Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:47:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 756 757 758 759 760 761 762 [763] 764 765 766 767 768 769 770 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11975271 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38100 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 09:59:17 »

Mondjuk ha ez egy lecsúszott vákumcső, akkor annak kellene valami rendelleneset produkálnia, pl csűnyán áll le... vagy nem tölt a turbó rendesen, stb... illetve akkor a vákum el i száll...
igen, de erről nem érkezett infó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #38101 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 11:59:22 »

https://youtu.be/54wMKBo2IuE  
Ford Mondeo mk4 2012 .07. 2.0 TDCI
Sziasztok! Ide teettem fel a videót ,a két gumicsőről ,ami lecsúszott valahonnan.
Az egyik az normál gumicső,ami a hűtőventillátor előtt állt meg 1cm-re.A másik cső egy kemény műanyagcső ,pipaszerűen meghajlítva.
Tudna valaki segíteni ,hogyan voltak ezek eredetileg csatlakoztatva?
Köszönöm!
Nem lehet, hogy a gumi csövet rá kellene dugni a műanyagra és kész?  vigyor3
Nekem QXBA motor van így nem tudom megnézni sajna.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #38102 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 14:13:24 »

Nem lehet, hogy a gumi csövet rá kellene dugni a műanyagra és kész?  vigyor3
Nekem QXBA motor van így nem tudom megnézni sajna.

Szia,

Ha jól tudom, a hattyúnyakú cső (merev PVC) az a váltónak a szellőző csöve. Valahol a környékén kellene lenni rögztőnknek, hogy ne csapongjon a motortérben, de annak nyitottnak lell lennie.
A gumicső az viszont vákuumcső. A motorburkolat sokat eltakar, így nem látni, hogy nonnan hiányzik. Első tippre a leállításért felelős csappanytúnak a csöve. (vagy valami ilyesmi a neve).

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #38103 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 19:46:37 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Az autóval most voltam egy gyors vakáción ,4000km-t tettem bele egy hét alatt,fogyasztása ,ereje ,teljesen ok.volt.
Viszont, ma leállításkor hallani lehet,kb. 2-3 másodpercig egy morgó furcsa hangot,amit most már minden leállításkor figyelek és nem akar megszünni.Így nagyvalószínűséggel a pierburg szelepről csúzhatott le a vákumcső.
Köszönöm mindenkinek a segítséget! worship
Sziasztok!
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.27 hétfő, 20:30:41 írta iki77 » Naplózva

Frey Márton
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38104 Dátum: 2019.05.27 hétfő, 20:42:08 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Az autóval most voltam egy gyors vakáción ,4000km-t tettem bele egy hét alatt,fogyasztása ,ereje ,teljesen ok.volt.
Viszont, ma leállításkor hallani lehet,kb. 2-3 másodpercig egy morgó furcsa hangot,amit most már minden leállításkor figyelek és nem akar megszünni.Így nagyvalószínűséggel a pierburg szelepről csúzhatott le a vákumcső.
Köszönöm mindenkinek a segítséget! worship
Sziasztok!


Az a hang....mondhatni normális.
Elmondásból, videóból kicsi az esély, hogy meg lehetne mondani, honnan hiányzik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #38105 Dátum: 2019.05.28 kedd, 11:00:42 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Az autóval most voltam egy gyors vakáción ,4000km-t tettem bele egy hét alatt,fogyasztása ,ereje ,teljesen ok.volt.
Viszont, ma leállításkor hallani lehet,kb. 2-3 másodpercig egy morgó furcsa hangot,amit most már minden leállításkor figyelek és nem akar megszünni.Így nagyvalószínűséggel a pierburg szelepről csúzhatott le a vákumcső.
Köszönöm mindenkinek a segítséget! worship
Sziasztok!


