Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:51:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 739 740 741 742 743 744 745 [746] 747 748 749 750 751 752 753 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11974081 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37250 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 21:12:06 »

Ahogy én tudom azt is csak akkor kell, ha valamennyire takarja a rendszámtáblát.

https://www.autonavigator.hu/cikkek/fogos-kerdesek-a-vonohorgok-kapcsan/
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #37251 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 22:02:30 »

Akkor mi a teendő, ha levehető a horog, de nincs meg a kulcs?
Eddig nem érdekelt, de így már kicsit foglalkoztat a téma.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37252 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 22:18:20 »


"...infót mondtak a műhelyben: eszébe ne jusson fix vonóhorgot szereltetni autójára, mert hamarosan csak a levehetők lesznek szabályosak, utána majd ő is cseréltetheti a fixet, ha most olyat rendel, válassza most a drágább levehetőt."

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37253 Dátum: 2018.08.03 péntek, 05:42:13 »

Akkor mi a teendő, ha levehető a horog, de nincs meg a kulcs?
Eddig nem érdekelt, de így már kicsit foglalkoztat a téma.

Elméletileg egy ügyes kulcsmásoló/zárszerelő tud segíteni rajtad.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37254 Dátum: 2018.08.03 péntek, 05:45:47 »

"...infót mondtak a műhelyben: eszébe ne jusson fix vonóhorgot szereltetni autójára, mert hamarosan csak a levehetők lesznek szabályosak, utána majd ő is cseréltetheti a fixet, ha most olyat rendel, válassza most a drágább levehetőt."



Igazából azért linkeltem a cikket mert szerepel abban is hogy a környező országokban büntethetnek ha nem használod és nincs leszedve a fej a szerelhető változatnál. A kinti szabályozást nem ismerem, de simán el tudom képzelni hogy ezeken a helyeken már csak leszerelhetőt lehet újként felrakatni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #37255 Dátum: 2018.08.03 péntek, 06:04:24 »

Leszerelhetőt rendeltem, mert mondta a szerelő, hogy van olyan típus, ahol a horog feje bezavar a tolatóradarba, (Mondeora konkrétan nem emlékszik) azt meg nem szeretném. Ha nem használom, akkor meg csak arra jó, hogy belerúgjak a sípcsontommal este sötétben a garázsban, miután beálltam, mert annyira közel van az ajtó a hátuljához...  nyes nyes
Nem zavar be. Nekem fix van, többet bír és nem kopik el és nincs problémám a rendőrrel de van majomfogóm. vigyor3
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #37256 Dátum: 2018.08.04 szombat, 10:24:19 »

  Hali.

  Menyire nemregen volt?? vakujjak meg de nem talalom!!  wow1 wow1

  Meg nem szedtem szet ülest soha, nemtudom menyi eselyel foghatok hozza.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37257 Dátum: 2018.08.04 szombat, 15:43:24 »

Sziasztok!
Volt egy olyan probléma az autóval, hogy alapjáraton a klíma nem működött (főleg nagy melegben). Ha haladok az autóval akár városban, akár országúton/autópályán, akkor rendesen hűt, bár ültem már erősebb klímájú autóban. Gondoltam, hogy talán kevés benne a gáz, mert amióta nálunk van (2016 február), sosem töltettük fel a klímát. Elvittem töltésre, mondta a srác hogy 300 gramm volt benne, feltöltötte 800 valamennyire, amennyi kell bele, de alapjáraton ugyanúgy nem működik a klíma. Eljöttünk nyaralni Horvátországba, és most már néha rövid csikorgó hangot hallok egy apró rántással, gondolom amikor a klímakompresszor ki/bekapcsol. A kocsiban 333ezer km van, 300ezernél volt a szíjrendszer cserélve. Ékszíjtárcsa döglődés lehet (töltés rendben), vagy maga a kompresszor fog bedögleni? Volt valakinek hasonló problémája?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37258 Dátum: 2018.08.04 szombat, 16:14:15 »

