Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:42:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 740 741 742 743 744 745 746 [747] 748 749 750 751 752 753 754 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11992951 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37300 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 12:43:36 »

köszi!

nekem automata, és ott a matrica az elején 590 és 840nel. visszavettük tegnap 590re, most viszont nincs őrült meleg, remélem még lesz idén, h ki tudjam próbálni. Rántatni nem rántott eddig sem, hűteni meg már  hűtött akkor is amikor alapjáratról elindultam és pár mp-re rá már hideget tolt újra. Csak alapjáraton fújta a meleget.
Hibakód meg semmi nem volt.
Aha, akkor az 590g az olvasottaknak megfelelhet. Ma befele melóba jövet teszteltem, 5 fokos levegőt fújt, kint az autó szerint 30 fok volt, nem kapcsolt ki, ugyhogy egyelőre elégedett vagyok. Egy hűtőpucolás ráférne ránézésre, de nem akarom szétbontani.
Alapjáraton is jó neked most?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37301 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 15:43:25 »

Aha, akkor az 590g az olvasottaknak megfelelhet. Ma befele melóba jövet teszteltem, 5 fokos levegőt fújt, kint az autó szerint 30 fok volt, nem kapcsolt ki, ugyhogy egyelőre elégedett vagyok. Egy hűtőpucolás ráférne ránézésre, de nem akarom szétbontani.
Alapjáraton is jó neked most?

tegnap jó volt, de az már estére sikeredett 22 fokban.
majd most megpróbálom meló után, itt most 33 fok van. remélem jó lesz
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37302 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 15:45:31 »

tegnap jó volt, de az már estére sikeredett 22 fokban.
majd most megpróbálom meló után, itt most 33 fok van. remélem jó lesz
Ja, 28 fokban nekem is jó volt, amikor kihoztam a szervízből, 36 fokban már 1-2 perc után kikapcsolt.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #37303 Dátum: 2018.08.17 péntek, 10:34:27 »

Sziasztok,

Klíma problémával küzdök, gaz ellenőrizve, szivárgás nincs.
Hideg motornál beindul a klíma, hűt rendesen, motor felmelegszik és onnantól kezdve nem indul be. Hibakód nincs. Kérlek segítsetek.
Köszi


Nem tudom, hogy megoldódott-e a problémád. Nekem az S-Maxnál besz.rt a hűtőventillátor és amiatt azt csinálta, hogy minden új indításkor ment a klíma, szépen fújta a hideget, de az első kompresszálás ciklus után már nem rántott be újra a klímakuplung. Akkorra vette észre ugyanis, hogy nem megy hűtőventillátor, és emiatt automatikusan letiltja a klímát (a párologtatáshoz kell a venti). Hibalámpa nem volt, hibakód viszont igen:
===PCM DTC P0691:00-6C===
Kód: P0691 - 1.ventilátor vezérlő áramkör alacsony jelbemenet

Ventillátor csere után újra működik tökéletesen.

Mondjuk érdekes, hogy a megállt hűtőventillátort nem gondolja olyan fontos hibának a Ford, hogy kigyújtsa hozzá a hibalámpát...
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
gergoveress
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #37304 Dátum: 2018.08.18 szombat, 20:22:53 »

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állok és tetszenek az mk4 Mondeok. 2010-től gyártottak érdekelnek leginkább. Van egy bizonyos összeg amennyiért maximum tudok vásárolni. Ebben a sávban leginkább 2.0 tdci motoros autók vannak néha akad 1.6 ecoboost is. Kérdésem melyik motorral ajánlott venni, mire figyeljek, mennyire drága fenntartani egy Mk4 mondeot, típushibák stb?
Powershift jó váltó?
Kivitele kombi lesz valószínűleg.

Előre is köszönöm!
Naplózva

2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37305 Dátum: 2018.08.18 szombat, 21:24:15 »

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állok és tetszenek az mk4 Mondeok. 2010-től gyártottak érdekelnek leginkább. Van egy bizonyos összeg amennyiért maximum tudok vásárolni. Ebben a sávban leginkább 2.0 tdci motoros autók vannak néha akad 1.6 ecoboost is. Kérdésem melyik motorral ajánlott venni, mire figyeljek, mennyire drága fenntartani egy Mk4 mondeot, típushibák stb?
Powershift jó váltó?
Kivitele kombi lesz valószínűleg.

Előre is köszönöm!

1. Mennyi pénzed van rá?
2. Mik az elvárások?
3. Milyen használatra vennéd?
4. Figyelj az autó általános állapotára.
5. Semmivel sem drágább, mint más hasonló kategóriájú autókat, sőt a VW-csoport gépeinél olcsóbb.
Naplózva
gergoveress
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #37306 Dátum: 2018.08.19 vasárnap, 09:50:36 »

1. Mennyi pénzed van rá?
2. Mik az elvárások?
3. Milyen használatra vennéd?
4. Figyelj az autó általános állapotára.
5. Semmivel sem drágább, mint más hasonló kategóriájú autókat, sőt a VW-csoport gépeinél olcsóbb.

