Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:14:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 572 573 574 575 576 577 578 [579] 580 581 582 583 584 585 586 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11991207 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28900 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 00:43:11 »

Olajcsere nálam 12-15e km között, s ahogy olvastad, a váltóolajat is lecseréltem. Nem azért, mert Laciról azt feltételeztem, hogy nem csinálta meg ( tudtam, hogy nem is olyan rég kapott új olajat), hanem azért, mert 2-be húzva télen nem volt az a könnyen becsusszanó érzés. Na ebből hogy jövök ki  nyes Komolyra fordítva, elkezdtem olvasni a Talkford-ot s ott leírták ugyanezt mások is, s hogy mi lett a megoldás. Miért írtam le ezt megint? Mert elhittem, amit a gyártó ír az olajról (Castrol az FE olaja kapcsán), legfőképp azért, mert mások is írták, hogy jó lett. Naivság vagy nem, igen, azért hiszem el, hogy jó az autónak a LM Systempflege adaléka, mert itt is a gyártó ezt írja. Nyilván ez nem a "váltófelújító adalék", "Prolong" és társai kategória, elég széles és specifikus termékpalettájuk van és nem egy mondjuk kínai termék és távolkeleti gyár produktuma. 

Az amit írtok az is teljesen logikus, hogy a részecskeszűrőre milyen hatással lehet, igaz, nálam egy út min. 15-20 km, először város, majd pálya. Az is igaz, hogy nem bizonyított az adalék előnye, s nem is fogom tudni. Mert lehet, hogy nélküle is elmennék még 200-300k-t probléma nélkül, de lehet, hogy nem, sőt az is, hogy rosszat teszek vele.


nem akartam én senkit minősíteni, gyanúsítani vagy megbántani. A lényeg, hogy se pro se kontra nincs infónk semmiről. A váltó olaj és motorolaj adalékokról vannak jó független elemzések, majd megkeresem amit utoljára olvastam, az üzemanyag adalékokról nincs. Ennyi.
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #28901 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 04:54:36 »

Szia!

Castrolnak a váltóolaja, én is ezt tettem bele, kb. 3-4 hónapja. Talkfordon pont volt téma MK4 Mondeo kapcsán

http://www.castrol.com/en_au/australia/products/cars/manual-transmission-fluids/syntrans-fe-75w1.html



most tettem bele én is uyganezt.reggelente a 170k s gyári miatt már nehezen ment az 1-2. most jónak tűnik. nyes
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28902 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 07:21:47 »

most tettem bele én is uyganezt.reggelente a 170k s gyári miatt már nehezen ment az 1-2. most jónak tűnik. nyes
A váltótopikban már írtunk róla. Ez olyan placebós dolog. Előbb-utóbb kt csere (szvsz). Legalább is az itteni infók alapján.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28903 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 11:03:06 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem az 1.6 TDCi ECOnetic motorral kapcsolatban.
Ennek a DPF rendszere ugyanúgy utánégetős mint a 2.0-ás motoroknak?

Azért kérdezem mert nézeget ezt a gépet. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_tdci_econetic_1._tulaj._ujszeru-9489902
Tudom nem egy versenygép, de mivel 80%-ban egyedül cuccok nélkül utazom azt gondolom arra megfelelő lesz. A pár családi kirándulás során meg majd nagyobb türelemmel leszek...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #28904 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 12:53:28 »

az ajtómodul nem programozható sajna ilyen szinten. Ezért is kellet olyan modult szereznem, ami ezt a funkciót tudja.

Igen, ezt a fl-es modulok tudják csak.

Azt látom viszont, hogy az elmconfiggal az MK4-nél csak a Central Configuration-hoz lehet csak hozzáférni: az autó as_built fájljához kvázi.
Az egyes modulokat már nem lehet bazergálni úgy, mint egy nem CAN bus-os autónál...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28905 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 13:39:11 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem az 1.6 TDCi ECOnetic motorral kapcsolatban.
Ennek a DPF rendszere ugyanúgy utánégetős mint a 2.0-ás motoroknak?

Azért kérdezem mert nézeget ezt a gépet. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_tdci_econetic_1._tulaj._ujszeru-9489902
Tudom nem egy versenygép, de mivel 80%-ban egyedül cuccok nélkül utazom azt gondolom arra megfelelő lesz. A pár családi kirándulás során meg majd nagyobb türelemmel leszek...

ilyen súly/lóerő aránnyal még egyedül, üresen is sok türelem fog kelleni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28906 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 14:46:45 »

Leugrottam az új lámpákért a dabasi bontóba (nagyon korrekt a tulaj), hoztak is két jobbos és három balos xenonost, de abból sajna mind olyan (és én még nem találkoztam ilyennel, ahogy a tulaj sem) hogy a helyzetjelző le van vakdugózva, nem is megy hozzá foglalat vagy kábel. Németben ilyenek lennének? Láttatok már ilyent?