Sziasztok!
Volt egy olyan probléma az autóval, hogy alapjáraton a klíma nem működött (főleg nagy melegben). Ha haladok az autóval akár városban, akár országúton/autópályán, akkor rendesen hűt, bár ültem már erősebb klímájú autóban. Gondoltam, hogy talán kevés benne a gáz, mert amióta nálunk van (2016 február), sosem töltettük fel a klímát. Elvittem töltésre, mondta a srác hogy 300 gramm volt benne, feltöltötte 800 valamennyire, amennyi kell bele, de alapjáraton ugyanúgy nem működik a klíma. Eljöttünk nyaralni Horvátországba, és most már néha rövid csikorgó hangot hallok egy apró rántással, gondolom amikor a klímakompresszor ki/bekapcsol. A kocsiban 333ezer km van, 300ezernél volt a szíjrendszer cserélve. Ékszíjtárcsa döglődés lehet (töltés rendben), vagy maga a kompresszor fog bedögleni? Volt valakinek hasonló problémája?


nálam szintén ez a helyzet.
rátöltöttünk a cégnél, de alig hiányzott belőle. Próbaként cseréltem egy nyomáskapcsolót, maradt uolyan. Most mentünk mi is nyaralni, és ahogy leálltam vele, elkezdte tolni a meleg/forró levegőt, ahogy megindultam, jött szépen megint a hideg.
2 dolog maradt hátra, első körben a hűtőket leszedjük és kitisztítjuk (azt mondták rá, h több Fordnál is ki kellett tisztítani, emrt anyir koszos, tömített volt a hűtő, h alapjáraton már nem bírta lehűteni) ha ez sem hoz megoldást, akkor kompi csere falbav
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37259 Dátum: 2018.08.04 szombat, 17:02:29 »


nálam szintén ez a helyzet.
rátöltöttünk a cégnél, de alig hiányzott belőle. Próbaként cseréltem egy nyomáskapcsolót, maradt uolyan. Most mentünk mi is nyaralni, és ahogy leálltam vele, elkezdte tolni a meleg/forró levegőt, ahogy megindultam, jött szépen megint a hideg.
2 dolog maradt hátra, első körben a hűtőket leszedjük és kitisztítjuk (azt mondták rá, h több Fordnál is ki kellett tisztítani, emrt anyir koszos, tömített volt a hűtő, h alapjáraton már nem bírta lehűteni) ha ez sem hoz megoldást, akkor kompi csere falbav

Sziasztok!
Volt egy olyan probléma az autóval, hogy alapjáraton a klíma nem működött (főleg nagy melegben). Ha haladok az autóval akár városban, akár országúton/autópályán, akkor rendesen hűt, bár ültem már erősebb klímájú autóban. Gondoltam, hogy talán kevés benne a gáz, mert amióta nálunk van (2016 február), sosem töltettük fel a klímát. Elvittem töltésre, mondta a srác hogy 300 gramm volt benne, feltöltötte 800 valamennyire, amennyi kell bele, de alapjáraton ugyanúgy nem működik a klíma. Eljöttünk nyaralni Horvátországba, és most már néha rövid csikorgó hangot hallok egy apró rántással, gondolom amikor a klímakompresszor ki/bekapcsol. A kocsiban 333ezer km van, 300ezernél volt a szíjrendszer cserélve. Ékszíjtárcsa döglődés lehet (töltés rendben), vagy maga a kompresszor fog bedögleni? Volt valakinek hasonló problémája?
A klímakompresszor kuplungjának a légrését kellene első körben beállíttatni,ha lehet.csúszhat, ha nem áll egyenesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37260 Dátum: 2018.08.04 szombat, 22:05:34 »


nálam szintén ez a helyzet.
rátöltöttünk a cégnél, de alig hiányzott belőle. Próbaként cseréltem egy nyomáskapcsolót, maradt uolyan. Most mentünk mi is nyaralni, és ahogy leálltam vele, elkezdte tolni a meleg/forró levegőt, ahogy megindultam, jött szépen megint a hideg.
2 dolog maradt hátra, első körben a hűtőket leszedjük és kitisztítjuk (azt mondták rá, h több Fordnál is ki kellett tisztítani, emrt anyir koszos, tömített volt a hűtő, h alapjáraton már nem bírta lehűteni) ha ez sem hoz megoldást, akkor kompi csere falbav

