Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 09:33:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 346 347 348 349 350 351 352 [353] 354 355 356 357 358 359 360 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11768631 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17600 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 10:35:48 »

Rendel tetőablakot, színes navit, de annyi esze nincs, hogy a 2 literes, 6 sebességest válassza.
Ügyes volt, aki ezt anno rendelte.

Ajánlat függő. Ha jó árban kínálták neki az 1.8-ast, akkor választhatta.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17601 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 10:42:45 »

Rendel tetőablakot, színes navit, de annyi esze nincs, hogy a 2 literes, 6 sebességest válassza.
Ügyes volt, aki ezt anno rendelte.
vagy valami idősebb lehetett a tulaj és 100 tól jobban nem is ment vele, egyedül vagy max ketten. arra meg végülis elég ezis
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #17602 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:38:22 »

Köszi a tegnapi 2 választ!  worship
Nekem is 1.8 trendem van, ez az autó is vmi kombinációja lehet a trendnek, meg vmi magasabb felszereltségnek. Érdekes... olyan mintha több kocsiból lenne összerakva!  eplus2
Én nem mondom azt, h ne vegyen 1.8-ast, de 5 sebességes??? Hát.... 100-120-nál gyorsabban biztos nem kell vele menni, mert simán 3000 felett pörgeti már a motort, ahol ennek a motornak már semmi ereje, na meg értelme!!! 
Sztem ezt a kocsit felejtse el!!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17603 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 13:01:54 »

Nekem is 1.8 trendem van, ez az autó is vmi kombinációja lehet a trendnek, meg vmi magasabb felszereltségnek. Érdekes... olyan mintha több kocsiból lenne összerakva!  eplus2
Én nem mondom azt, h ne vegyen 1.8-ast, de 5 sebességes??? Hát.... 100-120-nál gyorsabban biztos nem kell vele menni, mert simán 3000 felett pörgeti már a motort, ahol ennek a motornak már semmi ereje, na meg értelme!!! 
Sztem ezt a kocsit felejtse el!!  wave

Amikor az autót rendeled, mondjuk a trendnél jár az 1, 2, 3, 4, 5, 6-os extra. A titanium v ghia esetében mondjuk még járjon a 7, 8, 9/7, 8, 10.
Vagyis, a 9 csak tit, 10 csak ghia. Te megrendelheted az autód trend felszereltséggel, plusz 9, 10. Vagy akár 7, 8, 9, 10, azaz többet tud mint a tit és ghia.
Tehát az adott felszereltségi szintet még szépen ki lehet egészíteni. Általában nem éri meg, mert pl a 7, 8 többe kerül, mint mondjuk a tit,
és jobban jársz a tit-tel, mert ingyé megkapod a 9-et.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17604 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 13:43:07 »

Amikor az autót rendeled, mondjuk a trendnél jár az 1, 2, 3, 4, 5, 6-os extra. A titanium v ghia esetében mondjuk még járjon a 7, 8, 9/7, 8, 10.
Vagyis, a 9 csak tit, 10 csak ghia. Te megrendelheted az autód trend felszereltséggel, plusz 9, 10. Vagy akár 7, 8, 9, 10, azaz többet tud mint a tit és ghia.
Tehát az adott felszereltségi szintet még szépen ki lehet egészíteni. Általában nem éri meg, mert pl a 7, 8 többe kerül, mint mondjuk a tit,
és jobban jársz a tit-tel, mert ingyé megkapod a 9-et.

Ez a trend extrán felszerelve a céges politikák fhaszsága... Nem vehetsz titániumot, mert nem, persze azt nem tiltja, hogy az ambientét tele extrázzad.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #17605 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 18:57:28 »

Sziasztok,

Pályán hazafelé tempomattal (is) jöttem Pestig, viszont a pihenő után hiába próbáltam ismét bekapcsolni meg sem nyikkant. Tartozik hozzá biztosíték vagy csak egyszerűen (hirtelen???) a mikrokapcsoló mondta be az unalmast? Van erre valami megoldás ami nem igényel szakszervízt?

