Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 16:00:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336616 alkalommal)
Petya
és 19 vendég van a témában
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6650 Dátum:
2011.04.30 szombat, 18:47:49 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.04.30 szombat, 18:36:36
Nem drága ez egy kicsit?
Csak a saját házam táján tudok söprögetni, de én 3.2-nél álltam meg 2007/8, 2.0 TDCI, Ghia-X Kombi.
+le lett szervízeltetve.
Viszont ez a kocsi nagyon alap autónak tűnik, szerintem ne kapkodd el.
Az egy éves szakszervíz garanciától meg ne ess hasra, kamu az egész!
hát igazság szerint nem tudom, hogy drága-e, ezért is kérdezlek Titeket
A szakszerviz garancia pedig saját szervizt jelent (mármint az övé a szerviz)...ezért is szimpa ez a kocsi, mert ismerem az eladót (feleségem régi ügyfele-kollégája)...idegen neppertől nem mernék vásárolni, újonnan meg drága, nem fér bele a keretbe..
Arra van tippetek/olvasnivalótok, hogy mire kell figyelni egy diesel autó vezetésekor (eddig csak benzines autóim voltak)?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6651 Dátum:
2011.04.30 szombat, 19:45:39 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 18:47:49
hát igazság szerint nem tudom, hogy drága-e, ezért is kérdezlek Titeket
A szakszerviz garancia pedig saját szervizt jelent (mármint az övé a szerviz)...ezért is szimpa ez a kocsi, mert ismerem az eladót (feleségem régi ügyfele-kollégája)...idegen neppertől nem mernék vásárolni, újonnan meg drága, nem fér bele a keretbe..
Arra van tippetek/olvasnivalótok, hogy mire kell figyelni egy diesel autó vezetésekor (eddig csak benzines autóim voltak)?
a turbó használatára!
Hidegen ne taposd,csak ha bemelegedett.Hosszabb pályás menet után 1-2 percig járatni kell alapjáraton,hogy a turbó csapágyazása ne égjen be.
Ha sokat városozol,időnként érdemes kiégetni a rendszert pályán,bár én szeretek üza adalékokat is használni-ez szubjektív.
Nem érdemes 4e körülig forgatni váltások előtt,inkább használni a nyomaték adta lehetőségeket.
Időben cserélni a szűrőket-levegő,go szűrő,olajszűrő,és lehetőleg a kissebb ismeretlen kutakat kerülni,mert ott esélyesebb,hogy betankolsz valami szutykot.
kb ennyi.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6652 Dátum:
2011.04.30 szombat, 19:51:45 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.30 szombat, 19:45:39
a turbó használatára!
Hidegen ne taposd,csak ha bemelegedett.Hosszabb pályás menet után 1-2 percig járatni kell alapjáraton,hogy a turbó csapágyazása ne égjen be.
Ha sokat városozol,időnként érdemes kiégetni a rendszert pályán,bár én szeretek üza adalékokat is használni-ez szubjektív.
Nem érdemes 4e körülig forgatni váltások előtt,inkább használni a nyomaték adta lehetőségeket.
Időben cserélni a szűrőket-levegő,go szűrő,olajszűrő,és lehetőleg a kissebb ismeretlen kutakat kerülni,mert ott esélyesebb,hogy betankolsz valami szutykot.
kb ennyi.....
köszönöm, ez nem tűnik túl bonyolultnak
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6653 Dátum:
2011.04.30 szombat, 20:06:06 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 19:51:45
köszönöm, ez nem tűnik túl bonyolultnak
ja.ettől tartanak olyan sokan....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6654 Dátum:
2011.04.30 szombat, 20:07:41 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.30 szombat, 20:06:06
ja.ettől tartanak olyan sokan....
már csak az kell, hogy az autóval ne legyen gond..
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6655 Dátum:
2011.04.30 szombat, 20:43:16 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 16:39:27
Sziasztok,
ez az első hozzászólásom, eddig read-only üzemmódban voltam
A segítségeteket szeretném kérni, autóvásárláson töröm a fejem, a következő szépséget néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ambiente_1_ev_szakszerviz_garanciaval-4683273
Ennek az autónak/kereskedőnek nagyon sok előnye van (ismerem), azonban ez lesz (lenne) az első mondeom és diesel kocsim. Amiről cserélek: 2001 F astra.
Vélemény/tanács/egyéb?
NAgyon köszönöm:
kislust
jó vételnek tűnik, pláne ha jó ismerőstől vennéd!
ha mo-i, ha tényleg 70ekm-es, ha megkímélt, ha nem volt szarrátörve akkor szerintem vihető!
Naplózva
Fekete bálna
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6656 Dátum:
2011.04.30 szombat, 20:48:07 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.04.30 szombat, 20:43:16
jó vételnek tűnik, pláne ha jó ismerőstől vennéd!
ha mo-i, ha tényleg 70ekm-es, ha megkímélt, ha nem volt ***rátörve akkor szerintem vihető!
nem a barátom, ellenben a feleségem régóta dolgozik vele (külsős partnerként), elég jóban vannak. Magamtól sosem bíznék meg egy autókereskedőben, ellenben azt gondolom, hogy ismerőst (akivel még később is együtt fogsz dolgozni) nem ver át senki..