Illetve hoztam két rendszámtábla világítást, a jelenlegiek nagyon el vannak rozsdásodva, ezeket hogyan lehet kiszedni? Csavarhúzóval kifeszíteni, vagy le kell venni a rendszám feletti műanyag takarólemezt a két csavarral és aztán kipattintani?
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28907 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 14:52:07 »

Leugrottam az új lámpákért a dabasi bontóba (nagyon korrekt a tulaj), hoztak is két jobbos és három balos xenonost, de abból sajna mind olyan (és én még nem találkoztam ilyennel, ahogy a tulaj sem) hogy a helyzetjelző le van vakdugózva, nem is megy hozzá foglalat vagy kábel. Németben ilyenek lennének? Láttatok már ilyent?

Én ilyennel a gyárilag DRL-el szerelteknél találkoztam, olyan mintha egy helyzetjelző égő lenne benne, csak tiszta króm
Naplózva

tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28908 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 14:56:41 »

Én ilyennel a gyárilag DRL-el szerelteknél találkoztam, olyan mintha egy helyzetjelző égő lenne benne, csak tiszta króm

Igen, olyan... Ja hogy akkor az a facelift utániba való?
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #28909 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 14:58:33 »

Igen, olyan... Ja hogy akkor az a facelift utániba való?

erre nem tudok biztosat mondani, én ott láttam ilyet, de mivel DRL csak FL-ben van, így az sem elképzelhetetlen
Naplózva

blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28910 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 15:15:22 »

Illetve hoztam két rendszámtábla világítást, a jelenlegiek nagyon el vannak rozsdásodva, ezeket hogyan lehet kiszedni? Csavarhúzóval kifeszíteni, vagy le kell venni a rendszám feletti műanyag takarólemezt a két csavarral és aztán kipattintani?
Nem jöttél minire, nem olvasol vissza...
Szvsz mk4nél már nincs olyan probléma, ami eddig ne fordult volna elő. Amúgy csavarhúzóval kipattintani.
Nem tudom a bontós mennyiért adta ezeket, de újonnan vagy 2eft/db...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #28911 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 15:31:32 »

Nem jöttél minire, nem olvasol vissza...
Szvsz mk4nél már nincs olyan probléma, ami eddig ne fordult volna elő. Amúgy csavarhúzóval kipattintani.
Nem tudom a bontós mennyiért adta ezeket, de újonnan vagy 2eft/db...

Elhavaztam, szombaton is d.u. 4-ig fejtágítás... Sorry, igyekszem legközelebb, bár jövő hét végén egy 3000+ km-es körutam lesz.
2e ft volt összesen.

Még keresek egy bal első ködfényszórót, illetve nem tempomatos kormánygombot.

Tudtok olyan helyet Pesten, ahol kapni 1-2 nap alatt led-es t10 w5w-ket? Pocsolyalámpába és rendszámhoz.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28912 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:31:14 »

Deehogy bántottál!   nyes  Ezt lehetett kiolvasni?

nem akartam én senkit minősíteni, gyanúsítani vagy megbántani. A lényeg, hogy se pro se kontra nincs infónk semmiről. A váltó olaj és motorolaj adalékokról vannak jó független elemzések, majd megkeresem amit utoljára olvastam, az üzemanyag adalékokról nincs. Ennyi.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #28913 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:34:42 »

Azon én is gondolkodtam, hogy a lámpatest elejét cserélni (BMW-nél pld. e34 lehet). Nem merem felpolírozni, mert félek, hogy - ha van- lejön az UV álló réteg. A gondom, hogy amolyan mákszemcsés, s szerintem ez rengeteget vesz vissza a fényerőből. Újban horror egy fényszóró (xenon), csak maga a műanyag, akár még a hátlapjával is, nincsen...

Leugrottam az új lámpákért a dabasi bontóba (nagyon korrekt a tulaj), hoztak is két jobbos és három balos xenonost, de abból sajna mind olyan (és én még nem találkoztam ilyennel, ahogy a tulaj sem) hogy a helyzetjelző le van vakdugózva, nem is megy hozzá foglalat vagy kábel. Németben ilyenek lennének? Láttatok már ilyent?