Előre is köszönöm!!!
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17606 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 18:59:33 »

Sziasztok,

Pályán hazafelé tempomattal (is) jöttem Pestig, viszont a pihenő után hiába próbáltam ismét bekapcsolni meg sem nyikkant. Tartozik hozzá biztosíték vagy csak egyszerűen (hirtelen???) a mikrokapcsoló mondta be az unalmast? Van erre valami megoldás ami nem igényel szakszervízt?

Előre is köszönöm!!!
Próbáld meg újra, meleg motornál.
Ha nem megy, hibakód olvasás a következő lépés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #17607 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 19:06:33 »

Próbáld meg újra, meleg motornál.
Ha nem megy, hibakód olvasás a következő lépés.

Ez 1 hetes történet azóta már többször próbáltam bekapcsolni pályán, főúton de semmi... ha nincs gyógymód, akkor marad a hibakód kiolvasása...Azért köszi a gyors választ..
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17608 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 19:11:23 »

Ez 1 hetes történet azóta már többször próbáltam bekapcsolni pályán, főúton de semmi... ha nincs gyógymód, akkor marad a hibakód kiolvasása...Azért köszi a gyors választ..

A hibakód olvasáson felül végig kell nézni, hogy a szükséges perifériák hogyan működnek. Ha valami nincs rendben, egyből nem engedi a tempomatot.
Tehát nem feltétlenül a tempomatra vonatkozó hibaüzenet lesz, ha lesz.

Helyileg merre vagy?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #17609 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 19:18:33 »

Ez a trend extrán felszerelve a céges politikák fhaszsága... Nem vehetsz titániumot, mert nem, persze azt nem tiltja, hogy az ambientét tele extrázzad.
Az enyém is trend, mégis esőszenzor, fényszenzor, parkolás segítő rendszer, egy raklapnyi légzsák, kihangosítós Sony rendszer, tempomat stb.
Céges autóként trend volt a max. ezért rakattak bele némi extrát.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 19:27:24 írta gezaguszti » Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #17610 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 19:22:43 »

A hibakód olvasáson felül végig kell nézni, hogy a szükséges perifériák hogyan működnek. Ha valami nincs rendben, egyből nem engedi a tempomatot.
Tehát nem feltétlenül a tempomatra vonatkozó hibaüzenet lesz, ha lesz.

Helyileg merre vagy?

Szolnokon lakok, de csak minden 2. hónapban vagyok (néha) otthon. Legközelebb csak november elején.... Annyira nem vészes, nélküle is elvagyok. Majd ha időm lesz elviszem valami mágushoz..
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #17611 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 20:23:27 »

Sziasztok,

Pályán hazafelé tempomattal (is) jöttem Pestig, viszont a pihenő után hiába próbáltam ismét bekapcsolni meg sem nyikkant. Tartozik hozzá biztosíték vagy csak egyszerűen (hirtelen???) a mikrokapcsoló mondta be az unalmast? Van erre valami megoldás ami nem igényel szakszervízt?

Előre is köszönöm!!!
Talán Sakos-nak volt hasonló problémája, ha jól emlékszem...
Neki a kormányon lévő tempomat gomb adta meg magát. Próbálta szétszedni és kipucolni, hátha javít a helyzeten, de úgy tudom nem vállt be. Vmi ragadós bizz-*** képződik a gombokon, hogy ez okozza a gondot nem tudom.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #17612 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 21:13:58 »

Szolnokon lakok, de csak minden 2. hónapban vagyok (néha) otthon. Legközelebb csak november elején.... Annyira nem vészes, nélküle is elvagyok. Majd ha időm lesz elviszem valami mágushoz..

Szia!
Én is szolnoki vagyok, keress meg, ha itthon van, talán tudom a megoldást.  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #17613 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 22:25:20 »

Nekem a cotact-spray tökéletesen megoldotta a tempomat problémát. Ahol csak rést találtam a kormányon lévő gomboknál mindenütt befújtam.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17614 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 22:29:09 »

Az enyém is trend, mégis esőszenzor, fényszenzor, parkolás segítő rendszer, egy raklapnyi légzsák, kihangosítós Sony rendszer, tempomat stb.
Céges autóként trend volt a max. ezért rakattak bele némi extrát.


