Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 13:32:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11182092 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6650 Dátum: 2011.04.30 szombat, 18:47:49 »

Nem drága ez egy kicsit?
Csak a saját házam táján tudok söprögetni, de én 3.2-nél álltam meg 2007/8, 2.0 TDCI, Ghia-X Kombi.
+le lett szervízeltetve.
Viszont ez a kocsi nagyon alap autónak tűnik, szerintem ne kapkodd el.
Az egy éves szakszervíz garanciától meg ne ess hasra, kamu az egész!
hát igazság szerint nem tudom, hogy drága-e, ezért is kérdezlek Titeket Cheesy
A szakszerviz garancia pedig saját szervizt jelent (mármint az övé a szerviz)...ezért is szimpa ez a kocsi, mert ismerem az eladót (feleségem régi ügyfele-kollégája)...idegen neppertől nem mernék vásárolni, újonnan meg drága, nem fér bele a keretbe..
Arra van tippetek/olvasnivalótok, hogy mire kell figyelni egy diesel autó vezetésekor (eddig csak benzines autóim voltak)?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6651 Dátum: 2011.04.30 szombat, 19:45:39 »

hát igazság szerint nem tudom, hogy drága-e, ezért is kérdezlek Titeket Cheesy
A szakszerviz garancia pedig saját szervizt jelent (mármint az övé a szerviz)...ezért is szimpa ez a kocsi, mert ismerem az eladót (feleségem régi ügyfele-kollégája)...idegen neppertől nem mernék vásárolni, újonnan meg drága, nem fér bele a keretbe..
Arra van tippetek/olvasnivalótok, hogy mire kell figyelni egy diesel autó vezetésekor (eddig csak benzines autóim voltak)?
a turbó használatára!
Hidegen ne taposd,csak ha bemelegedett.Hosszabb pályás menet után 1-2 percig járatni kell alapjáraton,hogy a turbó csapágyazása ne égjen be.
Ha sokat városozol,időnként érdemes kiégetni a rendszert pályán,bár én szeretek üza adalékokat is használni-ez szubjektív.
Nem érdemes 4e körülig forgatni váltások előtt,inkább használni a nyomaték adta lehetőségeket.
Időben cserélni a szűrőket-levegő,go szűrő,olajszűrő,és lehetőleg a kissebb ismeretlen kutakat kerülni,mert ott esélyesebb,hogy betankolsz valami szutykot.
kb ennyi.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6652 Dátum: 2011.04.30 szombat, 19:51:45 »

a turbó használatára!
Hidegen ne taposd,csak ha bemelegedett.Hosszabb pályás menet után 1-2 percig járatni kell alapjáraton,hogy a turbó csapágyazása ne égjen be.
Ha sokat városozol,időnként érdemes kiégetni a rendszert pályán,bár én szeretek üza adalékokat is használni-ez szubjektív.
Nem érdemes 4e körülig forgatni váltások előtt,inkább használni a nyomaték adta lehetőségeket.
Időben cserélni a szűrőket-levegő,go szűrő,olajszűrő,és lehetőleg a kissebb ismeretlen kutakat kerülni,mert ott esélyesebb,hogy betankolsz valami szutykot.
kb ennyi.....
köszönöm, ez nem tűnik túl bonyolultnak Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6653 Dátum: 2011.04.30 szombat, 20:06:06 »

köszönöm, ez nem tűnik túl bonyolultnak Cheesy
ja.ettől tartanak olyan sokan.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6654 Dátum: 2011.04.30 szombat, 20:07:41 »

ja.ettől tartanak olyan sokan.... vigyor3
Cheesy

már csak az kell, hogy az autóval ne legyen gond..Smiley
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #6655 Dátum: 2011.04.30 szombat, 20:43:16 »

Sziasztok,

ez az első hozzászólásom, eddig read-only üzemmódban voltam Smiley
A segítségeteket szeretném kérni, autóvásárláson töröm a fejem, a következő szépséget néztem ki:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ambiente_1_ev_szakszerviz_garanciaval-4683273

Ennek az autónak/kereskedőnek nagyon sok előnye van (ismerem), azonban ez lesz (lenne) az első mondeom és diesel kocsim. Amiről cserélek: 2001 F astra.

Vélemény/tanács/egyéb?