Erre én is gondoltam, csak nem akartam lebontani az elejét.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37261 Dátum: 2018.08.04 szombat, 22:07:10 »

A klímakompresszor kuplungjának a légrését kellene első körben beállíttatni,ha lehet.csúszhat, ha nem áll egyenesen.
Ezt azért nem tartom valószínűnek, mert akkor szerintem nem csak alapjáraton csinálná. De köszi a tippet! Smiley
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37262 Dátum: 2018.08.04 szombat, 22:12:16 »

A klímakompresszor kuplungjának a légrését kellene első körben beállíttatni,ha lehet.csúszhat, ha nem áll egyenesen.

ha utazas kozben hut es allva nem akkor nem inkabb klimahuto retkes/fhos?
de egyebkent mk4 mondeo uj koraban sem fujt olyan hideget mint mondjuk egy mk1 focus, ezek mar ilyenek
iden toltottem en is, alig hianyzott belole egy kicsi, se jobb se rosszabb nem lett, de biztos nem 800gr kellett bele, nekem valami 520gr korul remlik.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.04 szombat, 22:16:37 írta ReFi » Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37263 Dátum: 2018.08.04 szombat, 22:45:47 »

Ezt azért nem tartom valószínűnek, mert akkor szerintem nem csak alapjáraton csinálná. De köszi a tippet! Smiley
ha utazas kozben hut es allva nem akkor nem inkabb klimahuto retkes/fhos?
de egyebkent mk4 mondeo uj koraban sem fujt olyan hideget mint mondjuk egy mk1 focus, ezek mar ilyenek
iden toltottem en is, alig hianyzott belole egy kicsi, se jobb se rosszabb nem lett, de biztos nem 800gr kellett bele, nekem valami 520gr korul remlik.
nem.fordulaton csúszva ,de hajt.alapjáraton meg nem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37264 Dátum: 2018.08.04 szombat, 23:34:11 »

nem.fordulaton csúszva ,de hajt.alapjáraton meg nem...

 worship
Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37265 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 09:37:51 »

nem.fordulaton csúszva ,de hajt.alapjáraton meg nem...
Rá fogunk nézni, köszi!  worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #37266 Dátum: 2018.08.07 kedd, 11:19:23 »

Sziasztok,



Van valakinek bármilyen megoldásra /ötlete arra, hogy ne kelljen úgy 2-3 évente vennem egy új hátsó lámpát a kombiajtóba (belső) valamelyik oldalra.. ? A lámpát -úgy néztem- roncsolásmentesen nem nagyon lehet szétszedni és folyton tönkremegy benne a led elektronika - egyszer csak nem világít - . Egyébként is egy rakás szharok ezek a HELLA lámpák -  mivel ad-hoc jelleggel főleg mosás után néha valamelyik be is ázik...

már kicsit unalmas, hogy emiatt a banális típushiba miatt... most rendeltem meg a 3ik új lámpát...  falbav falbav


Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #37267 Dátum: 2018.08.07 kedd, 11:48:47 »

Sziasztok,



Van valakinek bármilyen megoldásra /ötlete arra, hogy ne kelljen úgy 2-3 évente vennem egy új hátsó lámpát a kombiajtóba (belső) valamelyik oldalra.. ? A lámpát -úgy néztem- roncsolásmentesen nem nagyon lehet szétszedni és folyton tönkremegy benne a led elektronika - egyszer csak nem világít - . Egyébként is egy rakás szharok ezek a HELLA lámpák -  mivel ad-hoc jelleggel főleg mosás után néha valamelyik be is ázik...

már kicsit unalmas, hogy emiatt a banális típushiba miatt... most rendeltem meg a 3ik új lámpát...  falbav falbav



nem próbáltad még szétszedni? van bőven alapanyag (sajnos)
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37268 Dátum: 2018.08.07 kedd, 16:05:50 »

