Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:16:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 750 751 752 753 754 755 756 [757] 758 759 760 761 762 763 764 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11966166 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37800 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 11:42:30 »

Csak egy érdekesség: tegnap hirtelen felindulásból GSR Tibivel elmentem megnézni egy autót. Ezt:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_champions_titanium_s_118000-kmgyongyhazfeketemetal-13676265

Amiket előzetesen kérdeztem, és amit a kereskedésből mailben válaszoltak:
- Honnan származik az autó? -Nem tudjuk az biztos hogy külföldi.
- Van szerviz előélete? -A tulajtól el tudjuk kérni mit szervizelt rajta,de a szervizeket magánszerelők végezték.
- Van bármi, jelenleg ismert (optikai, vagy műszaki) hibája? -Nincs hiba(hibakód nincs)
- A km állás valahol dokumentált, tehát van garancia, hogy nem tekert? -Csak a vizsgán dokumentálják hivatalosan,küldöm az adatokat próbálja lekérni,leellenőrizni.
- Alvázszám: WF0GXXGBBGDR40529
- Frsz: NPA-924

Alvázszámot lekérdezte Alf, a rendszámot meg én itt: https://szuf.magyarorszag.hu/szuf_fooldal#ugyleiras,28c28a1a-7296-4629-8f36-7f3fbe6596c6 (aki akarja, itt ügyfélkapuval lekérdezheti)

Rendszám alapján a behozatalkor készült képeken a kocsi szemből sima Titanium, nem Tit-S, de mondom az én kocsim is fl1-es volt sokáig, most meg fl2, mert "átépítettem". Ez még nem tántorított el. Szóval elmentünk megnézni. A kocsi november óta ki van vonva a forgalomból, de hátha ilyen autót az ember nem télen vesz. Még ez sem riasztott el. Amiket tapasztaltunk:

Lesújtó, és kiábrándító állapot... Motorháztető-Aoszlop-sárvédő találkozásánál a motorháztető feltolta a másik kettőt, vagy centis gittel hullámosan javítva. Tehát kúúva nagyot kapott előről. Ezért volt más az orra a behozatali képeken. A motorháztető utángyártott. Elől a két középső radar szenzor nem konzollal, hanem kötegelővel van a helyén. Illetve csak a baloldali, mert a jobboldali beesve lóg a hűtő előtt. Az első lökhárító ívét nem követi a Tit-S spoiler, egyébként a lökhárító sok helyen "pókhálós", repedt. A motor belül full olajos, a tartályok, kábelek, stb. nincsenek a helyükön, nincsenek rögzítve, csak úgy vannak. Minden folyadék a min. alatt. Fékek körbe kuka, gumik szintén. Belül mintha belehánytak volna, nincs takarítva, ocsmány. A középső pohártatróban beleszáradt, ragadós kóla, felnyitva a könyöklőben kukorica szemek, mintha pizzáról estek volna bele. A belső kapaszkodók nincsenek meg (!!) látni a tetőt, a tetőkárpit több ponton kilukadva, kiszakadva. A jobb hátsó belső (csomagtérajtón levő) lámpa nem működik, és belülről irdatlan poros, mintha oda fújna a kipufigó. A kocsi valószínű november óta áll egyhelyben, mert a gumik deformáltak. Az ablaklehúzókban már moha nő a külső tükör sarkában. A részecskeszűrő a csomagtartóban. Ezek után meg se próbáltuk beindítani, próbakörre elvinni.

 szomoru1
Ja, és kívülről kopogtatva a két első ajtónak is más hangja van, illetve az első és a hátsó ajtóknak is, szóval azokon is volt javítva ez-az.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #37801 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 12:40:32 »

Napi 3-4km-re vegyél rollert Smiley
csak azon nehezen fér el a két gyerek  nyes
a napi 4km az a sulimenet
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37802 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 17:39:08 »

Ezt a kettőt mi is kiszúrtuk még képekről, de mondom egy direktszűrőt kivágni belőle nem nagy dolog, a zene meg (attól mert ronda) még akár jó is lehet. Nekem úgyis gyengém a hifi. De az összkép borzalmas.
A kék meg gyönyörű, de: ez az autócsere ötlet egy hete merült fel "komolyabban", de nem sürgős. 2019-re van tervezve, de nem mindenáron. És úgy lőttem be, hogy max 3M a keret rá. Most ekkora majom fér a büdzsébe, és akkor jut még bőven banánra is. A kék az  szeret amúgyis ez a(z RS Skoda / Audi) kék szín a gyengém, de ez plusz 0,5M és nem akarok ennyit autóért adni. Meg tipikus magyar vásárló vagyok, nem akarok 200e feletti futású autót. Pont. Ha ezen igények metszetének halmaza még sokáig üres marad, akkor még marad a mostani, amit még mindig szeretek, és semmi baja.
A 200LE sem kívánalom, a Tit-S optika is inkább ilyen nice-to-have kategória. Szeretném, de nem kötelező kívánalom. A 163LE sem kell, mert ha 140LE-t találok, akkor átpöckölik 163-ra, és még az adó is kevesebb lesz rá Smiley Szóval majd meglátjuk mit dob a gép. De ettől a tegnap megnézett fekete szörnytől a jóisten mentsen meg mindenkit.

3M-ból ne nézz 2.2 Tit-S-t. Ennyiből nézz egy gazdagon extrázott 2.0 Titániumot.
Ha 2.2 Tit-S a vágyad, akkor kezd el nézni aktívan a német piacot. Itthon nagyon kicsi a kínálat belőle (kint se nagy, de nagyobb).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37803 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 17:50:54 »

Napi 3-4km-re vegyél rollert Smiley

Óóó idén egyelőre a fa..om ki van a rollerrel. A gyári gumija elment ~1800 km-t. Aztán defektek, felkerültek a tömör gumik. Ez még tavaly volt. Ez a tömör gumi a komforttal nem kötött nagy barátságot, ezért nosza, idén vissza a normál külső+belső. Rendeltem aliról, bangood-ről 2-2 párt. Ilyen-olyan erősített, tartós fiszemfa..omüberalles. Megérkezett, felszereltem. Az elmúlt hetek már nyomokban jó időt is tartalmaztak, roller elő. Eddig kétszer durrant el az első kerék belsője. Először bírt majdnem 40 km-t, aztán a második már lehet hogy átlépte a 70-et...
A külső nincs átszúrva, szimplán a belső eldurran. Nem mentem kátyúba, semmi olyan erőhatás nem érte, ami indokolná. És hát nyilván az első durran el, amit nehezebb szerelni. És persze vagy hét elején durran el vagy amikor nem megyek le vidékre hétvégén, hogy még véletlenül se tudjam gyorsan szerelni. falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37804 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 18:11:53 »