NAgyon köszönöm:

kislust

jó vételnek tűnik, pláne ha jó ismerőstől vennéd!
ha mo-i, ha tényleg 70ekm-es, ha megkímélt, ha nem volt szarrátörve akkor szerintem vihető!  wave
Naplózva

Fekete bálna
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6656 Dátum: 2011.04.30 szombat, 20:48:07 »

jó vételnek tűnik, pláne ha jó ismerőstől vennéd!
ha mo-i, ha tényleg 70ekm-es, ha megkímélt, ha nem volt ***rátörve akkor szerintem vihető!  wave
Cheesy
nem a barátom, ellenben a feleségem régóta dolgozik vele (külsős partnerként), elég jóban vannak. Magamtól sosem bíznék meg egy autókereskedőben, ellenben azt gondolom, hogy ismerőst (akivel még később is együtt fogsz dolgozni) nem ver át senki..
Nagyjából ugyanezt várom a szervizétől is, az nem kell, hogy olcsóbban dolgozzanak, csak ne húzzanak le..( mivel nem értek nagyon a kocsikhoz, engem könnyű átverni.. Wink )
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6657 Dátum: 2011.04.30 szombat, 21:20:07 »

Köszi Jani, akkor a kicsi 3szögek kiugranak újra Smiley
Itt van kép a konzolról:
https://picasaweb.google.com/116596311853532492625/Mondeo?authkey=Gv1sRgCOnCw83rnPvAoQE#
A maradék 3 betét a jövőhéten kerül fóliázásra.
Nem tudok egyből képet beszúrni, mert melóban tiltva van a kepfeltoltes.hu, nézzétek el nekem Cheesy

Jelentkezik -e másoknál is az a jelenség, hogy mikor a klímavezérlőn átkapcsolom a levegő irányt a rádió egység mögött nyekeg a cucc ami forgatja a lapátokat, elég idegesítő hangja van.
Ha kiszedem a fejegséget ott tudok neki adni WD40-et, hozzá férek vajon a bajos alkatrészhez?

A képek alapján jó lett a fólia.  eljen
Nekem nem nyekeg a cucc. Ez csak azokban szokott amelyekből hiányzik 1-2 csavar...  vigyor3
De én egyébként attól tartok, hogy ezek a cuccok mélyebben vannak a tűzfal környékén.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6658 Dátum: 2011.04.30 szombat, 21:21:03 »

Én annak idején MKIII-ba csináltattam egyedi feliratosat.
Most is keresek valami megoldást, mert jelenleg fekete szőnyegem van, és azon minden meglátszik.

 wow1
Milyen még ami nem fekete és jól néz ki?
Kép?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6659 Dátum: 2011.04.30 szombat, 21:41:44 »


Nekem nem nyekeg a cucc. Ez csak azokban szokott amelyekből hiányzik 1-2 csavar...  vigyor3



Ez most szíven talált Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.30 szombat, 21:47:29 írta tomeed » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6660 Dátum: 2011.04.30 szombat, 22:02:32 »

Sziasztok,

ez az első hozzászólásom, eddig read-only üzemmódban voltam Smiley
A segítségeteket szeretném kérni, autóvásárláson töröm a fejem, a következő szépséget néztem ki:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ambiente_1_ev_szakszerviz_garanciaval-4683273

Ennek az autónak/kereskedőnek nagyon sok előnye van (ismerem), azonban ez lesz (lenne) az első mondeom és diesel kocsim. Amiről cserélek: 2001 F astra.

Vélemény/tanács/egyéb?

NAgyon köszönöm:

kislust

Ha nem a 150 lovas GSI Astrából ülsz át, akkor jó lesz ez az autó. Smiley

Mondjuk ennyi pénzért (sajnos) már tényleg lehet kapni magasabb felszereltségű autót is.

A garit sztem is felejtsd el, az olyan mint ha nem is adnának semmit, mert általában az autónak 1 évig úgy sincs baja, ha meg igen, akkor kibújnak a dolog mögül, tisztelet a kivételnek (ha van, de a múltkor is azt hallottam, hogy felhívták a kereskedőt: baja van a garival eladott autónak: jó, csináltassák meg. Megcsináltatták, viszik be a számlát a kereskedőhoz, azok meg visszakérdeztek, hogy minek viszik oda a számlát, ha ők csináltatták meg... feljelentették a kereskedést, aztán egy szép este pár alak megjelent a lakcímen, hogy vissza kéne vonni a feljelentést célszerűen...).

Mielőtt nagyon megbíznál ebben a külsős partner "ismerősödben", azért azt gondold át, amit ír a hirdetésben: aki még 2011ben is úgy hirdet, hogy "hitelre önerő nélkül, kezes és casco nem kell"... háááát, lehet, hogy egy idegen neppernél legalább kapsz egy jó flottás casco kötést...
Saját szerviz: inkább vedd meg Te majd magadnak a szervizelni szükséges cuccokat, s rakasd be egy tényleg ismerős szakinál.

Az 1.8TDCi motor:
Az astra után sztem elég fickósnak fog tűnni, főleg, hogy dízel. Attól függ egyébként, hogy mire akarod használni. Én napi szinten nyomom az M1-en hegynekfel-hegynekle, de néha érzem, hogy a 2,2-es motor is kevés. Városba csalingázni viszont tutira jó lehet. Már csak azért is mert ebben nincs dpf szűrő, ezért neked nem is kell mit kiégetni. Nem fog a dpf eltömődni, tönkremenni egy idő után.
Egyébként egy régebbi konstrukciójú motor mindenféle új csillivilli dologgal a hengerfején, sokan dícsérik.
Keveset fogyaszt, ebbe a kasztniba sztem még jó is, attól függ, mire használja az ember.
Ha kipróbálsz esetleg egy 2.2-est, akkor utána tutira 2.0 literest fogsz venni. Wink
Az 1.8hoz sajnos csak 5sebességes váltó jár... Kérdés megint, hogy mire fogod a kocsit használni, mennyit fogsz menni?
Olvasgass népítéleteket a totálkáron.

