Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:12:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 415 416 417 418 419 420 421 [422] 423 424 425 426 427 428 429 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12003479 alkalommal)
0 Felhasználó és 144 vendég van a témában
nyíl8
Vendég
« Új hozzászólás #21050 Dátum: 2014.03.29 szombat, 12:43:48 »

Ha Budapest, akkor van jó "szervizen". Az fx is ott kelt életre...

Köszönöm a választ,megjavult magától a dolog :-)
Naplózva
BNDi
Vendég
« Új hozzászólás #21051 Dátum: 2014.03.29 szombat, 20:04:31 »

Hello,
MK4 fényszórómosó egységet lehet cserélni lökhárító leszerelés nélkül?
Ma egy kézimosóban sikerült letörnöm a fúvókát...
Oldalirányból megütöttem a kefével a fedelet és a teleszkóp a felső résznél (fúvókák alatt) nem bírta a nyíró igénybevételt...
 rinya
 falbav
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21052 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:11:01 »

a 17 egy jó kompromisszum.
a 18-al sincs az utakon semmi gond,ellenben drágább,de szebb is.

Sikerült ma megcsípnem egy szettet elég jó áron  eplus2

225/40R18 DUNLOP SP SPORT 01 / 95 ért odaadták  taps

http://clip2net.com/s/77fJdt

Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21053 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:13:04 »

Sikerült ma megcsípnem egy szettet elég jó áron  eplus2

225/40R18 DUNLOP SP SPORT 01 / 95 ért odaadták  taps

http://clip2net.com/s/77fJdt



 Ez mk3-ra való...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21054 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:20:56 »

Ez mk3-ra való...

4-esre is felmegy , mi a gond vele?
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21055 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:29:11 »

4-esre is felmegy , mi a gond vele?
Az atmero kisebb 225/45 lenne ra a jo vagy 235/40, ha nem zavar akkor jo eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21056 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:32:20 »

Az atmero kisebb 225/45 lenne ra a jo vagy 235/40, ha nem zavar akkor jo eljen


Holnap rádobom meglesem hogy áll rajta , ha bután mutat megy piacra , 3 hónapos gumik vannak rajta , szóval még ha eladás lesz belőle is jó vétel volt.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21057 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:33:22 »

Tomi,
Anno meg kerdezted mi van akkor, ha kisebb teljesitmenyu fogyaszto megy a kodlampa helyere, na nekem most 10 wattos led van benne (35 wattos volt benne halogenbol) es nem canbusos es nincs vele gond mukodik rendesen eljen Olcso sved drl  eplus2
Udv, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21058 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:36:40 »

Holnap rádobom meglesem hogy áll rajta , ha bután mutat megy piacra , 3 hónapos gumik vannak rajta , szóval még ha eladás lesz belőle is jó vétel volt.
Hat butan nem fog mutatni rajta az biztos, mert a 18-as sokat dob az optikan  eljen
Multor altam egy tit-s mellett es az oven 205/55 r16-os teligumi volt konnyufemen az enyemen 205/60 R16-os a teli van szinten alun es igaz az enyem nekem joban tetszett, de a masik sem volt veszes  eljen Izles kerdese csak..
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21059 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:38:51 »

Tomi,
Anno meg kerdezted mi van akkor, ha kisebb teljesitmenyu fogyaszto megy a kodlampa helyere, na nekem most 10 wattos led van benne (35 wattos volt benne halogenbol) es nem canbusos es nincs vele gond mukodik rendesen eljen Olcso sved drl  eplus2
Udv, BB

Semmi sincs. Mivel a jb ködlámpa is csak 35 wattos, míg a gyári 50 vagy 55. Arra se szól semmit.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21060 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:41:24 »

Holnap rádobom meglesem hogy áll rajta , ha bután mutat megy piacra , 3 hónapos gumik vannak rajta , szóval még ha eladás lesz belőle is jó vétel volt.

3 mm-el lesz lentebb az autó... Átmérőben 6 mm a különbség. Bőven jó az...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21061 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:44:44 »

Hat butan nem fog mutatni rajta az biztos, mert a 18-as sokat dob az optikan  eljen
Multor altam egy tit-s mellett es az oven 205/55 r16-os teligumi volt konnyufemen az enyemen 205/60 R16-os a teli van szinten alun es igaz az enyem nekem joban tetszett, de a masik sem volt veszes  eljen Izles kerdese csak..

