Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 11:25:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11295277 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 23:07:48 »

Mi az amit találtál?


Az arénában van egy bolt (http://www.powertuning.hu/1020-jarmuspecifikus-navigacios-multimedia-fejegysegek.html) és nekik vannak ilyen fejegységeik. A ford valamikor a jövőhéten jön, most még nincs kinn a lapon. Kenwood gyártmányú cuccoknak tünnek, bár nem kérdeztem meg, hogy mi. A srác nagyon segítőkész volt. Nekem fontos volt, hogy a gyáriba stimmeljen, a hátsó rendszámvilágításhoz kerül a kamera (a világítás burkolat fele világít, a másik fele a kamera), annak a képe is rajta legyen, a gyerekek tudjanak dvd-t nézni, játszon le MP3-akat, BT a telcsihez és a convers+. Ha megszerzem rá a lóvét és működni fog, akkor jelentem, hogy mi a helyzet. Tök gyárinak tűnik, egy az egyben megy a helyére, csatlakozkkal, meg minden. Megkérdeztem egy másik ilyen helyen is, ahol sokat foglalkoznak audióval, de nekik nincs ilyen. A srác szerint ez nagyon megéri.

Üdv
Csaba
Naplózva
Iceman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:06:14 »

Egyszerüen ragyogó. Ahol eddig vissza kellett váltani 1-be vagy kettőbe, ott most simán harmadikban viszi a körforgalmat. Alacsonyabb fordulaton is rugalmas, húz.
Mint akit ***be rúgtak. Egy ford szerelő próbálta ma, és azt mondta kitünő a menetteljesítménye. 100-nál 6.-ban belenyom az ülésbe, és csak egyszerű gyorsításnál, nem pedig padlógáznál. Mondjuk a rugalmasságnak ára van, 30000-t kell fízetnem gyorshajtásért. (50 helyett 70, lefényképeztek) Elötte szép lassan ment a mutató felfelé, most mint ha mágnessel vonzaná valami a 120-ra. Mérgesebb lett a gázpedál.
Egyszóval megérte.A fogyasztása sem lett több. Autópálya 140-160 között (ausztria) 2 fővel klimával  - 800 km-re 48 liter gázolaj. Ugyanez a távolság 3 fővel + teli csomagtartó + klima 7 liter átlagfogyi. A 800-ból mondjuk 130 km nem autópálya (Sopron- Balaton)

Üdv: aprosz


Helló aprosz!

Az 1.8-as alap 74KW 100LE-s, vagy az erősebb 92KW 125LE-s lett tuningolva?

Köszönettel: Iceman
Naplózva

2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:59:57 »


Helló aprosz!

Az 1.8-as alap 74KW 100LE-s, vagy az erősebb 92KW 125LE-s lett tuningolva?

Köszönettel: Iceman

Szia Iceman!

Az erősebb 92KW 125LE-s lett tuningolva.

Üdv: aprosz
Naplózva
Iceman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2011.08.02 kedd, 00:04:30 »

Sziasztok. A segítségeteket szreretném kérni. help

Gyorsítás közben kb.3000-es fordulatnál megjelent a sárga felkiáltójel az ESP lámpa és az Engine malfunction üzenet.
Csökkentett teljesítmánnyel üzemelt tovább a motor. Max 1500rpm.
Leállítottam, majd újraindítva nem volt se hibaüzenet, se probléma. Mint ha misem történt volna.
2 nap múlva a szervízben nem volt hibakód. Elvitték egy próbaútra, és ue. produkálta.
Most volt hibaüzenet: 2263 turbó töltőteljesítmény
Nem találtak semmilyen problémát. falbav
A turbónál valmilyen szabályozó rudazatot vizsgáltak, hogy nem szorul-e. De az rendben volt.

Valaki tapasztalt már ilyet?
Ötletek, javaslatok?

A történtek elött két hete voltam vele a 3. éves szervízen.

Előre köszönöm mindeki segítségét!