Illetve hoztam két rendszámtábla világítást, a jelenlegiek nagyon el vannak rozsdásodva, ezeket hogyan lehet kiszedni? Csavarhúzóval kifeszíteni, vagy le kell venni a rendszám feletti műanyag takarólemezt a két csavarral és aztán kipattintani?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.08 vasárnap, 20:36:15 írta danidoki » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #28914 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 21:00:19 »

ilyen súly/lóerő aránnyal még egyedül, üresen is sok türelem fog kelleni nyes
Pár éve volt egy V-s golf kombim 1.6 szívó benzines el voltam vele és  annál gondolom fürgébb:)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28915 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 21:01:59 »

Pár éve volt egy V-s golf kombim 1.6 szívó benzines el voltam vele és  annál gondolom fürgébb:)

Annál még a lányom műanyag kismotorja is fürgébb, de nem lesz nagy a különbség.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #28916 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 21:03:24 »

Pár éve volt egy V-s golf kombim 1.6 szívó benzines el voltam vele és  annál gondolom fürgébb:)

Nem feltetlen, mert bar a Mondeonak nagyobb a nyomateka, de legalabb 300 kg-al nehezebb is az biztos.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28917 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 21:05:47 »

Pár éve volt egy V-s golf kombim 1.6 szívó benzines el voltam vele és  annál gondolom fürgébb:)
elleni vele én is el lennék. de boldog nem lennék, ha nem tudnék átlépni egy kamiont vigyor3 a 116le még mk3ban is határeset volt, nemhogy mk4ben. mk4-et a 163le-s verzió alatt csak akkor vennék ha 140-es és okosítható 163-ra vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28918 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 21:20:45 »

Deehogy bántottál!   nyes  Ezt lehetett kiolvasni?


akkor oksa  worship
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28919 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 21:21:40 »

elleni vele én is el lennék. de boldog nem lennék, ha nem tudnék átlépni egy kamiont vigyor3 a 116le még mk3ban is határeset volt, nemhogy mk4ben. mk4-et a 163le-s verzió alatt csak akkor vennék ha 140-es és okosítható 163-ra vigyor3

egyetértek, nekem a 116Le-s 1.8-as MK3-am volt és bár szerettem, azért nem volt egy villám, de meg használható. Az MK4-ben ez már kevés
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28920 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 21:24:46 »

egyetértek, nekem a 116Le-s 1.8-as MK3-am volt és bár szerettem, azért nem volt egy villám, de meg használható. Az MK4-ben ez már kevés
jah, én 2.0 tdci/tddi re gondoltam. mondjuk az csak 115le vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28921 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 21:37:26 »

jah, én 2.0 tdci/tddi re gondoltam. mondjuk az csak 115le vigyor3 nyes

a benzines is eléggé harmatos volt, de nagyon szerettem
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #28922 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 09:44:51 »

A váltótopikban már írtunk róla. Ez olyan placebós dolog. Előbb-utóbb kt csere (szvsz). Legalább is az itteni infók alapján.
remélem nem. Cheesy egyelőre zökkenésmentes a váltás,hang nélküli minden. csak hidegben nehézkes volt az 1es. castolr 75w olaj ment bele. azóta jobb.
remélem így marad egy darabig.  ellenben a dpf regeneráció megizzaszt néha. mindig a legrosszabb,legváratlanabb pillanatban áll neki.tuti akkor kell sok helyere futkosnom.
 nyes
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28923 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:10:53 »

remélem nem. Cheesy egyelőre zökkenésmentes a váltás,hang nélküli minden. csak hidegben nehézkes volt az 1es. castolr 75w olaj ment bele. azóta jobb.
remélem így marad egy darabig.  ellenben a dpf regeneráció megizzaszt néha. mindig a legrosszabb,legváratlanabb pillanatban áll neki.tuti akkor kell sok helyere futkosnom.
 nyes
Vki írta, hogy 3-4, majd utána 1. Ezt javasolták akkor is, ha a rükit veszi nehezem.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #28924 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:21:09 »

Vki írta, hogy 3-4, majd utána 1. Ezt javasolták akkor is, ha a rükit veszi nehezem.
R be simán. Csak az 1. De 2ből 1 aztán jó. de most okés szerencsére.
Szervó olajat is kicseréltem. szvsz az sem felesleges beruházás.
Ellenben hátul a lengéscsillapítóim eresztenek. Kayaba  jó választás ugye?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28925 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:34:18 »

Vki írta, hogy 3-4, majd utána 1. Ezt javasolták akkor is, ha a rükit veszi nehezem.

És mindezt padlógázzal?  zavart1 zavart2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28926 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:42:46 »

Vki írta, hogy 3-4, majd utána 1. Ezt javasolták akkor is, ha a rükit veszi nehezem.

