Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:56:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 765 766 767 768 769 770 771 [772] 773 774 775 776 777 778 779 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11986842 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #38550 Dátum: 2019.11.29 péntek, 18:31:12 »

Sziasztok,

Nem tudom jó topic-ba írok-e, ha nem elnézést érte. Egy kis elméleti jellegű segítséget, útmutatást szeretnék kérni a tapasztalt fórumtársaktól.
Lecserélném megfáradt MK3-as családi kombinkat egy MK4-esre.
A keret max. 2 millió rá. Ilyesmiket nézegetek:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_titanium-x-15082406

A kérdésem az lenne, hogy az első körös "szűrésnél" mire érdemes figyelni, mit érdemes mondjuk kerülni?
Mivel minden kiszemelt autót nem tudok sem megnézni, sem szerelővel átnézetni mindenképpen szükséges valahogy szűrnöm, mielőtt személyes megtekintésre, majd átvizsgáltatásra elmegyek.
Alapvetően annyi az elsődleges szempont, hogy 4. generációs legyen, klíma kell bele, mert nehezen viselem a meleget, egyéb megkötés nincsen.

Eddig a 140 LE-s változatokat nézegettem, de nem tagadom, hogy vonz a 175-ös változat is. Smiley

Előre is köszönöm.
Érdemes magyarországit és tulajtól árultat keresni, mert ami külföldről behozott az általában mind tekert és nem tudni mire számíthatsz. Nekem is 2.2-es volt. Rendkívül hálásan és megbízhatóan szolgált. Nem nagyon van típushibájuk, de az egynyócat' inkább kerüld.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #38551 Dátum: 2019.11.29 péntek, 19:29:14 »

Jól néz ki nagyon, csak sajnos nem kombi.
Nincs belőle még egy kombiban? Smiley

Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #38552 Dátum: 2019.11.29 péntek, 19:31:11 »

Köszi, ilyesmiket próbálok keresni. 1.8 nem volt képben, csak 2.0 vagy 2.2, de akkor te is megerősítettél benne.

Érdemes magyarországit és tulajtól árultat keresni, mert ami külföldről behozott az általában mind tekert és nem tudni mire számíthatsz. Nekem is 2.2-es volt. Rendkívül hálásan és megbízhatóan szolgált. Nem nagyon van típushibájuk, de az egynyócat' inkább kerüld.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38553 Dátum: 2019.11.29 péntek, 20:11:28 »

Érdekes kombiforma  taps Amúgy elég jó vételnek tűnik.

Április óta áll a mélygarázsban.  vigyor3

Fészbukon az összes chigus megtalálja, azokkal meg nem bizniszelek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #38554 Dátum: 2019.11.29 péntek, 20:24:43 »

Április óta áll a mélygarázsban.  vigyor3

Fészbukon az összes chigus megtalálja, azokkal meg nem bizniszelek.
Hahu-n nem árulod?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38555 Dátum: 2019.11.29 péntek, 20:39:01 »

Hahu-n nem árulod?

Nem. Egyébként kb senki nem nézi már ott a hirdetéseket...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38556 Dátum: 2019.11.29 péntek, 20:57:30 »

Nem. Egyébként kb senki nem nézi már ott a hirdetéseket...
2nap alatt ment el ott a Hunyadi. Wink
A mondeot sokkal nehezebb lesz eladni.Meg dízel,csak fanok keresik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38557 Dátum: 2019.11.30 szombat, 16:15:00 »

Valami ötlet arra, hogy 210-nél miért dobja be az ESP lámpát a kocsi és meg is torpan

Ma csináltam egy kis folyékony turbó tisztítást és utána menni kellet vele még egy két kilométert, mondom akkor megnézem mit tud és
ha elértem a 210-t azonnal bedobta az ESP lámpát és torpant is, 2x elaludt magától mikor 180-ra lelassult, de harmadikra rajta maradt
az autó ment rendesen de 210-nél újfent torpant

szerintetek mi a bibi (azonkívül, hogy ne menjek 210-l)

Köszönöm a választ
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38558 Dátum: 2019.11.30 szombat, 17:12:52 »

Valami ötlet arra, hogy 210-nél miért dobja be az ESP lámpát a kocsi és meg is torpan

