Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:23:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11995970 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2011.06.17 péntek, 15:21:10 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hogy mikor beültök az autóba egy hosszabb megállás után..akkor a lábfék fel van keményedve nektek is? Szerintem puhának kellene lennie... Természetesen indítás után egyből "megpuhul".

(Lehetséges hogy a rángatásos gondom vákuumprobléma miatt van, s szerintem valahol elveszti a vákuumot, s ez a jelenség is ezzel kapcsolatos)

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2011.06.17 péntek, 15:28:49 »

Nekem az volt, hogy bekapcsoltam a tempomatot és amikor megnyomtam a + gombot, akkor azonnal kikapcsolt.
Egy idő múlva működött, azután újra nem.
Ez a modul adja tovább az összes kormánykeréken található gomb jelét.
Nekem gombot nem cseréltek és Solymáron csinálták meg.


Nalad ez megoldotta tutira a problemat?
Elotte Neked is szorakoztak a gombcserevel?
Melyik szerviz volt?
Naplózva
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2011.06.17 péntek, 15:30:13 »

Nálam is előfordult már ez a felkeményedős jelenség egyszer-kétszer.

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hogy mikor beültök az autóba egy hosszabb megállás után..akkor a lábfék fel van keményedve nektek is? Szerintem puhának kellene lennie... Természetesen indítás után egyből "megpuhul".

(Lehetséges hogy a rángatásos gondom vákuumprobléma miatt van, s szerintem valahol elveszti a vákuumot, s ez a jelenség is ezzel kapcsolatos)

Köszi
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2011.06.17 péntek, 21:19:10 »

Nálam is előfordult már ez a felkeményedős jelenség egyszer-kétszer.


Olyat még nem tapasztaltál, hogy kis fordulaton (1200-1500 közt), egyenletes gáznál nem egyenletesen megy, hanem be-be lüktet, aprón rángat, szóval nem tökéletesen egyenletes?

Itt a fórumon már néhányan küzdünk ezzel a problémával, de nem sikerült még senkinek előbbre lépni. Lehet hogy ez egy Mondeo IV "betegség" ? Nem akarom elhinni, hogy ezzel együtt kell élni. Hibakód sajnos nincs, senkinél....





Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2011.06.18 szombat, 10:32:36 »

Olyat még nem tapasztaltál, hogy kis fordulaton (1200-1500 közt), egyenletes gáznál nem egyenletesen megy, hanem be-be lüktet, aprón rángat, szóval nem tökéletesen egyenletes?

Itt a fórumon már néhányan küzdünk ezzel a problémával, de nem sikerült még senkinek előbbre lépni. Lehet hogy ez egy Mondeo IV "betegség" ? Nem akarom elhinni, hogy ezzel együtt kell élni. Hibakód sajnos nincs, senkinél....

Én még az mk4-nél nem tapasztaltam, de az mk3 TDCi-nél volt néhányszor hasonló jelenség.





Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2011.06.18 szombat, 14:22:11 »

én eddig úgy tapasztaltam ha esik az eső, vagy ha mosom a szélvédőt, akkor
nyitott ablaknál azt beveri a menetszél! wow1 azaz behúzza a huzat!  eplus2  trabitól kezdve a8-ig!
tényleg ez a kérdés most komoly? vagy valakik tesztelnek minket?  hehe


Miért tesztelne valaki is.
 Nekem ez problémát jelent.  Ha megyek városba (légkondit nem használok csak hosszú úton) és netalán talán pont letojja egy madár akkor ablaktörlőzni kezdek és amíg le nem megy addig nyomom (nem sima vízzel szoktam feltölteni a tartályt hanem mindíg bogároldós keverékkel). Na-mármost ha befolyik a víz akkor a világos kárpit szépen beissza + esetleg az ablak emelő gombjaiba is beszivároghat stb.
Na ezért kérdeztem.

A becsípődés elleni elektronikára én is kíváncsi leszek.
Az viszont nekem elképzelhetetlen, hogy a csomiba rakjam a légterelőt és olykor olykor felrakjam.

Egyébként már döntöttem és a szatunás légterelőt megrendeltem a gyártónál. Elvileg van rá visszavásárlási garancia is így ha nem hozza a várt eredményt akkor vagy visszaküldöm vagy én is rakom a csomagtartóba nehezéknek.