3M-ból ne nézz 2.2 Tit-S-t. Ennyiből nézz egy gazdagon extrázott 2.0 Titániumot.
Ha 2.2 Tit-S a vágyad, akkor kezd el nézni aktívan a német piacot. Itthon nagyon kicsi a kínálat belőle (kint se nagy, de nagyobb).
Nem lesz egyszerű autót találnom, ha egyszer tényleg elhatározom magam a cserére, mert:

Mindenképpen kell:
- ülésfűtés
- 200e alatti futás (150e alatti a nice-to-have)
- tényleg ennyit futott (itt bicsaklik el majd gondolom az összes jövőbeli jelölt)
- tempomat
- nem csak hátul, de elől is radar (ez nekem olyan, mint Janinak volt az ülésszellőztetés. Kell, és kész vigyor3 )
- kombi
- 2.0 dízel, 140 vagy 163 LE (a 140 talán preferáltabb, mert abból is 163 lesz, de óccóbb Smiley )
- 3M Ft. alatti

Aztán a további, a kedvemet jobban meghozó extrák:
- Tit-S felszereltség
- 2.2 200 LE
- bőr
- xenon
- automata (nagyon szeretnék, de az itt olvasottak miatt félek is tőle, mint a tűztől)
- ülésfűtés hátul is
- visszagurulás gátló (csak mert ilyenem még nem volt)
- holttérfigyelő (lsd. az előző pont)

És hogy tovább bonyolítsam, valami irdatlanul sokat futott (230e+) MK5-öt is el tudnék képzelni, mert ha rengeteget ment, akkor tuti muszáj volt menni vele, tehát karban kellett tartani, és ennyi km. csak autópályán mehet bele, akkor meg a kuplung se lehet annyira ki. És mégiscsak egy MK5. Ez az én logikám.

Tudom, az átlag magyar autóvásárlónál is teljesíthetetlenebbek az igényeim Cheesy Ezért szaladok még mindig boldogan az MK3-al. Smiley Cserekényszer nincs, megy, szalad, jövő héten is kap 3e km-t pluszban. Az idei évre terv a csere, ha találok olyat, ami megfelel. Ha nem, akkor se leszek boldogtalan.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37805 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 18:26:12 »

Nem lesz egyszerű autót találnom, ha egyszer tényleg elhatározom magam a cserére, mert:

Mindenképpen kell:
- ülésfűtés
- 200e alatti futás (150e alatti a nice-to-have)
- tényleg ennyit futott (itt bicsaklik el majd gondolom az összes jövőbeli jelölt)
- tempomat
- nem csak hátul, de elől is radar (ez nekem olyan, mint Janinak volt az ülésszellőztetés. Kell, és kész vigyor3 )
- kombi
- 2.0 dízel, 140 vagy 163 LE (a 140 talán preferáltabb, mert abból is 163 lesz, de óccóbb Smiley )
- 3M Ft. alatti

Aztán a további, a kedvemet jobban meghozó extrák:
- Tit-S felszereltség
- 2.2 200 LE
- bőr
- xenon
- automata (nagyon szeretnék, de az itt olvasottak miatt félek is tőle, mint a tűztől)
- ülésfűtés hátul is
- visszagurulás gátló (csak mert ilyenem még nem volt)
- holttérfigyelő (lsd. az előző pont)

És hogy tovább bonyolítsam, valami irdatlanul sokat futott (230e+) MK5-öt is el tudnék képzelni, mert ha rengeteget ment, akkor tuti muszáj volt menni vele, tehát karban kellett tartani, és ennyi km. csak autópályán mehet bele, akkor meg a kuplung se lehet annyira ki. És mégiscsak egy MK5. Ez az én logikám.

Tudom, az átlag magyar autóvásárlónál is teljesíthetetlenebbek az igényeim Cheesy Ezért szaladok még mindig boldogan az MK3-al. Smiley Cserekényszer nincs, megy, szalad, jövő héten is kap 3e km-t pluszban. Az idei évre terv a csere, ha találok olyat, ami megfelel. Ha nem, akkor se leszek boldogtalan.

Parkradar nagyon jó cucc, ragaszkodj is hozzá. Holttérfigyelő is, főleg ha sötétített a hátulja. Tempomat adaptív legyen, nyugis közlekedésnél nagyon kényelmessé teszi az utat.
Ha automatát veszel, akkor a HLA-nak nem sok haszna van. Az enyémben van, de anélkül is megindul szinte minden emelkedőn, ha felengedem a féket (de vissza szinte kizárt, hogy guruljon). PS lehet, hogy más, majd valaki megírja. Manuálisnál hasznos lehet a HLA. Ülésfűtés mellett az ülésszellőztetést is nézd, nyáron jól jön.

Ha a teljes listát nézem, akkor te kb pont azt keresed, amit én kerestem annó Cheesy Na jó, hátul nincs ülésfűtésem.

"És hogy tovább bonyolítsam, valami irdatlanul sokat futott (230e+) MK5-öt..."
Ez a bejáratott MK5, nem az irdatlan sokat futott Cheesy Az irdatlan sokat futott a 600e+ km-es Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37806 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 18:35:13 »

Parkradar nagyon jó cucc, ragaszkodj is hozzá. Holttérfigyelő is, főleg ha sötétített a hátulja. Tempomat adaptív legyen, nyugis közlekedésnél nagyon kényelmessé teszi az utat.
Ha automatát veszel, akkor a HLA-nak nem sok haszna van. Az enyémben van, de anélkül is megindul szinte minden emelkedőn, ha felengedem a féket (de vissza szinte kizárt, hogy guruljon). PS lehet, hogy más, majd valaki megírja. Manuálisnál hasznos lehet a HLA. Ülésfűtés mellett az ülésszellőztetést is nézd, nyáron jól jön.

Ha a teljes listát nézem, akkor te kb pont azt keresed, amit én kerestem annó Cheesy Na jó, hátul nincs ülésfűtésem.