Tisztelettel: Iceman
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 00:08:51 írta Iceman » Naplózva

2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:58:11 »

Sziasztok. A segítségeteket szreretném kérni. help

Gyorsítás közben kb.3000-es fordulatnál megjelent a sárga felkiáltójel az ESP lámpa és az Engine malfunction üzenet.
Csökkentett teljesítmánnyel üzemelt tovább a motor. Max 1500rpm.
Leállítottam, majd újraindítva nem volt se hibaüzenet, se probléma. Mint ha misem történt volna.
2 nap múlva a szervízben nem volt hibakód. Elvitték egy próbaútra, és ue. produkálta.
Most volt hibaüzenet: 2263 turbó töltőteljesítmény
Nem találtak semmilyen problémát. falbav
A turbónál valmilyen szabályozó rudazatot vizsgáltak, hogy nem szorul-e. De az rendben volt.

Valaki tapasztalt már ilyet?
Ötletek, javaslatok?

A történtek elött két hete voltam vele a 3. éves szervízen.

Előre köszönöm mindeki segítségét!

Tisztelettel: Iceman
Vagy eldurrant egy turbócsöved,vagy a turbó elektronikája xarakodik.
Keress a turbócsöveken olajos foltot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Iceman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2011.08.02 kedd, 20:54:15 »

Vagy eldurrant egy turbócsöved,vagy a turbó elektronikája xarakodik.
Keress a turbócsöveken olajos foltot!


Szia alf!

Köszönöm válaszod.

A csövek rendben vannak. Egyedül a jobb oldali kerékdob belsejénél a vezérműszíj magasságából indulva van olajcsík lefelé és a motorvedő lemezen alul vannak olajfoltok.
Ezen az oldalon nincsenek olajcsövek, ezért gondolom a szervízben kerülhettek oda az olajfoltok.
Vagy ott engedik le az olajat?

A turbó elektronikával lehet valamit kezdeni?

Köszönettel: Iceman
Naplózva

2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:07:01 »

Vagy eldurrant egy turbócsöved,vagy a turbó elektronikája xarakodik.
Keress a turbócsöveken olajos foltot!
vagy csak le van kormolódva, és fordulaton, amikor építené a nyomást, akkor nem tolja kitolni a geót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:33:29 »

Srácok!

Van köztetek olyan, aki tudna nekem egy komolyabb diagnosztikával segíteni a hétvégén? Menet közben kellene megnézni pár adatot, pl turbó pozició szenzor által adott feszültség értekeket, rail nyomást.... nem ingyen kérem persze! Bp-en keresnék sergítséget!

Köszi előre is!

Laci
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 22:03:30 írta lejszlo » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:04:57 »

Srácok!

Van köztetek olyan, aki tudna nekem egy komolyabb diagnosztikával segíteni a hétvégén? Menet közben kellene megnézni pár adatot, pl turbó pozició szenzor által adott feszültség értekeket, rail nyomást.... nem ingyen kérem persze! Bp-en keresnék sergítséget!

Köszi előre is!

Laci
mk4-kemény dió..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:07:03 »


Szia alf!

Köszönöm válaszod.

A csövek rendben vannak. Egyedül a jobb oldali kerékdob belsejénél a vezérműszíj magasságából indulva van olajcsík lefelé és a motorvedő lemezen alul vannak olajfoltok.
Ezen az oldalon nincsenek olajcsövek, ezért gondolom a szervízben kerülhettek oda az olajfoltok.
Vagy ott engedik le az olajat?

A turbó elektronikával lehet valamit kezdeni?

Köszönettel: Iceman
a 3as mondiban lehet javítani az elektronikát,a4esban nem tudom.esetleg azt a szakit kell felhívni aki csinálja őket! Wink
pill. mindjárt megkeresem....

http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.msg544086#msg544086

a veszprémi csókánál járt már vagy 3-4 imerős klubbtárs.megelégedésükre faccán műkszik a gép!
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 22:09:16 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:16:11 »


Szia alf!

Köszönöm válaszod.

A csövek rendben vannak. Egyedül a jobb oldali kerékdob belsejénél a vezérműszíj magasságából indulva van olajcsík lefelé és a motorvedő lemezen alul vannak olajfoltok.
Ezen az oldalon nincsenek olajcsövek, ezért gondolom a szervízben kerülhettek oda az olajfoltok.
Vagy ott engedik le az olajat?

A turbó elektronikával lehet valamit kezdeni?