Szerintem, ha lecsúszott, akkor nem tünetmentes! Ha szimplán elfáradt, akkor viszont finghadozik. Cseréld ki a Pierburgot (6G9Q-9E882-CA) és jó lesz! Azt ugyan nem tudom milyen kocsid van, de I suppose some 2.0tdci!  Wink Wink
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.28 kedd, 11:06:23 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #38106 Dátum: 2019.06.02 vasárnap, 19:48:42 »

Sziasztok!

https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Visszajöttem a gumicső problémámmal ami lecsúszhatott valahonnan. Úgy gondoltam ,hogy a  Pierburgról csúzhatott le,de mégsem ,ott mindegyik  cső rendben van.
A motor jobb oldalán ,2db vastagabb vízcső fut ,egymás alatt, az alsó vízcsőhöz van az a vékony gumicső egy műanyag kis tartókával, odarögzítve..
A gumicsövön ez a felirat található: oMoCo 9MSQ-9K272-AB P1.
Nekem ez a cső a ventillátorlapát előtt állt meg 1cm-re,ahogy kicsúszott valahonnan.
Próbáltam lekövetni,hogy honnan jöhet a másik vége, de az szinte lehetetlen,nagy ott a dzsumbúj már!
Az auto Mondeo mk4, 2012 júliusi,FL-es, motor 2.0Tdci, 140 Le.
Megnézné valaki ,hogy a saját autóján ez a cső hova van dugva?
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.02 vasárnap, 19:56:44 írta iki77 » Naplózva

Frey Márton
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38107 Dátum: 2019.06.02 vasárnap, 20:19:26 »

Sziasztok!

https://youtu.be/54wMKBo2IuE
Visszajöttem a gumicső problémámmal ami lecsúszhatott valahonnan. Úgy gondoltam ,hogy a  Pierburgról csúzhatott le,de mégsem ,ott mindegyik  cső rendben van.
A motor jobb oldalán ,2db vastagabb vízcső fut ,egymás alatt, az alsó vízcsőhöz van az a vékony gumicső egy műanyag kis tartókával, odarögzítve..
A gumicsövön ez a felirat található: oMoCo 9MSQ-9K272-AB P1.
Nekem ez a cső a ventillátorlapát előtt állt meg 1cm-re,ahogy kicsúszott valahonnan.
Próbáltam lekövetni,hogy honnan jöhet a másik vége, de az szinte lehetetlen,nagy ott a dzsumbúj már!
Az auto Mondeo mk4, 2012 júliusi,FL-es, motor 2.0Tdci, 140 Le.
Megnézné valaki ,hogy a saját autóján ez a cső hova van dugva?
Köszönöm!

Cikkszámban nem néztél el/gépeltél el valamit? Se Microcat, se google nem ismer ilyen cikkszámot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #38108 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 06:16:25 »

Megnézem még egyszer.
Köszi.
Naplózva

Frey Márton
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #38109 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 20:17:53 »

FOMOCO 9M5Q-9K272-AB P1 .
Az F betű maradt le az elejéről.
Naplózva

Frey Márton
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38110 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 20:23:00 »

FOMOCO 9M5Q-9K272-AB P1 .
Az F betű maradt le az elejéről.


Ennyit találtam (katt a nagításhoz):


A 9F722 a te csöved. Látszólag csak lóg a semmibe.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38111 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 20:24:10 »


Ennyit találtam (katt a nagításhoz):


A 9F722 a te csöved. Látszólag csak lóg a semmibe.

Ez valami szellőzőcső lesz
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38112 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 21:11:57 »

Ez valami szellőzőcső lesz
az hát, de valamire akkor is rá kéne dugni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38113 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 21:16:37 »

az hát, de valamire akkor is rá kéne dugni nyes

Nem.

A vastag, kemény műanyag a váltó szellőzője.
A vékony gumicső a vízleeresztő (gázolaj is néha) az injektorok körüli térből.

Vagyis minden úgy jó, ahogy van.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38114 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 21:23:07 »

Nem.

A vastag, kemény műanyag a váltó szellőzője.
A vékony gumicső a vízleeresztő (gázolaj is néha) az injektorok körüli térből.

