Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:02:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12025191 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #13250 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:33:07 »

valamelyikőtök segítsen ennek a sony rádiós embernek, már napok óta nem kap segítséget, igaz az alvázszámot valamiért fél beírni...   falbav integet2
Wink Wink
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #13251 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 12:04:05 »

Köszi a segítséget...Olajcserét megcsinálják kb 30-ból, mert találtam egy normális nem lenyúlós szakit.
Mondeo-ból a nagyon extrázott, Titanium felszereltségű autók nagyjából 95%-a szerintem külföldről származik, ráadásul ezeknek szerintem még jobban is tekeredik visszafelé az órájuk, mint pl. egy Trend-nek, szóval nem árt velük vigyázni... Kisebb autó esetében én nem a Fusion/Micra méretre gondoltam, hanem pl egy Focus kombit is el tudnék képzelni magamnak évi 10e km-hez, abba család is elfér Smiley Mondeo-nál is érdemes azért megnézni, mert pótkerék itt sem mindegyikben van, és amelyikben van, az is jellemzően csak mankókerék! Lehet, hogy én járok túl "jó" utakon, és le is kopogom, de nekem az elmúlt kb 6-7 évben nem volt defektem szerencsére  Tongue A dízelbe a gyári Ford olajból 5,5 (6) liter nagyjából 9000 Ft, a gyári olajszűrő kb. 3000 Ft, tehát 30-ból én is szívesen csinálok neked olajcserét  Wink
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13252 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 12:51:13 »

MK4 Sony rádiókód ügyben tud valaki segíteni?

Beballagsz egy Ford márkakereskedésbe és alvázszámért cserébe kapsz egy rádiókódot.
Vagy megveheted az enyémet 80 ezerért és megadom a kódját  nyes

Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13253 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 13:07:19 »

Beballagsz egy Ford márkakereskedésbe és alvázszámért cserébe kapsz egy rádiókódot.
Vagy megveheted az enyémet 80 ezerért és megadom a kódját  nyes


vagy tényleg véssed már be azt a *** alvázszámot és kapsz válaszba egy kódot. nem hiszem hogy ezzel visszaélés lenne egy mondeo forumon.  falbav
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13254 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:21:40 »

vagy tényleg véssed már be azt a *** alvázszámot és kapsz válaszba egy kódot. nem hiszem hogy ezzel visszaélés lenne egy mondeo forumon.  falbav
Nyugodtam is kérheted tőle, ugyanis még senki nem mondta neki, hogy az kell hozzá!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13255 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:23:39 »

Meghalok, ha így járok vele? vigyor3
50-60ev múlva biztos.
amúgy meg 1idő után annyira zavarni fog,hogy nem birod majd elviselni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13256 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:25:36 »

Nyugodtam is kérheted tőle, ugyanis még senki nem mondta neki, hogy az kell hozzá!  integet2
így van.plusz mk4-hez nincs kodgenerator a halandónak.marad a szag-szervíz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13257 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:28:00 »

Beballagsz egy Ford márkakereskedésbe és alvázszámért cserébe kapsz egy rádiókódot.
Vagy megveheted az enyémet 80 ezerért és megadom a kódját  nyes



Sanyi fejegységért kérsz 80 pénzt? wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13258 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 15:01:32 »

Köszi a segítséget.
...

Az az életszerűtlen, hogy 2M/év-ért egy asztrát, szóval arra gondoltam, hogy ha van ismerősöd akinek van lízing/kölcsönző stb cége, én azzal beszélnék, hogy évi 200-300-ért adjon már vmi városi kocsit, amibe max 10E-t nyomok bele. Magamból indultam ki, mert volt már, hogy ingyé volt az autó.  eplus2
OFF
A leírtak alapján én egy 2008as micsubicsi ótlender megnézését javaslom Neked, a 2.0-s vw dízel is jó , tartós, de a legtutibb a pözsós 2.2-es. Az intenseplustól már szükség7személyes is. Egyet nézz meg belülről, hogy mekkora. Aztán ez van citroenben is (c-xrosser) meg pözsóban is (4007) kérdés melyik tetszik jobban. Wink
ON
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13259 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 15:53:18 »

Sanyi fejegységért kérsz 80 pénzt? wow1

Nem Smiley
De minden eladó Smiley
Úgy megszerettem,hogy meg nem válnék tőle kevesebbért  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13260 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 16:05:39 »

Nem Smiley
De minden eladó Smiley
Úgy megszerettem,hogy meg nem válnék tőle kevesebbért  nyes

Akkor sokáig részesítheted majd a szeretetedben...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #13261 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 18:16:28 »

MK4 Sony rádiókód ügyben tud valaki segíteni?
Alf-ot keresd !
De úgy tudom a rádiót ki kell szerelni hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 csütörtök, 18:23:08 írta gezaguszti » Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #13262 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 19:33:19 »

Alf-ot keresd !
De úgy tudom a rádiót ki kell szerelni hozzá.
már megvolt,de mk4hez nincs dekóder....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13263 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 19:39:15 »

Akkor sokáig részesítheted majd a szeretetedben...  nyes

Hát az biztos.
Kedden viszem cserére az autót, majd írom,hogy jó lett -e, de jó lesz!
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 csütörtök, 20:03:42 írta tomeed » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13264 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 20:23:29 »

Hát az biztos.
Kedden viszem cserére az autót, majd írom,hogy jó lett -e, de jó lesz!

Én meg holnap... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13265 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 20:27:38 »


Jobb elölről álló helyzetben tekerve a kormányt, vagy elinduláskor nagy ívben kanyarodva roppanó, pattanó hangot hallok. Az érdekesség az, hogy nem mindig, és csak kikapcsolt fűtésnél, meg rádiónál...

Idegesítő. szóval tapasztalt valaki ilyet?

Remélem nem kormánymű. Olyasmi, mintha rugó pattogna a tányéron, meg-meg feszülve.