Köszönettel: Iceman
amúgy a diag szerint nem az elektronikával van baj.Annak saját hibakódja van.
A tiéd ez:
P2263 - Generic Type    Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description    

Turbocharger/Supercharger Boost System Performance

Nincs meg a megfelelő töltőnyomás.Szerintem a legesélyesebb a lukadás.
A turbóval annyit lehet tenni,amit a szervízben is csináltak.Leakasztani a rudazatot az elektronikáról,és a lapátokat megmozgani a rudazattal.Ha nem szorul,akkor a turbó rendben van.A lukat utána is meg kell keresni..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Imbu
Vendég
« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:32:44 »

Sziasztok!

Most jártam meg Finnországot(4700 km). Nem volt semmi gondom az autóval, csak egy bal hátsó defektet szedtem össze.
Harminc-egynehány órás út után is kényelmesnek mondanám az autót, a tempomat nagyon hiányzott.
Viszont futómű állításra szerintem el kell vinni. A Lengyel utak, és a Finn murva nem tett neki jót.
Tehát összességében jól vizsgázott a gép.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:40:17 »

mk4-kemény dió..... Roll Eyes
nem baj, csak feltőrjük valahogy Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:44:41 »

nem baj, csak feltőrjük valahogy Wink
én tudom,hogy te todod,hogy ő nem tudja...... hehe

Ajánlani meg nem is mertelek,mert van elég elfoglaltságod.Gondoltam majd te mondod a frankót..... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:55:39 »

én tudom,hogy te todod,hogy ő nem tudja...... hehe

Ajánlani meg nem is mertelek,mert van elég elfoglaltságod.Gondoltam majd te mondod a frankót..... vigyor3 Wink wave

Jajj ne csigazzatok mar Smiley Mit nem tudok? Smiley

Ez az 1800-as fordulatnal hintazos tortenet kezd tisztulni, de szuksegem lenne par adatra, ezert kellene a meres..

Aztan ha sikerul kijarni az utat, akkor mindeki megszuntetheti a rangatasat, akinek van, vagy majd lesz Cheesy

laci
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:57:14 »

én tudom,hogy te todod,hogy ő nem tudja...... hehe

Ajánlani meg nem is mertelek,mert van elég elfoglaltságod.Gondoltam majd te mondod a frankót..... vigyor3 Wink wave
Hát két-három hónapig még nem nagyon lesz idő szórakozgatni a mérésekkel szomoru1 de ezen azért most más okból nem szomorkodom  Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:58:44 »

Jajj ne csigazzatok mar Smiley Mit nem tudok? Smiley

Ez az 1800-as fordulatnal hintazos tortenet kezd tisztulni, de szuksegem lenne par adatra, ezert kellene a meres..

Aztan ha sikerul kijarni az utat, akkor mindeki megszuntetheti a rangatasat, akinek van, vagy majd lesz Cheesy

laci
Az MKIV CAN buszos de ez nem gond mert már én mértem MKIV-et. Ami a gond az az időhiány még 2-3 hónapig.  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:35:31 »

Jajj ne csigazzatok mar Smiley Mit nem tudok? Smiley

Ez az 1800-as fordulatnal hintazos tortenet kezd tisztulni, de szuksegem lenne par adatra, ezert kellene a meres..

Aztan ha sikerul kijarni az utat, akkor mindeki megszuntetheti a rangatasat, akinek van, vagy majd lesz Cheesy

laci
Stealtnek van a klubban egyedül magándiagja,ami méri az összes mondit.Benya-Tddi-tdci-mk4,de asszem diagolt már vele mk2-t is.
Auto Eugenity amit használ.Nem olcsó,de majdnem annyi mindent tud,mint a gyári diag.Ford specifikus.Messze felette az elm csodák felett.

Viszont ha sürgős,akkor marad neked a szervízbe diagoltatás....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 21:05:09 »

Viszont ha sürgős,akkor marad neked a szervízbe diagoltatás....