Vagyis minden úgy jó, ahogy van.  vigyor3
irónia akart lenni. vagy 4 napja is jót szórakoztam rajta amikor olvastam itt vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38115 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 21:26:09 »

irónia akart lenni. vagy 4 napja is jót szórakoztam rajta amikor olvastam itt vigyor3 nyes

 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
iki77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #38116 Dátum: 2019.06.04 kedd, 18:55:57 »

Köszönöm szépen MegGyőző ,a segítséget!
Így már nyugodtabb vagyok.
Köszi!
Üdv:Frey Márton
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.04 kedd, 21:28:32 írta iki77 » Naplózva

Frey Márton
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38117 Dátum: 2019.06.11 kedd, 13:45:22 »

Létezett ennél fapadosabb facelift MK4? Cheesy

No DRL, no ködlámpa, hátul kurblis ablak, manuális klíma, de van utcára néző ablak, és forgatható kormánykerék Smiley Meg egy 1.6-os szívó benzinmotor, 9 éves életkor, de legalább jó drága  vigyor3 eljen

https://auto.jofogas.hu/budapest/Ford_Mondeo_Turnier_1_6_Ti_Vct_Ambiente_79_300K____93009922.htm
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #38118 Dátum: 2019.06.11 kedd, 13:59:37 »

Létezett ennél fapadosabb facelift MK4? Cheesy

No DRL, no ködlámpa, hátul kurblis ablak, manuális klíma, de van utcára néző ablak, és forgatható kormánykerék Smiley Meg egy 1.6-os szívó benzinmotor, 9 éves életkor, de legalább jó drága  vigyor3 eljen

https://auto.jofogas.hu/budapest/Ford_Mondeo_Turnier_1_6_Ti_Vct_Ambiente_79_300K____93009922.htm
Tolatóradar került bele, ami az én Titaniumomba anno nem.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38119 Dátum: 2019.06.14 péntek, 09:59:08 »

Sziasztok,

ide hogy regeltetek fel?
( http://www.etis.ford.com/ )
valami cégnek lehet csak elvileg nem? Vagy csak kiválasztottátok valamelyik verziót oszt' cső ? Smiley

Köszi
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38120 Dátum: 2019.06.14 péntek, 10:22:14 »

Sziasztok,

ide hogy regeltetek fel?
( http://www.etis.ford.com/ )
valami cégnek lehet csak elvileg nem? Vagy csak kiválasztottátok valamelyik verziót oszt' cső ? Smiley

Köszi
Doby
független javítóként.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38121 Dátum: 2019.06.19 szerda, 09:34:04 »

Sziasztok,

MK IV tulaj lettem  vigyor3
Eddig imádom a gépet  vigyor3

Egy kérdés, az normális, hogy tegnap estefelé, többször is azt tapasztaltam, hogy kocsi leállítás után a ventilator még jó 1 percig ment?

Köszi
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38122 Dátum: 2019.06.19 szerda, 09:46:15 »

Sziasztok,

MK IV tulaj lettem  vigyor3
Eddig imádom a gépet  vigyor3

Egy kérdés, az normális, hogy tegnap estefelé, többször is azt tapasztaltam, hogy kocsi leállítás után a ventilator még jó 1 percig ment?

Köszi
Doby
Grat hozzá!
A ventillátor tegnap este csak a vizet szárította ki a kocsiból Smiley az özönvíz után. Egyébként szerintem ha melegben megy 1 percet, az még nem lehet gond.
Amúgy meg jöhetnek infók, képek, stb. az új kocsiról.  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38123 Dátum: 2019.06.19 szerda, 09:54:17 »