Nem 130 lovas 2007- es?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #17615 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 13:33:55 »

Ez 1 hetes történet azóta már többször próbáltam bekapcsolni pályán, főúton de semmi... ha nincs gyógymód, akkor marad a hibakód kiolvasása...Azért köszi a gyors választ..
Kontakhiba lesz valahol. Próbáld ütögetni a kormányt, hogy megjavul-e.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #17616 Dátum: 2013.10.15 kedd, 09:27:57 »

Sziasztok,

Pályán hazafelé tempomattal (is) jöttem Pestig, viszont a pihenő után hiába próbáltam ismét bekapcsolni meg sem nyikkant. Tartozik hozzá biztosíték vagy csak egyszerűen (hirtelen???) a mikrokapcsoló mondta be az unalmast? Van erre valami megoldás ami nem igényel szakszervízt?

Előre is köszönöm!!!
hali!

nekem is szokott szarakodni a tempomat. valamikor jó 1 hónapig, aztán nem.
tegnap is problémázott vagyis nem kapcsolt be.
ma is problémázott úgy, hogy bekapcsolt, de ha be akartam állítani a sebességet, akkor kikapcsolt. utána már be sem kapcsolt és időnként csak egy pillanatra felvillant a kijelzőn, hogy bekapcsol. lehet hogy nálam is kontakt hibája van?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #17617 Dátum: 2013.10.15 kedd, 12:19:40 »

hali!

nekem is szokott szarakodni a tempomat. valamikor jó 1 hónapig, aztán nem.
tegnap is problémázott vagyis nem kapcsolt be.
ma is problémázott úgy, hogy bekapcsolt, de ha be akartam állítani a sebességet, akkor kikapcsolt. utána már be sem kapcsolt és időnként csak egy pillanatra felvillant a kijelzőn, hogy bekapcsol. lehet hogy nálam is kontakt hibája van?
Az enyém is ezt csinálja. Ha csapkodod, megjavul egy darabig.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17618 Dátum: 2013.10.15 kedd, 12:24:20 »

Ha csapkodod, megjavul egy darabig.

 laugh taps

Akkor ha esetleg látlak a városban és csapkodsz az autóban, akkor nem örjöngsz, egyszerűen csak a tempomatot szeretnéd bekapcsolni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #17619 Dátum: 2013.10.15 kedd, 12:38:49 »

hali!

nekem is szokott szarakodni a tempomat. valamikor jó 1 hónapig, aztán nem.
tegnap is problémázott vagyis nem kapcsolt be.
ma is problémázott úgy, hogy bekapcsolt, de ha be akartam állítani a sebességet, akkor kikapcsolt. utána már be sem kapcsolt és időnként csak egy pillanatra felvillant a kijelzőn, hogy bekapcsol. lehet hogy nálam is kontakt hibája van?

Elgondolkodtató....Lehet akkor lecserélem benzinesre vagy villanyosra, hátha abban müxik a tempomat... Wink hiszen azoké a jövő......  http://www.origo.hu/auto/20131014-par-ev-es-annyi-a-dizelautoknak.html?sec-6
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #17620 Dátum: 2013.10.15 kedd, 15:42:58 »

Elgondolkodtató....Lehet akkor lecserélem benzinesre vagy villanyosra, hátha abban müxik a tempomat... Wink hiszen azoké a jövő......  http://www.origo.hu/auto/20131014-par-ev-es-annyi-a-dizelautoknak.html?sec-6
Hát akkor 2020. 12.20-án veszek még 1 utolsó tdci-t, mielőtt áttérnék az 1.0 kétésfélhenger tsixyzfsistbboooster 150 lóerős motorra. Azért kíváncsi lesz, mi is lesz pl. egy transittal...  esetleg egy kamionnal...vagy dízelmozdonnyal (addigra a vasútvillamosítás is úgy dübörög majd, mint az ország és a rezsicsökkentés) vagy...
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #17621 Dátum: 2013.10.15 kedd, 15:51:19 »

Hát akkor 2020. 12.20-án veszek még 1 utolsó tdci-t, mielőtt áttérnék az 1.0 kétésfélhenger tsixyzfsistbboooster 150 lóerős motorra. Azért kíváncsi lesz, mi is lesz pl. egy transittal...  esetleg egy kamionnal...vagy dízelmozdonnyal (addigra a vasútvillamosítás is úgy dübörög majd, mint az ország és a rezsicsökkentés) vagy...
 