« Utoljára szerkesztve: 2011.06.18 szombat, 15:02:21 írta mbdeb » Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2011.06.18 szombat, 21:04:39 »

Miért tesztelne valaki is.
 Nekem ez problémát jelent.  
Szerintem húzd fel az ablakot amíg a szélvédőt mosod!   Wink

És most többet nem is mondanék ...
Naplózva

Fekete bálna
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2011.06.18 szombat, 21:18:21 »

Ha emlékeztek pár hete én is jeleztem a tempómat problémát, semmire nem reagált, nem akart bekapcsolni. A kormánygombsort befújtam kontakt spray-vel és azóta semmi probléma.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 11:24:59 »

Tudja valaki, hogy a turbó vákuum-kamrán található elektronika mire szolgál? (2.0 tdci, 143 le..-nél van)

Íme egy kép:
http://www.turbo-turbocharger.com/uploads/3/0/1/8/3018849/3003294_orig.jpg?1555709

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 11:26:56 »

Talán ezen jobban látszik:

http://www.turbo-turbocharger.com/ford-turbos.html
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 17:19:59 »

Tudja valaki, hogy a turbó vákuum-kamrán található elektronika mire szolgál? (2.0 tdci, 143 le..-nél van)

Íme egy kép:
http://www.turbo-turbocharger.com/uploads/3/0/1/8/3018849/3003294_orig.jpg?1555709


nem vagyok benne teljesen biztos,de szerintem az csak egy helyzetérzékelő potméter..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 22:19:41 »

Ha emlékeztek pár hete én is jeleztem a tempómat problémát, semmire nem reagált, nem akart bekapcsolni. A kormánygombsort befújtam kontakt spray-vel és azóta semmi probléma.

hogyan szedted szét és hova fújtad a spray-t? Baromi idegesítő, hogy hol műxik, hol meg nem.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 07:52:42 »

OFF gombot felejtsétek el, és akkor nem lesz gond.
ON gomb az sajna kell, mert ha nincs ON, akkor nincs tempomat Smiley,
Én nyomkodhatom a "+" -t vagy "-" -t attól a tütü még nem jegyez meg semmit.

Mondeofan, írtam emailt.
Nálam a vákuumszivattyún semmi féle kopásnyom nem volt látható, szétszedés után, tisztítás, aztán most (lekopogom), de működik.
Naplózva
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 11:02:51 »

OFF gombot felejtsétek el, és akkor nem lesz gond.
ON gomb az sajna kell, mert ha nincs ON, akkor nincs tempomat Smiley,
Én nyomkodhatom a "+" -t vagy "-" -t attól a tütü még nem jegyez meg semmit.

Na ez is egy érdekes sztori. Korábban -amikor stabilan működött a tempomat-, a + jelre néha elindult, néha nem. Ha nem indult el, akkor az ON után minden ment szépen. De nem tudtam rájönni, hogy milyen szabály szerint volt elég a + jel és mikor kellett előtte az ON is. Lehetséges, hogy már akkor sem volt az igazi és már akkor is a +-ra be kellett volna kapcsolni???   wow1
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 17:50:59 »

Na ez is egy érdekes sztori. Korábban -amikor stabilan működött a tempomat-, a + jelre néha elindult, néha nem. Ha nem indult el, akkor az ON után minden ment szépen. De nem tudtam rájönni, hogy milyen szabály szerint volt elég a + jel és mikor kellett előtte az ON is. Lehetséges, hogy már akkor sem volt az igazi és már akkor is a +-ra be kellett volna kapcsolni???   wow1

Hmmm, ez érdekes, ha a kezelési 146. oldalát átfutom, ott azért elég fehéren-feketén leírja a működtetést. Nyomja meg az ON, gombot majd az aktuális sebesség tartásához a "SET +" vagy "SET -" gombot.
Érdekes lenne ha nekem menet közben egy gombnyomásra bekacsolná magát. Nem hülyék ezek, nem véletlenül tették 2 gombosra a bekapcsolást. Gondold el mész az úton véletlenül megnyomod a  "+" -t vagy "-" -t, és mikor motorfékezni akarsz mert mondjuk egy bringás nyuggert meg kéne előzni de jön szembe, az autó úgy gondolja, hogy tartja a sebességet és fellövöd a mammert a fára.
MKIII, MKII -ben is kell az ON gomb, szóval jól működik a tempomatod Smiley
A "+" vagy "-" jel akkor nem elég ha nyomsz OFF -ot vagy CAN gombot, vagy természetesen leállítod az autót. Ha csak simán gyorsítasz és leveszed a gázról a lábad akkor is visszaáll a beállított értékre. Ez váltásra is igaz és fékezésre is, ilyenkor "RES"-re visszagyorsul az autó.
Elég pontagyú ez a rendszer, nincs benne semmi extra, mint pl.: GPS sebességét figyeli, vagy tábla felismerés stb.
Van még egy Smiley, amit a kezelésiben nem írnak le, ha OFF gombot nyomsz akkor majd ő dönti el mikor és hogy fog újra életre kelteni a rendszert  taps
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.20 hétfő, 17:55:53 írta tomeed » Naplózva
robesz78
Vendég
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 19:00:16 »

Sziasztok!

1 hete lettem egy 2007.11 havi MK4 2.0 tdci ghia executive tulaja. A kulcsnélküli indítással kapcsoltban azt tapasztalom, hogy ha távirányítóval kinyitom az ajtókat és először a gyereket pakolom be hátra majd beülök a vezetőülésbe nem hajlandó indulni a kocsi sem a gyújtást nem tudom ráadni, ilyenkor vagy elég a vezetőoldali ajtót még egyszer kinyitni becsukni vagy előtte a távirányítóval becsuknyi majd kinyitni (pontosan még nem figyeltem meg). Ezt tapasztaltam akkor is ha leállítom a kocsit de nem szállok ki és szeretném újraindítani a motort. A kézikönyv szerint nem így kellene működnie. Valaki tudna segíteni mit csinálok rosszul?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 19:14:13 »

Sziasztok!