Nagyjából ugyanezt várom a szervizétől is, az nem kell, hogy olcsóbban dolgozzanak, csak ne húzzanak le..( mivel nem értek nagyon a kocsikhoz, engem könnyű átverni..
)
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6657 Dátum:
2011.04.30 szombat, 21:20:07 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.04.28 csütörtök, 10:12:28
Köszi Jani, akkor a kicsi 3szögek kiugranak újra
Itt van kép a konzolról:
https://picasaweb.google.com/116596311853532492625/Mondeo?authkey=Gv1sRgCOnCw83rnPvAoQE#
A maradék 3 betét a jövőhéten kerül fóliázásra.
Nem tudok egyből képet beszúrni, mert melóban tiltva van a kepfeltoltes.hu, nézzétek el nekem
Jelentkezik -e másoknál is az a jelenség, hogy mikor a klímavezérlőn átkapcsolom a levegő irányt a rádió egység mögött nyekeg a cucc ami forgatja a lapátokat, elég idegesítő hangja van.
Ha kiszedem a fejegséget ott tudok neki adni WD40-et, hozzá férek vajon a bajos alkatrészhez?
A képek alapján jó lett a fólia.
Nekem nem nyekeg a cucc. Ez csak azokban szokott amelyekből hiányzik 1-2 csavar...
De én egyébként attól tartok, hogy ezek a cuccok mélyebben vannak a tűzfal környékén.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6658 Dátum:
2011.04.30 szombat, 21:21:03 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.04.28 csütörtök, 14:13:52
Én annak idején MKIII-ba csináltattam egyedi feliratosat.
Most is keresek valami megoldást, mert jelenleg fekete szőnyegem van, és azon minden meglátszik.
Milyen még ami nem fekete és jól néz ki?
Kép?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6659 Dátum:
2011.04.30 szombat, 21:41:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.04.30 szombat, 21:20:07
Nekem nem nyekeg a cucc. Ez csak azokban szokott amelyekből hiányzik 1-2 csavar...
Ez most szíven talált
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.30 szombat, 21:47:29 írta tomeed
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6660 Dátum:
2011.04.30 szombat, 22:02:32 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 16:39:27
Sziasztok,
ez az első hozzászólásom, eddig read-only üzemmódban voltam
A segítségeteket szeretném kérni, autóvásárláson töröm a fejem, a következő szépséget néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ambiente_1_ev_szakszerviz_garanciaval-4683273
Ennek az autónak/kereskedőnek nagyon sok előnye van (ismerem), azonban ez lesz (lenne) az első mondeom és diesel kocsim. Amiről cserélek: 2001 F astra.
Vélemény/tanács/egyéb?
NAgyon köszönöm:
kislust
Ha nem a 150 lovas GSI Astrából ülsz át, akkor jó lesz ez az autó.
Mondjuk ennyi pénzért (sajnos) már tényleg lehet kapni magasabb felszereltségű autót is.
A garit sztem is felejtsd el, az olyan mint ha nem is adnának semmit, mert általában az autónak 1 évig úgy sincs baja, ha meg igen, akkor kibújnak a dolog mögül, tisztelet a kivételnek (ha van, de a múltkor is azt hallottam, hogy felhívták a kereskedőt: baja van a garival eladott autónak: jó, csináltassák meg. Megcsináltatták, viszik be a számlát a kereskedőhoz, azok meg visszakérdeztek, hogy minek viszik oda a számlát, ha ők csináltatták meg... feljelentették a kereskedést, aztán egy szép este pár alak megjelent a lakcímen, hogy vissza kéne vonni a feljelentést célszerűen...).
Mielőtt nagyon megbíznál ebben a külsős partner "ismerősödben", azért azt gondold át, amit ír a hirdetésben: aki még 2011ben is úgy hirdet, hogy "hitelre önerő nélkül, kezes és casco nem kell"... háááát, lehet, hogy egy idegen neppernél legalább kapsz egy jó flottás casco kötést...
Saját szerviz: inkább vedd meg Te majd magadnak a szervizelni szükséges cuccokat, s rakasd be egy tényleg ismerős szakinál.
Az 1.8TDCi motor:
Az astra után sztem elég fickósnak fog tűnni, főleg, hogy dízel. Attól függ egyébként, hogy mire akarod használni. Én napi szinten nyomom az M1-en hegynekfel-hegynekle, de néha érzem, hogy a 2,2-es motor is kevés. Városba csalingázni viszont tutira jó lehet. Már csak azért is mert ebben nincs dpf szűrő, ezért neked nem is kell mit kiégetni. Nem fog a dpf eltömődni, tönkremenni egy idő után.