Visszaigazolásnak kellett volna, hogy amit cserélni szándékozom alkatrész az tényleg nem az előírás szerint viselkedik. Holnap megveszem, hétvéhén kicserélem, a cseréltet meg kimérem kézzel,  aztán remélem minden oké lesz, és végre a Fordosok is megtudhatják  1800-as rángatás igaz történetét Smiley

Laca
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 21:20:27 »

Viszont ha már itt tartunk.. van értelme egy ilyen ELM-es cuccot megvenni? 10K körül mérik, lehet vele bármi okosat nézni, vagy csak játék, és igazán nem jó semmire? Gondolok itt pl nem is tudom mire.. Smiley pl turbó nyomást nézni vagy üzemanyagot vagy bármi ilyen tudományosabb cuccot?

Köszi

LAca
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 21:27:03 »

Viszont ha már itt tartunk.. van értelme egy ilyen ELM-es cuccot megvenni? 10K körül mérik, lehet vele bármi okosat nézni, vagy csak játék, és igazán nem jó semmire? Gondolok itt pl nem is tudom mire.. Smiley pl turbó nyomást nézni vagy üzemanyagot vagy bármi ilyen tudományosabb cuccot?

Köszi

LAca
Relhist a nagytalin kommunikált mk4essel az elm 327-el.Kérdezd őt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2011.08.06 szombat, 18:30:16 »

Üdv!

Utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autó 80-90-es tempónál jól kivehetően, úgymond "búg" mélyebb olyan "morgó" hangja van... persze függ az út minőségtől is, de ha teljesen sima az út, jól hallható...  Mentem minap egy Vectra C-vel, s lényegesen halkabb volt... Mikor megvettem 3 hónapja ez is csendesebb volt... 
Gondoltam már sok mindenre.. leginkább gumikra..,de azon nem látok semmi hibát, mintában 5-6 mm, légnyomás rendben. (egyébként 235/45R17-es tappancsok vannak rajt)

Nem lehet a részecskeszűrő eltömödöttsége adja ezt a hangot? Hibakód nincs semmi...
Gondolkozom, hogy a hátsó és az első kerekeket felcserélem..hátha változik valami... Egyébként 90-el haladva, alig van motorhang, sőt kiveszem üresbe..ez a hang akkor is megvan... (bár ettől még lehetne a difi is...) viszont inkább hátulról hallani....

Valami ötlete lenne valakinek?

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:55:17 »

Sziasztok

2007-es 2.0 TDCI-nél kb mibe fáj egy vezérműszíj csere? Anyagban kb mi, és mennyi munkaóra kicserélni?

Köszi

laci
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 14:07:34 »

Üdv!

Utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autó 80-90-es tempónál jól kivehetően, úgymond "búg" mélyebb olyan "morgó" hangja van... persze függ az út minőségtől is, de ha teljesen sima az út, jól hallható...  Mentem minap egy Vectra C-vel, s lényegesen halkabb volt... Mikor megvettem 3 hónapja ez is csendesebb volt... 
Gondoltam már sok mindenre.. leginkább gumikra..,de azon nem látok semmi hibát, mintában 5-6 mm, légnyomás rendben. (egyébként 235/45R17-es tappancsok vannak rajt)

Nem lehet a részecskeszűrő eltömödöttsége adja ezt a hangot? Hibakód nincs semmi...
Gondolkozom, hogy a hátsó és az első kerekeket felcserélem..hátha változik valami... Egyébként 90-el haladva, alig van motorhang, sőt kiveszem üresbe..ez a hang akkor is megvan... (bár ettől még lehetne a difi is...) viszont inkább hátulról hallani....

Valami ötlete lenne valakinek?

Köszi
szerintem egy csapágy is tud morogni  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 15:25:58 »

szerintem egy csapágy is tud morogni  Roll Eyes
Emeld meg és pörgesd meg a kereket. Franco mesternek lehet, hogy igaza van  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 15:28:05 »

Sziasztok

2007-es 2.0 TDCI-nél kb mibe fáj egy vezérműszíj csere? Anyagban kb mi, és mennyi munkaóra kicserélni?

Köszi

laci
Szia Laci!
Anyag minimum 45e ft, sztm s-max-nál a helyhiány miatt kicsit több, de 2 óra max és megvan  eljen
Érdemes ahogy hallottam a vízpumpát is kicserélni wave
Na valamit mutatott a diagom? Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 18:20:25 »

    Hetente visszatérő probléma. "Srecice oil" felirat világít. Törlés után kb. 4-500 km. után ismét kigyullad. Olajcserét egyébként 15000 km.-ént szoktam csináltatni. Valami ötlet?
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 19:12:47 »

Szia!