én is azon morfondíroztam manampság hogy megéri e még egy utolsó frissítés autófronton, és akkor még 3-4 évig megint oké minden, vagy 2 év múlva úgyis hibridre váltok?  Roll Eyes Roll Eyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17622 Dátum: 2013.10.15 kedd, 15:58:01 »

én is azon morfondíroztam manampság hogy megéri e még egy utolsó frissítés autófronton, és akkor még 3-4 évig megint oké minden, vagy 2 év múlva úgyis hibridre váltok?  Roll Eyes Roll Eyes

te esetedben akármikor megéri egy frissítés...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #17623 Dátum: 2013.10.15 kedd, 16:00:49 »

én is azon morfondíroztam manampság hogy megéri e még egy utolsó frissítés autófronton, és akkor még 3-4 évig megint oké minden, vagy 2 év múlva úgyis hibridre váltok?  Roll Eyes Roll Eyes
A hibrid zsákutca. Én már tisztán elektromosra gyúrok. i3: 7 másodperc alatt százon
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17624 Dátum: 2013.10.15 kedd, 16:03:43 »

A hibrid zsákutca. Én már tisztán elektromosra gyúrok. i3: 7 másodperc alatt százon

Kicsi a hatótáv. Egy Balcsit bírjon már ki padlógázon...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #17625 Dátum: 2013.10.15 kedd, 16:36:07 »

A hibrid zsákutca. Én már tisztán elektromosra gyúrok. i3: 7 másodperc alatt százon
bocs akkor pontosabban fogalmazok, plug in hibrid, hatótáv növelő benzinmotorral amit nem eszik többet 5 liternél...és akkora generátor van benne, hogy jajjjjj...  vigyor3
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #17626 Dátum: 2013.10.15 kedd, 17:27:11 »

Kicsi a hatótáv. Egy Balcsit bírjon már ki padlógázon...  vigyor3
Kb. Érdig eljutsz....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #17627 Dátum: 2013.10.15 kedd, 17:32:04 »

Tudja-e valaki, hogy 2.0 TdCI (140 LE) motornál hol van visszacsapószelep az üzemanyag rendszerben? Állítólag a magasnyomású szivattyú után, esetleg magában a szivattyúban?
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17628 Dátum: 2013.10.15 kedd, 17:51:29 »

Tudja-e valaki, hogy 2.0 TdCI (140 LE) motornál hol van visszacsapószelep az üzemanyag rendszerben? Állítólag a magasnyomású szivattyú után, esetleg magában a szivattyúban?

Nincs a cr rendszerben "visszacsapó szelep". Mondjuk azt sem tudom, te mit nevezel így.
A rail csőben van a cr-nél (de nem is mindegyik cr-nél) egy mechanikus biztonsági szelep.
Mondjuk sosincs szükség a működésére.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.15 kedd, 17:55:54 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #17629 Dátum: 2013.10.15 kedd, 18:35:34 »

Nincs a cr rendszerben "visszacsapó szelep". Mondjuk azt sem tudom, te mit nevezel így.
A rail csőben van a cr-nél (de nem is mindegyik cr-nél) egy mechanikus biztonsági szelep.
Mondjuk sosincs szükség a működésére.
Visszacsapó szelep - nyomástartó szelep. Ami megakadályozná az üzemanyag visszafolyását.
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
fnzfrd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új hozzászólás #17630 Dátum: 2013.10.15 kedd, 21:08:55 »

laugh taps

Akkor ha esetleg látlak a városban és csapkodsz az autóban, akkor nem örjöngsz, egyszerűen csak a tempomatot szeretnéd bekapcsolni...

kipróbáltam és 2x is megütögettem egy kicsit (nem őrjöngve) és megjavult 1x nem javult meg
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17631 Dátum: 2013.10.15 kedd, 21:18:36 »

Visszacsapó szelep - nyomástartó szelep. Ami megakadályozná az üzemanyag visszafolyását.