Toronycsapágy?

Szia!

Amit eltudsz követni, hogy a motortében a toronybekötésnél a központi anyát, és a körülötte levő 3 db 6-os csavart leellenőrzöd. (volt már hogy meglazult, vagyis valószínű inkább a toronycsapágy verődött össze és utána lehetett húzni, a hiba megszűnt)

Szétesni nem tud, a legvégső eset az mikor szó szerint ropog bármilyen állásban tekerve... (~4000 Ft kb a csapágy, itt inkább a munkadíj ami jelentősebb)

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13266 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 20:32:07 »

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iv_turnier_2007_03__22519/lengescsillapitok_rugok_1__toronycsapagy_alkatreszek__toronycsapagy_gorgoscsapagy_1__elso_tengely_ketoldali?gyakori=I
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #13267 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 20:40:22 »

szerintetek 2010. szepetemberi 2.0 tdci 163 PS titanium kombiert milyen ar a 3.29 Mio (125K van benne)? Nem lattam az autot, annyit tudok, hogy flotta auto volt, rendsszeresen szervizelve, garantalt futassal.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 csütörtök, 22:00:13 írta Sved1K » Naplózva
gorcsev
Vendég
« Új hozzászólás #13268 Dátum: 2013.01.18 péntek, 00:41:12 »

Szeretném megköszönni a sok kedves hozzászólást a konfiguráció témakörében, amivel segítettetek egyes extrákról eldönteni, hogy valóban érdemes-e a megvásárlásuk.

Vicces, hogy még az utolsó pillanatban is képes az ember döntést hozni, mert ami az egyik pillanatban értelmetlenül elköltött "többszázezer" az a másik pillanatban már egy apró kis tulajdonság ami hosszú éveken át járul majd hozzá az autó szerethetőségéhez. Nálunk a kocsik jellemzően 7-10 éves korukig első autók, aztán "lecsúsznak" a családban asszonyra, vagy gyerekre (rám) ezért is érdekes, mi lesz a családfő autója. Bár most nem fordos vagyok, egy Galant V6-ot hajtok, a most összerakott Mondeo nagyon ínyemre van, a régi TDCi pedig csak azért nem mert nem kombi, szakmámból eredően nekem csak az jöhet szóba. (fotós)

Végül 160Le-s automata kombi lett. Lesz állófűtés amivel kapcsolatban mindjárt kérdezném, hogy ven e rá valami turpisság, hogy távirányítóról fűthető legyen az autó? Az Opel tudja ezt, meglepne ha a Ford nem. Sad
Kanyarkövető lámpából az utolós pillanatban lett Xenon, mert adtak rá egy jó nagy kedvezményt amivel így egyrészt olcsóbb lett, másrészt jobban jött ki más extrák ára. Lesz navi és tolatókamera, de végül nem lesz sötétítés mert apámat zavarta a kilátásban. Szerintem jó dolog és megszokható de neki sok volt. A MidnightSky fényezést élőben nem sikerült megnézni, arra nagyon kívánics vagyok. Valami kéket akartunk, de papíron egyik sem tetszett így lett ez. Az Alcantara is érdekes, korábban nem volt elérhető (MKII óta Mondeo az első autó a családban) kíváncsi vagyok milyen a tapintása. Audiban már láttam, ott fincsi volt.

Nem lesz aktív futómű, köszönöm hogy lebeszéltetek és nem lesz aktív tempomat sem. Nekünk drága, úgy hogy 75%-ban vagy kis vidéki távon fut majd a kocsi, csak a maradék az autópálya. Lesz kulcsnélküli bejutás és indítás...ha olyan jól működik mint a Toyotában, akkor hasznos extrának tűnik. (egy hétvégén át hajtottam egy Priust, kedvelhető autó)

Két dologban vagyunk bizonytalanok: a kombivan van-e az utasteret a csomagtértől elválasztó kihúzható háló (mint pl. a BMW-ben) és a lökhárítón van e alu koptatócsík, hogy ne a műanyagot karcold össze ha pakolsz a kocsiba? A kereskedő mindkettőt alapnak mondta, de a katalógus mintha extraként említené ezeket.

Köszönöm mégegyszer. Érdemes lenne a Ford Hungáriának komolyan foglalkoznia a fórummal, mert érzésem szerint az egyik legjobban működő márka közösség ez. Különösen a Mondeo-s csapat. Erős vásárlő erő, hogy van ez a fórum, bár itt is volt aki a C5-öt ajánlotta, végül részben a nagyon sok pozitív visszajelzés és a sokadjára is Mondeo-t választók - és persze maga a típus - is meggyőző érv volt, hogy újra kékovál legyen az első autó.

« Utoljára szerkesztve: 2013.01.18 péntek, 00:44:25 írta gorcsev » Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #13269 Dátum: 2013.01.18 péntek, 01:55:45 »

Szeretném megköszönni a sok kedves hozzászólást a konfiguráció témakörében, amivel segítettetek egyes extrákról eldönteni, hogy valóban érdemes-e a megvásárlásuk.

Vicces, hogy még az utolsó pillanatban is képes az ember döntést hozni, mert ami az egyik pillanatban értelmetlenül elköltött "többszázezer" az a másik pillanatban már egy apró kis tulajdonság ami hosszú éveken át járul majd hozzá az autó szerethetőségéhez. Nálunk a kocsik jellemzően 7-10 éves korukig első autók, aztán "lecsúsznak" a családban asszonyra, vagy gyerekre (rám) ezért is érdekes, mi lesz a családfő autója. Bár most nem fordos vagyok, egy Galant V6-ot hajtok, a most összerakott Mondeo nagyon ínyemre van, a régi TDCi pedig csak azért nem mert nem kombi, szakmámból eredően nekem csak az jöhet szóba. (fotós)