Sziasztok,



Van valakinek bármilyen megoldásra /ötlete arra, hogy ne kelljen úgy 2-3 évente vennem egy új hátsó lámpát a kombiajtóba (belső) valamelyik oldalra.. ? A lámpát -úgy néztem- roncsolásmentesen nem nagyon lehet szétszedni és folyton tönkremegy benne a led elektronika - egyszer csak nem világít - . Egyébként is egy rakás szharok ezek a HELLA lámpák -  mivel ad-hoc jelleggel főleg mosás után néha valamelyik be is ázik...

már kicsit unalmas, hogy emiatt a banális típushiba miatt... most rendeltem meg a 3ik új lámpát...  falbav falbav




Valami ott nem kerek, nekem a gyári van, és már 5. éve semmi baja...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37269 Dátum: 2018.08.07 kedd, 19:25:33 »

Valami ott nem kerek, nekem a gyári van, és már 5. éve semmi baja...

nalam szinten mukodik,  7eves lesz, raadasul automosaskor vettem eszre, hogy belul kicsit paras, szal be is azik valszeg.
Naplózva

Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #37270 Dátum: 2018.08.07 kedd, 21:34:09 »

Sziasztok,



Van valakinek bármilyen megoldásra /ötlete arra, hogy ne kelljen úgy 2-3 évente vennem egy új hátsó lámpát a kombiajtóba (belső) valamelyik oldalra.. ? A lámpát -úgy néztem- roncsolásmentesen nem nagyon lehet szétszedni és folyton tönkremegy benne a led elektronika - egyszer csak nem világít - . Egyébként is egy rakás szharok ezek a HELLA lámpák -  mivel ad-hoc jelleggel főleg mosás után néha valamelyik be is ázik...

már kicsit unalmas, hogy emiatt a banális típushiba miatt... most rendeltem meg a 3ik új lámpát...  falbav falbav






A 3-ik féklámpát ellenőrizd,nekem ott ázott be. Először a féklámpa ledjét cseréltük,utána a helyzetjelző nyáklapját javítottuk.
Enyémben (2014) visteon lámpa van, melegítés nélkül szétszedtük, sziloval összeragasztottuk, azóta jó 1 éve.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #37271 Dátum: 2018.08.08 szerda, 10:33:03 »



A 3-ik féklámpát ellenőrizd,nekem ott ázott be. Először a féklámpa ledjét cseréltük,utána a helyzetjelző nyáklapját javítottuk.
Enyémben (2014) visteon lámpa van, melegítés nélkül szétszedtük, sziloval összeragasztottuk, azóta jó 1 éve.


(ha lesz) legközelebb én is visteon -t fogok venni. persze, hogy valami nem "kerek" egyszerűen egy rakás szhar a hella, már úgy vettem az autót, hogy a jobb oldalon nem világított 3 éves korában! Azóta a bal is cserélve lett, most pedig ismét egy jobbost kellett vennem... nagyon bosszantó  falbav

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37272 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 15:38:51 »

A HLA (visszagurulás gátló) akkor is működik, ha hegyre felfele kell tolatni? Nem gurul előre?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37273 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 15:50:22 »

A HLA (visszagurulás gátló) akkor is működik, ha hegyre felfele kell tolatni? Nem gurul előre?


Ha R-be rakod és elég meredek a lejtő, akkor igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37274 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 18:06:06 »

ha utazas kozben hut es allva nem akkor nem inkabb klimahuto retkes/fhos?
de egyebkent mk4 mondeo uj koraban sem fujt olyan hideget mint mondjuk egy mk1 focus, ezek mar ilyenek
iden toltottem en is, alig hianyzott belole egy kicsi, se jobb se rosszabb nem lett, de biztos nem 800gr kellett bele, nekem valami 520gr korul remlik.

Sziasztok,

Nálam is ugyanez a helyzet. Hideg motornál / hűtőnél teljesen jó nyomja a hideget alapjáraton, azonban meleg motornál állóhelyzetben (alapjáraton) nem valami fényes a produkció hűtés terén. Én azt vettem észre, hogy ha emelem a fordulatot 1300 környékére álló helyben, mintha hűvösebb levegőt nyomna. Ez esetben Alf meglátása igazoltnak látszik.