1 hete lettem egy 2007.11 havi MK4 2.0 tdci ghia executive tulaja. A kulcsnélküli indítással kapcsoltban azt tapasztalom, hogy ha távirányítóval kinyitom az ajtókat és először a gyereket pakolom be hátra majd beülök a vezetőülésbe nem hajlandó indulni a kocsi sem a gyújtást nem tudom ráadni, ilyenkor vagy elég a vezetőoldali ajtót még egyszer kinyitni becsukni vagy előtte a távirányítóval becsuknyi majd kinyitni (pontosan még nem figyeltem meg). Ezt tapasztaltam akkor is ha leállítom a kocsit de nem szállok ki és szeretném újraindítani a motort. A kézikönyv szerint nem így kellene működnie. Valaki tudna segíteni mit csinálok rosszul?
Tényleg nem így kéne működnie. Lehet egy szoftver frissítés megoldaná a problémát.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 20:34:57 »

Sziasztok!

1 hete lettem egy 2007.11 havi MK4 2.0 tdci ghia executive tulaja. A kulcsnélküli indítással kapcsoltban azt tapasztalom, hogy ha távirányítóval kinyitom az ajtókat és először a gyereket pakolom be hátra majd beülök a vezetőülésbe nem hajlandó indulni a kocsi sem a gyújtást nem tudom ráadni, ilyenkor vagy elég a vezetőoldali ajtót még egyszer kinyitni becsukni vagy előtte a távirányítóval becsuknyi majd kinyitni (pontosan még nem figyeltem meg). Ezt tapasztaltam akkor is ha leállítom a kocsit de nem szállok ki és szeretném újraindítani a motort. A kézikönyv szerint nem így kellene működnie. Valaki tudna segíteni mit csinálok rosszul?

Leírásod alapján ez valamiféle lopásvédelem, hogy autónyitás után ha nem nyitod ki a vezető ajtaját, akkor X idő elreltével nem índítható a kocsi.
Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor távirányítóval kinyitod a kocsit, de az ajtókhoz nem nyúlsz, így egy idő után automatikusan visszazár a rendszer.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:08:24 »

Hello,

megtudjatok mondani hogy is van ez  a LED-es nappali / varosi vilagitas a 2011-es modellnel? Szoval azt latom hogy ha nem kapcsolom be a lampat akkor vilagit mint az istennyila.
Ha felkapcsolom a helyzetjelzot, akkor is vlagit de kicsit halvanyabban, ha tompitott fenyszorot akkor is ugyanez. Na ebben nem annyira latom  a logikat. ugy gondoltam ha ninc slampa akkor nnc sLED-es feny, ha helyzetjelzo akkor meg mehetne ez a LED tagfahrlicht ahogy a nemet mondja, ha nem tudja hogy mondjak angolul.
Vagy nalam ez mar elromlott? Smiley
Udv.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 22:58:10 »

Hello,

megtudjatok mondani hogy is van ez  a LED-es nappali / varosi vilagitas a 2011-es modellnel? Szoval azt latom hogy ha nem kapcsolom be a lampat akkor vilagit mint az istennyila.
Ha felkapcsolom a helyzetjelzot, akkor is vlagit de kicsit halvanyabban, ha tompitott fenyszorot akkor is ugyanez. Na ebben nem annyira latom  a logikat. ugy gondoltam ha ninc slampa akkor nnc sLED-es feny, ha helyzetjelzo akkor meg mehetne ez a LED tagfahrlicht ahogy a nemet mondja, ha nem tudja hogy mondjak angolul.
Vagy nalam ez mar elromlott? Smiley
Udv.

Jól működik.

Alapállás gyújtásra ekkor daytime running light, azaz nappali menetfény

helyzetjelzőre pedig dimmel a drl lámpa és onnantól a lámpa helyzetjelzőként üzemel.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2011.06.21 kedd, 11:01:02 »

Hm o.k. koszi,  amugy rettento ereje van ennek a LED fenyvetonek, igazabol este is elvagyok vele a varosban. azaz ellennek mert a hatso fenyeket azert inkabb felkapcsolom. Smiley

A masik temam ez  a kulcs nelkuli inditas. jol mukodik, minden franko de erdekes hogy a kocsi nyitasat megis manualisan kell csinalni. nincsenek benn erzeklok a kilincs alatt hogy ha ranyitok es kozel van  a "kulcs" akkor nyitja az ajtozarakat?