Ma csináltam egy kis folyékony turbó tisztítást és utána menni kellet vele még egy két kilométert, mondom akkor megnézem mit tud és
ha elértem a 210-t azonnal bedobta az ESP lámpát és torpant is, 2x elaludt magától mikor 180-ra lelassult, de harmadikra rajta maradt
az autó ment rendesen de 210-nél újfent torpant

szerintetek mi a bibi (azonkívül, hogy ne menjek 210-l)

Köszönöm a választ

Ki kell olvasni, aztán abból talán el lehet indulni...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #38559 Dátum: 2019.11.30 szombat, 17:15:07 »

Valami ötlet arra, hogy 210-nél miért dobja be az ESP lámpát a kocsi és meg is torpan

Ma csináltam egy kis folyékony turbó tisztítást és utána menni kellet vele még egy két kilométert, mondom akkor megnézem mit tud és
ha elértem a 210-t azonnal bedobta az ESP lámpát és torpant is, 2x elaludt magától mikor 180-ra lelassult, de harmadikra rajta maradt
az autó ment rendesen de 210-nél újfent torpant

szerintetek mi a bibi (azonkívül, hogy ne menjek 210-l)

Köszönöm a választ

Csak érdeklődnék, Neked benne a dpf vagy ebből is kiherélték a 190 pacihoz?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38560 Dátum: 2019.11.30 szombat, 17:30:50 »

Csak érdeklődnék, Neked benne a dpf vagy ebből is kiherélték a 190 pacihoz?

Fogalmam sincs róla, akitől vettem nem mondta hogy kiiktatták volna belőle a DPF-t és az EGR-t, szóval szerintem benne van

ha elindítok egy szoftveres regent  abból megtudom hogy van-e vagy hogy lehet ellenőrizni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bimbaya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #38561 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 20:44:37 »

Sziasztok,
2012-es faceliftes Mk4 Mondeot vásároltam nemrégen. Ha bezárom az autót és rányitok a jobb első ajtóra akkor kinyílik. Az összes többi ajtó zárva van. Mi lehet a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38562 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:13:27 »

Sziasztok,
2012-es faceliftes Mk4 Mondeot vásároltam nemrégen. Ha bezárom az autót és rányitok a jobb első ajtóra akkor kinyílik. Az összes többi ajtó zárva van. Mi lehet a probléma?
a nyitó és a záró gombot nyomd 5sec-ig egyszerre a távirányítón.Akkor már az összeset nyitni fogja.Ez fícsör.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bimbaya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #38563 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:25:40 »

a nyitó és a záró gombot nyomd 5sec-ig egyszerre a távirányítón.Akkor már az összeset nyitni fogja.Ez fícsör.

Köszi a választ, engem inkább az érdekelne hogy a jobb első miért marad nyitva. Így nem tudom otthagyni a kocsit sehol mert bárki kinyithatja a jobb első ajtót. Esetleg a zár lehet a rossz?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38564 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:28:56 »

Köszi a választ, engem inkább az érdekelne hogy a jobb első miért marad nyitva. Így nem tudom otthagyni a kocsit sehol mert bárki kinyithatja a jobb első ajtót. Esetleg a zár lehet a rossz?

Igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38565 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:29:38 »

a nyitó és a záró gombot nyomd 5sec-ig egyszerre a távirányítón.Akkor már az összeset nyitni fogja.Ez fícsör.

Gondolom, nem jobbkormányos..... Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bimbaya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #38566 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:31:28 »

Gondolom, nem jobbkormányos..... Roll Eyes

Balos.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38567 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:32:10 »

Balos.

Tudom, nem is neked írtam.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bimbaya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #38568 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:34:52 »

Tudom, nem is neked írtam.  wave

Jaaa vigyor3
Totál új nekem ez a fórum dolog.

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38569 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:38:54 »

Jaaa vigyor3
Totál új nekem ez a fórum dolog.



Segáz....  vigyor3

Alf reflexből válaszolta azt a módot, amikor úgy nyitható a központi, hogy egy gombnyomásra csak a vezető ajtó nyit és másodikra a többi.
Vagyis ő a "rányitok" alatt nem a fizikális kilincsel történő rányitásra gondolt, hanem egy gombnyomásra...ami ugye csak a vezető ajtó lenne.  Erre írtam, hogy nem jobbkormányos....mert akkor a jobb első a vezető ajtó.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bimbaya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #38570 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 21:42:07 »

Segáz....  vigyor3

Alf reflexből válaszolta azt a módot, amikor úgy nyitható a központi, hogy egy gombnyomásra csak a vezető ajtó nyit és másodikra a többi.
Vagyis ő a "rányitok" alatt nem a fizikális kilincsel történő rányitásra gondolt, hanem egy gombnyomásra...ami ugye csak a vezető ajtó lenne.  Erre írtam, hogy nem jobbkormányos....mert akkor a jobb első a vezető ajtó.  wave

Értem már
Naplózva
dvyctor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #38571 Dátum: 2019.12.01 vasárnap, 23:15:32 »

Üdv mindenkinek!