Dízel autó vezetése:
a turbóra tényleg figyelni kell, ha huzamosabb ideig a töltési tartományban hajtod. Hidegben ne tépd. Amiket alf írt az nagyjából az irányadó. Ja szoknod kell majd, mert a mai dízelek alul nyomatékszegények, tehát ha lefulladsz majd az elején párszor, attól ne ijedj meg. Ne álljon nagyon mínuszban, mert nem szereti a dízel.

Ha kombiban gondolkodsz, akkor egyszer tutira fog hiányozni a tetősín.

Ha "festésmentes" a kocsi, akkor nézd meg, hogy nem állt-e sokat az esőben, mert akkor már rozsdál rendesen...  vigyor3

Ez az 1év szakszerviz garancia nem tudom mit jelent. Mert ha a gyári ford gari, akkor az csak 2011/08-ig érvényes, tehát nem 1 év, hanem már csak 4 hónap. Ha meg nem az, akkor mi? Hová lesz leírva?

Bocs, hogy kötekedek, de ez a küldetésem.  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6661 Dátum: 2011.04.30 szombat, 22:20:42 »

Sziasztok,

ez az első hozzászólásom, eddig read-only üzemmódban voltam Smiley
A segítségeteket szeretném kérni, autóvásárláson töröm a fejem, a következő szépséget néztem ki:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ambiente_1_ev_szakszerviz_garanciaval-4683273

Ennek az autónak/kereskedőnek nagyon sok előnye van (ismerem), azonban ez lesz (lenne) az első mondeom és diesel kocsim. Amiről cserélek: 2001 F astra.

Vélemény/tanács/egyéb?

NAgyon köszönöm:

kislust

Még 1-2 dolog:
- bár az ambientéhez hozzárendeltek jó pár dolgot, de pl tempomat nincs az autóban, ami sztem nagyon hasznos.
- én nem szeretem ha egy autót úgy fotóznak, hogy üres a tank (ki tudja mióta szívja már fel a szutykos utolsó deciket...),
- az utólagosan hátulra felrakott 2db krómcsíkot meg kellene nézni, hogy mennyire profin rakták fel, vagy csak fel lett taknyolva,
- aztán azt is jó lenne tudni, hogy ezek közül bármelyik takar-e olyan dolgot, amit nem szeretnél látni (karc, benyomódás, rozsda, stb).
- az ilyen krómos cuccokkal egyébként is óvatosnak kell lenni, még ha műa-ra felgőzölt cucc is, mert ezek tudnak elektrolízist is (lásd rozsdásodó Ghia Focus I.ek anno),
- az autón téli gumi van. Nyárit adnak?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6662 Dátum: 2011.04.30 szombat, 22:24:15 »

Ha nem a 150 lovas GSI Astrából ülsz át, akkor jó lesz ez az autó. Smiley

Mondjuk ennyi pénzért (sajnos) már tényleg lehet kapni magasabb felszereltségű autót is.

A garit sztem is felejtsd el, az olyan mint ha nem is adnának semmit, mert általában az autónak 1 évig úgy sincs baja, ha meg igen, akkor kibújnak a dolog mögül, tisztelet a kivételnek (ha van, de a múltkor is azt hallottam, hogy felhívták a kereskedőt: baja van a garival eladott autónak: jó, csináltassák meg. Megcsináltatták, viszik be a számlát a kereskedőhoz, azok meg visszakérdeztek, hogy minek viszik oda a számlát, ha ők csináltatták meg... feljelentették a kereskedést, aztán egy szép este pár alak megjelent a lakcímen, hogy vissza kéne vonni a feljelentést célszerűen...).

Mielőtt nagyon megbíznál ebben a külsős partner "ismerősödben", azért azt gondold át, amit ír a hirdetésben: aki még 2011ben is úgy hirdet, hogy "hitelre önerő nélkül, kezes és casco nem kell"... háááát, lehet, hogy egy idegen neppernél legalább kapsz egy jó flottás casco kötést...
Saját szerviz: inkább vedd meg Te majd magadnak a szervizelni szükséges cuccokat, s rakasd be egy tényleg ismerős szakinál.