Ezt a hangvezerlest mennyire hasznaljatok? Oszinten szolva multkor csornatol tatabanyaig tarsalogtam  a holgyikevel eleg pocsek hatekonysaggal, inkabb csak marketingnek erzem ezt, mert eleg korulmenyes, lassabb is betarcsazni valakit vagy a klimat a megfelelo hofokra allitani mint kezzel, es eleg gyakran felre vagy nem erti a gyarmati angolomat ez a mondeo gepineni.

Talan majd a Mondeo 5.-ben mar tanithato lesz, vagy letoltheto kulonfele nemzeti nenikkel lehet tarsalogni. Mondjuk legalabb nem unatkozok ha egyedul megyek. Smiley



Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2011.06.21 kedd, 15:25:38 »

Hm o.k. koszi,  amugy rettento ereje van ennek a LED fenyvetonek, igazabol este is elvagyok vele a varosban. azaz ellennek mert a hatso fenyeket azert inkabb felkapcsolom. Smiley

A masik temam ez  a kulcs nelkuli inditas. jol mukodik, minden franko de erdekes hogy a kocsi nyitasat megis manualisan kell csinalni. nincsenek benn erzeklok a kilincs alatt hogy ha ranyitok es kozel van  a "kulcs" akkor nyitja az ajtozarakat?

Ezt a hangvezerlest mennyire hasznaljatok? Oszinten szolva multkor csornatol tatabanyaig tarsalogtam  a holgyikevel eleg pocsek hatekonysaggal, inkabb csak marketingnek erzem ezt, mert eleg korulmenyes, lassabb is betarcsazni valakit vagy a klimat a megfelelo hofokra allitani mint kezzel, es eleg gyakran felre vagy nem erti a gyarmati angolomat ez a mondeo gepineni.

Talan majd a Mondeo 5.-ben mar tanithato lesz, vagy letoltheto kulonfele nemzeti nenikkel lehet tarsalogni. Mondjuk legalabb nem unatkozok ha egyedul megyek. Smiley





A hangvezérlés valóban inkább csak időtöltésnek jó.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2011.06.21 kedd, 19:54:23 »

Egyebkent nem tudom miert noi hangja van a Mondeonak IV-nek. Ez messze nem noies. ferfi hang kene, nem olyan barsonyos buzis mint a K.I.T.T. hangja volt valami ercesebb ami illik ehhez a nagydarab morcos erogephez.Asszem meg is irom ezt a Fordnak. Ez a harmadik mondeom, az elso a 2002-es TDDi traktor volt erdekes modon az ami a szivemhez legkozelebb allt.azzal meg nehezkes volt a parkolas, kormolt ha odaleptem, soha nem felejtem azt a csodas erzest amikor a belso visszapillantoban lattam ahogy nemely kis nyamvadt opelkorza eltunt a szmogban amit hagytam amikor egy gazfroccs utan. valszeg nem kapott oxigent  az a szanalmas kis kavedaralo motorjuk.
Na de a ugye a veteranauto talalkozok nem a mi mufajunk, igy jott a 2006-os TDCI MK III. Facelift. hat tt a facelift ugye aleginkabb a costsavingrol szolt jo nagy csalodas volt, akkor utaltam de aztan igy utolog halas vagyok annak kis keccser nepauto passatosnak aki belem jott es megadta az utolso lokest.
Tenyleg a mondeo IV. lepett egy osztalyt felfele. Meretben, stilusban, luxusban. persze erzem hogy kell az a mondeo V. de nem rosz a trend.
Mondjuk az rendkivul szomoru , dehat a vilag sajnos ebbe az iranyba megy hogy egyre kevesebb kormot meg zajt bocsat ki az auto. A TDDI nel meg felreppentek a varjak az ut szelereol mar amikor 1 km-re voltam, az utcaba befordultuam es a kutyam odaallt az ajtohoz mert tudta hogy jovok, most meg szegyenszemre halkan duruzsol (!) egy olyan motor amit franciak (!)terveztek mint valami buziskodo hibrid. hat nehez igy optimistanak maradni...
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:00:06 »

Egyebkent nem tudom miert noi hangja van a Mondeonak IV-nek.

Én Brünhildának becézem!   Grin
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:32:55 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni: A 2007 decemberi 1.8-as TDCi-m klimahütője megadta magát. ( olyan mint a szita, a szerelők szerint porozus az anyag és állandóan szivárog a gáz belőle. legalábbis amig van benne- pár nap alatt teljesen elpárolog. Cserére szorulna, de örült árat mondtak rá. Valahogy okosban meglehetne ezt a próblémát oldani? Mennyibe fáj egy ilyen csere?
Ki hallott már ilyent, hogy 3,5 évesen tönkre megy. Talán ez is a sporolás áldozata lett a gyár részéről?
Köszi: aprosz
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2011.06.22 szerda, 10:15:08 »

A masik temam ez  a kulcs nelkuli inditas. jol mukodik, minden franko de erdekes hogy a kocsi nyitasat megis manualisan kell csinalni. nincsenek benn erzeklok a kilincs alatt hogy ha ranyitok es kozel van  a "kulcs" akkor nyitja az ajtozarakat?

