Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:23:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 749 750 [751] 752 753 754 755 756 757 758 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12016018 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37500 Dátum: 2018.11.14 szerda, 09:42:30 »

Írj alvázszámot, aztán megnézem, hogy picicica+tecdoc mit mond.

Bár lehet, hogy nem is kell: https://ibb.co/hOTas0

(Tévedés jogát fenntartom.)
WF0DXXGBBDCG83030

Én is erre jutottam, de nem mindenhol egyértelmű sajnos.

200.000 km-es vezérlés cserénél elég ezeket cserélni vagy kell még vmit?
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.14 szerda, 09:47:16 írta Toto00 » Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37501 Dátum: 2018.11.14 szerda, 09:57:56 »

Nem szemrehányásként, de itt már meg is kaptam...  taps

Nem azért kaptad meg a választ, mert beírtad még egy topikba a kérdésed.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37502 Dátum: 2018.11.14 szerda, 10:30:17 »

WF0DXXGBBDCG83030

Én is erre jutottam, de nem mindenhol egyértelmű sajnos.

200.000 km-es vezérlés cserénél elég ezeket cserélni vagy kell még vmit?


A szíj Finis száma 1707030. Erre az 5672XS szíjat dobja Gates-ból.
Vízpumpa 1727556. Erre Gates-ből WP0092 jön.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37503 Dátum: 2018.11.14 szerda, 10:32:49 »

A szíj Finis száma 1707030. Erre az 5672XS szíjat dobja Gates-ból.
Vízpumpa 1727556. Erre Gates-ből WP0092 jön.

Akkor az lesz amire tippeltem. Köszön a segítséget!
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37504 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 22:06:49 »

Vezérlés cserére van valaki szakember akit ajánlanátok? Márkaszervízbe nem szívesen viszem az autót, mert eddigi tapasztalatom, hogy az csak lehúzás. Alkatrészeket már beszereztem.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37505 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 22:16:20 »

Vezérlés cserére van valaki szakember akit ajánlanátok? Márkaszervízbe nem szívesen viszem az autót, mert eddigi tapasztalatom, hogy az csak lehúzás. Alkatrészeket már beszereztem.

18. ker?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37506 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 22:23:13 »

18. ker?
minden megoldható, csak tényleg jó legyen, mert a vezérlés az nem az amit "filccel összejelölöm és jó lesz az úgy" módszerrel kellene cseréni...
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37507 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 22:28:45 »

minden megoldható, csak tényleg jó legyen, mert a vezérlés az nem az amit "filccel összejelölöm és jó lesz az úgy" módszerrel kellene cseréni...

PÜ.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37508 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 22:31:41 »

Vezérlés cserére van valaki szakember akit ajánlanátok? Márkaszervízbe nem szívesen viszem az autót, mert eddigi tapasztalatom, hogy az csak lehúzás. Alkatrészeket már beszereztem.
Üllő is jáccik? Csak 20 perccel messzebb, mint a tizen-nyócker...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37509 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 23:55:50 »

Vezérlés cserére van valaki szakember akit ajánlanátok? Márkaszervízbe nem szívesen viszem az autót, mert eddigi tapasztalatom, hogy az csak lehúzás. Alkatrészeket már beszereztem.
innentől indul a buli, normális helyen vezérlésből nem raknak fel hozottat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37510 Dátum: 2018.11.16 péntek, 12:27:58 »

Kb mennyi az a reális összeg amit elkérnek egy vezérlés cseréért, ha viszem az alkatészeket?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37511 Dátum: 2018.11.16 péntek, 12:58:47 »

Kb mennyi az a reális összeg amit elkérnek egy vezérlés cseréért, ha viszem az alkatészeket?

Márkaszerviz 3,3 órát számolt fel rá. Ezt szorozd az éppen aktuális munkadíjjal. Ha viszed az alkatrészeket, akkor értelemszerűen többet fognak kérni munkadíjként.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37512 Dátum: 2018.11.16 péntek, 14:40:36 »

Márkaszerviz 3,3 órát számolt fel rá. Ezt szorozd az éppen aktuális munkadíjjal. Ha viszed az alkatrészeket, akkor értelemszerűen többet fognak kérni munkadíjként.
30-50e kb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #37513 Dátum: 2018.11.16 péntek, 15:23:09 »

Szakszervíz:
Vízpumpa és vezérműszíj készlet      111 900 Ft (nem hozott alkatrészekkel,görgők nélkül)
Gondolom ennél olcsóbb lesz a vége. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37514 Dátum: 2018.11.16 péntek, 15:57:38 »

Vezérlés cserére van valaki szakember akit ajánlanátok? Márkaszervízbe nem szívesen viszem az autót, mert eddigi tapasztalatom, hogy az csak lehúzás. Alkatrészeket már beszereztem.

már ne haragudj! Ezt mire alapozod? Miért lenne lehúzás?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37515 Dátum: 2018.11.16 péntek, 17:35:09 »

már ne haragudj! Ezt mire alapozod? Miért lenne lehúzás?
...mert eddigi tapasztalatom...
Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #37516 Dátum: 2018.11.16 péntek, 17:43:00 »

már ne haragudj! Ezt mire alapozod? Miért lenne lehúzás?