Az 1.8TDCi motor:
Az astra után sztem elég fickósnak fog tűnni, főleg, hogy dízel. Attól függ egyébként, hogy mire akarod használni. Én napi szinten nyomom az M1-en hegynekfel-hegynekle, de néha érzem, hogy a 2,2-es motor is kevés. Városba csalingázni viszont tutira jó lehet. Már csak azért is mert ebben nincs dpf szűrő, ezért neked nem is kell mit kiégetni. Nem fog a dpf eltömődni, tönkremenni egy idő után.
Egyébként egy régebbi konstrukciójú motor mindenféle új csillivilli dologgal a hengerfején, sokan dícsérik.
Keveset fogyaszt, ebbe a kasztniba sztem még jó is, attól függ, mire használja az ember.
Ha kipróbálsz esetleg egy 2.2-est, akkor utána tutira 2.0 literest fogsz venni. Wink
Az 1.8hoz sajnos csak 5sebességes váltó jár... Kérdés megint, hogy mire fogod a kocsit használni, mennyit fogsz menni?
Olvasgass népítéleteket a totálkáron.

Dízel autó vezetése:
a turbóra tényleg figyelni kell, ha huzamosabb ideig a töltési tartományban hajtod. Hidegben ne tépd. Amiket alf írt az nagyjából az irányadó. Ja szoknod kell majd, mert a mai dízelek alul nyomatékszegények, tehát ha lefulladsz majd az elején párszor, attól ne ijedj meg. Ne álljon nagyon mínuszban, mert nem szereti a dízel.

Ha kombiban gondolkodsz, akkor egyszer tutira fog hiányozni a tetősín.

Ha "festésmentes" a kocsi, akkor nézd meg, hogy nem állt-e sokat az esőben, mert akkor már rozsdál rendesen...  vigyor3

Ez az 1év szakszerviz garancia nem tudom mit jelent. Mert ha a gyári ford gari, akkor az csak 2011/08-ig érvényes, tehát nem 1 év, hanem már csak 4 hónap. Ha meg nem az, akkor mi? Hová lesz leírva?

Bocs, hogy kötekedek, de ez a küldetésem.  vigyor3

Köszönöm a részletes választ!

1.6-os astrám van, lomha, mint a dög Smiley Mondjuk ez éppen nem is nagyon zavar, leginkább városban használom, illetőleg hétvégente vidéki családlátogatás, arra tökéletes, csak már öreg. Ami miatt igazán váltani akarok az az ,hogy belátható közelségbe került a családalapítás Cheesy , tavaly nyáron nősültem, előbb-utóbb ennek következménye is lesz, szeretném, ha biztonságban lenne a család..Meg persze majd a hely is kell...
Hosszú távra tervezek, a mostani autóm is 10 éves, nem nagyon akarok cserélgetni...

Sokszor szokták mondani, hogy naiv vagyok, de ebben a srácban valahogy épp megbízok Cheesy Garira ezt mondta: átnézték, saját szervizzel, ha valami adódna, ott megcsinálják gariban, kihangsúlyozta, hogy ott állhatok az autó mellett végig. Alkatrészek: beszélgettünk az astráról, mondta, hogy szóljak, ha kell alkatrész, mert nekik van kedvezményük, így gondolom ez a mondeo esetében is így lenne..
A fő ok, amiért megbízok benne az az, hogy ha átverne, akkor többet nem dolgozhatnak a feleségem munkahelyének, nagy kiesés+pofáraesés lenne neki.

Alapvetően keveset autózom, városban vásárlás, családhoz rohangálás+ hétvégi vidéki (rövidebb) utak..a mostani kocsimban 120e van 10 évesen Cheesy
DE persze már tervezgetjük, hogy milyen autós túrákat fogunk megtenni az új autóval, ha rászánjuk magunkat.Smiley

Motor: nekem az 1.6-os astra is elég, így is néha figyelni kell, hogy ne menjek 130 fölött a pályán, egyebekben meg előtte 1.0-ás suzukim volt, 120-as skodán tanultam, tehát zsigerből megy a lendületből előzés Cheesy

ez mit jelent: "a turbóra tényleg figyelni kell, ha huzamosabb ideig a töltési tartományban hajtod." Itt mire kell figyelni? Arra, hogy ezt ne tegyem meg sokáig, vagy ilyenkor kell leállítás előtt pihentetni?

felszereltség: már ebben is jóval több dolog van, mint amit elvárok egy kocsitól Cheesy Mi az, ami létszükséglet és ebben nincs benne?

köszönöm:

kislust

Naplózva
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6663 Dátum: 2011.04.30 szombat, 22:31:10 »

Még 1-2 dolog:
- bár az ambientéhez hozzárendeltek jó pár dolgot, de pl tempomat nincs az autóban, ami sztem nagyon hasznos.
- én nem szeretem ha egy autót úgy fotóznak, hogy üres a tank (ki tudja mióta szívja már fel a szutykos utolsó deciket...),
- az utólagosan hátulra felrakott 2db krómcsíkot meg kellene nézni, hogy mennyire profin rakták fel, vagy csak fel lett taknyolva,
- aztán azt is jó lenne tudni, hogy ezek közül bármelyik takar-e olyan dolgot, amit nem szeretnél látni (karc, benyomódás, rozsda, stb).
- az ilyen krómos cuccokkal egyébként is óvatosnak kell lenni, még ha műa-ra felgőzölt cucc is, mert ezek tudnak elektrolízist is (lásd rozsdásodó Ghia Focus I.ek anno),
- az autón téli gumi van. Nyárit adnak?