Grat hozzá!
A ventillátor tegnap este csak a vizet szárította ki a kocsiból Smiley az özönvíz után. Egyébként szerintem ha melegben megy 1 percet, az még nem lehet gond.
Amúgy meg jöhetnek infók, képek, stb. az új kocsiról.  eljen
Köszi. Hát meglátom. Csak furcsa volt így elsőre. Egyenlőre ismerkedem vele, nem olyan mint a 2006-os MK3-am  vigyor3
Egy csodaszép piros candy red 2014-es mondi, elég jól felszerelt, belgiumból származik.
131 ezer van az órájában, elektromos szervízkönyv, elvileg valós a km.
Navi és egyebek nem magyarok emiatt, nemtudom lehet-e magyarosítani, egyenlőre az angollal is elboldogulok.
Rakok majd fel képeket később.
100kw-os diesel. 5 ajtós. Mire vagy még kíváncsi?  Wink
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38124 Dátum: 2019.06.19 szerda, 10:04:13 »

Grat hozzá!
A ventillátor tegnap este csak a vizet szárította ki a kocsiból Smiley az özönvíz után. Egyébként szerintem ha melegben megy 1 percet, az még nem lehet gond.
Amúgy meg jöhetnek infók, képek, stb. az új kocsiról.  eljen

Vagy regenerált?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38125 Dátum: 2019.06.19 szerda, 10:09:52 »

Sziasztok,

MK IV tulaj lettem  vigyor3
Eddig imádom a gépet  vigyor3

Egy kérdés, az normális, hogy tegnap estefelé, többször is azt tapasztaltam, hogy kocsi leállítás után a ventilator még jó 1 percig ment?

Köszi
Doby

Ha épp regenerálás közben állítottad le, akkor biztosan normális.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38126 Dátum: 2019.06.19 szerda, 10:14:27 »

Ha épp regenerálás közben állítottad le, akkor biztosan normális.

Az hogy "regenerált" az mit jelent?  vigyor3
S akkor nem szabadott volna leállítanom? Honnan tudom azt ?
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38127 Dátum: 2019.06.19 szerda, 10:21:12 »

Az hogy "regenerált" az mit jelent?  vigyor3
S akkor nem szabadott volna leállítanom? Honnan tudom azt ?

Pillanatnyi fogyasztásod magasabb a regen idején. Érdemes megvárni míg végez.
DPF regenerálással kapcsolatban sok cikk van a neten.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #38128 Dátum: 2019.06.19 szerda, 10:29:53 »

Az hogy "regenerált" az mit jelent?  vigyor3
S akkor nem szabadott volna leállítanom? Honnan tudom azt ?
ajánlott irodalom Smiley
https://autotechnika.hu/data/file/2852/8593,22-26
https://autotechnika.hu/data/file/2881/8627,14-17
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38129 Dátum: 2019.06.19 szerda, 10:41:34 »

Vagy regenerált?

Leállítás után?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38130 Dátum: 2019.06.19 szerda, 10:57:31 »

Köszi. Hát meglátom. Csak furcsa volt így elsőre. Egyenlőre ismerkedem vele, nem olyan mint a 2006-os MK3-am  vigyor3
Egy csodaszép piros candy red 2014-es mondi, elég jól felszerelt, belgiumból származik.
131 ezer van az órájában, elektromos szervízkönyv, elvileg valós a km.
Navi és egyebek nem magyarok emiatt, nemtudom lehet-e magyarosítani, egyenlőre az angollal is elboldogulok.
Rakok majd fel képeket később.
100kw-os diesel. 5 ajtós. Mire vagy még kíváncsi?  Wink
Gondolom van benne Convers+ műszerfal is. Lehet magyarítani azt is, meg a navit is. És kapsz bele plusz funkciókat is. Keresd itt a fórumon power_ford -ot, vagy fb-on Predrag Todic-ot. Ugyanaz a kettő, csak ott aktívabb.
Igazából leírtál mindent. Ebben a bordóban nagyon tetszik, majd jöhet a kép az autóról  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38131 Dátum: 2019.06.19 szerda, 11:06:38 »

Leállítás után?  hehe

Múlt időben volt, regenerált hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38132 Dátum: 2019.06.19 szerda, 11:59:21 »