Ühüm.. a skodánál többe volt hacsak nem vertek át vele egy éve Smiley

Diag egyenlőre semmi rosszat nem mond, küzdök a laptopra soros portos varázslással Smiley Hibakód nincs, ennyit már tudok Smiley

Laci
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:52:27 »

Hali,

Kedden elviszem a kocsit olajcserére, és ha már ott van ránézetek az injektorokra, nem tetszik nekem ott valami.
Megint ***akodott az indulásnál, 2-3 msp indítózás és beindul, aztán volt megint,hogy leállításnál leakart ugrani a motor a bakról szinte. Na ilyenkor siralmasan indul, de beindul, (lekopogom)
Tele tankoltam Shelléknél, már 500 km elment belőle és most meg pöccre indul, megölöm,ha kedden nem fogja produkálni Smiley
Lehet átereszt valamelyik injektorom és leállítást követően "bepisilhet" ezért indul rosszabbul talán??? Leállítás sem mindig sima, néha problémásnak hallom, ezért gondolom,hogy juthat gázolaj arendszerbe miután leáll az autó.
Viszont a fellevegősödést követően lett újra gyakori ez a hiba, szóval nem tudom már mi a bánata. Azóta elmentem már vagy 3000 km-t, ott már nem lehet levegő.
 
Kettőstömegűt honnan tudom meg ha ***akszik? MKIII -nál brutális hangja volt,ennél is olyan jelenségre lehet számítani? Ugyanaz az alkatrész, vagy fejlesztettek rajta esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.07 vasárnap, 22:55:17 írta tomeed » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:55:08 »

Hali,

Kedden elviszem a kocsit olajcserére, és ha már ott van ránézetek az injektorokra, nem tetszik nekem ott valami.
Megint ***akodott az indulásnál, 2-3 msp indítózás és beindul, aztán volt megint,hogy leállításnál leakart ugrani a motor a bakról szinte.
Most tele tankoltam Shelléknél, erre már 500 km elment belőle és most meg pöccre indul, megölöm,ha kedden nem fogja produkálni Smiley
Lehet átereszt valamelyik injektorom és leállítást követően "bepisilhet" ezért indul rosszabbul talán??? Leállítás sem mindig sima, néha problémásnak hallom, ezért gondolom,hogy juthat gázolaj arendszerbe miután leáll az autó.
Kettőstömegűt honnan tudom meg ha ***akszik? MKIII -nál brutális hangja volt,ennél is olyan jelenségre lehet számítani? Ugyanaz az alkatrész, vagy fejlesztettek rajta esetleg?

nekünk a rossz lendkerék rázott alapjáraton üresben mk3-nál és offnál is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 01:02:53 »

Visszaigazolásnak kellett volna, hogy amit cserélni szándékozom alkatrész az tényleg nem az előírás szerint viselkedik. Holnap megveszem, hétvéhén kicserélem, a cseréltet meg kimérem kézzel,  aztán remélem minden oké lesz, és végre a Fordosok is megtudhatják  1800-as rángatás igaz történetét Smiley

Laca

Kíváncsian várjuk!
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 10:39:34 »

Üdv!

Utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autó 80-90-es tempónál jól kivehetően, úgymond "búg" mélyebb olyan "morgó" hangja van... persze függ az út minőségtől is, de ha teljesen sima az út, jól hallható...  Mentem minap egy Vectra C-vel, s lényegesen halkabb volt... Mikor megvettem 3 hónapja ez is csendesebb volt... 
Gondoltam már sok mindenre.. leginkább gumikra..,de azon nem látok semmi hibát, mintában 5-6 mm, légnyomás rendben. (egyébként 235/45R17-es tappancsok vannak rajt)

Nem lehet a részecskeszűrő eltömödöttsége adja ezt a hangot? Hibakód nincs semmi...
Gondolkozom, hogy a hátsó és az első kerekeket felcserélem..hátha változik valami... Egyébként 90-el haladva, alig van motorhang, sőt kiveszem üresbe..ez a hang akkor is megvan... (bár ettől még lehetne a difi is...) viszont inkább hátulról hallani....