Első szériás mk4-eket szállították 205/55/16 gumival, de azt csak lemezfelnin. Gyári alufelnin a 215 volt a legkeskenyebb. Viszont faceliftig nagyon elszámolták a szélesség maximumot. Ott 235 volt a gyári a 17-18- asnál. Facelifttől a 17-es esetén visszaálltak a 215-re a 17-esben. Teljesen felesleges a 235 szélesség...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21062 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:45:13 »

Hat butan nem fog mutatni rajta az biztos, mert a 18-as sokat dob az optikan  eljen
Multor altam egy tit-s mellett es az oven 205/55 r16-os teligumi volt konnyufemen az enyemen 205/60 R16-os a teli van szinten alun es igaz az enyem nekem joban tetszett, de a masik sem volt veszes  eljen Izles kerdese csak..

MK4-es felnik nem nagyon tetszenek , ST felnit hajtottam sokáig , de nem találtam sehol...ez meg tetszett is , áron alul hozzá is jutottam , így hát ez lett.

Méreteknek megmondom őszintén nem olvastam utána , csak az 5x108 at lestem (lehet hiba volt...) meg az ET számot...mindegy holnap kiderül marad-e , vagy megy.
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21063 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:45:52 »

Tomi,
Anno meg kerdezted mi van akkor, ha kisebb teljesitmenyu fogyaszto megy a kodlampa helyere, na nekem most 10 wattos led van benne (35 wattos volt benne halogenbol) es nem canbusos es nincs vele gond mukodik rendesen eljen Olcso sved drl  eplus2
Udv, BB

A világításnak semmi köze a Can Bus hálózathoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21064 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:49:45 »

3 mm-el lesz lentebb az autó... Átmérőben 6 mm a különbség. Bőven jó az...

Legfeljebb a gumit elcserélem 45 - ösre , így az átmérő probléma megoldva , ha meg kicsit alacsonyabb lesz , az még lehet jól is mutat  hehe
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21065 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:49:56 »

A világításnak semmi köze a Can Bus hálózathoz.

Ezt miből gondolod?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21066 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:50:40 »

Legfeljebb a gumit elcserélem 45 - ösre , így az átmérő probléma megoldva , ha meg kicsit alacsonyabb lesz , az még lehet jól is mutat  hehe


Valaki itt nemrég rakott fel ilyen felókat kombira, és nagyon jól nézett ki!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21067 Dátum: 2014.03.29 szombat, 22:00:42 »

Ezt miből gondolod?

Nem gondolom, tudom.
Te sem mondanád ezt, ha tudnád mit jelent a Can Bus és mi az.
A világítást egy egyszerű lámpa modul figyeli, átfolyó áram mérés alapján.  A Can Bus legfeljebb a modul kommunikációjában van jelen. Az világításhoz, izzókhoz semmi köze.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #21068 Dátum: 2014.03.29 szombat, 22:11:49 »

Sziasztok!

Mióta megvettem a 4-est, azóta van egy hibajelenségem, ami szerintem kicsit fokozódik. Kicsit villódzik a külső világítás, ha hozzá kapcsolom a belsőt, akkor az vele együtt, valamint párszor megcsinálta az autó, hogy kinyomott kuplunggal gurulva (pl. autópályáról lefelé) leáll a motor, vagy legalábbis kivillannak a műszerfalon az erre utaló lámpák, elmegy a kormányszervó, de ha visszaengedem a kuplungot (sebességben), akkor elindul, és mint ha mi sem történt volna, megy tovább. Ezen kívül ezalatt a kb 8000km alatt kb 3-szor volt olyan is, hogy amikor indítottam az autót, a műszerfalon fent maradt a "nincstöltés-jelző", de ha leállítottam és újra beindítottam, akkor már nem maradt ott. Az autó egyébként üzenetet semmit nem küld, gyönyörűen megy, tehát menet közben csak a villódzást lehet észre venni, főleg autópálya tempónál, de esetenként máskor is. Diagnosztikai műszerre még nem tudtuk rákötni eddig sajnos..
Nem tudom, hogy ezek a tünetek általatok jól ismert problémára utalnak-e, vagy rejtélyesebbek annál, de bízom bennetek, hogy merre induljak.. Smiley  worship
Nekem az eddigi első és egyetlen gondolatom a generátor volt, de az semmit nem jelent, hogy én mire gondoltam. Smiley
Köszönöm előre is, ha valakinek van valami ötlete!
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21069 Dátum: 2014.03.29 szombat, 22:19:07 »

Sziasztok!