Nekem is ilyen van. Ez a középső opció. A felső opció, hogy az ajtó nyitás is kulcsnélküli. Az alsó opció pedig, hogy minden csak kulcssal megy.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2011.06.22 szerda, 10:19:08 »



faternak mondom már egy jó ideje, hogy valami szól az autóban de nagyon, vagy a generátor, vagy a szervó.

Persze a sofőrnek a lelkére kötöttem, hogy a kötelező szervíz alkalmával erre külön hívja fel a figyelmet- Állítólag megtette, és mindent rendben találtak.

Hát tegnap egy erős ciripelés és pufff a szervó elszállt. Szerencsére kanyarodó út szélén nem parkolt semmi, és a járdaszegély is alacsony volt, úgyhogy a megállás ""szerencsés"" volt.

Az annyuk pcsáját... A szervíznek is, meg az alkatrész gyártónak is.

Az egyik Auto Fort Váci úti részleg

A másik meg a Ford
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2011.06.22 szerda, 23:56:15 »

Sziasztok!

1 hete lettem egy 2007.11 havi MK4 2.0 tdci ghia executive tulaja. A kulcsnélküli indítással kapcsoltban azt tapasztalom, hogy ha távirányítóval kinyitom az ajtókat és először a gyereket pakolom be hátra majd beülök a vezetőülésbe nem hajlandó indulni a kocsi sem a gyújtást nem tudom ráadni, ilyenkor vagy elég a vezetőoldali ajtót még egyszer kinyitni becsukni vagy előtte a távirányítóval becsuknyi majd kinyitni (pontosan még nem figyeltem meg). Ezt tapasztaltam akkor is ha leállítom a kocsit de nem szállok ki és szeretném újraindítani a motort. A kézikönyv szerint nem így kellene működnie. Valaki tudna segíteni mit csinálok rosszul?

sajnos mindegyik ilyen...
vett ki a zsebedből a kulcsot, vagy ne tedd a pohártartóba, s működni fog.
Ha úgy indítod, hogy abban a kezedben van a kujlcs, amivel indítod is, no problémó.
Az autónak van pár érzékelője, ahol adott ideig érzékeli a kulcsot, aasszem a kezelésiben benne van.
Ha ebből az időből kicsúszol, akkor kell, olyan eseményt generálni megint, amire keresgélni kezdi: pl ajtónyitás, kuplung benyomása, stb.
Én aggresszíven addig szoktam nyomni a power gombot, amíg arra nem keresi újra.
Mégegyszer: mindegyik ilyen...
(ilyenkor jön a key not detected felirat, meg menetközben a key outside the car felirat...)...
Tiszta h*lye...  Undecided
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2011.06.22 szerda, 23:59:01 »


faternak mondom már egy jó ideje, hogy valami szól az autóban de nagyon, vagy a generátor, vagy a szervó.

Persze a sofőrnek a lelkére kötöttem, hogy a kötelező szervíz alkalmával erre külön hívja fel a figyelmet- Állítólag megtette, és mindent rendben találtak.

Hát tegnap egy erős ciripelés és pufff a szervó elszállt. Szerencsére kanyarodó út szélén nem parkolt semmi, és a járdaszegély is alacsony volt, úgyhogy a megállás ""szerencsés"" volt.

Az annyuk pcsáját... A szervíznek is, meg az alkatrész gyártónak is.

Az egyik Auto Fort Váci úti részleg

A másik meg a Ford

1x kipróbáltam a gellérhegynél lefelé (dugóban), hogy milyen a Mondival szervófék, meg szervókormány nélkül.
Csak gurultam, de érdekes volt...  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 07:57:44 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni: A 2007 decemberi 1.8-as TDCi-m klimahütője megadta magát. ( olyan mint a szita, a szerelők szerint porozus az anyag és állandóan szivárog a gáz belőle. legalábbis amig van benne- pár nap alatt teljesen elpárolog. Cserére szorulna, de örült árat mondtak rá. Valahogy okosban meglehetne ezt a próblémát oldani? Mennyibe fáj egy ilyen csere?
Ki hallott már ilyent, hogy 3,5 évesen tönkre megy. Talán ez is a sporolás áldozata lett a gyár részéről?
Köszi: aprosz

Nekem a 2008. januári TDCi-nél volt ugyanez a jelenség.
Olyan volt a klímahűtő, mint a szita.
Gyári 100. e körül van, amúgy olyan 60-70 körül lehet szerezni.
+töltés, stb, szóval tényleg nem kellemes.
De azt mondta a szaki, hogy a 2-3 éves off peugeotnál ugyanezzel a hibával jöttek.
Sajna tényleg spórolnak az anyagon,.... Angry
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 08:00:09 »

1x kipróbáltam a gellérhegynél lefelé (dugóban), hogy milyen a Mondival szervófék, meg szervókormány nélkül.
Csak gurultam, de érdekes volt...  eplus2