Dupla áron számolják a "gyári" alkatrészeket.
A "jobb" szervizek szintén.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37517 Dátum: 2018.11.16 péntek, 19:14:35 »

Dupla áron számolják a "gyári" alkatrészeket.
A "jobb" szervizek szintén.
A szakszervizek topikba írok, mert ez itt kezd off módra váltani.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #37518 Dátum: 2018.11.16 péntek, 19:25:10 »

Dupla áron számolják a "gyári" alkatrészeket.
A "jobb" szervizek szintén.
pont ezért keresek vkit aki nem duplán számolja....
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37519 Dátum: 2018.11.16 péntek, 20:10:55 »

Dupla áron számolják a "gyári" alkatrészeket.
A "jobb" szervizek szintén.

akkor mi nem tartozunk a "jobb" szervizek közé, pedig 4 márkát viszünk...
bírom az ilyeneket.  taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37520 Dátum: 2018.11.16 péntek, 20:12:10 »

Roll Eyes

olvastam T, de miben merül ki a tapasztalata? fejvakaras
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37521 Dátum: 2018.11.16 péntek, 20:22:21 »

olvastam T, de miben merül ki a tapasztalata? fejvakaras
gondolom megossza a tapasztalatait.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37522 Dátum: 2018.11.16 péntek, 20:30:07 »

olvastam T, de miben merül ki a tapasztalata? fejvakaras

A lehúzásban vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37523 Dátum: 2018.11.16 péntek, 22:30:33 »

gondolom megossza a tapasztalatait.

Ha abból indulsz ki, hogy lassan mindenkinek van egy ismerőse aki hozza neki a bárdiból 40%os kedvességgel az alkatrészeket, ahhoz képest ha listaáron adja a szerviz, az már kb pont duplaár.
És akkor még nem tartunk ott, hogy van hely ahol normakönyv alapján számlázzák a munkadíjat. Roll Eyes
Naplózva
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #37524 Dátum: 2018.11.17 szombat, 09:37:52 »

Vezérlés cserére van valaki szakember akit ajánlanátok? Márkaszervízbe nem szívesen viszem az autót, mert eddigi tapasztalatom, hogy az csak lehúzás. Alkatrészeket már beszereztem.

Ha nem teljesen idegen tőled a szerszám, a legjobban az önkiszolgáló szervizzel járnál. Ott van szakember, aki segít, ha elakadsz, van szerszám, és pontosan az az alkatrész lesz cserélve, amit kicserélsz arra, amit viszel. Ha jól tudom, 3000 Ft/óra körül már van van hely. Vezérlés cserét csináltam én is (segítséggel), és a FAQ-ban van egy útmutató képekkel.

https://info009843.wixsite.com/szmagad/arak

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37525 Dátum: 2018.11.17 szombat, 11:59:21 »

Sziasztok!

Létezik, hogy a 4-5 ajtós Mondeo Mk4 gyári tetőcsomagtartója nem egyezik a kombival? Vettem egy használt gyári tetőcsomagtartót mk4 4 vagy 5 ajtósról, szimpla tetős változathoz és a hátsó ajtó feletti keresztrúd hosszúnak tűnik. Ha valakinek van kombira való tetőcsomagtartója szimpla tetőshöz elcserélném, ha nincs jelentkező, akkor marad a barkács.
A csomagtartó Budapesten van.

Üdv: repepe
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #37526 Dátum: 2018.11.17 szombat, 17:01:25 »

Sziasztok!

Létezik, hogy a 4-5 ajtós Mondeo Mk4 gyári tetőcsomagtartója nem egyezik a kombival? Vettem egy használt gyári tetőcsomagtartót mk4 4 vagy 5 ajtósról, szimpla tetős változathoz és a hátsó ajtó feletti keresztrúd hosszúnak tűnik. Ha valakinek van kombira való tetőcsomagtartója szimpla tetőshöz elcserélném, ha nincs jelentkező, akkor marad a barkács.
A csomagtartó Budapesten van.