Autóvásárlás előtt állok és sok a bizonytalanság, vagyis a kérdés bennem. Ami tuti az autóval kapcsolatban Mk4 kombi manuális váltóval. És most jönnek az eldöntendő dolgok. Vacilálok a 2.0TDCi és a 2.2TDCi közt. Vagyis inkább a 2.0 felé hajlók arról több jót olvastam és hallottam főleg a fogyasztás terén. A másik nagy kérdés, hogy az alany face lift előtti vagy utáni legyen. Nyilván a face lift utáni jobban tetszik csak van egy nagyon lényeges különbség a kettő közt. Az ára.... Tetszik az a face lift előtti csak a kérdés az, hogy mennyi hibát, javítottak ki, illetve volt e egyáltalán benne valami javítandó. Mindenképp megbízható járgány szeretnék is igazából a ahogy olvastam a mondeo az isten ebben a kategóriában.
Ja és még valami. Kell e félni a 300E feletti futásteljesítménytől? Vagy keressek inkább kevesebb km-est.
Remélem tudtok segíteni.
Köszi
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #38572 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 07:41:14 »

Üdv mindenkinek!

Autóvásárlás előtt állok és sok a bizonytalanság, vagyis a kérdés bennem. Ami tuti az autóval kapcsolatban Mk4 kombi manuális váltóval. És most jönnek az eldöntendő dolgok. Vacilálok a 2.0TDCi és a 2.2TDCi közt. Vagyis inkább a 2.0 felé hajlók arról több jót olvastam és hallottam főleg a fogyasztás terén. A másik nagy kérdés, hogy az alany face lift előtti vagy utáni legyen. Nyilván a face lift utáni jobban tetszik csak van egy nagyon lényeges különbség a kettő közt. Az ára.... Tetszik az a face lift előtti csak a kérdés az, hogy mennyi hibát, javítottak ki, illetve volt e egyáltalán benne valami javítandó. Mindenképp megbízható járgány szeretnék is igazából a ahogy olvastam a mondeo az isten ebben a kategóriában.
Ja és még valami. Kell e félni a 300E feletti futásteljesítménytől? Vagy keressek inkább kevesebb km-est.
Remélem tudtok segíteni.
Köszi
Szia!
Ha megfelelően karban volt tartva, akkor egy valós 300.000-es futásteljesítménytől nem kell félned egyáltalán. Sőt, ha kifogsz egy olyat, amiben mostanában volt egy kuplungszett csere, vagy vezérléscsere, akkor még jobban is jársz, mint egy kevesebbet futottal. Nekünk facelift előtti van, hibamentesen szolgál 3 éve (306.000km-rel vettük, most 346.000km van benne, kuplungcserét 345.000-nél igényelte  vigyor3), facelifttel nincs tapasztalatom.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.02 hétfő, 11:52:06 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #38573 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 10:49:35 »

Köszi a választ, engem inkább az érdekelne hogy a jobb első miért marad nyitva. Így nem tudom otthagyni a kocsit sehol mert bárki kinyithatja a jobb első ajtót. Esetleg a zár lehet a rossz?
Tipikus MK4 hiba. A központizár kis villanymotorjában a kefékről leváló por beül a kommutátor szeletek közé és zárlatot okoz. Tisztítással javítható. Sokszor volt róla szó, van fényképes leírás is.
Ha nyitás-záráskor látod, hogy az ajtóban belül a központizár billenő füle kicsit moccan, de nem ugrik át, kézzel viszont működtethető, akkor tuti ez a baja.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #38574 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 11:01:36 »

Üdv mindenkinek!