Ismertek valakit aki rá tudna nézni erre a rés beállításra?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37275 Dátum: 2018.08.10 péntek, 09:36:53 »

Sziasztok!

Szomszédom nem tudott tankolni tegnap az MKIV-be, a töltőpisztoly nem ment be a helyére. Az a kis fém "csappantyú" nem nyílt. Próbált a kutas is segíteni neki, de semmi. Nekem később sikerült egy műanyag csővel(gyári fehér biszbasz) benyomni. Kérdés, hogy ez mitől lehet? Van valami elektronikus zár, ami nem működött vagy mi a szösz?

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37276 Dátum: 2018.08.10 péntek, 09:53:18 »

Sziasztok!

Szomszédom nem tudott tankolni tegnap az MKIV-be, a töltőpisztoly nem ment be a helyére. Az a kis fém "csappantyú" nem nyílt. Próbált a kutas is segíteni neki, de semmi. Nekem később sikerült egy műanyag csővel(gyári fehér biszbasz) benyomni. Kérdés, hogy ez mitől lehet? Van valami elektronikus zár, ami nem működött vagy mi a szösz?

köszi
Isu

Az első tankolásokkor én sokat bénáztam, aztán rájöttem, hogy nem mindegy, hogy milyen szögben dugom bele a tankolópisztolyt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37277 Dátum: 2018.08.10 péntek, 13:42:43 »

Az első tankolásokkor én sokat bénáztam, aztán rájöttem, hogy nem mindegy, hogy milyen szögben dugom bele a tankolópisztolyt.


hát OK, de neki és a kutas srácnak sem ez volt az első tankolása. Smiley
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #37278 Dátum: 2018.08.11 szombat, 06:45:42 »

Az első tankolásokkor én sokat bénáztam, aztán rájöttem, hogy nem mindegy, hogy milyen szögben dugom bele a tankolópisztolyt.

Szerintem praktikus megoldás. amikor vettem a kocsit akkor néztam ,a tankajtón úgy van rajzolva,hogy magasabbra kell emelni a töltő végét,majd amikor betolod akkor leengedni. Nekem se ment eszerint Cheesy Cheesy
Cheesy

De ha sikerült is,kiszedni még mindig xar,mert nálam eléggé passzos valamiért. Cheesy
Kutasnak nem is engedek tankolni soha. Végig tudom folyatni én is a kocsit ha akarom gázolajjal Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37279 Dátum: 2018.08.11 szombat, 10:57:18 »

 Wink
Szerintem praktikus megoldás. amikor vettem a kocsit akkor néztam ,a tankajtón úgy van rajzolva,hogy magasabbra kell emelni a töltő végét,majd amikor betolod akkor leengedni. Nekem se ment eszerint Cheesy Cheesy
Cheesy

De ha sikerült is,kiszedni még mindig xar,mert nálam eléggé passzos valamiért. Cheesy
Kutasnak nem is engedek tankolni soha. Végig tudom folyatni én is a kocsit ha akarom gázolajjal Cheesy Cheesy Cheesy
Wink
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Macys
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #37280 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 08:51:55 »

Sziasztok,

Klíma problémával küzdök, gaz ellenőrizve, szivárgás nincs.
Hideg motornál beindul a klíma, hűt rendesen, motor felmelegszik és onnantól kezdve nem indul be. Hibakód nincs. Kérlek segítsetek.
Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37281 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 11:07:36 »

Sziasztok,

Klíma problémával küzdök, gaz ellenőrizve, szivárgás nincs.
Hideg motornál beindul a klíma, hűt rendesen, motor felmelegszik és onnantól kezdve nem indul be. Hibakód nincs. Kérlek segítsetek.
Köszi


Ventilátor kapcsoló?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #37282 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 13:10:32 »

Sziasztok,

Klíma problémával küzdök, gaz ellenőrizve, szivárgás nincs.
Hideg motornál beindul a klíma, hűt rendesen, motor felmelegszik és onnantól kezdve nem indul be. Hibakód nincs. Kérlek segítsetek.
Köszi