Mióta megvettem a 4-est, azóta van egy hibajelenségem, ami szerintem kicsit fokozódik. Kicsit villódzik a külső világítás, ha hozzá kapcsolom a belsőt, akkor az vele együtt, valamint párszor megcsinálta az autó, hogy kinyomott kuplunggal gurulva (pl. autópályáról lefelé) leáll a motor, vagy legalábbis kivillannak a műszerfalon az erre utaló lámpák, elmegy a kormányszervó, de ha visszaengedem a kuplungot (sebességben), akkor elindul, és mint ha mi sem történt volna, megy tovább. Ezen kívül ezalatt a kb 8000km alatt kb 3-szor volt olyan is, hogy amikor indítottam az autót, a műszerfalon fent maradt a "nincstöltés-jelző", de ha leállítottam és újra beindítottam, akkor már nem maradt ott. Az autó egyébként üzenetet semmit nem küld, gyönyörűen megy, tehát menet közben csak a villódzást lehet észre venni, főleg autópálya tempónál, de esetenként máskor is. Diagnosztikai műszerre még nem tudtuk rákötni eddig sajnos..
Nem tudom, hogy ezek a tünetek általatok jól ismert problémára utalnak-e, vagy rejtélyesebbek annál, de bízom bennetek, hogy merre induljak.. Smiley  worship
Nekem az eddigi első és egyetlen gondolatom a generátor volt, de az semmit nem jelent, hogy én mire gondoltam. Smiley
Köszönöm előre is, ha valakinek van valami ötlete!

Igaz nem a Mondinál volt ilyen hanem az előző Fiatomnál , de ez a jelenség nálam is volt...nem 1x és nem igen volt kellemes 90-es tempónál kanyarban egy "ladaszervó  szomoru1"
Jelenségek:
 - Menet közben leáll a motor - elmegy a szervó (nem csak üresbe kirakva)
 - Forgattam a kormány álló helyzetben (beindítva) és ingadozott a világítás...
 - Töltés gondok (műszerfalon - visszajelző)
 - Néha nem indult az autó - gyújtás fel  - indít - semmi (önindtó meg se moccant)

A gondom az volt , hogy valamiért (2-3 havonta) beoxidálódott a + os sarum , de annyira hogy nem lehetett látni a sarut csak az oxid réteget..leszed - lepucol - visszarak - tökéletesen működött
Komolyabban nem néztem utána , mert közben eladtam az autót , de ez gondolom nem normális jelenség...valamiért , valamitől stb..

Érdemes lenne ránézned , egy próbát megér , és nem kerül semmibe!
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #21070 Dátum: 2014.03.29 szombat, 22:24:16 »

Igaz nem a Mondinál volt ilyen hanem az előző Fiatomnál , de ez a jelenség nálam is volt...nem 1x és nem igen volt kellemes 90-es tempónál kanyarban egy "ladaszervó  szomoru1"
Jelenségek:
 - Menet közben leáll a motor - elmegy a szervó (nem csak üresbe kirakva)
 - Forgattam a kormány álló helyzetben (beindítva) és ingadozott a világítás...
 - Töltés gondok (műszerfalon - visszajelző)
 - Néha nem indult az autó - gyújtás fel  - indít - semmi (önindtó meg se moccant)

A gondom az volt , hogy valamiért (2-3 havonta) beoxidálódott a + os sarum , de annyira hogy nem lehetett látni a sarut csak az oxid réteget..leszed - lepucol - visszarak - tökéletesen működött
Komolyabban nem néztem utána , mert közben eladtam az autót , de ez gondolom nem normális jelenség...valamiért , valamitől stb..

Érdemes lenne ránézned , egy próbát megér , és nem kerül semmibe!