Egyébként egy régebbi konstrukciójú motor mindenféle új csillivilli dologgal a hengerfején, sokan dícsérik.
Keveset fogyaszt, ebbe a kasztniba sztem még jó is, attól függ, mire használja az ember.
Ha kipróbálsz esetleg egy 2.2-est, akkor utána tutira 2.0 literest fogsz venni.
Az 1.8hoz sajnos csak 5sebességes váltó jár... Kérdés megint, hogy mire fogod a kocsit használni, mennyit fogsz menni?
Olvasgass népítéleteket a totálkáron.
Dízel autó vezetése:
a turbóra tényleg figyelni kell, ha huzamosabb ideig a töltési tartományban hajtod. Hidegben ne tépd. Amiket alf írt az nagyjából az irányadó. Ja szoknod kell majd, mert a mai dízelek alul nyomatékszegények, tehát ha lefulladsz majd az elején párszor, attól ne ijedj meg. Ne álljon nagyon mínuszban, mert nem szereti a dízel.
Ha kombiban gondolkodsz, akkor egyszer tutira fog hiányozni a tetősín.
Ha "festésmentes" a kocsi, akkor nézd meg, hogy nem állt-e sokat az esőben, mert akkor már rozsdál rendesen...
Ez az 1év szakszerviz garancia nem tudom mit jelent. Mert ha a gyári ford gari, akkor az csak 2011/08-ig érvényes, tehát nem 1 év, hanem már csak 4 hónap. Ha meg nem az, akkor mi? Hová lesz leírva?
Bocs, hogy kötekedek, de ez a küldetésem.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6661 Dátum:
2011.04.30 szombat, 22:20:42 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 16:39:27
Sziasztok,
ez az első hozzászólásom, eddig read-only üzemmódban voltam
A segítségeteket szeretném kérni, autóvásárláson töröm a fejem, a következő szépséget néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_tdci_ambiente_1_ev_szakszerviz_garanciaval-4683273
Ennek az autónak/kereskedőnek nagyon sok előnye van (ismerem), azonban ez lesz (lenne) az első mondeom és diesel kocsim. Amiről cserélek: 2001 F astra.
Vélemény/tanács/egyéb?
NAgyon köszönöm:
kislust
Még 1-2 dolog:
- bár az ambientéhez hozzárendeltek jó pár dolgot, de pl tempomat nincs az autóban, ami sztem nagyon hasznos.
- én nem szeretem ha egy autót úgy fotóznak, hogy üres a tank (ki tudja mióta szívja már fel a szutykos utolsó deciket...),
- az utólagosan hátulra felrakott 2db krómcsíkot meg kellene nézni, hogy mennyire profin rakták fel, vagy csak fel lett taknyolva,
- aztán azt is jó lenne tudni, hogy ezek közül bármelyik takar-e olyan dolgot, amit nem szeretnél látni (karc, benyomódás, rozsda, stb).
- az ilyen krómos cuccokkal egyébként is óvatosnak kell lenni, még ha műa-ra felgőzölt cucc is, mert ezek tudnak elektrolízist is (lásd rozsdásodó Ghia Focus I.ek anno),
- az autón téli gumi van. Nyárit adnak?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6662 Dátum:
2011.04.30 szombat, 22:24:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.04.30 szombat, 22:02:32
Ha nem a 150 lovas GSI Astrából ülsz át, akkor jó lesz ez az autó.
Mondjuk ennyi pénzért (sajnos) már tényleg lehet kapni magasabb felszereltségű autót is.
A garit sztem is felejtsd el, az olyan mint ha nem is adnának semmit, mert általában az autónak 1 évig úgy sincs baja, ha meg igen, akkor kibújnak a dolog mögül, tisztelet a kivételnek (ha van, de a múltkor is azt hallottam, hogy felhívták a kereskedőt: baja van a garival eladott autónak: jó, csináltassák meg. Megcsináltatták, viszik be a számlát a kereskedőhoz, azok meg visszakérdeztek, hogy minek viszik oda a számlát, ha ők csináltatták meg... feljelentették a kereskedést, aztán egy szép este pár alak megjelent a lakcímen, hogy vissza kéne vonni a feljelentést célszerűen...).
Mielőtt nagyon megbíznál ebben a külsős partner "ismerősödben", azért azt gondold át, amit ír a hirdetésben: aki még 2011ben is úgy hirdet, hogy "hitelre önerő nélkül, kezes és casco nem kell"... háááát, lehet, hogy egy idegen neppernél legalább kapsz egy jó flottás casco kötést...
Saját szerviz: inkább vedd meg Te majd magadnak a szervizelni szükséges cuccokat, s rakasd be egy tényleg ismerős szakinál.
Az 1.8TDCi motor:
Az astra után sztem elég fickósnak fog tűnni, főleg, hogy dízel. Attól függ egyébként, hogy mire akarod használni. Én napi szinten nyomom az M1-en hegynekfel-hegynekle, de néha érzem, hogy a 2,2-es motor is kevés. Városba csalingázni viszont tutira jó lehet. Már csak azért is mert ebben nincs dpf szűrő, ezért neked nem is kell mit kiégetni. Nem fog a dpf eltömődni, tönkremenni egy idő után.