A régi zsigulis emlékek visszatértek!  smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2011.06.24 péntek, 07:45:03 »

Na tegnap sikeresen ott hagyott az út szélén a vas  eljen
Állt az autó egész nap, előtte lezavart egy Balatonlelle - Miskolc - Forró - Esztergom távot. Asszony elment vele anyámékhoz (8 km), hív, hogy valami nem OK, mert gázolaj szagú az autó.
Hazamegyek megnézem, mind a 4 injektornál áll az olaj, de olyan szinten, hogy már csöpögött le a földre, de rendesen, hát mondom ez így nem maradhat, mert reggelre nem marad a kocsiban üzemanyag.
Résolaj csövek le, szivattyúnál szétszed, visszamenő ág gyorscsati bont, kompresszort neki. Ha el is volt tömődve most már biztos nincs. Viszont a rendszer levegőt kapott, hogy a rák enné meg.
Természetesen a világ másik végén szereltünk, természetesen este, és magától értetődő, hogy gázolaj pumpa nincs a csomagtartóban, mert nem adnak az autóhoz gyárilag.
Mi legyen, hát indítózás és imádkozás, persze nem lett megoldás, az utcából már vagy 4 lakó az ablakban lógott, hogy kuss legyen este 9 óra van, zavarja őket a zaj. Hogy rohadnának meg!
Na megoldás az lett ,hogy csináltunk egy reklámfilmet a Mondeonak, MKIII húzott MKIV-et Smiley
Persze szét lettem fikázva, hogy mennyivel jobb az MKIII, mint az MKIV, mert nézzem meg, hogy ki kit húz  taps
Jelenleg elhúztuk szervízbe, remélem csak ennyi a baja.
Menetteljesítményben nem történt változás, szóval nagy gond nem lehet. Én arra gyanakszom, hogy Pestről Dobogókő felé jöttem be Esztergomba, és már nem nagyon volt benne gázolaj, (23 km) lehet ez nem volt neki vitamin, és felkapott valami szmötyit az emelkedőn. Ha tévedek akkor drága móka lesz, ha nem akkor elmondok egy-két imát, hálám jeléül!

Ez van!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2011.06.24 péntek, 11:26:22 »

Ez van!

Hát reméljük csak egyszerű a probléma. Majd írd meg mi lett a vége pls...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:06:47 »

Hát reméljük csak egyszerű a probléma. Majd írd meg mi lett a vége pls...

Nekem az a megérzésem, hogy banális a probléma, de mégis zsebbe nyúlós lesz... szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
enef
Vendég
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2011.06.24 péntek, 14:35:16 »

Sziasztok, 2006 óta Mondeos vagyok, MK III tulajdonos, és hamarosan megérik az idő váltásra. Márkahű akarok maradni,  bár az MKIV az elején nem jött be, egyre inkább kezdek rápattani. Kölönösen hogy egész jó motorokkal is szerelik, mindenképpen lényegesen erősebbet akarok mint a mostani (125LE) mert az nagyon karcsú ehhez  a kasznihoz. :-(

A lényeg: kinéztem már egyet konkrétan: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-x-4241348

Sajnos nem automata váltós, pedig nagyon azt szeretnék, de teljesítményre egész jó.
FMH-s autó volt, eladták és sajnos eléggé leharcolták. A kuplungja szerintem teljesen ***,
fékkel,  gumikkal is vannak gondok.  Akksi halott, csak bikáról indult és a műszerfal tök sötét volt.

Mentem vele, egész jónak tűnt, bár majdnem felrobbant az egyik kerék mert tök lapos volt, de azért lehetet érezni a kraftot. :-)

Rendszám: KYN042.  Tesztelték anno: http://www.okauto.hu/01.php?cmd=view&id=23

Tud esetleg valaki konkrétumokat erről a járgányról? Hányszor és mennyire volt törve, ki és hol használta stb? Illetve a fenti általam
vélelmezett hiábkat mennyiért lehet megcsináltatni, érdemes e egyáltalán ezzel a járgánnyal foglalkozni? Ha igen mennyit érdemes adni érte?

Kösz előre is!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2011.06.24 péntek, 14:43:21 »

Sziasztok, 2006 óta Mondeos vagyok, MK III tulajdonos, és hamarosan megérik az idő váltásra. Márkahű akarok maradni,  bár az MKIV az elején nem jött be, egyre inkább kezdek rápattani. Kölönösen hogy egész jó motorokkal is szerelik, mindenképpen lényegesen erősebbet akarok mint a mostani (125LE) mert az nagyon karcsú ehhez  a kasznihoz. :-(

A lényeg: kinéztem már egyet konkrétan: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-x-4241348

Sajnos nem automata váltós, pedig nagyon azt szeretnék, de teljesítményre egész jó.
FMH-s autó volt, eladták és sajnos eléggé leharcolták. A kuplungja szerintem teljesen ***,
fékkel,  gumikkal is vannak gondok.  Akksi halott, csak bikáról indult és a műszerfal tök sötét volt.