Végül 160Le-s automata kombi lett. Lesz állófűtés amivel kapcsolatban mindjárt kérdezném, hogy ven e rá valami turpisság, hogy távirányítóról fűthető legyen az autó? Az Opel tudja ezt, meglepne ha a Ford nem. Sad
Kanyarkövető lámpából az utolós pillanatban lett Xenon, mert adtak rá egy jó nagy kedvezményt amivel így egyrészt olcsóbb lett, másrészt jobban jött ki más extrák ára. Lesz navi és tolatókamera, de végül nem lesz sötétítés mert apámat zavarta a kilátásban. Szerintem jó dolog és megszokható de neki sok volt. A MidnightSky fényezést élőben nem sikerült megnézni, arra nagyon kívánics vagyok. Valami kéket akartunk, de papíron egyik sem tetszett így lett ez. Az Alcantara is érdekes, korábban nem volt elérhető (MKII óta Mondeo az első autó a családban) kíváncsi vagyok milyen a tapintása. Audiban már láttam, ott fincsi volt.

Nem lesz aktív futómű, köszönöm hogy lebeszéltetek és nem lesz aktív tempomat sem. Nekünk drága, úgy hogy 75%-ban vagy kis vidéki távon fut majd a kocsi, csak a maradék az autópálya. Lesz kulcsnélküli bejutás és indítás...ha olyan jól működik mint a Toyotában, akkor hasznos extrának tűnik. (egy hétvégén át hajtottam egy Priust, kedvelhető autó)

Két dologban vagyunk bizonytalanok: a kombivan van-e az utasteret a csomagtértől elválasztó kihúzható háló (mint pl. a BMW-ben) és a lökhárítón van e alu koptatócsík, hogy ne a műanyagot karcold össze ha pakolsz a kocsiba? A kereskedő mindkettőt alapnak mondta, de a katalógus mintha extraként említené ezeket.

Köszönöm mégegyszer. Érdemes lenne a Ford Hungáriának komolyan foglalkoznia a fórummal, mert érzésem szerint az egyik legjobban működő márka közösség ez. Különösen a Mondeo-s csapat. Erős vásárlő erő, hogy van ez a fórum, bár itt is volt aki a C5-öt ajánlotta, végül részben a nagyon sok pozitív visszajelzés és a sokadjára is Mondeo-t választók - és persze maga a típus - is meggyőző érv volt, hogy újra kékovál legyen az első autó.


M inden jót az autóhoz a lökhárítóra lehet gyári fóliát tenni az jó és védi a csomagok karcolásátóltól a fényezést, tökéletesen fel lehet rakni nekem a fekete autón is észrevétlen
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13270 Dátum: 2013.01.18 péntek, 08:18:50 »

Szia!

Amit eltudsz követni, hogy a motortében a toronybekötésnél a központi anyát, és a körülötte levő 3 db 6-os csavart leellenőrzöd. (volt már hogy meglazult, vagyis valószínű inkább a toronycsapágy verődött össze és utána lehetett húzni, a hiba megszűnt)

Szétesni nem tud, a legvégső eset az mikor szó szerint ropog bármilyen állásban tekerve... (~4000 Ft kb a csapágy, itt inkább a munkadíj ami jelentősebb)

Üdv.: Peti

 worship worship integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13271 Dátum: 2013.01.18 péntek, 08:32:02 »

Szeretném megköszönni a sok kedves hozzászólást a konfiguráció témakörében, amivel segítettetek egyes extrákról eldönteni, hogy valóban érdemes-e a megvásárlásuk.
...


Sztem a gyári lökhárító koptatócsík fóliával ne foglalkozz.
Ha már új autót vesztek, akkor ne sajnáljátok rá azt a kb 150E-t s kapjon egy karosszéria védő fólia alapcsomagot (2lökös, lámpák, tükrök, motorháztető első harmada, csomagtérajtó alatti koptató).
http://www.paintgard.eu/
Nekem nagyon bevált: nincs karc, nincs kavicsfelverődés, nincs meghúzás, stb.
Ha mégis sérül a fólia, akkor nyáron 2 hét alatt komolyabb napsütéses napokon visszanyeri az alakját! (nekem 1x meghúzta vmi barom, mire mentem volna javíttatni, eltűnt a meghúzás  wow1  eljen )
Ha vmi jó és hosszútávú döntés, az akkor ez.
Küldj privit, ha kell kontakt.

Csomagtérelválasztód nem lesz sztem alapból, mert emlékeim szerint azt a nagy Ford tartozékkatalógusban láttam.
http://www.ford.hu/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Ford+Tartoz%C3%A9k+Katal%C3%B3gus+2012.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214429509581&blobkey=id
De ha a kereskedő ajcsiba ezzel akar még kedveskedni, az nem baj. Smiley

Amúgy congrat.  Wink
Mennyi idő alatt lesz meg?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #13272 Dátum: 2013.01.18 péntek, 14:12:51 »

Szeretném megköszönni a sok kedves hozzászólást a konfiguráció témakörében, amivel segítettetek egyes extrákról eldönteni, hogy valóban érdemes-e a megvásárlásuk.

Vicces, hogy még az utolsó pillanatban is képes az ember döntést hozni, mert ami az egyik pillanatban értelmetlenül elköltött "többszázezer" az a másik pillanatban már egy apró kis tulajdonság ami hosszú éveken át járul majd hozzá az autó szerethetőségéhez. Nálunk a kocsik jellemzően 7-10 éves korukig első autók, aztán "lecsúsznak" a családban asszonyra, vagy gyerekre (rám) ezért is érdekes, mi lesz a családfő autója. Bár most nem fordos vagyok, egy Galant V6-ot hajtok, a most összerakott Mondeo nagyon ínyemre van, a régi TDCi pedig csak azért nem mert nem kombi, szakmámból eredően nekem csak az jöhet szóba. (fotós)

Végül 160Le-s automata kombi lett. Lesz állófűtés amivel kapcsolatban mindjárt kérdezném, hogy ven e rá valami turpisság, hogy távirányítóról fűthető legyen az autó? Az Opel tudja ezt, meglepne ha a Ford nem. Sad
Kanyarkövető lámpából az utolós pillanatban lett Xenon, mert adtak rá egy jó nagy kedvezményt amivel így egyrészt olcsóbb lett, másrészt jobban jött ki más extrák ára. Lesz navi és tolatókamera, de végül nem lesz sötétítés mert apámat zavarta a kilátásban. Szerintem jó dolog és megszokható de neki sok volt. A MidnightSky fényezést élőben nem sikerült megnézni, arra nagyon kívánics vagyok. Valami kéket akartunk, de papíron egyik sem tetszett így lett ez. Az Alcantara is érdekes, korábban nem volt elérhető (MKII óta Mondeo az első autó a családban) kíváncsi vagyok milyen a tapintása. Audiban már láttam, ott fincsi volt.