Múlt időben volt, regenerált hehe

Az egész párbeszéd, jelenség leírás és maga az esemény is múlt időben volt.
Szóval csak múlt időben lehet vele kapcsolatban írni.
Tehát nem javítottál a szitun.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38133 Dátum: 2019.06.19 szerda, 12:11:29 »

Az egész párbeszéd, jelenség leírás és maga az esemény is múlt időben volt.
Szóval csak múlt időben lehet vele kapcsolatban írni.
Tehát nem javítottál a szitun.  hehe

Nem is kívántam javítani a "szitun" (ez olyan bhuzis), mert a szövegkörnyezet teljesen rendben van, volt.  nyes

A szövegkörnyezet általánosan elfogadott értelmezése tehát számodra is helyesen a következő:

  ....kocsi leállítás után a ventilator még jó 1 percig ment?...
...
Vagy regenerált? ....

azaz éppen a leállítás előtt folyamatban volt a regeneráció?

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38134 Dátum: 2019.06.19 szerda, 12:46:39 »

Igen, van. Kösz a tippet, felkeresem az illetőt.
Plusz funkciók?  eplus2

Estére talán lövök pár képet. De még nincs casco-m, s egyenlőre az asszony kocsiját zúzom  nyes

Gondolom van benne Convers+ műszerfal is. Lehet magyarítani azt is, meg a navit is. És kapsz bele plusz funkciókat is. Keresd itt a fórumon power_ford -ot, vagy fb-on Predrag Todic-ot. Ugyanaz a kettő, csak ott aktívabb.
Igazából leírtál mindent. Ebben a bordóban nagyon tetszik, majd jöhet a kép az autóról  eljen
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38135 Dátum: 2019.06.19 szerda, 12:46:46 »

Nem is kívántam javítani a "szitun" (ez olyan bhuzis), mert a szövegkörnyezet teljesen rendben van, volt.  nyes

A szövegkörnyezet általánosan elfogadott értelmezése tehát számodra is helyesen a következő:

 ....kocsi leállítás után a ventilator még jó 1 percig ment?...
...
Vagy regenerált? ....

azaz éppen a leállítás előtt folyamatban volt a regeneráció?

 eplus2
Ez se lesz így jó  vigyor3 Nem e leállítás előtt volt folyamatban, hanem a leállítás pillanatában Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.19 szerda, 12:52:24 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38136 Dátum: 2019.06.19 szerda, 12:47:35 »

Miattam össze ne rúgjátok a Magyar nyelvtan port : falbav
Köszi az infókat, elolvasom az ajánlott olvasmányt  eljen

Nem is kívántam javítani a "szitun" (ez olyan bhuzis), mert a szövegkörnyezet teljesen rendben van, volt.  nyes

A szövegkörnyezet általánosan elfogadott értelmezése tehát számodra is helyesen a következő:

  ....kocsi leállítás után a ventilator még jó 1 percig ment?...
...
Vagy regenerált? ....

azaz éppen a leállítás előtt folyamatban volt a regeneráció?

 eplus2
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38137 Dátum: 2019.06.19 szerda, 12:52:04 »

Igen, van. Kösz a tippet, felkeresem az illetőt.
Plusz funkciók?  eplus2

Estére talán lövök pár képet. De még nincs casco-m, s egyenlőre az asszony kocsiját zúzom  nyes

A Converse-nek is különböző sw verziói vannak. Az enyémre ezeket tudta feltenni még pluszban:
- sebesség digitális kijelzése
- tempomat ha aktív, akkor nem azt írja, hogy "Active", hanem a sebességet, amire állítva van
- tolatóradar elől-hátul 4-4 ikonnal vizuálisan is mutatja, hogy melyik sípol épp
- magyarítás
- vízhőfok folyamatos kijelzése
- üzemanyagszint jelző szebben, és kisebb részekre van skálázva
- akku töltés kijelzés
- óra kijelzés
- az autó ikonon mutatja, ha indexelsz, a lámpát, refit, ködlámpákat
Hirtelen ezekre emlékszem.