Egyébként egy régebbi konstrukciójú motor mindenféle új csillivilli dologgal a hengerfején, sokan dícsérik.
Keveset fogyaszt, ebbe a kasztniba sztem még jó is, attól függ, mire használja az ember.
Ha kipróbálsz esetleg egy 2.2-est, akkor utána tutira 2.0 literest fogsz venni.
Az 1.8hoz sajnos csak 5sebességes váltó jár... Kérdés megint, hogy mire fogod a kocsit használni, mennyit fogsz menni?
Olvasgass népítéleteket a totálkáron.
Dízel autó vezetése:
a turbóra tényleg figyelni kell, ha huzamosabb ideig a töltési tartományban hajtod. Hidegben ne tépd. Amiket alf írt az nagyjából az irányadó. Ja szoknod kell majd, mert a mai dízelek alul nyomatékszegények, tehát ha lefulladsz majd az elején párszor, attól ne ijedj meg. Ne álljon nagyon mínuszban, mert nem szereti a dízel.
Ha kombiban gondolkodsz, akkor egyszer tutira fog hiányozni a tetősín.
Ha "festésmentes" a kocsi, akkor nézd meg, hogy nem állt-e sokat az esőben, mert akkor már rozsdál rendesen...
Ez az 1év szakszerviz garancia nem tudom mit jelent. Mert ha a gyári ford gari, akkor az csak 2011/08-ig érvényes, tehát nem 1 év, hanem már csak 4 hónap. Ha meg nem az, akkor mi? Hová lesz leírva?
Bocs, hogy kötekedek, de ez a küldetésem.
Köszönöm a részletes választ!
1.6-os astrám van, lomha, mint a dög
Mondjuk ez éppen nem is nagyon zavar, leginkább városban használom, illetőleg hétvégente vidéki családlátogatás, arra tökéletes, csak már öreg. Ami miatt igazán váltani akarok az az ,hogy belátható közelségbe került a családalapítás
, tavaly nyáron nősültem, előbb-utóbb ennek következménye is lesz, szeretném, ha biztonságban lenne a család..Meg persze majd a hely is kell...
Hosszú távra tervezek, a mostani autóm is 10 éves, nem nagyon akarok cserélgetni...
Sokszor szokták mondani, hogy naiv vagyok, de ebben a srácban valahogy épp megbízok
Garira ezt mondta: átnézték, saját szervizzel, ha valami adódna, ott megcsinálják gariban, kihangsúlyozta, hogy ott állhatok az autó mellett végig. Alkatrészek: beszélgettünk az astráról, mondta, hogy szóljak, ha kell alkatrész, mert nekik van kedvezményük, így gondolom ez a mondeo esetében is így lenne..
A fő ok, amiért megbízok benne az az, hogy ha átverne, akkor többet nem dolgozhatnak a feleségem munkahelyének, nagy kiesés+pofáraesés lenne neki.
Alapvetően keveset autózom, városban vásárlás, családhoz rohangálás+ hétvégi vidéki (rövidebb) utak..a mostani kocsimban 120e van 10 évesen
DE persze már tervezgetjük, hogy milyen autós túrákat fogunk megtenni az új autóval, ha rászánjuk magunkat.
Motor: nekem az 1.6-os astra is elég, így is néha figyelni kell, hogy ne menjek 130 fölött a pályán, egyebekben meg előtte 1.0-ás suzukim volt, 120-as skodán tanultam, tehát zsigerből megy a lendületből előzés
ez mit jelent: "a turbóra tényleg figyelni kell, ha huzamosabb ideig a töltési tartományban hajtod." Itt mire kell figyelni? Arra, hogy ezt ne tegyem meg sokáig, vagy ilyenkor kell leállítás előtt pihentetni?
felszereltség: már ebben is jóval több dolog van, mint amit elvárok egy kocsitól
Mi az, ami létszükséglet és ebben nincs benne?
köszönöm:
kislust
Naplózva
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6663 Dátum:
2011.04.30 szombat, 22:31:10 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.04.30 szombat, 22:20:42
Még 1-2 dolog:
- bár az ambientéhez hozzárendeltek jó pár dolgot, de pl tempomat nincs az autóban, ami sztem nagyon hasznos.
- én nem szeretem ha egy autót úgy fotóznak, hogy üres a tank (ki tudja mióta szívja már fel a szutykos utolsó deciket...),
- az utólagosan hátulra felrakott 2db krómcsíkot meg kellene nézni, hogy mennyire profin rakták fel, vagy csak fel lett taknyolva,
- aztán azt is jó lenne tudni, hogy ezek közül bármelyik takar-e olyan dolgot, amit nem szeretnél látni (karc, benyomódás, rozsda, stb).