Autóvásárlás előtt állok és sok a bizonytalanság, vagyis a kérdés bennem. Ami tuti az autóval kapcsolatban Mk4 kombi manuális váltóval. És most jönnek az eldöntendő dolgok. Vacilálok a 2.0TDCi és a 2.2TDCi közt. Vagyis inkább a 2.0 felé hajlók arról több jót olvastam és hallottam főleg a fogyasztás terén. A másik nagy kérdés, hogy az alany face lift előtti vagy utáni legyen. Nyilván a face lift utáni jobban tetszik csak van egy nagyon lényeges különbség a kettő közt. Az ára.... Tetszik az a face lift előtti csak a kérdés az, hogy mennyi hibát, javítottak ki, illetve volt e egyáltalán benne valami javítandó. Mindenképp megbízható járgány szeretnék is igazából a ahogy olvastam a mondeo az isten ebben a kategóriában.
Ja és még valami. Kell e félni a 300E feletti futásteljesítménytől? Vagy keressek inkább kevesebb km-est.
Remélem tudtok segíteni.
Köszi
több apró dolog változott, de a fontosabb talán az, hogy a faceliftesnek más a befecskendező és  más a DPF rendszere.
ha a keveset futottra vadászol, akkor olyan legyen, amit kevésszer használtak (ne olyan, amit sokszor kis útra).
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38575 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 16:45:01 »

Segáz....  vigyor3

Alf reflexből válaszolta azt a módot, amikor úgy nyitható a központi, hogy egy gombnyomásra csak a vezető ajtó nyit és másodikra a többi.
Vagyis ő a "rányitok" alatt nem a fizikális kilincsel történő rányitásra gondolt, hanem egy gombnyomásra...ami ugye csak a vezető ajtó lenne.  Erre írtam, hogy nem jobbkormányos....mert akkor a jobb első a vezető ajtó.  wave
igaz.Figyelmetlenül olvastam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38576 Dátum: 2019.12.02 hétfő, 16:46:26 »

Üdv mindenkinek!

Autóvásárlás előtt állok és sok a bizonytalanság, vagyis a kérdés bennem. Ami tuti az autóval kapcsolatban Mk4 kombi manuális váltóval. És most jönnek az eldöntendő dolgok. Vacilálok a 2.0TDCi és a 2.2TDCi közt. Vagyis inkább a 2.0 felé hajlók arról több jót olvastam és hallottam főleg a fogyasztás terén. A másik nagy kérdés, hogy az alany face lift előtti vagy utáni legyen. Nyilván a face lift utáni jobban tetszik csak van egy nagyon lényeges különbség a kettő közt. Az ára.... Tetszik az a face lift előtti csak a kérdés az, hogy mennyi hibát, javítottak ki, illetve volt e egyáltalán benne valami javítandó. Mindenképp megbízható járgány szeretnék is igazából a ahogy olvastam a mondeo az isten ebben a kategóriában.
Ja és még valami. Kell e félni a 300E feletti futásteljesítménytől? Vagy keressek inkább kevesebb km-est.
Remélem tudtok segíteni.
Köszi
nem igaz.Az smax az isten... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #38577 Dátum: 2019.12.03 kedd, 16:06:22 »

Ha valakinek macerás szívesen segítek összeszedni a cuccokat, nekünk elég jó kedvezményünk van a Bárdinál.
Akár össze is rakom a cuccot, két új telóval is ha kell, még nem kalkuláltam ki hogy mennyire jön ki az kettő komplett, de ha van rá igény akkor kiszámolom.
Ja és van futárszolgálatunk is úgyhogy akár el is tudom küldeni bárhova.
Na... Shocked

Már most pár napja tesztelem, nincs vele probléma, le kellett zsírozni a zárat azóta 100%-os az automata nyitás.  Wink
Szia. Ha bevált és még aktuális engem érdekel.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38578 Dátum: 2019.12.04 szerda, 08:05:22 »

Sziasztok!
Az állófűtés menet közben is működik, működhet?
Néha leállítás után az autó jobb oldala felől,a tűzfal környékéről furcsa ventillátor zúgás szerű hang jön. Vagy ez vmi más?

A menüben van egy pont ahol az állófűtés előtti kis jelölő négyzet beikszelhető. Ez lenne az, hogy használja menet közben is?
Nem arra a menüpontra gondolok, ahol be tudom állítani az "időzítés1, időzítés2, fűtés most" opciókat

Köszönöm
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38579 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 10:11:10 »

Sziasztok!
Az állófűtés menet közben is működik, működhet?
Néha leállítás után az autó jobb oldala felől,a tűzfal környékéről furcsa ventillátor zúgás szerű hang jön. Vagy ez vmi más?