Üdv: repepe
Szia.
Tudomásom szerint a 4-5 ajtósoknak egyforma a kombié más.( Focus mk3,Mondeo mk3-nál biztos így van).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37527 Dátum: 2018.11.17 szombat, 17:12:02 »

Szia.
Tudomásom szerint a 4-5 ajtósoknak egyforma a kombié más.( Focus mk3,Mondeo mk3-nál biztos így van).

Szia! Az első hibátlanul passzol, a hátsónál a kereszttartó hosszából első blikkre vágni kell és arrébb fúrni az imbusz csavar lyukait. Holnap világossal jobban szemügyre veszem, felrakom a talpat kereszttartó nélkül, mert ha a talp sem passzol maradéktalanul akkor nincs értelme bíbelődni vele. Ebben az esetben lesz egy eladó gyári 4-5 ajtós MK4-re való, szép állapotú tetőcsomagtartóm...
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.17 szombat, 17:14:33 írta repepe » Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #37528 Dátum: 2018.11.17 szombat, 18:22:44 »

Szia! Az első hibátlanul passzol, a hátsónál a kereszttartó hosszából első blikkre vágni kell és arrébb fúrni az imbusz csavar lyukait. Holnap világossal jobban szemügyre veszem, felrakom a talpat kereszttartó nélkül, mert ha a talp sem passzol maradéktalanul akkor nincs értelme bíbelődni vele. Ebben az esetben lesz egy eladó gyári 4-5 ajtós MK4-re való, szép állapotú tetőcsomagtartóm...

Ha eladod,Akkor a feléből mennyit engedsz?  eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37529 Dátum: 2018.11.17 szombat, 18:24:23 »

Sziasztok!

Létezik, hogy a 4-5 ajtós Mondeo Mk4 gyári tetőcsomagtartója nem egyezik a kombival? Vettem egy használt gyári tetőcsomagtartót mk4 4 vagy 5 ajtósról, szimpla tetős változathoz és a hátsó ajtó feletti keresztrúd hosszúnak tűnik. Ha valakinek van kombira való tetőcsomagtartója szimpla tetőshöz elcserélném, ha nincs jelentkező, akkor marad a barkács.
A csomagtartó Budapesten van.

Üdv: repepe
Szvsz vmi nem gromek a tetőcsomagtartóval. A kombi a hátsó ajtóig tök ugyanaz, mint a 4 és 5 ajtós. Tittának van kombihoz való (tőlem vette  Cheesy), írj rá, hasonlítsátok össze. Persze majd az eredményt írjátok le, mert azért ilyesmi előfordulhat.  
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37530 Dátum: 2018.11.17 szombat, 18:57:01 »

Ha eladod,Akkor a feléből mennyit engedsz?  eplus2 eplus2

Szia,

Igaz ez nem az adok-veszek topic, de ha eladásra kerül a sor, akkor annyit kérek érte, amennyibe nekem is került, ergo akkor 25e pénzért vihető.
Megvan hozzá a nyomatékkulcs és az imbusz kulcs is, viszont csak 1 db kulcs van hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.17 szombat, 19:22:19 írta repepe » Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37531 Dátum: 2018.11.17 szombat, 19:03:55 »

Szvsz vmi nem gromek a tetőcsomagtartóval. A kombi a hátsó ajtóig tök ugyanaz, mint a 4 és 5 ajtós. Tittának van kombihoz való (tőlem vette  Cheesy), írj rá, hasonlítsátok össze. Persze majd az eredményt írjátok le, mert azért ilyesmi előfordulhat.  

Szia,

Köszönöm a tippet, ha nem jutok vele holnap dűlőre, megkeresem Tittát.
A kaszni különbségekre visszatérve, ha nézel 4-5 ajtós és kombi fényképeket, azokon látszik, hogy a 4-5 ajtósnak már lefelé ível a teteje hátrafelé, de az ajtókeret biztosan, míg a kombinak nem. A kombinál a hátsó ajtó teteje szinte egyenes. Persze utólag már én is látom a különbséget. Ahogy gyorsban felpróbáltam  a hátsó ajtónál a tetőre jól illeszkedik a talp, azonban a kis lemezke íve (hajlítása), ami beakad a lyukba az ajtókereten nem 100%, hogy passzol, mert amikor rajta volt a kereszttartó nem ült be rendesen a helyére és nyomta a becsukott ajtó szigetelő gumiját. Holnap okosabb leszek ha rápróbáltam csak a talpat kereszttartó nélkül.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.17 szombat, 19:07:17 írta repepe » Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37532 Dátum: 2018.11.17 szombat, 22:14:08 »