Külön a navit is lehet okosítani. Legfrissebb térkép, magyarul beszél, magyar menü kijelzés, stb. Én ez utóbbit nem kértem, mert úgyis waze-el megyek mindenfele, ha meg a menü angol, az nem érdekel.
Nekem majd' 3 hónapig nem volt Casco-m, mert nem volt olyan, ami jó áron lett volna. Aztán némi levélváltás után az egyik elérte azt a szintet, amit már kifizettem Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38138 Dátum: 2019.06.19 szerda, 12:53:26 »

Ez se lesz így jó  vigyor3 Nem e leállítás előtt volt folyamatban, hanem a leállítás pillanatában Cheesy

Te (is) Tibi csecsén nevelkedtél?  eplus2

A leállítás pillanatában a leállítás van, tehát akkor leálltatott minden, azaz a regeneráció is. Minden mást csak a leállítás pillanatát megelőzőn, vagy azt követően történhet, kivéve a ventilátor működését, mert az folyamatos.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38139 Dátum: 2019.06.19 szerda, 12:57:07 »

Te (is) Tibi csecsén nevelkedtél?  eplus2

A leállítás pillanatában a leállítás van, tehát akkor leálltatott minden, azaz a regeneráció is. Minden mást csak a leállítás pillanatát megelőzőn, vagy azt követően történhet, kivéve a ventilátor működését, mert az folyamatos.  nyes
Csak gondoltam én pontosítok, mielőtt jön, és ő javít ki Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38140 Dátum: 2019.06.19 szerda, 12:58:07 »

Miattam össze ne rúgjátok a Magyar nyelvtan port : falbav
Köszi az infókat, elolvasom az ajánlott olvasmányt  eljen

Ne képzelj sokat magadról, ez nem miattad van  eplus2 Itt ez van minden hsz után Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38141 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:02:13 »

Nem is kívántam javítani a "szitun" (ez olyan bhuzis), mert a szövegkörnyezet teljesen rendben van, volt.  nyes

A szövegkörnyezet általánosan elfogadott értelmezése tehát számodra is helyesen a következő:

  ....kocsi leállítás után a ventilator még jó 1 percig ment?...
...
Vagy regenerált? ....

azaz éppen a leállítás előtt folyamatban volt a regeneráció?

 eplus2
Ez már csak az elkeserdett magyarázkodás, ami még mindig nem az igazi.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38142 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:04:05 »

Ne képzelj sokat magadról, ez nem miattad van  eplus2 Itt ez van minden hsz után Cheesy

 nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38143 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:05:11 »

Ez már csak az elkeserdett magyarázkodás, ami még mindig nem az igazi.....  eplus2

Igen elkeseredtem, hogy milyen értetlen vagy.  eplus2

És persze, hogy nem az igazi, mert igazi az első ebben a témában tett hozzászólásom volt. Na az az igazi.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38144 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:12:57 »

Te (is) Tibi csecsén nevelkedtél?  eplus2

A leállítás pillanatában a leállítás van, tehát akkor leálltatott minden, azaz a regeneráció is. Minden mást csak a leállítás pillanatát megelőzőn, vagy azt követően történhet, kivéve a ventilátor működését, mert az folyamatos.  nyes
az mi az az "leálltatott"?  eplus2 zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #38145 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:15:01 »

Hááát.
Ezekből pár ismerős...
- a limiternél tuti a sebességet írja, tempomatnál is ha jól emlékszem...
- tolatóradart azt most nemtudom hirtelen
- vízhőfokra van ilyen hőmérő szerű izé
- auto ikonom az tuti mutatja ha már az "auto" lámpa állás felkapcsolta a tompítottat, a többit nem figyeltem

Ebben olyan nincs hogy a navira a telót ki lehet vetíteni? Mármint ford-ba, hallottam már ilyet más típusoknál...

80 az eves casco, nekem annyit megér egy ilyen értékű kocsinál...