Mentem vele, egész jónak tűnt, bár majdnem felrobbant az egyik kerék mert tök lapos volt, de azért lehetet érezni a kraftot. :-)

Rendszám: KYN042.  Tesztelték anno: http://www.okauto.hu/01.php?cmd=view&id=23

Tud esetleg valaki konkrétumokat erről a járgányról? Hányszor és mennyire volt törve, ki és hol használta stb? Illetve a fenti általam
vélelmezett hiábkat mennyiért lehet megcsináltatni, érdemes e egyáltalán ezzel a járgánnyal foglalkozni? Ha igen mennyit érdemes adni érte?

Kösz előre is!
ebből a motorból könnyen ki lehet szedni 300+le-t Wink eplus2

tudni kéne, hogy mennyire komolyak a hibák, utána járni, hogy mennyiért lehetne megcsináltatni, és ezek alapján lenyomni az árát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2011.06.24 péntek, 14:49:32 »

Sziasztok, 2006 óta Mondeos vagyok, MK III tulajdonos, és hamarosan megérik az idő váltásra. Márkahű akarok maradni,  bár az MKIV az elején nem jött be, egyre inkább kezdek rápattani. Kölönösen hogy egész jó motorokkal is szerelik, mindenképpen lényegesen erősebbet akarok mint a mostani (125LE) mert az nagyon karcsú ehhez  a kasznihoz. :-(

A lényeg: kinéztem már egyet konkrétan: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-x-4241348

Sajnos nem automata váltós, pedig nagyon azt szeretnék, de teljesítményre egész jó.
FMH-s autó volt, eladták és sajnos eléggé leharcolták. A kuplungja szerintem teljesen ***,
fékkel,  gumikkal is vannak gondok.  Akksi halott, csak bikáról indult és a műszerfal tök sötét volt.

Mentem vele, egész jónak tűnt, bár majdnem felrobbant az egyik kerék mert tök lapos volt, de azért lehetet érezni a kraftot. :-)

Rendszám: KYN042.  Tesztelték anno: http://www.okauto.hu/01.php?cmd=view&id=23

Tud esetleg valaki konkrétumokat erről a járgányról? Hányszor és mennyire volt törve, ki és hol használta stb? Illetve a fenti általam
vélelmezett hiábkat mennyiért lehet megcsináltatni, érdemes e egyáltalán ezzel a járgánnyal foglalkozni? Ha igen mennyit érdemes adni érte?

Kösz előre is!
Szerintem egy 2.2 dizli jobb választás lenne  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2011.06.24 péntek, 15:07:39 »

Szerintem egy 2.2 dizli jobb választás lenne  wave

szerintem is

Az alap - mondeóban lévő - 2.5T motort nagyon fikázzák gyenge teljesítménye miatt. Maga a konstrukció nagyon jó egyébként.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
enef
Vendég
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2011.06.24 péntek, 16:52:43 »

Szerintem egy 2.2 dizli jobb választás lenne  wave

Pl. ez?  http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_200le_automata-4847619
Az automata váltó szimpatikus! :-)
Naplózva
enef
Vendég
« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2011.06.24 péntek, 16:57:25 »

szerintem is

Az alap - mondeóban lévő - 2.5T motort nagyon fikázzák gyenge teljesítménye miatt. Maga a konstrukció nagyon jó egyébként.

Kösz a választ,  a 2.5T rikta mint a fehérholló szerintem, még németországban is.

A 2.0 ecoboost benzinesről mit hallani? Érdmesebb a  240LE-re gyúrni, vagy már a 203LE-s is nagyot lép?
Sajnos ez sem túl gyakori még, legalábbis Mo-n egyetlen egy sincs eladó használtban még, gondolom mivel nagyon új,
2010-től létezik ez a motor egyáltalán?
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2011.06.25 szombat, 16:22:16 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni: A 2007 decemberi 1.8-as TDCi-m klimahütője megadta magát. ( olyan mint a szita, a szerelők szerint porozus az anyag és állandóan szivárog a gáz belőle. legalábbis amig van benne- pár nap alatt teljesen elpárolog. Cserére szorulna, de örült árat mondtak rá. Valahogy okosban meglehetne ezt a próblémát oldani? Mennyibe fáj egy ilyen csere?
Ki hallott már ilyent, hogy 3,5 évesen tönkre megy. Talán ez is a sporolás áldozata lett a gyár részéről?
Köszi: aprosz

pü. ment!
úgy tűnik történt itt egy hibás beszállítás! jó lenne valahogy a FORD-ot rávenni a hiba elismerésére! szerintem ez tipikus visszahívásos eset,  ami csak viszonylag szűk sorozatszám tartományt érint. (2007 végének környéke)  Undecided
Naplózva

