén meg ki is esett a két csavar, amitől lerepült a cuccos.
Kérem tessék ellenőrizni a csavarokat!
Én áthidaltam ezt a problémát,mert felidegelt, pillanatragasztó a csavar menetrészére...........persze ésszel, nem kell telenyoni, mert akkor utána lehetetlen szétszedni......
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5476 Dátum:
2010.06.30 szerda, 14:29:12 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.06.30 szerda, 14:13:40
Én áthidaltam ezt a problémát,mert felidegelt, pillanatragasztó a csavar menetrészére...........persze ésszel, nem kell telenyoni, mert akkor utána lehetetlen szétszedni......
modellezésben használtunk ilyet, hogy csavarrögzítő... ilyen kékes színű cuccos volt. Ha nem használtam 5 perc alatt hullottak a csavarok. Lehet ki kellene próbálnom?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5477 Dátum:
2010.06.30 szerda, 14:52:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.30 szerda, 14:29:12
modellezésben használtunk ilyet, hogy csavarrögzítő... ilyen kékes színű cuccos volt. Ha nem használtam 5 perc alatt hullottak a csavarok. Lehet ki kellene próbálnom?
árthatni nem árthat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5478 Dátum:
2010.06.30 szerda, 15:25:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.06.30 szerda, 14:29:12
modellezésben használtunk ilyet, hogy csavarrögzítő... ilyen kékes színű cuccos volt. Ha nem használtam 5 perc alatt hullottak a csavarok. Lehet ki kellene próbálnom?
Az is jó, csak azt nem akartam mondani, gondoltam a pillanatragasztót többen ismerik.....
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
M-Attila
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5479 Dátum:
2010.07.06 kedd, 21:13:37 »
Én csak annyit tennék hozzá, hogy a CAR COVER márkájú ponyvát (forgalmazó: Homasita), ami olyan 6000.- Ft körül kapható, ne vegyétek, mert nem ér semmit.
Balatonnál állt a kocsi nyáron, némi szél, eső, napsütés (de hát nyáron mi legyen), és kb 2 hét múlva úgy nézett ki, mintha valaki borotvával kicsit meglyuggatta volna. További egy hétre rá kb 6 négyzetcentiméteres darabokra foszlott az egész ponyva.
Legszívesebben elküldeném annak, aki engedélyezte a forgalmazását, és
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5480 Dátum:
2010.07.07 szerda, 07:23:28 »
Idézetet írta: M-Attila - 2010.07.06 kedd, 21:13:37
Én csak annyit tennék hozzá, hogy a CAR COVER márkájú ponyvát (forgalmazó: Homasita), ami olyan 6000.- Ft körül kapható, ne vegyétek, mert nem ér semmit.
Balatonnál állt a kocsi nyáron, némi szél, eső, napsütés (de hát nyáron mi legyen), és kb 2 hét múlva úgy nézett ki, mintha valaki borotvával kicsit meglyuggatta volna. További egy hétre rá kb 6 négyzetcentiméteres darabokra ***zlott az egész ponyva.
Legszívesebben elküldeném annak, aki engedélyezte a forgalmazását, és
ne haragudj, de ezt mihez is teszed hozzá? csak úgy általánosságban a topichoz?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5481 Dátum:
2010.07.07 szerda, 08:07:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.07 szerda, 07:23:28
ne haragudj, de ezt mihez is teszed hozzá? csak úgy általánosságban a topichoz?
Ahhoz, hogy Nekem azon jár a fejem, kellene valami ponyvát venni a nya(ra)lás idejére...
Szóval ha már itt tartunk, akkor megosztom Veletek, hogy vettem egyet a Norautóban. Nem volt ocsó, 11e pénz volt, viszont jónak tűnik. az antennát át lehet dugni rajta, a külső tükröknek kialakított hely van rajta, végig körbe gumis, bal első ajtónál zippzáros, tehát ki lehet szedni az autóbol ezt-azt anélkül, hogy le kellene szedni a ponyvát, eső, hó, fagy és nap álló, és ami a legfontosabb, hogy belül szellőző textillel bélelt, aminek köszönhetően elvileg nem tapad rá a kocsira és nem is karcolja össze. Hétvégén kipróbálom.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5482 Dátum:
2010.07.07 szerda, 08:12:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.07 szerda, 08:07:50
Ahhoz, hogy Nekem azon jár a fejem, kellene valami ponyvát venni a nya(ra)lás idejére...
akkor bocsi, már nem emlékeztem. (bár most sem találom hányadik hsz ez?
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5483 Dátum:
2010.07.07 szerda, 08:28:12 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.07 szerda, 08:12:00
akkor bocsi, már nem emlékeztem. (bár most sem találom hányadik hsz ez?