A Converse-nek is különböző sw verziói vannak. Az enyémre ezeket tudta feltenni még pluszban:
- sebesség digitális kijelzése
- tempomat ha aktív, akkor nem azt írja, hogy "Active", hanem a sebességet, amire állítva van
- tolatóradar elől-hátul 4-4 ikonnal vizuálisan is mutatja, hogy melyik sípol épp
- magyarítás
- vízhőfok folyamatos kijelzése
- üzemanyagszint jelző szebben, és kisebb részekre van skálázva
- akku töltés kijelzés
- óra kijelzés
- az autó ikonon mutatja, ha indexelsz, a lámpát, refit, ködlámpákat
Hirtelen ezekre emlékszem.

Külön a navit is lehet okosítani. Legfrissebb térkép, magyarul beszél, magyar menü kijelzés, stb. Én ez utóbbit nem kértem, mert úgyis waze-el megyek mindenfele, ha meg a menü angol, az nem érdekel.
Nekem majd' 3 hónapig nem volt Casco-m, mert nem volt olyan, ami jó áron lett volna. Aztán némi levélváltás után az egyik elérte azt a szintet, amit már kifizettem Wink
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #38146 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:16:10 »

A Converse-nek is különböző sw verziói vannak.
valóban több fajtája, van, de én eddig azt hittem, hogy az csak hw  hehe

Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38147 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:16:50 »

Igen elkeseredtem, hogy milyen értetlen vagy.  eplus2

És persze, hogy nem az igazi, mert igazi az első ebben a témában tett hozzászólásom volt. Na az az igazi.  eplus2

Látom, folytatod a mellé és/vagy kidumálást.....mert leírtál egy faxságot, ami félreérthető volt....és természetesen félre is értettük!  hehe

ui:
Amúgy, ha regeneráció közben állítod le a motort, akkor tovább szokott menni a ventilátor, mint egy perc. Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38148 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:21:09 »

Hááát.
Ezekből pár ismerős...
- a limiternél tuti a sebességet írja, tempomatnál is ha jól emlékszem...
- tolatóradart azt most nemtudom hirtelen
- vízhőfokra van ilyen hőmérő szerű izé
- auto ikonom az tuti mutatja ha már az "auto" lámpa állás felkapcsolta a tompítottat, a többit nem figyeltem

Ebben olyan nincs hogy a navira a telót ki lehet vetíteni? Mármint ford-ba, hallottam már ilyet más típusoknál...

80 az eves casco, nekem annyit megér egy ilyen értékű kocsinál...


MK4 nem tudja. MK5-ben próbálkoznak vele, több-kevesebb sikerrel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38149 Dátum: 2019.06.19 szerda, 13:27:03 »

A Converse-nek is különböző sw verziói vannak. Az enyémre ezeket tudta feltenni még pluszban:
- sebesség digitális kijelzése
- tempomat ha aktív, akkor nem azt írja, hogy "Active", hanem a sebességet, amire állítva van
- tolatóradar elől-hátul 4-4 ikonnal vizuálisan is mutatja, hogy melyik sípol épp
- magyarítás
- vízhőfok folyamatos kijelzése
- üzemanyagszint jelző szebben, és kisebb részekre van skálázva
- akku töltés kijelzés
- óra kijelzés
- az autó ikonon mutatja, ha indexelsz, a lámpát, refit, ködlámpákat
Hirtelen ezekre emlékszem.

Külön a navit is lehet okosítani. Legfrissebb térkép, magyarul beszél, magyar menü kijelzés, stb. Én ez utóbbit nem kértem, mert úgyis waze-el megyek mindenfele, ha meg a menü angol, az nem érdekel.
Nekem majd' 3 hónapig nem volt Casco-m, mert nem volt olyan, ami jó áron lett volna. Aztán némi levélváltás után az egyik elérte azt a szintet, amit már kifizettem Wink

Hát ebből a listából kb a vízhőfok meg az akku töltés, aminek értelme van. A több az én szememben egy ft-ot se ér.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 756 757 758 759 760 761 762 [763] 764 765 766 767 768 769 770 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.