Nem lesz aktív futómű, köszönöm hogy lebeszéltetek és nem lesz aktív tempomat sem. Nekünk drága, úgy hogy 75%-ban vagy kis vidéki távon fut majd a kocsi, csak a maradék az autópálya. Lesz kulcsnélküli bejutás és indítás...ha olyan jól működik mint a Toyotában, akkor hasznos extrának tűnik. (egy hétvégén át hajtottam egy Priust, kedvelhető autó)

Két dologban vagyunk bizonytalanok: a kombivan van-e az utasteret a csomagtértől elválasztó kihúzható háló (mint pl. a BMW-ben) és a lökhárítón van e alu koptatócsík, hogy ne a műanyagot karcold össze ha pakolsz a kocsiba? A kereskedő mindkettőt alapnak mondta, de a katalógus mintha extraként említené ezeket.

Köszönöm mégegyszer. Érdemes lenne a Ford Hungáriának komolyan foglalkoznia a fórummal, mert érzésem szerint az egyik legjobban működő márka közösség ez. Különösen a Mondeo-s csapat. Erős vásárlő erő, hogy van ez a fórum, bár itt is volt aki a C5-öt ajánlotta, végül részben a nagyon sok pozitív visszajelzés és a sokadjára is Mondeo-t választók - és persze maga a típus - is meggyőző érv volt, hogy újra kékovál legyen az első autó.


Grat az autóhoz és baleset mentes közlekedést. nyes
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13273 Dátum: 2013.01.18 péntek, 14:23:20 »


Grat az autóhoz és baleset mentes közlekedést. nyes
[/quote]
jöhetne minitalira, febr. 1. aréna

grat
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13274 Dátum: 2013.01.18 péntek, 16:58:24 »

Grat az autóhoz és baleset mentes közlekedést. nyes

jöhetne minitalira, febr. 1. aréna

grat
Én is gratulálok és sok örömöt az autóhoz!!!  Wink
Üdv. a klubban!!!  vigyor3

Egy kérdés...
Szerintetek normális az hogy a mínuszokban nehezebben indul és talál magára az autóm, akkor mikor nem kapcsolom ki egyből - az egyébként 4 foknál automatikusan bekapcsoló szélvédő és hátsóablak fűtést- az ablak fűtéseket??? Nem kellene vminek ilyenkor ellensúlyoznia, mint a légkondinál, h az autó ne veszítsen az erejéből?

Egy másik kérdés...
Az autóm most ismét szervizbe vonul - nem tudom, h még kinek rémlik a nyári esetem a légtömegmérővel - mivel újból előjött az erővesztés, ami ismét abban nyilvánul meg, h az autó ereje annyira lomha, h csak lendületből tudok vele menni és nagyon ki kell húzatnom minden váltás előtt, jah és olyan mintha a turbó nem működne, holott annak sincs semmi baja csak vmi letiltja!!!
Elvittem egy kollégám haverjához aki autószerelő a Honda-nál, Ő feltette gépre, ahol hiba kód nuku...erre mondtam neki, h anno légtömegmérő volt cserélve, m a márkaszervizben azt mondták az szart be... kicserélték egy használttal... majd 2 hónap múlva ismét elment az autó ereje, alapjárat minta nem is lenne... én visszavittem a márkaszervizbe... erre ők csináltak vmit számítógépen (valszeg softver frissítés) és megint jó minden, persze hozzátették, h ha megint előjön akkor a légtömegmérőt cserélni kell (55ezerért)!!! Erre mondtam nekik, h ne mondják, h megint azzal van baj, mivel ez nem egy fogyócikk, sem egy típus hiba. NAh mind1 láttam nem jutok velük egyről a kettőre, így elhatároztam többet nem viszem vissza.

Sajnos a múlt héten ismét előjött az erővesztés. Így megkerestem a kollégám egy haverját, aki a Honda márkaszervizben dolgozik. Ismeretségi alapon egy kocsimosás áráért (1500,- Ft) - mivel vmit a munkalapra fel kellett írni - feltették számítógépre (Ford márkasz.-ben ez 6500,- Ft). Ahogy az várható volt ismét nem volt hiba kód. Így a srác mivel mondtam a légtömegmérőt kifejezetten csak arra is ráfókuszált, a gép szerint pedig tökéletesen működik és semmi hibája (Ford szerviz szerint biztos az a baja). Megnézte a turbót is, az is jó, viszont vmi letiltja.

Erre tanakodás, majd eszébe jutott, h nem rég volt egy alfa, hasonló hibával, ott az EGR szelepek voltak elszenesedve, és ez váltotta ki az erővesztést!
SZerint nem nyitnak a szelepek emiatt rendesen így nem minden kipufogó gáz távozik ott ahol kell, és egy része visszajut a motorba v. motortérbe (erre őszintén nem emlékszem pontosa, lehet hülyeséget írok) ami miatt a rendszer letilt, ill. lefolytja a kocsi teljesítményét!!!
Hétfőn ér rá, akkor talán széttudja szedni az autót és kipucolja az EGR szelepeket. Aztán meglátjuk mi lesz.