1. 2.500.000 ft kb
2. Nagy elvárásaim nincsenek, a kombi testet és a 3 fős családomat, csomagokat vigye el a-ból b-be meg a munkahelyemre.
3. Vidékre nagy szülőkhöz, munkába, boltba és egyéb helyre vigyen el, tehát általános minden napi használatra
4.Gondolom minden beltéri elem a helyén legyen jó minőségben, a motor jól működjön, az extrák is. Jelenleg opel astra h dízelem van már 4 éve. Kinőttük.
5. Ha a vw-nél olcsóbb akkor tényleg jó árai lehetnek.
Tapasztalatom a 2.2 tdcivel vannak, egy Ford Transitot vezettem 3 éven át több mint 200.000 kmt raktam bele és csak az alap szervíz kellett neki más baja nem volt.
Naplózva

2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37307 Dátum: 2018.08.22 szerda, 09:13:48 »

Van valaki aki etisből le tudja kérdezni ennek az autónak az adatait?
WF0GXXGBBGDB31006
Előre is köszi!
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37308 Dátum: 2018.08.22 szerda, 09:33:01 »

Van valaki aki etisből le tudja kérdezni ennek az autónak az adatait?
WF0GXXGBBGDB31006
Előre is köszi!


Karbantartás van épp etisnél.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #37309 Dátum: 2018.08.22 szerda, 09:43:11 »

Van valaki aki etisből le tudja kérdezni ennek az autónak az adatait?
WF0GXXGBBGDB31006
Előre is köszi!


Mondeo 2007-2014, 2.0L Duratorq DOHC(150/163PS)-DW10C, Panther Black (Metallic)
VIN Number:   WF0GXXGBBGDB31006
Registration Number:   xxxxx (rendszámot kihúztam, de tudja az etis, ha kell)
First Registration Date:   30.05.2013
Registration Country:   HU

Primary Features
Build Date:   16.05.2013
Vehicle Line:   Mondeo 2007-2014
Body Style:   4 Door Estate
Version:   Series 60
Engine:   2.0L Duratorq DOHC(150/163PS)-DW10C
Transmission:   6 Speed Manual Transaxle - MMT6
Drive:   LHD FWD
Axle Ratio:   3.688/2.682
Emission:   Stage V Emissions
Air Conditioning:   Dual Zone Auto Temp Control A/C
Territory:   (+)"HU"
Paint:   Panther Black (Metallic)
Interior Fabric:   New York/Lux / Medium LT Stone