A menüben van egy pont ahol az állófűtés előtti kis jelölő négyzet beikszelhető. Ez lenne az, hogy használja menet közben is?
Nem arra a menüpontra gondolok, ahol be tudom állítani az "időzítés1, időzítés2, fűtés most" opciókat

Köszönöm

Válaszolok magamnak. Igen megy illetve mehet, ha az említett helyen bejelölöm.

Namost enélkül viszont rém lassan melegszik a motor.
Kb az Mk3 tempóját tudja.
Ez normális? Vagy azért ezek a motorok gyorsabban melegszenek fel?

Próbaképpen ma vártam valakire, és hagytam alapjáraton ketyegni a motort.  A fűtő venti kb 3-4 esen ment, kint 5 fok volt.
Kb 15-20 perc pöfögés alatt lement a hőmérséklet 74 ről 64 re.
Ennyire kevès a hulladékhő, vagy kezdjek hibát keresni?
Köszönöm, Ferkó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #38580 Dátum: 2019.12.08 vasárnap, 10:47:34 »

Válaszolok magamnak. Igen megy illetve mehet, ha az említett helyen bejelölöm.

Namost enélkül viszont rém lassan melegszik a motor.
Kb az Mk3 tempóját tudja.
Ez normális? Vagy azért ezek a motorok gyorsabban melegszenek fel?

Próbaképpen ma vártam valakire, és hagytam alapjáraton ketyegni a motort.  A fűtő venti kb 3-4 esen ment, kint 5 fok volt.
Kb 15-20 perc pöfögés alatt lement a hőmérséklet 74 ről 64 re.
Ennyire kevès a hulladékhő, vagy kezdjek hibát keresni?
Köszönöm, Ferkó
Nekem az mk3, meg az mk4 hasonló idő alatt melegszik be. Ha tudok haladni, akkor pár km után beáll középre a mutató, ha araszolás van, vagy csak gurulgatás, akkor nagyon későre melegszik fel mindkettő.
Az mk3 az 2.2 TDCI és van benne kiegészítő melegítő. ami itt a fórumon is fent van a Faq-ban. Az mk4 meg 2.0 TDCI.
Pénteken az mk4-el elindultam hazafelé, de baleset miatt egyből dugóba kerültem, 30-40 perc alatt sem volt 75 fok körül a hűtővíz. Ez kb. egy helyben ketyegés volt, mert ~2km-t sikerüt megtenni ennyi idő alatt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
fitti2
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #38581 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 18:42:19 »

Sziasztok!

Szerintetek lehet valahol rendelni 2008-as Mondiba ablakmosótartályt,vagy csak szakszervíz?
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #38582 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 18:51:36 »

Sziasztok!

Szerintetek lehet valahol rendelni 2008-as Mondiba ablakmosótartályt,vagy csak szakszervíz?
...en elsore bontoba mennek...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38583 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 19:00:03 »

Sziasztok!

Szerintetek lehet valahol rendelni 2008-as Mondiba ablakmosótartályt,vagy csak szakszervíz?


https://cromax.hu/karosszeria/ablakmosotorlo_rendszer/ablakmoso_tartaly/?kereso_modell=5
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #38584 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 20:16:18 »

...en elsore bontoba mennek...
Csak azért bontóba vinni, mert nem jó az ablakmosó tartály  wow1 eplus2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38585 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 20:30:15 »

Csak azért bontóba vinni, mert nem jó az ablakmosó tartály  wow1 eplus2

 laugh  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38586 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 21:25:26 »

Csak azért bontóba vinni, mert nem jó az ablakmosó tartály  wow1 eplus2

 taps taps  hehe hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #38587 Dátum: 2019.12.10 kedd, 06:48:03 »

 
Csak azért bontóba vinni, mert nem jó az ablakmosó tartály  wow1 eplus2
Cool
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
dvyctor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #38588 Dátum: 2019.12.10 kedd, 19:39:10 »

Szia!
Ha megfelelően karban volt tartva, akkor egy valós 300.000-es futásteljesítménytől nem kell félned egyáltalán. Sőt, ha kifogsz egy olyat, amiben mostanában volt egy kuplungszett csere, vagy vezérléscsere, akkor még jobban is jársz, mint egy kevesebbet futottal. Nekünk facelift előtti van, hibamentesen szolgál 3 éve (306.000km-rel vettük, most 346.000km van benne, kuplungcserét 345.000-nél igényelte  vigyor3), facelifttel nincs tapasztalatom.