Szerintetek az EGR okozhat hasonló gondokat???


 
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13275 Dátum: 2013.01.18 péntek, 19:00:30 »

Szerintetek normális az hogy a mínuszokban nehezebben indul és talál magára az autóm, akkor mikor nem kapcsolom ki egyből - az egyébként 4 foknál automatikusan bekapcsoló szélvédő és hátsóablak fűtést- az ablak fűtéseket??? Nem kellene vminek ilyenkor ellensúlyoznia, mint a légkondinál, h az autó ne veszítsen az erejéből?
Biztos, hogy nem normális. Nekem pl. hidegen kifejezetten könnyebben indul, és szemernyi baja sincs a fogyasztókkal (ablakfűtés, ülésfűtés, kiegészítő levegő fűtés)
Viszont az érdekes, hogy nálam nem kapcsol be automatikusan az ablakfűtés. A korábbi MK3-ban bekapcsolt, de ez nem. Jobb így, hogy én döntök.

Válasz
Szerintetek az EGR okozhat hasonló gondokat???
Lehet, de nehezen tudom elképzelni.
- van automatikus EGR tisztítás
- a motorvezérlő észrevenné, ha hibás
- meleg motorral menet közben (amikor egyébként is nyitva van az EGR) nem kéne erővesztést tapasztalnod
- a légtömegmérő piszkálástól miért javult volna meg? Átmenetileg kitisztult és pár nap múlva úja koszos?

Őt javasolnám: http://www.novothauto.hu/

Mindenesetre a megoldásra roppant kíváncsi vagyok. Feltétlenül számolj be a fejleményekről.

Ja igen. Menet közben mértél turbónyomást? Sima ELM kütyüvel lehet mérni. Akár adok is kölcsön.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13276 Dátum: 2013.01.18 péntek, 19:26:35 »

...
Szerintetek az EGR okozhat hasonló gondokat???


 


Dugózd le és nézd meg úgy.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #13277 Dátum: 2013.01.18 péntek, 19:38:15 »

Próbáltad már lehúzott EGR-rel!? Tudom tiéd 1.8-as, ezeket sajnos nem ismerem.

2.0-nél lehúzott egrrel is épp úgy megy, mint nélküle (elméleti értékkel számol), sőt lehúzott légtömegmérővel is megy, egy kis különbséggel majdnem ugyanúgy. Ha a két érzékelő kizárása után is fennáll a helyzet akkor máshol kell keresni a hibát.

Ha nincs hibakód és nem is tárolt el, akkor én másra gondolnék, pl.: a turbó vezérlő vákuumszelepre, hiszen annál közvetlen visszacsatolás nincs. (ha nem húz be a mágnes, nem kap vákuumot a turbó, a geometria nyitva marad...így nagyon lomha tud lenni)


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13278 Dátum: 2013.01.18 péntek, 20:52:35 »


Egy kérdés...
Szerintetek normális az hogy a mínuszokban nehezebben indul és talál magára az autóm, akkor mikor nem kapcsolom ki egyből - az egyébként 4 foknál automatikusan bekapcsoló szélvédő és hátsóablak fűtést- az ablak fűtéseket??? Nem kellene vminek ilyenkor ellensúlyoznia, mint a légkondinál, h az autó ne veszítsen az erejéből?

 

Üdv  klubban, ezzel én már 2 éve szívok.
Már csavarokra szedettem a kocsit, minden jó és mégis ***. Már feladtam, hozzászoktam, már nem is zavar sőt szerintem ez így jó Smiley
Képtelenek voltak kideríteni a hibát. EGR volt dugózva, izzítógyertyákat kicseréltettem, de a gyáriak jók voltak, sebaj, adok nekik egy esélyt.
Az összes létező semmirekellő "számítógépet" rákötötték, de mivel az nem írta ki nekik,hogy mi a hiba és a megoldás, hányas torx kulcsot vegyék elő stb,  ezért nincs hiba SmileySmileySmiley
Minden jó, turbó, csúcsok, generátor, EGR, légtömegmérő, anyámtyúkja.
Volt aki azt mondta, a szakszervízben, ezt figyeld!
Biztos levegős a rendszer, heee mondom paraszt merre van Buda? 29 ezer km van a GO szűrőben. Nincs az a levegő ami ennyi használat után még bent ragad..

Szóval nyugi, mindjárt itt a tavasz és volt hiba, nincs hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.18 péntek, 20:54:39 írta tomeed » Naplózva
Zebu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #13279 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:14:07 »

Sziasztok

2010 -es kiadású Titanium S jószágnál merült fel a következő apró nyűg:
A külső tükrök tolatáskori billentése programozható elméletileg. Nekem a bal oldali tökéletesen működik, azonban a jobb oldali esetében bármit teszek, mintegy 5 sec elteltével visszaáll eredeti helyzetbe.

A szervízben azt mondták, hogy kb 10 e -ért megnézik. Van valakinek esetleg ötlete, hogy miként lehetne megbuherálni, hogy mindkettő normálisan működjön?

Ui: nem igen használtom, csak izgatja a fantáziámat.
Naplózva

MK-IV 2010.május, fehér, Titanium S
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13280 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:14:34 »

Erre tanakodás, majd eszébe jutott, h nem rég volt egy alfa, hasonló hibával, ott az EGR szelepek voltak elszenesedve, és ez váltotta ki az erővesztést!
SZerint nem nyitnak a szelepek emiatt rendesen így nem minden kipufogó gáz távozik ott ahol kell, és egy része visszajut a motorba v. motortérbe (erre őszintén nem emlékszem pontosa, lehet hülyeséget írok) ami miatt a rendszer letilt, ill. lefolytja a kocsi teljesítményét!!!
Hétfőn ér rá, akkor talán széttudja szedni az autót és kipucolja az EGR szelepeket. Aztán meglátjuk mi lesz.