- az ilyen krómos cuccokkal egyébként is óvatosnak kell lenni, még ha műa-ra felgőzölt cucc is, mert ezek tudnak elektrolízist is (lásd rozsdásodó Ghia Focus I.ek anno),
- az autón téli gumi van. Nyárit adnak?
köszi-köszi..
- tempomat: sosem használtam, biztos király dolog, de akkor mit csinálok én a pilótafülkében?
:D
- észre sem vettem, hogy üres a tank:D
- majd megnézem a krómcsíkokat, még csak egyszer láttam a kocsit..
- gumiról/árról még nem tárgyaltunk, csak valamelyik nap kiszaladtunk, amikor épp ott volt a srác, hogy élőben is megnézhessük (plussz meg kellett nézni, hogy a feleségem kilát-e a mondeoból, valójában ez volt a látogatás fő célja
:D )
- casco: azt úgyis kötök rá, jobb, ha van, sajnos már volt rá szükségem..
- mégegy infó: beszámítja a mostani roncsomat, ez is előny nekem..(árról itt sem beszéltünk még)
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6664 Dátum:
2011.04.30 szombat, 23:01:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.04.30 szombat, 22:02:32
Mondjuk ennyi pénzért (sajnos) már tényleg lehet kapni magasabb felszereltségű autót is.
mo-it ? vagy behozottat több százezer km-mel?
Idézetet írta: SzJani - 2011.04.30 szombat, 22:02:32
Én napi szinten nyomom az M1-en hegynekfel-hegynekle, de néha érzem, hogy a 2,2-es motor is kevés.
Idézetet írta: SzJani - 2011.04.30 szombat, 22:02:32
Ha kombiban gondolkodsz, akkor egyszer tutira fog hiányozni a tetősín.
ez igaz! de használtautó vételnél nehéz lesz ezt a feltételt is figyelembe venni.
Naplózva
Fekete bálna
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6665 Dátum:
2011.04.30 szombat, 23:02:49 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.04.30 szombat, 23:01:11
mo-it ? vagy behozottat több százezer km-mel?
ez igaz! de használtautó vételnél nehéz lesz ezt a feltételt is figyelembe venni.
a tetősín az nekem miért jó?
ekkora csomagtartó mellett még oda is pakolnátok?
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6666 Dátum:
2011.04.30 szombat, 23:06:33 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 23:02:49
a tetősín az nekem miért jó?
ekkora csomagtartó mellett még oda is pakolnátok?
előfordulhat, pl bringákat is szeretnél vinni!
fixpontos kereszttartókat persze lehet rátenni.
Naplózva
Fekete bálna
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6667 Dátum:
2011.04.30 szombat, 23:08:40 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.04.30 szombat, 23:06:33
előfordulhat, pl bringákat is szeretnél vinni!
fixpontos kereszttartókat persze lehet rátenni.
annó a suzukiban is megoldottam, hogy ketten a feleségemmel egy hétre balatonra mentünk 2 bicikli és csomagok társaságában
Naplózva
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6668 Dátum:
2011.04.30 szombat, 23:11:47 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 23:08:40
annó a suzukiban is megoldottam, hogy ketten a feleségemmel egy hétre balatonra mentünk 2 bicikli és csomagok társaságában
eddig nekem se kellett!
Naplózva
Fekete bálna
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6669 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 09:55:01 »
Ez a pakolgatás jó téma, én most pont benne vagyok
Balatonra való hetente lerohangálás 1.3as swiftel, tavaly untam meg.
Viszont nekem kell a tetőtartó, mert 3 komplett szörf felszerelés utazik a tetőn, swiften is így közlekedett.
Ezután jött, hogy hát a bringáknak is mennie kéne, ezért kell még a vonóhorogra bringa tartó.
Ja és a legfontosabb a gyerek holmi, az tuti elfoglalja a csomagteret, és így az én holmim maximum egy övtáskára fog leredukálódni, amit majd besuvasztok az első ülés alá.
Lehet transitot kellett volna venni
Amit én feltudok hozni jó extrának az télen a szélvédő fűtés, amíg ezek az olajkályhák felmelegednek és elkezdik fújni a meleglevegőt be is köszönt a tavasz, valamint az ülésfűtés is jó dolog.
Ezen kívül néha jól jön a parkolóradar a kombinál, főleg ha hölgy is vezeti majd a kocsit, de amúgy is!
Naplózva
kislust
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6670 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 09:58:29 »
Parkolóradaron mi is gondolkozunk, ellenben az utólag is beszerelhető, ha jól tudom.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6671 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:15:56 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 22:31:10
köszi-köszi..
- tempomat: sosem használtam, biztos király dolog, de akkor mit csinálok én a pilótafülkében?
:D
- észre sem vettem, hogy üres a tank:D
- majd megnézem a krómcsíkokat, még csak egyszer láttam a kocsit..