Köszönöm! Mindenképpen megnézem! Más ügyből voltam most szerelőnél, és ott pont néztük is, hogy a minuszos kivezetést le kéne tisztítani.. Van erre valami speciális szer, vagy drótkefe..?Smiley
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21071 Dátum: 2014.03.29 szombat, 22:29:00 »

Köszönöm! Mindenképpen megnézem! Más ügyből voltam most szerelőnél, és ott pont néztük is, hogy a minuszos kivezetést le kéne tisztítani.. Van erre valami speciális szer, vagy drótkefe..?Smiley

Én nem vagyok még olyan tapasztalt "vén róka" mint a többiek ez csak egy tipp volt , mivel nekem is volt hasonló másik autónál.

Sima drótkefe , nem bonyolítottam túl (magnó kódod legyen mert ha nincs és bekódol a magnó az 3k ba fog fájni Fordéknál) - feltéve ha leszeded a sarut
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #21072 Dátum: 2014.03.29 szombat, 22:39:42 »

Én nem vagyok még olyan tapasztalt "vén róka" mint a többiek ez csak egy tipp volt , mivel nekem is volt hasonló másik autónál.

Sima drótkefe , nem bonyolítottam túl (magnó kódod legyen mert ha nincs és bekódol a magnó az 3k ba fog fájni Fordéknál) - feltéve ha leszeded a sarut
Igen, köszönöm, rádió kódot már szereztem ilyen esetre. Smiley
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #21073 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:33:10 »

MK4-es felnik nem nagyon tetszenek , ST felnit hajtottam sokáig , de nem találtam sehol...ez meg tetszett is , áron alul hozzá is jutottam , így hát ez lett.

Méreteknek megmondom őszintén nem olvastam utána , csak az 5x108 at lestem (lehet hiba volt...) meg az ET számot...mindegy holnap kiderül marad-e , vagy megy.

Nekem az ST220-on volt fent 225/40/18. Ha arra jó volt az a szélesség akkor az mk4-en is jó lesz, no para, szép lesz rajta.

Jah, és az átmérő sem gond, a mostanin 235/45 helyett /40 van fent, kicsit talán keményebb, de amúgy semmi más különbség nincs.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.30 vasárnap, 12:38:52 írta MrBrown » Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #21074 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:48:22 »

Sziasztok mk4-re fűthető szélvédő mennyibe kerül?

üdv.
Erasko

esetleg bontva tudok vhol szerezni?
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21075 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:17:12 »

Sziasztok mk4-re fűthető szélvédő mennyibe kerül?

üdv.
Erasko

esetleg bontva tudok vhol szerezni?

http://awsautouveg.hu/?gclid=CLL1mtqQur0CFUTlwgodVo8AVw

http://www.pilkingtonagr.hu/autouveg-kereso/FORD/MONDEO%2007-/Szélvédõ/Hatchback%205D/#frontpage
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeoboy2001
Vendég
« Új hozzászólás #21076 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 13:40:23 »

Ide is bedobom,hátha érdekel valakit....fain kis kütyü.

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/tolatoradar/tolatokamera_tukorbe_epitett_monitorral_1879546913.html
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21077 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 14:34:54 »

Sziasztok mk4-re fűthető szélvédő mennyibe kerül?

üdv.
Erasko

esetleg bontva tudok vhol szerezni?

Szia.
Kérdezd meg Sopronban A hirschler üvegipari vállalkozást, én a tranposrterhez + focushoz is ott vettem wave
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #21078 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 15:14:23 »

Szia.
Kérdezd meg Sopronban A hirschler üvegipari vállalkozást, én a tranposrterhez + focushoz is ott vettem wave

Szia! köszi!
Ők tudnak fűthetőt is adni?

üdv.
ERasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21079 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 15:19:37 »

Szia! köszi!
Ők tudnak fűthetőt is adni?

üdv.
ERasko

Igen. Egyedül az a kérdés, hogy épp most van e gyártásban vagy raktáron. Felnit felraktad már?
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21080 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 18:27:34 »

No , feldobtam a felókat , semmi gond nincs vele , nagyon tetszik , az egyetlen "hiba" , hátsó kerekek fölött tényleg kicsit nagyobb a rés mint amit elképzeltem , majd gumivásárláskor nagyobbat veszek rá Smiley

Mondjuk mire oda kerül a sor , lehet megszokom  vigyor3

Lőttem egy képet róla , ha valakit érdekel esetleg:

http://clip2net.com/s/77vfD5
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21081 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 19:33:18 »