Valami ötlete lenne valakinek?

Köszi

Gumi lesz az a búgás. Úgy tudod elkerülni, ha 5000 km-enként cserélgeted az elsőt a hátsókkal.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 19:02:12 »

Gumi lesz az a búgás. Úgy tudod elkerülni, ha 5000 km-enként cserélgeted az elsőt a hátsókkal.

Üdv!

Hétvégén felcseréltem a hátsókat az elsőkkel. A búgás még hangosabb lett. Motorféknél, féknél még hangosabb...

Ma voltam egy jó gumisnál, megállapította, hogy 2 db gumi kagylósra van kopva (az ami most előre került). Szóval hátul kopott kagylóssá... beszélgettünk, hogy mitől lehet. Véleménye szerint a gumi fajtája is hajlamos rá (sport gumi), túl keményre van fújva..(nekem 2,5-2,7 elöl-hátul is), sok autópálya...1 személy...kombi..hátul alig van súly....Valahogy így összegeztük. 235/45R17-es méret.

Sajnos elég mély hangja lett... utóbbi 2-3-4 ezer km-ben jött elő.

Egy fokkal jobb mint a kerékcsapágy, mivel az nagyon húzós áron van. Ahogy elnéztem, kerékaggyal együtt kapható ~40-45 ezer Ft/oldal áron....




Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 21:58:53 »

Üdv!

Hétvégén felcseréltem a hátsókat az elsőkkel. A búgás még hangosabb lett. Motorféknél, féknél még hangosabb...

Ma voltam egy jó gumisnál, megállapította, hogy 2 db gumi kagylósra van kopva (az ami most előre került). Szóval hátul kopott kagylóssá... beszélgettünk, hogy mitől lehet. Véleménye szerint a gumi fajtája is hajlamos rá (sport gumi), túl keményre van fújva..(nekem 2,5-2,7 elöl-hátul is), sok autópálya...1 személy...kombi..hátul alig van súly....Valahogy így összegeztük. 235/45R17-es méret.

Sajnos elég mély hangja lett... utóbbi 2-3-4 ezer km-ben jött elő.

Egy fokkal jobb mint a kerékcsapágy, mivel az nagyon húzós áron van. Ahogy elnéztem, kerékaggyal együtt kapható ~40-45 ezer Ft/oldal áron....





és miért kopik kagylósra a gumi?
Há' mer' a lengéscsillapító az örök vadászmezőkön jár. Lips Sealed
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:03:35 »

és miért kopik kagylósra a gumi?
Há' mer' a lengéscsillapító az örök vadászmezőkön jár. Lips Sealed
ilyen fiatal autókon?  wow1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:13:52 »

ilyen fiatal autókon?  wow1
simán nyes

mi egyszer pakoltuk  meg gyeptéglával és vége is lett szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:14:54 »

simán nyes

mi egyszer pakoltuk  meg gyeptéglával és vége is lett szomoru1
A vezető ülésre nem kellett volna tenni  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:21:08 »

ilyen fiatal autókon?  wow1
a lengéscsillapítót kilehet nyírni 10sec alatt..... Undecided
az meg a gumit 2nap alatt tönkre teszi,vagy mondjuk 1-2e km alatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:48:21 »

simán nyes

mi egyszer pakoltuk  meg gyeptéglával és vége is lett szomoru1
mi a zistennek?  vigyor3
nem málhás szamár ez a szegény autó  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2011.08.09 kedd, 08:06:27 »

és miért kopik kagylósra a gumi?
Há' mer' a lengéscsillapító az örök vadászmezőkön jár. Lips Sealed

Nem a lengéscsillapító ***, hanem a konstrukció. 5000 km-enként cserélgetni kellene, és nem lenne ilyen nagy a búgás.

Faterén 16-os alu van, na az búg, szóval nem a méret a lényeg.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2011.08.09 kedd, 08:11:45 »

Sziasztok!

Tegnap voltam gumisnál, s van eladóba neki 4 db 16"-os ford felni+ téli gumi, feltehetőleg Galaxy-n volt. A felnik és a gumik is nagyon jó állapotúak. Egy valami ami fura nekem, hogy nagyon "ballonos"...215/65R16-os.