"És hogy tovább bonyolítsam, valami irdatlanul sokat futott (230e+) MK5-öt..."
Ez a bejáratott MK5, nem az irdatlan sokat futott Cheesy Az irdatlan sokat futott a 600e+ km-es Cheesy
A vicc az, hogy MK4-ből, pláne valami korai fl modellből, nem vennék 200e felett futottat, mert azzal mentek itt-ott, városoztak, gyilkolták mindenfele, úgy jött össze a km. Ha valami autóban 3-4 éves korára van 250e km, akkor tényleg 90% autópályán mehetett (pl. AndyA féle felhasználási mód). Nyilván egy olyannal nem 10 évre terveznék, de a km miatti kellően nyomott áron pár évre szinte értékvesztés nélkül meglehetne.
Ja, és azt kihagytam az előbb, hogy szintén nice-to-have, hogy 2013-as, vagy az utáni legyen, hogy meglegyen az érzés, hogy 10 évet fiatalítottam a kocsin Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37807 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 19:08:03 »

A vicc az, hogy MK4-ből, pláne valami korai fl modellből, nem vennék 200e felett futottat, mert azzal mentek itt-ott, városoztak, gyilkolták mindenfele, úgy jött össze a km. Ha valami autóban 3-4 éves korára van 250e km, akkor tényleg 90% autópályán mehetett (pl. AndyA féle felhasználási mód). Nyilván egy olyannal nem 10 évre terveznék, de a km miatti kellően nyomott áron pár évre szinte értékvesztés nélkül meglehetne.
Ja, és azt kihagytam az előbb, hogy szintén nice-to-have, hogy 2013-as, vagy az utáni legyen, hogy meglegyen az érzés, hogy 10 évet fiatalítottam a kocsin Smiley

Hát ha találsz ilyet, akkor egyből rá kell repülni, kb gondolkodás nélkül Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37808 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 19:20:25 »

A vicc az, hogy MK4-ből, pláne valami korai fl modellből, nem vennék 200e felett futottat, mert azzal mentek itt-ott, városoztak, gyilkolták mindenfele, úgy jött össze a km. Ha valami autóban 3-4 éves korára van 250e km, akkor tényleg 90% autópályán mehetett (pl. AndyA féle felhasználási mód). Nyilván egy olyannal nem 10 évre terveznék, de a km miatti kellően nyomott áron pár évre szinte értékvesztés nélkül meglehetne.
Ja, és azt kihagytam az előbb, hogy szintén nice-to-have, hogy 2013-as, vagy az utáni legyen, hogy meglegyen az érzés, hogy 10 évet fiatalítottam a kocsin Smiley
sokáig meglesz még az az mk3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37809 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 19:28:56 »

sokáig meglesz még az az mk3
Én is ezt sejtem. De a szombati nap után nem tudom mit várhatok. És az a hulladék legalább csak 10km-re volt tőlem. Ha ez mondjuk Drezdában, vagy Kölnben fogad, akkor felkötöm magam. És gyanítom, hogy a kinti hirdetések jórésze is mindenféle nagyotmondással van tele, az itthoniakról nem is beszélve.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #37810 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 08:30:09 »

Én is ezt sejtem. De a szombati nap után nem tudom mit várhatok. És az a hulladék legalább csak 10km-re volt tőlem. Ha ez mondjuk Drezdában, vagy Kölnben fogad, akkor felkötöm magam. És gyanítom, hogy a kinti hirdetések jórésze is mindenféle nagyotmondással van tele, az itthoniakról nem is beszélve.

Üdv Domi!

Hát szépen behatároltad a járgányt. Mikor én a második Mk4-esem kerestem, hasonló módon gondolkodtam és kisebb-nagyobb eltérésekkel, de sikerült a vétel. A kocsi még megvan (és ahogy tapasztalom, még meg is lesz). Sokminden megfelel rajta a Te elképzeléseidnek, viszont km-ben már 320.000-nél tart a járgány. Én 125.000km-vel hoztam be dojcslandból és nagyon bevált. Gyakorlatilag minden gond nélkül jutottam el a 320.000km-ig (a motortérben a szervizeken kívüli anyagokon csak az EGR-t cseréltem /valahol 60-70eFt volt/), amikor is egy Mk5-ös váltotta a közelmúltban. A motor hangja-teljesítményérzete semmit sem változott, a kuplung ugyanolyan finoman-puhán működik. Persze ez a vezetési stílustól és a használattól függ, de érdekesen nézett egyszer rám a nagyon jó szervizesem, aki azt kérdezte: "b+, Te nem fékezel?", ugyanis egy fékbetét csomaggal 100.000km-t futottam.

Baj csak az, hogy hiába van kíválló műszaki állapotban, a magas futásteljesítmény és amiatt, hogy a piac tele van vele, ha egy neppernek adom el úgy 6-800eFt, ha pedig én hirdetném akkor talán 1M-1,2MFt körül TALÁN-TALÁN  elkelne, de nem biztos!!

Ja, amiben így utólag csalódtam, az a napfénytető volt, ugyanis - főleg az utóbbi években - rendszeresen beáztam (gumiszigetelések elöregedése, vízelvezető csatornák állandó eltömődése). Jól mutatott a napfénytető a kocsin, de az ember (legalábbis én) alig használtam. Ami viszont nagyon hasznos volt, az az ülés fűtés-HŰTÉS volt, amihez szép perforált bőrülések tartoztak!!

Sok sikert és jöjjön össze az Mk4!!
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.04 hétfő, 08:37:23 írta Radvany_18 » Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37811 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 08:52:59 »

Üdv Domi!

Hát szépen behatároltad a járgányt. Mikor én a második Mk4-esem kerestem, hasonló módon gondolkodtam és kisebb-nagyobb eltérésekkel, de sikerült a vétel. A kocsi még megvan (és ahogy tapasztalom, még meg is lesz). Sokminden megfelel rajta a Te elképzeléseidnek, viszont km-ben már 320.000-nél tart a járgány. Én 125.000km-vel hoztam be dojcslandból és nagyon bevált. Gyakorlatilag minden gond nélkül jutottam el a 320.000km-ig (a motortérben a szervizeken kívüli anyagokon csak az EGR-t cseréltem /valahol 60-70eFt volt/), amikor is egy Mk5-ös váltotta a közelmúltban. A motor hangja-teljesítményérzete semmit sem változott, a kuplung ugyanolyan finoman-puhán működik. Persze ez a vezetési stílustól és a használattól függ, de érdekesen nézett egyszer rám a nagyon jó szervizesem, aki azt kérdezte: "b+, Te nem fékezel?", ugyanis egy fékbetét csomaggal 100.000km-t futottam.

Baj csak az, hogy hiába van kíválló műszaki állapotban, a magas futásteljesítmény és amiatt, hogy a piac tele van vele, ha egy neppernek adom el úgy 6-800eFt, ha pedig én hirdetném akkor talán 1M-1,2MFt körül TALÁN-TALÁN  elkelne, de nem biztos!!

Ja, amiben így utólag csalódtam, az a napfénytető volt, ugyanis - főleg az utóbbi években - rendszeresen beáztam (gumiszigetelések elöregedése, vízelvezető csatornák állandó eltömődése). Jól mutatott a napfénytető a kocsin, de az ember (legalábbis én) alig használtam. Ami viszont nagyon hasznos volt, az az ülés fűtés-HŰTÉS volt, amihez szép perforált bőrülések tartoztak!!