Szerintetek az EGR okozhat hasonló gondokat???
Nekem az MKIII-as 2.2-esnek volt garanciális EGR cseréje. Az EGR hiba másképpen jelentkezik. Annak a motorja is már EuroIV-es mint a tiétek. Nem elszenesedik az EGR szelep hanem csak elkoszolódik a koromtól. Ha nem tud beállni a megfelelő pozicióba akkor jön a hibakód és a vészüzem teljesítményvesztéssel. Ezzel el lehet szórakozni kb 10ekm-et (ennyi ideig se érkezett meg a csere EGR szelep, illetve equrták a szervíz raktárában). kb 10ekm gyilkolás után végleg megadta magát. Azaz be se lehetett indítani az autót.  Nyitott helyzetben ragadhatott be az EGR.  Így indításkor egyből visszakapta volna a kipufogó gázt, így be se tudott indulni, tralerrel kellett bevinni a szervizbe.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13281 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:35:31 »

Nekem az MKIII-as 2.2-esnek volt garanciális EGR cseréje. Az EGR hiba másképpen jelentkezik. Annak a motorja is már EuroIV-es mint a tiétek. Nem elszenesedik az EGR szelep hanem csak elkoszolódik a koromtól. Ha nem tud beállni a megfelelő pozicióba akkor jön a hibakód és a vészüzem teljesítményvesztéssel. Ezzel el lehet szórakozni kb 10ekm-et (ennyi ideig se érkezett meg a csere EGR szelep, illetve equrták a szervíz raktárában). kb 10ekm gyilkolás után végleg megadta magát. Azaz be se lehetett indítani az autót.  Nyitott helyzetben ragadhatott be az EGR.  Így indításkor egyből visszakapta volna a kipufogó gázt, így be se tudott indulni, tralerrel kellett bevinni a szervizbe.
Bocs igazad van nem elszenesedést mondott, hanem elkoszolódást a koromtól!! Most, h így írtad leesett!!
Nekem ugyanez volt nyáron... be se indult az autó, ill. ha mégis akkor ahogy a gázra léptem leállt az autó!!!

Nah mind1... azért kíváncsi leszek, h tisztítás után lesz e vmi változás, de amiket írtatok azt is átadom majd a szerelő srácnak!!
Köszi!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13282 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:45:40 »

Biztos, hogy nem normális. Nekem pl. hidegen kifejezetten könnyebben indul, és szemernyi baja sincs a fogyasztókkal (ablakfűtés, ülésfűtés, kiegészítő levegő fűtés)
Viszont az érdekes, hogy nálam nem kapcsol be automatikusan az ablakfűtés. A korábbi MK3-ban bekapcsolt, de ez nem. Jobb így, hogy én döntök.
Lehet, de nehezen tudom elképzelni.
- van automatikus EGR tisztítás
- a motorvezérlő észrevenné, ha hibás
- meleg motorral menet közben (amikor egyébként is nyitva van az EGR) nem kéne erővesztést tapasztalnod
- a légtömegmérő piszkálástól miért javult volna meg? Átmenetileg kitisztult és pár nap múlva úja koszos?

Őt javasolnám: http://www.novothauto.hu/

Mindenesetre a megoldásra roppant kíváncsi vagyok. Feltétlenül számolj be a fejleményekről.

Ja igen. Menet közben mértél turbónyomást? Sima ELM kütyüvel lehet mérni. Akár adok is kölcsön.
Igen ezt én is olvastam, h kellene tisztulnia magától, de ettől még bekoszosodhat annyira, h okozhat alapjárati problémákat pl... már nem tudom pontosan, de azt hiszem pont itt olvastam és ott is tisztítást javasoltak!!! Szal én most ebben bízom, aztán meglátjuk... a srác vmi olyat mondott, h lehet nem nyit jól a szelep a koszosodás miatt, meg vmi mágnese dologról beszélt, h annak is bezavarhat!!
Meg szerinti mivel ez nem elektronikus hiba ezért nem talál a gép hiba kódot sem!!! Hát nem tudom.... meglátjuk... ha minden jól megy hétfőn v kedden meg lesz a dolog és akkor kiderül!

Nem mértem turbónyomást, m nincs hozzá kütyüm, de annyit éreztem, h ahol a turbónak húznia kellene 1700-1800 fordulatszám körül ott csak egy pillanatig érzem a húzó erőt, és alig ad vmi löketet a kocsimnak. De addig meg míg eljut 1700-ig nagyon sok idő, m nagyon lassan pörög fel addig. ÉS gyakorlatilag később is minél többet váltok fel, annál kevésbé venni észre a turbót!!! 6-ost pl felesleges kapcsolnom is, m abban már semmi húzó erő!!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13283 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:46:30 »

Üdv  klubban, ezzel én már 2 éve szívok.
Már csavarokra szedettem a kocsit, minden jó és mégis ***. Már feladtam, hozzászoktam, már nem is zavar sőt szerintem ez így jó Smiley
Képtelenek voltak kideríteni a hibát. EGR volt dugózva, izzítógyertyákat kicseréltettem, de a gyáriak jók voltak, sebaj, adok nekik egy esélyt.
Az összes létező semmirekellő "számítógépet" rákötötték, de mivel az nem írta ki nekik,hogy mi a hiba és a megoldás, hányas torx kulcsot vegyék elő stb,  ezért nincs hiba SmileySmileySmiley
Minden jó, turbó, csúcsok, generátor, EGR, légtömegmérő, anyámtyúkja.
Volt aki azt mondta, a szakszervízben, ezt figyeld!
Biztos levegős a rendszer, heee mondom paraszt merre van Buda? 29 ezer km van a GO szűrőben. Nincs az a levegő ami ennyi használat után még bent ragad..

Szóval nyugi, mindjárt itt a tavasz és volt hiba, nincs hiba.
Akkor jó!!  worship Wink
Megnyugodtam,,, bár egy ideje már én is lesza.tam!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13284 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:49:26 »

Próbáltad már lehúzott EGR-rel!? Tudom tiéd 1.8-as, ezeket sajnos nem ismerem.