Szerintetek ez a gumiméret jó választás lenne?

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2011.08.09 kedd, 09:22:15 »

Sziasztok!

Tegnap voltam gumisnál, s van eladóba neki 4 db 16"-os ford felni+ téli gumi, feltehetőleg Galaxy-n volt. A felnik és a gumik is nagyon jó állapotúak. Egy valami ami fura nekem, hogy nagyon "ballonos"...215/65R16-os.

Szerintetek ez a gumiméret jó választás lenne?

Köszi
ami azt illeti, kényelmes  nyes
oktávon nekünk is ilyen van, hát úgy érzem magam néha mint aladin azon a varázsszőnyegen  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2011.08.09 kedd, 10:30:58 »

Sziasztok!

Tegnap voltam gumisnál, s van eladóba neki 4 db 16"-os ford felni+ téli gumi, feltehetőleg Galaxy-n volt. A felnik és a gumik is nagyon jó állapotúak. Egy valami ami fura nekem, hogy nagyon "ballonos"...215/65R16-os.

Szerintetek ez a gumiméret jó választás lenne?

Köszi
215/60 a galaxy mérete. Már az is nagyobb egy picit mint a gyárid 215/55.
215/65-öt azt felejtsd el az már malomkerék a mondihoz  levele
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2011.08.09 kedd, 10:51:14 »

215/60 a galaxy mérete. Már az is nagyobb egy picit mint a gyárid 215/55.
215/65-öt azt felejtsd el az már malomkerék a mondihoz  levele

Szia!
Én is nagynak találtam. Viszont nagyon jó áron van, és szinte 100%-os, 2010-es évjárat. Talán 5000 km-t futott. 36ezer körül van az új ára/db, felnistől összesen 70-ért odaadná. 30ezer a felni +40 ezer Ft a gumi. Elég korrekt volna. Még gondolkozom rajt.

Mi baja lehetne a nagyobb keréktől? Legalább kiemelné a sorból:)

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2011.08.09 kedd, 11:17:33 »

Szia!
Én is nagynak találtam. Viszont nagyon jó áron van, és szinte 100%-os, 2010-es évjárat. Talán 5000 km-t futott. 36ezer körül van az új ára/db, felnistől összesen 70-ért odaadná. 30ezer a felni +40 ezer Ft a gumi. Elég korrekt volna. Még gondolkozom rajt.

Mi baja lehetne a nagyobb keréktől? Legalább kiemelné a sorból:)

Köszi
Ár az valóban baráti!
Ha elfér a kocsi alatt (sztm elfér mellesleg) akkor csak a km óra fog csalni ~7%-ot. Télen 4 hónapra még jó is lehet. Neked kell eldöntened  eljen
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2011.08.09 kedd, 14:29:57 »

Hali,

Oil csere megvolt, tárolt hiba nincs, aktuális hiba nincs. Az injektorokra pénteken lesz műszar kötve.
Viszont ami szembetűnő változás, hogy az autónak eltűnt a hangja, szinte nem is hallom, hogy jár. Ennyit számít az új olaj? Benzines autóm volt eddig, ott nem volt ennyire szembetűnő a változás.
A régibe alig volt 18 ezer, elfáradt volna szegény olaj?
Ha igen, akkor biztos hogy, a legjobb választás a Ford 5w30as olaja ezekbe az autókba?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2011.08.09 kedd, 15:08:28 »

Hali,

Oil csere megvolt, tárolt hiba nincs, aktuális hiba nincs. Az injektorokra pénteken lesz mű*** kötve.
Viszont ami szembetűnő változás, hogy az autónak eltűnt a hangja, szinte nem is hallom, hogy jár. Ennyit számít az új olaj? Benzines autóm volt eddig, ott nem volt ennyire szembetűnő a változás.
A régibe alig volt 18 ezer, elfáradt volna szegény olaj?
Ha igen, akkor biztos hogy, a legjobb választás a Ford 5w30as olaja ezekbe az autókba?
Várjuk a pénteket! Remélem csak valahol levegősödik a rendszered és ennyi eljen
Olajban van biztosan jobb és drágább is. Én a párom autóján hallom, hogy csendesedett mivel most cseréltem rajta olajat. 18e km után. Enyém 17 ezret ment ugyan olyan halk?!
Engem csak mostanság kezdett foglakoztatni ez a dolog, de az biztos, hogy 1 évig marad a ford olaj mindkét autóban aztán kipróbálok lehet egy castrol A5/B5-ös olajat is  eljen Pénz kérdése csak  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2011.08.09 kedd, 20:06:25 »

Kíváncsian várjuk!