Nekem a klíma kuplungja produkált hasonló tüneteket,cseréje (több,mint 1 éve)megoldotta a gondokat.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37283 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 18:25:01 »

ha utazas kozben hut es allva nem akkor nem inkabb klimahuto retkes/fhos?
de egyebkent mk4 mondeo uj koraban sem fujt olyan hideget mint mondjuk egy mk1 focus, ezek mar ilyenek
iden toltottem en is, alig hianyzott belole egy kicsi, se jobb se rosszabb nem lett, de biztos nem 800gr kellett bele, nekem valami 520gr korul remlik.
Közben utánajártam, és tényleg 520g kell bele, ráadásul a túltöltés ugyancsak ki-bekapcsolgatós hibajelenséget produkál, mint amikor kevés a gáz.
Nekem 840et töltöttek bele, holnap viszem vissza, remélem jó lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.13 hétfő, 18:49:44 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37284 Dátum: 2018.08.14 kedd, 09:29:47 »

Közben utánajártam, és tényleg 520g kell bele, ráadásul a túltöltés ugyancsak ki-bekapcsolgatós hibajelenséget produkál, mint amikor kevés a gáz.
Nekem 840et töltöttek bele, holnap viszem vissza, remélem jó lesz.
Beírom ide a fejleményeket, hátha majd valakinek jól jön.
Visszavittem a kocsit a szervízbe, és tényleg benézte a srác a katalógust, és 840g-ot töltött bele. Alapjáraton sosem kapcsolt be a klíma, kis sebességnél meg ki - bekapcsolt,
erőteljes bólintásokat okozva. Autópályán haladva működött, hűtött rendesen. Most a gyári 520g-al tökéletesen működik alapjáraton is, ki - bekapcsolás megszűnt, rángatás természetesen nincs.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #37285 Dátum: 2018.08.14 kedd, 09:34:41 »

Beírom ide a fejleményeket, hátha majd valakinek jól jön.
Visszavittem a kocsit a szervízbe, és tényleg benézte a srác a katalógust, és 840g-ot töltött bele. Alapjáraton sosem kapcsolt be a klíma, kis sebességnél meg ki - bekapcsolt,
erőteljes bólintásokat okozva. Autópályán haladva működött, hűtött rendesen. Most a gyári 520g-al tökéletesen működik alapjáraton is, ki - bekapcsolás megszűnt, rángatás természetesen nincs.
worship
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Smeagol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #37286 Dátum: 2018.08.14 kedd, 16:38:36 »

Sziasztok szakik.  wave
Szerintem errefelé van sok fiatalabb, és kicsit idősebb sokat látott emberke.
Hátha már találkozott valaki a következö problémával.
Mk4. 1.6 benzin 2014. Kombi. (bár szerintem ez igazából lényegtelen)
Mindennapos használatban van az autó bár naponta nem túl sok kilóméterrel. Egyszer elvittem olajcserére (szakszerviz) előtte sohasem hallottam de utánna igen.
120 km/h- ig semmi de kb 120 km/h felett az eleje felöl érdekes "morgás" hallatszik. De nem mindig. Olyan mint ha a kerék élérne valami műanyagot.
Jön-megy ez a hang. Minél gyorsabban megyek annál erőseb a hang. Már többször is megnéztem de nem látok semmit. Gumi nem ér el semmit, csapágyak jók! Én a motorvédő alsó lemezre tippelnék, hogy azt rezegteti meg a szél. Nincs eltörve. Most rendeltem hozzá új csavarokat és olyan műanyag ágyat amibe belül a csavar. Gondoltam kicserélem hátha elfáradtak és már nem tartja úgy a lemezt.