Sok sikert és jöjjön össze az Mk4!!
Köszi! Milyen az a második MK4-ed, ami a 320e-s futás mellett ma már csak 1M-t ér??
Egyébként érdekes, de az MK3 üléshűtéstől nem vagyok elájulva. Nyáron mindig bekapcsolom, de inkább csak ilyen placebo, hogy tudom, hogy megy. Ha épp elfelejtem bekapcsolni, akkor sincs jobban melegem. Perforált vaj bőr van a kocsiban.
A tetőablak viszont nálam már most is sokszor nyitva van, tök jó onnan szellőzni. Autópályán télen is sokszor billentem, úgy húzom ki az elhasznált levegőt. A sötétítő sosincs behúzva, így örökké kilátok felfelé, és hiába 15,5 éves a kocsi, még sosem áztam be. Szívesen tenném be ezt is a must-have csoportba, de akkor végképp úgy leszűkíteném a kört, hogy egy autó se felelne meg neki Smiley (Már így is a M:I kategória)
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37812 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 09:34:15 »

Nem lesz egyszerű autót találnom, ha egyszer tényleg elhatározom magam a cserére, mert:

Én is hasonlóan indultam neki, de közel 1 év keresgetés után feladtam. Marad az új...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37813 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 09:46:35 »

Én is hasonlóan indultam neki, de közel 1 év keresgetés után feladtam. Marad az új...
Az azért éles váltás. 3M körül nézni egy használtat, vagy 11M-ért venni egy újat Smiley Tegnap konfigoltam magamnak egy MK5-öt, amibe nem elszállva, de gazdagon tettem extrákat. 13,4M lett a vége. 1,5M-val többért 2 éve lakást vettem vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37814 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 09:48:11 »

Az azért éles váltás. 3M körül nézni egy használtat, vagy 11M-ért venni egy újat Smiley Tegnap konfigoltam magamnak egy MK5-öt, amibe nem elszállva, de gazdagon tettem extrákat. 13,4M lett a vége. 1,5M-val többért 2 éve lakást vettem vigyor3
az egyöt fapad benyást 7m körül már eléred. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37815 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 09:54:21 »

Az azért éles váltás. 3M körül nézni egy használtat, vagy 11M-ért venni egy újat Smiley Tegnap konfigoltam magamnak egy MK5-öt, amibe nem elszállva, de gazdagon tettem extrákat. 13,4M lett a vége. 1,5M-val többért 2 éve lakást vettem vigyor3

Ha nem találsz olyat autót amit szeretnél, akkor egy idő után nem marad más lehetőséged. Nem a 11M Ft-os kategóriába kell ugrani. Most hónap végig 6,5 Ft az új MK5 Business felszereltséggel, ez kb. az mint az MK3-nál a Ghia volt.
3M-t bele teszel kezdőnek, ha szerencséd van 1M körül beszámítják a jelenlegi autód, 2,5M hitel marad Ford Credit-re, ez nem olyan rossz, és csak új 0km-es autód van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #37816 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 10:06:26 »

Milyen az a második MK4-ed, ami a 320e-s futás mellett ma már csak 1M-t ér??


Szia!
Egy nagyon szép ezüst színű Titanium, szép 17" Y nyári felnikkel, szép kis gyári szárnyacskával a csomagtérajtón, kis napfényrolókkal a hátsó ablakokon (ez a mostani Mk5-ösömben is van), szóval szép járgány és esztétikailag is mindig karbantartott... és bizony 3e-4,5eEURO közt mozognak a kb. 50-60e kilométerrel kevesebbet futottak (+persze kinek hogy sikerül eladni-vevőt találni, én pl. a szervizkönyvet is végig vezettem, ami szerintem már a kutyát sem érdekel + minden szerviznél másolatot a számlából és annak munkatételenkénti mellékletéből..., de akkor is csak kb. 3e-4,5eJURÓ  rinya)
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37817 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 10:24:27 »

Ha nem találsz olyat autót amit szeretnél, akkor egy idő után nem marad más lehetőséged. Nem a 11M Ft-os kategóriába kell ugrani. Most hónap végig 6,5 Ft az új MK5 Business felszereltséggel, ez kb. az mint az MK3-nál a Ghia volt.
3M-t bele teszel kezdőnek, ha szerencséd van 1M körül beszámítják a jelenlegi autód, 2,5M hitel marad Ford Credit-re, ez nem olyan rossz, és csak új 0km-es autód van.
Ez olyan, mint mikor bemész a boltba, hogy vennél egy TV-t 300e-ért, és mondják neked, hogy annyiért nem biztos hogy van, de van egy, ami tök jó, és csak 650e.
Szóval értem én, de akkor is a célösszeghez képest bő 2x-es ár, az... Szóval na. Örülök, ha neked mindegy, hogy 3M vagy 6,5M, meg hogy egy ilyen értékvesztés neked "nem olyan rossz". És aki az enyémért ad 1M-t, annak holnap odaadom Cheesy

De az új autó helyett még van egy másik út, hogy elkezdesz lejjebb adni az igényekből. Nyilván én is magasra lőttem be a lécet, aztán ebből lehet lefaragni. Persze attól függ, hogy "mekkora majom" fér bele a keretbe, de hozzám ez az út áll közelebb, mint az új autó.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37818 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 11:30:48 »


....... még van egy másik út, hogy elkezdesz lejjebb adni az igényekből. Nyilván én is magasra lőttem be a lécet, aztán ebből lehet lefaragni. Persze attól függ, hogy "mekkora majom" fér bele a keretbe....

jajj Domi, milyen szépen fogalmazol virágnyelven. magsra lőtted a léccel, meg stb...

A lényeg, igazad van, de azért Tibcsiig ne süllyedj le...  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37819 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 11:43:08 »

jajj Domi, milyen szépen fogalmazol virágnyelven. magsra lőtted a léccel, meg stb...

A lényeg, igazad van, de azért Tibcsiig ne süllyedj le...  eplus2 hehe
hehe Alf lejjebb van (már ha a magasságot nézzük  eplus2 )
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37820 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 11:50:42 »

Ha nem találsz olyat autót amit szeretnél, akkor egy idő után nem marad más lehetőséged. Nem a 11M Ft-os kategóriába kell ugrani. Most hónap végig 6,5 Ft az új MK5 Business felszereltséggel, ez kb. az mint az MK3-nál a Ghia volt.
3M-t bele teszel kezdőnek, ha szerencséd van 1M körül beszámítják a jelenlegi autód, 2,5M hitel marad Ford Credit-re, ez nem olyan rossz, és csak új 0km-es autód van.
jah,dilemma.
Én csak azért, hogy új legyen, nem engedem el az (alapvető) igényeket.
Akkor inkább 2-3 éves használt jobb összeállításban, mint egy fapad új.
Élő példa a jelenlegi váltásom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37821 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 12:01:06 »

Ez olyan, mint mikor bemész a boltba, hogy vennél egy TV-t 300e-ért, és mondják neked, hogy annyiért nem biztos hogy van, de van egy, ami tök jó, és csak 650e.
Szóval értem én, de akkor is a célösszeghez képest bő 2x-es ár, az... Szóval na. Örülök, ha neked mindegy, hogy 3M vagy 6,5M, meg hogy egy ilyen értékvesztés neked "nem olyan rossz". És aki az enyémért ad 1M-t, annak holnap odaadom Cheesy

De az új autó helyett még van egy másik út, hogy elkezdesz lejjebb adni az igényekből. Nyilván én is magasra lőttem be a lécet, aztán ebből lehet lefaragni. Persze attól függ, hogy "mekkora majom" fér bele a keretbe, de hozzám ez az út áll közelebb, mint az új autó.