Honnan folyna vissza?
Ha minden jó, akkor nem folyik vissza. Egyébként a szűrőben/szűrőházban van ilyen. ( nyomással nincs kapcsolatban, nem nyomástartó szelep)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #17632 Dátum: 2013.10.16 szerda, 09:38:10 »

kipróbáltam és 2x is megütögettem egy kicsit (nem őrjöngve) és megjavult 1x nem javult meg
A kontakthiba már csak ilyen. Hol jó, hol nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17633 Dátum: 2013.10.16 szerda, 09:42:18 »

A kontakthiba már csak ilyen. Hol jó, hol nem.

Ez egyáltalán kontakt hiba? Ha az ellen te már megjavítottad volna. Szétszedted, megpucoltad, megnézted és mégsem jó. Szóval ez nem kontakthiba, hanem egyszerűen csak xar.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #17634 Dátum: 2013.10.16 szerda, 10:20:59 »

Ez egyáltalán kontakt hiba? Ha az ellen te már megjavítottad volna. Szétszedted, megpucoltad, megnézted és mégsem jó. Szóval ez nem kontakthiba, hanem egyszerűen csak xar.  vigyor3
Van egy panel a kormány mögött. Arra terelődött a gyanú.
Annak a kiszedéséhez, viszont le kellene szedni a kormányt. Azért az nem véletlen, hogy hármunknál is hasonlóak a tünetek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zork
Vendég
« Új hozzászólás #17635 Dátum: 2013.10.16 szerda, 15:40:09 »

Van egy panel a kormány mögött. Arra terelődött a gyanú.
Annak a kiszedéséhez, viszont le kellene szedni a kormányt. Azért az nem véletlen, hogy hármunknál is hasonlóak a tünetek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #17636 Dátum: 2013.10.16 szerda, 15:41:48 »



Köszönjük Emese.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #17637 Dátum: 2013.10.16 szerda, 20:02:11 »

Hát akkor 2020. 12.20-án veszek még 1 utolsó tdci-t, mielőtt áttérnék az 1.0 kétésfélhenger tsixyzfsistbboooster 150 lóerős motorra. Azért kíváncsi lesz, mi is lesz pl. egy transittal...  esetleg egy kamionnal...vagy dízelmozdonnyal (addigra a vasútvillamosítás is úgy dübörög majd, mint az ország és a rezsicsökkentés) vagy...
 
Dizel vontatás márpedig nincs, a dieselmozdony is villanymotorral megy
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #17638 Dátum: 2013.10.16 szerda, 22:07:50 »

Dizel vontatás márpedig nincs, a dieselmozdony is villanymotorral megy
Na ez azért úgy pontos, hogy egy diesel motor, hajt egy generátort...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #17639 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 17:16:39 »

Na ez azért úgy pontos, hogy egy diesel motor, hajt egy generátort...

Ez így van de még is csak a villanymotor mozgatja, egy diselmotor sosem tudna rendesen mozgatni egy vonat szerelvényt, kevés a nyomatéka, na meg milyen kuplung kellene bele
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #17640 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 20:20:32 »

Ez így van de még is csak a villanymotor mozgatja, egy diselmotor sosem tudna rendesen mozgatni egy vonat szerelvényt, kevés a nyomatéka, na meg milyen kuplung kellene bele
OK, ezt tudjuk. de jelenleg akkor sincs a dieselnél jobb alternatíva számomra... Az emberek se nem hülyék, se nem ellenségük saját pénztárcáiknak. Részemről az összes hibrid/e-autó gyártó biztos lehet abban, ha lesz alternatívájuk, én benne vagyok.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #17641 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 20:54:19 »