Minor Features
 With Standard "B" Pillar Trim
 Less Rear Mudflaps
 Front Door Scuff Plates
 Tailgate Scuff Plate
 Less Cargo Stowage Device
 Less Flexible Stowage
 Less Interior Pack
 Less Front Mudflaps
 With Hill Launch Assist
 With Conventional Tailgate
 With Standard Liftgate
 (-) Version Packages
 Genk Plant Build
 Less Security Lock Group
 Less Special Equipment Package
 Less Fleet Options
 Ford Corporate Badge
 Less Sales Badge
 Less Special Order Paint
 Less SVO Application/Label
 Marketing Level 1
 Full Dress Up RSO Less Rear Spoiler
 (-) SVP
 Safety Pack 1
 Less SIP
 Less Memory Package
 Exterior Paint - Solid
 With Electronic Stability Control
 Less Safety Pack
 Less VP Application Label
 Less Brand Ownership
 Less Fire Extinguisher Fixings
 Less Signal Flare Warning Bracket
 Less Tyre Repair Service Kit
 "D" Pillar Moulded Trim
 "A" Pillar Cloth Trim
 "C" Pillar Molded Trim
 With Global Closing
 Power Front Windows One Touch Up/Do
 With Electric Rear Windows
 With Privacy Glass
 Standard Green Glass Windscreen
 With Fixed Rear Window
 With Heated Windscreen
 With Heated Rear Window
 Less Run Flat System
 With Base Centre Panel
 Less Console Ashtray
 Less Temp Controlled Glove Box
 With Monotone Instrument Panel
 With Padded Dash
 With Standard Overhead Console
 Full Floor Console With Armrest
 Cup Holders (2) - Row 1
 With Footrest
 Front Floor Carpet Mats
 Rear Floor Carpet Mats
 With Sun Blinds
 With Front Door Pull
 With Illuminated Sunvisor - Drivers
 With Illuminated Sunvisor-Passenger
 With Bright Interior Door Handles
 Less Door Trim Panel Insert
 With Level 3 Door Trim Panel
 With Rear Seat Ashtray
 Fixed Front Roof Assist Handle
 With Fixed Rear Roof Assist Handle
 Less Load Rest
 With Luggage Net
 With Load Area Cover
 With Load Space Tie Down Loop
 Less Load Retention Net
 With Load Floor Carpet
 Less First Aid Retain Straps
 Less W.Triangle Retaining Straps
 Less Sun Blinds - 3rd Row
 Less Rear Screen Sun Blinds
 Less Interior Partition
 Less Exterior Chrome Pack
 With Black Gloss Grille
 Grille - Lower Dark
 Roof Rack - Chrome
 Less Exterior Body Mouldings
 Rocker Panel Moulding - VP
 With Titanium Door Frame Mouldings
 Less Auxiliary Roof Rack Crossbars
 Less Spoiler
 Less Interior Aux R/View Mirror
 Electric Operated Rear View Mirror
 Dual Power/Htd/Fold/Pud Lamp Mirror
 With Body Coloured Exterior Mirror
 With Driver Seat Back Map Pocket
 Passenger Seat Back Map Pocket
 Less Drivers Seat Fold Down Table
 Less Under Seat Stowage Facility
 Less Ski Bag Provision
 With Front 4 Way Headrest
 Less Passenger Seat
 Less LH Lumbar Support
 Less RH Lumbar Support
 Less Special Seat Covers
 Less Special Front Seat Covers
 Less Special Rear Seat Covers
 Less Rear Seat Cushion
 With Split Fold-Down Rear Seat
 With 2 Way Adjustable Rear Headrest
 With Rear Seat Centre Armrest
 With Rear Center Head Restraint
 With Drivers Manual Lumbar Support
 With Passengers Man Lumbar Support
 Driver Heated Seat-Variable Temp
 With Heated Pass Seat-Variable Temp
 Heated Rear Seat - Variable Temp
 Less Seat Belt Warning Light/Chime
 2nd Row Seat 60/40 (3 P) - Folding
 Less Child Integrated Seat
 With Driver 2 Way Pwr.Seat Adjuster
 With Pass 2 Way Manual Seat Adjust
 Less Rear Seat Armrest Packs
 Less Trailer Coupling
 Heater Controls Alt A
 Body Coloured Exterior Door Handle
 Body Coloured Tailgate Handle
 With Leather Gear Shift Knob
 Soft Feel Gear Shift Boot
 Child Proof RR Door Lock + Elec Rel
 With Remote Controlled Tailgate Release
 Power Door Lock With Elec Release
 Keyfree System
 With Keyless Entry System
 With Int. Rear Window Wiper/Washer
 With Automatic Windscreen Wiper
 With Heated Washer Jet
 Less Headlamp Washer/Wiper
 Less Sun Roof
 Less Front Bumper Sensor Device
 Front Bumper Body Coloured Plastic
 Less Front Bumper Impact Pads
 Bumper Extension - Front-VP
 Rear Bumper Body Coloured Plastic
 Less Rear Bumper Impact Pads
 With Rear Bumper Skirt
 Air Curtain Restraint LH
 Air Curtain Restraint RH
 Inflatable Knee Bolsters - Driver
 With Beltminder
 With 3 Point Seat Belts
 With Inertia Front Seat Belt
 Retractable Rear Seat Belt-3Point
 Less Rear Seat Belt Mountings
 With Smart Drivers Airbag Restraint
 With Smart Passngr Airbag Restraint
 With Side Air Bag - Drivers Side
 With Side Air Bag - Passenger Side
 Less Passenger Air Bag Deactivation
 With Isofix Hard Point Attachment
 With Manual Adjust Frt.S.Belt Mount
 Spare Wheel - Mini Steel
 With Tyre Pressure Sensors
 With Standard Rear Shock Absorbers
 6.5 x 16" Wheel Style L
 Limited Service Mini Spare Tyre
 With Standard Tyre Tread - Front
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Less Wheel Covers
 Locking Wheel Nuts
 With Kysor Radiator Shutter
 Less Frame Mounted Fuel Filter
 With Preprogrammed Speed Limit
 Cold Start -25 Deg C
 Standard Electric Starter Motor
 With Standard Suspension
 Less Attitude/Ride Height Pack
 Front Spring Load Class-P
 Rear Spring Load Class-Q
 Single Exhaust
 With Chrome Exhaust Pipe Extension
 With Leather Handbrake Grip
 With Mechanical Parking Brake
 With 4 Wheel Disc-Brake
 Less Collision Mitigation System
 With Brake Emergency Assist
 4 Wheel Anti-Lock Braking System
 Less ABS-Hill Descent Control
 Less Electronc Stability Brake Cntl
 3.58/1.86/1.19/0.87/0.94/0.79
 Less Skid Plates
 Sports Front Seat
 Less Rear Comp Duct
 Less Air Purifier Sensor
 With Pollen Filter
 Less Heater
 Less Air Conditioning
 With 70 Litre Fuel Tank
 Fuel Water Separator - Unheated
 Fuel Tank Flap - Locking
 With Diesel Fuel Capability
 Less Gaseous Prep Pack
 With Low Sulfur Diesel Fuel Content
 With Fixed Foot Pedals
 Standard Foot Pedal Pad Design
 With Power Steering(Fixed Ratio)
 With Manual Tilt/Slide Stg Column
 Soft Feel Type Steering Wheel
 Less Heated Steering Wheel
 Less Electronic Speed Limitation
 With Speed Control
 Less Steering Wheel Gear Selector
 With Supplemental Air Heater
 Less Auxiliary Hot Water Heater
 Conventional Instruments - Level 3
 With Instrument Cluster - Rheostat
 With KMH/MPH Speedometer
 With Trip Computer
 7000 RPM Tachometer
 Less Navigation Disk
 Less Navigation Data
 Lane Departure Warning System
 Less Speed Audible Warning Device
 BIS W/Radar-BLIS/CAN LED
 Less Anti-Theft Alarm
 With Safeguard Anti-Theft Sys(Pats)
 Less Vehicle Tilt Sensing
 With Rear Parking Aid
 With Front Parking Aid
 80 AH Battery
 With Radio Pre-Equipment Pack 1
 Less Auxiliary Compact Disc Player
 With A/V Jack
 BT/VC Phone Interface + USB Connect
 Diversity Antenna
 High Level With CD And AM/FM Radio
 Less Diversity Antenna
 Less Upgraded Sound System
 With 9 Radio Speakers
 Less Telephone Preparation Pack
 Less Television Package
 Less Family Entertainment System
 Less Sync
 Voice Activated Module - British
 Less Voice Input System
 With Steering Wheel Radio Controls
 Less Column Stalk Radio Controls
 Electrical Outlet
 Less Power Point Plug
 Less Camera
 With Auto Headlamps
 With Halogen Headlamp
 DTRL Lamp Lit In Pos 0 And Pos
 With Front Fog Lamps
 With Frt Door Edge Warn Reflectors
 Less Cornering Lamp
 With Footwell Lights
 With Submarine Lighting-Interior
 With Courtesy Light Delay
 With 2nd Row Reading Lamps
 With Glove Box Illumination
 Load Cmpt Light-Indep I/P SW
 With High Mounted Stop Lamp
 Less Parking Brake Warning Lamp
 With Front Headlamp Levelling
 With Automatic Headlamp On/Off


Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37310 Dátum: 2018.08.22 szerda, 11:10:11 »

Mondeo 2007-2014, 2.0L Duratorq DOHC(150/163PS)-DW10C, Panther Black (Metallic)
VIN Number:   WF0GXXGBBGDB31006
Registration Number:   xxxxx (rendszámot kihúztam, de tudja az etis, ha kell)
First Registration Date:   30.05.2013
Registration Country:   HU
Köszönöm!  worship
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37311 Dátum: 2018.08.22 szerda, 11:27:04 »

Karbantartás van épp etisnél.
És neked is köszi!  worship
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37312 Dátum: 2018.08.22 szerda, 19:58:58 »

Légyszi nézzetek már rá erre a hirdetésre:
https://joautok.hu/hasznaltauto/ford/mondeo/mondeo-kombi-20-tdci-titanium-5/ucgadab/
Ez volt aminek kértem a felszereltségét az etisből. Ha bármi megjegyzésetek van szívesen fogadom. Köszönöm!
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37313 Dátum: 2018.08.22 szerda, 21:15:37 »

Légyszi nézzetek már rá erre a hirdetésre:
https://joautok.hu/hasznaltauto/ford/mondeo/mondeo-kombi-20-tdci-titanium-5/ucgadab/
Ez volt aminek kértem a felszereltségét az etisből. Ha bármi megjegyzésetek van szívesen fogadom. Köszönöm!


Egy megnézést megér.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
evola78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


E-mail
« Új hozzászólás #37314 Dátum: 2018.08.22 szerda, 21:39:48 »

Sziasztok!

2013 májusi MK4 Mondeo-val van Bluetooth kihangosító gondom..
Ha Bluetooth-on keresztül csatlakoztatom a telefonom az autóhoz, 2 telefon esetében is a hívott felek minden egyes alkalommal panaszkodnak a hívás minőségére.
Alig értenek, hallanak engem, illetve azt mondják mintha valami nagy teremből beszélnék, zajos, és visszhangos a hang.
Van erre valami okosság merre induljak el ezzel a gonddal?
Mikrofon lehet rossz a kocsiban?
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 TDCI 2013.05  (200LE)
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #37315 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 15:58:40 »

Sárvédő műanyag dobbetétet nézd meg nagyon alaposan.
Alul a kocsi közepe felé van rajta lelógó légterelő, nekem az volt elrepedve és a szél rezegtette.
A repedt részeket ledaraboltam, jobb lett, de véglegesen a csere oldotta csak meg.
Meg a rögzítő patentokat.


Sziasztok szakik.  wave
Szerintem errefelé van sok fiatalabb, és kicsit idősebb sokat látott emberke.
Hátha már találkozott valaki a következö problémával.
Mk4. 1.6 benzin 2014. Kombi. (bár szerintem ez igazából lényegtelen)
Mindennapos használatban van az autó bár naponta nem túl sok kilóméterrel. Egyszer elvittem olajcserére (szakszerviz) előtte sohasem hallottam de utánna igen.
120 km/h- ig semmi de kb 120 km/h felett az eleje felöl érdekes "morgás" hallatszik. De nem mindig. Olyan mint ha a kerék élérne valami műanyagot.
Jön-megy ez a hang. Minél gyorsabban megyek annál erőseb a hang. Már többször is megnéztem de nem látok semmit. Gumi nem ér el semmit, csapágyak jók! Én a motorvédő alsó lemezre tippelnék, hogy azt rezegteti meg a szél. Nincs eltörve. Most rendeltem hozzá új csavarokat és olyan műanyag ágyat amibe belül a csavar. Gondoltam kicserélem hátha elfáradtak és már nem tartja úgy a lemezt.