Köszi a választ! Sajnos amit néztünk azon se vezérlés se kuplung csere nem volt még, de mindegy is mert már elvitték. Tovább nézelődök.
Naplózva
Cseccci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #38589 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 18:15:20 »

Sziasztok, kerdesem lenne egy hiba koddal kapcsolatosan:  U2101:00-2F Motorhibat ir ki. De attol meg mukodik az auto csak muszerfalon ezzel kezd,MOTORHIBA.

koszi
Naplózva

FORD S-MAX 2.0TDCI 2009
BMW E 46 320D 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38590 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 18:23:00 »

Sziasztok, kerdesem lenne egy hiba koddal kapcsolatosan:  U2101:00-2F Motorhibat ir ki. De attol meg mukodik az auto csak muszerfalon ezzel kezd,MOTORHIBA.

koszi


Történt valami módosítás, utólagos belepiszka?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cseccci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #38591 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 18:26:33 »

Történt valami módosítás, utólagos belepiszka?

Hat annyit csinaltam, hogy beallitotam a bcm modulba,hogy 10000 kmkent jelezze a a szervizt, lehet ez a problema?
Naplózva

FORD S-MAX 2.0TDCI 2009
BMW E 46 320D 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38592 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 18:31:45 »

Hat annyit csinaltam, hogy beallitotam a bcm modulba,hogy 10000 kmkent jelezze a a szervizt, lehet ez a problema?

Milyen programmal?
Biztos csak ennyit csináltál?

Ez eleve hibás beavatkozásnak tűnik, mert nem a BCM számol és nem csak km alapján történik.
Ha mégis a BCM-nél találtál ilyet, akkor eleve hiba lehet. (Szerintem nem is állítható ilyesmi, tehát nem az autóhoz illett a szoftver, szerintem...)

Állítsd vissza, amit elpiszkáltál. Reméld, hogy visszaáll a régi állapot.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cseccci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #38593 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 18:36:56 »

Milyen programmal?
Biztos csak ennyit csináltál?

Ez eleve hibás beavatkozásnak tűnik, mert nem a BCM számol és nem csak km alapján történik.
Ha mégis a BCM-nél találtál ilyet, akkor eleve hiba lehet. (Szerintem nem is állítható ilyesmi, tehát nem az autóhoz illett a szoftver, szerintem...)

Állítsd vissza, amit elpiszkáltál. Reméld, hogy visszaáll a régi állapot.  wave

Forscannel piszkaltam, de igyekszek vissza allitani, es nagyon szepen koszonom a segitsegett. eljen Wink
Naplózva

FORD S-MAX 2.0TDCI 2009
BMW E 46 320D 2004
Cseccci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #38594 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 19:45:14 »


sajnos csak nem tunik el, meg mindig ki irja a motorhibat, na most vajon mi lehet?
Naplózva

FORD S-MAX 2.0TDCI 2009
BMW E 46 320D 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38595 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 19:46:10 »

sajnos csak nem tunik el, meg mindig ki irja a motorhibat, na most vajon mi lehet?


Melyik modul(ok)ban van a hiba?
Csak a BCM?
Nem PCM?

Sikerült felrúgni a konfiguráció(ka)t.  Undecided

Tanulság:
1. Nem piszkálódunk.
2. Lementjük a modul(ok) konfiguráció(ka)t a piszka előtt, ha lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.16 hétfő, 20:08:08 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38596 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 20:01:16 »

Kell, hogy legyen más hibakód. Az U-s “csak” kommunikációs hiba.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38597 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 20:02:53 »

Kell, hogy legyen más hibakód. Az U-s “csak” kommunikációs hiba.

Csak....  nyes

Egy modul konfigurációs hiba U-s, de hibát okozhat más modulokban....is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cseccci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #38598 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 20:12:09 »

Csak....  nyes

Egy modul konfigurációs hiba U-s, de hibát okozhat más modulokban....is.

csak a BCM be jartam, de hat ebbol is tanulok, es csak U kod van, ezt irja Vezerloegyseg-konfiguracio nem kompatibilis
Naplózva

FORD S-MAX 2.0TDCI 2009
BMW E 46 320D 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38599 Dátum: 2019.12.16 hétfő, 20:19:35 »

author=Cseccci link=topic=30.msg1173979#msg1173979 date=1576523529]

[/quote]

Én tudom mi ez, ezért is kérdeztem már az első kérdéssel, hogy lett-e belepiszkálva valahova....


Olvasd ki az összes modult.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 765 766 767 768 769 770 771 [772] 773 774 775 776 777 778 779 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.