Fekete bálna
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2011.06.25 szombat, 16:26:36 »

pü. ment!
úgy tűnik történt itt egy hibás beszállítás! jó lenne valahogy a FORD-ot rávenni a hiba elismerésére! szerintem ez tipikus visszahívásos eset,  ami csak viszonylag szűk sorozatszám tartományt érint. (2007 végének környéke)  Undecided
Na most megnyugtattál 2007.10.03  Undecided
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2011.06.25 szombat, 17:52:04 »

Na most megnyugtattál 2007.10.03  Undecided
novemberi, decemberi, januári már van  szomoru1 reméljük októberi nem lesz! Wink
Naplózva

Fekete bálna
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2011.06.25 szombat, 18:28:14 »

pü. ment!
úgy tűnik történt itt egy hibás beszállítás! jó lenne valahogy a FORD-ot rávenni a hiba elismerésére! szerintem ez tipikus visszahívásos eset,  ami csak viszonylag szűk sorozatszám tartományt érint. (2007 végének környéke)  Undecided

Köszönöm kimeritő válaszodat. Időközben, - mivel sürgös volt a javítás -  megoldodott a probléma. Akitől vettem a kocsit (kereskedő) másnapra már szerzett egy bontottat, majd be is építették és feltöltötték. Nagyon korrektül csak a bontott klimahütő árát kellett kifízetni. (30ezer) Ezuton is hálásan köszönöm LÁZÁR ÚRNAK!  worship worship A klima azóta is tökéletesen üzemel. Wink
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:28:19 »

Na most megnyugtattál 2007.10.03  Undecided

A napfénytetős az mindíg kivétel!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:30:52 »

Köszönöm kimeritő válaszodat. Időközben, - mivel sürgös volt a javítás -  megoldodott a probléma. Akitől vettem a kocsit (kereskedő) másnapra már szerzett egy bontottat, majd be is építették és feltöltötték. Nagyon korrektül csak a bontott klimahütő árát kellett kifízetni. (30ezer) Ezuton is hálásan köszönöm LÁZÁR ÚRNAK!  worship worship A klima azóta is tökéletesen üzemel. Wink
örülök, hogy neked is megoldódott! smile
kellemes, hűs kilométereket a forró nyárban! Wink
Naplózva

Fekete bálna
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2011.06.25 szombat, 20:46:51 »

Hello Urak, ahogy itt olvasom az MK4 forumon megirt problemakat, van azert sok, de viszonylag nagy szamban a 2007-es evjaratrol van szo.
ez ket dolgot jelenthet:
vagy az elso MK4-ek meg teli voltak gyerekbetegsegekkel.(ez ugye azert elofordulhat a gyartas minden fajtajaban megvan az elso generacioknal a jelenseg, jol ismert okok miatt)
Vagy nem gyerekbetegseg a 2007-es evjaratra nezve hanem olyan altalanos problemakrol beszelunk amelyek nehany ev multan jeletkehetnek, tehat a 2007-eseke mostanaban a 2011-eseke meg majd 2015- korul.
Mit gondoltok errol?
Nagyon megnyugtato lenne szamomra ha az elso idea lenne a nyero. ( na persze megertem ha nem mindenki ettol aludna jobban )
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2011.06.25 szombat, 22:08:36 »


Ez nem szép így, hogy nem rendelték meg rá a hátsó szárnyat...
Akkor már az enyémmel jobban járnál...  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
enef
Vendég
« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 09:56:04 »

Ez nem szép így, hogy nem rendelték meg rá a hátsó szárnyat...
Akkor már az enyémmel jobban járnál...  Wink


Milyen kicsi a világ! Néztem többször a hirdetésedet használtautó.hu-n, de nem gondoltam rá hogy Mondeo fórum tag vagy! (Pedig logikus lehetett volna
mert az egyértelmű volt hogy igényes Mondeos hirdeti a járgányát.)

Ontopic kérdés: miért 175 LE-s ebben a motor és az újabb 2.2TDCI már 200LE-s?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 12:30:37 »

Milyen kicsi a világ! Néztem többször a hirdetésedet használtautó.hu-n, de nem gondoltam rá hogy Mondeo fórum tag vagy! (Pedig logikus lehetett volna
mert az egyértelmű volt hogy igényes Mondeos hirdeti a járgányát.)

Ontopic kérdés: miért 175 LE-s ebben a motor és az újabb 2.2TDCI már 200LE-s?

Mert az újabbat jobban kihegyezték. Más a befecskendező rendszer szállítója, több a furat a csúcsokon, gondolom nagyobb a CR nyomás, stb.
Szervizek szerint ua. lett a beszállító, aki az MK3-nál volt, s ugye ott azzal volt jó pár embernek problémája.
Szóval, aki az újabb dízeleket veszi, az majd izgulhat, hogy lesz-e később vmi geb*sz a motorral. Illetve legalább is én izgulnék...
Van az újabb modellel más probléma is, itt írtam róla: http://mondeo.hu/index.php?topic=2117.msg519416#msg519416 (lehet, hogy a befecs. rendszer szállítókat már ott kavartam...)

Nyomatékban nem tud egyébként az új sokkal többet, pedig itt ugye az számít...  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.