- gumiról/árról még nem tárgyaltunk, csak valamelyik nap kiszaladtunk, amikor épp ott volt a srác, hogy élőben is megnézhessük (plussz meg kellett nézni, hogy a feleségem kilát-e a mondeoból, valójában ez volt a látogatás fő célja
:D )
- casco: azt úgyis kötök rá, jobb, ha van, sajnos már volt rá szükségem..
- mégegy infó: beszámítja a mostani roncsomat, ez is előny nekem..(árról itt sem beszéltünk még)
Hát, bocs, hogy ezt mondom, de a "fő ok"-ra ne alapozz. Soha nem tudjátok hogyan alakulnak ezek a kapcsolatok, a feleséged meddig dolgozik ott, stb. 2011ben is szeszélyes időszak van még...
Viszont az általad elmondottak alapján jónak tűnik Nektek ez az autó.
Mondjuk az 1.8 TDCi annyira nem fika, tehát itt már annyira nem lesz lendületből előzés, bár az autó nehezebb lesz, mint az astra, tehát szokni kell majd.
Töltési tartományos dolog: ha sokáig magasabb fordulaton mész, s hallod, hogy tölt a turbó, akkor tényleg célszerű nem rögtön leállni vele az első benzinkútnál. Viszont, ha csak poroszkáltok (~1500-1800 max 2000 rpm környékén,) akkor nem kell ezt a leállításkor pihentetni dolgot sem túllihegni. Referenciaként: ismerősöm úgy nyírta ki az MK3 2.0TDCi-t, hogy Bp-Debrecen 170km/h-val, s debrecen előtt leállt egy kútnál pihentetés nélkül. De mondom ha az utolsó etapon már nem téped a száját, akkor nem kell félni ilyesmitől.
Mondjuk a mai dízelek hengerfejei nem nagyon szeretik a magasabb fordulaton való hajtást, értsd típustól függően kb 160 felett.
létszükséglet:
1.
ha túrázni fogtok, akkor nagyon imádnád a tempomatot. Én ma már nem veszek autót nélküle. Átlag fél literrel kevesebb a fogyasztás, és én még a városban is szoktam használni. Egyébként meg előzékenységre tanít (bár az első hetekben úgy is le fogsz nyomni mindenkit
).
2.
a tolatóradar. Még ha utólagos is lesz, de rakass bele ha nincs benne. Én csuklós ikarus-on tanultam vezetni (zsákutcában
) meg anno 2 tengelyes pótkocsikkal tolatgattam, de a Mondinál nekem is sokszor hasznos.
A roncsbeszámításra ne alapozz, mert neki még így is megéri annyira, hogy a roncs neki 0Ft-ban lesz (másszóval: az autód árát biztosan le tudnád még alkudni a kocsiból). Járj utána mennyiért tudnád eladni, s úgy mennyi lenne a Mondi. Lehet jobban jársz, bár ha nem akarsz szenvedni a dologgal, akkor nem érdemes sza*ozni.
Javaslat:
biztos látták már rajtatok, hogy tetszik az autó, így nehéz lesz alkudni. Szóval hozzátok el 3M-ban úgy, hogy kaptok rá nyári gumit, + bele egy első-hátsó tolatóradart, + rakják bele utólagosan a tempomatot
. Ha az utolsót meg tudják csinálni, akkor hordhatod hozzájuk az autót később is.
De ha tényleg nem akarsz szharozni, akkor vedd meg az enyémet, full extra, gyári gari, nem kell hozzá 3M, a maradékot befekteted OKOSAN pl devizatőzsdén, s abból ki tudod fizetni a havi törlesztőket is. Ugyanannyi pénzből lenne egy fullos autód...
Bár az enyém 2.2-es, de most 5,7ből járok el vele, mondjuk az igazság az, hogy most toltam neki egy hosszabb túra miatt, s felment 6 literre a fogyim...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6672 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:17:09 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.04.30 szombat, 23:01:11
mo-it ? vagy behozottat több százezer km-mel?
ez igaz! de használtautó vételnél nehéz lesz ezt a feltételt is figyelembe venni.
Hát igen, sajnos a behozottat több100E km-rel...
Egyelőre sajnos nincs mit tenni ellene ,csak tényleg bosszant, hogy már 3M alatt is van MK4, holott egy fullfapad 1.6benzines MK4-nek nem kellene 3M alatt lenni. Vagy ha igen, akkor új korában ne kelljen rá a regadót kifizetni (~500E Ft).
S ha már itt tartunk, akkor egyébként is rohhhhhadjanak meg a nevük napján, mert én MO-n vettem a kocsit márkakereskedésből és velem is kifizettették a regadót anno (ugye benne volt a vételárban alapból), ez nekem másfél milla volt még a vételárban...