Valakinek valami tippje véleménye?
A vigyem vissza a szakszervizbe és egyéb okos válaszokat mellőzétek.  worship

Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Buci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #37316 Dátum: 2018.08.26 vasárnap, 12:07:01 »

Sziasztok!
Valahova elkevertem a kocsi szervizkönyvét. Milyen lehetőségek vannak,hogy lekérdezhessem ha szükség van rá akár a rádió kódot vagy a kocsi szerviz előéletét? Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37317 Dátum: 2018.08.26 vasárnap, 12:17:56 »

Sziasztok!
Valahova elkevertem a kocsi szervizkönyvét. Milyen lehetőségek vannak,hogy lekérdezhessem ha szükség van rá akár a rádió kódot vagy a kocsi szerviz előéletét? Előre is köszi a válaszokat.
beballagsz egy szervízbe,igazolod, hogy te vagy a tulaj,és mindent megtudhatsz,amit a szerviz tud...legyen az bármi vagy semmi...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PeterHz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #37318 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 09:21:52 »

Sziasztok!

A kocsim Alsóörsön ment el betegszabira, ebben kéne nekem segítség, ötlet.
https://hmp.me/b7j9
Az biztos, hogy izzítógyertya vezérlés felújítás kell, izzítógyertya csere, ill. a porlasztó csúcsokat is meg kell lessem.
A részecskeszűrőt is el kell vinnem tisztítatni.

Mivel tele van hibakóddal a kocsi és el sem indul, így esélyem sincs elvinni egy normális szervízbe.
Abban reménykedem, hogy van valaki szaki aki tud nekem tanácsot adni, hogy hogyan álljak neki ezeket házilag (minden szerszámom van) kiszedni, aztán beszerezni az új/felújított alkatrészeket és visszatenni. Akna, emelő is van.

350 ezer + km van benne, de nagyon jól szolgált mind a munkában mind a magánéletben, nem akarom magára hagyni.
Budapesten van egy jó kapcsolatom külföldi bontott alkatrészekre Fordhoz, szóval azt hiszem nekivágok. (egyébként hajómotorokat is kell szerelnem a munkám során, nem ez a legfőbb terület, de azt gondolom, nem lesz gond)

Itt is vagy privát üzenetben várom az önzetlen ötletelőket. Aztán arra gondoltam, hogy jól dokumentálva az egész procedurát felteszem ide.

Üdv,
Naplózva

Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 140 LE Trendline - 2008
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #37319 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 11:34:23 »

Én szeretek úgy hibát javítani, ha tudom, mire lövök. Ha van minden cserealkatrész, és még idő is, akkor is érdekelne, hogy mi volt a probléma igazi oka. Én szívesen olvasnám a kálváriádat, és kifejezetten örülnék sok képnek. Jó kis közös agyalás lesz ez Smiley

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
PeterHz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #37320 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 11:53:23 »

Hát ez az. Időm van. Volt egy *** szervízben a kocsi több mint egy hónapig, utána rosszabb volt amikor elhoztam. Hogy-hogy nem a generátor csapágyai tönkrementek a szervízelés alatt...szóval, ha egy hónap alatt, munkaidő után, GoPro-val és mobilal felszerelkezve dokumentációt tudok készíteni...az jó lenne.

Vitorlázó klubtársam elég pontos diagnózist adott, szerinte az izzítógyertyától indul a gebasz és nem indul be a regenerálás.

Én szeretek úgy hibát javítani, ha tudom, mire lövök. Ha van minden cserealkatrész, és még idő is, akkor is érdekelne, hogy mi volt a probléma igazi oka. Én szívesen olvasnám a kálváriádat, és kifejezetten örülnék sok képnek. Jó kis közös agyalás lesz ez Smiley

Bonca
Naplózva

Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 140 LE Trendline - 2008
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37321 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 12:11:34 »

beballagsz egy szervízbe,igazolod, hogy te vagy a tulaj,és mindent megtudhatsz,amit a szerviz tud...legyen az bármi vagy semmi...

Szia Alf,

Ezzel azért vitatkoznék. Nálam van ugyan szervizkönyv a kocsihoz, de abban csak kódok, a megrendelt javítások azonosítói szerepelnek ergo nem tudod meg valóban mit, mikor cseréltek a kocsiba / javítottak a kasznin a szervizkönyv alapján. Ezért miután megvettem a kocsit elmentem a lágymányosi hídnál levő márkaszervizbe, mert az ő egyik szervizükbe hordták a kocsit javíttatni a szervizkönyv szerint, hogy megtudjak ezt-azt a kocsiról. Szóban segítőkészek voltak, de írásban semmit nem szerettek volna odaadni (nekem elektronikusan is megfelelt volna), mondván "semmi közöm azokhoz a dolgokhoz, amiket az előző tulaj javíttatott rajta, mert akkor nem én voltam a tulaj, forduljak az előző tulajhoz bizalommal...egyébként már úgy is megvettem a kocsit, valószínűleg csak azért kell nekem a
szervizlista, hogy megnyugtassam a lelkem, hogy milyen tuti vételt csináltam."