hy,

bal első kerék felől jobban hallható mély kopogó hang hallatszik néha. nem kerék, hanem motorból. Egy ismerős azt mondta a turbó kezd haldokolni. volt már valakinek ilyen ügye? a kocsiból -pláne zene mellett... eplus2- semmi sem hallatszik, de úgy hogy az ismerős ment vele, tényleg van valami oda nem illő mély "zaj". esetleg turbós ismerős valakinek aki bevizsgálná?
 worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17642 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 20:57:02 »

hy,

bal első kerék felől jobban hallható mély kopogó hang hallatszik néha. nem kerék, hanem motorból. Egy ismerős azt mondta a turbó kezd haldokolni. volt már valakinek ilyen ügye? a kocsiból -pláne zene mellett... eplus2- semmi sem hallatszik, de úgy hogy az ismerős ment vele, tényleg van valami oda nem illő mély "zaj". esetleg turbós ismerős valakinek aki bevizsgálná?
 worship

Ervin?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17643 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 21:00:11 »

hy,

bal első kerék felől jobban hallható mély kopogó hang hallatszik néha. nem kerék, hanem motorból. Egy ismerős azt mondta a turbó kezd haldokolni. volt már valakinek ilyen ügye? a kocsiból -pláne zene mellett... eplus2- semmi sem hallatszik, de úgy hogy az ismerős ment vele, tényleg van valami oda nem illő mély "zaj". esetleg turbós ismerős valakinek aki bevizsgálná?
 worship
szerdán megnézhetjük akár diaggal is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #17644 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 21:35:11 »

hy,

bal első kerék felől jobban hallható mély kopogó hang hallatszik néha. nem kerék, hanem motorból. Egy ismerős azt mondta a turbó kezd haldokolni. volt már valakinek ilyen ügye? a kocsiból -pláne zene mellett... eplus2- semmi sem hallatszik, de úgy hogy az ismerős ment vele, tényleg van valami oda nem illő mély "zaj". esetleg turbós ismerős valakinek aki bevizsgálná?
 worship
És mikor hallod?
Ha gyorsítasz, vagy lassítasz, kanyarodsz, első indítás után, hideg motornál vagy mindentől függetlenül állandóan szól?

Én nem akarom elhinni, hogy már meg is adná magát a turbó!  wow1
Sztem korai lenne ennyi km-vel.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17645 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 21:39:56 »

És mikor hallod?
Ha gyorsítasz, vagy lassítasz, kanyarodsz, első indítás után, hideg motornál vagy mindentől függetlenül állandóan szól?
....
Csak amikor Prodigy-t hallgat!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #17646 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 21:42:24 »

Csak amikor Prodigy-t hallgat!  eplus2
Akkor meg ne írogasson ide be minden hülyeségért!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #17647 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 22:17:50 »

És mikor hallod?
Ha gyorsítasz, vagy lassítasz, kanyarodsz, első indítás után, hideg motornál vagy mindentől függetlenül állandóan szól?

Én nem akarom elhinni, hogy már meg is adná magát a turbó!  wow1
Sztem korai lenne ennyi km-vel.

nekem jó ideje mély dörmögő hangot nyom, amikor full gázon gyorsítok, de semmi problémára utaló jel nincs.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #17648 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 23:00:02 »

És mikor hallod?
Ha gyorsítasz, vagy lassítasz, kanyarodsz, első indítás után, hideg motornál vagy mindentől függetlenül állandóan szól?

Én nem akarom elhinni, hogy már meg is adná magát a turbó!  wow1
Sztem korai lenne ennyi km-vel.
csak az hallja aki kint áll... bent semmi... ez az érdekes
Naplózva
benedekcsaba
Vendég
« Új hozzászólás #17649 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 13:36:31 »

Sziasztok. Van egy problémám: a kormánykerék jobb oldali kapcsolója (ok gomb, fel le, jobbra balra) megnyomása után nem történik semmi.   Nem tudom váltani a kijelző fogyasztás stb mérőjét. Mechanikusan nem történt semmi a kapcsolóval, egy ideig egyik irányba müködött, de egy pár napja nem reagál semmire. Volt-e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatbna?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 346 347 348 349 350 351 352 [353] 354 355 356 357 358 359 360 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.