Nem tudom mi az értelme a regadónak így...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6673 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:19:33 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.04.30 szombat, 23:01:11
Van havonta 1-2 elborult elméjű 3.0TDIquattros, aki elől "gyorsabban" kellene "lekotródnom". De nem aggódom, mert a kettővel ezutáni dízelem az már nem szharral gurigázós lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.01 vasárnap, 12:22:09 írta SzJani
»
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6674 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:21:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 12:17:09
MO-n vettem a kocsit márkakereskedésből és velem is kifizettették a regadót
Az enyém ezért nem lett 2.2 mert arra már szinte megfizethetetlen a regadó, több mint duplája mint a 2.0-nak
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6675 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:22:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 12:19:33
Van havonta 1-2 elborult elméjű 3.0TDIquattros, aki elől "gyorsabban" kellene "lekotródnom". De nem aggódom, mert a kettővel ezutáni dízelem az már nem szharral gurigázós lesz.
Gurigáznék én ilyen szarral, mint ami most neked van
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6676 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:31:00 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:22:53
Gurigáznék én ilyen ***ral, mint ami most neked van
Az a baj, hogy ez olyan, mint a drog.
Mikor az elején megvettem a kocsit, annyira féltem, hogy jó 1 évig nem is mertem kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket. Mára már megszoktam, hogy 420Nm-t is le tudok engedni az aszfaltra. Teljesen hozzámnőtt a kocsi, s néha el tudnám képzelni, hogy "erősebb" lenne a masina, mert a kigyorsításokkor szoktam erősebbekkel találkozni.
Mondjuk azért ez sem gyenge, mikor vki kéri, hogy mutassam meg mit tud a gép, akkor szokták a jobbegyben a vizet csavarni rendesen a kapaszkodóból, a nyakban kevésbé erősek pedig a tetőkárpit színét hasonlítgatják a szőnyeg színéhez 2mp-enként. Közös jellemző, hogy a sárvédő doblemezt akarná mindenki a jobb-első kerékre rátaposni... Ha hátul is ülnek, akkor nem szoktam állatkodni, mert ott folyton leülnének-felállnának, kanyarban meg csak agyonnyomnák egymást...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6677 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:35:20 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:21:38
Az enyém ezért nem lett 2.2 mert arra már szinte megfizethetetlen a regadó, több mint duplája mint a 2.0-nak
kell bele egy chiptuning és kész is
ha lesz elég jelentkező, akkor madarason is lesz rá lehetőség a nagytalin
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6678 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:37:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 12:35:20
kell bele egy chiptuning és kész is
ha lesz elég jelentkező, akkor madarason is lesz rá lehetőség a nagytalin
A chipre
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6679 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:39:58 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:37:42
A chipre
Engem V6, vagy 4WD, vagy sperr konverzió érdekelne...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6680 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:40:44 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:37:42
A chipre
igen, ha összejön elég autó, akkor lejön a srác, aki nekem is írta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6681 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:43:42 »
Na urak! Most olyan jön, ami ritkán van: én kérdezek.
Azokban az MK4 platform autókban (mondeo,s-max,galaxy) amiben automata váltó van és adaptív tempomat, abban tudja azt a tempomat követő funkciója, hogy visszakapcsolgat fokozatokat és akár álló helyzetig lefékez, aztán ha elindulnak előtte, akkkor utánamegy a többieknek?
Ezt egyes pl bömösök tudják...
Nekem manuális a gép, ezért ha 1000 környékére esik a fordulat, akkor kikapcsol az ACC. ("ACC cancelled")
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6682 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:44:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 12:40:44
igen, ha összejön elég autó, akkor lejön a srác, aki nekem is írta
Mennyiért csinálná? És mik az opciók, ha utána kevesebbet eszik, és még Janit is körbeautózom, akkor kell nekem is
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6683 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:45:28 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:44:20
Mennyiért csinálná? És mik az opciók, ha utána kevesebbet eszik, és még Janit is körbeautózom, akkor kell nekem is
Bunyeknek írj pü-t, ezzel kapcsolatban
nekem jobban megy( a 115le-s di-t simán otthagyja) és 5-5,4l között eszik városon kívül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6684 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:47:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 12:40:44
igen, ha összejön elég autó, akkor lejön a srác, aki nekem is írta
Azt hittem, hogy ez műhelyben megy és komoly mérések, stb. előzi meg...
Mennyire megbízható egy ilyen előremegírt-beégetett program? Azt hittem, hogy ezt mindig az adott autóhoz írják...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6685 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:47:40 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 12:43:42
Na urak! Most olyan jön, ami ritkán van: én kérdezek.
Azokban az MK4 platform autókban (mondeo,s-max,galaxy) amiben automata váltó van és adaptív tempomat, abban tudja azt a tempomat követő funkciója, hogy visszakapcsolgat fokozatokat és akár álló helyzetig lefékez, aztán ha elindulnak előtte, akkkor utánamegy a többieknek?
Ezt egyes pl bömösök tudják...