No , feldobtam a felókat , semmi gond nincs vele , nagyon tetszik , az egyetlen "hiba" , hátsó kerekek fölött tényleg kicsit nagyobb a rés mint amit elképzeltem , majd gumivásárláskor nagyobbat veszek rá Smiley

Mondjuk mire oda kerül a sor , lehet megszokom  vigyor3

Lőttem egy képet róla , ha valakit érdekel esetleg:

http://clip2net.com/s/77vfD5
Jé, ez  majdnem olyan mint b4k... Csak ezek a felnik.... Hát igen, kinek a pap, kinek a paplan....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #21082 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:08:06 »


Valaki itt nemrég rakott fel ilyen felókat kombira, és nagyon jól nézett ki!
Itt van:
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg851539#msg851539
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #21083 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 08:13:16 »

Igen. Egyedül az a kérdés, hogy épp most van e gyártásban vagy raktáron. Felnit felraktad már?

Szia! még nem volt időm- még előtte újra haza kell jutnom+ most még ez a szélvédő is....

Köszi a tippet!
Ma felhívom őket!

üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21084 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 09:31:33 »

A világításnak semmi köze a Can Bus hálózathoz.
En nem ertek hozza, de ledesitem a jarganyt es mikor megrendeltem a ledeket utana lattam, hogy van canbus-os led is.
Kerdesem akkor cserelhetem a hatso izzokat is ledre gond nelkul? Nem kell can bus-os led hozza?
A hatso helyzetjelzon es a feklampa izzon gondolkozok meg.
Koszi es udv, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21085 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 09:36:10 »

En nem ertek hozza, de ledesitem a jarganyt es mikor megrendeltem a ledeket utana lattam, hogy van canbus-os led is.
Kerdesem akkor cserelhetem a hatso izzokat is ledre gond nelkul? Nem kell can bus-os led hozza?
A hatso helyzetjelzon es a feklampa izzon gondolkozok meg.
Koszi es udv, BB

Tibcsi úgy értette, hogy maga a kommunikáció canbus-os az adott lámpa és annak modulja között. A modul figyeli a feszültséget, és ha úgy érzi, hogy kevesebb áramot vesz fel, egyrészt hibát jelez, másrészt elveszi onnan az áramot.

Na ez a ködlámpára, első helyzetjelzőre, rendszámvilágításra (ott viszont a led meghülyül) nem igaz,  ott a modult nem érdekli, viszont a hátsó helyzetjelzőnél, féklámpa izzónál főleg szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet. Ott jön a hibaüzenet is, meg le is kapcsol. Elvileg az első helyzetjelzőt is érzi hibának, de arra nem dob hibaüzenetet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #21086 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 09:52:46 »

Tibcsi úgy értette, hogy maga a kommunikáció canbus-os az adott lámpa és annak modulja között. A modul figyeli a feszültséget, és ha úgy érzi, hogy kevesebb áramot vesz fel, egyrészt hibát jelez, másrészt elveszi onnan az áramot.

Na ez a ködlámpára, első helyzetjelzőre, rendszámvilágításra (ott viszont a led meghülyül) nem igaz,  ott a modult nem érdekli, viszont a hátsó helyzetjelzőnél, féklámpa izzónál főleg szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet. Ott jön a hibaüzenet is, meg le is kapcsol. Elvileg az első helyzetjelzőt is érzi hibának, de arra nem dob hibaüzenetet...
Ok ertem. Akkor hatra csak can busos led mehet a feklampa es helyzetjelzo izzo helyere eljen
En a rendszamtablaban is kicsereltem ott hogy hulyul meg? teszteltem allo helyzetben es vilagitott Smiley
Menet kozben nem neztem Sad
Koszi, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #21087 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:00:09 »

Hello,
MK4 fényszórómosó egységet lehet cserélni lökhárító leszerelés nélkül?
Ma egy kézimosóban sikerült letörnöm a fúvókát...
Oldalirányból megütöttem a kefével a fedelet és a teleszkóp a felső résznél (fúvókák alatt) nem bírta a nyíró igénybevételt...
 rinya
 falbav


Szia,

Ragaszd meg, spéci ragival örökös, mint a nyomorúság, ezért ki ne cseréld, drága az a pöcöre Smiley


Canbus-os led csak az áram felvétel miatt kell.
Ha simát teszel bele stroboszkóp jelenség társul mellé.
Annyi az gész, hogy a canbus-os ledeknek hívott izzók nyákjára be van forrasztva egy ellenállás és kakukk.