Valakinek valami tippje véleménye?
A vigyem vissza a szakszervizbe és egyéb okos válaszokat mellőzétek.  worship
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #37287 Dátum: 2018.08.14 kedd, 19:08:43 »

Sziasztok! Tudtok e Budapesten ford bontót? Középkonzol keret szettet keresek (könyöktámasztól a rádióig). Előre is köszönöm!
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37288 Dátum: 2018.08.14 kedd, 19:19:06 »

Sziasztok! Tudtok e Budapesten ford bontót? Középkonzol keret szettet keresek (könyöktámasztól a rádióig). Előre is köszönöm!
mk2 Krisztián.Nemsoká valaki beírja a számát is.Asszem 13ker.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #37289 Dátum: 2018.08.14 kedd, 21:10:48 »

Üdv. Meg tudná valaki mondani, hogy a tolatóradar érzékelőjéhez csatlakozó csatit hol tudok beszerezni? Egyszer már javítottam, de most annyira a tövénél tört el, hogy nem tudom forrasztani, és sehogy nem tudom szétszedni, pedig tuti le lehet bontani valahogy.

https://kepkuldes.com/images/85466efbd2677b0932b2f9d001da8507.jpg

Erről lenne szó.
Milyen néven keressem?
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.14 kedd, 21:36:28 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37290 Dátum: 2018.08.15 szerda, 09:05:49 »

Sziasztok! Tudtok e Budapesten ford bontót? Középkonzol keret szettet keresek (könyöktámasztól a rádióig). Előre is köszönöm!

Küldök pü.-t...  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37291 Dátum: 2018.08.15 szerda, 17:03:46 »

Beírom ide a fejleményeket, hátha majd valakinek jól jön.
Visszavittem a kocsit a szervízbe, és tényleg benézte a srác a katalógust, és 840g-ot töltött bele. Alapjáraton sosem kapcsolt be a klíma, kis sebességnél meg ki - bekapcsolt,
erőteljes bólintásokat okozva. Autópályán haladva működött, hűtött rendesen. Most a gyári 520g-al tökéletesen működik alapjáraton is, ki - bekapcsolás megszűnt, rángatás természetesen nincs.

várj, mert az enyémbe 840 kell. Akkor most mi van? fejvakaras
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37292 Dátum: 2018.08.15 szerda, 17:06:30 »

Üdv. Meg tudná valaki mondani, hogy a tolatóradar érzékelőjéhez csatlakozó csatit hol tudok beszerezni? Egyszer már javítottam, de most annyira a tövénél tört el, hogy nem tudom forrasztani, és sehogy nem tudom szétszedni, pedig tuti le lehet bontani valahogy.

https://kepkuldes.com/images/85466efbd2677b0932b2f9d001da8507.jpg

Erről lenne szó.
Milyen néven keressem?

csatit szét tudod szedni, tüskét/sarut kiveszed belőle, megblankolod a vezetéket és meg tudod forrasztani.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #37293 Dátum: 2018.08.15 szerda, 21:42:27 »

csatit szét tudod szedni, tüskét/sarut kiveszed belőle, megblankolod a vezetéket és meg tudod forrasztani.

Köszi, akkor valamelyik nap rámegyek! Smiley
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37294 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 01:48:12 »

Beírom ide a fejleményeket, hátha majd valakinek jól jön.
Visszavittem a kocsit a szervízbe, és tényleg benézte a srác a katalógust, és 840g-ot töltött bele. Alapjáraton sosem kapcsolt be a klíma, kis sebességnél meg ki - bekapcsolt,
erőteljes bólintásokat okozva. Autópályán haladva működött, hűtött rendesen. Most a gyári 520g-al tökéletesen működik alapjáraton is, ki - bekapcsolás megszűnt, rángatás természetesen nincs.

orulok hogy csak ennyi volt  eljen
Naplózva

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37295 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 01:53:07 »

várj, mert az enyémbe 840 kell. Akkor most mi van? fejvakaras

az osszes Mk4-be 520g kell
Naplózva

Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37296 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 08:43:38 »

az osszes Mk4-be 520g kell

matrica az elején 590g vagy 840g.
520at sehol nem ír.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37297 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 09:52:31 »

matrica az elején 590g vagy 840g.
520at sehol nem ír.