Akkor mibe teszik a használt motorolajat?  eplus2 vagy maradt a pihentetés és visszaöntés?  hehe
tőle kérdezd, ott a száma vigyor3

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_ecoboost_ghia_powershift-13654810

ráadásul ez az "álítólag nem gyulladós 2.0"...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37533 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 15:37:51 »

Szia,

Köszönöm a tippet, ha nem jutok vele holnap dűlőre, megkeresem Tittát.
A kaszni különbségekre visszatérve, ha nézel 4-5 ajtós és kombi fényképeket, azokon látszik, hogy a 4-5 ajtósnak már lefelé ível a teteje hátrafelé, de az ajtókeret biztosan, míg a kombinak nem. A kombinál a hátsó ajtó teteje szinte egyenes. Persze utólag már én is látom a különbséget. Ahogy gyorsban felpróbáltam  a hátsó ajtónál a tetőre jól illeszkedik a talp, azonban a kis lemezke íve (hajlítása), ami beakad a lyukba az ajtókereten nem 100%, hogy passzol, mert amikor rajta volt a kereszttartó nem ült be rendesen a helyére és nyomta a becsukott ajtó szigetelő gumiját. Holnap okosabb leszek ha rápróbáltam csak a talpat kereszttartó nélkül.

Sziasztok,

Mivel a talpak illeszkednek, bár a hátsó lehetne kicsit passzentosabb is a kéderguminál, úgy néz ki, hogy marad a csomagtartó.









Méréseim alapján 4cm-rel hosszabb az 5 ajtós tetőcsomagtartó hátsó alu kereszttartója a kelleténél.(Illetve a kombié 4cm-rel rövidebb.)


Mérés közben kipróbáltam, hogy 1 csavarlyukkal arrébb rögzíteném a talpat a kereszttartóhoz egy csavarral és arra jutottam, hogy ez a méret tökéletes.

Itt még a gyári 2 csavaros rögzítéssel és pozición a talprögzítés a kereszttartón:


Itt pedig már átcsavaroztam 1 lyukkal arrébb:


Ekkor jöttem rá, hogy nem kell levágni a kereszttartó hosszából mert elfér a burkolat alatt, csupán a felső felét kell lemunkálni annyira, hogy a zárható talpburkolatot rá lehessen tenni. Kis barkácsolás után sikerült az alu kereszttartó egyik végén kereszttartó tetejét szögben lemunkálni a kereszttartó megrövidítése nélkül és az egyik talptartó lyukat azon az oldalon arrébb fúrni az alu kereszttartóba.:





Mivel a zárakasztó lemez 1,5mm-rel feljebb került, kellett egy kicsit hajlítani rajta lefelé, hogy a burkolat zárja passzos legyen:



Jelen állapotában mivel nem vágtam el az alu kereszttartó hosszából jó a csomagtartó kombira és 4-5 ajtósra is. Ahol meg kellett faragni a tetejét az alu kereszttartónak azt pedig takarja a műanyag borítás.

És végül fenn a kombin az 5 ajtós tetőcsomagtartó:




Most már csak egy kérdésem maradt. Vajon Mister Minute-ben tudnak csomagtartó zár kulcsot másolni?


Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37534 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 20:54:50 »


Most már csak egy kérdésem maradt. Vajon Mister Minute-ben tudnak csomagtartó zár kulcsot másolni?



  taps taps
Elméletileg, ha gyári, akkor a thule gyártja. Bár a formák különbözőek, a zár szvsz egyen. Van rajta egy háromjegyű szám, szerintem a thule tud adni hozzá pótkulcsot.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37535 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 21:08:53 »

  taps taps
Elméletileg, ha gyári, akkor a thule gyártja. Bár a formák különbözőek, a zár szvsz egyen. Van rajta egy háromjegyű szám, szerintem a thule tud adni hozzá pótkulcsot.

Köszi, holnap rápróbálok a Thule-nál.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37536 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 21:24:30 »

Köszi, holnap rápróbálok a Thule-nál.


Bőven elég elmenni a miszterminitybe... ez ez lhőxar kulcs... egy datab lemezből is kifaragom neked.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37537 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 18:35:42 »

Bőven elég elmenni a miszterminitybe... ez ez lhőxar kulcs... egy datab lemezből is kifaragom neked.  eplus2

Sziasztok,

Mindenkinek okulásul ( hisz a gyári tetőcsomagtartó is Thule gyártmány), én kicsit későn kaptam az infót.