köszi-köszi..
- tempomat: sosem használtam, biztos király dolog, de akkor mit csinálok én a pilótafülkében? Cheesy:D
- észre sem vettem, hogy üres a tank:D
- majd megnézem a krómcsíkokat, még csak egyszer láttam a kocsit..
- gumiról/árról még nem tárgyaltunk, csak valamelyik nap kiszaladtunk, amikor épp ott volt a srác, hogy élőben is megnézhessük (plussz meg kellett nézni, hogy a feleségem kilát-e a mondeoból, valójában ez volt a látogatás fő célja Cheesy:D )
- casco: azt úgyis kötök rá, jobb, ha van, sajnos már volt rá szükségem..
- mégegy infó: beszámítja a mostani roncsomat, ez is előny nekem..(árról itt sem beszéltünk még)
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #6664 Dátum: 2011.04.30 szombat, 23:01:11 »

Mondjuk ennyi pénzért (sajnos) már tényleg lehet kapni magasabb felszereltségű autót is.
mo-it ? vagy behozottat több százezer km-mel? smile

Én napi szinten nyomom az M1-en hegynekfel-hegynekle, de néha érzem, hogy a 2,2-es motor is kevés.
lol002taps

Ha kombiban gondolkodsz, akkor egyszer tutira fog hiányozni a tetősín.
ez igaz! de használtautó vételnél nehéz lesz ezt a feltételt is figyelembe venni.

Naplózva

Fekete bálna
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6665 Dátum: 2011.04.30 szombat, 23:02:49 »

mo-it ? vagy behozottat több százezer km-mel? smile
 lol002taps
ez igaz! de használtautó vételnél nehéz lesz ezt a feltételt is figyelembe venni.


a tetősín az nekem miért jó? Smiley ekkora csomagtartó mellett még oda is pakolnátok? Cheesy
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #6666 Dátum: 2011.04.30 szombat, 23:06:33 »

a tetősín az nekem miért jó? Smiley ekkora csomagtartó mellett még oda is pakolnátok? Cheesy
előfordulhat, pl bringákat is szeretnél vinni!
fixpontos kereszttartókat persze lehet rátenni.
Naplózva

Fekete bálna
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6667 Dátum: 2011.04.30 szombat, 23:08:40 »

előfordulhat, pl bringákat is szeretnél vinni!
fixpontos kereszttartókat persze lehet rátenni.

annó a suzukiban is megoldottam, hogy ketten a feleségemmel egy hétre balatonra mentünk 2 bicikli és csomagok társaságában Cheesy
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #6668 Dátum: 2011.04.30 szombat, 23:11:47 »

annó a suzukiban is megoldottam, hogy ketten a feleségemmel egy hétre balatonra mentünk 2 bicikli és csomagok társaságában Cheesy
eddig nekem se kellett!  hehe
Naplózva

Fekete bálna
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6669 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 09:55:01 »

Ez a pakolgatás jó téma, én most pont benne vagyok Smiley
Balatonra való hetente lerohangálás 1.3as swiftel, tavaly untam meg.
Viszont nekem kell a tetőtartó, mert 3 komplett szörf felszerelés utazik a tetőn, swiften is így közlekedett.
Ezután jött, hogy hát a bringáknak is mennie kéne, ezért kell még a vonóhorogra bringa tartó.
Ja és a legfontosabb a gyerek holmi, az tuti elfoglalja a csomagteret, és így az én holmim maximum egy övtáskára fog leredukálódni, amit majd besuvasztok az első ülés alá. Smiley
Lehet transitot kellett volna venni  vigyor3

Amit én feltudok hozni jó extrának az télen a szélvédő fűtés, amíg ezek az olajkályhák felmelegednek és elkezdik fújni a meleglevegőt be is köszönt a tavasz, valamint az ülésfűtés is jó dolog.
Ezen kívül néha jól jön a parkolóradar a kombinál, főleg ha hölgy is vezeti majd a kocsit, de amúgy is!
Naplózva
kislust
Vendég
« Új hozzászólás #6670 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 09:58:29 »

Parkolóradaron mi is gondolkozunk, ellenben az utólag is beszerelhető, ha jól tudom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6671 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:15:56 »

köszi-köszi..
- tempomat: sosem használtam, biztos király dolog, de akkor mit csinálok én a pilótafülkében? Cheesy:D
- észre sem vettem, hogy üres a tank:D
- majd megnézem a krómcsíkokat, még csak egyszer láttam a kocsit..
- gumiról/árról még nem tárgyaltunk, csak valamelyik nap kiszaladtunk, amikor épp ott volt a srác, hogy élőben is megnézhessük (plussz meg kellett nézni, hogy a feleségem kilát-e a mondeoból, valójában ez volt a látogatás fő célja Cheesy:D )
- casco: azt úgyis kötök rá, jobb, ha van, sajnos már volt rá szükségem..
- mégegy infó: beszámítja a mostani roncsomat, ez is előny nekem..(árról itt sem beszéltünk még)

Hát, bocs, hogy ezt mondom, de a "fő ok"-ra ne alapozz. Soha nem tudjátok hogyan alakulnak ezek a kapcsolatok, a feleséged meddig dolgozik ott, stb. 2011ben is szeszélyes időszak van még...