par oldalon neztem, mindenhol 520-540g kozott irja az osszes MK4-re
pelda:
http://ictworkshopsolutions.com/ict2014/wp-content/uploads/2013/03/Ford.pdf
http://www.autoairconparts.co.uk/AC_Filling_Quantities_2016_EN.pdf
http://nrf.eu/wp-content/uploads/2017/02/NRF_-_R134a-R1234yf_Airconditioning_Filling_Chart.pdf
nekem pl matrica sincs
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.16 csütörtök, 09:55:42 írta ReFi » Naplózva

xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37298 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 10:00:43 »

matrica az elején 590g vagy 840g.
520at sehol nem ír.
Hát én az angol fórumon kutakodtam, az enyémen nincs matrica. Ott azt írták, hogy a 2.5-ösökbe, meg az automatákba kell 590g a más csövezés miatt, a többibe 520g kell.
Én is találtam ott egy olyan matricáról képet, amin 590g (front) vagy 840g (front & rear) van. Szerintem a 840g olyan S-maxokba kellhet, amelyekben dupla klíma van, de ez csak tipp.
Ami biztos, hogy a 840g-mal nekem nagyon rosszul viselkedett az autó.
A töltés előtti 300 valamennyi grammal lassú menetben is volt klímám, és sosem éreztem a kompresszor ki - bekapcsolását. Amikor feltöltötte 840-re a srác, onnantól szarabb lett. Ha nem tudtam folyamatos 80-100 körül menni, akkor nem volt klímám, illetve folyton ki - bekapcsolt, és erőteljes rántást is éreztem, csak sajnos nyaralás előtt nem volt már alkalmam visszamenni / utánajárni a dolognak. Most 520g-mal jól működik, nem ránt sosem, és működik (majdnem) mindig.
Azóta teszteltem 36fokban, és mikor hazaértem és alapjáraton ment már 1-2 perce, akkor sajna megint kikapcsolt, de városban is jó, meg pályán is. Ha ismerősnél töltetted, akkor próbáld ki szerintem 520 vagy 590-el.
Te nem érzel rántást menet közben, hogyha ki- vagy bekapcsol a kompresszor?

Szerk.: Ja, és túltöltve 2x is olvastam P1463 - A/C Pressure Sensor Insufficent Pressure Change hibakódot.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.16 csütörtök, 10:27:49 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37299 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 11:52:24 »

Hát én az angol fórumon kutakodtam, az enyémen nincs matrica. Ott azt írták, hogy a 2.5-ösökbe, meg az automatákba kell 590g a más csövezés miatt, a többibe 520g kell.
Én is találtam ott egy olyan matricáról képet, amin 590g (front) vagy 840g (front & rear) van. Szerintem a 840g olyan S-maxokba kellhet, amelyekben dupla klíma van, de ez csak tipp.
Ami biztos, hogy a 840g-mal nekem nagyon rosszul viselkedett az autó.
A töltés előtti 300 valamennyi grammal lassú menetben is volt klímám, és sosem éreztem a kompresszor ki - bekapcsolását. Amikor feltöltötte 840-re a srác, onnantól szarabb lett. Ha nem tudtam folyamatos 80-100 körül menni, akkor nem volt klímám, illetve folyton ki - bekapcsolt, és erőteljes rántást is éreztem, csak sajnos nyaralás előtt nem volt már alkalmam visszamenni / utánajárni a dolognak. Most 520g-mal jól működik, nem ránt sosem, és működik (majdnem) mindig.
Azóta teszteltem 36fokban, és mikor hazaértem és alapjáraton ment már 1-2 perce, akkor sajna megint kikapcsolt, de városban is jó, meg pályán is. Ha ismerősnél töltetted, akkor próbáld ki szerintem 520 vagy 590-el.
Te nem érzel rántást menet közben, hogyha ki- vagy bekapcsol a kompresszor?

Szerk.: Ja, és túltöltve 2x is olvastam P1463 - A/C Pressure Sensor Insufficent Pressure Change hibakódot.

köszi!

nekem automata, és ott a matrica az elején 590 és 840nel. visszavettük tegnap 590re, most viszont nincs őrült meleg, remélem még lesz idén, h ki tudjam próbálni. Rántatni nem rántott eddig sem, hűteni meg már  hűtött akkor is amikor alapjáratról elindultam és pár mp-re rá már hideget tolt újra. Csak alapjáraton fújta a meleget.
Hibakód meg semmi nem volt.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 739 740 741 742 743 744 745 [746] 747 748 749 750 751 752 753 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.