Nem azt mondtam, hogy mind1, csak azt, ha nem találsz megfelelő használat, egy idő után úgyis át fogod értékelni, ha mindenképp autó kell.

Én is a szívem szerint Vignale-t vennék, de reálisan meg kell találni azt a kompromisszumot, ami belefér anyagilag, és az igényeid is megtalálod benne.

Pl. 6,5M-ért van használt Vignale 200e km-el, vagy új 1.5 EcoBoost Business 0km-el, nekem itt az utóbbi a nyerő, ugyan azért az összegért.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37822 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 12:04:27 »

jah,dilemma.
Én csak azért, hogy új legyen, nem engedem el az (alapvető) igényeket.
Akkor inkább 2-3 éves használt jobb összeállításban, mint egy fapad új.
Élő példa a jelenlegi váltásom.

Én sem engedem el az igényeimet, tudom mi az ami mindenképp kell, ezt még rá lehet pakolni extraként:

pl. ha Business-re én ezeket választottam ki pluszban:

Riasztó belsőtér-érzékelőkkel
Adaptív LED fényszórórendszer
Normál méretű acél pótkerék
ICE csomag 79
Téli csomag
Trend kényelem csomag

Ez +958 000 Ft
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37823 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 13:15:16 »

Én sem engedem el az igényeimet, tudom mi az ami mindenképp kell, ezt még rá lehet pakolni extraként:

pl. ha Business-re én ezeket választottam ki pluszban:

Riasztó belsőtér-érzékelőkkel
Adaptív LED fényszórórendszer
Normál méretű acél pótkerék
ICE csomag 79
Téli csomag
Trend kényelem csomag

Ez +958 000 Ft
jah, én értem. De a Domi max 3m-et szán rá, és nem 7-et.
Nagyságrendekben hasonlóan gondolkodva, ha van 8 rávaló, nem fogok 12-ért újat venni.

Egyébként meg sajnos van valóság alapja annak amit mondasz.Egymillió xar van a piacon, és aki mondjuk 10-12évre tervez megbízható autót, az próbáljon újat venni, mert megtérül a kezdeti magas vételár.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37824 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 13:34:00 »

jah, én értem. De a Domi max 3m-et szán rá, és nem 7-et.
Nagyságrendekben hasonlóan gondolkodva, ha van 8 rávaló, nem fogok 12-ért újat venni.

Egyébként meg sajnos van valóság alapja annak amit mondasz.Egymillió xar van a piacon, és aki mondjuk 10-12évre tervez megbízható autót, az próbáljon újat venni, mert megtérül a kezdeti magas vételár.

Ugyanezt jártam végig 6 éve meg most is. Anno az lett a vége hogy MKIII cserénél vettünk egy úk MKIV-et, most meg párom autójánál is inkább az újat választottuk. Sajna amit látni a piacon az elég kiábrándító tud lenni és nincs időm megtalálni az olyan balekokat mint én, aki még az utolsó pillanatban is költ az autóra és úgy adja el. Anno az MKIII-at 750-ért adtam el garanciális felújított nagynyomású rendszerrel, ez 350-be került. Már tudtam hogy el fogom adni, de vettem rá új nyári gumikat és nem linglongot. Hajrá Domi: "Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot".  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37825 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 13:47:20 »

jah, én értem. De a Domi max 3m-et szán rá, és nem 7-et.
Nagyságrendekben hasonlóan gondolkodva, ha van 8 rávaló, nem fogok 12-ért újat venni.

Egyébként meg sajnos van valóság alapja annak amit mondasz.Egymillió xar van a piacon, és aki mondjuk 10-12évre tervez megbízható autót, az próbáljon újat venni, mert megtérül a kezdeti magas vételár.

Igen, én is így indultam neki, viszont ha max. 3-at szán rá, de nem talál, és kell az autó, akkor nem lesz más lehetősége. :/ Vagy enged az igényekből, esetleg kockáztat valami hasonlóval amit megnézett. Viszont akkor megint ott vagyunk, ha megveszi 3-ért, nem jó, rákölt 3-at, már vehetett volna újat is. Smiley Ördögi kör ez! Smiley

Én ragaszkodó ember vagyok, a jelenlegi MK3 is 12 éve nálam, évente 10e km-t megyek, ha 15 évesen eladom, még mindig "csak" 150e km lesz benne.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37826 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 14:01:12 »

Igen, én is így indultam neki, viszont ha max. 3-at szán rá, de nem talál, és kell az autó, akkor nem lesz más lehetősége. :/ Vagy enged az igényekből, esetleg kockáztat valami hasonlóval amit megnézett. Viszont akkor megint ott vagyunk, ha megveszi 3-ért, nem jó, rákölt 3-at, már vehetett volna újat is. Smiley Ördögi kör ez! Smiley

Én ragaszkodó ember vagyok, a jelenlegi MK3 is 12 éve nálam, évente 10e km-t megyek, ha 15 évesen eladom, még mindig "csak" 150e km lesz benne.
Igen.

Javasolni fogom a Dominak a Dácsia Dokkert. Nagy, kényelmes, és 4m-ból kijön az új. vigyor3
Nincs benne kockázat.Vagy ott a Vitara.Annál jobb autó nem kell 1-2-3szemyélyig.Az 4 től megint elérhető.

Vagy bevállal 3 gyereket és az új, kormány által támogatott 7ülésesre bepájázik -2,5millával... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37827 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 14:12:28 »

Igen, én is így indultam neki, viszont ha max. 3-at szán rá, de nem talál, és kell az autó, akkor nem lesz más lehetősége. :/ Vagy enged az igényekből, esetleg kockáztat valami hasonlóval amit megnézett. Viszont akkor megint ott vagyunk, ha megveszi 3-ért, nem jó, rákölt 3-at, már vehetett volna újat is. Smiley Ördögi kör ez! Smiley

Én ragaszkodó ember vagyok, a jelenlegi MK3 is 12 éve nálam, évente 10e km-t megyek, ha 15 évesen eladom, még mindig "csak" 150e km lesz benne.
Egy 3M-s autóra 3M-t költeni??  Huh? Bammeg Peti, annyiért gyári új motort meg váltót rendelek bele a Cromax-tól, kedvezmény nélkül Cheesy Ne viccelj már. Meg miért kéne egy autóra annyit költeni?