2.0-nél lehúzott egrrel is épp úgy megy, mint nélküle (elméleti értékkel számol), sőt lehúzott légtömegmérővel is megy, egy kis különbséggel majdnem ugyanúgy. Ha a két érzékelő kizárása után is fennáll a helyzet akkor máshol kell keresni a hibát.

Ha nincs hibakód és nem is tárolt el, akkor én másra gondolnék, pl.: a turbó vezérlő vákuumszelepre, hiszen annál közvetlen visszacsatolás nincs. (ha nem húz be a mágnes, nem kap vákuumot a turbó, a geometria nyitva marad...így nagyon lomha tud lenni)



Nem próbáltam, nem gondoltam ilyenre, de megmondom őszintén, h én ilyen belenyúlkálást a go szűrő csere óta nem is szívesen csinálok. De a gyereknek majd megmondom, h próbálja meg!!!

A srác ugyanezt a visszacsatolási dolgot mondta,csak Ő az EGR-re, h az nem csatol közvetlen vissza ezért nem dob hiba kódot. Mondom egy alfánál járt így, akkor is így volt. Talán most is.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13285 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:49:56 »

Igen ezt én is olvastam, h kellene tisztulnia magától, de ettől még bekoszosodhat annyira, h okozhat alapjárati problémákat pl... már nem tudom pontosan, de azt hiszem pont itt olvastam és ott is tisztítást javasoltak!!! Szal én most ebben bízom, aztán meglátjuk... a srác vmi olyat mondott, h lehet nem nyit jól a szelep a koszosodás miatt, meg vmi mágnese dologról beszélt, h annak is bezavarhat!!
Meg szerinti mivel ez nem elektronikus hiba ezért nem talál a gép hiba kódot sem!!! Hát nem tudom.... meglátjuk... ha minden jól megy hétfőn v kedden meg lesz a dolog és akkor kiderül!

Nem mértem turbónyomást, m nincs hozzá kütyüm, de annyit éreztem, h ahol a turbónak húznia kellene 1700-1800 fordulatszám körül ott csak egy pillanatig érzem a húzó erőt, és alig ad vmi löketet a kocsimnak. De addig meg míg eljut 1700-ig nagyon sok idő, m nagyon lassan pörög fel addig. ÉS gyakorlatilag később is minél többet váltok fel, annál kevésbé venni észre a turbót!!! 6-ost pl felesleges kapcsolnom is, m abban már semmi húzó erő!!!

Szerintem inkább először takarítsad ki a szívósósort (az nem kerül pénzbe csak egy kis féktisztítóba meg némi időbe) mert már tele lehet annyira olajsárral hogy nem kaphat levegőt.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13286 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:50:49 »

Akkor jó!!  worship Wink
Megnyugodtam,,, bár egy ideje már én is lesza.tam!!!  eplus2


A turbócsövedet is nézzétek már végig repedés után kutatva.
Az enyém mikor szétfújta az első csövet, először gondolom csak kis repedés lehetett, s akkor játszogatta a nem menést hibakód nélkül. Utána szétfújta rendesen, lett nagy lik, s akkor már jött a hibakód is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13287 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:51:30 »

Szerintem inkább először takarítsad ki a szívósósort (az nem kerül pénzbe csak egy kis féktisztítóba meg némi időbe) mert már tele lehet annyira olajsárral hogy nem kaphat levegőt.

De akkor előtte meg dugózza az EGR-t, mert a tisztításnak így értelme nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.18 péntek, 22:02:07 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13288 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:55:04 »

De akkor előtte meg fugózza az EGR-t, mert a tisztításnak így értelme nincs.

Így igaz. 30km után már televágná megint korommal  Undecided
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13289 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:03:34 »

Szerintem inkább először takarítsad ki a szívósósort (az nem kerül pénzbe csak egy kis féktisztítóba meg némi időbe) mert már tele lehet annyira olajsárral hogy nem kaphat levegőt.

Stealt,
Ez mennyire macerás?
Na ez még nem volt nálam Smiley
EGR-em az most volt tisztítva kb 1 hónapja, de állítólag jó volt, nem volt ganés.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13290 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:13:46 »

Na a mai nap.

Bal első toronycsapágy kuka. Némi balfaxkodás utána nagyon jó lett.

Termosztát kicserélve. Aki kitalálta azt úgy, meg a helyét annak egy nagy lúfaxt a fenekébe! Párszor majdnem elsírtam magam, még nézni is rossz volt a cserét. Most pillanatok alatt bemelegszik. Az üzemi hőfok pedig 110 es tempónál, -1fokos külső hőmérsékletnél 80 fok, alapjáraton gurulva emegy 79 fokra, esetleg 78ra, megaposva 82 fokra.

Állt bennt egy 2.2 tdci 12e kmel, "kissé" lerombolva, jött hozzá egy igazságügyi szakértő. Ha elmesélem a történetet nem hiszitek el... Debreceni márka képviselet a hunyó, kőkeményen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13291 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:19:07 »

Stealt,
Ez mennyire macerás?
Na ez még nem volt nálam Smiley
EGR-em az most volt tisztítva kb 1 hónapja, de állítólag jó volt, nem volt ganés.
Az MKIII-asnál megcsináltam. (IV-es még vastagon garanciás ott egyelőre csak a bankártyával kenhetem össze  a kezem amikor fizetek a kötelező után a szervízben) Így IV-est még nem csináltam. De sok difi nem lehet. Igazából egy dologra kell vigyázni. A szívósor ahol csatlakozik a blokkra szilikongumi tömítések vannak. Ezek 5-6 évig mér nem öregednek el annyira hogy cserélni kelljen. De vigyázni kell hogy ne csípd el amikor rakod vissza a szívósort. Igazából 3-4 óra, de ha már leveszed akkor lehet hogy érdemes az izzítógyertyákat is cserélni. Én kétszer szedtem le  a III-asnál. Amikor dugóztam az EGR-t (ekkor takarítottam a szívósort) és amikor cseréltem az ízzító gyertyákat. (A III-as 2.2 TDCi izzítógyertya cseréjéről raktam fel cikket a wikire, ott leszedtem a szívósort is, sokban nem különbözhet a tied sem)
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13292 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:19:38 »

Na a mai nap.