Hát nem nyert Smiley Első körben az történt, hogy a turbón van egy vákuum dob, ami tetején van egy szenzor. A PUG-osoknak ez a szenzor szokott elkopni, náluk dobbal egyutt cserélik. Fordnál nincs ilyen opció, komplett turbó csere  falbav . Nade. Mondeofan kollégának köszönhetően egy turbós cégnél van csak maga ez a szenzor, ki is cseréltettem (tök olyan, mint a gyári, semmit nem kell hozzá csinálni, három csavar fogja, régi ki új be, aztán csá), de a hiba nem szünt meg, de nem is változott. 1400-nál rángat. Vagy nagyon ritkán 2500-nál.

Ami jött még tipp:

- vákuum dobot is cserélni
- adagoló nyomásszabályozó szelep hiba
- porlasztó

Nekem a szelep hiba szimpi most így, lévén van, hogy pl csak nagyobb meghajtás után kezd el rángatni (tehát mikor állatkodom 3-4000-rig elhajtva (tudom dízel.. Smiley ), vagy ha pl 1600-ról lassitok nem motorfékkel, hanem  kevesebb gázzal, olyankor szeret előjönni.. Ha jól gondolom akkor a porlasztó már nem foglalkozik a nyomással, azt csak a szivattyú állítja elő. Ha így van, akkor lehet a szelep a baj. Meg még másik 30 dolog, ami ott van  eplus2

Szóval folyt köv. Nem adom fel, mert félek, hogy nem csak 1400-nál rángat, csak valamiért ott érződik, alapvetően mintha idegesen járna a motor. Valami nem oké...  de hogy hova vigyem.... :/ És ha mindenhol rángat, akkor az semminek sem tesz jót Sad(

laca

Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:10:58 »

Hali,

Oil csere megvolt, tárolt hiba nincs, aktuális hiba nincs. Az injektorokra pénteken lesz mű*** kötve.
Viszont ami szembetűnő változás, hogy az autónak eltűnt a hangja, szinte nem is hallom, hogy jár. Ennyit számít az új olaj? Benzines autóm volt eddig, ott nem volt ennyire szembetűnő a változás.
A régibe alig volt 18 ezer, elfáradt volna szegény olaj?
Ha igen, akkor biztos hogy, a legjobb választás a Ford 5w30as olaja ezekbe az autókba?

Nekem castrol magnatec 5w-30 van azzal sem kell várni 20-ig. És csere után nekem is nagyon csöndes.  De ez attól is függ mennyit mész például városban, mennyi a hidegindítás. Ezek odavágnak az olajnak.
Naplózva
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:53:20 »

Szia!
Én is nagynak találtam. Viszont nagyon jó áron van, és szinte 100%-os, 2010-es évjárat. Talán 5000 km-t futott. 36ezer körül van az új ára/db, felnistől összesen 70-ért odaadná. 30ezer a felni +40 ezer Ft a gumi. Elég korrekt volna. Még gondolkozom rajt.

Mi baja lehetne a nagyobb keréktől? Legalább kiemelné a sorból:)

Köszi

Átmérőben 2 centivel nagyobb a 65-ös gumi, mint az 55-ös. Biztos csalna az óra, aztán, hogy egy döccenőél mibe érhet bele esetleg,  azt nem tudom. Kagylósság: Azt csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy autópályán, ha egymagad mész, szinte teher nélkül, 2,7-es hátsó guminyomással az bőven túl van fújva....Ha tele a kocsi akkor kell 2.8......Arról meg ne is beszéljünk, hogy autópályán, illetve menet közben felmelegszik a gumi, 3 Bar biztos lesz benne, és kérdem én, hol van ez a gyári 2.2-höz képest?
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.