Nem hiszem el, hogy nem látod az arányokat. Ha te 6M-ért terveznél autót venni, és nekiállnék győzködni téged, hogy de hidd el, hogy 15M-ért mennyivel jobbat kapsz, te merre mennél?
Én most belőttem, hogy kocsiért max 3M-t adok. Pont. És első körben belőttem, hogy mi lenne a nice-to-have. Ha nem jön össze, és nem lesz benne mondjuk xenon, vagy bőr, vagy tetőablak, vagy hátul ülésfűtés, akkor azt kibírom. De nem fogok a 2.2 dízel helyett 1.6 benzint venni, vagy hátra tekerős ablakokat. És nem KELL autót vennem, mert a mostaninak nincs baja, nem akarok kiugrani belőle, csak körülnéztem a piacon. Ha nincs jó találat, akkor abbahagyom a szkennelést, és majd fél év múlva újra kezdem.

Egy 3M-s használt Mondeo-nak alternatívája egy 3M-s Passat, egy 3M-s Mazda6, vagy egy 3M-s A4. De egy 7M-s új Mondeo nem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37828 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 14:14:52 »

Egy 3M-s autóra 3M-t költeni??  Huh? Bammeg Peti, annyiért gyári új motort meg váltót rendelek bele a Cromax-tól, kedvezmény nélkül Cheesy Ne viccelj már. Meg miért kéne egy autóra annyit költeni?

Nem hiszem el, hogy nem látod az arányokat. Ha te 6M-ért terveznél autót venni, és nekiállnék győzködni téged, hogy de hidd el, hogy 15M-ért mennyivel jobbat kapsz, te merre mennél?
Én most belőttem, hogy kocsiért max 3M-t adok. Pont. És első körben belőttem, hogy mi lenne a nice-to-have. Ha nem jön össze, és nem lesz benne mondjuk xenon, vagy bőr, vagy tetőablak, vagy hátul ülésfűtés, akkor azt kibírom. De nem fogok a 2.2 dízel helyett 1.6 benzint venni, vagy hátra tekerős ablakokat. És nem KELL autót vennem, mert a mostaninak nincs baja, nem akarok kiugrani belőle, csak körülnéztem a piacon. Ha nincs jó találat, akkor abbahagyom a szkennelést, és majd fél év múlva újra kezdem.

Egy 3M-s használt Mondeo-nak alternatívája egy 3M-s Passat, egy 3M-s Mazda6, vagy egy 3M-s A4. De egy 7M-s új Mondeo nem.

Nem akarsz 3 milliós Passatot vagy A4-et. Nem ezeket a droidokat keresed... (Mert akkor jöhet a Peti féle ráköltesz 3 millát...)
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Új hozzászólás #37829 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 14:50:09 »

Szia Domi!

Küldtem egy e-mailt, amelyben csatoltam az én előző MONDIMRÓL héhány képet.

Beszélhetünk bármilyen konstrukcióról kocsivásárlás témában én még azok közé tartozom akik azt mondják, hogy a kocsi - kerüljön az bármennyibe - ne nálam szenvedje a legnagyobb értékvesztést!!! Még akkor sem, ha az a cégben az adóalapot csökkenti, elszámolhatsz rá ezt-azt... stb. Ezeken a végeken 100x több verejtékbe kerül azt a bizonyos összeget előteremteni - megjegyzem: BÖCSÜLETESEN - (legyen az bármennyi), mint tőlünk nyugatabbra (most még). 
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37830 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 15:23:09 »

Egy 3M-s autóra 3M-t költeni??  Huh? Bammeg Peti, annyiért gyári új motort meg váltót rendelek bele a Cromax-tól, kedvezmény nélkül Cheesy Ne viccelj már. Meg miért kéne egy autóra annyit költeni?

Nem hiszem el, hogy nem látod az arányokat. Ha te 6M-ért terveznél autót venni, és nekiállnék győzködni téged, hogy de hidd el, hogy 15M-ért mennyivel jobbat kapsz, te merre mennél?
Én most belőttem, hogy kocsiért max 3M-t adok. Pont. És első körben belőttem, hogy mi lenne a nice-to-have. Ha nem jön össze, és nem lesz benne mondjuk xenon, vagy bőr, vagy tetőablak, vagy hátul ülésfűtés, akkor azt kibírom. De nem fogok a 2.2 dízel helyett 1.6 benzint venni, vagy hátra tekerős ablakokat. És nem KELL autót vennem, mert a mostaninak nincs baja, nem akarok kiugrani belőle, csak körülnéztem a piacon. Ha nincs jó találat, akkor abbahagyom a szkennelést, és majd fél év múlva újra kezdem.

Egy 3M-s használt Mondeo-nak alternatívája egy 3M-s Passat, egy 3M-s Mazda6, vagy egy 3M-s A4. De egy 7M-s új Mondeo nem.

Csak úgy írtam, lehet semmit nem kell rá költened, lehet kell, ez amit nem tudsz előre, és ezt fizeted meg az új árával. Egy jó barátom használt Renault Traffic-ot vett, 3 év alatt 4M költött rá. A következő autója neki is új volt. Smiley

Ok! Én csak a saját tapasztalatom írtam le, közel 1 év autó keresés után. Smiley Nekem sincs bajom a jelenlegi MK3-al, nem SOS a csere, én is ráérősen vagyok, ezét gondoltam, hogy hasonló cipőben járunk.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37831 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 15:57:46 »

Csak úgy írtam, lehet semmit nem kell rá költened, lehet kell, ez amit nem tudsz előre, és ezt fizeted meg az új árával. Egy jó barátom használt Renault Traffic-ot vett, 3 év alatt 4M költött rá. A következő autója neki is új volt. Smiley

Ok! Én csak a saját tapasztalatom írtam le, közel 1 év autó keresés után. Smiley Nekem sincs bajom a jelenlegi MK3-al, nem SOS a csere, én is ráérősen vagyok, ezét gondoltam, hogy hasonló cipőben járunk.