Nekem manuális a gép, ezért ha 1000 környékére esik a fordulat, akkor kikapcsol az ACC. ("ACC cancelled")
Biztos, hogy megtudnák csinálni, de nem tudják a fordok. Én már a kanyarbavilágítós xenon hiányától is kivagyok, mi köze van a xenonnak, hogy kanyarodik a fényszoró vagy nem, ugyan az a lencse van benne, csak nem halogén, akkor miért nem lehet rendelni, xenonosba is
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6686 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:50:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 12:47:34
Azt hittem, hogy ez műhelyben megy és komoly mérések, stb. előzi meg...
Mennyire megbízható egy ilyen előremegírt-beégetett program? Azt hittem, hogy ezt mindig az adott autóhoz írják...
nem előre megírt, hanem a te gépedhez írja ott a helyszínen.
addig állítja, míg elégedett nem leszel vele, ott a pályán ki is lehet rendesen próbálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6687 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:52:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 12:50:05
nem előre megírt, hanem a te gépedhez írja ott a helyszínen.
addig állítja, míg elégedett nem leszel vele, ott a pályán ki is lehet rendesen próbálni
Fékpad is lesz?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6688 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 12:53:40 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:47:40
Biztos, hogy megtudnák csinálni, de nem tudják a fordok. Én már a kanyarbavilágítós xenon hiányától is kivagyok, mi köze van a xenonnak, hogy kanyarodik a fényszoró vagy nem, ugyan az a lencse van benne, csak nem halogén, akkor miért nem lehet rendelni, xenonosba is
Mert akkor jobb lenne, mint a volvo...
Bár most már, hogy az kínai lett, ugyan mindegy lenne...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6689 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 13:00:00 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 12:52:46
Fékpad is lesz?
az minek?? nem azon fogsz járni, a diagrammot meg oda rajzolják neked, ahova szeretnéd
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6690 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 13:08:49 »
Szia!
Árban mit mutat egy ilyen chiptuning?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6691 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 13:20:31 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.05.01 vasárnap, 13:08:49
Szia!
Árban mit mutat egy ilyen chiptuning?
írok pü-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6692 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 15:12:23 »
helló!
Ha összejön 5 autó akkor eljön a srác és ott helyben megirja mindenkinek egyedileg az autójára a chippet.
ez kb fél-egy óra autónként....
Akinek megirja és hoz pendrive-ot az megkapja az eredeti programját és a módositottat is, de persze ő is elrakja ha kellene valamikor később....
Bármi gond lenne a géppel(eddig még soha nem volt ilyen chip miatt amit ő irt) akkor gyári műszerrel programfrissitésel azonnal eltünik a chip és gyári lessz minden vagy az eredetit visszalehet tenni bármikor (azért adja oda).
Eddig mindenki fülig érő szájjal távozott tőle és minimális fogysztáscsökkenést tapasztalt. Persze ha kitapossa valaki a belét jobban kajál, de jobban is megy...
Ára 45.000ft...ez nem titok...
Nem gagyi pár ezer forintos cuccal dolgozik, hanem elég profival...
http://www.alientech-to.it/index.php?lang=en
Akit érdekel május 10-ig döntse el és irja meg nekem priviben, ha megvan a létszám akkor mehet a buli...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.01 vasárnap, 15:15:13 írta Bunyek
»
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6693 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:07:38 »
Mennyit dob egy 2.0 TDCI -n egy ilyen chip tuning?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6694 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:09:12 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.05.01 vasárnap, 16:07:38
Mennyit dob egy 2.0 TDCI -n egy ilyen chip tuning?
Nekem mikor csinálta azt mondta hogy minimum 20% , de ennél szerintem több lett
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6695 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:13:58 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.05.01 vasárnap, 16:07:38
Mennyit dob egy 2.0 TDCI -n egy ilyen chip tuning?
attól függ mennyire akarod meghuzatni...
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6696 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:26:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 16:13:58
attól függ mennyire akarod meghuzatni...
Hát annyira, hogy azért ne feküdjön ki pár 10 ezer km után
20%? Az igen jó!
Ez jelentheti azt, hogy a 143 LE és a 340Nm is 20%-al megugrik?
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6697 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:43:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.01 vasárnap, 16:09:12
Nekem mikor csinálta azt mondta hogy minimum 20% , de ennél szerintem több lett
te jössz a nagytalira?
Ez lenne a legjobb reklám, összeállni, kipróbálni, meglátni mennyivel jobb a tiéd, és akkor lehetne reálisan látni, hogy megéri-e a pénzt!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6698 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:45:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 16:13:58
attól függ mennyire akarod meghuzatni...
A fél-1 óra egy kicsit kevésnek tűnik nekem, de biztos profi az illető.
Ebből kiindulva kérdezném, hogy milyen/melyik paraméterhez nyúl a kolléga?
Turbónyomást is emel? és ha igen, mennyivel?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6699 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:45:12 »
Hali!
Vett már valaki méretpontos csomagtértálcát? Neten nézelődtem 8000-9000 Ft-ért vannak, viszont nem tudom milyen lehet. Legtöbbnél csak pici kép van vagy illusztráció. Gagyi kinézetűt nem akarok.
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