Ködlámpa egyáltalán nincs a rendszerbe kötve, ugyanúgy működik, mint 40 éve a ladákban, tehetsz bele bármit bárhogy  vigyor3

Hátsó féklámpáknál már más a helyzet, de ott is csak az ajtókban lévők játszanak a középső buta,mint a föld, oda is mehet bármi.
Kanyarodó fényszóró xenon esetében sem figyel semmit.
Az indexek szintén zenész.

Vagyis egyszerűbb úgy megfogalmazni, hogy a féklámpák és az első tompított fényszórókon kívül semmit nem figyel a rendszer.
Ettől függetlenül nem tehetsz bele akármit, de az nem a canbus miatt van.

Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21088 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 22:21:49 »

Tibcsi úgy értette, hogy maga a kommunikáció canbus-os az adott lámpa és annak modulja között. A modul figyeli a feszültséget, és ha úgy érzi, hogy kevesebb áramot vesz fel, egyrészt hibát jelez, másrészt elveszi onnan az áramot.

Na ez a ködlámpára, első helyzetjelzőre, rendszámvilágításra (ott viszont a led meghülyül) nem igaz,  ott a modult nem érdekli, viszont a hátsó helyzetjelzőnél, féklámpa izzónál főleg szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet. Ott jön a hibaüzenet is, meg le is kapcsol. Elvileg az első helyzetjelzőt is érzi hibának, de arra nem dob hibaüzenetet...

nem kapcsol le. Igaz, hogy még csak 5 hónapja megyek így, de nem kapcsol le. dobja az üzenetet, de nem kapcsolja le az izzót. Enyire nem variálták meg a dolgot.

Andy-től átvett (bár tény, hogy tanult) egyszerű képletek:
W= U* I
vagyis, ha 5W az izzó, akkor 12V esetében:
5/12= 0.4A

R=u/i alapján
12/0.4=30ohm. Szóval egy 30ohm-os ellenállás kell oda.

Mivel fő a biztonság és 30ohm-os önmagában nincs, a következő ami szerintem jó:
47R0 10W 5% SQP-10 (LSE) AX 9.4x9.4x48mm 300ppm 1000V [03-02-58]

Lomex-nél 49Ft
http://lomex.hu/hu/webshop/#/group/752/huzalellenallas/page,0/fbtn,1672/flist,0/discount,null/instock,null

Andy, jó ez az ellenállás ide?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.31 hétfő, 22:29:15 írta KOTTA » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21089 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 23:28:05 »

Tibcsi úgy értette, hogy maga a kommunikáció canbus-os az adott lámpa és annak modulja között. A modul figyeli a feszültséget, és ha úgy érzi, hogy kevesebb áramot vesz fel, egyrészt hibát jelez, másrészt elveszi onnan az áramot.

Na ez a ködlámpára, első helyzetjelzőre, rendszámvilágításra (ott viszont a led meghülyül) nem igaz,  ott a modult nem érdekli, viszont a hátsó helyzetjelzőnél, féklámpa izzónál főleg szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet. Ott jön a hibaüzenet is, meg le is kapcsol. Elvileg az első helyzetjelzőt is érzi hibának, de arra nem dob hibaüzenetet...
Te sem jól értetted.
Nem a lámpa és a modulja között van Can kommunikáció! Ott nincs semmi csak sima vezeték.
A modulok között van Can kommunikáció.
Tehát a lámpa modul figyeli a fogyasztón átfolyó áramot. Ha lecsökken, akkor a modul hibaüzenetet generál és rádobja a Bus vezetékre. A bus vezetékre csatlakouó modulok nem mindegyike érti ezt az üzenetet, de amelyik igen az feldolgozza. Pl. műszercsoport, aki tudja, hogy ilyenkor mit kell megjelenítenie.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21090 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 23:36:06 »


Szia,

Ragaszd meg, spéci ragival örökös, mint a nyomorúság, ezért ki ne cseréld, drága az a pöcöre Smiley


Canbus-os led csak az áram felvétel miatt kell.
Ha simát teszel bele stroboszkóp jelenség társul mellé.
Annyi az gész, hogy a canbus-os ledeknek hívott izzók nyákjára be van forrasztva egy ellenállás és kakukk.