Igen, hiszen ki ne vágyna egy frankó új autóra. Csak aztán jön a fene nagy racionalitás.
Pl:
Budafokon az Ivanicsban van egy gyönyörű szép Vignale smax.Nézegettük,csócsálgattuk,tetszett.De baxus.Az ártáblán 16milla. Épp a duplája,amit a racionalitás engedne.És most mindennel így van. A hybrid nagyon téma volt nekünk is.De bakker majdnem 13millától indul az új mondi.
Nyilván ha a felesleges pénzből kellene lecsippenteni 16millát,egészen biztosan másként gondolna a választáskor az ember.De amikor alúlról próbálja az álomhatárt kapargatni önerő+ hitellel az ember,akkor már az a felextrázott változat +1milláért is kúma sok.
És mennyire reális, ha az embernek (pl Domi) van 3millája, és még 4et vesz fel hozzá, hogy aztán fizesse a törlesztőt 8-10évig. Nézted már a hitelkonstrukciókat? 4millára már 1-el többet kell visszafizetni. És akkor havi nettó 120-150 a törlesztő.Nyilván egy "korszerű" fizetésből nem gond, de ha valaki csak 3kilót keres,abból nehéz ezt kigazdálkodni.

Amúgy meg igazad van, ma új autót kell venni.Ég és föld a különbség az Mk3 hoz képest... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #37832 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 19:37:44 »

Sziasztok.
Márka szervízben motorvezérlő hibát állapítottak meg az autómnál.Kiszerelték és mondták jobban járok ha szerzek  bele használtat,mert az új 400 papír.Skerült ugyan olyat,szervíz felprogramozta kicserélte,indul is.Most pedig olyanokat produkál az autó amit eddig nem csinált.1 elhoztam a szervízből leálltam vele itthon és kb 5perc után beindult a belső ventilátor teljes fokozaton.50mp-ig megy 5mp-re le áll aztán ismét 50mp-ig megy és így tovább.Le vettem róla már mindent kikapcsoltam teljesen de akkor is csinálja.Ha megy a ventilátor és kinyitom az ajtót, vagy megnyomom valamelyik gombot a kulcson, akkor le áll de utánna újra indul.2:Az ablakokat ha le húzom a kulcsal le megy mind a négy, vissza viszont csak eggyet húz.3:Kigyorsításnál kb1200-1500 ford.-nál megtorpan az autó.Leginkább hideg motornál érezhető jobban.A szervíz szerint nincs köze a motorvezérlő cserének a dolgokhoz.Jászberény vagy Szolnok vonzáskörzetében esetleg tudtok valakit aki tudná orvosolni a problémámat.A szervíztől már hülyét kapok.Előre is köszönöm.
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #37833 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 20:16:43 »

Én sem engedem el az igényeimet, tudom mi az ami mindenképp kell, ezt még rá lehet pakolni extraként:

pl. ha Business-re én ezeket választottam ki pluszban:

Riasztó belsőtér-érzékelőkkel
Adaptív LED fényszórórendszer
Normál méretű acél pótkerék
ICE csomag 79
Téli csomag
Trend kényelem csomag

Ez +958 000 Ft


Bocs,ha belekotyogok,de én is így indultam neki januárban és a Ford.hu konfigurátora engedte ugyan de valójába a Businesshez nem lehet
Led fényszórót venni,meg kell venni a Titániumot. Persze így a matek is más lesz.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37834 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 21:54:43 »

Ha nem találsz olyat autót amit szeretnél, akkor egy idő után nem marad más lehetőséged. Nem a 11M Ft-os kategóriába kell ugrani. Most hónap végig 6,5 Ft az új MK5 Business felszereltséggel, ez kb. az mint az MK3-nál a Ghia volt.
3M-t bele teszel kezdőnek, ha szerencséd van 1M körül beszámítják a jelenlegi autód, 2,5M hitel marad Ford Credit-re, ez nem olyan rossz, és csak új 0km-es autód van.

Hitelt. Autóra. Soha.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37835 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 22:14:23 »

Sziasztok.
Márka szervízben motorvezérlő hibát állapítottak meg az autómnál.Kiszerelték és mondták jobban járok ha szerzek  bele használtat,mert az új 400 papír.Skerült ugyan olyat,szervíz felprogramozta kicserélte,indul is.Most pedig olyanokat produkál az autó amit eddig nem csinált.1 elhoztam a szervízből leálltam vele itthon és kb 5perc után beindult a belső ventilátor teljes fokozaton.50mp-ig megy 5mp-re le áll aztán ismét 50mp-ig megy és így tovább.Le vettem róla már mindent kikapcsoltam teljesen de akkor is csinálja.Ha megy a ventilátor és kinyitom az ajtót, vagy megnyomom valamelyik gombot a kulcson, akkor le áll de utánna újra indul.2:Az ablakokat ha le húzom a kulcsal le megy mind a négy, vissza viszont csak eggyet húz.3:Kigyorsításnál kb1200-1500 ford.-nál megtorpan az autó.Leginkább hideg motornál érezhető jobban.A szervíz szerint nincs köze a motorvezérlő cserének a dolgokhoz.Jászberény vagy Szolnok vonzáskörzetében esetleg tudtok valakit aki tudná orvosolni a problémámat.A szervíztől már hülyét kapok.Előre is köszönöm.

Az ablak kérdés az sima programozás, akku levétel után újra kell tanítani a felső végállást. Felhúzod gombbal, elengeded, majd újra nyomod felfelé irányban és így tartod pár másodpercig. Mindegyiknél külön-külön el kell végezni. De előtte levenném az aksisarut egy 10-15 percre, lehet megjavul a ventillátor vezérlése is.
A torpanás bármitől lehet, azt diagolni kellene.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37836 Dátum: 2019.03.05 kedd, 07:09:31 »

Sziasztok.
Márka szervízben motorvezérlő hibát állapítottak meg az autómnál.Kiszerelték és mondták jobban járok ha szerzek  bele használtat,mert az új 400 papír.Skerült ugyan olyat,szervíz felprogramozta kicserélte,indul is.Most pedig olyanokat produkál az autó amit eddig nem csinált.1 elhoztam a szervízből leálltam vele itthon és kb 5perc után beindult a belső ventilátor teljes fokozaton.50mp-ig megy 5mp-re le áll aztán ismét 50mp-ig megy és így tovább.Le vettem róla már mindent kikapcsoltam teljesen de akkor is csinálja.Ha megy a ventilátor és kinyitom az ajtót, vagy megnyomom valamelyik gombot a kulcson, akkor le áll de utánna újra indul.2:Az ablakokat ha le húzom a kulcsal le megy mind a négy, vissza viszont csak eggyet húz.3:Kigyorsításnál kb1200-1500 ford.-nál megtorpan az autó.Leginkább hideg motornál érezhető jobban.A szervíz szerint nincs köze a motorvezérlő cserének a dolgokhoz.Jászberény vagy Szolnok vonzáskörzetében esetleg tudtok valakit aki tudná orvosolni a problémámat.A szervíztől már hülyét kapok.Előre is köszönöm.
minden valószínűség szerint nem passzol az csere vezérlő.A ventit az indítja...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37837 Dátum: 2019.03.05 kedd, 09:09:08 »

minden valószínűség szerint nem passzol az csere vezérlő.A ventit az indítja...