)
nem írtam hsz-t.
Ő csak a gondolataimban olvasott...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5484 Dátum:
2010.07.07 szerda, 12:15:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.07 szerda, 08:28:12
nem írtam hsz-t.
Ő csak a gondolataimban olvasott...
Tudtok valamit.......
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
gege26
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5485 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:09:56 »
ha még nem láttad megnézheted, igaz csak virtuálisan a Ford honlapján, belefér az egész család,
http://www.ford.hu/SBE/ConfigureVehicle/p=1204914384654
, bár így se rossz, sztem tök jó, hogy már ilyen technikák is vannak hogy pár kattintás után forgathatod a kiszemelt autót, szerintetek meddig lehet elmenni egy Mondeoval teletankkal?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5486 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:12:06 »
Idézetet írta: gege26 - 2010.07.08 csütörtök, 11:09:56
ha még nem láttad megnézheted, igaz csak virtuálisan a Ford honlapján, belefér az egész család,
http://www.ford.hu/SBE/ConfigureVehicle/p=1204914384654
, bár így se rossz, sztem tök jó, hogy már ilyen technikák is vannak hogy pár kattintás után forgathatod a kiszemelt autót, szerintetek meddig lehet elmenni egy Mondeoval teletankkal?
Ezt most kinek írtad? Vagy mire?
Addig lehet menni egy mondeóval, ameddig ki nem fogy az üzemanyag...
Milyen motorral? Attól függ.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gege26
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5487 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:18:14 »
bocsi, kicsit elnéztem a hozzászólást
, valaki irta hogy nagyon várja már az új mondeót, csak az nem most volt
,
2.0 TDCi (140LE) ilyen motor van benne
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5488 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:20:20 »
Idézetet írta: gege26 - 2010.07.08 csütörtök, 11:09:56
ha még nem láttad megnézheted, igaz csak virtuálisan a Ford honlapján, belefér az egész család,
http://www.ford.hu/SBE/ConfigureVehicle/p=1204914384654
, bár így se rossz, sztem tök jó, hogy már ilyen technikák is vannak hogy pár kattintás után forgathatod a kiszemelt autót, szerintetek meddig lehet elmenni egy Mondeoval teletankkal?
Hááát, jó ez a konfigurátor, de nem tökéletes.
Mert pl egy Tit-X-re ha beikszelsz egy JB szettet, akkor nem változik meg a kép...
de pl a felniket sem tudod megnézni a kocsin...
Szóval lehetne még ezen mit faragni.
Meddig lehet elmenni? Attól függ, hogy honnan indulsz.
Sztem egy 2.5T-vel ha rohansz, akkor meg tudsz tenni ~500km-t, de ha egy 2.0TDCi-vel andalogsz 90-nel, akkor ~1200-1300km-t.
Átlagosan: dízel: kb 8-900km, benzinesek kb 6-700km.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gege26
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5489 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:26:00 »
köszi az infót, azért kérdeztem mert mennénk horvátországba, és kibírná e teletankkal oda, de nagyon necces mivel ahova mennénk 643km pesttől
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5490 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:29:53 »
Idézetet írta: gege26 - 2010.07.08 csütörtök, 11:26:00
köszi az infót, azért kérdeztem mert mennénk horvátországba, és kibírná e teletankkal oda, de nagyon necces mivel ahova mennénk 643km pesttől
és milyen motor van az autódban?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5491 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:35:37 »
Idézetet írta: gege26 - 2010.07.08 csütörtök, 11:26:00
köszi az infót, azért kérdeztem mert mennénk horvátországba, és kibírná e teletankkal oda, de nagyon necces mivel ahova mennénk 643km pesttől
Én Vir-re (622km navi szerint) simán lementem 5emberrel 130-as tempomattal, telepakolt csomitartóval, de klíma nélkül, mert éjjel utaztunk.
Igaz az enyém MKIII 2.0TDCi
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.08 csütörtök, 11:38:56 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mukkerino
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5492 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:44:12 »
Idézetet írta: gege26 - 2010.07.08 csütörtök, 11:26:00
köszi az infót, azért kérdeztem mert mennénk horvátországba, és kibírná e teletankkal oda, de nagyon necces mivel ahova mennénk 643km pesttől
Par hete mentem egy olyan etapot, hogy Oberpullendorf-ban (Ausztria) teletankoltam es legkozelebb csak Aachen-nel (Nemeto.) csepegtettem bele egy kis gazolit
ez kb 1055 km volt, 2.0 TDCi-vel. Ugye ez vegig palya sebesseg pedig 130-140 kozott, tele pakolt auto, ket szemely. Es meg egy 100-ast kb tudtam volna menni, de nem kockaztattam meg, mert Belgiumban azon a szakaszon nem tul surunk vannak kutak...