Ködlámpa egyáltalán nincs a rendszerbe kötve, ugyanúgy működik, mint 40 éve a ladákban, tehetsz bele bármit bárhogy  vigyor3

Hátsó féklámpáknál már más a helyzet, de ott is csak az ajtókban lévők játszanak a középső buta,mint a föld, oda is mehet bármi.
Kanyarodó fényszóró xenon esetében sem figyel semmit.
Az indexek szintén zenész.

Vagyis egyszerűbb úgy megfogalmazni, hogy a féklámpák és az első tompított fényszórókon kívül semmit nem figyel a rendszer.
Ettől függetlenül nem tehetsz bele akármit, de az nem a canbus miatt van.



Azért nem csak egy ellenállás van benne és kakukk.........legfeljebb a gagyi kínaiban.
A komoly cucc IC stabilizált feszültségű és áramgenerátoros a LED meghajtása. Így nem is megy tönkre.
Valami az izzóal megegyező terhelést szimulál az őt meghajtó modul felé.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21091 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 23:46:35 »

nem kapcsol le. Igaz, hogy még csak 5 hónapja megyek így, de nem kapcsol le. dobja az üzenetet, de nem kapcsolja le az izzót. Enyire nem variálták meg a dolgot.

Andy-től átvett (bár tény, hogy tanult) egyszerű képletek:
W= U* I
vagyis, ha 5W az izzó, akkor 12V esetében:
5/12= 0.4A

R=u/i alapján
12/0.4=30ohm. Szóval egy 30ohm-os ellenállás kell oda.

Mivel fő a biztonság és 30ohm-os önmagában nincs, a következő ami szerintem jó:
47R0 10W 5% SQP-10 (LSE) AX 9.4x9.4x48mm 300ppm 1000V [03-02-58]

Lomex-nél 49Ft
http://lomex.hu/hu/webshop/#/group/752/huzalellenallas/page,0/fbtn,1672/flist,0/discount,null/instock,null

Andy, jó ez az ellenállás ide?

Máris megérkeztünk oda, amit én régóta mondok!
A LEDesítés nem igazánjelent kisebb fogyasztást, mivel az ellenállás melegíti el azt, amit a LED nem használ fel.

Működési szempontból elég az ellenállás a LED-hez, de sosem fogja úgy tudni az ígért sok ezer üzemóra töredékét sem.

Ráadásul nem egyforma ellenállásokról van szó. Az egyik előtét ellenállás, a másik sönt.

A tuti LED nem pár száz forint, de ellenben jó és illeszkedik a modulos rendszerekhez is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21092 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 23:52:14 »

Máris megérkeztünk oda, amit én régóta mondok!
A LEDesítés nem igazánjelent kisebb fogyasztást, mivel az ellenállás melegíti el azt, amit a LED nem használ fel.

Működési szempontból elég az ellenállás a LED-hez, de sosem fogja úgy tudni az ígért sok ezer üzemóra töredékét sem.

Ráadásul nem egyforma ellenállásokról van szó. Az egyik előtét ellenállás, a másik sönt.

A tuti LED nem pár száz forint, de ellenben jó és illeszkedik a modulos rendszerekhez is.

Persze, el lehet vinni a dolgot a végtelenségig. A led-esítés nem feltétlen jelent kissebb fogyasztást. A design, a fény átmenet nélküli kapcsolása az ami elsősorban vonza a felhasználókat. Az energia fogyasztás szempontjából a DRL a megoldás, nem a 21W-os izzók macerálása.

A legtöbb jó minősségű LED-es forrás (még akkor is ha a 500-1000Ft-os kategóriába esik), már stabilizált áramkörrel rendelkezik. Ennek megfelelően nem kell neki tovább stabilizálni az áramkört (szerintem, de én csak műkedvelő vagyok). Nomeg emlékeim szerint az adott modul csak ki/be kapcsolgatja az izzón a feszkót és ráméreget, ha a felvett áram nem ér el egy adott szintet, akkor jelez.

Persze az elve ledesnek gyártott járgányok másként viselkednek, de itt most a ledesítésről beszélünk. Nekem bejön az, hogy a lámpa tényleg piros, nem megy át kicsit narancsba, azonnal kapcsol le és fel, nincs bemelegedés és kihülési idő. Ezek bejönnek, még akkor is ha kevésbé látom.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 00:07:17 írta KOTTA » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21093 Dátum: 2014.04.01 kedd, 09:47:48 »

nem kapcsol le. Igaz, hogy még csak 5 hónapja megyek így, de nem kapcsol le. dobja az üzenetet, de nem kapcsolja le az izzót. Enyire nem variálták meg a dolgot.