Nyilván azért mentem oda, mert szerettem volna tudni pl, hogy milyen sérülései voltak a kocsinak mert láttam a szervizkönyvben, hogy 2x fényezték és szélvédőt is cseréltek benne (carglas-os), valamint, hogy amit lehet megtudjak a kocsiról.

Sok minden eszembe jutott, amit meg akartam kérdezni (vezérlés mikor volt cserélve, klíma stb) ezekre szóban többnyire kaptam választ, de sok minden nem jutott eszembe, valamint a kasznit érintő kérdésekre pl csak általános választ kaptam, hogy sérült volt az oldala, de javították, de konkrétumot nem mondtak.


Üdv: repepe




Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37322 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 12:26:06 »

Hát ez az. Időm van. Volt egy *** szervízben a kocsi több mint egy hónapig, utána rosszabb volt amikor elhoztam. Hogy-hogy nem a generátor csapágyai tönkrementek a szervízelés alatt...szóval, ha egy hónap alatt, munkaidő után, GoPro-val és mobilal felszerelkezve dokumentációt tudok készíteni...az jó lenne.

Vitorlázó klubtársam elég pontos diagnózist adott, szerinte az izzítógyertyától indul a gebasz és nem indul be a regenerálás.

vélemény alapján ne indulj el.
Szerezz egy diagnosztikai eszközt, vagy olyat akinek van.A te autódban ha xarok az izzítók, akkor is lefut(lekell fusson) a regeneráció.
Inkább a nyomáskülönbség szenzor lehet a ludas,vagy a csővezetékei.Na innentőlé kezdve semminek ne állj neki diag nélkül.
Az sem biztos, hogy a csúcsokkal baj van, de ahhoz is jóljön a diag alap szinten.
Délpesten tudok segíteni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37323 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 12:27:45 »

Szia Alf,

Ezzel azért vitatkoznék. Nálam van ugyan szervizkönyv a kocsihoz, de abban csak kódok, a megrendelt javítások azonosítói szerepelnek ergo nem tudod meg valóban mit, mikor cseréltek a kocsiba / javítottak a kasznin a szervizkönyv alapján. Ezért miután megvettem a kocsit elmentem a lágymányosi hídnál levő márkaszervizbe, mert az ő egyik szervizükbe hordták a kocsit javíttatni a szervizkönyv szerint, hogy megtudjak ezt-azt a kocsiról. Szóban segítőkészek voltak, de írásban semmit nem szerettek volna odaadni (nekem elektronikusan is megfelelt volna), mondván "semmi közöm azokhoz a dolgokhoz, amiket az előző tulaj javíttatott rajta, mert akkor nem én voltam a tulaj, forduljak az előző tulajhoz bizalommal...egyébként már úgy is megvettem a kocsit, valószínűleg csak azért kell nekem a
szervizlista, hogy megnyugtassam a lelkem, hogy milyen tuti vételt csináltam."

Nyilván azért mentem oda, mert szerettem volna tudni pl, hogy milyen sérülései voltak a kocsinak mert láttam a szervizkönyvben, hogy 2x fényezték és szélvédőt is cseréltek benne (carglas-os), valamint, hogy amit lehet megtudjak a kocsiról.

Sok minden eszembe jutott, amit meg akartam kérdezni (vezérlés mikor volt cserélve, klíma stb) ezekre szóban többnyire kaptam választ, de sok minden nem jutott eszembe, valamint a kasznit érintő kérdésekre pl csak általános választ kaptam, hogy sérült volt az oldala, de javították, de konkrétumot nem mondtak.


Üdv: repepe





Nem is értelek.ezzel szerintem nem érdemes vitába szállni: "...legyen az bármi vagy semmi..."   nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37324 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 12:47:15 »

Nem is értelek.ezzel szerintem nem érdemes vitába szállni: "...legyen az bármi vagy semmi..."   nemtudom

Szia Alf,

Nem vitaindítónak szántam csupán nem értem a szerviz hozzáállását, miszerint semmi közöm az előttem levő tulaj idején történt javításokhoz.

Más.

Tudnál valakit ajánlani BP XI. kerület környékén aki meg tudja javítani a klímámat?- privátban is jöhet.
Még mindíg fennáll az alapjáraton meleg motornál nem hűt rendesen jelenség.

Köszönöm!

Üdv: repepe
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
PeterHz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #37325 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 13:13:27 »

Köszi!
Van diagnosztika, azzal nem lesz gond, de most már végigellenörzök mindent felmerült hibát, gyanút, mert már ott tart a dolog, hogy mindenre hibát dobál fel, ez elejétől kezdem.

vélemény alapján ne indulj el.
Szerezz egy diagnosztikai eszközt, vagy olyat akinek van.A te autódban ha xarok az izzítók, akkor is lefut(lekell fusson) a regeneráció.
Inkább a nyomáskülönbség szenzor lehet a ludas,vagy a csővezetékei.Na innentőlé kezdve semminek ne állj neki diag nélkül.
Az sem biztos, hogy a csúcsokkal baj van, de ahhoz is jóljön a diag alap szinten.
Délpesten tudok segíteni...
Naplózva

Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 140 LE Trendline - 2008
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37326 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 17:44:20 »

Szia Alf,

Nem vitaindítónak szántam csupán nem értem a szerviz hozzáállását, miszerint semmi közöm az előttem levő tulaj idején történt javításokhoz.