Naplózva
gege26
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5493 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 11:57:02 »
az nem rossz, 2.0-ás motor van az enyémbe amugy, akkor nem aggódom, bár mi 5 en mennénk + csomagok
Naplózva
madeira
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5494 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 14:37:13 »
kettőnullás dízel céges mondeóval én is mentem még anno bp-tapolca-kehida-bp távot (nemtommá hány kilométer) kevesebb mint egy tankból, ugy hogy végig csumáztam neki elég rendesen, mert ugye a cégesnek meg kell adni ami jár neki
Csodálkoztam is, hogy nem fogyott ki, de aztán amikor többet használtam, megszoktam, hogy viszonylag nagy hatótávú autó, ami nekem nagyon-nagyon tetszett, mert utálok azon aggódni, hogy már mindjárt világít a kis lámpa és megkéne állni tankolni, kút meg sehol.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5495 Dátum:
2010.07.08 csütörtök, 14:51:15 »
Idézetet írta: madeira - 2010.07.08 csütörtök, 14:37:13
kettőnullás dízel céges mondeóval én is mentem még anno bp-tapolca-kehida-bp távot (nemtommá hány kilométer) kevesebb mint egy tankból, ugy hogy végig csumáztam neki elég rendesen, mert ugye a cégesnek meg kell adni ami jár neki
Csodálkoztam is, hogy nem fogyott ki, de aztán amikor többet használtam, megszoktam, hogy viszonylag nagy hatótávú autó, ami nekem nagyon-nagyon tetszett, mert utálok azon aggódni, hogy már mindjárt világít a kis lámpa és megkéne állni tankolni, kút meg sehol.
Én most pl. kétszer voltam a balcsin hétvégente, hétközben meg jártam dolgozni, meg ide-oda , holnap lehet, hogy már kell tankolnom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5496 Dátum:
2010.07.09 péntek, 05:41:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.08 csütörtök, 14:51:15
Én most pl. kétszer voltam a balcsin hétvégente, hétközben meg jártam dolgozni, meg ide-oda , holnap lehet, hogy már kell tankolnom...
Én is hasonlóan jártam...megjártuk Grazot, itthon még elfurikázgatok és a hétvégén tutira kell tankolnom.
És akkor az örök és állandó kérdés...milyen olajat?
Duratorq 2.0L TDCI (130PS) automata.
Melyik olajat válasszam? Annyi mindent olvastam már, hogy totál káosz a fejem.
Kedves hozzáértők, drága felhasználók! Melyik jó az én autókámnak?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5497 Dátum:
2010.07.09 péntek, 08:30:17 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.07.09 péntek, 05:41:09
Én is hasonlóan jártam...megjártuk Grazot, itthon még elfurikázgatok és a hétvégén tutira kell tankolnom.
És akkor az örök és állandó kérdés...milyen olajat?
Duratorq 2.0L TDCI (130PS) automata.
Melyik olajat válasszam? Annyi mindent olvastam már, hogy totál káosz a fejem.
Kedves hozzáértők, drága felhasználók! Melyik jó az én autókámnak?
Én Fordosat használo 10 km-enként...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sarkan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5498 Dátum:
2010.07.09 péntek, 08:37:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.07.09 péntek, 08:30:17
Én Fordosat használo 10 km-enként...
Szia!
Nem cserélsz egy kicsit gyakran olajat?
Egyébként az szeretném kérdezni, hogy van-e valamilyen módszer arra, hogy a légkondi működését megmérjük. Tavasszal elszökött a gáz, feltöltötték, de most mintha nem hütene ismét olyan jól mint a feltöltés után.
Naplózva
ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009
Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1674
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5499 Dátum:
2010.07.09 péntek, 08:45:18 »
Idézetet írta: sarkan - 2010.07.09 péntek, 08:37:02
Egyébként az szeretném kérdezni, hogy van-e valamilyen módszer arra, hogy a légkondi működését megmérjük. Tavasszal elszökött a gáz, feltöltötték, de most mintha nem hütene ismét olyan jól mint a feltöltés után.
Módszerek:
A klímásoknak van spéci hőmérője. Mérik a befújt levegőt a széllőzőkön belül.
Másik módszer: rendszer nyomását mérik meg üzem közben
3. módszer: leveszi a gázt megméri mennyi van benne
4. megfestik a gázt és megkeresik a szivárgás helyét Sajna, ha egyszer elszökött és nem csináltak vele semmit fizikálisan akkor ismét el fog szökni. A gáz nyomás alatt már csak ilyen
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 08:58:13 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