Viszont az általad elmondottak alapján jónak tűnik Nektek ez az autó.
Mondjuk az 1.8 TDCi annyira nem fika, tehát itt már annyira nem lesz lendületből előzés, bár az autó nehezebb lesz, mint az astra, tehát szokni kell majd.

Töltési tartományos dolog: ha sokáig magasabb fordulaton mész, s hallod, hogy tölt a turbó, akkor tényleg célszerű nem rögtön leállni vele az első benzinkútnál. Viszont, ha csak poroszkáltok (~1500-1800 max 2000 rpm környékén,) akkor nem kell ezt a leállításkor pihentetni dolgot sem túllihegni. Referenciaként: ismerősöm úgy nyírta ki az MK3 2.0TDCi-t, hogy Bp-Debrecen 170km/h-val, s debrecen előtt leállt egy kútnál pihentetés nélkül. De mondom ha az utolsó etapon már nem téped a száját, akkor nem kell félni ilyesmitől.
Mondjuk a mai dízelek hengerfejei nem nagyon szeretik a magasabb fordulaton való hajtást, értsd típustól függően kb 160 felett.

létszükséglet:
1.
ha túrázni fogtok, akkor nagyon imádnád a tempomatot. Én ma már nem veszek autót nélküle. Átlag fél literrel kevesebb a fogyasztás, és én még a városban is szoktam használni. Egyébként meg előzékenységre tanít (bár az első hetekben úgy is le fogsz nyomni mindenkit Cheesy ).
2.
a tolatóradar. Még ha utólagos is lesz, de rakass bele ha nincs benne. Én csuklós ikarus-on tanultam vezetni (zsákutcában Smiley ) meg anno 2 tengelyes pótkocsikkal tolatgattam, de a Mondinál nekem is sokszor hasznos.

A roncsbeszámításra ne alapozz, mert neki még így is megéri annyira, hogy a roncs neki 0Ft-ban lesz (másszóval: az autód árát biztosan le tudnád még alkudni a kocsiból). Járj utána mennyiért tudnád eladni, s úgy mennyi lenne a Mondi. Lehet jobban jársz, bár ha nem akarsz szenvedni a dologgal, akkor nem érdemes sza*ozni.

Javaslat:
biztos látták már rajtatok, hogy tetszik az autó, így nehéz lesz alkudni. Szóval hozzátok el 3M-ban úgy, hogy kaptok rá nyári gumit, + bele egy első-hátsó tolatóradart, + rakják bele utólagosan a tempomatot Wink . Ha az utolsót meg tudják csinálni, akkor hordhatod hozzájuk az autót később is.

De ha tényleg nem akarsz szharozni, akkor vedd meg az enyémet, full extra, gyári gari, nem kell hozzá 3M, a maradékot befekteted OKOSAN pl devizatőzsdén, s abból ki tudod fizetni a havi törlesztőket is. Ugyanannyi pénzből lenne egy fullos autód... Wink
Bár az enyém 2.2-es, de most 5,7ből járok el vele, mondjuk az igazság az, hogy most toltam neki egy hosszabb túra miatt, s felment 6 literre a fogyim...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6672 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:17:09 »

mo-it ? vagy behozottat több százezer km-mel? smile
 lol002taps
ez igaz! de használtautó vételnél nehéz lesz ezt a feltételt is figyelembe venni.



Hát igen, sajnos a behozottat több100E km-rel...
Egyelőre sajnos nincs mit tenni ellene ,csak tényleg bosszant, hogy már 3M alatt is van MK4, holott egy fullfapad 1.6benzines MK4-nek nem kellene 3M alatt lenni. Vagy ha igen, akkor új korában ne kelljen rá a regadót kifizetni (~500E Ft).
S ha már itt tartunk, akkor egyébként is rohhhhhadjanak meg a nevük napján, mert én MO-n vettem a kocsit márkakereskedésből és velem is kifizettették a regadót anno (ugye benne volt a vételárban alapból), ez nekem másfél milla volt még a vételárban...
Nem tudom mi az értelme a regadónak így...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6673 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:19:33 »


 lol002taps




Van havonta 1-2 elborult elméjű 3.0TDIquattros, aki elől "gyorsabban" kellene "lekotródnom". De nem aggódom, mert a kettővel ezutáni dízelem az már nem szharral gurigázós lesz. Wink