Más.

Tudnál valakit ajánlani BP XI. kerület környékén aki meg tudja javítani a klímámat?- privátban is jöhet.
Még mindíg fennáll az alapjáraton meleg motornál nem hűt rendesen jelenség.

Köszönöm!

Üdv: repepe
nemrég valakinek megoldódott a helyes gázmennyiség betöltésével.
de okozhatja a klímakuplung ütése is.
Sajnos én is csak a netet tudom használni,hogy arrafelé ki foglalkozik ilyennel.
http://slusszplussz.hu/
http://www.autoklima-toltes.hu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37327 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 17:46:21 »

Köszi!
Van diagnosztika, azzal nem lesz gond, de most már végigellenörzök mindent felmerült hibát, gyanút, mert már ott tart a dolog, hogy mindenre hibát dobál fel, ez elejétől kezdem.

Két féle eszközzel érdemes nekiállni.A többi nem tipuspecifikus.
1. IDS illetve IDS klón(ok)
2.Elm327+Forscan+lapos

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PeterHz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #37328 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 18:48:01 »

Ez? (és mi a lapos?)

https://www.ebay.com/itm/odified-ELM327-USB-Ford-Elmconfig-Focccus-Forscan-Focus-Smax-Mondeo-Kuga-CMax/253699943419?hash=item3b11b1ebfb:g:CAwAAOSwF91bfQdx

Két féle eszközzel érdemes nekiállni.A többi nem tipuspecifikus.
1. IDS illetve IDS klón(ok)
2.Elm327+Forscan+lapos


« Utoljára szerkesztve: 2018.08.27 hétfő, 18:58:29 írta PeterHz » Naplózva

Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 140 LE Trendline - 2008
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37329 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 19:29:26 »

nemrég valakinek megoldódott a helyes gázmennyiség betöltésével.
de okozhatja a klímakuplung ütése is.
Sajnos én is csak a netet tudom használni,hogy arrafelé ki foglalkozik ilyennel.
http://slusszplussz.hu/
http://www.autoklima-toltes.hu/

Én voltam, de sajnos nem oldódott meg. Kb. 30 fok fölött alapjáraton 1-2perc után meghal, és csak akkor indul el, amikor elkezdek haladni vele.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37330 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 19:45:48 »

Én voltam, de sajnos nem oldódott meg. Kb. 30 fok fölött alapjáraton 1-2perc után meghal, és csak akkor indul el, amikor elkezdek haladni vele.
mégis érdemes lesz megnézni a helyes légrést a kuplungnál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37331 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 19:47:27 »

igen.
lapos= laptop,mert a mobilverzió BT-tal kevesebbet tud.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37332 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 19:52:20 »


lapos = laptop

azt tudni kell ha magad akarsz izzitogertyat cserelni, hogy megeshet hogy beletorik
Naplózva

Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37333 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 20:27:52 »

lapos = laptop

azt tudni kell ha magad akarsz izzitogertyat cserelni, hogy megeshet hogy beletorik

van vmi trükk h ne törjön bele?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37334 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 21:00:48 »

Hali!

Mi okozhat olyan jelenséget, h néha hirtelen kormányfordításnál (pl. körforgalomból kifele) hirtelen felvillan a kézifék jelző (nincs behúzva Cheesy ), majd elillan. Továbbá néha a légzsákvisszajelző is felvillan, majd 1-2 inditast követően offolódik. Ötletek? :/
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37335 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 21:01:09 »

mégis érdemes lesz megnézni a helyes légrést a kuplungnál.

Szeretnéd megvizsgálni a legrését?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37336 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 21:02:00 »

Hali!

Mi okozhat olyan jelenséget, h néha hirtelen kormányfordításnál (pl. körforgalomból kifele) hirtelen felvillan a kézifék jelző (nincs behúzva Cheesy ), majd elillan. Továbbá néha a légzsákvisszajelző is felvillan, majd 1-2 inditast követően offolódik. Ötletek? :/

Kevés a fékfolyadék. Xarrá kopott a tárcsa és a betét, vagy ereszt
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37337 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 21:41:56 »

Kevés a fékfolyadék. Xarrá kopott a tárcsa és a betét, vagy ereszt

Köszi! Akkor csekkolom majd. A betét-tárcsa jónak tűnt, ahogy rémlik...

A másik dologra valami tipp?
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37338 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 23:06:03 »

van vmi trükk h ne törjön bele?

passz, nem vagyok szerelo, ezert olyanra bizom majd, ha odajutok aki mar csinalt parat es tudja a buktatokat
Naplózva

fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #37339 Dátum: 2018.08.28 kedd, 10:25:50 »

passz, nem vagyok szerelo, ezert olyanra bizom majd, ha odajutok aki mar csinalt parat es tudja a buktatokat
Én még nem csináltam (sőt, S-Maxon annyira nem lehet hozzáférni, hogy megpróbálni sem fogom), de ha igazán szakszerű akarsz lenni: https://youtu.be/W9lzWWGj8LM
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ferike18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #37340 Dátum: 2018.08.28 kedd, 11:14:49 »

Sziasztok!