A Thule gyári kulcs pótlása 2000 ft / kulcs a Thule márkakereskedőknél, pl itt: https://herbalyauto.hu/nxxx-thule-kulcs/

A MisterMinute-ben pedig 2900 ft-ot fizettem 1db kulcs másolásáért.

Ezen kivételes esetben olcsóbb  a  márkabolt.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37538 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 19:34:15 »

Haho Smiley

Gyors question: fbos MK4 csoportban most az terjed, h a 140 pacis turbója más, mint a 163 pacis motoré. Ez igaz v urbanlegend bullshit? Köszi Smiley

Nika
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37539 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 20:07:02 »

Haho Smiley

Gyors question: fbos MK4 csoportban most az terjed, h a 140 pacis turbója más, mint a 163 pacis motoré. Ez igaz v urbanlegend bullshit? Köszi Smiley

Nika

Microcat erről nem tud...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37540 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 20:43:04 »

Microcat erről nem tud...

Akkor jó, csak a szokásos fb. okoskodás, a "motorokosítós tuning" alatt, amit powerford nevű kolléga csinál. Pár HMCS állítja,h a 2 motor között hatalmas különbség van, kb. "minden más"  vigyor3 vigyor3
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #37541 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 21:04:09 »

Haho Smiley

Gyors question: fbos MK4 csoportban most az terjed, h a 140 pacis turbója más, mint a 163 pacis motoré. Ez igaz v urbanlegend bullshit? Köszi Smiley

Nika
én eddig csak az eltérő befecskendezőről hallottam.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #37542 Dátum: 2018.11.20 kedd, 07:54:39 »

Tavaly a kunmadarasi találkozón volt egy kolléga, aki határozottan állította, hogy a hajtókarok a 163 LE-snél másmilyenek, mint a 140 LE-snél.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37543 Dátum: 2018.11.20 kedd, 09:09:05 »

Tavaly a kunmadarasi találkozón volt egy kolléga, aki határozottan állította, hogy a hajtókarok a 163 LE-snél másmilyenek, mint a 140 LE-snél.

Bonca

Persze, hihető hogy azért a gyártási mennyiségben elenyésző 163 lóerős változatért másik hajtókart gyártattak.... Nyomatékban nem nagyon van különbség, lóerőben is csak 23...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #37544 Dátum: 2018.11.20 kedd, 09:44:12 »

Se cáfolni, se megerősíteni nem tudom. Nincs hozzáférésem ilyen adatokhoz. Azért említettem meg, mert hátha másnak van.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37545 Dátum: 2018.11.20 kedd, 09:47:45 »

Tavaly a kunmadarasi találkozón volt egy kolléga, aki határozottan állította, hogy a hajtókarok a 163 LE-snél másmilyenek, mint a 140 LE-snél.

Bonca

Hirtelen rákeresve ugyanazt a számot dobja rá picicica mindkét motornál.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37546 Dátum: 2018.11.20 kedd, 10:08:29 »

Persze, hihető hogy azért a gyártási mennyiségben elenyésző 163 lóerős változatért másik hajtókart gyártattak.... Nyomatékban nem nagyon van különbség, lóerőben is csak 23...
Te kis tudatlan!  Cheesy És mi a helyzet a 116 lovas motorokkal, amikből kihagyják a turbó minden második lapátkerekét?
Úgy hallottam külön gyárba szerelik őket, nehogy belekeveredjen a többi közé...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37547 Dátum: 2018.11.20 kedd, 10:29:46 »

Te kis tudatlan!  Cheesy És mi a helyzet a 116 lovas motorokkal, amikből kihagyják a turbó minden második lapátkerekét?
Úgy hallottam külön gyárba szerelik őket, nehogy belekeveredjen a többi közé...  hehe

És én még seritallal akartalak meglepni. Úgy látom van ott elég!  pias eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37548 Dátum: 2018.11.20 kedd, 11:03:01 »

És én még seritallal akartalak meglepni. Úgy látom van ott elég!  pias eplus2
Á, nem, most kicsit megfáztam...  Úgyhogy aszpirines C-vitamin a menő(ű), nem B-vitaminos malátás...  szomoru1
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37549 Dátum: 2018.11.20 kedd, 11:08:30 »

Á, nem, most kicsit megfáztam...  Úgyhogy aszpirines C-vitamin a menő(ű), nem B-vitaminos malátás...  szomoru1

Jobbulást!
Mézes-pálinkás-fahéjas-hársfatea Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 744 745 746 747 748 749 750 [751] 752 753 754 755 756 757 758 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.