« Utoljára szerkesztve: 2011.05.01 vasárnap, 12:22:09 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6674 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:21:38 »

MO-n vettem a kocsit márkakereskedésből és velem is kifizettették a regadót

Az enyém ezért nem lett 2.2 mert arra már szinte megfizethetetlen a regadó, több mint duplája mint a 2.0-nak  szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6675 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:22:53 »

Van havonta 1-2 elborult elméjű 3.0TDIquattros, aki elől "gyorsabban" kellene "lekotródnom". De nem aggódom, mert a kettővel ezutáni dízelem az már nem szharral gurigázós lesz. Wink





Gurigáznék  én ilyen szarral, mint ami most neked van  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6676 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:31:00 »

Gurigáznék  én ilyen ***ral, mint ami most neked van  nyes

Az a baj, hogy ez olyan, mint a drog.
Mikor az elején megvettem a kocsit, annyira féltem, hogy jó 1 évig nem is mertem kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. Mára már megszoktam, hogy 420Nm-t is le tudok engedni az aszfaltra. Teljesen hozzámnőtt a kocsi, s néha el tudnám képzelni, hogy "erősebb" lenne a masina, mert a kigyorsításokkor szoktam erősebbekkel találkozni. Wink
Mondjuk azért ez sem gyenge, mikor vki kéri, hogy mutassam meg mit tud a gép, akkor szokták a jobbegyben a vizet csavarni rendesen a kapaszkodóból, a nyakban kevésbé erősek pedig a tetőkárpit színét hasonlítgatják a szőnyeg színéhez 2mp-enként. Közös jellemző, hogy a sárvédő doblemezt akarná mindenki a jobb-első kerékre rátaposni... Ha hátul is ülnek, akkor nem szoktam állatkodni, mert ott folyton leülnének-felállnának, kanyarban meg csak agyonnyomnák egymást...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6677 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:35:20 »

Az enyém ezért nem lett 2.2 mert arra már szinte megfizethetetlen a regadó, több mint duplája mint a 2.0-nak  szomoru1
kell bele egy chiptuning és kész is eljen

ha lesz elég jelentkező, akkor madarason is lesz rá lehetőség a nagytalin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6678 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:37:42 »

kell bele egy chiptuning és kész is eljen

ha lesz elég jelentkező, akkor madarason is lesz rá lehetőség a nagytalin

A chipre  fejvakaras
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6679 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:39:58 »

A chipre  fejvakaras

Engem V6, vagy 4WD, vagy sperr konverzió érdekelne... eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6680 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:40:44 »

A chipre  fejvakaras
igen, ha összejön elég autó, akkor lejön a srác, aki nekem is írta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6681 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:43:42 »

Na urak! Most olyan jön, ami ritkán van: én kérdezek. Cheesy
Azokban az MK4 platform autókban (mondeo,s-max,galaxy) amiben automata váltó van és adaptív tempomat, abban tudja azt a tempomat követő funkciója, hogy visszakapcsolgat fokozatokat és akár álló helyzetig lefékez, aztán ha elindulnak előtte, akkkor utánamegy a többieknek?
Ezt egyes pl bömösök tudják...

Nekem manuális a gép, ezért ha 1000 környékére esik a fordulat, akkor kikapcsol az ACC. ("ACC cancelled")
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6682 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:44:20 »

igen, ha összejön elég autó, akkor lejön a srác, aki nekem is írta
Mennyiért csinálná? És mik az opciók, ha utána kevesebbet eszik, és még Janit is körbeautózom, akkor kell nekem is  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6683 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:45:28 »

Mennyiért csinálná? És mik az opciók, ha utána kevesebbet eszik, és még Janit is körbeautózom, akkor kell nekem is  eplus2
Bunyeknek írj pü-t, ezzel kapcsolatban

nekem jobban megy( a 115le-s di-t simán otthagyja) és 5-5,4l között eszik városon kívül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6684 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:47:34 »

igen, ha összejön elég autó, akkor lejön a srác, aki nekem is írta

Azt hittem, hogy ez műhelyben megy és komoly mérések, stb. előzi meg...
Mennyire megbízható egy ilyen előremegírt-beégetett program? Azt hittem, hogy ezt mindig az adott autóhoz írják...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6685 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:47:40 »

Na urak! Most olyan jön, ami ritkán van: én kérdezek. Cheesy
Azokban az MK4 platform autókban (mondeo,s-max,galaxy) amiben automata váltó van és adaptív tempomat, abban tudja azt a tempomat követő funkciója, hogy visszakapcsolgat fokozatokat és akár álló helyzetig lefékez, aztán ha elindulnak előtte, akkkor utánamegy a többieknek?
Ezt egyes pl bömösök tudják...