2010-es 2.0 tdci Ford S-max van Powershift váltóva. Nagyobb kigyorsításnál vagy sebességnél több hibaüzenet is megjelenik. Engine Malfunction, Transmission limited Function, ESP lámpa is világít. Megállás, újraindítás, minden tökéletes. Mindaddig amíg 80 km elérem.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37341 Dátum: 2018.08.28 kedd, 11:27:56 »

Ismeri valaki Győrben a Clean Carst? Kinéztem náluk egy autót (https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_titanium-s_nteto_kylg_xenon_navi_kamera_u-13265354

Az ülések alapján akár még hihető is lenne a km. Kintről behozott és szervizkönyve van. Ha le tudják kérdezni a szervíztörténetet márkaszervízben akkor jó. Elküldték az alvázszámot, de gondolom az alapján nekem semmit se fog mondani egy szerviz. A céget 4 éve alapították annyit sikerült találnom a neten róluk. Elmegyek megnézni, csak hátha valaki tud róluk valamit, esetleg vett tőlük autót.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37342 Dátum: 2018.08.28 kedd, 11:53:03 »

Sziasztok!

2010-es 2.0 tdci Ford S-max van Powershift váltóva. Nagyobb kigyorsításnál vagy sebességnél több hibaüzenet is megjelenik. Engine Malfunction, Transmission limited Function, ESP lámpa is világít. Megállás, újraindítás, minden tökéletes. Mindaddig amíg 80 km elérem.
szia.diagnosztika nélkül nem lehet semmit kezdeni.Keress valakit,aki a környékeden tud IDS-el vagy Forscan-el hibakódot olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37343 Dátum: 2018.08.28 kedd, 18:38:35 »

Sziasztok,

A mai nappal egy beltérrel kapcsolatos kérdés fogalmazódott meg bennem, amit egy tipikus Ford hiba inspirált (a feleségem 1-es Fókáján is előjött ugyanez).
Mit lehet csinálni ha a lehajtható napellenző kipattintható oldalának a "tengelyéről" elkezdett lemállani a gumi?

Csak napellenző csere segít, vagy van valamilyen bejáratott, használható workaround a javításra?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37344 Dátum: 2018.08.28 kedd, 18:48:54 »

Sziasztok,

A mai nappal egy beltérrel kapcsolatos kérdés fogalmazódott meg bennem, amit egy tipikus Ford hiba inspirált (a feleségem 1-es Fókáján is előjött ugyanez).
Mit lehet csinálni ha a lehajtható napellenző kipattintható oldalának a "tengelyéről" elkezdett lemállani a gumi?

Csak napellenző csere segít, vagy van valamilyen bejáratott, használható workaround a javításra?

Én ilyen 3M-es ragasztószalaggal tekertem újat a fém tengelyre a Fokában.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PeterHz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #37345 Dátum: 2018.08.28 kedd, 19:18:19 »

Igen, ezt nekem is mondtak mar

lapos = laptop

azt tudni kell ha magad akarsz izzitogertyat cserelni, hogy megeshet hogy beletorik
Naplózva

Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 140 LE Trendline - 2008
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37346 Dátum: 2018.08.28 kedd, 21:15:52 »

Én még nem csináltam (sőt, S-Maxon annyira nem lehet hozzáférni, hogy megpróbálni sem fogom), de ha igazán szakszerű akarsz lenni: https://youtu.be/W9lzWWGj8LM


 eljen Ez jó ötlet!
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37347 Dátum: 2018.08.29 szerda, 00:23:12 »

Én még nem csináltam (sőt, S-Maxon annyira nem lehet hozzáférni, hogy megpróbálni sem fogom), de ha igazán szakszerű akarsz lenni: https://youtu.be/W9lzWWGj8LM


ez jo kis video , koszi
Naplózva

PeterHz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #37348 Dátum: 2018.08.29 szerda, 02:57:30 »

Ez jó nagyon. Köszi!

Én még nem csináltam (sőt, S-Maxon annyira nem lehet hozzáférni, hogy megpróbálni sem fogom), de ha igazán szakszerű akarsz lenni: https://youtu.be/W9lzWWGj8LM

Naplózva

Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 140 LE Trendline - 2008
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #37349 Dátum: 2018.08.29 szerda, 04:44:35 »

Ez jó nagyon. Köszi!

Nekem cseréltek mondeon. Ott nincs hely ennyit játszani vele. 205000nél simán kijött mindegyik.NGK lett berakva újként. Mondjuk annyiba volt nálam jobb helyzet a cseréhez,hogy elvetemedett a kipufogo leömlő.....ami le lett bontva alulról.turbóstól,mindenestől. ott maradt hely játszani az izzítókkal.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 740 741 742 743 744 745 746 [747] 748 749 750 751 752 753 754 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.