Bal első toronycsapágy kuka. Némi balfaxkodás utána nagyon jó lett.

Termosztát kicserélve. Aki kitalálta azt úgy, meg a helyét annak egy nagy lúfaxt a fenekébe! Párszor majdnem elsírtam magam, még nézni is rossz volt a cserét. Most pillanatok alatt bemelegszik. Az üzemi hőfok pedig 110 es tempónál, -1fokos külső hőmérsékletnél 80 fok, alapjáraton gurulva emegy 79 fokra, esetleg 78ra, megaposva 82 fokra.

Állt bennt egy 2.2 tdci 12e kmel, "kissé" lerombolva, jött hozzá egy igazságügyi szakértő. Ha elmesélem a történetet nem hiszitek el... Debreceni márka képviselet a hunyó, kőkeményen...

 taps taps
Na ez jo hir, kedden en is atesek ezen. Mennybe fajt a dolog? Mennyire kell szetbombazni az autot
termosztat cserehez?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13293 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:21:26 »

Na a mai nap.

Bal első toronycsapágy kuka. Némi balfaxkodás utána nagyon jó lett.

Termosztát kicserélve. Aki kitalálta azt úgy, meg a helyét annak egy nagy lúfaxt a fenekébe! Párszor majdnem elsírtam magam, még nézni is rossz volt a cserét. Most pillanatok alatt bemelegszik. Az üzemi hőfok pedig 110 es tempónál, -1fokos külső hőmérsékletnél 80 fok, alapjáraton gurulva emegy 79 fokra, esetleg 78ra, megaposva 82 fokra.

Állt bennt egy 2.2 tdci 12e kmel, "kissé" lerombolva, jött hozzá egy igazságügyi szakértő. Ha elmesélem a történetet nem hiszitek el... Debreceni márka képviselet a hunyó, kőkeményen...
No jöhet a szaftos történet de csak részletesen wave Amíg bepötyögöd addig megyek megmaszírozom az asszony lábát   Wink
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13294 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:22:20 »

taps taps
Na ez jo hir, kedden en is atesek ezen. Mennybe fajt a dolog? Mennyire kell szetbombazni az autot
termosztat cserehez?

Még nem tudom. Ennek a két apróságnak 12kor álltak neki, és negyed7 kor jöttem el. Akkor már nem volt számlázás. 21-22e a termosztát...

Csal a légszűrőházat kell kivenni. Viszont kb 8 cső megy rá, plusz a jeladó, fürdik minden szépen a glikolban... falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13295 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:23:28 »

Az MKIII-asnál megcsináltam. (IV-es még vastagon garanciás ott egyelőre csak a bankártyával kenhetem össze  a kezem amikor fizetek a kötelező után a szervízben) Így IV-est még nem csináltam. De sok difi nem lehet. Igazából egy dologra kell vigyázni. A szívósor ahol csatlakozik a blokkra szilikongumi tömítések vannak. Ezek 5-6 évig mér nem öregednek el annyira hogy cserélni kelljen. De vigyázni kell hogy ne csípd el amikor rakod vissza a szívósort. Igazából 3-4 óra, de ha már leveszed akkor lehet hogy érdemes az izzítógyertyákat is cserélni. Én kétszer szedtem le  a III-asnál. Amikor dugóztam az EGR-t (ekkor takarítottam a szívósort) és amikor cseréltem az ízzító gyertyákat. (A III-as 2.2 TDCi izzítógyertya cseréjéről raktam fel cikket a wikire, ott leszedtem a szívósort is, sokban nem különbözhet a tied sem)

Igen azt olvastam mikor ugy gondoltam hogy meloban a parkoloban majd en kicserelem
az izzitogyertyakat. Aztan nem igy lett Smiley.
Holnap ranezek a szivosorra aztan nekiugrok.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13296 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:24:43 »

No jöhet a szaftos történet de csak részletesen wave Amíg bepötyögöd addig megyek megmaszírozom az asszony lábát   Wink

Szóval autót úgy szállítják gyárból, hogy rugóhoz bakokat raknak, amit nullrevízión ki kell szedni. Fel van matricázva is... N ezt a lépést kihagyták, ez a bak meg kidörzsölte a bal első fékcsövet. Az meg M5-ösön azt mondta, hogy pukkk...

 falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13297 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:27:05 »

Huh bazzz
Bortonbe az ilyen suta állattal aki felel ezert
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13298 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:46:55 »

Szerintem inkább először takarítsad ki a szívósósort (az nem kerül pénzbe csak egy kis féktisztítóba meg némi időbe) mert már tele lehet annyira olajsárral hogy nem kaphat levegőt.
A srác azt mondta, ah nem jön be az EGR tisztítás nem kér semmit! De inkább fizetnék csak már legyen ez az ügy végre lezárva!!!
Akkor szívósort is átnézzük!!!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #13299 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:48:36 »

A turbócsövedet is nézzétek már végig repedés után kutatva.
Az enyém mikor szétfújta az első csövet, először gondolom csak kis repedés lehetett, s akkor játszogatta a nem menést hibakód nélkül. Utána szétfújta rendesen, lett nagy lik, s akkor már jött a hibakód is.

De ha a turbóval, vagy a csövével lenne gond, azt nem kellene látni a számítógépen mikor a turbót vizsgálja működésileg meg teljesítményileg??? Mert Ő azt mondta nézte és faszán szuperált minden vele.....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.