Nekem manuális a gép, ezért ha 1000 környékére esik a fordulat, akkor kikapcsol az ACC. ("ACC cancelled")


Biztos, hogy megtudnák csinálni, de nem tudják a fordok. Én már a kanyarbavilágítós xenon hiányától is kivagyok, mi köze van a xenonnak, hogy kanyarodik a fényszoró vagy nem, ugyan az a lencse van benne, csak nem halogén, akkor miért nem lehet rendelni, xenonosba is  szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6686 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:50:05 »

Azt hittem, hogy ez műhelyben megy és komoly mérések, stb. előzi meg...
Mennyire megbízható egy ilyen előremegírt-beégetett program? Azt hittem, hogy ezt mindig az adott autóhoz írják...

nem előre megírt, hanem a te gépedhez írja ott a helyszínen.

addig állítja, míg elégedett nem leszel vele, ott a pályán ki is lehet rendesen próbálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6687 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:52:46 »

nem előre megírt, hanem a te gépedhez írja ott a helyszínen.

addig állítja, míg elégedett nem leszel vele, ott a pályán ki is lehet rendesen próbálni

Fékpad is lesz?  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #6688 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 12:53:40 »

Biztos, hogy megtudnák csinálni, de nem tudják a fordok. Én már a kanyarbavilágítós xenon hiányától is kivagyok, mi köze van a xenonnak, hogy kanyarodik a fényszoró vagy nem, ugyan az a lencse van benne, csak nem halogén, akkor miért nem lehet rendelni, xenonosba is  szomoru1

Mert akkor jobb lenne, mint a volvo...
Bár most már, hogy az kínai lett, ugyan mindegy lenne...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6689 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 13:00:00 »

Fékpad is lesz?  eplus2
az minek?? nem azon fogsz járni, a diagrammot meg oda rajzolják neked, ahova szeretnéd
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6690 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 13:08:49 »

Szia!

Árban mit mutat egy ilyen chiptuning?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6691 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 13:20:31 »

Szia!

Árban mit mutat egy ilyen chiptuning?
írok pü-t wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6692 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 15:12:23 »

helló!

Ha összejön 5 autó akkor eljön a srác és ott helyben megirja mindenkinek egyedileg az autójára a chippet.
ez kb fél-egy óra autónként....
Akinek megirja és hoz pendrive-ot az megkapja az eredeti programját és a módositottat is, de persze ő is elrakja ha kellene valamikor később....
Bármi gond lenne a géppel(eddig még soha nem volt ilyen chip miatt amit ő irt) akkor gyári műszerrel programfrissitésel azonnal eltünik a chip és gyári lessz minden vagy az eredetit visszalehet tenni bármikor (azért adja oda).
Eddig mindenki fülig érő szájjal távozott tőle és minimális fogysztáscsökkenést tapasztalt. Persze ha kitapossa valaki a belét jobban kajál, de jobban is megy... eplus2
Ára 45.000ft...ez nem titok...
Nem gagyi pár ezer forintos cuccal dolgozik, hanem elég profival...
http://www.alientech-to.it/index.php?lang=en

Akit érdekel május 10-ig döntse el és irja meg nekem priviben, ha megvan a létszám akkor mehet a buli...
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.01 vasárnap, 15:15:13 írta Bunyek » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6693 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:07:38 »

Mennyit dob egy 2.0 TDCI -n egy ilyen chip tuning?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6694 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:09:12 »

Mennyit dob egy 2.0 TDCI -n egy ilyen chip tuning?

Nekem mikor csinálta azt mondta hogy minimum 20% , de ennél szerintem több lett  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6695 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:13:58 »

Mennyit dob egy 2.0 TDCI -n egy ilyen chip tuning?


attól függ mennyire akarod meghuzatni...
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #6696 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:26:02 »

attól függ mennyire akarod meghuzatni...

Hát annyira, hogy azért ne feküdjön ki pár 10 ezer km után Smiley
20%? Az igen jó!
Ez jelentheti azt, hogy a 143 LE és a 340Nm is 20%-al megugrik?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6697 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:43:25 »

Nekem mikor csinálta azt mondta hogy minimum 20% , de ennél szerintem több lett  nyes

te jössz a nagytalira?
Ez lenne a legjobb reklám, összeállni, kipróbálni, meglátni mennyivel jobb a tiéd, és akkor lehetne reálisan látni, hogy megéri-e a pénzt!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #6698 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:45:06 »

attól függ mennyire akarod meghuzatni...

A fél-1 óra egy kicsit kevésnek tűnik nekem, de biztos profi az illető.
Ebből kiindulva kérdezném, hogy milyen/melyik paraméterhez nyúl a kolléga?
Turbónyomást is emel? és ha igen, mennyivel?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #6699 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:45:12 »

Hali!

Vett már valaki méretpontos csomagtértálcát? Neten nézelődtem 8000-9000 Ft-ért vannak, viszont nem tudom milyen lehet. Legtöbbnél csak pici kép van vagy illusztráció. Gagyi kinézetűt nem akarok.

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.