Andy-től átvett (bár tény, hogy tanult) egyszerű képletek:
W= U* I
vagyis, ha 5W az izzó, akkor 12V esetében:
5/12= 0.4A

R=u/i alapján
12/0.4=30ohm. Szóval egy 30ohm-os ellenállás kell oda.

Mivel fő a biztonság és 30ohm-os önmagában nincs, a következő ami szerintem jó:
47R0 10W 5% SQP-10 (LSE) AX 9.4x9.4x48mm 300ppm 1000V [03-02-58]

Lomex-nél 49Ft
http://lomex.hu/hu/webshop/#/group/752/huzalellenallas/page,0/fbtn,1672/flist,0/discount,null/instock,null

Andy, jó ez az ellenállás ide?

Egy ilyen 10W-os ellenállás négyszer akkor, mint az izzó maga. Hova akarod ezt berakni?
Az áramfelvételből is le kell vonni a LED-es izzó saját ténylegese áramfelvételét.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #21094 Dátum: 2014.04.01 kedd, 11:58:18 »

Sziasztok fórumtársak! Smiley
Tervezzük mk3 cseréjét mk4-re.
2008-2010 közöttit keresünk.
Már körbenéztünk, hogy mi a kínálat és ahogy láttuk szinte 95%-ban a 2.0 TDCi és elvétve pár 1.8 TDCi van...benzinesekből meg mint a fehér holló Cheesy
2.0 TDCi-n gondolkodunk egy jobban felszerelt Ghia vagy Titanium, 5 ajtós kiadásban.

Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni Tőletek.
pl.:
-Mik a típushibák?
-Miket kell alaposan megnézni a kocsin? (gyakori hibaforrások)
-Mk4 tdci-nek is olyan betegségei vannak mint mk3 tdci-nek?
-Fogyasztás Nektek hogy alakul?
-Automata váltóról mi a véleményetek? inkább kézi?

Köszönöm előre is!

Üdv:
Leflee
 worship
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21095 Dátum: 2014.04.01 kedd, 12:47:37 »

Sziasztok fórumtársak! Smiley
Tervezzük mk3 cseréjét mk4-re.
2008-2010 közöttit keresünk.
Már körbenéztünk, hogy mi a kínálat és ahogy láttuk szinte 95%-ban a 2.0 TDCi és elvétve pár 1.8 TDCi van...benzinesekből meg mint a fehér holló Cheesy
2.0 TDCi-n gondolkodunk egy jobban felszerelt Ghia vagy Titanium, 5 ajtós kiadásban.

Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni Tőletek.
pl.:
-Mik a típushibák?
-Miket kell alaposan megnézni a kocsin? (gyakori hibaforrások)
-Mk4 tdci-nek is olyan betegségei vannak mint mk3 tdci-nek?
-Fogyasztás Nektek hogy alakul?
-Automata váltóról mi a véleményetek? inkább kézi?

Köszönöm előre is!

Üdv:
Leflee
 worship

minden olyan hibája van ami 1,8-nak nincs.  eplus2
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #21096 Dátum: 2014.04.01 kedd, 12:51:31 »

minden olyan hibája van ami 1,8-nak nincs.  eplus2


ooo köszi Cheesy Egy kicsit pontosabban? Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21097 Dátum: 2014.04.01 kedd, 12:54:12 »

minden olyan hibája van ami 1,8-nak nincs.  eplus2


Azaz nincs, mert az egynyóc maga egy hiba...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21098 Dátum: 2014.04.01 kedd, 13:14:54 »

ooo köszi Cheesy Egy kicsit pontosabban? Cheesy
porlasztócsúcs már nem szhar, sony fej igen, én ennyit tudok hirtelen de mintha nemrégiben Szjani vagy valaki összeszedte volna...
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21099 Dátum: 2014.04.01 kedd, 13:21:50 »

225/40 R18 lett a vége
Naplózva
Oldalak: 1 ... 415 416 417 418 419 420 421 [422] 423 424 425 426 427 428 429 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.