Én D-be rakom Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28927 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:43:17 »

Én D-be rakom Cheesy

R-be nem is?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28928 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 14:45:23 »

R-be nem is?  nyes

minek, átmegyek mindenen Cheesy

Néha ha nem sikerült jól átmennem rajta, akkor kapcsolok R-t is  eplus2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28929 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 17:08:51 »

Én D-be rakom Cheesy
Jó, de neked nincs ki minden pedálod... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28930 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 17:14:26 »

R be simán. Csak az 1. De 2ből 1 aztán jó. de most okés szerencsére.
Szervó olajat is kicseréltem. szvsz az sem felesleges beruházás.
Ellenben hátul a lengéscsillapítóim eresztenek. Kayaba  jó választás ugye?
Ehhez nem tudok hozzászólni  nemtudom Alfot szokták húzni (a méretén kívül) ilyesmi szöveggel, tőle kérdezd majd, ha 1x visszakerül.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #28931 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 17:16:24 »

Jó, de neked nincs ki minden pedálod... Cheesy


 nyes
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28932 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:48:00 »

remélem nem. Cheesy egyelőre zökkenésmentes a váltás,hang nélküli minden. csak hidegben nehézkes volt az 1es. castolr 75w olaj ment bele. azóta jobb.
remélem így marad egy darabig.  ellenben a dpf regeneráció megizzaszt néha. mindig a legrosszabb,legváratlanabb pillanatban áll neki.tuti akkor kell sok helyere futkosnom.
 nyes

Most cseréltem én is a váltó olajat, szintén a castrol ment bele. Kíváncsi leszek rá lesz-e változás.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28933 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:50:00 »

Most cseréltem én is a váltó olajat, szintén a castrol ment bele. Kíváncsi leszek rá lesz-e változás.
Változás lesz biztosan.
Q: meddig tart?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28934 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:51:52 »

Változás lesz biztosan.
Q: meddig tart?

Neked karakter korlátozásod van?
Nem tilos ám kiírni és magyarul, hogy "kérdés".  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #28935 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:55:32 »

Változás lesz biztosan.
Q: meddig tart?

Mi meddig tart?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #28936 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 21:18:10 »

Mi meddig tart?

a változás
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28937 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 21:21:26 »

a változás

Az állandó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28938 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:00:08 »

Neked karakter korlátozásod van?
Nem tilos ám kiírni és magyarul, hogy "kérdés".  Cool
Igen, de ez így sokkal műveltebbnek tűnik!  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #28939 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:01:09 »

Igen, de ez így sokkal műveltebbnek tűnik!  hehe

nem  eplus2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28940 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:04:26 »

nem  eplus2
Persze, mert ilyenkor is csak irigykedsz, mint Tibcsi.  duhos2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28941 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:07:20 »

Igen, de ez így sokkal műveltebbnek tűnik!  hehe

Szerinted....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28942 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:08:14 »

Persze, mert ilyenkor is csak irigykedsz, mint Tibcsi.  duhos2

Óriásit tévedő b4k!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28943 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:12:14 »

Óriásit tévedő b4k!
Mára kifogytam a "poénokból"!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #28944 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:26:20 »

Persze, mert ilyenkor is csak irigykedsz, mint Tibcsi.  duhos2

fyi imho ez csak egy hoax  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #28945 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 22:29:14 »

Mára kifogytam a "poénokból"!  integet2

én nem, mert olvasott vagyok  eplus2

felolvasták a nevemet az úttörőcsapat gyűlésen
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28946 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 23:01:31 »

fyi imho ez csak egy hoax  eplus2
fyi=for your information
imho?
"ez csak egy" - ez gondolom magyarul van, csak hogy Tibcsi is érccse!  Cheesy
hoax ?
az egész meg:
slp (gyk: sendlightpost, gykgyk: küldfénypost)
Na jó, ma már itt volt a tok (gyk3: ittatok) eleget. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #28947 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 23:05:08 »

imho = In My Humble Opinion

hoax =  „beugratás”, „megtévesztés”, „átverés”, „álhír” vagy „kacsa”

Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28948 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 23:09:24 »

én nem, mert olvasott vagyok  eplus2

felolvasták a nevemet az úttörőcsapat gyűlésen
Az enyémet is, de a leginkább szégyentáblán. Ma már nagy büszkeség öntene el (ha érdekelne), de én már a 70-es években is olyan reakciós voltam, hogy 7.-ben és 8.-ban elvették a nyakkendőmet....
Na jó, akkor most a régi szép idők emlékere... pias
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #28949 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 23:12:16 »

imho = In My Humble Opinion

hoax =  „beugratás”, „megtévesztés”, „átverés”, „álhír” vagy „kacsa”

Smiley
Húzzunk offba, mert jön a  :police:zsiráf és kimoderál...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 572 573 574 575 576 577 578 [579] 580 581 582 583 584 585 586 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.