Nem a hűtő, hanem a belső szellőztetés ventillátora megy ha jól írta/értelmeztem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37838 Dátum: 2019.03.05 kedd, 10:36:19 »

Nem a hűtő, hanem a belső szellőztetés ventillátora megy ha jól írta/értelmeztem.
igazad van.Azt viszont a BCM és a klíma vezérlő üzemelteti.Ebben az esetben valóban nincs köze a motorvezérlőnek hozzá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37839 Dátum: 2019.03.05 kedd, 14:27:45 »



Én csak a konfig oldalt néztem, illetve Petrányival beszéltem, ott azt mondták nem gond. Azóta változott-e, nem tudom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #37840 Dátum: 2019.03.05 kedd, 15:58:22 »

Sikerült meg oldani a problémát.Le vettem az akkumlátor sarut és valóban megszünt a problémám,Köszönöm a segítséget.
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37841 Dátum: 2019.03.05 kedd, 16:00:32 »

Sikerült meg oldani a problémát.Le vettem az akkumlátor sarut és valóban megszünt a problémám,Köszönöm a segítséget.
De azért majd tedd vissza  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37842 Dátum: 2019.03.06 szerda, 11:03:34 »

De azért majd tedd vissza  vigyor3
Ezt facebook csoportban hirdetik, elvileg szép darab, és 3M alatt picivel.  vigyor3
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_2_tdci_titanium-s_automata-13975687?fbclid=IwAR2G73b5ntojSciRGLIB_ZcGizGzkChs625aRZVcFEFmdcuvQsxXo2BvXjA
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37843 Dátum: 2019.03.06 szerda, 11:17:58 »

köszi, ezt már néztem. Benne van a kalapban. Egy dolog zavar benne:

"A vonóhorog levehető, 2,2 tonnás!" -> hát ez bizony kúúúúúva nehéz lehet  eplus2 Ki fogja ezt levenni nekem?  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37844 Dátum: 2019.03.06 szerda, 11:23:48 »

köszi, ezt már néztem. Benne van a kalapban. Egy dolog zavar benne:

"A vonóhorog levehető, 2,2 tonnás!" -> hát ez bizony kúúúúúva nehéz lehet  eplus2 Ki fogja ezt levenni nekem?  nyes
nyes
Elvileg pénteken viszik, de aki előbb megy azé.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #37845 Dátum: 2019.03.08 péntek, 14:07:54 »

Sziasztok!

Érdeklődnék aki közületek márkaszervizbe szokta vinni a kocsit hogy mennyi szokott lenni egy komplett olajcsere szűrőkkel(üzemanyagszűrő,olajszűrő,levegő és pollenszűrő)?

Köszönöm
Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37846 Dátum: 2019.03.08 péntek, 14:15:55 »

Sziasztok!

Érdeklődnék aki közületek márkaszervizbe szokta vinni a kocsit hogy mennyi szokott lenni egy komplett olajcsere szűrőkkel(üzemanyagszűrő,olajszűrő,levegő és pollenszűrő)?

Köszönöm

Így konkrétan nem tudom Neked megmondani, de eddig a legkevesebb amit fizettem (és az szerintem ezt tartalmazta + az egy év assistance szolgáltatást talán) az 44 E Huf volt, a legtöbb meg 86. Ebben Fékolaj csere is volt, meg talán gázolajszűrő csere is. Én 40 ezrenként szoktam a go. szűrőt cseréltetni a gyári 60 ezres előírással szemben. Ha csak a pecsét miatt viszed oda akkor mindegy, de ha a gyári alkatrészhez/olajhoz ragaszkodsz és budapesti vagy körynéki vagy, akkor tudok olcsóbb és jó megoldást ajánlani.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #37847 Dátum: 2019.03.08 péntek, 14:24:40 »

Így konkrétan nem tudom Neked megmondani, de eddig a legkevesebb amit fizettem (és az szerintem ezt tartalmazta + az egy év assistance szolgáltatást talán) az 44 E Huf volt, a legtöbb meg 86. Ebben Fékolaj csere is volt, meg talán gázolajszűrő csere is. Én 40 ezrenként szoktam a go. szűrőt cseréltetni a gyári 60 ezres előírással szemben. Ha csak a pecsét miatt viszed oda akkor mindegy, de ha a gyári alkatrészhez/olajhoz ragaszkodsz és budapesti vagy körynéki vagy, akkor tudok olcsóbb és jó megoldást ajánlani.

Közben érdeklődtem a helyi márkaszervizben is azt mondták hogy 30000 Ft egy olajcsere meg légszűrőcsere,de ebben nincs benne a pollenszűrő meg a gázolajszűrő csere.Mondjuk a pollenszűrőt nem értem miért oda rakták ahova mert nagyon körülményes ahogy néztem videón hogy ki kell akasztani a gázpedált hozzá és nem hiszem hogy szívesen mókolna vele bárki más a márkaszervizen kivűl én meg nem hiszem hogy nekiállnék.Sajnos nem Pest környéki vagyok hanem zala megyei úgyhogy sajnos ez nem fog játszani,de azért köszi a segítséget worship.
Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37848 Dátum: 2019.03.08 péntek, 14:30:13 »

Közben érdeklődtem a helyi márkaszervizben is azt mondták hogy 30000 Ft egy olajcsere meg légszűrőcsere,de ebben nincs benne a pollenszűrő meg a gázolajszűrő csere.Mondjuk a pollenszűrőt nem értem miért oda rakták ahova mert nagyon körülményes ahogy néztem videón hogy ki kell akasztani a gázpedált hozzá és nem hiszem hogy szívesen mókolna vele bárki más a márkaszervizen kivűl én meg nem hiszem hogy nekiállnék.Sajnos nem Pest környéki vagyok hanem zala megyei úgyhogy sajnos ez nem fog játszani,de azért köszi a segítséget worship.

Meg tudnám ütni, aki oda tervezte a pollenszűrőt, de alapvetően a kellemetlenséget leszámítva nincs semmi extra a cseréjében.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #37849 Dátum: 2019.03.08 péntek, 14:32:18 »

Meg tudnám ütni, aki oda tervezte a pollenszűrőt, de alapvetően a kellemetlenséget leszámítva nincs semmi extra a cseréjében.

Jól mondod vagy odaszorítani a fejét a pedálok közé  eplus2 vigyor3
Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
Oldalak: 1 ... 750 751 752 753 754 755 756 [757] 758 759 760 761 762 763 764 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.